8.7
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

WestCord Fashion Hotel Amsterdam

Aanbiedingen doorzoeken


Informatie over de accommodatie


WestCord Fashion Hotel Amsterdam is een viersterrenhotel dat zich onderscheidt door zijn moderne design en luxe faciliteiten. Het hotel is strategisch gelegen in het westelijke deel van Amsterdam, nabij het Rembrandtpark, waardoor het zowel voor zakelijke reizigers als toeristen een uitstekende uitvalsbasis vormt. De bereikbaarheid is optimaal; het hotel ligt dicht bij het openbaar vervoer en op korte afstand van de ringweg A10. Dit maakt het gemakkelijk om zowel het levendige stadscentrum als de belangrijkste bezienswaardigheden te bereiken, waaronder de beroemde grachten en musea die Amsterdam te bieden heeft.

Gasten kunnen genieten van een scala aan eet- en drinkgelegenheden binnen het hotel. Het restaurant Mme Coco biedt een uitgebreide menukaart met seizoensgebonden gerechten, perfect voor een gastronomische ervaring. Voor een ontspannen drinkmoment kunnen bezoekers terecht in de gezellige hotelbar of op het dakterras, dat een panoramisch uitzicht over de stad biedt. Naast culinaire voorzieningen beschikt WestCord Fashion Hotel Amsterdam over een luxe wellnesscentrum met een zwembad, sauna en fitnessruimte. Dit draagt bij aan het comfort en de ontspanning van de gasten, terwijl de vergaderfaciliteiten een professionele omgeving bieden voor zakelijke bijeenkomsten en evenementen.

De kamers zijn modern en comfortabel ingericht, met voorzieningen zoals een flatscreen-tv, airconditioning, een minibar en een luxe badkamer met hoogwaardige toiletartikelen. Elke kamer is ontworpen om een rustige en stijlvolle sfeer te creëren, wat bijdraagt aan zowel werk- als ontspanningsmogelijkheden. Voor gasten die met de auto reizen, biedt het hotel ruime en toegankelijke parkeergelegenheid. Het personeel aan de receptie is goed geïnformeerd en kan gasten helpen met tips over de beste routes en parkeermogelijkheden, wat de algehele ervaring van het verblijf in WestCord Fashion Hotel Amsterdam verder verbeterd.



Faciliteiten in WestCord Fashion Hotel Amsterdam

Eten en drinken
  • Bar
  • Frisdrank automaat
  • Lunchpakket
  • Ontbijt
  • Restaurant
  • Roomservice
  • Snack automaat
Service
  • Bagage-opslag
  • Schoenpoetsmachine/-set
  • Stomerij
  • Strijkservice
Badkamer
  • Bad of douche
  • Douche
  • Haardroger
  • Inloopdouche
  • WC
  • Whirlpool
Slaapkamer
  • Airconditioning
  • Balkon of Terras
  • Bureau
  • Eethoek
  • Eigen badkamer
  • Extra groot bed
  • Flatscreen televisie
  • Geluiddichte kamer
  • Kluis
  • Koelkast
  • Laptop kluis
  • Magnetron
  • Radio
  • Satelliet televisie
  • Strijkvoorzieningen
  • Telefoon
  • Terras
  • Ventilator
  • Vloerbedekking
  • Wekdienst/ wekker
  • WiFi
  • Zithoek
Woon gedeelte
  • Airconditioning
  • Kabeltelevisie
  • Koffiezetapparaat
  • Strijkijzer
  • Verwarming
Internet
  • Gratis Wifi
  • Internet
  • Internet
Parkeren
  • Parkeerplaats
Electrische auto
  • Elektr. auto oplaadpunt
Diensten receptie
  • 24-uurs receptie
  • Conciërgeservice
  • Ticketservice
Schoonmaak service
  • Wasservice
Zakelijke faciliteiten
  • Business center
  • Vergaderzaal
Wellness
  • Binnenzwembad
  • Body scrub
  • Body wrap
  • Finse Sauna
  • Fitnessruimte
  • Gezichtsbehandelingsruimte
  • Kleedkamers
  • Lichaamsbehandelingen
  • Manicure
  • Massage
  • Massagekamer
  • Pedicure
  • Sauna
  • Schoonheidsbehandelingen
  • Stoomkamer
  • Strandstoelen
  • Waxbehandelingen
  • Wellness centrum
Extra bed voor Kinderen
  • Babybed
  • Kinderen/extra bedden
Fietsen
  • Elektr. fiets oplaadpunt
  • Fietsenstalling
  • Fietsverhuur
Algemeen
  • Bruidssuite
  • Feestzaal
  • Green Key certificaat
  • Lift
  • Lounge
  • Verwarming
Toegangkelijkheid
  • Familiekamers
Gehandicapen toegang
  • Rolstoeltoegankelijke kamers
Buiten
  • Terras
  • Tuin

