8.7
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

Maison Messmer - ein Mitglied der Hommage Luxury Hotels Collection

Aanbiedingen doorzoeken


Informatie over de accommodatie


Maison Messmer, onderdeel van de prestigieuze Hommage Luxury Hotels Collection, biedt een luxueuze ervaring in het hart van Baden-Baden, Duitsland. Met een rating van 8.7 gebaseerd op 2441 beoordelingen, wordt deze accommodatie gekenmerkt door zijn uitzonderlijke voorzieningen en verfijnde service. Het hotel beschikt over een indrukwekkend "Royal Spa" van 800 m² dat gasten uitnodigt om te ontspannen met een binnenzwembad, saunalandschap, schoonheidssalon en modern fitnesscentrum. Verder is er een breed scala aan diensten, waaronder roomservice, een businesscentrum, en diverse recreatiemogelijkheden zoals wandelen en een golfbaan.

De eetervaring in Maison Messmer is al even luxueus met het J.B. Messmer-restaurant dat fijne specialiteiten serveert, terwijl gasten kunnen ontspannen in de warme sfeer van de Kaminbar. Gelegen naast het beroemde Kurpark van Baden-Baden, biedt het hotel een ideale uitvalsbasis voor het verkennen van lokale bezienswaardigheden zoals het Baden-Baden Casino en de Caracalla Spa. De voorzieningen ter plaatse omvatten gratis WiFi, een 24-uurs receptie, en verschillende opties voor evenementen en zakelijke bijeenkomsten.

De kamers van Maison Messmer zijn ontworpen met comfort en elegantie in gedachten, variërend van de moderne Standaard Tweepersoonskamer tot de ruim opgezette Penthouse Suite met panoramisch uitzicht en privévoorzieningen. Gasten kunnen kiezen uit kamers met een balkon en profiteren van faciliteiten zoals airconditioning, een minibar en een flatscreen-tv. Het hotel is gezinsvriendelijk en verwelkomt kinderen, met beleid dat voorziet in kosteloos verblijf voor kinderen tot 11 jaar bij gebruik van bestaande bedden. Maison Messmer biedt een onvergetelijk verblijf gecombineerd met adembenemende uitzichten en een ongeëvenaarde locatie.



Faciliteiten in Maison Messmer - ein Mitglied der Hommage Luxury Hotels Collection

Eten en drinken
  • Bar
  • Dieetwensen op aanvraag
  • Lunchpakket
  • Restaurant
Service
  • Autoverhuur
  • Bagage-opslag
Badkamer
  • Bad of douche
  • Badjas
  • Badslippers
  • Bidet
  • Douche
  • Haardroger
  • Ligbad
  • Make-up spiegel
  • Sauna
  • Toiletartikelen
  • Toiletbeugel
  • WC
Slaapkamer
  • Airconditioning
  • Balkon of Terras
  • Bureau
  • Dvd-speler
  • Flatscreen televisie
  • Kitchenette
  • Kluis
  • Koelkast
  • Koffie- en theefaciliteiten
  • Magnetron
  • Minibar (exclusief)
  • Radio
  • Rolstoeltoegankelijk
  • Senseo Koffiezetapparaat
  • Telefoon
  • Terras
  • TV
  • Wasmachine
Woon gedeelte
  • Eethoek
  • Kabeltelevisie
  • Keuken
  • Oven
  • Vaatwasser
  • Verwarming
  • Waterkoker
Internet
  • Gratis Wifi
Parkeren
  • Parkeerplaats
  • Valet parkeren
Diensten receptie
  • Express check-in/check-out
Entertainment
  • Casino
Schoonmaak service
  • Wasservice
Zakelijke faciliteiten
  • Vergaderzaal
Wellness
  • Binnenzwembad
  • Fitnessruimte
  • Kapper/schoonheidssalon
  • Massage
  • Sauna
  • Wellness centrum
Huisdieren
  • Huisdieren toegestaan
Activiteiten
  • Golfbaan
Algemeen
  • Lift
Toegangkelijkheid
  • Anti-allergene kamers
Gehandicapen toegang
  • Mindervaliden kamers
Roken
  • Rokersruimte
Buiten
  • Terras
Diensten algemeen
  • Luchthaven shuttle

In de omgeving

8.7

Beoordeeld door: 2483 gasten.

10

Yuliia

Jong stel
11 juli 2025

“Uitmuntend”
  • Perfecte plek voor een vakantie!!! Alles is VAN HOGE KWALITEIT!!!

10

Isabelle

Jong stel
5 juli 2025

“Uitzonderlijk”
  • De spa heeft een opknapbeurt nodig.

