8.5
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

Van der Valk Hotel Beveren

Aanbiedingen doorzoeken


Informatie over de accommodatie


Van der Valk Hotel Beveren is strategisch gelegen aan de Gentseweg in Beveren, waardoor het zowel voor zakelijke als toeristische reizigers een aantrekkelijke uitvalsbasis biedt. Gelegen tussen de steden Antwerpen en Gent, biedt het hotel gemakkelijk toegang tot belangrijke snelwegen, waardoor gasten snel de omliggende regio kunnen verkennen. De nabijheid van de haven van Antwerpen maakt het hotel bijzonder geschikt voor bezoekers die betrokken zijn bij de havenindustrie. Tevens bevinden zich diverse culturele en historische hoogtepunten binnen handbereik, waaronder Antwerpen met haar beroemde Onze-Lieve-Vrouwekathedraal en het Museum aan de Stroom, evenals Gent met zijn middeleeuwse architectuur en levendige culturele evenementen.

Het hotel beschikt over uitgebreide voorzieningen die zijn ontworpen om aan de behoeften van diverse gasten te voldoen. Met verschillende eetgelegenheden, waaronder een à-la-carte restaurant en een sushi- en grillrestaurant, biedt het hotel een scala aan culinaire opties. Het ontbijt wordt geserveerd in de vorm van een uitgebreid buffet, wat zorgt voor een goede start van de dag. Gasten kunnen ook genieten van een breed assortiment aan dranken in de hotelbar. Voor zakelijke reizigers zijn er adequaat ingerichte vergaderzalen en een wellnesscentrum met een zwembad, sauna en fitnessruimte, wat bijdraagt aan een productieve en ontspannende ervaring.

De kamers van Van der Valk Hotel Beveren zijn ontworpen met het oog op comfort en functionaliteit. Ruim en modern ingericht, zijn de kamers uitgerust met alle noodzakelijke faciliteiten, waaronder een flatscreen-tv, airconditioning, een minibar en luxe badkamers. Het hotel biedt ook een scala aan kamers, van standaard tot suites, waarmee het aan diverse wensen en budgetten tegemoetkomt. Bovendien is er ruime, gratis parkeergelegenheid beschikbaar, wat extra gemak biedt voor gasten die met eigen vervoer arriveren. Met zijn diverse faciliteiten en uitstekende locatie is Van der Valk Hotel Beveren een relevante keuze voor zowel korte als langere verblijven.



Faciliteiten in Van der Valk Hotel Beveren

Eten en drinken
  • Bar
  • Frisdrank automaat
  • Lunchpakket
  • Ontbijt
  • Restaurant
  • Roomservice
  • Snack automaat
Service
  • Bagage-opslag
  • Groepen
  • Stomerij
Badkamer
  • Bad of douche
  • Badjas
  • Bubbelbad
  • Douche
  • Haardroger
  • Inloopdouche
  • Sauna
  • WC
Slaapkamer
  • Balkon of Terras
  • Bureau
  • Eigen badkamer
  • Flatscreen televisie
  • Geluiddichte kamer
  • Kluis
  • Koelkast
  • Magnetron
  • Minibar (exclusief)
  • Open haard
  • Rolstoeltoegankelijk
  • Satelliet televisie
  • Strijkvoorzieningen
  • Telefoon
  • Terras
  • Ventilator
  • WiFi
  • Zithoek
Woon gedeelte
  • Airconditioning
  • Koffiezetapparaat
  • Verwarming
Internet
  • Gratis Wifi
  • Internet
  • Internet
Parkeren
  • Parkeerplaats
Electrische auto
  • Elektr. auto oplaadpunt
Diensten receptie
  • 24-uurs receptie
Schoonmaak service
  • Wasservice
Zakelijke faciliteiten
  • Business center
  • Computer (openbaar)
  • Vergaderzaal
Wellness
  • Binnenzwembad
  • Finse Sauna
  • Fitnessruimte
  • Kleedkamers
  • Massagekamer
  • Sauna
  • Stoomkamer
  • Wellness centrum
Huisdieren
  • Huisdieren toegestaan
Extra bed voor Kinderen
  • Babybed
  • Kinderen/extra bedden
Fietsen
  • Fietsenstalling
  • Fietsverhuur
Activiteiten
  • Speelruimte voor kinderen
  • Speeltuin
  • Tafeltennis
Algemeen
  • Lift
  • Verwarming
Buiten
  • Terras
  • Tuin

