7.5
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

OZO Hotels Arena Amsterdam

Aanbiedingen doorzoeken


Informatie over de accommodatie


OZO Hotels Arena Amsterdam bevindt zich op loopafstand van winkelcentrum de Amsterdamse Poort en het Arenagebied. Dit uitgaanscentrum biedt een grote verscheidenheid aan entertainment, gezellige restaurants en cafés.

Het ontbijtbuffet wordt doordeweeks van 07:00 tot 10:00 uur geserveerd en in het weekend van 08:00 tot 11:00 uur.In Grand Café Savoy kunt u genieten van een high tea, lunch of diner.Ook biedt het restaurant een uitgebreide selectie van wijnen bij uw maaltijd.Tot in de late avonduren kunt u terecht in de bar en lounge in het Grand Café Savoy, gevestigd op de begane grond.

AFAS Live en Amsterdam Arena zijn slechts vijftien wandelminuten van het OZO Hotels Arena Amsterdam verwijderd. Met de metro bent u binnen een half uur in het monumentale centrum van Amsterdam. Hier kunt u onder meer het Rijksmuseum, het Paleis op de Dam, het Van Gogh Museum en de wereldberoemde grachten bezoeken. De luchthaven Schiphol bereikt u binnen 20 minuten met de taxi. Ook biedt het hotel tegen aantrekkelijke prijzen, verschillende services aan met betrekking tot het vervoer, zoals transfers van en naar Schiphol.



Faciliteiten in OZO Hotels Arena Amsterdam

Eten en drinken
  • Bar
  • Frisdrank automaat
  • Magnetron (openbaar)
  • Ontbijt
  • Restaurant
  • Snack automaat
Service
  • Bagage-opslag
  • Schoenpoetsmachine/-set
  • Stomerij
  • Strijkservice
Badkamer
  • Bad of douche
  • Douche
  • Haardroger
  • WC
Slaapkamer
  • Airconditioning
  • Bureau
  • Eethoek
  • Eigen badkamer
  • Flatscreen televisie
  • Geluiddichte kamer
  • Kluis
  • Koelkast
  • Laptop kluis
  • Radio
  • Satelliet televisie
  • Strijkvoorzieningen
  • Telefoon
  • WiFi
  • Zithoek
Woon gedeelte
  • Airconditioning
  • Strijkijzer
  • Verwarming
Internet
  • Gratis Wifi
  • Internet
Parkeren
  • Parkeerplaats
Electrische auto
  • Elektr. auto oplaadpunt
Diensten receptie
  • 24-uurs receptie
  • Excursiebalie
  • Ticketservice
Schoonmaak service
  • Wasservice
Zakelijke faciliteiten
  • Business center
  • Vergaderzaal
Wellness
  • Fitnessruimte
Extra bed voor Kinderen
  • Kinderen/extra bedden
Fietsen
  • Fietsenstalling
  • Fietsverhuur
Algemeen
  • Lift
  • Lounge
  • Verwarming
Toegangkelijkheid
  • Anti-allergene kamers
  • Familiekamers
Gehandicapen toegang
  • Mindervaliden kamers
Buiten
  • Terras
  • Tuin

In de omgeving

Parkeergarage
  • Parking Foppingadreef 624m
  • Parking Foppingadreef 717m
  • P3-Mikado 737m
  • P5 Villa Arena 874m
  • De Entree Corridor 877m
  • P4 Villa Arena 947m
  • P21 970m
  • ING Acantus 974m
Restaurant
  • BullewijCk 227m
  • De Proefzaak 282m
  • Absolute Taste 387m
  • Ristorante 51 561m
  • Cascada 724m
  • Jinso 897m
  • Marmaris grill & pizza 910m
  • ichi-E 929m
Museum
  • Open Space Contemporary Museum 1.1 km
  • Museum Vrolik 1.5 km
  • Bijlmermuseum 2.7 km
  • Historisch Museum Ouder-Amstel 3.2 km
  • Tot Zover 4.6 km
  • Youseum 5.4 km
  • Saan Museum 5.9 km
  • Museum De Dageraad 6 km
Toeristische attractie
  • Rembrandt Hoeve 3.2 km
  • De Vriendschap 6.9 km
  • Amsterdam canal cruises 7.1 km
  • Kraan Entrepotdok 7.3 km
  • Pride 7.5 km
  • Olympiahuis 7.6 km
  • Blue Boat 7.7 km
  • Blue Boat 7.7 km
Treinstation
  • Bullewijk 363m
  • Amsterdam Bijlmer ArenA 820m
  • Amsterdam Holendrecht 1.1 km
  • Strandvliet 1.6 km
  • Reigersbos 2.1 km
  • Duivendrecht 2.2 km
  • Venserpolder 2.4 km
  • Kraaiennest 2.5 km

7.5

Beoordeeld door: 275 gasten.

