9.1

Room Mate Aitana Amsterdam

Aanbiedingen doorzoeken


Informatie over de accommodatie


De bruisende stad Amsterdam is goed te verkennen met hotel Room Mate Aitana als uitvalsbasis. Het hotel is gevestigd in een modern gebouw op een kunstmatig eiland in het IJ, met 60 aanlegplaatsen voor pleziervaartuigen. De glazen rechthoekige gevel springt direct in het oog. Door het gebruik van bijzondere materialen en vormen, aardse tinten met uitgesproken kleuraccenten en avantgardistische verlichting, heeft de bekende binnenhuisarchitect Tomás Alía een kosmopolitische sfeer gecreëerd in het hotel.

In de loungebar en het restaurant kunt u terecht voor heerlijke drankjes en gerechten.

Room Mate Aitana is gunstig gelegen nabij Amsterdam Centraal Station. Met de trein of metro bent u zo snel bij de RAI, Schiphol en het WTC. Voor het bezoeken van musea of attracties is de locatie ook ideaal: aan de overkant van het IJ ligt het EYE Film Institute, te bereiken met een veerboot of uw eigen bootje. In het centrum zijn regelmatig interessante exposities te zien in de Nieuwe Kerk bij de Dam.



Faciliteiten in Room Mate Aitana Amsterdam

Eten en drinken
  • Bar
  • Lunchpakket
  • Restaurant
  • Roomservice
Service
  • Autoverhuur
  • Bagage-opslag
  • Kinderopvang
  • Stomerij
  • Strijkservice
Badkamer
  • Bad of douche
  • Douche
  • Haardroger
  • WC
Slaapkamer
  • Airconditioning
  • Bureau
  • Eigen badkamer
  • Extra groot bed
  • Flatscreen televisie
  • Kluis
  • Minibar (exclusief)
  • Ramen die open kunnen
  • Rolstoeltoegankelijk
  • Telefoon
  • Wekdienst/ wekker
  • WiFi
Woon gedeelte
  • Airconditioning
  • Koffiezetapparaat
  • Verwarming
Internet
  • Gratis Wifi
  • Internet
Parkeren
  • Parkeerplaats
Diensten receptie
  • 24-uurs receptie
  • Conciërgeservice
  • Excursiebalie
Schoonmaak service
  • Wasservice
Zakelijke faciliteiten
  • Business center
  • Computer (openbaar)
  • Vergaderzaal
Wellness
  • Fitnessruimte
Fietsen
  • Fietsverhuur
Algemeen
  • Feestzaal
  • Lift
  • Lounge
  • Verwarming
Toegangkelijkheid
  • Familiekamers
Gehandicapen toegang
  • Mindervaliden kamers
Buiten
  • Terras

In de omgeving

Parkeergarage
  • IJdock 60m
  • Westerlijke K+R Amsterdam Centraal 483m
  • A'DAM Parking 521m
  • A'DAM Parking 523m
  • P1 Parking Amsterdam Centraal 613m
  • Haarlemmerdijk 650m
  • Willemspoort 695m
  • Oostelijke K+R Amsterdam Centraal 831m
Restaurant
  • I-DOCK RESTAURANT 59m
  • MOS 81m
  • Wolf Atelier 206m
  • Hoogendam 236m
  • Meneer Nieges 376m
  • EYE Bar Restaurant 412m
  • Lucca Due 466m
  • Mr Meat 471m
Museum
  • Multatuli Museum 794m
  • Venustempel Sexmuseum 877m
  • Pianola Museum 979m
  • Nxt Museum 997m
  • Embassy of the Free Mind 1 km
  • Leger des Heilsmuseum 1 km
  • Body Worlds 1.1 km
  • Amsterdam Cheese Museum 1.1 km
Toeristische attractie
  • Over The Edge 520m
  • This is Holland 521m
  • A'DAM VR Game Park 550m
  • Lovers Canal cruises/ Hop on Hop Off 625m
  • Stromma Hop on Hop off 626m
  • Canal Cruise 648m
  • Rederij Kooij 808m
  • Stromma 833m
Treinstation
  • Centraal Station 709m
  • Amsterdam Centraal 723m
  • Centraal Station 876m
  • Nieuwmarkt 1.5 km
  • Noorderpark 1.7 km
  • Vijzelgracht 2.6 km
  • Isolatorweg 3.2 km
  • Noord 3.2 km

9.1

Beoordeeld door: 165 gasten.

