8.1
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

Bastion Hotel Apeldoorn Het Loo

Aanbiedingen doorzoeken


Informatie over de accommodatie


Bastion Hotel Apeldoorn Het Loo is strategisch gepositioneerd aan de Loolaan, naast het bekende Paleis Het Loo en de omliggende tuinen, waardoor het hotel een uitstekende accommodatie biedt voor zowel toeristen als zakelijke reizigers. De nabijheid van culturele en historische locaties in Apeldoorn, evenals de toegankelijke verbindingen naar andere belangrijke attracties in de regio, maken dit hotel tot een aantrekkelijk vertrekpunt om de Veluwe te verkennen. Het hotel is eenvoudig bereikbaar en ligt op korte afstand van het stadscentrum, waar bezoekers een breed scala aan winkels, eetgelegenheden en lokale bezienswaardigheden kunnen vinden.

De horecafaciliteiten van het hotel zijn ontworpen met het oog op comfort en gemak. In het restaurant kunnen gasten dagelijks terecht voor een uitgebreid aanbod aan maaltijden, waaronder lokale en internationale gerechten, allemaal bereid met aandacht voor kwaliteit en versheid. De gezellige hotelbar biedt een rustige ambiance voor ontspannen momenten na een actieve dag. Voor zakelijke evenementen zijn er goed uitgeruste vergaderzalen beschikbaar, inclusief moderne audiovisuele apparatuur, die tegemoetkomen aan de behoeften van bedrijven die op zoek zijn naar een professionele en productieve omgeving.

Bastion Hotel Apeldoorn Het Loo biedt verschillende voorzieningen om het verblijf te optimaliseren. De kamers zijn stijlvol ingericht en beschikken over moderne gemakken zoals een flatscreen-tv, airconditioning en gratis Wi-Fi, wat bijdraagt aan een aangenaam verblijf. De aanwezigheid van een fitnessruimte en een binnenzwembad stelt gasten in staat om hun dagelijkse routine voort te zetten, terwijl de ruime en gratis parkeermogelijkheden het vervoer vergemakkelijken. Dankzij deze faciliteiten en de centrale ligging krijgen gasten de kans om zowel comfortabel te verblijven als de schoonheid van de Veluwe en de cultuur van Apeldoorn te ervaren.



Faciliteiten in Bastion Hotel Apeldoorn Het Loo

Eten en drinken
  • Bar
  • Frisdrank automaat
  • Lunchpakket
  • Ontbijt
  • Restaurant
  • Snack automaat
Service
  • Bagage-opslag
  • Stomerij
Badkamer
  • Douche
  • Haardroger
  • Inloopdouche
  • WC
Slaapkamer
  • Airconditioning
  • Bureau
  • Eigen badkamer
  • Flatscreen televisie
  • Kluis
  • Koelkast
  • Satelliet televisie
  • Vloerbedekking
  • WiFi
  • Zithoek
Woon gedeelte
  • Airconditioning
  • Koffiezetapparaat
  • Verwarming
Internet
  • Gratis Wifi
  • Internet
  • Internet
Parkeren
  • Parkeerplaats
Diensten receptie
  • 24-uurs receptie
Zakelijke faciliteiten
  • Computer (openbaar)
Wellness
  • Binnenzwembad
  • Fitnessruimte
Extra bed voor Kinderen
  • Kinderen/extra bedden
Fietsen
  • Fietsverhuur
Activiteiten
  • Biljart
Algemeen
  • Lift
  • Lounge
  • Verwarming
Toegangkelijkheid
  • Familiekamers
Buiten
  • Terras
  • Tuin