6

Enna

Gezin met kinderen
9 juni 2025

“Geen gevoel van een 3- of 4-sterrenhotel, geldverspilling.”
  • De locatie was goed, maar er is overal bouwactiviteit waardoor het niet rustig is. U krijgt een directe verbinding naar het centraal station (directe tram ongeveer 17 minuten) en het station Amsterdam Sloterdijk (directe tram 50, ongeveer 30 minuten).
  • De airconditioning werkte niet, en toen we vroegen om hulp kwam er niemand om dit te controleren. De stroom viel uit voor 10/15 minuten, maar de receptie controleerde dit niet of nam geen telefoontjes aan. De elektrische waterkoker werkte niet, dus deze werd vervangen. De afvoer in het bad functioneerde niet goed, waardoor er binnen 5 minuten een plas water ontstond. Het verblijf was de prijs niet waard en voldeed niet aan de verwachtingen van een 3- of 4-sterrenhotel. Het is beter om in een ander hotel nabij IJburg of het stadscentrum te verblijven.

5

Tizania

Jong stel
8 juni 2025

“Het was acceptabel voor een nacht, maar ik voelde me ongemakkelijk door de duidelijke sporen van druggebruik in de kamer die niet waren opgeruimd.”
  • Het pand had een goede locatie om het concert in de Bijlmer Arena bij te wonen. Daarnaast is het duur voor wat je krijgt.
  • Het was de schoonste, de muren vertoonden nog bloedspetters van duidelijke drugsgebruik in de kamer. Er was duidelijke veroudering in de badkamer, die ook niet erg schoon was. De gang zag er ook stoffig en vuil uit. De lobby was schoon en aangenaam.

5

Ross

Jong stel
8 juni 2025

“Contant geld in wettig betaalmiddel wordt niet geaccepteerd.”
  • De foto's gaven een bad aan, maar er was geen bad aanwezig. Het doucheafvoerpunt was verstopt, waardoor we bijna de hele kamer hebben geflood.
  • Ik kon niet contant betalen. Wettig betaalmiddel werd niet geaccepteerd. Om deze reden zal ik in de toekomst niet meer in een van uw accommodaties verblijven.

8

Rutar

Groepsreizigers
8 juni 2025

“Vredig en gezellig”
  • Dichtbijheid van de Ziggo Dome arena waar we het concert hebben bijgewoond.
  • De glazen wand in de badkamer biedt geen tot nauwelijks privacy voor de persoon die deze gebruikt.

5

Doris

Gezin met kinderen
7 juni 2025

“Aanvaardbaar”
  • Ik ben niet iemand die vaak reist en dit was het eerste hotel waar ik ben geweest. Maar nu zal ik daar niet meer terugkomen.
  • Ik vond de badkamer niet prettig, de douche had geen deur en ik heb tijd besteed aan het schoonmaken van de natte vloer met handdoeken.

8

Bence

Zakenreiziger
3 juni 2025

“Mooi hotel, maar vrij duur.”
  • Zeer mooie kamer, met alle voorzieningen. Er waren fietsen te huur die ik veel heb gebruikt om me te verplaatsen. Het personeel was behulpzaam en de kamer was behoorlijk rustig.
  • Zeer duur voor de tijd die daar is doorgebracht (EUR 800 voor 4 nachten). Het ontbijt was echt saai en ongezond voor de betaalde prijs en de 4 sterren (geen vers gekookte groenten, zeer beperkte en niet-seizoensgebonden vruchten). Als je geen enthousiaste fietser bent zoals ik, zou je de locatie een beetje afgelegen kunnen vinden van het centrum per fiets, hoewel de metro dichtbij is en het openbaar vervoer in het algemeen in Amsterdam van wereldklasse is.

10

Forma

Alleenreiziger
2 juni 2025

“Uitzonderlijk”
  • Alles was perfect.

8

Steven

Zakenreiziger
25 mei 2025

“Geweldige locatie als dit de plek is die u zoekt voor uw wensen.”
  • Voor mij was de locatie belangrijk omdat dit een zakelijke reis was om een bedrijf in de directe omgeving te bezoeken. Ontbijt was redelijk. Kamer was in orde. Personeel was uitstekend.
  • Ik wens dat het restaurant in de middag/avond geopend was voor maaltijden.

