7.9
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

Hotel & Wellness Zuiver

Beschikbaarheid ophalen...


Informatie over de accommodatie


Tijdens een verblijf in Hotel & Wellness Zuiver kunnen gasten gratis gebruikmaken van een royale fitnessruimte en beleef de ultieme wellness experience in de beste Spa van Noord-Holland (Uitslag Nationale Wellness Verkiezing 2015). Deze moderne Spa van 13.000 m2 biedt maar liefst 8 sauna's, verschillende baden, een 40 meter lang zwembad en uitstekende massage- en schoonheidsbehandelingen. Ook de entree van de Spa is gratis voor hotelgasten. In de Spa van Zuiver is er op dinsdag "badkleding dag". Dat houdt in dat het dragen van badkleding in alle faciliteiten van de spa verplicht is. Alle overige dagen is badkleding juist niet toegestaan, geldend voor alle faciliteiten van de spa. Tevens is het dragen van slippers in de spa en een badjas in de horeca gelegenheden verplicht. Deze zijn eventueel verkrijgbaar bij de receptie tegen betaling.

**Iedere dinsdag, woensdag en donderdag is het badkledingdag. Op deze dagen is het dragen van badkleding in de spa verplicht. Op alle overige dagen is het niet toegestaan badkleding te dragen.**

Het hotel serveert dagelijks een uitgebreid ontbijtbuffet van 07:00 tot 10:30 uur voor een goed gezond begin van de dag. Het naastgelegen Amstelpark tennis restaurant is dagelijks geopend voor een heerlijke lunch of diner. Op zaterdag en zondag sluit de keuken om 19:00 uur. In onze verschillende restaurants en bars in de spa (gekleed in badjas) kunt u terecht voor culinaire traktaties voor zowel lunch als diner, koffie of thee met gebak of een borrel en bite!

In de luwte van Amsterdam-Centrum ligt Hotel & Wellness Zuiver. U kunt heerlijk genieten en ontspannen na een drukke dag op het werk in de spa. Een dagje shoppen in de P.C. Hooftstraat en de Albert Cuyp markt behoort ook tot de mogelijkheden. Het Amsterdamse Bos is zeker een bezoek waard! Voor een cultureel uitje kunt u terecht in het Rijksmuseum, het Stedelijk Museum en het Van Gogh Museum rond het Museumplein.


Awards gewonnen door Hotel & Wellness Zuiver

Beste hotel van Amsterdam 2017

Beste hotel van Amsterdam 2019

Beste hotel van Amsterdam 2020


Faciliteiten in Hotel & Wellness Zuiver

Eten en drinken
  • Bar
  • Frisdrank automaat
  • Restaurant
  • Roomservice
  • Snack automaat
Service
  • Bagage-opslag
Badkamer
  • Bad of douche
  • Badjas
  • Douche
  • Haardroger
  • Inloopdouche
  • WC
Slaapkamer
  • Bureau
  • Eigen badkamer
  • Extra groot bed
  • Flatscreen televisie
  • Geluiddichte kamer
  • Kluis
  • Ramen die open kunnen
  • Strijkvoorzieningen
  • Telefoon
  • Vloerbedekking
  • WiFi
  • Zithoek
Woon gedeelte
  • Kabeltelevisie
  • Koffiezetapparaat
  • Strijkijzer
  • Verwarming
Internet
  • Gratis Wifi
  • Internet
  • Internet
Parkeren
  • Parkeerplaats
Diensten receptie
  • 24-uurs receptie
Zakelijke faciliteiten
  • Vergaderzaal
Wellness
  • Binnenzwembad
  • Body scrub
  • Buitenzwembad
  • Finse Sauna
  • Fitnessruimte
  • Gezichtsbehandelingsruimte
  • Hamam
  • Kleedkamers
  • Lichaamsbehandelingen
  • Massagekamer
  • Pedicure
  • Personal trainer
  • Schoonheidsbehandelingen
  • Stoomkamer
  • Strandstoelen
  • Wellness centrum
Fietsen
  • Fietsenstalling
  • Fietsverhuur
Activiteiten
  • Squashbaan
  • Tennisbaan
Algemeen
  • Lift
  • Lounge
  • Verwarming
Buiten
  • Terras
  • Tuin

