7.5
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

Fletcher Parkhotel Val Monte

Beschikbaarheid ophalen...


Informatie over de accommodatie


Fletcher Parkhotel Val Monte is een comfortabel hotel voorzien van vele faciliteiten, waaronder een verwarmd binnenzwembad en een mooie recreatiezaal. Bovendien is er een brasserie en een gezellige bar. Bij mooi weer kan men op het terras heerlijk genieten van het mooie uitzicht.

Het 'Goede Start Ontbijtbuffet' wordt in het hotel geserveerd van maandag tot en met vrijdag tussen 07:00 en 10:00 uur en in het weekend van 07:30 tot 10:30 uur. Verse broodsoorten, beleg, verse fruitsalade, vruchtensappen, zuivelproducten en warme gerechten zorgen voor deze goede start van de dag. Voor de lunch kan men kiezen uit een lekker gerecht van de kleine kaart. In het sfeervolle Restaurant "Panorama" laat men zich inspireren door de Franse keuken. Specialiteiten van het seizoen en bijpassende wijnarrangementen zorgen voor een smakelijk diner. Tot 23:00 uur kunnen gasten ook terecht in de bar.

Fletcher Parkhotel Val Monte ligt in een prachtig heuvelachtig gebied dat het beste te voet of met de fiets kan worden verkend. Een leuk uitstapje is een bezoek aan het dorp Groesbeek. Hier zijn maar liefst negen wijnboeren gevestigd, waardoor Groesbeek het grootste wijndorp van Nederland is. Nijmegen is zeker een bezoek waard. In deze oudste stad van Nederland zijn nog vele overblijfselen uit de Romeinse tijd te bewonderen. Tevens ligt het hotel op rijafstand van de Duitse grens waar u onder andere de stad Kleef kunt bezoeken of kleinere Duitse dorpjes zoals Kranenburg.



Faciliteiten in Fletcher Parkhotel Val Monte

Eten en drinken
  • Bar
  • Brasserie
  • Lunchpakket
  • Ontbijt
  • Restaurant
  • Roomservice
Service
  • Bagage-opslag
  • Groepen
  • Schoenpoetsmachine/-set
  • Stomerij
  • Strijkservice
Badkamer
  • Bad of douche
  • Douche
  • Haardroger
  • Inloopdouche
  • WC
Slaapkamer
  • Airconditioning
  • Balkon of Terras
  • Bureau
  • Eigen badkamer
  • Flatscreen televisie
  • Kluis
  • Rolstoeltoegankelijk
  • Telefoon
  • Vloerbedekking
  • WiFi
Woon gedeelte
  • Verwarming
Internet
  • Gratis Wifi
  • Internet
  • Internet
Parkeren
  • Parkeerplaats
Diensten receptie
  • 24-uurs receptie
Schoonmaak service
  • Wasservice
Zakelijke faciliteiten
  • Computer (openbaar)
  • Vergaderzaal
Wellness
  • Binnenzwembad
  • Finse Sauna
  • Kapper/schoonheidssalon
  • Massage
  • Massagekamer
  • Sauna
  • Wellness centrum
Huisdieren
  • Huisdieren toegestaan
Extra bed voor Kinderen
  • Kinderen/extra bedden
Fietsen
  • Elektr. fiets oplaadpunt
  • Fietsenstalling
  • Fietsverhuur
Activiteiten
  • Speelruimte voor kinderen
  • Tafeltennis
Algemeen
  • Green Key certificaat
  • Lift
  • Verwarming
Toegangkelijkheid
  • Familiekamers
Gehandicapen toegang
  • Rolstoeltoegankelijke kamers
Buiten
  • Terras
  • Tuin