9

Basil

Gezin met kinderen
2 juli 2025

“Ik wou dat ik nog een nacht had kunnen blijven.”
  • De kamer was uitstekend - zeer ruim! Het diner in het Franse restaurant was fantastisch - de beste biefstuk die ik in lange tijd heb gehad!
  • Het ontbijt was niet slecht, het had beter gekund. Ze waren door de sinaasappelsap heen, en de grapefruitsap was aangelengd. Maar het personeel was uiterst vriendelijk!

8

Dr.

Jong stel
2 juli 2025

“Een plek die geschikter is voor Russische oligarchen.”
  • Goede locatie, mooie accommodatie.
  • De receptie was niet bijzonder vriendelijk, het personeel van de conciërge reageerde niet en vermeed oogcontact, zelfs wanneer er werd gegroet met een hallo. Parkeren bij de accommodatie is tegen extra kosten. Als u meerdere dagen verblijft, kunnen de parkeerkosten aanzienlijk zijn.

10

Christina

Gezin met kinderen
1 juli 2025

“Onze familie heeft een heerlijk verblijf gehad in dit goed ingerichte hotel. De kinderen (pre-tieners/teenagers) hebben genoten van hun eerste spa-ervaring.”
  • Uitstekende locatie, handige parkeergelegenheid, prachtige kamers, comfortabele spa.

3

Christine

Jong stel
29 juni 2025

“Zeer teleurgesteld en ik zou hier geen tweede keer verblijven!”
  • De locatie is goed. De kamer was ruim en prachtig.
  • Om eerlijk te zijn waren we zeer teleurgesteld over dit hotel! We hebben dit hotel gekozen omdat we onze burgerlijke huwelijk in Baden-Baden hadden en dachten dat we voor deze bijzondere gelegenheid in een van de "beste" hotels van de stad zouden verblijven! Wat we niet wisten, was hoe slecht het in werkelijkheid was! We arriveerden 's avonds en er was niemand om ons te helpen met de bagage; we moesten letterlijk al onze bagage zelf door het hele hotel dragen (wat op zich geen probleem is, maar niet als je veel spullen hebt en eigenlijk betaalt voor de service van een 5-sterrenhotel). De volgende dag was onze bruiloft en we hadden ontbijt besteld voor 7.30 uur, zodat we geen stress zouden hebben en in alle rust konden eten voordat de drukte begon. Helaas kwam het ontbijt helemaal niet, omdat ze onze bestelling niet van de deur hadden gehaald! Toen ik om 7.35 uur belde, verontschuldigde de dame zich, maar het eten kwam te laat en we hadden gewoon geen tijd om rustig te eten! We hebben verschillende keren vermeld dat we het hotel voor ons verblijf hadden gekozen omdat we ons burgerlijke huwelijk vierden, maar er was geen enkele kleine attentie of gebaar vanuit het hotel, geen kaart of klein taartje om ons te feliciteren! We waren echt teleurgesteld en hadden dit niet verwacht van een 5-sterrenhotel dat "luxe" in zijn naam heeft! Bovendien was een deel van het personeel zeer onbeschoft! Als je de receptie belt en als antwoord alleen een geïrriteerd "JA" krijgt?. De dag dat we uitcheckten, belden we de receptie gedurende maar liefst 30 minuten om ons iemand te sturen om te helpen met de bagage! Niemand nam op! Al met al waren we simpelweg teleurgesteld over het hotel en de ervaring en zouden we het niet aanbevelen of nog eens verblijven! Er zijn betere hotels, met een betere service en een betere prijs-kwaliteitverhouding!

10

Rayan

Jong stel
24 juni 2025

“Ik kom snel terug.”
  • prachtig hotel en vriendelijk personeel
  • geen

9

Federica

Jong stel
24 juni 2025

“Uitstekend”
  • locatie en dergelijke
  • Parkeren niet inbegrepen.

10

Nawal

Alleenreiziger
19 juni 2025

“Zou graag opnieuw willen bezoeken.”
  • Prachtig hotel in het centrum van de stad, tegenover het beroemde casino, op loopbare afstand van musea en wandelpaden. Ik hield van mijn kamer met een buitenterras. Hun ontbijt is zeer goed.

10

Jan

Gezin met kinderen
18 juni 2025

“Uitzonderlijk”
  • Alles, personeel, locatie, eten,...

8

Kremena

Jong stel
18 juni 2025

“Zeer goed”
  • De locatie, het ontbijt en het personeel in het eetgedeelte.

10

Andrew

Jong stel
17 juni 2025

“Een van onze beste reizen ooit (uit een paar honderd, vermoed ik).”
  • Dit is een zeer goed hotel, en we hebben over de hele wereld gereisd, maar het werkelijk opvallende was het zeer attente en vriendelijke personeel. Iemand kiest zijn mensen met groot oordeel. Een hotel overschrijdt niet vaak onze verwachtingen zoals dit.

