8.1
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

Hampton By Hilton Aachen Tivoli

Beschikbaarheid ophalen...


Informatie over de accommodatie


Hampton By Hilton Aachen Tivoli is een modern hotel in Aachen, Duitsland, dat comfort en gemak biedt aan haar gasten. Het hotel beschikt over een scala aan voorzieningen waaronder een fitnesscentrum, een terras, en een bar voor ontspanning. Alle kamers zijn voorzien van airconditioning en een flatscreen-tv, en bieden gratis WiFi, zodat gasten tijdens hun verblijf verbonden blijven. Het hotel biedt een 24-uurs receptie die klaar staat om gasten te assisteren met diverse verzoeken, zoals maaltijdarrangementen en parkeerfaciliteiten ter plaatse voor een tarief van 15 EUR per dag.

De accommodatie is ideaal gelegen voor reizigers die de historische stad Aachen willen verkennen, die bekend staat om zijn Dom van Aken, een UNESCO-werelderfgoedlocatie, en de Carolus Thermen, een wellnesscentrum met thermale baden. Het hotel ligt op comfortabele afstand van deze bezienswaardigheden, evenals het centrum van Aken, waardoor gasten gemakkelijk toegang hebben tot culturele ervaringen en winkelmogelijkheden. Voor zakelijke reizigers biedt het hotel een businesscentrum en vergaderfaciliteiten.

Hampton By Hilton Aachen Tivoli hanteert een klantvriendelijk beleid waarbij kinderen tot en met 17 jaar gratis verblijven bij gebruik van een bestaand bed. Huisdieren zijn welkom op aanvraag, en er kunnen kosten in rekening worden gebracht. Het hotel biedt verschillende kamertypes zoals de King Room, Queen Room en Twin Room, elk uitgerust met geluidsdichte muren en moderne voorzieningen om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Veiligheidsmaatregelen en hygiënestandaarden zijn strikt in acht genomen om de gezondheid en het welzijn van de gasten te waarborgen.



Faciliteiten in Hampton By Hilton Aachen Tivoli

Eten en drinken
  • Bar
  • Dieetwensen op aanvraag
  • Lunchpakket
  • Restaurant
Service
  • Bagage-opslag
Badkamer
  • Bad of douche
  • Douche
  • Haardroger
  • Inloopdouche
  • Toiletartikelen
  • Toiletbeugel
  • WC
Slaapkamer
  • Airconditioning
  • Bureau
  • Flatscreen televisie
  • Geluiddichte kamer
  • Kluis
  • Koffie- en theefaciliteiten
  • Rolstoeltoegankelijk
  • Strijkvoorzieningen
  • Telefoon
  • TV
Woon gedeelte
  • Kabeltelevisie
  • Strijkijzer
  • Waterkoker
Internet
  • Gratis Wifi
Parkeren
  • Openbaar Parkeren
  • Parkeerplaats
Diensten receptie
  • Express check-in/check-out
Zakelijke faciliteiten
  • Vergaderzaal
Wellness
  • Fitnessruimte
Huisdieren
  • Huisdieren toegestaan
Algemeen
  • Lift
Gehandicapen toegang
  • Mindervaliden kamers

In de omgeving

Parkeergarage
  • Europaplein 9 km
Restaurant
  • Troje 5.3 km
  • Auberge Napoleon 5.4 km
  • Cafe Restaurant Suisse 5.4 km
  • Thessaloniki 5.4 km
  • Schatull 5.5 km
  • Mari & Monti 5.5 km
  • Lakis de Griek 5.6 km
  • Restaurant de Raadskelder 5.7 km
Museum
  • Museum de Kopermolen 5.7 km
  • Museum Vaals 6.8 km
  • Zollmuseum 8.1 km
  • Miljoenenlijn 9.4 km
Toeristische attractie
  • Das Bodenfenster 6 km
  • Eindrücke für die Füße 6 km
  • Das Grüne Klassenzimmer 6.1 km
  • Grenzgänger 6.1 km
  • Hoogste Punt van Nederland 6.4 km
  • Hoogste Punt van Nederland 6.4 km
  • Dreiländereck 6.4 km
  • Dreiländereck 6.4 km
Treinstation
  • Bocholtz 7 km
  • Kerkrade ZLSM 8.2 km
  • Kerkrade Centrum 8.5 km
  • Simpelveld 9.4 km

8.1

Beoordeeld door: 4508 gasten.

6

Sharida

Gezin met kinderen
24 mei 2025

“Was in orde voor één keer.”
  • Ik hield van het ontbijt en het personeel, maar ik vond de kamer niet goed. We waren beide niet tevreden over het bed. Voor dit bedrag zijn er betere hotels in de buurt.
  • De kamer en het bed

10

Veton

Jong stel
20 mei 2025

“Het is een hotel dat je doet verlangen om terug te komen; ik zal heel binnenkort weer teruggaan!”
  • Extreem schoon, perfecte ontvangst, geweldig ontbijt.
  • IEDEREEN PERFECT

10

Nazeer

Vriendengroep
20 mei 2025

“Geweldig, zeer aan te bevelen.”
  • Geweldige locatie, niet ver van de stad Parkeerplaats buiten het hotelterrein Lekker ontbijt Strijkijzer op de kamer
  • Het was niet eenvoudig om de temperatuur van de kamer in te stellen.