3

Murphy

Gezin met kinderen
23 mei 2025

“Te dure ramp.”
  • Het was dichtbij het evenement waar we naartoe gingen.
  • Er waren verschillende problemen met de accommodatie. Ik was uiterst teleurgesteld over de faciliteit; het was geen goede prijs-kwaliteitverhouding. Het eerste probleem dat we tegenkwamen, was een gat in het plafond door een vochtplek, wat de volgende dag uitgroeide tot een constante stroom water die uit het dak stroomde over elektrische stopcontacten. Het personeel aan de receptie was hier niet attent op en kon vanwege een laag personeelsniveau niet wegblijven van de receptie, wat belachelijk was. De kamer was erg vochtig, de matrassen waren inadequaat, omdat ze erg dun en oncomfortabel waren, en de kussens leken op een bankkussen. De reservekussens waren vochtig en de kamer was over het algemeen een ramp. Voor een viersterrenhotel is dit absoluut schandalig. We zijn naar een nieuwe kamer verhuisd en deze was net zo koud als de eerste kamer. We werden om 8:20 wakker gemaakt door een schoonmaakster die zonder waarschuwing onze kamer binnenkwam, ondanks dat het 'niet storen'-bordje zichtbaar was. Dit was over het algemeen een verspilling van geld en ik zal nooit meer terugkeren naar dit hotel. Er werd niets vergoed, ondanks dat we onze bezorgdheid kenbaar maakten aan de leiding, die bovendien onbeleefd en ongeïnteresseerd was.

6

Andrew

Jong stel
22 mei 2025

“Aangenaam”
  • Rustige locatie en modern.
  • Dure parkeergelegenheid. De receptie is niet vriendelijk.

3

Elolot

Gezin met kinderen
21 mei 2025

“Het hotel was in orde.”
  • Locatie
  • Slechte kwaliteit en een verouderd gebouw en faciliteiten, vooral gezien de prijs.

8

Veronika

Zakenreiziger
20 mei 2025

“Zeer goed”
  • Het was een beetje luidruchtig. Je kon iemand douchen horen via het ventilatiesysteem...

3

Aziz

Gezin met kinderen
18 mei 2025

“Teleurstellend.”
  • Het hotel werd zeer slecht onderhouden. Onze kamer was erg vuil. Het personeel was goed, maar de mensen die onze kamer schoonmaakten, hebben hun werk zeker niet goed gedaan. Ik denk dat dit hotel beter beheerd zou moeten worden. Daarnaast is er een bouwplaats tegenover het hotel. Het is bijna onmogelijk om te slapen vanwege het lawaai.

10

Liene

Jong stel
18 mei 2025

“Uitzonderlijk”
  • De kamer was zeer schoon en gezellig. De locatie is uitstekend, op 15 minuten wandelen van de Arena, en het is mogelijk om buiten op straat een scooter te huren.
  • Het personeel is niet geïnformeerd over de optie "betaal voor P met de My Way-app" en vroeg om opnieuw voor de parkeerplaats te betalen.

7

Alexandra

Jong stel
17 mei 2025

“Aangenaam verblijf om te slapen terwijl we het stadscentrum verkenden.”
  • Het bed en de kamer waren groot. Er was een waterkoker, een mini-koelkast en wat oploskoffie.
  • Het wifi-verbinding was zeer onbetrouwbaar en viel vaak weg. Ik heb dit ook doorgegeven aan de receptie. Het bed was comfortabel, maar de kussens waren oud en klonterig en moeten vervangen worden. Er verzamelde zich wat stof op het plafond, een kleine schoonmaak zou nuttig zijn. Het lijkt erop dat de douche is ontworpen met het oog op toegankelijkheid, maar omdat deze naast het toilet staat, loopt er veel water onder de glazen deur door, waardoor de gehele vloer nat wordt.

3

Tomas

Groepsreizigers
17 mei 2025

“Ik moet zeggen dat we teleurgesteld waren. Voor deze prijs zouden we betere en vriendelijkere service verwachten.”
  • De kamer was schoon en mooi. Goede locatie nabij de metro.
  • We konden op onze vertrekdatum niet aankomen vanwege de storm in Nederland. Ik heb gevraagd om de datum van onze reservering te wijzigen, maar dat werd niet toegestaan. Dat vind ik teleurstellend, ik had meer klantgerichtheid verwacht, maar goed. Dus arriveerden we een dag later en wilden we inchecken. Dat duurde meer dan 25 minuten! De receptionist vroeg alleen naar de stadstax, maar communiceerde verder op geen enkele manier met ons. Ze bleef maar naar de computer kijken of aan de telefoon praten. Toen ik vroeg of er een probleem was, zei ze gewoon nee. Een andere vervelende zaak was dat de wifi in onze kamer niet werkte. Toen ik vroeg of dat opgelost kon worden, herstartte de receptionist alleen de modem en zei dat ze verder niets kon doen. Dit hielp niet.

