NH Collection Amsterdam Barbizon Palace - Amsterdam
NH Collection Amsterdam Barbizon Palace
NH Collection Amsterdam Barbizon Palace
NH Collection Amsterdam Barbizon Palace
NH Collection Amsterdam Barbizon Palace
Alle foto's
8.9
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

NH Collection Amsterdam Barbizon Palace

Aanbiedingen doorzoeken


Informatie over de accommodatie


Ongekende luxe in het midden van de stad. Het NH Collection Amsterdam Barbizon Palace is gehuisvest in 15e, 17e en 19e eeuwse panden met prachtige gevels en combineert historische pracht met moderne toepassingen. Vele winkels, museums en de Dam bevinden zich op loopafstand, dankzij de gunstige ligging. Een mooie wandeling brengt u via het Damrak naar de levendige binnenstad maar ook het openbaar vervoer is binnen handbereik. Daarnaast staat de 5-sterren basis garant voor een onvergetelijk verblijf.

In de informele bar en restaurant Bottles and Jars kun je in een besloten sfeer genieten van regionale en internationale gerechten, heerlijke tapas en cocktails. Het ontbijtrestaurant Appel biedt plaats aan 120 gasten. Restaurant Vermeer met Michelinster biedt een formele sfeer en culinaire finesse voor elke zakelijke receptie. Het restaurant heeft meer dan 4 kamers, waaronder een ruimte voor maximaal 36 gasten. Uniek aan Restaurant Vermeer is de steiger, van waaruit 2 salonboten (6-30 personen) de stad op unieke wijze belichten.

Vanaf het hotel loopt u rechtstreeks de Dam op, richting het hart van het centrum. Aan de overkant biedt het Centraal Station uitstekende trein- en tramverbindingen naar onder andere het Rembrandtplein en het Leidseplein. Het Anne Frank huis ligt op 10 minuten loopafstand en met de tram bent u in 15 minuten bij het Museumkwartier en de Heineken Brouwerij. Achter het hotel ligt de oudste buurt van Amsterdam met de rosse buurt en China Town.


Awards gewonnen door NH Collection Amsterdam Barbizon Palace

Beste Hotelketen 2016

Beste Hotelketen 2017

Beste Hotelketen 2020


Faciliteiten in NH Collection Amsterdam Barbizon Palace

Eten en drinken
  • Bar
  • Lunchpakket
  • Ontbijt
  • Restaurant
  • Roomservice
Service
  • Bagage-opslag
  • Kinderopvang
  • Schoenpoetsmachine/-set
  • Stomerij
  • Strijkservice
Badkamer
  • Bad of douche
  • Badjas
  • Douche
  • Haardroger
  • WC
Slaapkamer
  • Airconditioning
  • Bureau
  • Eigen badkamer
  • Extra groot bed
  • Flatscreen televisie
  • Geluiddichte kamer
  • Kluis
  • Minibar (exclusief)
  • Radio
  • Satelliet televisie
  • Strijkvoorzieningen
  • Telefoon
  • WiFi
  • Zithoek
Woon gedeelte
  • Airconditioning
  • Kabeltelevisie
  • Koffiezetapparaat
  • Strijkijzer
  • Verwarming
Internet
  • Gratis Wifi
  • Internet
  • Internet
Parkeren
  • Parkeerplaats
  • Valet parkeren
Diensten receptie
  • 24-uurs receptie
  • Conciërgeservice
  • Excursiebalie
  • Ticketservice
Schoonmaak service
  • Wasservice
Zakelijke faciliteiten
  • Business center
  • Vergaderzaal
Wellness
  • Fitnessruimte
  • Hamam
  • Kapper/schoonheidssalon
  • Kleedkamers
  • Massagekamer
  • Sauna
  • Solarium
  • Stoomkamer
  • Wellness centrum
Huisdieren
  • Huisdieren toegestaan
Extra bed voor Kinderen
  • Kinderen/extra bedden
Fietsen
  • Fietsenstalling
  • Fietsverhuur
Algemeen
  • Feestzaal
  • Lift
  • Lounge
  • Valutawissel
  • Verwarming
Toegangkelijkheid
  • Familiekamers
Gehandicapen toegang
  • Rolstoeltoegankelijke kamers