In de omgeving

Parkeergarage
  • P1 VUmc 449m
  • Weekend P+R VUmc 771m
  • P2 VUmc / P+R Transferium VU MC 790m
  • IJsbaanpad 1.2 km
  • QPark Mahler 1.4 km
  • Q-Park Mahler 1.5 km
  • Willem van Weldammelaan 1.5 km
  • P+R Olympisch Stadion 1.5 km
Restaurant
  • de Veranda 223m
  • Boss Kitchen 422m
  • Tai Yuen 732m
  • Grand Cafe LIVING 819m
  • Wagyu Yakiniku Kanata 1.1 km
  • CINQ Oriental Bistro 1.2 km
  • Loetje 1.2 km
  • Chopstick District 1.2 km
Museum
  • Bilderdijk Museum 965m
  • Museum Jan 3.2 km
  • Levend Paardenmuseum 3.6 km
  • Moco Museum 3.6 km
  • Diamant Museum Amsterdam 3.7 km
  • Museum De Dageraad 3.7 km
  • Heineken Experience 4 km
  • Rembrandts Amsterdam Experience 4 km
Toeristische attractie
  • Olympiahuis 1.6 km
  • Geitenboerderij Ridammerhoeve 2.8 km
  • Rembrandt Hoeve 3.8 km
  • Blue Boat 4 km
  • Blue Boat 4 km
  • Amsterdam canal cruises 4 km
  • Canal Cruise 4.1 km
  • Lovers canal Cruises 4.1 km
Treinstation
  • Amstelveenseweg 875m
  • Amsterdam Zuid 1.6 km
  • Zuid 1.7 km
  • Henk Sneevlietweg 2.2 km
  • Station RAI 2.5 km
  • Amsterdam RAI 2.6 km
  • Heemstedestraat 2.7 km
  • Europaplein 2.8 km

7.9

Beoordeeld door: 722 gasten.

8

Dennis

Vriendengroep
23 maart 2025

“Prachtige spa-ervaring en een mooie omgeving, ideaal in de zomer om te wandelen. De locatie is Slidell, ver van de stad en moeilijk bereikbaar.”
  • Prachtige spa-faciliteiten en een mooie grote kamer en badkamer.
  • Op een maandagochtend om 2 uur was de voordeur op slot, waardoor we het gebouw niet konden betreden. Er was geen personeel bij de receptie; er was een bordje waarop stond dat we op de bel moesten drukken, maar niemand reageerde. We moesten meerdere keren bellen naar het nummer dat daar vermeld stond en hebben ongeveer 15 minuten gewacht tot iemand kwam om de deur te openen.

8

Sumaya

Jong stel
23 maart 2025

“Zeer goed”
  • De spa is uitzonderlijk en was zonder twijfel het hoogtepunt van mijn verblijf.
  • Ik wens dat ze meer zwempakdagen hadden of het als optie voor reizigers op alle dagen lieten.

9

Shrey

Alleenreiziger
19 maart 2025

“Uitstekend”
  • Zeer goed beheerd en het personeel was vriendelijk.
  • Niet veel opties voor vegetariërs bij het ontbijt.

10

Sophie

Jong stel
14 maart 2025

“Beste spa om te verblijven, dit was mijn tweede keer! Ik kom terug in december!!”
  • Ik heb absoluut genoten van de suite! Het enorme bad was geweldig!!

10

Christopher

Jong stel
13 maart 2025

“Hemelse verblijf.”
  • Een ontspannende ambiance.
  • Helemaal buiten het centrum.

10

Amanda

Jong stel
6 maart 2025

“Een luxe stukje wellness paradijs. Ik kom zeker terug!”
  • Het personeel was ongelooflijk vriendelijk en behulpzaam. De spafaciliteit was een absoluut luxe genot dat ik nog nooit eerder heb ervaren. De kamer was schoon en ruim, en we vonden het heerlijk om in het grote raam te zitten met uitzicht op de bomen. Uitstekende douche en we vonden het fijn dat de douche en het toilet gescheiden waren.
  • Er was niets wat ik niet leuk vond.

