8.7
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

Plaza Hotel Antwerpen

Beschikbaarheid ophalen...


Informatie over de accommodatie


Plaza Hotel Antwerpen is een viersterrenhotel dat zich centraal in Antwerpen bevindt, waardoor het een uitstekende keuze is voor zowel zakelijke reizigers als toeristen. Gelegen aan de Charlottalei, biedt het hotel snelle toegang tot het stadscentrum en talrijke bezienswaardigheden, waaronder de iconische Onze-Lieve-Vrouwekathedraal, het Rubenshuis en het MAS (Museum aan de Stroom). De nabijheid van het centraal station van Antwerpen vergemakkelijkt het vervoer, wat bijzonder gunstig is voor gasten die met de trein reizen of de omliggende regio willen verkennen. De veelzijdige omgeving, met winkels, restaurants en culturele instellingen, maakt het absoluut aantrekkelijk voor bezoekers die de stad willen ontdekken.

De faciliteiten van Plaza Hotel Antwerpen zijn gericht op het bieden van comfort en gemak. Gasten kunnen dagelijks genieten van een uitgebreid ontbijtbuffet dat bestaat uit een verscheidenheid aan producten, van ambachtelijke broodjes tot lokale specialiteiten. Voor lunch en diner kunnen gasten kiezen uit een breed scala aan eetgelegenheden in de directe omgeving, van gezellige cafés tot gastronomische restaurants. Het hotel beschikt verder over vergaderfaciliteiten voor zakelijke evenementen en een fitnessruimte, waardoor het is ingericht voor zowel ontspanning als productiviteit. De bar biedt een ontspannen sfeer waar gasten kunnen bijtanken na een drukke dag.

De kamers zijn ontworpen met aandacht voor detail en comfort, en zijn uitgerust met moderne voorzieningen zoals airconditioning, een minibar en een flatscreen-tv. Elke kamer zorgt voor een aangename verblijfservaring, met comfortabele bedden die bijdragen aan een goede nachtrust. Plaza Hotel Antwerpen biedt ook privéparkeergelegenheid, wat een aanzienlijke meerwaarde biedt voor gasten die met de auto reizen. Veiligheid en toegankelijkheid zijn gegarandeerd, en het vriendelijke personeel staat steeds klaar om informatie te verstrekken en extra ondersteuning te bieden, zodat alle gasten een zorgeloos verblijf ervaren.



Faciliteiten in Plaza Hotel Antwerpen

Eten en drinken
  • Bar
  • Lunchpakket
  • Ontbijt
  • Roomservice
Service
  • Bagage-opslag
  • Schoenpoetsmachine/-set
  • Strijkservice
Badkamer
  • Bad of douche
  • Badjas
  • Douche
  • Haardroger
  • WC
Slaapkamer
  • Airconditioning
  • Balkon of Terras
  • Broekenpers
  • Bureau
  • Eethoek
  • Eigen badkamer
  • Flatscreen televisie
  • Kluis
  • Koelkast
  • Magnetron
  • Minibar (exclusief)
  • Radio
  • Satelliet televisie
  • Telefoon
  • Terras
  • Ventilator
  • WiFi
  • Zithoek
Woon gedeelte
  • Airconditioning
  • Kabeltelevisie
  • Keuken
  • Koffiezetapparaat
  • Vaatwasser
  • Verwarming
Internet
  • Gratis Wifi
  • Internet
  • Internet
Parkeren
  • Openbaar Parkeren
  • Parkeerplaats
Diensten receptie
  • 24-uurs receptie
Zakelijke faciliteiten
  • Vergaderzaal
Extra bed voor Kinderen
  • Kinderen/extra bedden
Fietsen
  • Fietsverhuur
Algemeen
  • Bruidssuite
  • Lift
  • Verwarming
Toegangkelijkheid
  • Familiekamers
Buiten
  • Terras
  • Tuin