7

Kenan

Jong stel
3 juli 2025

“Goed”
  • De locatie van het hotel was in orde. De bedden waren comfortabel. De kamer was acceptabel en voldoende ruim.
  • Het aantal medewerkers was niet voldoende.

9

Bassam

Gezin met kinderen
3 juli 2025

“Geweldig”
  • De locatie is fantastisch.
  • Alles is goed.

9

Bradley

Jong stel
2 juli 2025

“Uitstekend”
  • Goed modern hotel met uitzicht op het IJ, niet in het grachtengebied, maar zeer handig gelegen ten opzichte daarvan.

7

Paul

Gezin met kinderen
30 juni 2025

“Goed”
  • Ruime kamer.
  • Basisvoorzieningen voor een 4-sterrenhotel.

10

Nisrin

Zakenreiziger
30 juni 2025

“Het was een fijne ervaring.”
  • Vriendelijke service, uitstekende locatie, schone en gezellige kamer.

10

Anita

Gezin met kinderen
29 juni 2025

“Comfortabel hotel op een mooie locatie, iets buiten het centrum.”
  • Geweldige kamer voor 3 volwassenen.

10

Stefan

Zakenreiziger
29 juni 2025

“Ruime kamer met een mooi uitzicht.”
  • Geweldig ruim kamer met een mooi uitzicht over de rivier! ✨ Het personeel is ook erg vriendelijk!

7

Karen

Jong stel
29 juni 2025

“Fijne locatie nabij het centraal station en toegang tot de grachten.”
  • Goede locatie, ruime kamer. Het ontbijtbuffet was overvloedig.
  • De liften waren erg traag. We waren daar tijdens de renovaties, dus het was een beetje luidruchtig en moeilijk om je te verplaatsen.

4

Martina

Gezin met kinderen
29 juni 2025

“Teleurstellend”
  • Ik heb om parkeergelegenheid gevraagd, maar geen antwoord ontvangen. Na de boeking was er veel opdringerige verkoop, maar nu krijg ik geen antwoord op mijn verzoek om parkeergelegenheid. Toen ik aankwam, ontdekte ik dat ik de parkeerplaats online had kunnen reserveren voor 25 in plaats van 40 euro per dag. Te laat bij aankomst. Er waren acht drukke mensen aan de receptie, die niet erg behulpzaam waren en me vertelden dat het niet hun zaak was. Dit gaf me de indruk dat waar geld te verdienen valt belangrijk is, maar klantenservice niet.

8

Topcy

Zakenreiziger
27 juni 2025

“Uitstekend pand met een prachtig uitzicht.”
  • Locatie
  • Prijs

9

Pelin

Groepsreizigers
26 juni 2025

“Een goede plek om te verblijven.”
  • Perfecte locatie, zeer dicht bij het centraal station en de bezienswaardigheden. Het was zeer schoon en comfortabel. De gastvrijheidstraktaties in de lobby waren goed.
  • Geen

4

Ruth

Gezin met kinderen
25 juni 2025

“Zeer duur voor een teleurstellend verblijf.”
  • Locatie - zo gemakkelijk te voet naar het station en het centrum van Amsterdam.
  • Het personeel was onbeleefd en de kamers waren totaal onvoldoende en niet wat er geboekt was.

9

Олексій

Jong stel
22 juni 2025

“Uitstekend”
  • Grote kamer en grote douche. Alles is schoon en in orde.

6

Erkin

Gezin met kinderen
20 juni 2025

“Aangenaam”
  • Mooi locatie
  • 1) Receptiedienst - onbehulpzame, bureaucratische benadering bij het inchecken. Over het algemeen tonen ze totaal geen interesse. Ik vroeg of de kamer eerder klaar was vanwege een lange vlucht, en eerst informeerden ze ons dat deze bijna klaar was, alleen de minibar moest nog gecontroleerd worden. Dit "bijna" duurde twee uur. Zelfs na 14:00 uur probeerden ze daadwerkelijk de inspecteur van de minibar te bereiken, totdat ik insloeg dat ik zelf de controle zal uitvoeren. Nadat ik de sleutels ontving en eindelijk een dutje deed, kwam de inspecteur van de minibar me wakker maken om de minibar te controleren. We hadden een familiekamer voor 3 personen, maar er waren geen lakens beschikbaar. Ik heb de receptie 4 keer gebeld met het verzoek om deze te leveren, maar het enige antwoord was: "Ja, ja, 5 minuten." 2) Zeer trage liften, je kunt 15 minuten wachten op je beurt om naar de bovenste verdiepingen te gaan.