In de omgeving

Parkeergarage
  • Oostelijke K+R Amsterdam Centraal 339m
  • P1 Parking Amsterdam Centraal 341m
  • Westerlijke K+R Amsterdam Centraal 454m
  • Q-Park Bijenkorf Amsterdam 455m
  • A'DAM Parking 851m
  • A'DAM Parking 892m
  • Waterlooplein 894m
  • IJdock 971m
Restaurant
  • Vermeer 40m
  • De Kroonprins 43m
  • Pancakes 63m
  • Kam Yin 64m
  • San Thomas 79m
  • Dolce Vita 79m
  • San Tommaso 84m
  • Loetje 94m
Museum
  • Leger des Heilsmuseum 127m
  • Venustempel Sexmuseum 185m
  • Erotisch Museum 315m
  • Red Light Secrets 347m
  • Amsterdam Exchange Experience 408m
  • Body Worlds 409m
  • Hemp Gallery 543m
  • Reve Museum 579m
Toeristische attractie
  • Stromma 30m
  • Sint Olofskapel 62m
  • Stromma 93m
  • Rederij Kooij 113m
  • Stromma Open Boat Tours 129m
  • Stromma NL 141m
  • Stromma NL 155m
  • Rederij Plas 218m
Treinstation
  • Centraal Station 104m
  • Amsterdam Centraal 248m
  • Centraal Station 284m
  • Nieuwmarkt 602m
  • Noorderpark 1.9 km
  • Vijzelgracht 1.9 km
  • Wibautstraat 2.6 km
  • De Pijp 2.6 km

8.9

Beoordeeld door: 665 gasten.

7.8

Tuinman


zondag 4 oktober 2015

“prima centraal gelegen hotel, rustige kamer”
  • centraal gelegen in Amsterdam, goede service,
  • Voor het bedrag wat er voor de kamer is betaald hadden we meer luxe verwacht, een moderne airco,

6.6

Edwin Morton


maandag 30 maart 2015

8.2

w.j.p.a. de jagher


zaterdag 30 augustus 2014

  • vriendelijkheid, behulpzaamheid, dat de koffers later opgehaald konden worden,
  • kan ik voor 1 nachtje niet bedenken

8.8

D Smid


donderdag 10 april 2014

7.2

anoniem


zaterdag 21 december 2013

  • Goeie service en ligging
  • De kamers zijn erg gehorig, en het stinkt naar riool bij de entree van het hotel.

8

van Doorne


maandag 29 juli 2013

  • Vriendelijk en schoon
  • Het restaurant Vermeer was 6 weken gesloten! Dat had men tevoren moeten verfmelden.

8

Jansen


woensdag 10 juli 2013

8

Bruinsma


woensdag 13 maart 2013

“Goed hotel en prima bedden . Mooi centraal gelegwen.”
  • Mooi in het centrum. Je zit overal dichtbij
  • Ontbijt te duur € 26,00 per persoon is niet normaal, zoveel eet je 's morgens niet.

9

Duijser


dinsdag 15 januari 2013

“Zeer goed en comfortabel hotel; uitstekende ligging tov station”
  • De bedkussens vonden wij te dik. Dit is niet bevordelijk voor een goede nachtrust.

8.6

Gelderloos


maandag 24 december 2012

“prima amsterdam experience op toplocatie in city centre”
  • Klantgerichtheid

9.2

Borms


dinsdag 27 november 2012

7

J.S.


zaterdag 12 mei 2012

  • balie service.
  • oud en gehorig

8.2

amj cremers


dinsdag 10 april 2012

“prima hotel”
  • centrale ligging ,geen geluidsoverlast
  • geen gezellig restaurant[ weinig mensen]

6.6


vrijdag 30 december 2011

  • prima locatie
  • warme kamer; niet mogelijk om raam te openen; smal bed en lawaaierig

9.6

Wouter Kolk


maandag 21 november 2011

“Perfect!”
  • Dicht bij Centraal Station;.aanbeveling voor iedereen. Tevens centrum op loopafstand. Personeel zeer vriendelijk en behupzaam, ontbijt uitmuntend.
  • Heb geen minpunten kunnen ontdekken.