In de omgeving

Parkeergarage
  • Huygensgebouw 3.1 km
  • De Gouverneur 3.2 km
  • P8 Sterrenbosch 3.2 km
  • Beukenlaan 3.4 km
  • stadswaard parkeerplaats 3.7 km
  • Lindenberghaven 4 km
  • Groene Balkon 4.1 km
  • Casino 4.2 km
Restaurant
  • De Villa 518m
  • Bistrot Le Steak 788m
  • Brasserie Charley 790m
  • De Heeren van Berg en Dal 839m
  • Pannenkoekenhuis De Heksendans 998m
  • Museum café 1.4 km
  • Tante Koosje 1.6 km
  • Pannenkoekenrestaurant De Duivelsberg 2.1 km
Museum
  • Landschapsmuseum 1.5 km
  • Museumpark Orientalis 2 km
  • Gelders Archeologisch Centrum G.M. Kam 3.1 km
  • Anatomisch en Pathologisch Museum 3.6 km
  • Het Valkhof 3.8 km
  • Huis van de Nijmeegse Geschiedenis 4 km
  • Velorama 4 km
  • Gebroeders van Lymborchhuis 4.1 km
Toeristische attractie
  • Amusementspark Tivoli 1.1 km
  • Madurodam van het landschap 1.5 km
  • Openluchtlokaal 6.1 km
Treinstation
  • Nijmegen Heyendaal 3.2 km
  • Nijmegen 4.7 km
  • Grenzland-Draisine 5.4 km
  • Nijmegen Lent 5.6 km
  • Nijmegen Goffert 6.3 km
  • Mook Molenhoek 6.9 km
  • Nijmegen Dukenburg 8.3 km

7.5

Beoordeeld door: 667 gasten.

7

Marnix

Jong stel
10 mei 2025

“Geweldig voor een overnachting met fietsbagage.”
  • Mooi gelegen met een prachtig uitzicht vanaf de achterkant van het hotel.
  • De kamer waar we verbleven was een beetje verouderd.

9

Anonymous

Alleenreiziger
10 mei 2025

“Uitstekend”
  • De locatie is uitstekend en gemakkelijk bereikbaar, zelfs met het openbaar vervoer.
  • Het ontbijt was beide dagen precies hetzelfde - het is geen groot probleem, maar misschien kan het wat kleine variaties tussen de dagen hebben.

3

Johannes

Zakenreiziger
8 mei 2025

“Slecht”
  • Douche storing. Het water was extreem heet en de temperatuur kon niet worden gereguleerd. Algemene uitstraling: beneden peil. De wastafel in de badkamer heeft scheuren. Enkel glas ijzeren raam, voldoet niet aan de huidige bouwnormen voor isolatie.

7

Evapat

Vriendengroep
4 mei 2025

“een vrij groot hotel in een prachtig gebied dat betere tijden heeft gekend”
  • de locatie, het zwembad en de mogelijkheid om een massage te krijgen - de massage was uitstekend (door Said).
  • Het bed was niet goed opgemaakt - er werd een zakdoek onder het kussen gevonden - waarschijnlijk van de vorige gast - wat vraagtekens zet bij de netheid van het beddengoed. Het tapijt en de gordijnen zijn behoorlijk oud. Het ontbijt was gemiddeld, met lange rijen bij de twee koffiemachines elke ochtend. De koffie smaakte niet goed.

6

Lucas

Jong stel
1 mei 2025

“Oké voor de prijs, kan beter.”
  • De locatie is uitstekend voor wandelen en gemakkelijk bereikbaar per fiets of openbaar vervoer.
  • De check-in was bijna 2 uur vertraagd, het bed was echt oud en te zacht.

5

Roelofsen

Jong stel
22 april 2025

“We hebben een goed verblijf gehad.”
  • Kamer aanvragen bij de receptie
  • Douche (gordijn, alleen water van boven) geen koeling, niet goed mogelijk om te lezen wanneer het donker is, geen shampoo, kamer was zeer koud bij binnenkomst.

3

Wenting

Groepsreizigers
22 april 2025

“Slecht”
  • We arriveerden en onze reservering was aan iemand anders gegeven. Ze zeiden dat we bij een ander hotel moesten gaan vragen.
  • Bij het inchecken werd ons meegedeeld dat er geen kamer beschikbaar was, terwijl we ervoor betaald hebben. Ze hebben onze kamer aan iemand anders gegeven.

4

Warmerdam

Jong stel
17 april 2025

“De locatie is absoluut adembenemend, de kamers zijn zeer teleurstellend.”
  • Locatie
  • Oncomfortabel bed dat rugpijn veroorzaakte, schimmel in de badkamer en een niet-functionerende airconditioning die ervoor zorgde dat de kamer/gang naar riolering rook.

