6.9
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

Campanile Hotel Amersfoort

Adres:
De Brand 50
3823LM Amersfoort

Beschikbaarheid ophalen...


Informatie over de accommodatie


Campanile Hotel Amersfoort is strategisch gelegen in het noordwesten van Amersfoort, direct aan de snelwegen A1 en A28, wat het tot een uitstekende uitvalsbasis maakt voor zowel zakelijke reizigers als toeristen. De nabijheid van de snelwegen garandeert eenvoudige toegang tot de levendige steden in de omgeving, evenals het historische centrum van Amersfoort, dat bekendstaat om zijn middeleeuwse architectuur en culturele attracties. Deze locatie is niet alleen behalve gunstig voor gasten die doorreizen, maar ook voor diegenen die de regio willen verkennen, evenals voor zakelijke bijeenkomsten in de nabije omgeving.

Binnen het hotel worden diverse voorzieningen aangeboden die gericht zijn op het verbeteren van het verblijf van de gasten. Het restaurant van het hotel serveert een gevarieerd ontbijtbuffet en biedt een uitgebreide lunch- en dinerkaart met zowel lokale als internationale gerechten. De informele sfeer van het restaurant maakt het geschikt voor zowel zakelijke lunches als familiemaaltijden. Bovendien is de bar een aangename plek om te ontspannen na een drukke dag in de regio. Om aan de behoeften van zakelijke gasten te voldoen, biedt het hotel vergaderzalen voorzien van moderne audiovisuele apparatuur, evenals een 24-uursreceptie en een businesscorner voor extra gemak.

De kamers van Campanile Hotel Amersfoort zijn functioneel en comfortabel ingericht, uitgerust met moderne faciliteiten zoals een flatscreen-tv, bureau, koffie- en theefaciliteiten en een eigen badkamer. De rustige ambiance van de kamers draagt bij aan een aangenaam verblijf, of het nu voor een korte of langere periode is. Gratis Wi-Fi is beschikbaar in het hele hotel en de parkeergelegenheid is ruim en veilig, wat bijzonder voordelig is voor gasten die met de auto reizen. Deze combinatie van voorzieningen en de centrale ligging maakt Campanile Hotel Amersfoort tot een betrouwbare keuze voor zowel zakelijke als recreatieve reizigers die de regio willen ontdekken.



Faciliteiten in Campanile Hotel Amersfoort

Eten en drinken
  • Bar
  • Ontbijt
  • Restaurant
Service
  • Bagage-opslag
Slaapkamer
  • WiFi
Internet
  • Internet
Parkeren
  • Parkeerplaats
Diensten receptie
  • 24-uurs receptie
Schoonmaak service
  • Wasservice
Zakelijke faciliteiten
  • Vergaderzaal
Huisdieren
  • Huisdieren toegestaan
Extra bed voor Kinderen
  • Kinderen/extra bedden
Algemeen
  • Lift
Gehandicapen toegang
  • Mindervaliden kamers
Buiten
  • Terras

In de omgeving

Parkeergarage
  • Parkeergarage Emiclaer 694m
  • Sportpark Zielhorst 838m
  • IKEA 892m
  • Hof der Toekomst 1.3 km
  • Van Tuijllstraat 1.7 km
  • Parkeergarage Kraailandhof 2.2 km
  • De Nieuwe Hof 2.3 km
  • Het Boegbeeld 2.9 km
Restaurant
  • Pizzeria Bella Venezia 639m
  • Emiclaer's Bistro 'n Lounge 643m
  • Restaurant China Palace 650m
  • LEKKERRR033 700m
  • Sushi Station 768m
  • Luik Vathorst 1.1 km
  • Restaurant De Hebberd 1.1 km
  • Bij Daphne in De Kas 1.1 km
Museum
  • Museum Flehite 3.7 km
  • Mondriaanhuis 4 km
  • Musiom 4.2 km
  • Zonnehof 4.4 km
  • Museum Nederlandse Cavalerie 5.8 km
  • Historische Collectie Verbindingsdienst 5.9 km
  • Nationaal Monument Kamp Amersfoort 6.9 km
  • Museum Spakenburg 7.6 km
Toeristische attractie
  • Waterlijn rondvaarten 3.9 km
  • Paardenkamp 6.9 km
  • Klimspot 8.4 km
Treinstation
  • Amersfoort Schothorst 1.6 km
  • Amersfoort Vathorst 1.9 km
  • Hoevelaken 4.3 km
  • Amersfoort Centraal 4.5 km
  • Soest 6.8 km
  • Nijkerk 7 km
  • Soestdijk 7.3 km
  • Soest Zuid 7.5 km

6.9

Beoordeeld door: 444 gasten.