In de omgeving

Parkeergarage
  • Huisarten wachtpost 258m
  • B-Parking Antwerpen-Centraal 639m
  • Interparking Centraal 645m
  • Parking Anvers-Central Kievit P1 650m
  • Nationale Bank 885m
  • Nationale Bank 902m
  • Diamant 951m
  • Vesting 977m
Restaurant
  • Beni Falafel 267m
  • Hot Pot 333m
  • Yu-Thai 389m
  • Pizza Service 513m
  • Dôme sur Mer 518m
  • Dôme 554m
  • Enoteca Savini 556m
  • Hoffy's 571m
Museum
  • Extra City Kunsthal 844m
  • Maagdenhuis 1.2 km
  • Chocolate Nation 1.3 km
  • Bormshuis 1.7 km
  • MoMu 1.7 km
  • Snijders & Rockoxhuis 1.8 km
  • Poorterswoning 1.9 km
  • Het Letterenhuis 2 km
Toeristische attractie
  • Royal Hamilton Light Infantry (Canada) Liberation of Antwerp Plaque 718m
  • Diamantkwartier 759m
  • Berggeiten 761m
  • Alpaca 792m
  • Vissen 796m
  • Pinguïns 809m
  • Babiroussa 814m
  • Zeehonden 816m
Treinstation
  • Antwerpen-Centraal 929m
  • Antwerpen-Berchem 1.3 km
  • Astrid 1.3 km
  • Zegel 1.8 km
  • Antwerpen-Zuid 2.3 km
  • Mortsel-Deurnesteenweg 3.4 km
  • Mortsel 3.4 km
  • Antwerpen-Luchtbal 4.1 km

8.7

Beoordeeld door: 464 gasten.

7

Susannah

Groepsreizigers
26 maart 2025

“Goed”
  • Grote kamer (wat de reden was dat we dit hotel hebben gekozen) Koelkast op de kamer, maar helaas zonder vriezer Over het algemeen rustig, behalve voor enkele onfatsoenlijke gasten op een (zaterdag)avond Een vriendelijke dame die toezicht hield op de bezoekers tijdens het ontbijt Redelijke variëteit aan opties voor het ontbijt, maar het was een krappe ruimte (één tafel was veel te dicht bij de voedseldisplay's); achtergrondmuziek was vreselijk; selectie van vreemde jamsoorten (suggestie: ga naar Lidl en koop gewone aardbeienjam, pruimenjam, abrikozenjam, enz. om te serveren in hun potten)
  • Een zeer krappe lavabo die leek te zijn ingeklemd in een kast. De deur naar het balkon was vergrendeld. Slechts één fauteuil, terwijl er voldoende ruimte was voor twee. Geen rek voor handdoeken in het douchegedeelte (en een krukje zou handig zijn), geen douchemat voor een gladde vloer. Zeer slecht licht boven het bureau, waardoor het moeilijk was om daar te lezen. Zeer slechte wifi-verbinding, waarom geen versterkers? Het 'Grab'n'Go station' voor 'snacks en dranken' was teleurstellend: geen snacks, twee Lipton-theezakjes, twee capsules koffie waarvan er één decaf was, twee pakken poederroom, en een bericht dat gasten moesten betalen als ze meer koffiecapsules wilden; men kon alleen een koffiezetapparaat gebruiken om heet water te verkrijgen; het water was niet erg heet en maakte zeer slechte thee.

6

Nico

Jong stel
22 maart 2025

“Aangenaam”
  • De douchekop was beschadigd, maar ze gaven er geen om het te repareren.
  • De lift is te klein.

8

Pnina

Alleenreiziger
21 maart 2025

“Locatie nabij het park”
  • Grote kamer, geweldig matras, koffiezetapparaat en kleine koelkast in de kamer.
  • Geen accessoires in de badkamer zoals shampoo, bodylotion, douchekapje. Geen slippers of badjas. Zeer beperkte keuze voor het ontbijt; geen vers fruit, geen witte kazen. Geen Franse kanalen op televisie.

9

Oscar

Zakenreiziger
20 maart 2025

“Zeer aangenaam en comfortabel.”
  • Heeft geen ontbijt gegeten.
  • Eet alleen koosjere voeding.

10

Natalie

Alleenreiziger
15 maart 2025

“Perfect hotel”
  • De kamer was fenomenaal. Zo groot en comfortabel.
  • De bar was niet beschikbaar tijdens mijn verblijf, maar het was geen grote ongemak.