3

Massimo

Jong stel
13 april 2025

“Je kunt een kamer op die manier niet verkopen.”
  • Het hotel bevindt zich nabij een natuurpark, ideaal om te ontspannen. Gratis parkeren is een pluspunt en het ontbijt is goed.
  • Ze hebben ons een kamer toegewezen op de benedenverdieping, nabij het zwembad. De kamer was in orde, maar vertoonde enkele tekenen van slecht onderhoud, zoals een gat in het plafond van de badkamer en blootliggende draden bij de airco. Het was erg luidruchtig omdat iets als een compressor elke 10 minuten aansloeg en weer stopte, waardoor het moeilijk was om te slapen. In de ochtend werden we wakker door het geluid van kinderen die in het zwembad speelden, wat ons slaap verstoorde. Het restaurantmenu was alleen in het Nederlands beschikbaar en de parkeerplaats was volledig donker zonder verlichting, wat ons een negatieve indruk gaf. We zullen niet terugkeren.

6

Nick

Gezin met kinderen
6 april 2025

“Het was een mooi hotel voor de 19e eeuw... maar nu????”
  • Locatie, ruimte van de kamer.
  • Zeer oud hotel. Het lijkt erop dat het al tientallen jaren niet is gerenoveerd. Het schoonmaakniveau is niet acceptabel voor een 4-sterrenhotel. De kamer had geen koelkast en geen slippers. De vloer was vuil, aangezien het tapijt de gehele vloer bedekte en het een nare geur had.

6

Frank

Zakenreiziger
3 april 2025

“catering personeel in restaurant vriendelijk en efficiënt”
  • Personeel aan de receptie onvriendelijk, niet geïnteresseerd, zou net zo goed aan de kassa in een supermarkt kunnen werken.

5

Andreas

Jong stel
30 maart 2025

“Aannemelijk”
  • Geweldig uitzicht vanaf het restaurantterras.
  • Lijkt overal behoefte te hebben aan zorg en aandacht. - Instructies van de receptionist kloppen niet. - Afgematte behang in de eetkamer. - Nog enkele soortgelijke problemen. - Voor die prijs hadden we meer aandacht voor details verwacht.

10

Vicky

Zakenreiziger
27 maart 2025

“Zeer mooi hotel, vriendelijk personeel, kamers zijn echt goed.”
  • Tweepersoonskamer fantastisch - ontbijt geweldig - echt een goede verblijf, heb al opnieuw geboekt.
  • Niets

8

David

Jong stel
22 maart 2025

“Goede prijs-kwaliteitverhouding als tussenstop. We hebben voor aankomst gegeten!”
  • Eerder bezocht - goede kamer, comfortabel bed, degelijk ontbijt, gelegen in aangename groene omgeving. Goede prijs-kwaliteitverhouding.
  • Een kopje koffie halen was niet eenvoudig - het personeel leek onderbezet. Vroeger waren er voorzieningen voor thee en koffie op de kamer - deze zijn nu verwijderd. Toegang voor mindervaliden tot de ontbijtzaal kan moeilijk zijn - er is geen alternatief voor de stappen. Het ontbijt werd gepresenteerd in de ene kamer en de eetruimte bevond zich in een andere kamer, en er waren geen dienbladen beschikbaar.

4

Eline

Zakenreiziger
17 maart 2025

“Al met al een teleurstellend verblijf voor de prijs.”
  • De locatie is zeer mooi, in het bos en op de top van de heuvel.
  • Ik had meer van dit hotel verwacht. De kamer was niet schoon, met veel stof en verouderde ramen. De douchekop was losgekoppeld en ik moest deze zelf opnieuw bevestigen, wat amper mogelijk was. De doucheafvoer was in feite een enorme diepe (en onreine) put in de douchevloer, wat vrij gevaarlijk kan zijn, vooral voor oudere mensen die kunnen uitglijden en vallen. Het tapijt had enkele vreemde vlekken en was ook niet erg schoon. Het personeel was niet erg vriendelijk, neigend naar arrogantie, en ik werd vrijwel de toegang tot het diner in het restaurant geweigerd, hoewel het niet vol was en ruim binnen hun openingstijden viel.

8

Michael

Alleenreiziger
13 maart 2025

“Zeer goed”
  • Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam en de kamer was eenvoudig en efficiënt, zoals verwacht.
  • Niets. Misschien zouden gebakken eieren bij het ontbijt goed geweest zijn. Ik ben geen fan van roerei.

8

(gail)

Gezin met kinderen
3 maart 2025

“Eerste keer bij dit ketenrestaurant en ik zal zeker weer gebruik van hen maken.”
  • Prachtige terreinen en goed eten in het restaurant.
  • Geur die uit de badkamerspoel komt.