8.4

Cornelis Timmermans


maandag 5 september 2011

“Goed en comfortabel hotel, lekker centraal gelegen.”
  • Zeer vriendelijk personeel, goed ontbijt, prima locatie
  • Heb ik niet

7.8


maandag 22 augustus 2011

“Hartjesdagen 2011”
  • + ligging bij centraal station, zeedijk en warmoesstraat + ruime kamer en badkamer + grote badlakens
  • - warm op de kamer (heef ventilatiesysteem te weinig vermogen?) - kille jaren tachtig badkamer - de douche, die zich in de badkuip bevindt, heeft weinig waterdruk.

7.2

A.H. den boer


vrijdag 12 augustus 2011

“prima voor reizigers met openbaar vervoer”
  • Ligging t.o.v. Centraal Station en stadscentrum; uitstekende verbindingen. Het ontbijt was perfect en in een echte historische omgeving.
  • Althans onze De luxe kamer vroeg aanzienlijke upgrading om de prijs/kwaliteitverhouding in evenwicht te brengen. Het ontbijt is wél aan de prijs!

9.8


dinsdag 5 juli 2011

“Luxueus hotel in hartje Amsterdam.”
  • - parkeerplaatsen voor de wagen - ideale lokatie (station) - ruime kamers (vooral ruime badkamer)
  • We hadden een kamer op 3de verdieping: met bagage enkele trapjes op. Voor jonge mensen geen probleem, maar ik veronderstel dat het voor de ietwat oudere vakantieganger niet zo gemakkelijk is.

8.4

Maaike van de Kamp


maandag 4 juli 2011

“luxe hotel op een pracht lokatie”
  • de kussens sliepen heerlijk, ontbeit was prima, goede service
  • nachtlamp was stoffig en aan rechterkant kon je niet alle lampen bedienen en links wel..

6.4


zondag 3 juli 2011

“Mooi, maar prijzig hotel.”
  • Schitterende locatie. Mooie hal en entree. Mooie badkamer.
  • Kamerprijs fors. Parkeren duur; € 47.50 per etmaal. Ontbijt kost € 23.- p.p. Kamer beetje oubollig; krakkemikkige tv.

8.4

Ellen van Gijzen -de Jongh


maandag 4 april 2011

“Om nog eens te doen!”
  • Ondanks de drukke ligging,wel prima zo dicht bij het station,weinig geluidsoverlast.We konden al vroeg ,10.30 u in de kamer en pas om 1700u uitchecken ,prima service!

8.4

Jan W.P. Kok


dinsdag 15 maart 2011

“Heerlijke locatie voor een ontspannen uitvals haven in Amsterdam”
  • Bij binnenkomst, onfrisse lucht in de ontvangsthal, rioollucht??

8.8

Bram de Bliek


vrijdag 7 januari 2011

8

Frans.J.C. van Heeren


maandag 29 november 2010

“Prijs/kaliteit is ok”
  • Parkeerplaats auto(wel heel duur)
  • bij aankomsr parkeren.

6

ella


zondag 14 november 2010

“ligging oke, doch slaapcomfort minder”
  • ligging
  • twee persoonsbed veel te klein op de site is een garage gemeld, echter de auto was blijkbaar te breed hiervoor

8.2

Richard


dinsdag 26 oktober 2010

“goed hotel, iets te duur”
  • centraal gelegen, vriendelijk personeel
  • inrichting hotel oogt wat onpersoonlijk, best room available is standaard kamer

8.4

JAN BR


woensdag 25 augustus 2010

“KLASSE HOTEL AANBEVOLEN”
  • PARKEREN VAN DE AUTO
  • Bed veel te smal

7

Ryan


maandag 9 augustus 2010

“Op zich goed hotel met matige service”
  • Locatie, zeer centraal. Ruime lobby
  • Service. Weinig personeel en heel zakelijk. Afknapper dat ik 's avondspits kamer niet meer inkon omdat cc nog niet was gevalideerd. Vind ik geen stijl voor een dergelijk hotel

7.4

Marcel Bakker


donderdag 29 juli 2010

“Goed, leuk en sjeik hotel”
  • Grote kamers. Vriendelijk personeel. Bewaakte parkeergarage.
  • Lang wachten bij receptie.