10

Oliver

Zakenreiziger
16 mei 2025

“Absoluut geweldig”
  • Alles was schoon en het verblijf was gastvrij, er was een extra parkeerplaats op het terrein, op 5 seconden afstand van een tankstation voor brandstof, een geweldig ontbijt; als eten liefhebber geef ik het een 10/10, er waren opties voor alles.

8

Russell

Alleenreiziger
16 mei 2025

“Zeer goed”
  • Zeer goed ontbijt inbegrepen. Comfortabele kamer.

10

Dan

Gezin met kinderen
13 mei 2025

“Uitzonderlijk”
  • Alles in het algemeen.
  • De schoonmakers hebben ons hotelkamer een paar dagen niet schoongemaakt.

8

Silvia

Gezin met kinderen
13 mei 2025

“Heel goed.”
  • Nieuw, schoon hotel; zeer toegankelijk in alle kamers; geweldige ondersteuning door het personeel.
  • Klein restaurant voor het diner, alleen bereid frozen food.

10

Gary

Jong stel
11 mei 2025

“Uitstekende locatie voor wat u ook van plan bent te doen in Aken, en ik zou het aanbevelen.”
  • De locatie is geweldig - direct naast het stadion, als dat de reden is waarom u in Aachen bent, en ongeveer 25 minuten van het stadscentrum. De parkeerplaats is brandschoon en veilig, hoewel het een beetje krap is om te manoeuvreren met moderne, grotere auto’s. Het personeel was geweldig, de kamer uitstekend, hoewel deze iets te warm was (u had kunnen vragen hoe de thermostaat lager ingesteld kon worden, aangezien deze op 22 graden stond, maar het was laat en slechts voor één nacht), en het ontbijt was ook uitstekend.
  • De wifi was iets traag volgens de normen van vandaag, maar voldoende voor e-mails en websurfen.

10

Ann

Gezin met kinderen
9 mei 2025

“Uitzonderlijk”
  • Het is ons favoriete hotel in Aken.

5

Kristel

Groepsreizigers
1 mei 2025

“Voldoende”
  • Personeel. Er was geen behulpzaam personeel. :(

10

Liliana

Jong stel
1 mei 2025

“Uitstekend!”
  • Zeer comfortabel en schoon. Zeer goed ontbijt.

5

Pieter

Alleenreiziger
22 april 2025

“Ze hebben echt zoveel mogelijk geoptimaliseerd; parkeerruimte, kamer grootte, kwaliteit van het diner.”
  • Goede locatie, dicht bij Carolus.
  • Het diner is heel eenvoudig en de prijs niet waard. De parkeergarage is zeer krap. Vervroegd inchecken is niet mogelijk. Kleine kamer.

9

Elīna

Gezin met kinderen
19 april 2025

“Echt een mooi hotel met een geweldige locatie!”
  • Alles
  • Geen

8

Philip

Zakenreiziger
12 april 2025

“Zeer goed”
  • Goede locatie voor een tussenstop op weg naar Frankrijk. Mooie kamers en goede badkamers. Goed ontbijt.
  • Het personeel bij de receptie zou op sommige momenten vriendelijker kunnen zijn.

9

Leechin

Gezin met kinderen
5 april 2025

“Fijne korte verblijf voor een dagtrip in Aken.”
  • Het is schoon, comfortabel en dichtbij het oude centrum.

9

Oliver

Gezin met kinderen
3 april 2025

“comfortabel verblijf”
  • een echt modern en geweldig hotel. vriendelijk personeel en uitstekende kamers. zeer comfortabel.
  • De afstand tot de stad is enigszins ver en langs een drukke weg als je loopt. Het ontbijt had een lange wachttijd in de rij, aangezien het werkelijke buffetgebied vrij klein is en er veel mensen waren. De prijs-kwaliteitverhouding was aan de hoge kant, maar de kamers waren schoon, modern en ruim.

9

Tiit

Alleenreiziger
31 maart 2025

“Mooie plek dichtbij de oude stad.”
  • Goede locatie, op perfecte loopafstand van het stadscentrum. De kamers zijn mooi en schoon, en het ontbijt bood veel variatie.
  • Mijn minivan paste niet in de garage omdat de doorgang vrij laag was, maar de receptie stond me toe om voor het hotel te parkeren, dus alles is goed afgelopen voor mij.

9

Justyna

Gezin met kinderen
30 maart 2025

“Uitstekend”
  • Uitstekende locatie en mooie, comfortabele kamers, fitness 24/7.
  • Niet genoeg parkeerplaatsen. Aan het einde van de ontbijturen (rond 10 uur) is het erg druk en is er een zeer beperkte keuze aan producten voor gasten om te eten.

8

Davorin

Zakenreiziger
28 maart 2025

“Let op uw betalingen”
  • Schoon en netjes.
  • Nogmaals, alles betaald bij het inchecken, maar de volgende dag realiseerde ik me dat ze twee keer in rekening hebben gebracht, waardoor ik wat tijd heb verloren en nog steeds op mijn geld wacht. Wees gewaarschuwd!