3

Derek

Zakenreiziger
19 maart 2025

“Ik heb drie maanden door Europa gereisd en dit is het slechtste hotel waar ik verbleven heb.”
  • het personeel daar was vriendelijk
  • niet schoon en moeilijk om te verblijven wanneer het weer warm is

4

Marco

Zakenreiziger
13 maart 2025

“Teleurstellend”
  • Locatie
  • Schoonmaakdiensten inconsistent.

10

Alesja

Zakenreiziger
28 februari 2025

“Geweldig”
  • Alles
  • Heb niet wat ik niet leuk vind.

1

Anas

Zakenreiziger
27 februari 2025

“Slechtste hotel van mijn leven. Verblijf hier niet!”
  • Eenvoudigweg alles. De receptionist probeerde ons op te lichten en liet ons een hogere toeristenbelasting van 14 euro betalen in plaats van 4,80 euro. Hij was onbeschoft tegen ons. Daarnaast gaf hij ons een formulier om in te vullen. Op het formulier stond dat we alleen moesten invullen als de informatie niet correct was, maar die was wel correct! En dat vertelden we hem, maar hij reageerde met "ja, vul het gewoon in." Toen we vroegen waarom, zei hij gewoon dat we dat moesten doen... Uiteindelijk hebben we een formulier ingevuld dat al onze informatie bevatte, zonder reden. Het smerigste hotel waar we ooit zijn geweest. Overal waren bugs. Er stond een blik frisdrank in de prullenbak, er lagen etensresten op de vloer, haren op het bed en overal vlekken. Er waren geen handdoeken in de badkamer en een lege toiletpapierrol op de houder. Het kussen was zo oud en brokkelig dat de watten eruit kwamen. Na al het bovenstaande hebben we besloten het hotel te verlaten, terug naar huis te gaan en de volgende ochtend terug naar Amersfoort te rijden. Ze weigerden ons blijkbaar iets terug te betalen, ondanks het feit dat ze niet hebben geleverd.

2

Mark

Zakenreiziger
14 februari 2025

“helemaal niet comfortabel. Een hotel voor mensen boven de 65 die blijkbaar geen kwaliteit hoeven. Voelt aan als een hotel van 30 jaar oud. Zegt niet lekker. Nee.”
  • gratis parkeren
  • echt vervallen, alles van slechte kwaliteit

10

Margarita

Jong stel
12 februari 2025

“Uitzonderlijk”
  • We hebben als stel enkele dagen in dit hotel doorgebracht. Het personeel was altijd beleefd, behulpzaam en gastvrij. De kamers zijn ruim en comfortabel. De locatie is gunstig.

3

Bonnie

Gezin met kinderen
1 februari 2025

“Slecht”
  • Vond de locatie prettig.
  • Het restaurant was gesloten, de kamers waren versleten en vuil. De bedden waren keihard en niet comfortabel om in te slapen. Veel mensen wonen daar voor hun werk, dus er is altijd veel geluid in de gangen.

10

Laur

Jong stel
17 januari 2025

“Uitzonderlijk”
  • Perfect voor mij.

8

Andrew

Zakenreiziger
14 januari 2025

“Goed gelegen en waar voor uw geld wanneer u gewoon ergens wilt overnachten. Kamer verouderd maar goed uitgerust.”
  • Zeer vriendelijke receptie medewerkers. De kamer was erg verouderd, ik denk dat het niet is gerenoveerd sinds de bouw, maar was schoon en verrassend comfortabel (voldoende kussens). De douche was superkrachtig! Dicht bij de snelweg, veel gratis parkeergelegenheid. Goede oppervlakte voor bureau/werkruimte, voldoende verlichtingsopties.
  • Er wordt geen avondmaaltijd geserveerd, kennelijk vanwege het gebrek aan een kok. De douchekop had een stuk karton nodig om te verhinderen dat deze heen en weer flappert in de houder. Het openhouden van het raam vanwege het warme weer was niet ideaal vanwege het geluidsniveau van het passerende verkeer.

