Savoy Hotel Amsterdam - Amsterdam
Savoy Hotel Amsterdam
Savoy Hotel Amsterdam
Savoy Hotel Amsterdam
Savoy Hotel Amsterdam
Alle foto's
6.9
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

Savoy Hotel Amsterdam

Adres:
Ferdinand Bolstraat 194
1072LW Amsterdam

Aanbiedingen doorzoeken


Informatie over de accommodatie


Het statige monumentale pand van het Savoy Hotel behoort tot de Amsterdamse School. Deze bouwstijl kenmerkt zich door decoratieve elementen rond de raamkozijnen en schoorstenen. De gastheer of gastvrouw die u verwelkomt kan u uitgebreid informeren over alle faciliteiten die het hotel te bieden heeft. Geniet bijvoorbeeld van een borrel in de lounge of kijk een DVD op de flatscreen televisie in uw kamer. Zowel voor een zakelijk als een toeristisch verblijf is dit hotel zeer geschikt. De kamers zijn onder meer voorzien van draadloos internet, lichtdichte gordijnen en airconditioning. In het hotel is de gehele dag gratis koffie en thee te verkrijgen voor de gasten.

Begin uw dag goed met een keuze van het royale ontbijtbuffet in de lounge, dat op weekdagen wordt geserveerd tussen 07:00 en 10:00 uur en in het weekend van 08:00 tot 10:00 uur.In de middag kunt u in de lounge genieten van multiculturele hapjes. Als u op zoek bent naar een leuk adresje voor het avondeten, hoeft u slechts de wijk de Pijp in te lopen, waarin het hotel ligt. Hier bevinden zich eethuisjes met gerechten uit alle windstreken.

In de multiculturele wijk de Pijp ligt het Savoy Hotel Amsterdam. Deze wijk, die men ook wel eens vergelijkt met het Quartier Latin in Parijs, is bezaaid met leuke restaurants met geuren en smaken van over de hele wereld. Breng er een bezoekje aan de levendige Albert Cuypmarkt, waar u de typisch Amsterdamse gezellige sfeer kunt proeven, die ook te vinden is in de kroegjes rond het Heinekenplein.



Faciliteiten in Savoy Hotel Amsterdam

Eten en drinken
  • Ontbijt
Service
  • Bagage-opslag
  • Groepen
  • Schoenpoetsmachine/-set
  • Stomerij
Slaapkamer
  • Airconditioning
  • WiFi
Internet
  • Internet
  • Internet
Parkeren
  • Openbaar Parkeren
  • Parkeerplaats
Diensten receptie
  • 24-uurs receptie
  • Ticketservice
Schoonmaak service
  • Wasservice
Zakelijke faciliteiten
  • Computer (openbaar)
  • Vergaderzaal
Extra bed voor Kinderen
  • Kinderen/extra bedden
Fietsen
  • Fietsverhuur
Algemeen
  • Lift
Diensten algemeen
  • Luchthaven shuttle

In de omgeving

Parkeergarage
  • Heinekenplein 601m
  • P9 914m
  • P10 942m
  • Parking De Hoofdstad 1.3 km
  • Voetgangersingang RAI P1 1.3 km
  • Flowparking 1.3 km
  • Q-Park Byzantium 1.3 km
  • Hirschgebouw 1.4 km
Restaurant
  • Omelegg 53m
  • Volt 67m
  • Julius 83m
  • Happyhappyjoyjoy 84m
  • The Bab 102m
  • THE BAB 105m
  • Sugo 113m
  • Perry's Exotisch Food 113m
Museum
  • Museum De Dageraad 590m
  • Heineken Experience 640m
  • Moco Museum 965m
  • Diamant Museum Amsterdam 1 km
  • Rembrandts Amsterdam Experience 1.3 km
  • Museum Van Loon 1.3 km
  • Max Euwe 1.3 km
  • FOAM 1.3 km
Toeristische attractie
  • Amsterdam canal cruises 680m
  • Blue Boat 1.2 km
  • Blue Boat 1.2 km
  • Canal Cruise 1.5 km
  • Lovers canal Cruises 1.5 km
  • Kattenkabinet 1.5 km
  • Amsterdam Hop on Hop Off 1.5 km
  • Rondvaart Canal 1.7 km
Treinstation
  • De Pijp 211m
  • Vijzelgracht 969m
  • Europaplein 1.2 km
  • Wibautstraat 1.4 km
  • Station RAI 1.6 km
  • Amsterdam RAI 1.7 km
  • Zuid 1.8 km
  • Amsterdam Zuid 1.9 km