9

Jos

Jong stel
28 maart 2025

“Mooie kamers, goed ontbijt en uitstekende prijzen.”
  • Mooi modern hotel met zeer voordelige kamers.

8

Youssef

Vriendengroep
15 maart 2025

“Zeer goed”
  • Decor, overzicht en faciliteiten
  • Er was geen minibar in mijn kamer en er was een middelgroot bed voor de tweepersoonskamer.

6

Ali

Gezin met kinderen
14 maart 2025

“De foto's van de kamers op websites verschillen van de werkelijkheid.”
  • Vriendelijke receptionist en goed ontbijt.
  • De parkeerplaats is klein, waardoor het moeilijk is voor grote auto's om in de smalle paden te rijden.

1

Mohamed

Gezin met kinderen
14 maart 2025

“Ik heb een verbonden kamer geboekt voor mij en de kinderen. Toen we aankwamen, kregen we twee kamers op verschillende verdiepingen. De temperatuur...”
  • Het ligt buiten de stad.
  • De receptionist is niet vriendelijk.

8

Jasper

Jong stel
13 maart 2025

“Had een geweldig verblijf. Aanbevolen!”
  • Schone, rustige en ruime kamers met comfortabele bedden en airconditioning. Het ontbijtbuffet was prettig en gevarieerd, en het personeel was zeer vriendelijk.
  • Niets, echt waar. We hebben een geweldige verblijf gehad en zullen in de toekomst opnieuw bezoeken.

1

Meltem

Gezin met kinderen
11 maart 2025

“slechte service”
  • Het enige positieve aan het hotel was het ontbijt, dus ik zal eerlijk zijn en het hier vermelden.
  • Op een dag vroegen wij de vrouwelijke receptioniste of zij ons een extra dekbed kon geven, omdat twee personen in één bed sliepen en de andere persoon alleen in een ander bed sliep. We drongen zeer beleefd aan op een dekbed, maar de vrouw bleef weigeren en zei dat ze er geen hadden. Hoe kan het dat een hotel geen extra dekbedden heeft? Natuurlijk moet er een voorraad dekbedden zijn—dat is altijd het geval in een hotel, en deze zouden beschikbaar moeten zijn. De volgende dag vertelde de vrouw ons dat er slechts 50 extra dekbedden waren, maar ze zei dit op een zeer onaangename manier. Ze deed geen enkele moeite om ons te helpen. Na ons verblijf in het hotel hebben we de manager gemaild, die beweerde dat de receptioniste 'niet wist waar de dekbedden waren.' Wat een grap. Toen we om een dekbed vroegen, vroeg ze niemand om hulp of probeerde ze het probleem op te lossen. In plaats daarvan vertelde ze ons op een onbeleefde manier dat het hotel volgeboekt was en dat het niet mogelijk was. Ze leek duidelijk geen moeite te willen doen, en zo behandel je geen klanten. Wij zullen nooit meer in dit hotel verblijven, en ik zal het aan niemand aanraden. Bedankt voor het ongemakkelijke verblijf.

9

Lynnette

Gezin met kinderen
9 maart 2025

“Uitstekend”
  • Alles was perfect, het in- en uitchecken was eenvoudig. Parkeren was gemakkelijk. Zou zeker weer terugkomen.

6

Nick

Zakenreiziger
9 maart 2025

“Aangenaam”
  • De kamer was goed en schoon, het ontbijt was redelijk.
  • De bakkerij aan de straat biedt meer veganistische opties wat betreft brood dan het buffet in het hotel. De bar sloot om 23:30 zonder enige aankondiging voor een laatste ronde. In de brochure staat duidelijk vermeld dat de bar om 1 uur 's nachts sluit.

7

Aga

Alleenreiziger
28 februari 2025

“Goed”
  • Zeer vriendelijk personeel, locatie, ontbijt, airconditioning.
  • Vuil gordijnen en muren... Tussen onze kamer en de kamer naast ons was een deur en iemand begon midden in de nacht luid hardop te telefoneren, we konden elk woord horen. Ik heb geprobeerd de receptie te bellen, maar onze telefoon was afgesloten. Uiteindelijk moest ik persoonlijk naar de receptie gaan. Gelukkig hebben ze de gast gebeld en hij is gestopt.

10

Jennifer

Gezin met kinderen
25 februari 2025

“Redder in nood”
  • Everything

Ook van de makers van Hotels.nl: Hotel.team, een revolutionaire Hotel booking AI Agent. Meld je nu aan!
Hotels.nl is meermaals gekozen tot beste hotelaanbieder van Nederland. Hotels.nl werkt samen met betrouwbare partners om de beste deals en service te leveren. Met meer dan 5 miljoen tevreden klanten en 20+ jaar ervaring in de hotelbranche zorgen we ervoor dat jouw boeking eenvoudig en zonder zorgen verloopt.
© HNL Nederland BV, KVK nummer 94742367, BTW nummer NL 866878063B01.