6.6
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

Novum Hotel City B Berlin Centrum

Aanbiedingen doorzoeken


Informatie over de accommodatie


Novum Hotel City B Berlin Centrum is strategisch gelegen tegenover het metrostation Bülowstraße, wat zorgt voor uitstekende verbindingen om Berlijn te verkennen. Deze centrale ligging maakt het hotel een ideale uitvalsbasis voor zowel zakelijke reizigers als toeristen die de stad willen ontdekken. Gasten kunnen nabijgelegen bezienswaardigheden zoals de beroemde Potsdamer Platz en de historische Brandenburger Tor gemakkelijk bereiken. De omgeving biedt een verscheidenheid aan eetgelegenheden en culturele attracties, waardoor bezoekers een veelzijdige ervaring kunnen opdoen.

Het hotel biedt comfortabele en moderne kamers die geheel rookvrij zijn, wat bijdraagt aan een schone en frisse verblijfsomgeving. Alle kamers zijn voorzien van geluidsisolatie, gratis WiFi, een flatscreen-tv, een ruime kledingkast en een bureau. Deze voorzieningen maken het verblijf uitermate aangenaam, of men nu komt voor werk of ontspanning. Voor diegenen die met de auto komen, is er privéparkeergelegenheid beschikbaar op het terrein tegen een vergoeding, al is vooraf reserveren niet mogelijk.

De hotelvoorzieningen zijn uitgebreid en voldoen aan de huidige standaarden en veiligheidsprotocollen. Gasten kunnen genieten van een dagelijks ontbijtbuffet en de beschikking over faciliteiten zoals een 24-uurs receptie, een lift, en bagageopslag. Voor gezinnen zijn er speciaal ingerichte familiekamers, en multifunctionele ruimtes die rekening houden met allergieën. Veiligheid en hygiëne staan hoog in het vaandel, met maatregelen zoals desinfecterende handgel op de kamers en in gemeenschappelijke ruimtes, cashloze betalingen, en strikte schoonmaakprotocollen.



Faciliteiten in Novum Hotel City B Berlin Centrum

Service
  • Bagage-opslag
Badkamer
  • Douche
  • Haardroger
  • WC
Slaapkamer
  • Bureau
  • Flatscreen televisie
  • Geluiddichte kamer
  • Kluis
  • TV
Woon gedeelte
  • Kabeltelevisie
  • Verwarming
Internet
  • Gratis Wifi
Parkeren
  • Openbaar Parkeren
  • Parkeerplaats
Algemeen
  • Lift
Toegangkelijkheid
  • Anti-allergene kamers

In de omgeving

6.6

Beoordeeld door: 2706 gasten.

2

Weronika

Gezin met kinderen
30 juni 2025

“Zeer slecht”
  • Niet van toepassing
  • Het was heet en onaangenaam, Er werd geadverteerd met gratis parkeergelegenheid, maar bij aankomst werd ons verteld dat we voor het parkeren moesten betalen. Op de eerste dag werd ons meegedeeld dat het extra €9 zou kosten, maar de dag erna, met ander personeel, kregen we te horen dat we €13 per dag voor parkeren moesten betalen.

7

Thomas

Vriendengroep
29 juni 2025

“Een aangenaam verblijf voor een weekend.”
  • Geweldige locatie direct naast de metrohalte, veel restaurants en supermarkten in de buurt, een fatsoenlijk comfortabel bed, zeer schoon.
  • De douchecabine was kapot en is gerepareerd met een tijdelijke gordijn. De verhoogde douche is erg oncomfortabel om in en uit te stappen. Het personeel van de huishoudelijke dienst heeft het bed niet opgemaakt. Er waren onaangename geuren in de lobby en de lift.

5

Angelina

Alleenreiziger
23 juni 2025

“Zeer budgetvriendelijk hotel, geschikt om te douchen en te slapen.”
  • Locatie. Enigszins schoon.
  • Het meubilair in de kamer was erg verouderd. Er waren vlekken en krassen op de muren. Het elektrische gedeelte was ook erg verouderd - gele kabels, oud stof in de haardroger. Er was een gebrek aan wandcontactdozen, waardoor het moeilijk was om elektronica op te laden. Een betaalde fles water voor 4 Euro was het enige dat werd aangeboden. De wifi is 2.4Ghz en zeer traag. Het lijkt erop dat de locatie een ingrijpende renovatie nodig heeft.