6.9

Beoordeeld door: 279 gasten.

3.6


vrijdag 5 augustus 2016

“niet nog een keer”
  • Ontbijt was prima maar niet heel erg uitgebreid
  • Vieze kamer. Eén keer geen schoonmaak gehad. Schoonmaakpersoneel spreekt geen Nederlands en ook geen Engels. Baliepersoneel is niet behulpzaam.Amper geen oogcontact. Stopcontact zat er niet, was vastgemaakt met purschuim. Radiator in badkamer zat onder de roest. Douchekop lekt water. Een raam zat op slot. Badkamervloer zag er niet fris uit. Koelkast gaf warmte af in de kast. Weinig legplanken in de kast glazen deurtjes er voor. Airco deed het niet of heel slecht. Frisdrankautomaa

7.2

karina goudswaard


maandag 13 juni 2016

“We hadden een leuk ingerichte hotel kamer.”

8.2

Rik van den Berkmortel


woensdag 20 april 2016

  • Rustig gelegen en toch zo met de fiets in hartje centrum. Vriendelijk personeel. Prima nette kamer met alles er op en er aan. Zelfs een DVD speler hoewel we die niet hebben gebruikt. Ontbijt ook prima.
  • Niets.

10

ralph ter beek


zaterdag 16 april 2016

“Geweldig hotel”
  • Schoon, ruime kamer, heerlijk en uitgebreid ontbijt, bijzonder aardig personeel.
  • geen

10

Karin Gisbers


zaterdag 27 februari 2016

10

Karin Gisbers


zaterdag 27 februari 2016

7

Sietske de Boer


maandag 1 februari 2016

“Goed hotel dichtbij het centrum.”
  • Dat het hotel dichtbij het centrum was
  • Het was een beetje koud, in de badkamer bv was geen verwarming.

8.2

Arie Jan van Honk


maandag 25 januari 2016

“Prima hotel”
  • Prima ontvangst, bed en ontbijt.
  • Het was wat koud op de kamer

7.8

PATRICK NEYS


dinsdag 19 januari 2016

“prijskwaliteit - ontvangst en verblijf - topkwaliteit.”
  • vlotheid.
  • temperatuurregeling kamer.

7.8

PATRICK NEYS


dinsdag 19 januari 2016

“prijskwaliteit - ontvangst en verblijf - topkwaliteit.”
  • vlotheid.
  • temperatuurregeling kamer.

8.4

Alwyn Higginson


woensdag 13 januari 2016

7.2

Wim Twigt


woensdag 30 december 2015

8.2

Herman van Lieshout


zondag 29 november 2015

  • - bediening tv is niet duidelijk (hulp door personeel was prima) - doos van lichtknop badkamer moet gerepareerd worden

9


donderdag 27 augustus 2015

  • Schoon, lcrntrale ligging
  • Info personeel t.a.v. Parkeer mogelijkheden, klopten 2x absoluut niet. Uiteindelijk wel opgelost, maar dat was na 2 mislukte pogingen onzerzijds, 1 )garage overvol, terug naar hotel, alternatief op aanraden hotel bleek niet op 5 min. Loopafstand, maar zeker 1 2 uur Weer terug naar hotel ( inmiddels 2 uur bezig geweest om auto te parkeren.) Auto toen op laten halen en laten parkeren door organisatie. Jammer, van tijd en energie.

