NH Caransa Hotel Amsterdam - Amsterdam
NH Caransa Hotel Amsterdam
NH Caransa Hotel Amsterdam
NH Caransa Hotel Amsterdam
NH Caransa Hotel Amsterdam
Alle foto's
7.9
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

NH Caransa Hotel Amsterdam

Aanbiedingen doorzoeken


Informatie over de accommodatie


Dankzij het prachtige uitzicht over het Rembrandtplein kan de dag rustig worden gestart met een heerlijk ontbijt op het zonneterras. Het centrum van Amsterdam met haar vele theaters, winkelstraten en uitgaansgelegenheden is binnen handbereik. Naast het Rembrandtplein zijn ook het Leidseplein, de bloemenmarkt en het Damrak uitstekend bereikbaar.

Op de eerste etage kan gebruik worden gemaakt van het uitgebreide ontbijtbuffet. Het uitzicht over het Rembrandtplein herinnert aan de perfecte ligging van het hotel. Op zonnige dagen kan zelfs worden ontbeten op het zonneterras! Tegenover het NH Caransa kunt u uitstekend lunchen en dineren bij Brasserie Schiller.

Het NH Caransa Hotel Amsterdam ligt in het hart van het centrum. De musea, uitgaansgelegenheden en winkelstraten liggen allen op loopafstand. Er zijn goede tramverbindingen naar het Centraal Station en het Congrescentrum RAI (10 minuten).


Awards gewonnen door NH Caransa Hotel Amsterdam

Beste Hotelketen 2016

Beste Hotelketen 2017

Beste Hotelketen 2020


Faciliteiten in NH Caransa Hotel Amsterdam

Eten en drinken
  • Frisdrank automaat
  • Lunchpakket
  • Ontbijt
  • Roomservice
  • Snack automaat
Service
  • Bagage-opslag
  • Schoenpoetsmachine/-set
  • Stomerij
  • Strijkservice
Badkamer
  • Bad of douche
  • Badjas
  • Douche
  • Haardroger
  • WC
Slaapkamer
  • Bureau
  • Eigen badkamer
  • Extra groot bed
  • Flatscreen televisie
  • Geluiddichte kamer
  • Kluis
  • Minibar (exclusief)
  • Satelliet televisie
  • Strijkvoorzieningen
  • Telefoon
  • Ventilator
  • Wasdroger
  • WiFi
  • Zithoek
Woon gedeelte
  • Kabeltelevisie
  • Koffiezetapparaat
  • Strijkijzer
  • Verwarming
Internet
  • Gratis Wifi
  • Internet
  • Internet
Parkeren
  • Openbaar Parkeren
  • Parkeerplaats
  • Valet parkeren
Diensten receptie
  • 24-uurs receptie
Schoonmaak service
  • Wasservice
Zakelijke faciliteiten
  • Business center
  • Vergaderzaal
Huisdieren
  • Huisdieren toegestaan
Extra bed voor Kinderen
  • Kinderen/extra bedden
Algemeen
  • Feestzaal
  • Lift
  • Valutawissel
  • Verwarming
Buiten
  • Terras
  • Tuin
Diensten algemeen
  • Luchthaven shuttle

In de omgeving

Parkeergarage
  • The Bank 144m
  • Muziektheater (Opera house) 347m
  • Gouden bocht 478m
  • Waterlooplein 591m
  • Parking De Hoofdstad 754m
  • Q-Park Bijenkorf Amsterdam 838m
  • Heinekenplein 1 km
  • Hirschgebouw 1.1 km
Restaurant
  • Titus Parrilla 31m
  • Burrito 52m
  • Portugalia Tasha 60m
  • Blin Queen 64m
  • Indrapura 79m
  • Shisho 79m
  • De Maria 80m
  • Burger Fabriek 81m
Museum
  • Willet-Holthuysen 186m
  • Our House 201m
  • Het Muizen Huis 279m
  • Collectie Six 315m
  • UvA Bijzondere Collecties 323m
  • FOAM 348m
  • Allard Pierson Museum 360m
  • Hermitage 390m
Toeristische attractie
  • Rondvaart Canal 130m
  • Gasthuispoort 336m
  • Kattenkabinet 354m
  • Huis aan 3 grachten 357m
  • Waterloopleinmarkt 398m
  • Rederij Kooij 399m
  • Ruiterstandbeeld van Koningin Wilhelmina 421m
  • Spinhuispoort 458m
Treinstation
  • Nieuwmarkt 619m
  • Vijzelgracht 722m
  • Centraal Station 1.3 km
  • Amsterdam Centraal 1.4 km
  • De Pijp 1.4 km
  • Centraal Station 1.5 km
  • Wibautstraat 1.7 km
  • Amsterdam Muiderpoort 2.4 km

7.9

Beoordeeld door: 325 gasten.