8

Anonymous

Jong stel
14 maart 2025

“Geweldig! Ik kom zeker op een gegeven moment terug.”
  • Grote kamer, we hadden een mooie korting, dus het geld was het zeker waard.
  • 's Ochtends, toen we nog sliepen, klopte de huishoudelijke dienst op onze deur om te vragen of ze de kamer al konden schoonmaken. Dit maakte me wakker, maar al met al is het een zeer aangenaam hotel met vriendelijke medewerkers. Ik zou het zeker aan anderen aanbevelen.

6

Antonio

Jong stel
8 maart 2025

“het was oké”
  • De locatie is prima en het personeel is vriendelijk. Op de 8e verdieping hadden we een mooi uitzicht.
  • 1- Ze hebben een tekort aan spullen, waardoor het letterlijk onmogelijk was om een kopje koffie te bestellen. 2- Ik kon niet echt begrijpen hoe de lift werkt. Erg vreemd besturingssysteem.

8

Duy

Alleenreiziger
4 maart 2025

“Zeer comfortabel verblijf, zou het opnieuw overwegen.”
  • Comfortabele kamer, zeer ruime kastruimte.
  • Er is geen oprijplaat bij de ingang voor rolkoffers of rolstoeltoegang.

10

Raimi

Zakenreiziger
26 februari 2025

“Uitstekend”
  • Zeer schone en ruime kamer, het bed was erg comfortabel, het is ook dichtbij de tram- en bushalte. Zeer vriendelijke mensen ook, ik kreeg een upgrade naar een grotere suite, wat erg mooi was. Bedankt voor uw gastvrijheid.

8

A

Gezin met kinderen
23 februari 2025

“Zeer goede accommodatie!”
  • Zeer goede accommodatie, maar iets te ver van het stadscentrum.
  • Op de hotelwebsite stond vermeld dat het hotel over parkeergelegenheid beschikt. Toen ik echter bij het hotel aankwam, was er geen parkeerruimte beschikbaar. Dit dient verduidelijkt te worden in de hotelregels met betrekking tot parkeren.

9

Benjamin

Gezin met kinderen
18 februari 2025

“Uitstekend”
  • Kingsize bed + de kamer had een badkuip.

9

Neha

Jong stel
18 februari 2025

“Schone, moderne en comfortabele kamers in een geweldige locatie. Perfect voor een weekendverblijf.”
  • Het bed is zeer comfortabel.
  • De badkamer is schoon maar oud. Er waren geen badkameraccessoires aanwezig.

7

Devang

Alleenreiziger
12 februari 2025

“U moet uw receptiepersoneel en uw schoonmaakpersoneel verbeteren.”
  • De locatie is goed.
  • Het personeel van de huishoudelijke dienst heeft de koffie kop vuil achtergelaten zoals het was. De kamer is in 10 minuten schoongemaakt en vervolgens verlaten.

10

Paulina

Vriendengroep
11 februari 2025

“Uitzonderlijk”
  • Kamers zijn schoon, bedden waren comfortabel en het personeel was zeer behulpzaam.

9

Emily

Gezin met kinderen
10 februari 2025

“Gemakkelijk bereikbaar te voet naar het stadscentrum en uitstekende service.”
  • Geweldige locatie en grote kamers.
  • Het bed was een beetje hard, maar dat is een persoonlijke voorkeur.

8

Félix

Gezin met kinderen
9 februari 2025

“Zeer goed”
  • De WiFi had veel problemen.