8

Celso

Jong stel
17 mei 2025

“Zeer goed”
  • Schoon hotel; Comfortabel; Aangenaam hotel.

2

Iskender

Zakenreiziger
11 mei 2025

“Zeer slecht”
  • Het was zeer schoon.
  • We hebben bijna 200€ betaald, maar uiteindelijk biedt het hotel niet eens slippers, een tandenborstel, tandpasta en ze hadden zelfs geen telefoon om contact op te nemen met de receptie!

4

Christopher

Zakenreiziger
7 mei 2025

“Zag er goed uit, maar de werkelijkheid was veel anders...”
  • Mooi schoon kamertje en douche, comfortabel bed, aangename sfeer en ver genoeg van het stadscentrum voor rust en stilte. Korte wandeling naar het transportsysteem.
  • De kamer had geen afstandsbediening voor de televisie??? Ik heb elke dag gevraagd en er werd mij verteld dat iemand er een zou sturen, maar deze is nooit aangekomen. De kluis was op slot en opnieuw werd mij verteld dat iemand dit zou oplossen, maar dat is nooit gebeurd. Het ontbijt was zeer slecht voor de buitensporige prijs; de roerei was hard en koud, de bacon was koud, en alles leek alsof het van de dag ervoor was gerecycled (de kaas zag er hard en droog uit rondom de randen en leek niet vers). De prijzen voor warm eten waren belachelijk hoog, gezien het voornamelijk opgewarmd diepvriesvoer was, maar in ieder geval was de salade vers en waren de frietjes warm. Echt niet aan te raden om daar te dineren, dat is zeker. Daarnaast accepteerde de snackautomaat geen kaartbetalingen.

5

Chloe

Gezin met kinderen
6 mei 2025

“Blijf dichter bij de stad.”
  • Uitstekend ontbijt, waarschijnlijk het beste onderdeel van het verblijf.
  • Verschrikkelijke locatie, ik zou hier niet opnieuw verblijven. Ze laten ook niet toe dat de kamertsleutel in de ruimte blijft, waardoor de stroom uitgaat en je geen gebruik kunt maken van de koelkast.

6

Sahibzada

Jong stel
4 mei 2025

“Erg teleurstellende ervaring!!”
  • Niets.
  • Mijn ervaring was absoluut niet goed om enkele redenen. Ten eerste werkte de droger in mijn kamer niet en ik heb driemaal over hetzelfde probleem geklaagd, maar niemand heeft er moeite voor gedaan om dit op te lossen. Ik moet zeggen dat het mijn slechtste ervaring was in een viersterrenhotel wereldwijd. Verder vond ik het personeel aan de receptie een beetje onvriendelijk.

6

John

Jong stel
3 mei 2025

“Waar voor je geld”
  • De kamer was goed.
  • Het restaurant was op de eerste avond niet geopend en we waren hier niet van op de hoogte. Het personeel kon niet vriendelijker zijn.

10

Reginald

Alleenreiziger
1 mei 2025

“Dank u wel.”
  • Dichtbij de stad
  • Niet van toepassing

9

Paul

Jong stel
27 april 2025

“Niet slecht”
  • Prijs, kamers, dicht bij het treinstation en ook de nachtbus. Het personeel was zeer behulpzaam, ondanks dat we ongeveer 3 uur te laat onze kamer verlieten.
  • De locatie is niet geweldig; je boeking ligt buiten het centrum van de Dam, wat je echter eigenlijk al zou moeten weten bij het maken van de reservering. - Het openbaar vervoer is dichtbij. Daarnaast zijn er praktisch geen voorzieningen in de nabije omgeving van het hotel, geen bars, geen winkels... Niets. Neem je eigen flessenwater mee. Het hotel rekent €3,50 voor een fles van 500 ml.

4

Theodora

Vriendengroep
25 april 2025

“Teleurstellend en de privacy werd sterk geschonden.”
  • Wat ik niet leuk vond, was dat miscommunicatie tussen het personeel ertoe leidde dat een MAN om 8 uur ’s ochtends onze kamer binnenkwam terwijl we ons aan het omkleden waren, ondanks dat we de 'Niet storen'-kaart op de deur hadden hangen. Hij zei dat hem was verteld dat we waren uitgecheckt. Een uur later verliet ik de kamer, waar mijn vriend(in) nog in was, en hoorde ik dezelfde man zijn collega instrueren om onze kamer binnen te gaan om te stofzuigen. Ik moest hem tegenhouden. Als ik niet toevallig op dat moment de kamer had verlaten, zou hij onze kamer binnen zijn gelopen terwijl zij in de badkamer was. Hoewel het meisje bij de receptie begripvol was, werd er niets gedaan om onze inbreuk op de privacy te verhelpen. Ik heb het dubbele van hun gebruikelijke tarief betaald vanwege een groot concert in de omgeving, en dit is wat we krijgen? Absoluut vreselijk.