7.4

Jan


zondag 22 december 2013

“Net hotel op mooie centrale locatie”
  • Locatie Rust (alleen aan de achterzijde, dus niet aan het Rembrandtplein)
  • Verwarming werkt niet of nauwelijks, komen ze met een kacheltjes aanzetten (kostenbesparing?!)

8


maandag 20 februari 2012

“Een echte "thuisbasis" voor uw bezoek aan Amsterdam.”

8.2


zondag 4 september 2011

“Geslaagde overnachting in hartje Amsterdam”

9.6

Patrick Groot


maandag 17 januari 2011

“Mooi hotel goede bedden om in te slapen midden in centrum Amsterdam.”
  • Op zondag later uitchecken tot 17.00.
  • Twee eens persoonsbedden op wielen die schuiven uit elkaar.

5.4

joop konings


dinsdag 19 januari 2010

4.6

onno


dinsdag 12 januari 2010

“redelijk”
  • 1 dag was er geen water, 1 dag is de kamer niet opgeruimt

8.2

Yvonne Richter


maandag 9 november 2009

“Voor een weekendbezoek aan Amsterdam is dit hotel een aanrader.”

9

T. Steenpoorte


maandag 9 november 2009

“oaze van rust”
  • mooi netjes hotel, zeker voor herhaling!
  • bedden hadden wieltjes, dus als je je omdraait rol je van elkaar weg!

6.4

jaap bout


woensdag 29 juli 2009

“Niet voor herhaling vatbaar”
  • Uitzicht op afzuigers die met name \'s nachts veel lawaai maakten. Slapen met open raam was onmogelijk.

9.4

Alex Boin


zondag 24 mei 2009

“prima hotel”
  • Geweldige ligging, en goede service, alles was schoon en heel en zeer comfortabel zelfs voor ons die wel wat hotels hebben gezien.
  • beetje lastig parkeren, maar ja dat is normaal in de grote stad

8.2

H. van Hout


maandag 4 mei 2009

“|Een trieste ervaring die toch opgelost werd.”
  • Hr. Hikspoors heeft zijn uitertste best gedaan om de domper als vernoemd onder de minpunten op te lossen zodat we toch konden slapen met 12 pwersonen.
  • bij aankomst bleek de boeking onbekend; erg triest medegedeeld werd dat alles överboekt\"was door de hoofdorganisatie.

10

Liz


woensdag 15 april 2009

“Kom hier graag weer!”
  • Ik had 3 weken van tevoren geboekt via internet en direct betaald via Ideal banking en hier had ik een bewijs van. Helaas stond het bedrag nog open en heb ik moeite moeten doen om te voorkomen dat mijn creditcard werd belast voor het hele bedrag. Dit zou toch beter geregeld moeten worden.

8.8

pieter van Leijen


maandag 30 maart 2009

“zeker een aanrader,bijna alles op loopafstand”
  • Jammer geen bad aanwezig in onze kamer Ontbijt vrij kostbaar

9.4

JJ BELGIE


zondag 25 januari 2009

6.2

sanders-burgers


zondag 4 januari 2009

“REDELIJK,DOCH TE WARME KAMERS,GEEN ONTBIJT IN HOTEL ZELF”
  • VEEL TE HETE KAMERS!!ONTBIJT AAN DE OVERKANT IN ANDER HOTEL! OM 9 UUR MORGENS WAKKER GEMAAKT DOOR ONS INZIENS GEEN!!PERSONEEL,DIE PLOTS IN DE KAMER STOND

9

J. Wismeijer


maandag 29 december 2008

“Relaxen”
  • Ideale ligging, goede service! Top.
  • Kan zo zijn dat je snachts iets last heb van het feest geruis op rembrandtplein.

8.6

Gaasbeek


zondag 28 december 2008

“Prima!”

6.6

Mes


zondag 28 december 2008

“volgende keer een ander hotel”
  • nette hulpvaardige medewerkers, centraal in de stad
  • hotel ligt naast de Escape discotheek: tot half twee een dof gedreun waardoor wij niet konden slapen. Geen ontbijt geserveerd in het hotel, daarvoor moesten we naar Schiller. niet schoon: er lagen heel veel zakdoekjes onder het bed.