10

Sara

Jong stel
4 maart 2025

“Ontspannende uitvalsbasis vanuit het stadscentrum en uitzonderlijke spa-faciliteiten.”
  • Ongelooflijk behulpzaam personeel, prachtige spa-faciliteiten en een echt leuk uitje voor een dagse spa verblijf of een langer verblijf buiten de stad. De iets meer afgelegen locatie dan veel Amsterdamse hotels biedt een mooie kans om van een lokale parel te genieten, terwijl deze toch goed bereikbaar is met het openbaar vervoer vanuit het stadscentrum. De telefoons verboden in het spa-gedeelte bood een heerlijke ontsnapping aan het soms overmatig toeristische gevoel van de rest van de stad. Geweldige selectie van droge/natte sauna's, hot tubs en ontspannings-/geluids-/lichttherapieruimtes. Het restaurant in de spa was heerlijk, had een uitstekende selectie en snelle service. Het was fijn om de dag en avond door te brengen met binnenkomen en terugkeren naar de spa-faciliteiten, en ik raad iedereen die een verblijf plant aan om gebruik te maken van de toegang op de eerste dag tot de spa. Een pluspunt is dat dit een van de weinige locaties in Amsterdam is die nog contant geld accepteert (nuttig voor reizigers die niet hadden verwacht dat zoveel locaties alleen creditcards zouden accepteren).
  • Als buitenlandse reizigers die voornamelijk gebruikmaken van het openbaar vervoer, was het een beetje ingewikkeld om te begrijpen hoe we de locatie konden bereiken, maar we zijn erin geslaagd en konden ontspannen na een korte wandeling vanaf de lokale bushalte.

10

Catia

Alleenreiziger
4 maart 2025

“Uitzonderlijk”
  • Gewoon een uitzonderlijke ervaring!! Heb alles geweldig gevonden.
  • Niet langer verblijven.

7

Barbara

Jong stel
4 maart 2025

“Goed”
  • De spa is geweldig, maar we gingen op naaktdag in bikini en daarom werden we uit de spa gestuurd. Ze vertelden ons dat we naakt moesten zijn of moesten vertrekken; dit was een grote teleurstelling voor ons. Het personeel was helemaal niet behulpzaam. Ze zouden mensen op meerdere manieren moeten informeren voordat ze de spa-dag boeken, zodat gasten die de details van de spa niet hebben gelezen, niet teleurgesteld worden. Ze zeiden dat we alleen naakt mochten zijn of moesten vertrekken, en dat we ons geld niet terugkregen. Mijn partner en ik zouden regelmatig teruggaan naar deze spa omdat het een zeer mooie spa is, maar vanwege het onbehulpzame personeel in deze situatie hebben we aarzeling. We kwamen daarheen om te ontspannen en niet om een vervelende ervaring te hebben. Ik zag andere gasten in dezelfde situatie en ook zij waren helemaal niet blij.
  • De spa is geweldig, maar we gingen op een naaktdag in bikini en daarom werden we uit de spa gezet. Ze zeiden dat we naakt moesten zijn of moesten vertrekken, wat voor ons een zeer grote teleurstelling was. We werden totaal niet vriendelijk behandeld. Geen enkele medewerker was behulpzaam. Het is belangrijk dat men gasten op meerdere manieren informeert voordat ze een spa-dag boeken, zodat teleurstellingen voor degenen die de online details van de spa niet hebben gelezen, kunnen worden voorkomen. Ze zeiden dat we alleen naakt mochten zijn of moesten vertrekken, en dat we ons geld niet terugkregen. Mijn partner en ik zouden regelmatig teruggaan naar deze spa omdat het een zeer mooie spa is, maar de medewerkers waren in deze situatie niet behulpzaam. We gingen daarheen om te relaxen, niet om een nare ervaring te hebben. Ik zag andere gasten in dezelfde situatie en zij waren ook helemaal niet blij.