In de omgeving

Parkeergarage
  • Marktplein 1.7 km
  • Winkewijertlaan 4.4 km
  • NTKC De Kooiberg 6.4 km
  • Herman Coertsweg 7.4 km
  • A50 De Brink 8.3 km
Restaurant
  • De Bon Vivant 449m
  • Balzaal 689m
  • Happy Garden 701m
  • Royal Daan 728m
  • Zenith 769m
  • de Heerlijckheyt Het Loo 782m
  • Kingstreet restaurant De Keizerskroon 806m
  • Potjandorie 888m
Museum
  • Paleis het Loo 780m
  • Museum in de Zevende Hemel 1.7 km
  • Vaassen Historie 6.9 km
  • A-Ford museum 7 km
  • Collectie '40-'45 7.6 km
  • Veluwsche Stoomtrein Maatschappij 8 km
  • Haardplatenmuseum 9.8 km
Toeristische attractie
  • Safika's 2.4 km
  • Na-aaphuis 2.5 km
  • Doodshoofdapen 2.5 km
  • De Echoput 4.7 km
  • Kinderparadijs Malkenschoten | Binky 4.9 km
  • De Levenstuinen van het Groot Hontschoten 6.8 km
Treinstation
  • Apeldoorn 2.5 km
  • Apeldoorn 2.6 km
  • Apeldoorn Osseveld 4.2 km
  • Apeldoorn De Maten 4.4 km
  • Beekbergen 8 km
  • Immenbergweg 9.6 km

8.1

Beoordeeld door: 677 gasten.

9

Lindsey

Alleenreiziger
25 juni 2025

“Uitstekend”
  • Het ontbijt was goed met een ruime keuze. Het personeel was zeer behulpzaam.

8

Astonmartine

Zakenreiziger
17 juni 2025

“Zeer goed”
  • Goed binnenzwembad. De kamers zijn ruim en modern en de bedden zijn comfortabel. We hebben hier een aangenaam verblijf gehad.
  • De sportschool is zeer klein. Wees voorzichtig waar u parkeert tijdens de herfst. Er staan veel eikenbomen rond de parkeerplaats, wat de kans op deuken in uw autoreis kan vergroten.

6

Aleksei

Jong stel
12 juni 2025

“Aangenaam”
  • Fijne locatie als u met de fiets reist.
  • 1. De kamernummering en plattegronden zijn chaotisch: het is niet intuïtief en je moet zorgvuldig naar borden kijken. Het lijkt meer op een labyrint, wat niet aangenaam is wanneer je zo snel mogelijk naar je kamer wilt na een moeilijke reis met al je bagage. 2. Er waren geen handdoeken in onze kamer (we checkten in rond 18:00 uur). De receptioniste beloofde dat de handdoeken elk moment zouden worden gebracht, maar dat gebeurde niet. We hadden onze eigen handdoeken, dus we drongen niet aan. 3. Vreemd ventilatiesysteem in de ramen - het leek altijd open te staan en was onmogelijk te sluiten. Het was een beetje koud 's nachts (begin mei).

10

Leonardo

Jong stel
11 juni 2025

“Uitzonderlijk”
  • Het personeel is allemaal erg behulpzaam en vriendelijk, en doet extra zijn best om ons echt welkom te laten voelen. De kamer is groot, de badkamer modern en schoon. De locatie is zeer dicht bij een busstation, hoewel het 900 m van de dichtstbijzijnde supermarkt is. De omgeving is prachtig.

8

Robert

Jong stel
6 juni 2025

“Een plek om naar terug te keren!”
  • Zeer vriendelijke medewerkers, ruime kamer met goede airconditioning.

3

Agota

Gezin met kinderen
3 juni 2025

“Zeer onplezierig en niet gehoord of geholpen door het personeel.”
  • De locatie.
  • Het personeel was helemaal niet behulpzaam. Onbeleefd, onervaren en niet gastvrij. De bouwwerkzaamheden begonnen om 9 uur met boren en sloopwerkzaamheden. Vanaf dat moment was het niet mogelijk om onze baby te laten slapen.

10

Jeanette

Zakenreiziger
27 mei 2025

“perfecte tussenstop”
  • schoon en comfortabel
  • niet van toepassing

8

Elbert

Zakenreiziger
22 mei 2025

“Tevredendstellend”
  • Gezellig hotel, vriendelijk personeel.
  • Roken direct voor de ingang zou verboden moeten worden.