In de omgeving

Parkeergarage
  • Carnapstraat 462m
  • Q-Park Oranjekwartier 521m
  • World Fashion Centre 550m
  • Parkeergarage Mercatorplein 1.4 km
  • P+R Olympisch Stadion 1.6 km
  • P1 Stadionplein 1.7 km
  • Louwesweg 1.7 km
  • Parkbee Overtoom, voetgangersingang 2 km
Restaurant
  • Lemoene 311m
  • MangiMangi 394m
  • Aries Noodles 484m
  • LELY 570m
  • Cedars 609m
  • Lokaal van de Stad 657m
  • Surabaya-Green 705m
  • Dizinghof 715m
Museum
  • Levend Paardenmuseum 2 km
  • Van Eesteren Museum 2.1 km
  • Moco Museum 2.6 km
  • Diamant Museum Amsterdam 2.7 km
  • Max Euwe 2.7 km
  • Rembrandts Amsterdam Experience 2.8 km
  • Pijpenkabinet 2.9 km
  • Bilderdijk Museum 3 km
Toeristische attractie
  • Olympiahuis 1.6 km
  • Canal Cruise 2.6 km
  • Lovers canal Cruises 2.6 km
  • Blue Boat 2.7 km
  • Blue Boat 2.7 km
  • Amsterdam Hop on Hop Off 2.9 km
  • The Fault In Our Stars Bench 3.1 km
  • Amsterdam canal cruises 3.3 km
Treinstation
  • Amsterdam Lelylaan 650m
  • Heemstedestraat 834m
  • Postjesweg 1 km
  • Henk Sneevlietweg 1.4 km
  • Jan van Galenstraat 1.8 km
  • Amstelveenseweg 2.3 km
  • De Vlugtlaan 2.5 km
  • Amsterdam Zuid 2.9 km

8.7

Beoordeeld door: 400 gasten.

9

Breell

Gezin met kinderen
26 juni 2025

“Uitstekend”
  • De kamer de locatie

5

Hesanda

Alleenreiziger
26 juni 2025

“Geschikt voor een korte trip.”
  • Comfortabel bed en mooie kamer. Ik was zeer te spreken over de esthetiek van hun receptie en de algemene lounge-ruimte. Voor zover ik kon zien, was de kamer geluidsdicht, of had ik gewoon geluk dat ik niet veel lawaaierige buren had. U kunt fietsen huren direct bij het hotel voor €14,50 per dag, wat geweldig was, maar ik vond de formulering van hun "fietscontract" niet ideaal; het was een beetje te intimiderend, waardoor ik me niet echt veilig voelde om de verantwoordelijkheid voor die fiets langer dan een paar uur te dragen. Ze hebben ontbijt/diner en een spa beschikbaar, maar ik heb geen van beiden geprobeerd, dus kan daar niet over oordelen. Ik heb wel de cocktailbar geprobeerd, en die was geweldig met een mooi uitzicht op de stad.
  • Ik heb de superior kamer geboekt, specifiek voor het bad, maar toen ik incheckte in de kamer was er geen bad te bekennen. Daarom nam ik automatisch aan dat ze een fout hadden gemaakt, maar toen ik vroeg, gaven ze aan: "we geven die kamer alleen als we deze beschikbaar hebben", wat voor mij niet logisch was, omdat ik die kamer enkele maanden voor mijn aankomst had gereserveerd omdat deze beschikbaar was. Na een gesprek gaven ze me echter toch de kamer die ik had geboekt (de kamer met het bad), wat me nog verwarder achterliet, omdat ik me afvroeg waarom ze me zonder reden naar een lagere kamer hadden downgraden. Dit had ik honestly niet verwacht van een viersterrenhotel. Dit zorgde niet voor de beste eerste indruk. Ze vroegen ook om een aanvullende borg van €100 bij het inchecken, wat nergens in de reservering was vermeld, dus dat kwam echt als een verrassing. Maar het is wel terugbetaalbaar. De locatie van het hotel is niet erg dicht bij veel toeristische attracties, maar er zijn bushaltes in de buurt en de sprinter naar de luchthaven. De kamer leek schoon, maar er was ook wat stof in sommige hoeken, wat me niet zo veel kon schelen, en ze leken zoveel kamers te hebben, dus ik ga het schoonmaakploeg niet kwalijk nemen. Er waren geen slippers in de kamer, maar toen ik de kamerdetails controleerde, stond "slippers" niet vermeld als iets wat ze bieden, wat me verraste aangezien dit een viersterrenhotel is. Er zijn dus zowel goede als slechte aspecten, dus evalueer goed voordat u de reservering maakt.