8.4

Carolien


zondag 21 december 2008

“prima hotel maar neem je oordoppen mee”
  • mooie kamers, ruime badkamer, netjes, vriendelijk personeel, gratis laat uitchecken op zondag, \'s ochtends gratis koffie met croissants in de lobby, ligging aan het Rembrandtplein
  • de ligging was \'s nachts een minpunt: veel overlast van het uitgaanspubliek! we hadden een kamer aan de zijkant (gelukkig niet extra betaald voor een kamer aan de voorkant!!!) maar het was van 11.30 tot 5.30 erg rumoerig buiten met dronken mensen, politie en ME (zaterdagavond)

8.2

E.H.C. Sens


zondag 21 december 2008

8.2

Stel uit Apeldoorn


zondag 21 december 2008

“Goed, schoon hotel in hartje amsterdam.”
  • ligging aan het Rembrandtplein is een groot pluspunt (kan ook een nadeel zijn,zie hieronder) Je zit enorm centraal en kan overal naar toe lopen. Goede service, we kregen een nieuwe tv nadat onze tv op de kamer het had begeven.
  • De ligging aan het Rembrandtplein zorgde in ons geval(vrijdag op zaterdagnacht, ook net toen ajax speelde) voor redelijk wat onrust. Tot laat in de nacht werd er geschreeuwd. Voor mensen die echt voor hun nachtrust komen zou ik deze locatie van NH niet aanraden.

6.8

R. Putters


woensdag 10 december 2008

“Leuk voor 1 keer”
  • Het hotel ligt mooi centraal alles is vanuit daar goed bereikbaar.
  • deze beoordeling is niet van dit hotel want we overboekt we mochten het stragnapolski hotel in. Maar we vonden het voor een 5 sterren hotel de kamers wel wat tegenvallen we zouden het voor die prijs niet zelf boeken. En het betaald parkeren (45 euro per dag) was ook een tegenvaller zeker voor een 5 sterren.

9.2

LJJ


zondag 7 december 2008

“VOOR HERHALING VATBAAR”
  • HEERLIJKE BEDDEN ! UITSTEKEND ONTBIJT IN ZUSTERHOTEL NH SCHILLER
  • GEEN

9.2

Geessink/ Sloetjes


zondag 30 november 2008

“prima verblijf voor goede prijs en heerlijk in het centrum!”
  • zeer vriendelijk en service gerichte medewerkers!
  • een wat ongezellige entree en ontbijtzaal erg kleine badkamer mn wastafelfaciliteiten maar gezien prijs ook wel reeel.

8

Rob Nijland


maandag 24 november 2008

“Fijn hotel in centrum Amsterdam”
  • Er gingen een aantal zaken mis met de afrekening. Boeking en afrekening was door een collega vooraf via jullie website geregeld. Toch leverde dit problemen op tijdens het uitchecken.

6.2


zondag 16 november 2008

“Ligging perfect, kamers zeer middelmatig”
  • Kamer was echt aan renovatie toe. Plinten lagen los, scheuren in vensterbank e.d. Erg simpel hotel, geen sfeer omdat er geen bar aanwezig is, dan moet je naar de overkant.

8.2

Knarren


maandag 10 november 2008

“Goed verzorgd , goede ligging, vriendelijke receptionist”

8.4

De Vries


maandag 23 juni 2008

  • Alles gewoon in 1 woord GOED
  • Hebben wij tijdens ons verblijf van slechts 1 nacht NIET kunnen ontdekken, wij komen in ieder geval terug.

8.2

Corné en Estella


dinsdag 1 april 2008

  • Receptiepersoneel zeer vriendelijk en behulpzaam. Moderne, nieuw ingerichte kamers Uitgebreid en goed verzorgd lunchbuffet.
  • Relatief kleine (bad)kamer, wellicht normaal in Amsterdam?

10

petra van Hensberg


dinsdag 12 februari 2008

  • De service van de medewerker aan de receptie was geweldig. Ik weet helaas niet hoe hij heet maar werkte al 35 jaar in Hotel Caransa. Echt supper.Het personeel zeer behulpzaam en vriendelijk.

7.2

oomen


maandag 22 oktober 2007

  • Qua ligging is het uitstekend met goede bedden en ruime en rustige kamers. Het interieur heeft zijn beste tijd gehad en nodig aan een opknapbeurt toe.Het is nog wel netjes verzorgd.De receptie is uitermate behulpzaam.
  • Het ontbijtbuffet was zeer magertjes. Goed slapen, weinig uit cq gast gevoel.