10

Butler

Gezin met kinderen
16 mei 2025

“Uitzonderlijk”
  • Het personeel is geweldig en het is een prachtige locatie.
  • Het was het Paasweekend, waardoor er in de omgeving niet veel open was, maar dat is absoluut de schuld van het hotel niet.

7

Gerry

Alleenreiziger
5 mei 2025

“Goed”
  • Geweldig ontspannend ontbijt...super locatie voor een familiezaken...zeer behulpzaam personeel...
  • Roken bij de hoofdentree van het hotel... covid-beperkingen voor een avondje uit...

6

Marshall

Alleenreiziger
3 mei 2025

“In orde”
  • Gebouw
  • Onvriendelijk personeel. Foutieve kamerindeling. Slechts één ontbijt optie.

7

Rianne

Vriendengroep
25 april 2025

“Over het algemeen goed, maar luidruchtig.”
  • Goede locatie met zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers, plus een heerlijk ontbijt met een goed assortiment aan voedsel. De kamers waren eenvoudig maar prettig en de badkamer was modern en goed onderhouden. Ik vond de grote fluffy handdoeken echt fijn.
  • De vloer van onze kamer was niet gedweild en iemand had iets gemorst, waardoor het plakkerig was; ik heb het zelf opgeruimd. Wat me het meest stoorde, was hoe ik 's nachts alles uit de gang kon horen. Ik kon elke woord verstaan, zelfs met de deur gesloten en op slot. Toen sommige mensen laat binnenkwamen en feestvierden in de kamer boven ons, konden we niet slapen door al het lawaai. We hebben de receptie gebeld en zij hebben het probleem opgelost, maar de kamers zijn helaas absoluut niet geluiddicht.

5

Susan

Gezin met kinderen
24 april 2025

“Het was een redelijk verblijf.”
  • Het was een goed formaat kamer voor 4 personen. Ruim en het merendeel van het personeel was zeer vriendelijk. Vooral Rebecca bij de receptie. Ook een goede locatie.
  • De ontbijtservice was slecht. Er was niet genoeg personeel om het ontbijt aan te vullen. De tafels werden niet afgehaald en borden en bestek werden niet aangeleverd. Er ontbrak een gevoel van richting en management. Koffiekoppen en borden van de avond ervoor stonden de volgende middag nog buiten bij de tafels. Het hotel heeft behoefte aan enige opfrissing en er moet meer personeel beschikbaar zijn in verhouding tot het aantal gasten dat het hotel herbergt.

8

Bregt

Alleenreiziger
14 april 2025

“Zeer goed”
  • Het bed was erg comfortabel. Er is voldoende ruimte in het restaurant met gezellige zitgedeeltes. Er is voldoende parkeergelegenheid. De locatie is uitstekend, dichtbij het bos, het paleis en zelfs op loopafstand van het stadscentrum.
  • De kamers zijn een beetje verouderd. De kamers zijn niet geïsoleerd en daarom is er tocht vanuit de deuren en ramen.

10

Ian

Alleenreiziger
14 april 2025

“Een vriendelijke ontvangst”
  • Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Het eten was erg goed. Mijn kamer was extreem ruim en comfortabel.

9

Alexandra

Alleenreiziger
2 april 2025

“Rustige sfeer”
  • Het ontbijt was geweldig. Prachtige kamer.

10

Renaldas

Vriendengroep
1 april 2025

“Uitstekend”
  • Hoe kan ik betalen voor voedsel? Stuur alstublieft de bankgegevens.
  • Voedsel :)

8

Scott

Jong stel
30 maart 2025

“Geweldig hotel op loopafstand van het park en het stadscentrum.”
  • Mooi hotel gelegen in een prachtig deel van de stad, dichtbij het paleis. Het zwembad was goed om te ontspannen aan het einde van de dag. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam.

5

Hubert

Jong stel
28 maart 2025

“teleurstellend”
  • de parkeerplaats
  • Verouderde stijl, voor de prijs was het ontbijt gemiddeld.