1

Michel

Jong stel
2 maart 2025

“Oude kamer met een vreselijk bed.”
  • Het bed was vreselijk. Het matras was zo zacht dat ik niet kon slapen.

8

Tom

Zakenreiziger
19 februari 2025

“Leuk met een late check-in.”
  • Grote kamer We hebben ingecheckt om 00.15 uur.
  • Kon de koffiezetapparaat niet laten werken.

6

Liam

Gezin met kinderen
18 februari 2025

“Geweldig personeel, maar het gebouw lijkt verwaarloosd.”
  • Attentief personeel en een goed menu in de bar/restaurant. Comfortabel bed en kussens.
  • Verouderde faciliteiten en een gebrek aan thee/koffie/water in de kamer. Geen beschikbaarheid voor diner op de eerste avond (zonder voorafgaande melding om een reservering te maken voor aankomst). Een verouderde speelkamer met defecte apparatuur voor gebruik door gasten. Geen deuren die de kamers in de familiesuite scheiden. Geen sloten op de deuren van de badkamer of het toilet. Vervuilde (verdachte!) vlekken op de vloeren en muren in de kamer.

4

Louisa

Jong stel
14 februari 2025

“Mooie uitzichten, jammer van de service!”
  • Het hotel bevindt zich op een prachtige locatie met panoramisch uitzicht over het platteland en bossen, en is slechts een korte busrit van het stadscentrum verwijderd. Er is een prettig zwembad.
  • Het personeel was onvriendelijk en onze kamer was niet klaar toen we om 15.00 uur incheckten. Er was geen verontschuldiging of uitleg, hoewel ze snel onze toeristenbelasting van €24 incasseerden, en de receptioniste liep gewoon weg en liet ons daar staan aan het einde van haar dienst. Uiteindelijk sprak een andere medewerker met ons, maar ook hij kon geen uitleg of verontschuldiging geven; hij duwde simpelweg een paar drankvouchers over de receptiebalie naar ons toe, maar wou niet zeggen hoe lang we moesten wachten. Aangezien we een afspraak hadden, lieten we onze bagage in het kantoor achter en kwamen we 's avonds terug. Toen we uiteindelijk in onze kamer kwamen, was deze duidelijk in een haast schoongemaakt, want de schoonmaker had een schoonmaakmiddel in de badkamer achtergelaten, maar er waren niet genoeg handdoeken en het gebied rond de douche was niet afgemaakt. Een van de gordijnen was van de rail geweest en de kast was niet hoog genoeg om een ​​jurk op te hangen. De matras was zo zacht dat het oncomfortabel was om op te slapen en we hadden het gevoel dat we eruit rolden. Er was geen fles drinkwater of theefaciliteiten en toen we vroegen, werd ons verteld dat we een thermosfles met heet water konden krijgen. We hadden enkele jaren geleden in hetzelfde hotel verbleven en het was perfect, maar helaas zijn de klantenservice en de standaarden voor huishouding sindsdien achteruitgegaan. We bezoeken het gebied regelmatig, maar we zullen dit hotel niet opnieuw gebruiken tenzij er een aanzienlijke verbetering is. We zouden waarschijnlijk betere service krijgen van een budgethotel of B&B.

9

Luiza

Zakenreiziger
13 februari 2025

“Comfortabel en gezellig”
  • Comfortabele en gezellige kamer, geweldig ontbijt, de receptionisten zijn zeer gastvrij.
  • De kamer was een beetje heet en er was geen manier om het te koelen.

4

Spyridoula

Jong stel
11 februari 2025

“Goede locatie, maar het verblijf in de kamer was onaangenaam.”
  • De kamer is al vele jaren niet gerenoveerd. Er was schimmel, vooral op het plafond van de badkamer. Geen airconditioning. Vuil tapijt in alle gangpaden.

8

Ghassan

Jong stel
31 januari 2025

“Zeer goed”
  • Alles is perfect.

7

Marjolijn

Gezin met kinderen
29 januari 2025

“Goed”
  • gunstige locatie voor een deel van ons bezoek aan Nederland
  • Het hotel is enigszins verouderd. Eenvoudige zaken, zoals het onderhoud van gordijnbevestigingen, zijn niet opgepakt. Het vervangen van de tapijten in de gemeenschappelijke ruimtes zou aanzienlijk bijdragen aan het imago van het pand. Het zwembad was zeer goed en schoon.