1

Reuven

Gezin met kinderen
7 februari 2025

“ vreemde manier van omgaan met klanten”
  • De locatie is zeer goed voor joodse toeristen.
  • Een paar weken voor aankomst ontving ik een e-mail met verschillende opties, waaronder de mogelijkheid voor een late check-out. Voordat ik deze optie wilde kiezen, heb ik eerst online naar de officiële check-outtijd gekeken, die op de website 12:00 uur aangaf, wat voor ons prima was. Op de ochtend dat we wilden vertrekken, vroeg ik de receptioniste of er een mogelijkheid was om om 13:00 uur (1 uur later) te vertrekken, omdat onze taxi ons op dat tijdstip kwam ophalen. Ik was niet voorbereid op de daaropvolgende uitwisseling van woorden met de onbeleefde dame; ik was zelfs volkomen geschokt: "Nee, dat is niet mogelijk, we hebben een evenement en u moet om 11:00 uur uitchecken." Ik antwoordde: "12:00 uur is uw officiële check-outtijd, dat staat op uw website." Toen toonde ze me een stukje papier waarop stond dat de check-out om 11:00 uur was. Ik antwoordde dat het zeer onbeleefd is wanneer de website 12 uur aangeeft en het bij het inchecken ineens een andere tijd blijkt te zijn. Ik denk dat ik het recht heb om tot 12 uur te blijven. Ze vertelde me toen dat het niet mogelijk was, misschien 11:30, maar niet langer, wat ik natuurlijk niet begreep. Daarna kwam de volgende schok: ik zei dat ik dan waarschijnlijk de koffers naar beneden zou brengen en ze 1,5 uur (tot 13:00 uur) zou laten opslaan, waarop zij opnieuw antwoordde: "Nee, dat is ook niet mogelijk, u kunt ze in een ander hotel van onze groep in de stad laten." Ik had dit werkelijk nog nooit eerder meegemaakt. Voor anderhalf uur kunnen ze geen 1 koffer en 3 handbagages opslaan?? Ik was gewoon sprakeloos. Uiteindelijk kregen we om 11:05 uur een telefoontje op de kamer van een heer die klonk als een schoolleraar, die me vertelde dat we uiterlijk om 11:00 uur eruit moesten zijn en dat we verwachtten dat de kamers binnen 5 minuten leeg moesten zijn. Ik zei dat we gepland hadden tot 12:00 uur, maar zou proberen de kamer uiterlijk om 11:30 uur te verlaten. "Nee, u moet de kamer binnen 5 minuten verlaten." Hij loog ook door te zeggen dat we wisten dat er een evenement vandaag was. Dit is niet waar - daar was ons nooit iets over verteld! We werden letterlijk uit het hotel geschopt. Nog één zaak!

9

Anthony

Zakenreiziger
5 februari 2025

“Uitstekend”
  • Uiterst behulpzaam en vriendelijk personeel bij de receptie.

4

Chomphel

Gezin met kinderen
31 januari 2025

“Ik vind de omgeving niet prettig. Ik zal niet terugkomen met mijn gezin.”
  • Het personeel is vriendelijk.
  • De minibar in beide kamers 60 en 62 werkt niet. De telefoon in beide kamers werkt ook niet, waardoor we telkens naar de receptie moesten gaan om eten of andere benodigdheden te bestellen of bij problemen in de kamer. Parking is een extra kost van 19 euro per nacht en de weg naar de parking is enigszins ingewikkeld te bereiken en ligt een beetje ver weg. Het is niet erg comfortabel. Er is een vreemde sfeer in de Joodse woonwijk. Mijn kinderen voelden zich ongemakkelijk door de vele Joden die op straat liepen, zonder naar je te kijken, zonder glimlach, en zelfs geen hallo tegen je zeiden, alsof je niet voor hen bestond. Het is een vreemde gewaarwording. Ik kan het niet als goed of slecht omschrijven.

6

Priscilla

Gezin met kinderen
29 januari 2025

“Aangenaam.”
  • De kamer was schoon.
  • Slechte ontbijtservice, interieurdecor vol met plastic planten, kamer is vrij vol met oude spullen, als je veel chocolade eet, kun je de lift niet gebruiken, aangezien deze super klein is!

9

Edmundo

Jong stel
27 januari 2025

“Een zeer mooi hotel.”
  • Een rustige, comfortabele, moderne en mooie kamer. We hebben geen ontbijt genuttigd in het hotel... Wij raden aan.
  • Er zijn geen restaurants in de buurt van het hotel, en het hotelmenu heeft slechts enkele opties.