8.8

Anoniem


woensdag 28 juli 2010

“Super hotel !”
  • Mooie ruime kamer aan de voorzijde van het hotel. Kwamen om 11:00 al in het hotel aan, maar konden eigenlijk pas om 15:00 inchecken. Was geen probleem en kregen meteen een kamer toegewezen. Goed geregeld dus.

7.6

M. Oorthuys


maandag 10 mei 2010

“We komen terug als er inmiddels een tweepersoonsdekbed ligt!”
  • locatie. ruime schone kamer. Mogelijkheid tot 17 uur op kamer te blijven. Mogelijkheid bagage achter te laten. Aardig personeel. Concierge.
  • Ontbreken van tweepersoonsdekbed op tweepersoonsbed. Twee eenpersoons dekbedjes voldeden niet!

6.2

Jan Thalens


donderdag 31 december 2009

“U doet u zelf te kort, voor een prachtig hotel.”
  • Mooi hotel, centraal gelegen, strak design ziet er prettig uit.
  • Zeer slecht matras kamer 133 werkelijk waar in mijn hele zakelijk en prive leven nog nooit zo slecht geslapen op een dergelijk rotmatras veel te hard en springerig als een springkussen. Geldt tevens voor mijn partner. Bloemen bij het ontbijt op tafel waren heel erg dood leek erg slordig. Ontbijt: Bacon was bijna zwart en aan elkaar gekoekt als een grote plak, Voor hotels van deze categorie zijn voor de meeste mensen twee dingen het belangrijkste: Goed slapen en een goed ontbijt (in ieder geval voor mij). Het hotel is de uitvals basis voor je dag/avond activiteiten. Helaas voldoet dit NH hotel hierbij niet aan mijn verwachtingen voor een 5 sterren hotel. Ik weet dat matrassen erg persoonlijk zijn, maar ik raad u aan om eens willekeurig 5 verschillende mensen om hun mening te vragen. De ontbijtpunten zijn voor een leidinggevende in de ontbijtzaal evident en eenvoudig te herkennen en gewoon niet goed Het is niet bedoeld als zeuren maar u doet uw Hotel te kort door een paar kleine puntjes, die wel bepalend kunnen zijn voor het wel of niet opnieuw kiezen van een hotel / hotelgroep.

8.2

anna


zondag 20 december 2009

“prima hotel”
  • ligging, uitstekende kamer
  • maak het ontbijt betaalbaar

6.8

Frank van Ee Sprundel Nederland


maandag 14 december 2009

“Dinner in Vermeer en lompe parking”
  • Goede locatie in centrum Amsterdam, net Hotel met goede uitstraling en een goede prijs kwaliteit verhouding.
  • Parkeerplaats van te voren besproken echter aangekomen bleek dat mijn auto niet in de lift van de garage paste! Als oplossing is verteld, " Dan moet u gewoon een paar straten verder een parking zoeken", ook zonder enige hulp of laat staan dat iemand dit als service voor mij zou doen, na 10 min terug in de regen gelopen te hebben kon ik de hotel lift niet gebruiken omdat mijn vrouw al op de kamer was met mijn pasje en mijn papieren! Op mijn vraag of men even de lift wilde activeren werdt erg moeilijk gedaan en moest ik een nieuwe pas laten maken en aan tonen dat ik in het Hotel overnachte. De oplossing was om de vrouw in badjas naar beneden te laten komen met een pasje! Zeer slechte service en zeker geen begrip volle benadering van klanten! Lijkt mij een goed idee als een medewerker en reservering maakt voor een parking ook even verteld dat de parking lift maar tot 2000KG kan dragen!!!!! Een van de Hotel medewerkers vertelde dat dit een goed idee was maar niet iedereen dit ook doet en dat normaal dit probleem van een te zware auto (SUV) zich niet voordoet? Wat een lomp antwoord aan een gast die daarna Euro 3000,- uitgeef in het restaurant voor een dinner!!!! Groet