10

Mohammed

Gezin met kinderen
13 juni 2025

“zulk type hotel en service laat je wensen om je bezoek keer op keer te herhalen”
  • gastvrijheid en locatie
  • Niets

9

Rui

Groepsreizigers
9 juni 2025

“Uitstekend”
  • Fantastisch verblijf! Uitstekend ontbijt.

10

John

Jong stel
8 juni 2025

“Perfect.”
  • Perfecte locatie, geweldig personeel en een goed ingericht vertrek. Het zwembad en de spa-ruimte waren fantastisch.
  • Niet van toepassing

10

Marco

Jong stel
28 mei 2025

“Een prachtig hotel met historische charme, dat comfort en een heerlijk ontbijt biedt.”
  • Uitzonderlijke service van al het personeel. Een prachtig hotel met charmante historische elementen. De kamer was zeer comfortabel en uitnodigend. Het ontbijt was heerlijk.

10

Mike

Gezin met kinderen
22 mei 2025

“Fantastisch hotel, wees alleen voorzichtig om de linnengoed en badjassen op insecten te controleren.”
  • De kamer was behoorlijk comfortabel met een goed formaat bad. De locatie van het pand in de nabijheid van restaurants was uitstekend. Het ontbijt was echt geweldig.
  • De locatie was iets afgelegen. Bovendien hadden we een voorval waarbij een insect mijn vrouw heeft gebeten en het hotel was niet bereid om de kosten voor een doktersbezoek te vergoeden, ondanks dat het in hun hotel is gebeurd.

9

Katarzyna

Jong stel
16 mei 2025

“Uitstekend”
  • de locatie is perfect, het personeel is supervriendelijk, de kamers zijn groot en comfortabel.

9

Mohammad

Jong stel
10 mei 2025

“Uitstekend”
  • de locatie is uitstekend, het personeel is zeer vriendelijk en meewerkend
  • De beddengoed is oud en de handdoeken zijn versleten en moeten worden vervangen. Ze hebben ons 18 euro in rekening gebracht voor de fles water van 1,5 ml: 10 euro voor de fles en 8 euro voor de service, wat ik erg duur vind. Als vijfsterrenhotel denk ik dat ze hun gasten elke dag een fles water zouden moeten aanbieden.

10

Khalid

Gezin met kinderen
9 mei 2025

“Zeker teruggaan.”
  • Geweldige staf en het hotel is goed ingericht en ontworpen. Het ontbijtbuffet is uitstekend en het personeel is zeer behulpzaam.
  • Niets

10

Davide

Jong stel
7 mei 2025

“Uitzonderlijk”
  • Locatie TOP.

8

Couple

Jong stel
4 mei 2025

“Prachtig Hotel”
  • Wij hebben genoten van ons verblijf in dit prachtige hotel. De ondergrondse parkeergelegenheid en de nabijheid van het Kurhaus (slechts over de weg) waren perfect. Het is een zeer elegant en mooi hotel, en we hebben de prachtige inrichting van de kamer zeer gewaardeerd. De kwaliteit van de meubels enzovoort is van zeer hoog niveau. De tapijten, behang, kussens, bedlinnen en fauteuils waren allemaal prachtig en zagen er behoorlijk nieuw uit. De kamers zijn ingericht met een zeer stijlvol ontwerp, en de onze zag er zelfs beter uit dan op de foto's. De badkamers zijn een beetje gedateerd, maar nog steeds stijlvol. Het uitzicht en het terras waren fantastisch. De matras was ook zeer comfortabel en het bed voelde perfect schoon aan. Het was fijn om een (gratis) kussenmenu in de kamer te zien, en in het midden van de nacht wens ik dat ik hier gebruik van had gemaakt. Het ontbijtbuffet was ook goed.
  • De netheid kan verbeterd worden, de veganistische opties op het ontbijtmenu kunnen beter en de cafeïnevrije koffie kan verbeterd worden. Al met al vonden we dit hotel echter zeer aangenaam en zouden we opnieuw verblijven, mochten we een evenement in het Kurhaus bijwonen.

9

Amy

Gezin met kinderen
28 april 2025

“geweldige locatie. schoon. het personeel aan de receptie was een beetje arrogant. de Indiase valet was vriendelijk en geweldig.”
  • Geweldige locatie. Het ontbijtbuffet was uitstekend en het personeel werkte zeer hard. De manager gaf ons een upgrade en was zeer persoonlijk.
  • Het personeel van de receptie was niet erg vriendelijk, hoewel de manager geweldig was.

7

Inna

Gezin met kinderen
26 april 2025

“Goed”
  • De locatie, de variëteit aan ontbijten, sauna's
  • Het zwembad is vrij klein, het jacuzzi-gedeelte functioneerde niet, het zwembad komt niet overeen met de afbeelding die is gepubliceerd over de hotelvoorzieningen op de boekingssite. De hotelservice is geen 5 sterren waard, het personeel aan de receptie was niet erg behulpzaam. Voor de gevraagde prijs is er geen mineraalwater beschikbaar op de kamers, het hotel adviseert om uit de kraan te drinken.