2

Michael

Zakenreiziger
12 januari 2025

“Zeer slecht”
  • Niets
  • Dit hotel is verouderd. Hoewel dit een 3-sterren hotel is, biedt het een zeer slechte prijs/kwaliteitverhouding. Het heeft de uitstraling van een oud hotel uit het DDR-tijdperk. Het ontbijt is tevens zeer karig. Niet aan te raden.

4

Amir

Zakenreiziger
2 januari 2025

“Teleurstellend”
  • Geachte, Omstreeks 21:00 uur waren we in een kamer in de badkamer toen er plotseling een gezin onze kamer binnenkwam met een andere sleutel. Dit was een fout van de receptie. Vervolgens zijn we naar de receptie gegaan en de medewerkster daar zei alleen: "Ik weet niet hoe dit kon gebeuren." Ik was daar na een zware dag en deze stress heeft me zeer verdrietig gemaakt. Met vriendelijke groet.
  • Er zat ook lang haar op ons kussen toen we arriveerden.

8

Michal_marcin

Jong stel
1 januari 2025

“Prima.”
  • Goede locatie tijdens de reis.

7

Ron

Jong stel
20 december 2024

“Goed”
  • ...Enige mate verouderd...

8

Maikel

Zakenreiziger
14 december 2024

“heb een geweldige nachtrust gehad... met mijn eigen kussen.”
  • goedkoop, fijn en precies wat je verwacht van een verblijf van 60 euro.
  • De kussens... Ik breng altijd mijn eigen kussen mee wanneer ik hier slaap. De kussens zijn vreselijk, maar dit is waarschijnlijk iets dat ze niet kunnen veranderen, aangezien de eigenaar van het bedrijf kennelijk Frans is en alles vanuit een Franse kijk op zaken organiseert.

6

Huber

Gezin met kinderen
2 december 2024

“Upgrade nodig”
  • Locatie!
  • Vies, niet goed onderhouden, niet altijd schone handdoeken?

4

Mary

Jong stel
30 november 2024

“Teleurstellend”
  • De locatie was handig.
  • - De lift was de hele tijd dat we daar verbleven (4 nachten) buiten werking. - Er werd ons bijna de verkeerde soort bed gegeven, terwijl ik in mijn reservering had gespecificeerd welk bed we wilden. - Het bad lekte een beetje. Na het gebruik vond ik altijd een plas water naast het bad. - Het brandalarm in onze kamer/ verdieping ging een ochtend af en niemand leek te haasten om het uit te schakelen.

8

Louis

Alleenreiziger
19 november 2024

“goede waar voor je geld”
  • Eenvoudig, schoon en vriendelijk personeel. Het ontbijt was uitstekend.
  • gevestigd in een businesspark

6

Cupparo

Jong stel
18 november 2024

“Aangenaam”
  • De kamer, het grote bed.
  • Het personeel glimlachte nooit en zei geen goedemorgen, hallo, enzovoort. Ze bedienen niet op het terras.

7

James

Gezin met kinderen
4 november 2024

“Het is wat je zou verwachten van een driesterrenhotel, maar uiteindelijk was het schoon en voldeed het aan zijn doel.”
  • Het ontbijt was redelijk. Het is handig om het daar in het hotel te hebben, maar voor de prijs had het beter gekund. Vreemd genoeg was het spek in het weekend knapperig, maar doordeweeks leek het nauwelijks gekookt! Wifi was goed en het bed was comfortabel!
  • Lift buiten werking

9

Gherghe

Jong stel
2 november 2024

“Subliem”
  • Alles

7

Shelley

Jong stel
31 oktober 2024

“Goed”
  • Het was goed gelegen voor mijn behoeften. Ik vond de kamers schoon en comfortabel.
  • Niet genoeg comfortabele zitplaatsen in het eetgedeelte.

7

Anoniem
“Geen Nederlands sprekend personeel”
  • Ruim de tijd om in te checken
  • Een zeer klein handdoekje om na douchen te gebruiken en zaten vlekken op

5.8

E.
“Weinig luxe, kamer stonk, douche kapot ”
  • Het bed was erg fijn
  • De douche was stuk, het water spoot aan alle kanten eruit. De douche stonk naar putlucht en er was weinig luxe. Geen eens een toiletborstel. De kamer was zeer verouderd en slecht onderhouden. Er was overboekt dus wij hadden het geluk dat we net op tijd waren voor een kamer. Kamers waren dus niet gegarandeerd, ookal heb je geboekt.