In de omgeving

Parkeergarage
  • Vrasene-Noord 5.3 km
  • Melsele-Zuid 5.4 km
  • Melsele-Noord 5.9 km
  • Parking Sint-Niklaas P1 6.3 km
  • Parking Grote Markt 7.2 km
  • Dries 9 km
  • Hof Ter Vierschaar 9.1 km
  • Parochiaal Dienstencentrum 9.3 km
Restaurant
  • Nest 163m
  • OZZO Oriental 179m
  • Den Silveren Harynck 2.6 km
  • Koetshuis Cortewalle 3.2 km
  • Roxy zomerterras 3.4 km
  • Restaurant 't Zonneke 4 km
  • Istanblue Snack 4.3 km
  • Art Nouveau 5.6 km
Museum
  • Mercator Huis 4 km
  • De Salons 6.8 km
  • Museum van Heemkundige Kring 7.6 km
  • Museum De Schuur vzw 8 km
Toeristische attractie
  • Singelberg 4.2 km
Treinstation
  • Beveren 2.5 km
  • Nieuwkerken-Waas 3.3 km
  • Melsele 4.4 km
  • Sint-Niklaas 6.5 km
  • Zwijndrecht 7.4 km
  • Temse 8.2 km
  • Hoboken-Polder 8.7 km

8.5

Beoordeeld door: 143 gasten.

10

Beverly

Gezin met kinderen
13 juli 2025

“Uitzonderlijk”
  • Ruim, schoon en comfortabel. Het bed was ook comfortabel. Het ontbijt was uitstekend en er waren veel opties om uit te kiezen. Er is ook een parkeerplaats.

9

Karla

Vriendengroep
12 juli 2025

“fijne uitje”
  • Het lijkt erop dat je een duim omhoog geeft. Hoe kan ik je helpen met een vertaling?
  • nul

6

Nmcamacho

Zakenreiziger
4 juli 2025

“Aangenaam”
  • Snel inchecken (geweldig personeel bij de receptie) en uitchecken (geweldig dat ze een sleutelbox hebben). Zwembad en gym zijn beschikbaar tot laat in de avond. Ik heb het restaurant niet geprobeerd, maar het zag er uitstekend uit.
  • Er was een vreemde geur in de gang beneden die vanuit de toiletten kwam, wat een niet erg schone omgeving signaleerde. Er was geen eten mogelijk na 22:00 uur en ook niet in de minibar. De kamer was koud en het kostte me veel tijd om uit te vinden hoe ik de airconditioning moest inschakelen.

2

Jerome

Zakenreiziger
28 juni 2025

“Gasten worden behandeld als criminelen en er heerst geen goede sfeer.”
  • Ontvangstmedewerker beledigt gasten en behandelt hen als criminelen: Bij mijn inchecken heb ik mijn identificatie gegeven en is er niet om een creditcard gevraagd. Ik kreeg mijn kamersleutel (kamer 829) en alles was in orde totdat ik plotseling om 1 uur 's nachts werd wakker, omdat een ontvangstmedewerker zonder aankondiging mijn kamer binnenkwam. Ze rende mijn kamer binnen en stond naast mijn bed, terwijl ze tegen me schreeuwde dat dit 'frauduleus' was, met een afgedrukt document voor mijn gezicht, en zei dat de kamer niet was betaald en dat dit niet legaal was. Ik was zo geschokt door dit gedrag dat iemand mijn kamer binnenkwam en me als een crimineel behandelde, hoewel het niet mijn schuld is dat ze mijn creditcard niet hebben gevraagd. Ik begrijp het probleem ook niet echt, aangezien ik de kamer ook na mijn verblijf had kunnen betalen. En ik had zelfs mijn identificatie bij het inchecken gegeven, zodat ze op de een of andere manier altijd de betaling hadden kunnen verkrijgen. De manier waarop ik als crimineel werd behandeld, was iets wat ik nog nooit in mijn leven had meegemaakt en vooral niet in zo'n duur hotel met prijzen boven de 200 € per nacht. Het binnendringen in mijn kamer terwijl ik sliep, heeft me zo gestrest dat ik de hele nacht niet meer heb kunnen slapen en ook de volgende nacht voelde ik me nog steeds zeer ongemakkelijk en ik hoop dat dit niet zal resulteren in aanhoudende negatieve gevoelens wanneer ik in een hotelkamer ben. Over het algemeen had ik het gevoel dat het in dit hotel meer om het innen van betalingen gaat dan om een plek waar mensen echt een goede tijd willen hebben. Als iemand niet onmiddellijk betaalt, wordt je gestraft, hoewel dit het gevolg is van slechte interne afhandeling en simpelweg een slecht begrip van klantbehandeling.