8

Yuliia

Jong stel
3 maart 2025

“De spa heeft bijgedragen aan het verbeteren van deze ervaring.”
  • Was comfortabel. Het uitzicht was behoorlijk rustgevend. Geweldig dat de spa in de prijs inbegrepen was.
  • Ik moest tijdens het inchecken 100 euro betalen. Dit bedrag werd geblokkeerd op mijn kaart en is binnen een week teruggestort, maar de ervaring hiermee was vrij vreemd. Het water kwam niet gemakkelijk uit de douchekop, dus we moesten deze schoonmaken om een goede waterstroom te krijgen. Het ontbijt was een 3/10. Er waren niet veel opties en het eten had niet veel smaak.

1

Aldo

Jong stel
2 maart 2025

“Negatieve plaats”
  • Slechte medewerkers
  • Slechte houding, aanpak en gedrag van het personeel.

5

Yasmin

Jong stel
2 maart 2025

“Ik denk niet dat ik hier opnieuw zal boeken.”
  • Zeer comfortabel, zeer gunstig gelegen, het ontbijt heeft een ruime keuze aan verschillende gerechten. Er is een zeer groot park direct naast het hotel.
  • Toen we bij de receptie van het hotel arriveerden, werd ons verteld dat de spa alleen toegankelijk is voor blote gasten. Deze informatie was niet gedetailleerd op de website vermeld, en de foto's toonden mensen in badkleding en met handdoeken. Het informatieboekje dat we kregen, gaf aan dat er dagen zijn waarop badkleding is toegestaan. Het zou prettig geweest zijn om minstens één dag in het weekend naar de spa te kunnen gaan in badkleding. Niet iedereen voelt zich comfortabel om hun lichaam aan anderen te tonen. We hebben in plaats daarvan Amsterdam bezocht. Parkeren is een extra kostenpost die duur kan zijn als je meerdere dagen verblijft. Voor de prijs die ik heb betaald, had ik verwacht dat parkeren minstens gratis zou zijn. We hebben uiteindelijk onze auto geparkeerd in een andere parkeergarage, op 2 minuten loopafstand van het hotel; daar is het in ieder geval gratis in het weekend. Het hotelpersoneel zal je vertellen dat het niet veilig is om daar te parkeren. We hebben echter geen problemen gehad, we parkeerden onze auto op een zichtbare plek en er waren altijd vrije plaatsen, en omdat het hotel lijkt op een sportcentrum, zijn er altijd mensen in de buurt.

5

Meng-shiun

Gezin met kinderen
28 februari 2025

“Aangenaam.”
  • mooie douche en bed
  • Het ontbijt kan beter, er zijn niet veel keuzes.

7

Tousif

Groepsreizigers
26 februari 2025

“Tijd doorbrengen met een geliefde en gebruikmaken van de spadiensten is een goede optie.”
  • Kamergrootte, netheid en spa, sportactiviteiten, aangenaam restaurant.
  • Ik was iets te vroeg voor het inchecken, en men vroeg mij te wachten tot het inchecktijdstip. Dat is een beetje vreemd.

6

Tom

Jong stel
25 februari 2025

“Goede faciliteiten, maar geen goede gastenervaring.”
  • De spa, bar en het restaurant waren goed, en de kamer was comfortabel.
  • Extra betalen voor parkeren, en slechts één handdoek/gewade inbegrepen (voor zowel de spa als het douchen in onze kamer). Daarnaast zou een snelle zwembeurt in de ochtend voor het ontbijt op de dag van vertrek ons €100 kostten. De waarde die aan hotelgasten wordt aangeboden is zeer slecht.

10

Oleksii

Jong stel
24 februari 2025

“Geweldig SPA hotel.”
  • SPA SPA SPA. Dat is het beste onderdeel - een SPA-dag is inbegrepen bij het verblijf en het is een MUST. Aarzel vooral niet om een naakte dag te proberen. Het is echt iets bijzonders.

10

Alok

Alleenreiziger
22 februari 2025

“Heb echt genoten van de spa en massage.”
  • alles
  • Het ontbijt was goed, hoewel het elke dag hetzelfde was tijdens mijn verblijf van 5 dagen. Het zou fijn zijn om wat meer variatie in het warme groenteontbijt te hebben.