8.2

Wm Beverloo


zaterdag 27 juni 2015

“Een nacht is wel weinig om aan bovenstaande cijfers iets toe te voegen”
  • Ontvangst aan de receptie zeer plezierig.
  • Geen punten te melden.

6.4

Andreas Rosenberg


maandag 23 februari 2015

“Degelijk maar wel met bookings fout”
  • Er is gekeken naar een oplossing na dat de geboekte kamer niet vrij was.
  • We hadden een andere kamer geboekt met een twee personen bed. en bad, Die was niet vrij, Dat was de min, Er is wel gekeken naar een oplossing.

8

I de Vries


zaterdag 15 november 2014

“Leuk hotel voor leuke prijs”
  • Schone mooie kamer, lag wel aan de wegkant waardoor je de trams langs hoort komen. Lekker ontbijt. Vriendelijk personeel.
  • Ligging aan de straatkant waardoor het straatgeluid doordringt in je kamer

8

I.C. Wille


donderdag 31 juli 2014

  • Heerlijke bedden, fijne kamer met airco en bad. Hotel ligt in een gezellige buurt waar veel te beleven is.
  • Niets

8.8

AT Steenkamer


dinsdag 18 februari 2014

“Goed hotel.”
  • Ruime kamer, geen geluidsoverlast, goed bed, goed ontbijt.
  • Ligt wat verder van stadscentrum, ver weg parkeren (P R).

8.2

Van Konijnenburg


maandag 30 december 2013

  • Mooie kamer en een prachtige plek om vandaar uit Amsterdam te bezoeken

7.8

Wim


zondag 29 december 2013

“gewoon goed ”

7.4

Spies


maandag 2 december 2013

7.8

Nabben


maandag 4 november 2013

“aanbevelingswaardig”
  • ruime en mooie kamer en goed ontbijt
  • door wegwerkzaamheden en omleidingen hotel minder goed te bereiken (metro en tram)

8.6


zondag 6 oktober 2013

  • Alles goed voor elkaar, geen last van de tram die er voor lang rijd. Dichte gordijnen. Ontbijt prima.

10

Koch


zondag 1 september 2013

“2 nachten amsterdam”
  • zeer goede ligging, niet te druk en toch vlakbij het centrum. super !

7.8

Bressers


zaterdag 27 juli 2013

“Gewoon een goed hotel en prijs/kwaliteit is goed.”
  • ligt overal vrij dichtbij enmet de tram ben je zo in het centrum
  • Jammer dat er geen bar en terras is. Maar 150 meter verderop is een leuk cafe op de hoek met terras en aardige mensen. Dus dat maakte het goed.

7

Bijker


maandag 10 juni 2013

“Prima, rustig gelegen en prima bereikbaar hotel in Amsterdam”
  • Rustig gelegen,keurig hotel dat goed bereikbaar is met de tram.
  • Ontbijtzaal zag er niet heel gezellig uit

8.6


dinsdag 26 maart 2013

“prima hotel met zeer goed ontbijt”

7.6

kessels


maandag 10 december 2012

“prima hotel”

7.6

hensen


maandag 15 oktober 2012

6.8

mertens


woensdag 10 oktober 2012

  • Goede kamer, goede locatie. Ontbijt was goed, ook uitgebreid wel wat aan de dure kant. De kamer is ruim genoeg wij hadden een luxe kamer.
  • Receptioniste is erg koeltjes en afstandelijk. Er zaten wat foutjes in het bookingssysteem daardoor stonden we in eerste instantie op een kamer die in gebruik was. Er stonden bij ons 's avonds ook mensen voor de kamer.

9.2

Ehab


woensdag 3 oktober 2012

“een echte 4 sterren hotel”
  • Bedden zijn erg goed. Gratis Snelle internet . Locatie is perfect
  • Geen

7.2

Van Slooten


dinsdag 28 augustus 2012

8.4


zaterdag 16 juni 2012

“goede service en vriendelijk personeel”
  • de kamers zijn mooi en de bedden liggen goed en het ontbijt is ook goed.
  • ik vind het eigenlijk niet normaal dat je 100 euro borg moet betalen terwijl jullie al onze gegevens hebben en ik vind dat je al genoeg betaald voor een overnachting.