10

Michele

Zakenreiziger
27 juni 2025

“Uitzonderlijk”
  • Zeer goed ontbijt.

5

Fiona

Jong stel
18 juni 2025

“Geverblijfd in betere Van der Valk Hotels.”
  • Voldoende activiteiten binnen het hotel.
  • De inrichting was verouderd, we hebben een suite met balkon geboekt, echter was het balkon een gedeeld overloopgebied met het hele blok. De televisie werkte niet en niet al het verlichtingsmateriaal functioneerde.

5

Kym

Jong stel
18 juni 2025

“Goed, maar teleurgesteld door het probleem met het ontbijt en de andere faciliteiten.”
  • Mooie kamers en het personeel was vriendelijk. De locatie was goed voor waar ik moest zijn.
  • Het ontbijt was niet inclusief, wat zeer teleurstellend was gezien de prijs die ik heb betaald. Ook kon je alleen gebruikmaken van het zwembad, aangezien je moest betalen voor de stoomcabine, wat opnieuw erg teleurstellend was.

2

René

Jong stel
7 juni 2025

“Zeer slecht”
  • De grote douche was prettig.
  • Zeer slechte prijs-kwaliteitverhouding omdat er veel misleidende reclame is, zoals geluidsisolatie (je kunt alles horen uit de gang of aangrenzende kamers en er gaan voortdurend alarmen af), terras/balkon (een klein vierkant beton op de parkeerplaats zonder stoelen of tafel), Netflix (niet bestaand). Ik heb deze dingen niet allemaal nodig, maar als ze geadverteerd worden, zouden ze er moeten zijn. De kamer lag rechtstreeks tegenover de parkeerplaats met een groot raam, zodat iedereen ons kon zien. Vergeet ook niet om je eigen tandpasta mee te nemen naar de "Executive room". De kamer op zich was in orde, maar de misleidende reclame, vooral in verhouding tot de prijs, was echt belachelijk.

4

Susanne

Zakenreiziger
25 mei 2025

“Teleurstellend”
  • De kamer was schoon en ruim.
  • - Onvriendelijk personeel in het restaurant (ontbijt en diner): het wachten op de opname van de drankbestelling duurde 15 minuten, maar dit was niet te wijten aan een gebrek aan personeel, eerder aan het praten voor de duidelijk wachtende gasten. Iemand die aandrong op de rekening, ik zat weer 15 minuten te wachten - de rekening kwam direct, maar er was niemand om te betalen. Vrij vreemd. De jonge dame bij het ontbijt was zeer onvriendelijk en het leek alsof ze er niet graag was. - Vrij luidruchtig in de kamer door de spoorlijnen direct naast het hotel.

7

Dieter

Zakenreiziger
8 mei 2025

“Potentieel voor een zeker prachtig restaurant, maar het is beter om te gaan wanneer de werkzaamheden zijn afgerond.”
  • We kregen een upgrade / heerlijke diner.
  • Er wordt nog steeds aan het gebouw gewerkt. De werkzaamheden zijn om 8:00 uur 's ochtends begonnen. Het ontbijt begint om 6:30 uur, maar er zijn nog steeds mensen bezig met het schoonmaken van de ruimtes en het schoonmaken van bestek.

9

Markus

Zakenreiziger
1 mei 2025

“Geweldige verblijf voor mijn zakenreis - hartelijk dank!”
  • Zeer mooie kamer (Junior Suite). Goed ontbijt. Heerlijke avondmaaltijd gehad in het hotelrestaurant "The Nest".
  • Bacon bij het ontbijt had knapperiger kunnen zijn (soms meer gaar dan gebakken).

8

Tiny

Gezin met kinderen
22 april 2025

“Zeer goed”
  • prachtige kerstdecoratie.

9

Jakub

Alleenreiziger
21 april 2025

“Uitstekend”
  • mooi en schoon.
  • De lichtschakelaar tussen de kussens in het midden van het bed is niet de beste idee. Ik heb hem twee keer aangezet terwijl ik sliep, wat me telkens wakker maakte. Een waterkoker in plaats van een koffiezetapparaat zou beter zijn.