7

Spenser

Jong stel
20 juni 2025

“Comfortabel, maar te duur en de liften waren niet volledig operationeel.”
  • De kamer was groot, het personeel was vriendelijk en de locatie was redelijk.
  • Te duur gezien het aantal voorzieningen. De bar was goed, maar de fitnessruimte viel tegen. Tenminste één lift was altijd buiten gebruik, wat betekende dat er lange wachttijden waren gezien de omvang van het hotel.

10

April

Jong stel
20 juni 2025

“Fantastisch”
  • De locatie is geweldig, het is een stukje lopen naar het centrum, maar het is echt mooi en schoon. De bedden waren erg comfortabel. Het personeel was vriendelijk.
  • Niets

6

Ian

Vriendengroep
20 juni 2025

“Goede kamer, maar de service in de openbare ruimtes is traag.”
  • Locatie - naast de aanlegplaatsen voor cruiseschepen en op korte loopafstand van het centrum.
  • Renovaties zijn in uitvoering - dit kan de buitenbar een beetje verwaarloosd laten lijken, aangezien er slechts twee parasols zijn. Tijdens het ontbijt raakten we op twee dagen zonder aankleding uit buffetproducten, zonder dat het personeel tijdig bijvulde, hoewel dit binnen de geadverteerde serviceperiode viel.

6

Catharine

Vriendengroep
18 juni 2025

“In orde.”
  • De decoratie
  • Geen grepen in de badkamer. Geen instructies voor het koffiezetapparaat.

7

Hakeem

Gezin met kinderen
16 juni 2025

“Prachtige locatie, maar vaardige service.”
  • Het mannelijke incheckpersoneel was behoorlijk vijandig en onvriendelijk, zeer onbeschoft. De anderen waren vriendelijk. Het schoonmaakpersoneel deed echt zijn best om ons afwasmiddel voor de flessen van mijn baby te bezorgen.
  • Het onbeleefde personeel De trage lift Het restaurant en de eetmogelijkheden

7

Michael

Jong stel
16 juni 2025

“Een goed verblijf in Amsterdam.”
  • Inchecken verliep gemakkelijk. Er was bagage-assistentie om naar de kamer te komen. Er zijn medewerkers aan de receptie en gastheren. Taal was geen probleem. Veel van de medewerkers aan de receptie spraken verschillende talen, maar iedereen sprak Engels. Er zijn veel ramen en natuurlijk licht. Ik genoot van televisie in het Engels. Ik vond de bar/restaurant aangenaam. Het eten was uitstekend.
  • De douchedeur had een ongeschikt ontwerp zonder afdichting aan de scharnierzijde van de douchedeur. De liften waren vrij traag; op onze verdieping wachtten we elke keer 2-3 minuten. Wandelen vanaf dit hotel is een lange afstand. We hebben geen ontbijt in het hotel genuttigd; 25 euro was te veel.

9

Sreejith

Gezin met kinderen
9 juni 2025

“Uitstekend”
  • Het personeel bij de receptie, vooral Anna, was zeer behulpzaam.
  • Een van de medewerkers was niet zo behulpzaam, ik wil de naam niet benoemen.

8

Fatema

Gezin met kinderen
9 juni 2025

“Het personeel was vriendelijk en behulpzaam.”
  • De locatie is iets verder weg van het centrum, maar het was vrij rustig.
  • De lift is erg traag en er is alleen toegang tot de benedenverdieping via de lift; de trap is gesloten.

8

Stacey

Gezin met kinderen
7 juni 2025

“Geweldige locatie, mooi hotel, goede prijs-kwaliteitverhouding.”
  • Goede locatie, zeer schoon, gezellige baromgeving.
  • Renovatiewerkzaamheden zorgden ervoor dat de trappen niet gebruikt konden worden, en de liften waren extreem druk, waardoor mijn zus met haar 2-jarige kind en kinderwagen 25 minuten vastzat op de eerste verdieping terwijl ze probeerde naar beneden te gaan voor het uitchecken. Een medewerker was erg onvriendelijk en vertelde haar dat ze niet op die verdieping moest zijn, maar ze kon geen lift gebruiken en kon de trappen niet af, omdat deze niet in gebruik waren!

10

Meredith

Jong stel
6 juni 2025

“Fantastisch hotel”
  • Prachtige foto, funky decor, ruime kamer, met een fantastisch uitzicht over de marinas richting de stad, geweldige locatie, zo dichtbij het Centraal Station, geweldige cafés en restaurants in de buurt, inclusief een bar en restaurant in het hotel.
  • Het hotel bevond zich middenin renovaties, waardoor het vaak luidruchtig was.