10

Stephanie

Groepsreizigers
15 maart 2025

“Comfortabele bedden, ruime badkamer met een mooie douche. Geweldig verblijf!”
  • Wonderlijk hotel met vriendelijk personeel. De bedden waren zeer comfortabel - altijd een pluspunt.

5

Marion

Jong stel
14 maart 2025

“Aanvaardbaar”
  • Het ontbijt is pure chaos. Tafels worden niet schoongemaakt, er zijn niet genoeg borden beschikbaar, de koffiemachine is voortdurend kapot en het eten wordt niet snel aangevuld. Al met al is het ontbijt weggegooid geld.

7

Yardline

Gezin met kinderen
12 maart 2025

“Goed”
  • De locatie
  • De handdoeken moeten heel hard vervangen worden. Onder de verwarming was het vuil, net zoals eronder niet is geveegd. Kamer 329.

2

Rimmert

Jong stel
5 maart 2025

“We waren blij om na zes dagen te vertrekken.”
  • De mensen, het restaurant, de wifi en de service.
  • De kamer is zeer donker. De zithoek is onvoldoende. Het natuurlijke licht is te weinig.

5

Akhila

Zakenreiziger
17 februari 2025

“2”
  • De accommodatie en de faciliteiten zijn zeer mooi, maar
  • De houding van het meisje bij de receptie was echt onvriendelijk. Ik vroeg om mijn kamerfactuur en zij gaf me mijn ontbijtfactuur. Ik bleef daar wachten op mijn kamerfactuur, maar zij was met haar eigen dingen bezig en ik heb daar lange tijd gewacht, waardoor ik mijn trein en bus miste, wat slecht voor mij was. Kies alstublieft de mensen die zich beleefd kunnen gedragen naar de gasten.

10

Sharon

Jong stel
16 februari 2025

“Uitzonderlijk”
  • zeer vriendelijk en behulpzaam personeel uitstekend ontbijt
  • niets

8

J

Jong stel
15 februari 2025

“Voldaan aan de verwachtingen!”
  • Het ontbijt was uitstekend. De kamer was bevredigend. De locatie, naast het nieuw geopende Paleis Het Loo, was fantastisch en we moeten een van de eerste bezoekers daar zijn geweest. Absoluut aan te bevelen.
  • De badkamer was klein en ongemakkelijk in gebruik. Het hotel lijkt onderbezet, maar de aanwezige medewerkers waren zeer aangenaam en behulpzaam. Het zou veel gemakkelijker zijn geweest als we een auto hadden gehad. Het openbaar vervoer was moeilijk te gebruiken!

8

Nekna

Alleenreiziger
13 februari 2025

“Zeer goed”
  • Alles voldeed aan mijn verwachtingen.
  • Het personeel heeft de kamer niet schoongemaakt toen ik een briefje had achtergelaten met het verzoek dit te doen. Dat was teleurstellend.

1

Ronald

Jong stel
13 februari 2025

“Verschrikkelijk hotel.”
  • Locatie en parkeren in orde!
  • Bij aankomst om 15:45 was er niemand bij de receptie. Na het geluid van de bel heeft het vijf minuten geduurd voordat drie medewerkers verschenen. Zij informeerden mij dat de junior suite niet schoon was en dat er geen andere kamer beschikbaar was. Na een reis van 4,5 uur per auto hadden wij graag een kamer gehad om uit te rusten voor een groot feest dat die avond in de buurt plaatsvond. Plotse kreeg ik een sleutel en een kamernummer. Toen ik vroeg of de kamer schoon en klaar was, was het antwoord ja, maar dat bleek niet het geval te zijn. Terug naar de receptie; we kregen een andere kamer, die werd beschreven als een van de nieuwste, het was kamer 43, welke naast twee liften lag die lawaaierig waren, daarmee was het gevoel van een junior suite verdwenen. Om 16:00 hadden we onze kamer, veel later dan het bericht dat we om 14:00 uur een kamer zouden krijgen. De kamer zelf leek meer op een oude conferentieruimte waar een bed en twee stoelen in waren geplaatst; de stoelen leken in de kamer te zijn gegooid. De vloer was vies, er zaten vlekken op de gordijnen, de muren slecht geschilderd, en er hingen kabels vanaf het plafond, een werkelijk verschrikkelijke ervaring. De lichtschakelaars zitten vrijwel bij het bed, wat betekent dat wanneer je ’s nachts beweegt of draait, de lichten aangaan (zie foto). De toiletbril was los. Het personeel was onvriendelijk en de tafels tijdens het ontbijt waren over het algemeen vies. Kamer 43 staat niet vermeld op de kamerinformatie borden in het hotel en is moeilijk te vinden; zelfs toen een medewerker ons begeleidde, stuurde zij ons de verkeerde kant op. Als klap op de vuurpijl klopt de rekening die ze me per e-mail heeft gestuurd helemaal niet. Een absolute schande en vervelend/onacceptabel dat een hotel hiermee wegkomt.