8

Helen

Jong stel
19 januari 2025

“Zeer goed”
  • Locatie
  • We konden niet gaan zwemmen wanneer we dat wilden.

8

Hans

Jong stel
18 januari 2025

“Mooi hotel uit de jaren negentig in een prachtige omgeving.”
  • Prachtige omgeving in het oosten van Nederland, dichtbij de Duitse grens. Goede parkeergelegenheid. Ruime kamer, met alle benodigde faciliteiten, ruime badkamer. Comfortabel bed. Kamer is volledig schoon en comfortabel. Vriendelijk personeel, gastvrij en professioneel. Goede huiswijn, ook online te koop.
  • Een beetje verouderd, jaren negentig stijl en een beetje versleten. Niet te slecht, maar het heeft een update nodig.

9

Scott

Alleenreiziger
27 december 2024

“Goed prijs-kwaliteitverhouding.”
  • Het ontbijt was fantastisch... behalve voor de tweede mannelijke reiziger.
  • De tv-afstandsbediening functioneerde niet naar behoren, maar daarbuiten was alles zeer goed.

9

Odeta

Gezin met kinderen
22 december 2024

“Groen, ontspannen en prettig verblijf.”
  • Zeer mooi, comfortabel en gezellig hotel nabij het bos.
  • Alles was aangenaam, hoewel er meer keuze voor het ontbijt geboden kan worden. Maar echt, voor een 3-sterrenhotel kun je niet meer verwachten dan wat zij aanbieden. Bedankt voor uw warme gastvrijheid.

8

Dennis

Groepsreizigers
22 december 2024

“Zeer goed”
  • Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Ik heb een zeer aangenaam verblijf gehad in uw hotel.

Vraag en antwoord.

Wat is het telefoonnummer van Fletcher Parkhotel Val Monte?

Het telefoonnummer van Fletcher Parkhotel Val Monte is +31 24 684 2000.

Wat is de URL van de officiële website van Fletcher Parkhotel Val Monte?

De eigen website van Fletcher Parkhotel Val Monte Kunt u hier vinden.

Hoe ver ligt Fletcher Parkhotel Val Monte van het centrum van Berg en Dal?

Fletcher Parkhotel Val Monte ligt 871 meter van het centrum van Berg en Dal.

Heeft Fletcher Parkhotel Val Monte een eigen restaurant?

Fletcher Parkhotel Val Monte heeft een restaurant. Neem contact op met het hotel om een tafel te reserveren.

Kan ik mijn huisdier meenemen naar Fletcher Parkhotel Val Monte?

Fletcher Parkhotel Val Monte staat het meenemen van huisdieren toe. Hieraan kunnen kosten en speciale voorwaarden verbonden zijn, neem altijd vooraf contact op met de accommodatie als u een huisdier mee wilt nemen.

Is er een eigen parkeerplaats bij Fletcher Parkhotel Val Monte?

Fletcher Parkhotel Val Monte heeft een eigen parkeerplaats voor de gasten. Gebruik is meestal op eigen risico. Er kunnen kosten verbonden zijn aan het parkeren.

Heeft Fletcher Parkhotel Val Monte ontbijt voor de gasten?

Fletcher Parkhotel Val Monte heeft ontbijt beschikbaar voor de gasten. Ontbijt is niet altijd inclusief in de kamerprijs.

Is er een binnenzwembad bij Fletcher Parkhotel Val Monte?

Fletcher Parkhotel Val Monte heeft een binnenzwembad. Hier kunnen kosten aan verbonden zijn. Neem contact op met de accommodatie voor meer informatie.

Ook van de makers van Hotels.nl: Hotel.team, een revolutionaire Hotel booking AI Agent. Meld je nu aan!
Hotels.nl is meermaals gekozen tot beste hotelaanbieder van Nederland. Hotels.nl werkt samen met betrouwbare partners om de beste deals en service te leveren. Met meer dan 5 miljoen tevreden klanten en 20+ jaar ervaring in de hotelbranche zorgen we ervoor dat jouw boeking eenvoudig en zonder zorgen verloopt.
© HNL Nederland BV, KVK nummer 94742367, BTW nummer NL 866878063B01.