10

Abdulgafar

Jong stel
21 april 2025

“Uitzonderlijk”
  • Absoluut prachtig.
  • Niets

9

Cy_gr

Jong stel
20 april 2025

“Geweldig hotel!”
  • Vriendelijk personeel, een van de receptionisten sprak ook Grieks. Geweldige locatie, op 2 minuten loopafstand van het metrostation om het centrum van Amsterdam te bereiken.
  • Alles was geweldig! Ik heb niets negatiefs te zeggen over het hotel.

10

Mohammad

Zakenreiziger
19 april 2025

“Als ik het opnieuw zou moeten doen, zou ik geen aarzeling hebben.”
  • Het bed en de badkamer waren voortreffelijk. Ik waardeerde ook de huiselijke sfeer van de kamer.
  • Ik heb tot nu toe geen tegenstellingen.

10

Elena

Gezin met kinderen
17 april 2025

“Fijne Verblijf”
  • Het hotel heeft een zeer gunstige locatie - op 7 minuten loopafstand van een metrostation. Als u naar een evenement in de Ziggo Dome gaat, is dit een handig hotel om te verblijven. Het is op 15 minuten loopafstand.
  • Alles was goed.

4

Tatiana

Gezin met kinderen
15 april 2025

“Slechte prijs-kwaliteitverhouding”
  • Niets
  • Service, personeel was onbeschoft. Zij zijn de kamer binnengekomen terwijl het 'Niet Storen'-bordje hing, hebben de handdoeken meegenomen en geen nieuwe neergelegd. Niemand legt de openingstijden van het restaurant uit. Ik moest alles aan de receptie vragen; er is geen welkomsttoespraak. De service is van een tweesterrenhotel.

Vraag en antwoord.

Ja, bij Hotels.nl kun je OZO Hotels Arena Amsterdam zonder creditcard reserveren. Vooraf betalen is niet nodig en je kunt je reservering meestal gratis annuleren.
Vooruitbetalen is niet verplicht bij het reserveren van OZO Hotels Arena Amsterdam via Hotels.nl. Je hebt ook de mogelijkheid om gratis te annuleren.
Hotels.nl rekent nooit boekings- of reserveringskosten, ook niet voor OZO Hotels Arena Amsterdam. Bekende Nederlandse aanbieders zoals Hotelspecials, Weekendjeweg en Voordeeluitjes brengen deze extra kosten wel altijd in rekening. Daarom zijn wij veruit het goedkoopst voor een reservering in OZO Hotels Arena Amsterdam.
Bij Hotels.nl kun je OZO Hotels Arena Amsterdam reserveren met gratis annuleren. Je vindt altijd tarieven waarbij annuleren kosteloos is.
Hotels.nl accepteert iDEAL als betaalmethode voor vooruitbetalingen in OZO Hotels Arena Amsterdam, zodat je zonder creditcard eenvoudig kunt reserveren.

OZO Hotels Arena Amsterdam ligt 3,5 km van het centrum van Amstelveen.

OZO Hotels Arena Amsterdam heeft een restaurant. Neem contact op met het hotel om een tafel te reserveren.

OZO Hotels Arena Amsterdam Heeft een eigen fitness ruimte.

OZO Hotels Arena Amsterdam heeft ontbijt beschikbaar voor de gasten. Ontbijt is niet altijd inclusief in de kamerprijs.

OZO Hotels Arena Amsterdam heeft familiekamers beschikbaar. Kijk op de website van de accommodatie om deze te reserveren.

Ook van de makers van Hotels.nl: Hotel.team, een revolutionaire Hotel booking AI Agent. Meld je nu aan!
Hotels.nl is meermaals gekozen tot beste hotelaanbieder van Nederland. Hotels.nl werkt samen met betrouwbare partners om de beste deals en service te leveren. Met meer dan 5 miljoen tevreden klanten en 20+ jaar ervaring in de hotelbranche zorgen we ervoor dat jouw boeking eenvoudig en zonder zorgen verloopt.
© HNL Nederland BV, KVK nummer 94742367, BTW nummer NL 866878063B01.