8

Roisin

Jong stel
25 juni 2025

“Zeer goed”
  • Ruime kamer. Toilet in een aparte ruimte van het bad en de douche.
  • Duur in verhouding tot de locatie. De locatie is 30 minuten naar het centrum per tram, die in ieder geval regelmatig rijdt. Er is niet veel in de omgeving van het hotel. We hebben 4 nachten verbleven en hebben op de eerste dag alleen water gekregen. Bij andere gelegenheden vroeg ik om een fles, maar men deelde mee dat er de overige dagen geen flessen meer beschikbaar waren. Ik was bereid om te betalen aan de bar (maar deze was niet altijd open), maar voor een 4-sterrenhotel is dit niet goed genoeg. Slechts 10 minuten lopen naar een lokale winkel. Sauna niet inbegrepen in de prijs.

10

Jose

Jong stel
24 juni 2025

“Goede plek”
  • Badkamer
  • Locatie

8

Julia

Jong stel
20 juni 2025

“Zeer goed”
  • De kamer was groot en goed uitgerust met een leuke koffiepodmachine, en de douche was behoorlijk. De locatie had een uitstekende toegang tot trams, op ongeveer 5-10 minuten lopen.
  • Het enige nadeel van de kamer was dat de wasbak zich in een andere kamer bevond dan het toilet (het toilet was apart, douche, bad en wasbak bevonden zich in een andere kamer). Dit voelde op zijn best zeer onhygiënisch aan. We lieten de schoonmakers eenmaal tijdens ons verblijf binnen en zij maakten alleen het bed op en vulden de koffie bij. Ze gaven ons geen nieuwe handdoeken, geen nieuwe (en gewassen) koffiemokken en leegden zelfs de prullenbakken niet.

10

Aaron

Jong stel
20 juni 2025

“kort maar krachtig”
  • personeel en badkamer
  • locatie

10

Mark

Jong stel
18 juni 2025

“Verblijf was heerlijk, schoon en mooi.”
  • De locatie is perfect, de bushalte is op 2 minuten loopafstand.
  • Het enige dat ik niet prettig vind, is de glazen badkamerdeur. Je hebt geen privacy.

8

Erla

Gezin met kinderen
17 juni 2025

“Goed verblijf”
  • Foto's doen recht aan de werkelijkheid; alles was zoals we verwachtten. Geweldige locatie als je met de auto reist, goed binnenparkeren. De kamer was erg mooi.
  • Er was een fout met onze boeking; onze 1-jarige dochter stond niet in de online boeking, maar bij aankomst hebben we haar en onze oudere kind met passen ingeschreven. De volgende dag maakte een van de medewerkers hier een probleem van, ondanks het feit dat ik had aangetoond dat ik een kamer voor 4 personen had gereserveerd en beide kinderen bij aankomst had ingeschreven. Een vreemde sfeer. Andere medewerkers waren echter geweldig.

10

Ruth

Gezin met kinderen
15 juni 2025

“Ik was zeer tevreden en ik zou daar zeker weer verblijven.”
  • Zeer schoon, behulpzaam, vriendelijk personeel, goede service, geweldig zwembad.
  • Geen fouten

9

Lukas

Vriendengroep
10 juni 2025

“Uitstekend”
  • Buitengewoon Ontbijt!

10

Anthony

Jong stel
9 juni 2025

“Geweldig Hotel”
  • Het hotel is absoluut geweldig, het personeel is uitzonderlijk vriendelijk en deed alles voor ons wat mogelijk was.
  • Niets

10

Neelie

Groepsreizigers
8 juni 2025

“Ik heb genoten van mijn verblijf. Het personeel was fantastisch en zeer behulpzaam! De kamers waren prachtig, modern, comfortabel en zeer schoon.”
  • Het was zeer modern en schoon!
  • niets!

10

Angel

Jong stel
6 juni 2025

“Uitzonderlijk”
  • Super schoon, zon, leuke bar.

8

Brian

Jong stel
6 juni 2025

“Korte verblijf, maar het hotel was uitstekend.”
  • De kamer, het ontbijt en de locatie waren uitstekend. De locatie bevond zich op de metrolijn en het station Lelylaan lag op de lijn van Centraal naar de luchthaven Schiphol.
  • Ik vond alles in het hotel geweldig. Ik heb bezwaar tegen de vraag, omdat deze suggereert of veronderstelt dat er iets moet zijn geweest dat ik niet leuk vond.