7

Ahmed

Jong stel
5 juni 2025

“U heeft een zeer goed hotel waarvoor u de prijs zou moeten verlagen, temidden van de renovaties, minstens tot m.”
  • De locatie is goed, het ontbijt is helaas slecht en de renovatie was uiterst ongemakkelijk.
  • Als hierboven

9

Cassandra

Jong stel
2 juni 2025

“Schoon en modern, een fantastisch verblijf.”
  • Schoon en modern hotel met uitstekende faciliteiten. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam.
  • Helaas waren de televisies in het hele hotel buiten gebruik tijdens ons verblijf. We hebben gezien dat ze nieuwe televisies aan het installeren waren, dus het is waarschijnlijk dat dit probleem inmiddels is verholpen. We werden gecompenseerd met gratis toegang tot de minibar, maar werden hier pas aan het einde van ons verblijf van op de hoogte gesteld, waardoor we hier geen gebruik van hebben gemaakt.

9

Martin

Gezin met kinderen
29 mei 2025

“Aangename verblijf”
  • Het hotel was geweldig, een goede locatie om naar de Dam te lopen, dichtbij het treinstation.
  • Het restaurant voldeed niet aan de verwachtingen, serveerde dranken, en we hebben lang moeten wachten om ons eten te bestellen. De bestelling kwam binnen, waarbij één item ontbrak en beide salades ontbraken. We vroegen om de manager te spreken, maar kregen te horen dat hij niet beschikbaar was. Het is onacceptabel dat de jonge medewerkers alleen zijn gelaten om een restaurant te runnen zonder iemand in autoriteit die hen kan bijstaan.

9

Angela

Jong stel
29 mei 2025

“Uitzonderlijk”
  • Centraal maar niet te dicht bij het stadscentrum.

9

Jorge

Gezin met kinderen
27 mei 2025

“Zou zeker aanbevelen.”
  • Geweldige locatie, vriendelijk personeel en goed ontbijt.

9

Luis

Gezin met kinderen
24 mei 2025

“Uitstekend”
  • De internetverbinding was zeer slecht.

Vraag en antwoord.

Ja, bij Hotels.nl kun je Room Mate Aitana Amsterdam zonder creditcard reserveren. Vooraf betalen is niet nodig en je kunt je reservering meestal gratis annuleren.
Vooruitbetalen is niet verplicht bij het reserveren van Room Mate Aitana Amsterdam via Hotels.nl. Je hebt ook de mogelijkheid om gratis te annuleren.
Hotels.nl rekent nooit boekings- of reserveringskosten, ook niet voor Room Mate Aitana Amsterdam. Bekende Nederlandse aanbieders zoals Hotelspecials, Weekendjeweg en Voordeeluitjes brengen deze extra kosten wel altijd in rekening. Daarom zijn wij veruit het goedkoopst voor een reservering in Room Mate Aitana Amsterdam.
Bij Hotels.nl kun je Room Mate Aitana Amsterdam reserveren met gratis annuleren. Je vindt altijd tarieven waarbij annuleren kosteloos is.
Hotels.nl accepteert iDEAL als betaalmethode voor vooruitbetalingen in Room Mate Aitana Amsterdam, zodat je zonder creditcard eenvoudig kunt reserveren.

Room Mate Aitana Amsterdam ligt 1,2 km van het centrum van Amsterdam.

Room Mate Aitana Amsterdam heeft een restaurant. Neem contact op met het hotel om een tafel te reserveren.

Room Mate Aitana Amsterdam Heeft een eigen fitness ruimte.

Room Mate Aitana Amsterdam heeft familiekamers beschikbaar. Kijk op de website van de accommodatie om deze te reserveren.

Ook van de makers van Hotels.nl: Hotel.team, een revolutionaire Hotel booking AI Agent. Meld je nu aan!
Hotels.nl is meermaals gekozen tot beste hotelaanbieder van Nederland. Hotels.nl werkt samen met betrouwbare partners om de beste deals en service te leveren. Met meer dan 5 miljoen tevreden klanten en 20+ jaar ervaring in de hotelbranche zorgen we ervoor dat jouw boeking eenvoudig en zonder zorgen verloopt.
© HNL Nederland BV, KVK nummer 94742367, BTW nummer NL 866878063B01.