1

Ertugrul

Gezin met kinderen
8 februari 2025

“Niet aanbevolen”
  • Locatie, Parkeren
  • De kamer was oud en vuil, het bad was vuil. De receptie was niet behulpzaam.

10

Věra

Groepsreizigers
7 februari 2025

“Uitzonderlijk”
  • Ruime en comfortabel ingerichte kamer en badkamer, comfortabele bedden, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Vraag en antwoord.

Ja, bij Hotels.nl kun je Bastion Hotel Apeldoorn Het Loo zonder creditcard reserveren. Vooraf betalen is niet nodig en je kunt je reservering meestal gratis annuleren.
Vooruitbetalen is niet verplicht bij het reserveren van Bastion Hotel Apeldoorn Het Loo via Hotels.nl. Je hebt ook de mogelijkheid om gratis te annuleren.
Hotels.nl rekent nooit boekings- of reserveringskosten, ook niet voor Bastion Hotel Apeldoorn Het Loo. Bekende Nederlandse aanbieders zoals Hotelspecials, Weekendjeweg en Voordeeluitjes brengen deze extra kosten wel altijd in rekening. Daarom zijn wij veruit het goedkoopst voor een reservering in Bastion Hotel Apeldoorn Het Loo.
Bij Hotels.nl kun je Bastion Hotel Apeldoorn Het Loo reserveren met gratis annuleren. Je vindt altijd tarieven waarbij annuleren kosteloos is.
Hotels.nl accepteert iDEAL als betaalmethode voor vooruitbetalingen in Bastion Hotel Apeldoorn Het Loo, zodat je zonder creditcard eenvoudig kunt reserveren.

Bastion Hotel Apeldoorn Het Loo ligt 1,8 km van het centrum van Apeldoorn.

Bastion Hotel Apeldoorn Het Loo heeft een restaurant. Neem contact op met het hotel om een tafel te reserveren.

Bastion Hotel Apeldoorn Het Loo Heeft een eigen fitness ruimte.

Bastion Hotel Apeldoorn Het Loo heeft een eigen parkeerplaats voor de gasten. Gebruik is meestal op eigen risico. Er kunnen kosten verbonden zijn aan het parkeren.

Bastion Hotel Apeldoorn Het Loo heeft ontbijt beschikbaar voor de gasten. Ontbijt is niet altijd inclusief in de kamerprijs.

Bastion Hotel Apeldoorn Het Loo heeft een binnenzwembad. Hier kunnen kosten aan verbonden zijn. Neem contact op met de accommodatie voor meer informatie.

Ook van de makers van Hotels.nl: Hotel.team, een revolutionaire Hotel booking AI Agent. Meld je nu aan!
Hotels.nl is meermaals gekozen tot beste hotelaanbieder van Nederland. Hotels.nl werkt samen met betrouwbare partners om de beste deals en service te leveren. Met meer dan 5 miljoen tevreden klanten en 20+ jaar ervaring in de hotelbranche zorgen we ervoor dat jouw boeking eenvoudig en zonder zorgen verloopt.
© HNL Nederland BV, KVK nummer 94742367, BTW nummer NL 866878063B01.