7.6


zondag 10 juni 2012

“Sob er, maar netjes”
  • Vriendelijk personeel. Goed bed. Stil op de kamer
  • Kamer (203) erg klein voor een 4 sterren hotel, dit drukt de prijs kwaliteitsverhouding. Bij douchen wordt onvermijdelijk de hele badkamer drijfnat: douche scherm te iel. Douchekop niet afneembaar Ontbijt wat eenvoudig.

7.6


maandag 23 april 2012

“Een goed hotel met enkele mineure minpunten.”
  • Bereikbaarheid. Veiligheid.
  • Ontbijt was iets te beperkt. Voorzien van enkele glazen op de kamer.

8.2

E.J.


zaterdag 7 april 2012

  • Zeer vriendelijk personeel. Lekker ontbijt Goede bedden S'nacht rustig.
  • Parkeerplaats niet vlakbij

8.8

W. Zwart


zaterdag 24 maart 2012

“Goed hotel ! Vriendelijke receptie.”
  • Goede, mooie kamer. Dicht bij ons doel: Carre. Hotel is goed bereikbaar met de tram.
  • Ontbijt niet genomen, is prijzig, 15,- €uro p.p.

7

willem-jan


dinsdag 28 februari 2012

“gewoon netjes en goed vlakbij de rai dus ideaal als je daar moet zijn”

8.8

C.A. van der Sande


donderdag 23 februari 2012

“Goede accomodatie, prima ligging, rustig”
  • Heel rustig. Nauwelijks geluiden te horen.
  • De melk in de koffieautomaat bij het ontbijt is snel leeg

8.8


zondag 19 februari 2012

  • wij moesten in de rai zijn, hiervoor was het een ideale uitvals basis, en het ligt ook dicht genoeg bij het centrum. ideaal. We werden vriendelijk geholpen in het hotel.
  • alleen dat het te warm was op de kamer. we hebben met airco aan moeten slapen.

7.6


donderdag 9 februari 2012

“voor herhaling vatbaar!”
  • Netsjes ontvangen, mooi hotel kamer, lekker ruim, matrassen zeer aangenaam ogelijkheid om rugleuning electrisch te verhogen, badkamer iets aan de smalle kant maar alles aanwezig inlc. bad.. Ontbijt lekker vers en niet overdreven groot.
  • een kant van het electrische bed werkte niet.

8


zondag 18 december 2011

“Zeer goed hotel!”
  • Gelegen aan de rand van de PIjp. Auto parkeren bij de RAI, op loopafstand van het hotel.

9.2


dinsdag 29 november 2011

“zie kader pluspunten”
  • een uitstekend hotel , goed ontbijt , rustige kamer (214)
  • ----------------------------------------------------------

8


maandag 10 oktober 2011

“Ik kom zeker nog eens terug!”
  • Ik vond gewoon bijna alles goed!
  • Ontbijt . Koude blauw gekookte eieren en de worst : ham, kaas en nog wat saais. Dat kan toch leuker.

6.2


maandag 3 oktober 2011

“matig hotel”
  • rustig gelegen, dicht bij Sarphati/park en in de Pijp, anders kom je daar niet zo snel
  • aan de receptie niet aardig, vanuit kamer uitzicht tegen een blinde muur, warm op de kamer

8.2

Marinus Vermeulen


vrijdag 20 mei 2011

“Prijs kwaliteit is goed en daarom dit hotel gekozen.”

4.4


maandag 16 mei 2011

“Een vies hotel dat veel te duur is voor wat het is.”
  • Prijs/kwaliteit , de vieze vloerbedekking (waarop de hele historie is terug te zien, bah) en de schimmelende kitranden in de badkamer.