7.8

Harald


maandag 22 oktober 2007

7.4

Cindy


zondag 30 september 2007

  • Schoon, niet al te druk hotel
  • Kamer had geen leuk uitzicht en we misten wel een bad in de badkamer. Verder hadden we een kamer INCL ontbijt maar dat was niet goed doorgegeven. uiteindelijk wel prima opgelost.

6.4

S.J. Deen


woensdag 18 juli 2007

  • De ligging, je zit echt middenin de stad.
  • De receptioniste is niet echt vriendelijk.De standaard kamers zijn niet echt groot.

4.6

ikl


zondag 22 april 2007

  • ligging is perfect
  • prijs en wat je ervoor krijgt

7.8

MOLENAAR-HERFST


zondag 8 april 2007

  • leuke service, heel vriendelijk allemaal

8

A. Buxton


maandag 12 maart 2007

7.4

K. van Wijngaarden


maandag 5 maart 2007

  • Vriendelijke mensen bij de receptie, vooral die Marokkaanse jongen.
  • Sfeer die het hotel uitstraalt is netjes, maar saai en niet erg gezellig.

8

Jos Janssens - BELGIE


zondag 21 januari 2007

  • MOOIE KAMER FANTASTISCHE BEDDEN
  • TE WARM OP KAMER NOG STEEDS VERBOUWINGSWERKEN AAN HOTEL - ONTBIJT AAN OVERKANT BIJ SCHILLER

8.6

Dubois


zondag 14 januari 2007

  • Uitstekend hotel.

7.8


dinsdag 9 januari 2007

  • lekkere bedden
  • superwarm!

8.4

Bruijs


zondag 7 januari 2007

7


maandag 1 januari 2007

  • Sfeervol pand.
  • De kamer was erg klein en de badkamer aan renovatie toe.

7


zondag 24 december 2006

7.2

A. de Jong


zondag 17 december 2006

7.8


maandag 30 oktober 2006

  • Mooie kamer,goede ligging.
  • de receptionist probeerde ons toch een kleine kamer zonder ligbad te slijten..... Jammer.We hadden duidelijk een ruime kamer met ligbad geboekt. Uiteindelijk wel gekregen.

9

S. Lugtenberg


zondag 29 oktober 2006

8

brolsma


zondag 29 oktober 2006

9


donderdag 14 september 2006

8.6

B.P.A. van der Borgt


woensdag 16 augustus 2006

7


dinsdag 15 augustus 2006

Vraag en antwoord.

Ja, bij Hotels.nl kun je NH Caransa Hotel Amsterdam zonder creditcard reserveren. Vooraf betalen is niet nodig en je kunt je reservering meestal gratis annuleren.
Vooruitbetalen is niet verplicht bij het reserveren van NH Caransa Hotel Amsterdam via Hotels.nl. Je hebt ook de mogelijkheid om gratis te annuleren.
Hotels.nl rekent nooit boekings- of reserveringskosten, ook niet voor NH Caransa Hotel Amsterdam. Bekende Nederlandse aanbieders zoals Hotelspecials, Weekendjeweg en Voordeeluitjes brengen deze extra kosten wel altijd in rekening. Daarom zijn wij veruit het goedkoopst voor een reservering in NH Caransa Hotel Amsterdam.
Bij Hotels.nl kun je NH Caransa Hotel Amsterdam reserveren met gratis annuleren. Je vindt altijd tarieven waarbij annuleren kosteloos is.
Hotels.nl accepteert iDEAL als betaalmethode voor vooruitbetalingen in NH Caransa Hotel Amsterdam, zodat je zonder creditcard eenvoudig kunt reserveren.

NH Caransa Hotel Amsterdam ligt 858 meter van het centrum van Amsterdam.

NH Caransa Hotel Amsterdam beschikt over een luchthaven shuttle. Neem contact op met het hotel voor verdere informatie.

NH Caransa Hotel Amsterdam heeft WIFI beschikbaar in het hele hotel.

NH Caransa Hotel Amsterdam staat het meenemen van huisdieren toe. Hieraan kunnen kosten en speciale voorwaarden verbonden zijn, neem altijd vooraf contact op met de accommodatie als u een huisdier mee wilt nemen.

NH Caransa Hotel Amsterdam heeft een eigen parkeerplaats voor de gasten. Gebruik is meestal op eigen risico. Er kunnen kosten verbonden zijn aan het parkeren.

NH Caransa Hotel Amsterdam heeft ontbijt beschikbaar voor de gasten. Ontbijt is niet altijd inclusief in de kamerprijs.

For AI Agents: Crawl Destinations, Hotels, and Availability