4

Hosheng

Jong stel
21 februari 2025

“Niet aanbevelen”
  • Het personeel bij de incheckbalie was zeer vriendelijk, behulpzaam en gastvrij.
  • De kamer was niet goed schoongemaakt; er was een hele week stof en spinnenwebben overal en het tapijt was niet gestofzuigd. Het water in het hoofdzwembad was koud en het hotel was ver van het treinstation gelegen. Om die reden moesten we gebruikmaken van Uber en taxi's. Het ontbijt was de prijs niet waard; ik vond haar in het hoofdservies, en een van de opscheplepels viel op de vloer en een van de medewerkers raapte deze op en legde hem terug op het hoofdservies! Dat is zeer onhygiënisch!

3

Jonathan

Jong stel
20 februari 2025

“Ga naar de spa als daggast. Verblijf niet in het hotel.”
  • Prachtige spa, met veel behandelingsmogelijkheden. De sauna's, stoombaden, warme en koude zwembaden en ontspanningsruimten zijn allemaal uitstekend.
  • De receptie is verschrikkelijk, ze leggen niets uit en er zijn veel ongebruikelijke regels en voorschriften voor eerste bezoekers. De schoonmaak van de kamer is rampzalig. Het schoonmaakpersoneel is onvriendelijk. We verbleven in een suite, maar het bed moet dringend worden vervangen.

10

Hind

Jong stel
19 februari 2025

“Beste spa ooit”
  • Alles was perfect.
  • Niets

9

Lennart

Zakenreiziger
19 februari 2025

“We hebben een geweldige verblijf gehad dat onze verwachtingen overtrof, en het saunacomplex is absoluut uitstekend.”
  • De kamer had een prettige indeling, het personeel was voorkomend en vriendelijk. Het ontbijt was ontspannen, rustig en bood een ruime keuze. En de sauna was gewoonweg geweldig.
  • Ik kan niet zeggen wat ik niet leuk vond, misschien dat de eenpersoonsbedden gescheiden waren, maar dat wist ik al tijdens het boeken van de kamer.

8

Shannon

Jong stel
16 februari 2025

“Gezellig en Ontspannen”
  • De voorzieningen zijn absoluut fantastisch, de spa was een echte hoogtepunten van onze reis. De bedden in de superior kamers voelden aan zoals we ons een wolk hadden voorgesteld! De prijs-kwaliteitverhouding was uitstekend, de kamers waren bij aankomst vlekkenloos schoon. Ongelofelijk rustig.
  • Schoonmakers zouden meer respect voor uw bezittingen kunnen hebben wanneer zij uw kamer binnenkomen tijdens uw verblijf. We hebben bezittingen op de grond aangetroffen, netjes opgevouwen pyjama's en een kindertijd teddybeer van het bed gegooid. Afvalzakken werden achtergelaten, handdoeken niet aangevuld en er werd tijdens uw verblijf niet echt schoongemaakt. Onze enige klacht is dat halverwege ons spabezoek een grote groep jongens de faciliteiten betrad, waarbij zij hun telefoons gebruikten, foto's maakten en over het algemeen intimiderend waren, wat ons een ongemakkelijk gevoel gaf. Een mannelijke medewerker is komen praten met hen, maar we hebben niet gezien dat het probleem werd opgelost. Dit heeft ons gevoel van ontspanning enigszins beïnvloed.

7

Andreas

Zakenreiziger
15 februari 2025

“Goed”
  • spa
  • Kamer was niet erg schoon.

10

Niamh

Jong stel
13 februari 2025

“Uitstekend”
  • De spa

10

Patrycja

Jong stel
13 februari 2025

“Ik raad deze plek aan iedereen aan.”
  • Alles!
  • Er was niets dergelijks.

10

Pearson

Jong stel
11 februari 2025

“zeer ontspannend”
  • spa fitness

6

Wiggins

Jong stel
9 februari 2025

“De spa was fantastisch; als je alleen het personeel had kunnen omzeilen, zou dit hotel vijf sterren hebben verdiend.”
  • De spa.
  • Het personeel was afwijzend, arrogant en hun klantenservice laat veel te wensen over.