8

mart de weijer


zondag 13 maart 2011

“de moeite waard”
  • aan alles gedacht ,mooie ruime kamers met draaibare tv ,verstelbaar bed en lekker dik .zeer vriendelijk personeel.en een lekker ontbijt .ruime douche en overal vloerbedekking dus lekker stil s nachts .voor ons zeker voor herhaling vatbaar .in een woord geweldig
  • geen

8.8

Koos


maandag 24 januari 2011

“Uitstekend hotel, prima prijs kwaliteit, goede ligging”

7.6


donderdag 13 januari 2011

“prettig hotel op goed punt in de stad”
  • alles goed in orde
  • kamer wat aan kleine kant

7.8

E.H. von Dülmen Krumpelmann


zaterdag 1 januari 2011

“prima hotel op gunstige plaats”

7.6


vrijdag 31 december 2010

“netjes schoon, rustige ligging, toch dichtbij centrum”
  • dichtbij centrum netjes schoon rustig
  • geen

7.4

Gunter


donderdag 30 december 2010

“Een hotel in de middenklasse 3 sterren waard”
  • vriendelijk personeel goede ligging gratis drankes bij aankomst
  • kleine badkamer, geen douche

6.8

John B.


dinsdag 28 december 2010

“Mooie nette kamer, maar veel te smalle bedden.”
  • Netjes. Van alles voorzien.
  • Niet vriendelijk bij binnenkomst. Verwacht toch minimaal hallo als je bij balie staat te wachten. Nee reservering werd gewoon van balie afgenomen en we kregen onze pas. EN bedden veel te smal. Ben heel vaak wakker geworden omdat ik draaide en dacht dat ik eruit viel.

8

Maria Oscar


dinsdag 28 december 2010

“Leuk en knusse hotel!”
  • Receptie erg vriendelijk en behulpzaam.
  • Airco blaasde alleen maar koude lucht uit, en als compensatie konden we een andere kamer krijgen alleen daar waren 2 x 1persoonsbedden. We bleven ondanks de kou in onze kamer, en later kwam er gelukkig warme lucht uit geblazen.

6.4


maandag 18 oktober 2010

6.4

Marco Visser


zondag 17 oktober 2010

  • Goed en volledig ontbijt.
  • Verwarming veel te hoog, erg benauwd

7.8

Frans


zondag 17 oktober 2010

“ruim voldoende”

10

Paul Hattink


vrijdag 15 oktober 2010

Vraag en antwoord.

Ja, bij Hotels.nl kun je Savoy Hotel Amsterdam zonder creditcard reserveren. Vooraf betalen is niet nodig en je kunt je reservering meestal gratis annuleren.
Vooruitbetalen is niet verplicht bij het reserveren van Savoy Hotel Amsterdam via Hotels.nl. Je hebt ook de mogelijkheid om gratis te annuleren.
Hotels.nl rekent nooit boekings- of reserveringskosten, ook niet voor Savoy Hotel Amsterdam. Bekende Nederlandse aanbieders zoals Hotelspecials, Weekendjeweg en Voordeeluitjes brengen deze extra kosten wel altijd in rekening. Daarom zijn wij veruit het goedkoopst voor een reservering in Savoy Hotel Amsterdam.
Bij Hotels.nl kun je Savoy Hotel Amsterdam reserveren met gratis annuleren. Je vindt altijd tarieven waarbij annuleren kosteloos is.
Hotels.nl accepteert iDEAL als betaalmethode voor vooruitbetalingen in Savoy Hotel Amsterdam, zodat je zonder creditcard eenvoudig kunt reserveren.

Savoy Hotel Amsterdam ligt 2,4 km van het centrum van Amsterdam.

Savoy Hotel Amsterdam beschikt over een luchthaven shuttle. Neem contact op met het hotel voor verdere informatie.

Savoy Hotel Amsterdam heeft een eigen parkeerplaats voor de gasten. Gebruik is meestal op eigen risico. Er kunnen kosten verbonden zijn aan het parkeren.

Savoy Hotel Amsterdam heeft ontbijt beschikbaar voor de gasten. Ontbijt is niet altijd inclusief in de kamerprijs.

For AI Agents: Crawl Destinations, Hotels, and Availability