4

Ivan

Gezin met kinderen
21 juni 2025

“Het is een goede plek als u niet al te kieskeurig bent wat betreft netheid.”
  • Het is gunstig gelegen, met een groot potentieel. Het ontbijt is goed om de dag te beginnen voordat je Berlijn gaat verkennen.
  • De kamer is al lange tijd niet schoonmaak en er was stof en vlekken op alle muren (mogelijk koffie, wijn, bloed, wie weet, de deuren waren ook bevlekt, de handgrepen waren plakkerig en de badkamer had een viezigheid. Er zijn vlekken op het tapijt en volgens andere gasten is er een onaangename geur in de gangen. In de badkamer leken de glazen vies, de muren hadden vlekken en de douche zat vol schimmel. Het is echt ongemakkelijk om in een locatie te verblijven waar je het gevoel hebt dat je bacteriën deelt met de groepen die hier de afgelopen vijf jaar hebben verbleven. Ze voeren geen schoonmaak uit tijdens uw verblijf (zoals u kunt vermoeden ook niet tussen de gasten).

3

Vinícius

Groepsreizigers
14 juni 2025

“zeer slecht! Nooit meer.”
  • De locatie is goed. Het is bereikbaar met alle vervoersmogelijkheden.
  • Ik heb met twee vrienden gereisd. In eerste instantie was het personeel extreem onvriendelijk en onbeschoft. Nadat ik vroeg om vriendelijker te zijn, behandelde hij ons beter. Een van mijn vrienden nam een douche en toen ik wilde douchen, was er geen warm water meer, zodat ik mijn douche met koud water moest eindigen. We meldde wat het probleem was en ze zeiden dat ze geen andere kamer hadden. Ik vroeg om in ieder geval een korting op het kamertarief en ze zeiden dat dit niet mogelijk was, waarna ze een ontbijt aanboden. Ontbijt: Het was gepland om het ontbijt om 6:30 uur te openen, dus we gingen stipt om 6:30 uur, omdat we om 7:30 uur een afspraak hadden. Ze openden het ontbijt echter pas rond 7:00 uur. (Overigens was de koffie zeer slecht.) De kamer was erg vuil en de ramen waren smerig, vol stof. De kamer was erg warm en de douchecabine was van stof gemaakt, waardoor de hele badkamer nat werd. Ik heb spijt dat ik de slechte opmerkingen en beoordelingen die ik hier zag, niet heb opgevolgd. Als je dit leest en nog steeds twijfelt over wat te doen, kan ik je garanderen dat het de moeite waard is om iets meer te betalen en in een ander hotel (al minstens schoner) te verblijven. Nooit meer!

6

Billey

Gezin met kinderen
11 juni 2025

“Aangenaam”
  • Goed personeel.
  • Er is geen airconditioning in de kamer. Er is geen koelkast in de kamer. Er is zelfs geen oploskoffie in de kamer.

2

Sayani

Gezin met kinderen
8 juni 2025

“Zeer slecht”
  • Het hotel is verouderd. Gratis parkeren wordt vermeld, maar parkeren is daar niet gratis. De parkeerkosten van het hotel zijn hoger dan de kosten voor straat parkeren.

7

Razvan

Vriendengroep
2 juni 2025

“het was oké voor een paar dagen”
  • de locatie
  • oude meubels, weinig licht in de kamer, geen koelkast, geen airconditioning

3

Dr.kumar

Gezin met kinderen
2 juni 2025

“Slecht”
  • Locatie en nabijheid van bussen en treinen, recht tegenover het hotel.
  • Oude stinkende tapijten in het hele hotel, parkeren is kostbaar, geen voorzieningen op de kamer.

6

Eleni

Jong stel
1 juni 2025

“Aangenaam”
  • Toen we aankwamen, was de kamer waarin we incheckten zeer klein. Het was niet zoals de kamers die we op de website hadden gezien. Toen we vroegen naar het type kamer waarvoor we betaald hadden, vertelden ze ons dat deze niet beschikbaar was. Na twee dagen en veel druk hebben ze onze kamer veranderd. En uiteindelijk was het echt geweldig.