10

Rosaura

Jong stel
3 juni 2025

“Uitzonderlijk”
  • Alles was vrij goed!

7

Melanie

Groepsreizigers
31 mei 2025

“Goed”
  • Het hotel is over het algemeen schoon.
  • Een beetje ver van het centrum.

3

Jennifer

Jong stel
28 mei 2025

“Teleurstellende service.”
  • Het zwembad was fijn en rustig.
  • Het hotel heeft geprobeerd ons driemaal kosten in rekening te brengen voor het toevoegen van ontbijt aan ons verblijf; eenmaal vóór aankomst en tweemaal na onze aankomst. Bij het uitchecken toonde de rekening aan dat we al ontbijt hadden gereserveerd en daarvoor waren belast, aangezien ze ons bij aankomst hadden geprobeerd te belasten, gingen we ervan uit dat dit niet was inbegrepen, waardoor we elke dag buiten de deur hebben gegeten (we zijn meer dan 160 euro in rekening gebracht voor ontbijt dat we niet hadden gehad). Bij nadere controle van de rekening zagen we dat we waren belast voor drankjes in de bar die niet van ons waren; ik wacht nog steeds op de terugbetaling hiervoor, ook al hebben ze me verzekerd dat deze is verzonden (een week geleden). Daarnaast zijn er borden bij de receptie die aangeven dat ze je 5 euro crediteren voor elke dag dat je je kamer niet laat schoonmaken. We hebben onze kamer een paar keer niet laten schoonmaken, maar hebben deze credit niet ontvangen. Al met al gaf dit alles, eerlijk gezegd, een slechte nasmaak.

9

Jason

Gezin met kinderen
27 mei 2025

“Westcord Fashion Hotel”
  • Zeer schoon hotel. Ruime kamers en een zeer comfortabel bed. Het ontbijt was goed en met een ruime keuze. Goed gelegen en dicht bij metro/trein en tram. Genoten van het gebruik van het zwembad en de sauna.
  • Niets

8

Richard

Vriendengroep
27 mei 2025

“Mooi hotel”
  • Hotel is schoon, vriendelijk en heeft behulpzaam personeel.

9

Diane

Gezin met kinderen
25 mei 2025

“Mooie locatie, naast het park, een supermarkt, tramhalte en de brug naar drie landen.”
  • Goede locatie. Stil.
  • Heeft een ijsmachine nodig.

7

Hao

Zakenreiziger
25 mei 2025

“Goed kwaliteitsreis.”
  • De kamer was ruim en de buurt was rustig, ook al lag het hotel aan een drukke straat.
  • Er waren werkzaamheden langs het pad van het treinstation naar het hotel. Het was een beetje moeilijk om met veel bagage bij het hotel te komen.

7

Carol

Jong stel
23 mei 2025

“Ik kan aanbevelen, maar ik zou aanraden een kamer hoger in het gebouw te reserveren.”
  • Geweldige locatie. Mooie faciliteit, maar het binnenkomen met koffers was lastig. De verwarming in de kamer was moeilijk te regelen. Ik kon het raam niet openlaten vanwege het lawaai van mensen buiten tot 3:00 uur 's nachts!
  • Het personeel was vriendelijk, maar de kennis over transport was ongelijk.

8

Ellen

Gezin met kinderen
23 mei 2025

“Eerste keer in Amsterdam en ik kom zeker heel snel terug. Prachtige stad met veel te doen en s...”
  • Goede locatie. Een prachtige wandeling naar het centrum. Geweldige eetgelegenheden en mooie wandelingen langs de kanalen.

10

Erke

Alleenreiziger
21 mei 2025

“Uitstekend”
  • Ik bezoek dit hotel sinds 2015, nog steeds perfect.

9

Liddell

Jong stel
21 mei 2025

“Uitstekend”
  • Mijn echtgenoot en ik raden dit hotel ten zeerste aan. De kamer had een prachtig uitzicht, was ruim en zeer schoon. De faciliteiten waren geweldig en het was erg gemakkelijk om naar het stadscentrum en de luchthaven Schiphol te reizen. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt was fantastisch. Geweldige selectie. Heel erg bedankt.