7.8

Cornelis Vermunt


maandag 7 december 2009

“goed hotel met vriendelijk personeel en goede service”

8.4


vrijdag 11 september 2009

“goed hotel op korte loopafstand van het centraal station”

9

James Owen


vrijdag 31 juli 2009

  • Breakfast was overpriced

8.8

Leon Kranen


maandag 20 juli 2009

“Uitstekend hotel”

7.4


zondag 14 juni 2009

“Drie sterren voor een vijf-sterren prijs”
  • Vriendelijk personeel en (zondag) pas om vijf uur uitchecken. Prima, centrale ligging.
  • Alles leek erop dat dit een éénpersoonskamer was (voor ons tweeën): klein bed, één badjas, één toiletsetje,etc. Ontbijt en parkeren buitenproportioneel duur. Dit lijkt drie sterren voor een vijf-sterren prijs.

9

D.R. Kotte


zondag 7 juni 2009

“we komen zeker terug!”
  • Ligging, vriendelijk personeel, aankleding hotel
  • niet

8.6

Ingrid


zondag 26 april 2009

“luxe overnachten voor redelijke prijs”
  • fantastische ligging, uitstekende kamer inclusief verzorgingsset. Ook heel ruim met een zeer comfortabel bed
  • Ontbijt is niet inclusief en behoorlijk prijzig met 25 euro

5.8

Burgers


zondag 18 januari 2009

“komen niet meer terug in dit hotel”
  • Het personeel kletst teveel met elkaar.Na 3keer koffie en capuccino gevraagd te hebben nog koffie en thee brengen.Op de kamer tv en telefoon werkten niet

7.2

van Hooijdonk Maarten


zondag 4 januari 2009

  • vriendelijk, handig,
  • stoffige kamers, vuile hal

8

Muilenburg


zondag 4 januari 2009

9

T


vrijdag 2 januari 2009

“prima verblijf in luxe hotel”
  • mooi hotel, prima ligging. Met de aanbiedingsprijs van ca 100 euro per nacht prima prijs/kwaliteit
  • slechte ontvangst van diverse TV kanalen. PAY tv ook buiten dienst. Hierover niet geklaagd dus weet niet of het snel verholpen zou zijn

8.4

bart


zondag 28 december 2008

“uitstekend hotel in hartje amsterdam”
  • zeer goede ligging, zeer vriendelijk personeel, kortom een goed hotel
  • kamer stemt niet overeen met de rest van het hotel, deze is wel netjes maar valt voor de rest nergens in op, dus misschien geen 5* kamer. en toen de poetsvrouw kwam sliepen we nog ,deze zou dan later nog terug komen om te poetsen maar is niet meer geweest.

6.6

Paul Snoeren


maandag 22 december 2008

“Restyling is een overwegeing waard!”
  • Restaurant Vermeer, een uitstekende ervaring!
  • Hotel oogt wat gedateerd, idem mbt de kamers

7.8


zondag 21 december 2008

“de ligging van het hotel geeft de doorslag; niet de prijs van het ontb”
  • het ontbijt is afschrikwekkend te duur; beter is het bij de naastgelegen broodjeszaak wat te gaan ontbijten !!!

8.4

Prouvosq- Vanlimbergen


zondag 26 oktober 2008

“voor herhaling vatbaar”
  • direct in het centrum vd stad
  • het ledigen vd glascontainers

7.6

P.M. van der Eijk


zondag 26 oktober 2008

“Goede ervaring op het minpunt na”
  • Zeer centraal gelegen
  • In een 5 sterren hotel verwacht ik geen zwarte schimmel ronden in de badkamer.

8.2

Jan W


zondag 19 oktober 2008

“Zeer zeker aan te raden, ook ivm de ligging.”
  • Goede service. Zondag pas 17:00 uitchecken.
  • Ontbijt prijzig (maar wel lekker).