8.2

R. Lemmens
“Je krijgt een leuk hotel voor het geringe bedrag”
  • De prijs, de ligging.
  • Kamer is tamelijk gehorig. Hotel is gedateerd.

6.4

Paul van Silfhout
“Prima personeel, maar matig en gedateerd hotel.”
  • Geweldig personeel, zeer behulpzaam en vriendelijk.
  • Verouderd en erg onverzorgd gebouw. Ook het feit dat er geen airconditioning is , is niet meer van deze tijd.

8.4

Maria
“Goed voor een nachtje.”
  • Weinig keuze op de menukaart, maar wel lekker gegeten en niet duur. Het bed was goed. Voldoende parkeerplaatsen.
  • Direct vóór het kleine raam van de kamer stond een grote struik. Hierdoor had je geen enkel uitzicht. De kamer was hierdoor wel lekker koel.

10

S. Cazemier
“Ontbijt ook uitstekend.”
  • Alles. Goede parkeervoorziening en dicht bij ingang. Vriendelijk personeel.
  • Niets

6.4

Arende
“In overeenstemming met de prijs”
  • Geen
  • Kei hard bed, zeer kleine kussens. Gelukkig hadden wij ons eigen kussen mee, anders was het een ramp geweest.

8.4

Harrie
“Goede prijs kwaliteitsverhouding”
  • Ontbijt en diner op terras was mogelijk en aantrekkelijk
  • WC-bril scharnier kapot. Servicekosten van Hotels.NL aan de hoge kant als je met meerdere personen meerdere dagen blijft.

7.8

H Fidom
“Mooi en goed hotel.”
  • Goed hotel en personeel behulpzaam en vriendelijk. Voldoen aan de regels en hotel is makkelijk te vinden. Kamer is gemiddeld, wel schoon en netjes. Douche netjes en schoon, voorzien, geen luxe. Wij waren er ook maar voor 1 nacht. Ontbijt zag er goed en verzorgd uit.
  • Douchen in bad. Kraan moest je zelf regelen, met als gevolg dat het water van temperatuur iets verandert tijdens douchen.

Vraag en antwoord.

Wat is het telefoonnummer van Campanile Hotel Amersfoort?

Het telefoonnummer van Campanile Hotel Amersfoort is +31 33 455 8757.

Wat is de URL van de officiële website van Campanile Hotel Amersfoort?

De eigen website van Campanile Hotel Amersfoort Kunt u hier vinden.

Hoe ver ligt Campanile Hotel Amersfoort van het centrum van Amersfoort?

Campanile Hotel Amersfoort ligt 3,8 km van het centrum van Amersfoort.

Heeft Campanile Hotel Amersfoort een eigen restaurant?

Campanile Hotel Amersfoort heeft een restaurant. Neem contact op met het hotel om een tafel te reserveren.

Kan ik mijn huisdier meenemen naar Campanile Hotel Amersfoort?

Campanile Hotel Amersfoort staat het meenemen van huisdieren toe. Hieraan kunnen kosten en speciale voorwaarden verbonden zijn, neem altijd vooraf contact op met de accommodatie als u een huisdier mee wilt nemen.

Is er een eigen parkeerplaats bij Campanile Hotel Amersfoort?

Campanile Hotel Amersfoort heeft een eigen parkeerplaats voor de gasten. Gebruik is meestal op eigen risico. Er kunnen kosten verbonden zijn aan het parkeren.

Heeft Campanile Hotel Amersfoort ontbijt voor de gasten?

Campanile Hotel Amersfoort heeft ontbijt beschikbaar voor de gasten. Ontbijt is niet altijd inclusief in de kamerprijs.

Hotels.nl is meermaals gekozen tot beste hotelaanbieder van Nederland. Hotels.nl werkt samen met betrouwbare partners om de beste deals en service te leveren. Met meer dan 5 miljoen tevreden klanten en 20+ jaar ervaring in de hotelbranche zorgen we ervoor dat jouw boeking eenvoudig en zonder zorgen verloopt.
© HNL Nederland BV, KVK nummer 94742367, BTW nummer NL 866878063B01.