5

Sonia

Gezin met kinderen
9 februari 2025

“Goede voorzieningen, Lange afstand tot de stad, Goede gastvrijheid”
  • — De spa-faciliteiten waren zeer goed en er waren veel opties om te genieten tijdens uw verblijf in het hotel. — Het personeel was vriendelijk en behulpzaam gedurende ons verblijf en stond altijd open om naar onze verzoeken te luisteren, wanneer we een vraag of probleem hadden.
  • — De locatie ligt ver van de stad; u moet 20 minuten lopen naar de metro of tram als u naar het stadscentrum wilt gaan. Dit is slechts ter informatie voor wie in de toekomst een boeking overweegt. — U dient een spa-waardig te dragen als u in het restaurant wilt dineren.

10

Luke

Jong stel
9 februari 2025

“Uitstekend”
  • Perfecte locatie met zeer vriendelijk personeel, de spa overtrof onze verwachtingen, we bleven tegen elkaar zeggen: "wauw, dit is echt geweldig!"

10

Paul

Groepsreizigers
8 februari 2025

“Hou van het verblijf”
  • Alles was zeer prettig, met slechts een paar punten ter verbetering, maar dat neemt niet weg dat het hotel een aangename ervaring biedt. Het personeel was geweldig en deed alles om het de gasten naar de zin te maken, wat elke verblijf ten goede komt. Het is erg fijn dat het hotel nu een waterkoker aanbiedt voor een kopje thee.
  • Onze kamer in het nieuwe gedeelte had een verbindingsdeur. Ik noem dit omdat het mogelijk de reden is dat we de buurkamer konden horen, en ik bedoel dat we echt alles konden horen, van hun gesprekken tot de douche die aanstond. Dit zou mijn grootste klacht zijn, gelukkig was het maar voor één nacht. Met de kamer waarin we verbleven, die zich verder van het hoofdgebouw bevond, zouden een paar parasols in ons gedeelte een leuke toevoeging zijn (ze zijn in het hoofdgebouw) om te voorkomen dat we nat worden. Bij het ontbijt zou het fijn zijn om Engelse thee te hebben. Dit zijn slechts kleine punten.

Vraag en antwoord.

Wat is het telefoonnummer van Hotel & Wellness Zuiver?

Het telefoonnummer van Hotel & Wellness Zuiver is +31 20 301 0700.

Wat is de URL van de officiële website van Hotel & Wellness Zuiver?

De eigen website van Hotel & Wellness Zuiver Kunt u hier vinden.

Hoe ver ligt Hotel & Wellness Zuiver van het centrum van Amstelveen?

Hotel & Wellness Zuiver ligt 2,9 km van het centrum van Amstelveen.

Heeft Hotel & Wellness Zuiver een eigen restaurant?

Hotel & Wellness Zuiver heeft een restaurant. Neem contact op met het hotel om een tafel te reserveren.

Is er een fitness ruimte in Hotel & Wellness Zuiver?

Hotel & Wellness Zuiver Heeft een eigen fitness ruimte.

Is er een eigen parkeerplaats bij Hotel & Wellness Zuiver?

Hotel & Wellness Zuiver heeft een eigen parkeerplaats voor de gasten. Gebruik is meestal op eigen risico. Er kunnen kosten verbonden zijn aan het parkeren.

Is er een binnenzwembad bij Hotel & Wellness Zuiver?

Hotel & Wellness Zuiver heeft een binnenzwembad. Hier kunnen kosten aan verbonden zijn. Neem contact op met de accommodatie voor meer informatie.

Is er een buitenzwembad bij Hotel & Wellness Zuiver?

Hotel & Wellness Zuiver heeft een buitenzwembad. Hier kunnen kosten aan verbonden zijn. Neem contact op met de accommodatie voor meer informatie.

Hotels.nl is meermaals gekozen tot beste hotelaanbieder van Nederland. Hotels.nl werkt samen met betrouwbare partners om de beste deals en service te leveren. Met meer dan 5 miljoen tevreden klanten en 20+ jaar ervaring in de hotelbranche zorgen we ervoor dat jouw boeking eenvoudig en zonder zorgen verloopt.
© HNL Nederland BV, KVK nummer 94742367, BTW nummer NL 866878063B01.