8

Iason

Jong stel
25 januari 2025

“Aangenaam!”
  • Geweldige locatie, vriendelijk personeel!
  • De kamers zijn iets verouderd. De koffiezetapparaat werkte niet, maar verder was alles geweldig.

7

Patrice

Zakenreiziger
25 januari 2025

“erg mooi”
  • comfortabele en mooie kamer

7

Rikarda

Alleenreiziger
20 januari 2025

“Goed”
  • beschikbaarheid van personeel

7

Martina

Jong stel
12 januari 2025

“Prettig verblijf”
  • Mooi kamer en comfortabel bed.
  • De kamer was stoffig en het ontbijt is het niet waard.

9

Liz

Gezin met kinderen
7 januari 2025

“heerlijk vriendelijk hotel met een gevoel van luxe”
  • opgewaardeerd naar een prachtige suite. Zeer schoon, goed ontworpen en comfortabel. Het bed was heerlijk.
  • niets

10

Nissim

Jong stel
7 januari 2025

“Geweldig”
  • Alles was geweldig.
  • Dagelijkse schoonmaak van de kamer was te laat; het heeft geen zin om na 16:00 uur voor de dagelijkse service te komen.

6

Sl

Jong stel
6 januari 2025

“Aangenaam”
  • Gebrek aan winkels en restaurants in de omgeving.
  • Het diner in het hotelrestaurant was beschamend: Het pastagerecht was in de magnetron verwarmd en leek meer op karton. Geen voorzieningen: geen bodylotion, geen wattenstaafjes,...

1

Ainur

Groepsreizigers
2 januari 2025

“Vermijd”
  • Slechtste ervaring.
  • Het personeel reageert nooit. Over het algemeen lijkt het afwezig te zijn - het restaurant is zo vuil.

8

Ronald

Gezin met kinderen
1 januari 2025

“Uitstekend.”
  • Ik ben een ervaren reiziger. Allereerst hadden we geluk, want het hotel bood ons een gratis upgrade naar een groot appartement dat zich naast het hotel bevindt. Geweldige upgrade. Handig; het is perfect gelegen dichtbij het centraal station op loopafstand van (het begin van) de winkelstraten. Verder kun je gebruikmaken van de hotelparkeermogelijkheden in de nabijheid tegen een zeer redelijke prijs. Het hotel biedt het comfort en de luxe die aan mijn verwachtingen voldoen en het personeel is professioneel. We hebben geen gebruikgemaakt van het ontbijt, maar ik neem aan dat het voldoet aan de normen in lijn met de rest van het hotel.

Vraag en antwoord.

Wat is het telefoonnummer van Plaza Hotel Antwerpen?

Het telefoonnummer van Plaza Hotel Antwerpen is +32 3 287 28 70.

Wat is de URL van de officiële website van Plaza Hotel Antwerpen?

De eigen website van Plaza Hotel Antwerpen Kunt u hier vinden.

Hoe ver ligt Plaza Hotel Antwerpen van het centrum van Antwerpen?

Plaza Hotel Antwerpen ligt 1,8 km van het centrum van Antwerpen.

Is er een eigen parkeerplaats bij Plaza Hotel Antwerpen?

Plaza Hotel Antwerpen heeft een eigen parkeerplaats voor de gasten. Gebruik is meestal op eigen risico. Er kunnen kosten verbonden zijn aan het parkeren.

Heeft Plaza Hotel Antwerpen ontbijt voor de gasten?

Plaza Hotel Antwerpen heeft ontbijt beschikbaar voor de gasten. Ontbijt is niet altijd inclusief in de kamerprijs.

Is er een bruidssuite in Plaza Hotel Antwerpen?

Plaza Hotel Antwerpen heeft een bruidssuite. Meer informatie vindt u op de website van de accommodatie.

Hotels.nl is meermaals gekozen tot beste hotelaanbieder van Nederland. Hotels.nl werkt samen met betrouwbare partners om de beste deals en service te leveren. Met meer dan 5 miljoen tevreden klanten en 20+ jaar ervaring in de hotelbranche zorgen we ervoor dat jouw boeking eenvoudig en zonder zorgen verloopt.
© HNL Nederland BV, KVK nummer 94742367, BTW nummer NL 866878063B01.