6

Chung


zondag 31 augustus 2008

  • Ligging en mooie lobby...
  • Ouderwetse stoffige kamers...ouwe Tv (geen heldere beeld) dat voor een 5 sterren hotel?? echt jammer hoor...

10

S. Nanninga


zondag 10 augustus 2008

“zeer mooi hotel met mooie ligging en uitstekende service”
  • mooie kamers,heerlijk ontbijt en een heel leuk uitzicht

8

Peter


zondag 22 juni 2008

8.6

huiberts


zondag 15 juni 2008

8


maandag 3 maart 2008

  • goed bed, ruime kamer, uitstekend ontbijt
  • raam kon niet open, zat met schroef vast. raar!

8

L&R


zondag 30 december 2007

  • + Zeer vriendelijk personeel. + Prettig hotel en mooie styling (het was kerst.) + Leuke ruime kamer, met uitkijk op de altijd levendige Zeedijk, maar geen geluidsoverlast gehad. + Heerlijk bed en kussens. + Prettig om tot 12:00 uur te kunnen uitchecken.
  • - De kamer werd de tweede dag niet schoon gemaakt,het bed niet opgemaakt, handdoeken en wc papier niet aangevuld. - Helaas kunnen de ramen niet opengezet worden. - Duur ontbijt.

8.8

uittenbroek, j


zondag 30 december 2007

  • Makkelijk aan te lopen van CS,prima service, prima hotel en vanwege de korting zeer de moeite waard
  • Restaurant Vermeer ging zondag dicht voor 2 weken

8

P. JANSEN OP DE HAAR


zondag 16 december 2007

  • mooie kamer, goede service, ligging
  • parkeren: prijsopgave 27,50 betaald 47,50.Hoe zit dit?

Vraag en antwoord.

Ja, bij Hotels.nl kun je NH Collection Amsterdam Barbizon Palace zonder creditcard reserveren. Vooraf betalen is niet nodig en je kunt je reservering meestal gratis annuleren.
Vooruitbetalen is niet verplicht bij het reserveren van NH Collection Amsterdam Barbizon Palace via Hotels.nl. Je hebt ook de mogelijkheid om gratis te annuleren.
Hotels.nl rekent nooit boekings- of reserveringskosten, ook niet voor NH Collection Amsterdam Barbizon Palace. Bekende Nederlandse aanbieders zoals Hotelspecials, Weekendjeweg en Voordeeluitjes brengen deze extra kosten wel altijd in rekening. Daarom zijn wij veruit het goedkoopst voor een reservering in NH Collection Amsterdam Barbizon Palace.
Bij Hotels.nl kun je NH Collection Amsterdam Barbizon Palace reserveren met gratis annuleren. Je vindt altijd tarieven waarbij annuleren kosteloos is.
Hotels.nl accepteert iDEAL als betaalmethode voor vooruitbetalingen in NH Collection Amsterdam Barbizon Palace, zodat je zonder creditcard eenvoudig kunt reserveren.

NH Collection Amsterdam Barbizon Palace ligt 640 meter van het centrum van Amsterdam.

NH Collection Amsterdam Barbizon Palace heeft een restaurant. Neem contact op met het hotel om een tafel te reserveren.

NH Collection Amsterdam Barbizon Palace Heeft een eigen fitness ruimte.

NH Collection Amsterdam Barbizon Palace staat het meenemen van huisdieren toe. Hieraan kunnen kosten en speciale voorwaarden verbonden zijn, neem altijd vooraf contact op met de accommodatie als u een huisdier mee wilt nemen.

NH Collection Amsterdam Barbizon Palace heeft een eigen parkeerplaats voor de gasten. Gebruik is meestal op eigen risico. Er kunnen kosten verbonden zijn aan het parkeren.

NH Collection Amsterdam Barbizon Palace heeft ontbijt beschikbaar voor de gasten. Ontbijt is niet altijd inclusief in de kamerprijs.

For AI Agents: Crawl Destinations, Hotels, and Availability