10

Clarice

Gezin met kinderen
18 mei 2025

“Geweldige plek”
  • Ik reis veel en was onder de indruk van het niveau van dit 4-sterrenhotel. De locatie is goed bereikbaar; 5 minuten lopen naar de tram en 10 minuten lopen naar de metro. Het is gemakkelijk om naar het centrum te komen. Het hotel is zeer schoon en het personeel is zeer beleefd en behulpzaam. De inrichting en afwerking zijn van een hoog niveau; een zeer groot bed, ook extra lang. Het ontbijt is compleet. Ik ben van plan om in augustus naar het festival te gaan. Ik zou dicht bij het festival kunnen verblijven, maar ik heb zo genoten van dit hotel dat ik zal terugkomen en de metro zal gebruiken. Over het personeel gesproken: de barman (Martin) is erg vriendelijk, beleefd en behulpzaam. Aan de receptie is Imani, en alle anderen zijn ook fantastisch... wat een geweldig team!
  • Ik ben een roker en de meeste hotels zijn rookvrij. Maar ze zouden misschien een ruimte voor rokers in de tuin kunnen maken.

7

Irene

Jong stel
16 mei 2025

“Goed”
  • Het personeel was zeer vriendelijk.
  • Het zwembadgebied heeft wat aandacht nodig. Het dak lijkt beschadigd.

10

Ahmed

Jong stel
15 mei 2025

“Het hostel was erg schoon en het personeel was vriendelijk.”
  • schoonheid
  • Ik hou van alles.

8

Vincent

Jong stel
14 mei 2025

“Teleurstellend, aangezien er te veel tijd verloren is gegaan met het verdwalen en omwegen, in plaats van de wereldberoemde musea te bezoeken!”
  • Fijn.
  • Afgelegen! Moeilijk te bereiken vanaf het stadscentrum. Niet de moeite waard om tijd te verspillen aan de reis naar de Dam en andere bezienswaardigheden!

10

Michael

Jong stel
14 mei 2025

“Uitzonderlijk”
  • Het personeel van de receptie is uitzonderlijk! Er was nooit een probleem dat zij niet konden oplossen.

Vraag en antwoord.

Ja, bij Hotels.nl kun je WestCord Fashion Hotel Amsterdam zonder creditcard reserveren. Vooraf betalen is niet nodig en je kunt je reservering meestal gratis annuleren.
Vooruitbetalen is niet verplicht bij het reserveren van WestCord Fashion Hotel Amsterdam via Hotels.nl. Je hebt ook de mogelijkheid om gratis te annuleren.
Hotels.nl rekent nooit boekings- of reserveringskosten, ook niet voor WestCord Fashion Hotel Amsterdam. Bekende Nederlandse aanbieders zoals Hotelspecials, Weekendjeweg en Voordeeluitjes brengen deze extra kosten wel altijd in rekening. Daarom zijn wij veruit het goedkoopst voor een reservering in WestCord Fashion Hotel Amsterdam.
Bij Hotels.nl kun je WestCord Fashion Hotel Amsterdam reserveren met gratis annuleren. Je vindt altijd tarieven waarbij annuleren kosteloos is.
Hotels.nl accepteert iDEAL als betaalmethode voor vooruitbetalingen in WestCord Fashion Hotel Amsterdam, zodat je zonder creditcard eenvoudig kunt reserveren.

WestCord Fashion Hotel Amsterdam ligt 3,8 km van het centrum van Amsterdam.

WestCord Fashion Hotel Amsterdam heeft een restaurant. Neem contact op met het hotel om een tafel te reserveren.

WestCord Fashion Hotel Amsterdam Heeft een eigen fitness ruimte.

WestCord Fashion Hotel Amsterdam heeft een eigen parkeerplaats voor de gasten. Gebruik is meestal op eigen risico. Er kunnen kosten verbonden zijn aan het parkeren.

WestCord Fashion Hotel Amsterdam heeft ontbijt beschikbaar voor de gasten. Ontbijt is niet altijd inclusief in de kamerprijs.

WestCord Fashion Hotel Amsterdam heeft een binnenzwembad. Hier kunnen kosten aan verbonden zijn. Neem contact op met de accommodatie voor meer informatie.

Ook van de makers van Hotels.nl: Hotel.team, een revolutionaire Hotel booking AI Agent. Meld je nu aan!
Hotels.nl is meermaals gekozen tot beste hotelaanbieder van Nederland. Hotels.nl werkt samen met betrouwbare partners om de beste deals en service te leveren. Met meer dan 5 miljoen tevreden klanten en 20+ jaar ervaring in de hotelbranche zorgen we ervoor dat jouw boeking eenvoudig en zonder zorgen verloopt.
© HNL Nederland BV, KVK nummer 94742367, BTW nummer NL 866878063B01.