3

Collinson

Zakenreiziger
31 mei 2025

“Een onveilige, niet bijzonder aangename hotel met onbeleefde en onbehulpzame medewerkers.”
  • De locatie was goed.
  • De meerderheid van het personeel bij de receptie was onbeleefd en niet behulpzaam. Het vrouwelijke personeel was vriendelijker. Ik werd benaderd door een man die in de vroege uurtjes bij de receptie mocht rondhangen en die probeerde mij naar mijn kamer te volgen - ik voelde me niet veilig en moest de deur barricaderen. Het warme water lijkt op een timer te staan - er is warm water in de douche voor 3 minuten en daarna wordt het koud.

9

Dorottya

Jong stel
31 mei 2025

“Uitstekend”
  • Geweldige locatie, ruime kamer.
  • Er was een kleine hoeveelheid stof achtergebleven.

4

Marco

Gezin met kinderen
30 mei 2025

“slechte ervaring - we konden 's nachts niet slapen en hierdoor konden we niet genieten”
  • Grote kamer
  • Zeer rumoerig hotel, zowel van binnen als van buiten. Oude structuur. Personeel lusteloos en niet erg klantgericht.

8

Melina

Zakenreiziger
21 mei 2025

“Zeer goed”
  • Ik vond de locatie uitstekend. Het ontbijt was ook erg goed. Daarnaast waardeerde ik dat het hotel 24 uur per dag een receptie heeft bij de entree.
  • Ik vond de kamers op de begane grond niet prettig, aangezien ik aanvankelijk een kamer op de begane grond kreeg, wat vrij deprimerend was. Op mijn verzoek kreeg ik een betere kamer op de vierde verdieping. De schoonmaak van de kamer beviel me niet, omdat ze de lakens niet elke dag veranderden.

9

Valeriia

Alleenreiziger
21 mei 2025

“Geweldige plek in een prachtige stad.”
  • 1. De ligging van het hotel is echt mooi; het is precies naast de metro, en het is comfortabel om te voet naar de beroemde toeristische plekken te gaan. 2. De medewerkers waren zeer vriendelijk en hielpen me met mijn sleutel om de deur te openen. 3. Het schoonmaakpersoneel had zorg voor de kamer en vroeg elke dag of ik handdoeken wilde wisselen of dat ik iets anders nodig had om te veranderen of schoon te maken. 4. Het was mogelijk om een waterkoker te huren met een borg van 10 euro.
  • Het was een beetje luidruchtig in de gang. Het zou geweldig zijn om een klein koelkastje te hebben (vooral in het zomerseizoen).

9

Yevanhelina

Jong stel
16 mei 2025

“Uitmuntend”
  • zeer schoon en mooi uitzicht vanuit het raam

8

Μιχάλης

Jong stel
16 mei 2025

“Zeer goed”
  • Het bed was geen tweepersoonsbed, maar twee eenpersoonsbedden die bij elkaar stonden.

4

Niamh

Jong stel
4 mei 2025

“Teleurstellend”
  • Het hotel stonk naar afvalwater in de lobby en er werd beide dagen van ons verblijf geboord, wat ons om half negen wakker maakte. Het personeel van het hotel bood alleen zijn excuses aan en deed niets om deze situatie te verhelpen.

7

Antony

Alleenreiziger
25 april 2025

“Goed”
  • Parkeren - ik moest gebruikmaken van de parkeerplaats van het andere hotel. Kamer - geen airconditioning, maar de ramen konden niet geopend worden, waardoor de kamer te benauwd was.

9

Niall

Jong stel
24 april 2025

“Prachtige grote kamer en goede prijs-kwaliteitverhouding.”
  • Goede grootte kamer en gemakkelijke toegang.
  • Weggeluiden, had de ramen open om de kamer te koelen.

5

Eric

Alleenreiziger
22 april 2025

“Bevredigend”
  • Er was geen werkende wifi-verbinding, het tv-signaal werd onderbroken en de kamer had een onaangename geur.

6

Amy

Jong stel
21 april 2025

“Basisch en goedkoop.”
  • Dichtbij de metro lijn, wat alles zeer toegankelijk maakte. Zeer goed eten in de omgeving. De kamer was schoon. De douche had een goede druk.
  • Zeer eenvoudige kamer. Geen minibar. Kussens waren ongemakkelijk. Personeel was niet de vriendelijkste.

8

Monika9613

Gezin met kinderen
16 april 2025

“Zeer goed”
  • de locatie en de grootte van de kamer
  • Er was geen echte "hoofd" verlichting, maar veel lampen.