7

Fernanda

Gezin met kinderen
16 april 2025

“geen waar voor je geld voor de suites. zeer duur voor het ontbreken van airconditioning en geavanceerde eieren op het ontbijtmenu.”
  • locatie, het restaurant was aangenaam, de bedden waren comfortabel
  • De airconditioning werkte niet goed in de suite. De airco-uitgang was alleen in de woonkamer en wanneer we de deur sloten, werd het heet in de kamer. Wij vonden het niet fijn dat als je 850 euro per nacht betaalt, je niet 14 euro voor een eggs benedict tijdens het ontbijt mag rekenen. Dit zou bij de prijs inbegrepen moeten zijn.

9

Fahad

Gezin met kinderen
16 april 2025

“Uitstekend”
  • Rustgevend en locatie
  • De dienstverlening voor in-room dining was iets minder.

7

Camohe

Gezin met kinderen
8 april 2025

“Goed”
  • Comfortabel vijfsterrenhotel. Uitstekende locatie in het centrum van de stad.
  • Kleine lobby raakt overvol, enkele tekenen van slijtage in onze kamer.

10

Julian

Jong stel
8 april 2025

“Het was een prachtig luxe hotel.”
  • Het personeel en de kwaliteit van het hotel.
  • Niets

9

Peter

Jong stel
7 april 2025

“Uitstekend”
  • ALLES WAS UITSTEKEND
  • DE SERVICE BIJ HET AVONDMAAL MISTE AANDACHT. DE OBEREN WAREN TE DRUK BEZIG MET HET ZORGDRAGEN VOOR VASTE KLANTEN.

10

Stefania

Gezin met kinderen
3 april 2025

“Geweldig hotel op een ongelooflijk mooie locatie.”
  • Het is een geweldig hotel op een ongelooflijk mooie locatie. We hebben erg genoten van ons verblijf. De kamers, de spa en het ontbijt zijn van topkwaliteit. Ze zijn zeer vriendelijk tegen kinderen.

Vraag en antwoord.

Ja, bij Hotels.nl kun je Maison Messmer - ein Mitglied der Hommage Luxury Hotels Collection zonder creditcard reserveren. Vooraf betalen is niet nodig en je kunt je reservering meestal gratis annuleren.
Vooruitbetalen is niet verplicht bij het reserveren van Maison Messmer - ein Mitglied der Hommage Luxury Hotels Collection via Hotels.nl. Je hebt ook de mogelijkheid om gratis te annuleren.
Hotels.nl rekent nooit boekings- of reserveringskosten, ook niet voor Maison Messmer - ein Mitglied der Hommage Luxury Hotels Collection. Bekende Nederlandse aanbieders zoals Hotelspecials, Weekendjeweg en Voordeeluitjes brengen deze extra kosten wel altijd in rekening. Daarom zijn wij veruit het goedkoopst voor een reservering in Maison Messmer - ein Mitglied der Hommage Luxury Hotels Collection.
Bij Hotels.nl kun je Maison Messmer - ein Mitglied der Hommage Luxury Hotels Collection reserveren met gratis annuleren. Je vindt altijd tarieven waarbij annuleren kosteloos is.
Hotels.nl accepteert iDEAL als betaalmethode voor vooruitbetalingen in Maison Messmer - ein Mitglied der Hommage Luxury Hotels Collection, zodat je zonder creditcard eenvoudig kunt reserveren.

Maison Messmer - ein Mitglied der Hommage Luxury Hotels Collection ligt 280 meter van het centrum van Baden-Baden.

Maison Messmer - ein Mitglied der Hommage Luxury Hotels Collection beschikt over een luchthaven shuttle. Neem contact op met het hotel voor verdere informatie.

Maison Messmer - ein Mitglied der Hommage Luxury Hotels Collection heeft WIFI beschikbaar in het hele hotel.

Maison Messmer - ein Mitglied der Hommage Luxury Hotels Collection heeft een restaurant. Neem contact op met het hotel om een tafel te reserveren.

Maison Messmer - ein Mitglied der Hommage Luxury Hotels Collection Heeft een eigen fitness ruimte.

Maison Messmer - ein Mitglied der Hommage Luxury Hotels Collection staat het meenemen van huisdieren toe. Hieraan kunnen kosten en speciale voorwaarden verbonden zijn, neem altijd vooraf contact op met de accommodatie als u een huisdier mee wilt nemen.

Maison Messmer - ein Mitglied der Hommage Luxury Hotels Collection heeft een eigen parkeerplaats voor de gasten. Gebruik is meestal op eigen risico. Er kunnen kosten verbonden zijn aan het parkeren.