4

Matthias

Gezin met kinderen
9 april 2025

“prima als een plek om te slapen, maar al met al zeer teleurstellend.”
  • goede locatie, werkende liften
  • de kamer was klein, krap en vuil. er waren geen lichten en geen ventilatie.

6

Lucia

Vriendengroep
6 april 2025

“Aangenaam”
  • Locatie, netheid
  • De kamers zijn oud en versleten. De automaat op de begane grond werkt niet. De temperatuur in de kamer kan niet worden geregeld.

8

David

Zakenreiziger
2 april 2025

“Geweldige prijs-kwaliteitverhouding, drukke omgeving maar kamer rustig.”
  • De kamer bevindt zich boven een drukke straat met veel ambulance- en brandweervoertuigen die hoorbaar zijn, maar met gesloten ramen is het nauwelijks te horen!
  • Er waren jaloezieën buiten het raam die gerepareerd moesten worden of verwijderd moesten worden.

10

Deborah

Jong stel
30 maart 2025

“Helemaal mooie en schone kamer, maar de liften waren kapot en ik moest de koffers naar de vierde verdieping dragen.”
  • Zeer mooie kamer en zeer schoon.
  • Kapotte lift gedurende het hele verblijf.

2

Hong

Groepsreizigers
29 maart 2025

“Ik kan dit hotel niet aanbevelen en ik kom hier zeker niet terug.”
  • niets
  • De communicatie met het hotelpersoneel was echt slecht. Ze hebben onze kamer en naam verkeerd (we zouden een driekamer moeten hebben, maar kregen een kamer met een eenpersoonsbed), het hotel stonk heel erg. Ik heb ook meer betaald dan ik zou moeten betalen. De kamer waarin we verbleven had geen verlichting, enkel twee lampen.

10

Fhercyphanie

Gezin met kinderen
28 maart 2025

“De hotelkamer was zo groot dat deze 10-12 personen kon huisvesten. Daarnaast bevindt de locatie zich in een gebied met restaurants.”
  • locatie

8

Graham

Groepsreizigers
26 maart 2025

“Over het algemeen heel goed, bedankt.”
  • De kamer was heet, dus had ik het raam open, maar ik kon veel geluid horen.
  • Grotere kamer

Vraag en antwoord.

Ja, bij Hotels.nl kun je Novum Hotel City B Berlin Centrum zonder creditcard reserveren. Vooraf betalen is niet nodig en je kunt je reservering meestal gratis annuleren.
Vooruitbetalen is niet verplicht bij het reserveren van Novum Hotel City B Berlin Centrum via Hotels.nl. Je hebt ook de mogelijkheid om gratis te annuleren.
Hotels.nl rekent nooit boekings- of reserveringskosten, ook niet voor Novum Hotel City B Berlin Centrum. Bekende Nederlandse aanbieders zoals Hotelspecials, Weekendjeweg en Voordeeluitjes brengen deze extra kosten wel altijd in rekening. Daarom zijn wij veruit het goedkoopst voor een reservering in Novum Hotel City B Berlin Centrum.
Bij Hotels.nl kun je Novum Hotel City B Berlin Centrum reserveren met gratis annuleren. Je vindt altijd tarieven waarbij annuleren kosteloos is.
Hotels.nl accepteert iDEAL als betaalmethode voor vooruitbetalingen in Novum Hotel City B Berlin Centrum, zodat je zonder creditcard eenvoudig kunt reserveren.

Novum Hotel City B Berlin Centrum ligt 2,9 km van het centrum van Berlijn.

Novum Hotel City B Berlin Centrum heeft WIFI beschikbaar in het hele hotel.

Novum Hotel City B Berlin Centrum heeft een eigen parkeerplaats voor de gasten. Gebruik is meestal op eigen risico. Er kunnen kosten verbonden zijn aan het parkeren.

Ook van de makers van Hotels.nl: Hotel.team, een revolutionaire Hotel booking AI Agent. Meld je nu aan!
Hotels.nl is meermaals gekozen tot beste hotelaanbieder van Nederland. Hotels.nl werkt samen met betrouwbare partners om de beste deals en service te leveren. Met meer dan 5 miljoen tevreden klanten en 20+ jaar ervaring in de hotelbranche zorgen we ervoor dat jouw boeking eenvoudig en zonder zorgen verloopt.
© HNL Nederland BV, KVK nummer 94742367, BTW nummer NL 866878063B01.