5

Lukasz

Zakenreiziger
5 april 2025

“zou niet terugkomen”
  • Interieurontwerp
  • De receptie had een sterke vochtige geur. De sauna was gesloten. Het eten dat in het restaurant werd geserveerd, was ondermaats en zeer overpriced.

4

Sankar

Zakenreiziger
5 april 2025

“Ik vond de faciliteiten en locatie mooi, maar ik was niet tevreden over de cottage kamer waarin ik verbleef, omdat ik het niet de moeite waard vond.”
  • Over het algemeen vond ik de gehele faciliteit prettig. Vooral de parkeergelegenheid en de restaurants.
  • De cottagekamer waarin ik verbleef was te klein en de netheid was niet goed. Het was de prijs die ik betaalde niet waard.

8

Martin

Jong stel
1 april 2025

“Comfortabel”
  • Goede voedselkwaliteit. Hoge standaard.
  • Kleine defecten (voornamelijk in de douche)

9

Gerard

Zakenreiziger
19 maart 2025

“Uitstekend”
  • Altijd een geweldig verblijf.

10

Cheyenne

Jong stel
14 maart 2025

“Uitzonderlijk”
  • Wij verbleven in de junior suite en de kamer was ongelooflijk. Het bed was comfortabel en de kamer was zeer schoon. We hebben genoten van het enorme bad in onze kamer en het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. We hadden ontbijt; alles was vers bereid en smaakvol.

6

Guillaume

Gezin met kinderen
18 februari 2025

“Hieronder Van Der Valk Standaard”
  • Fantastisch ontbijt in de geest van Van Der Valk. Het personeel van de receptie was zeer vriendelijk (Bedankt voor het cadeau voor mijn vrouwelijke hond).
  • Het is een goede 3-sterrenkamer (gerenoveerd, maar met een oud badkamer en lege welkomstproducten). De geluidsisolatie is zeer slecht: het is moeilijk om in stilte te slapen. Het gebouw is lang en heeft te veel deuren.

10

Marcin

Zakenreiziger
8 februari 2025

“Dit is het hotel; we zouden graag langer terugkomen.”
  • Eersteklas kamer, uitstekende ontbijt.

10

Irina

Jong stel
27 januari 2025

“Perfect :)”
  • Alles was perfect, geen klachten whatsoever :)

9

Valeriia

Jong stel
21 januari 2025

“Kalm spa met een groot zwembad.”
  • Ik vond dit hotel fijn vanwege de rustige spafaciliteiten en de mooie ruime kamer. Ook bedankt voor de ballonnen en de cadeaubon. De ontbijtwas echt geweldig, zoveel keuze!
  • De receptioniste was duidelijk nieuw of niet ervaren genoeg. Ik vind het belangrijk om mensen met een glimlach te verwelkomen en proactief alle relevante informatie te geven. In feite sprak ze helemaal niet en legde ze niets uit over de Spa (die we van tevoren hadden gereserveerd). We moesten meerdere keren terug naar de receptie om eerst de sleutel voor de Spa op te halen en daarna weer om de badjas en handdoeken te verkrijgen, omdat er niemand bij de Spa-receptie aanwezig was. Bovendien was de Spa niet schoon; overal lagen gebruikte handdoeken en er was geen fruitwater. Het vuur in het rustgedeelte was zelfs niet aangezet... een beetje teleurstellend. Het is jammer dat er geen bubbelbed in de Spa is.

5

Aaron

Jong stel
7 januari 2025

“de klus geklaard, maar niets bijzonders”
  • Zeer vriendelijke medewerkers en de kamers leken nieuw en fris. Het zwembad is fantastisch, echter moet je betalen om gebruik te maken van de sauna en stoomruimtes.
  • Een zeer lange wandeling van de incheckbalie naar onze kamer via 2 liften en ongeveer 5 minuten lopen, wat we 3 keer moesten doen vanwege een foutieve schriftelijke vermelding van ons kamernummer. Ook was er een zeer slechte geur van riool in onze badkamer.

8

Richard

Zakenreiziger
7 januari 2025

“Zeer goed”
  • Goed ontbijt

8

Amela

Jong stel
3 januari 2025

“Mooi, maar ik zou niet opnieuw bezoeken.”
  • Het ontbijt was echt goed! Zo veel opties en we hebben ervan genoten. Het zwembad en de spa zijn ook zeer aangenaam.
  • Alleen de suites bevinden zich in het nieuwe deel van het hotel. De normale kamers bevinden zich in het oude deel. Hoewel alles schoon was, is de prijs van €130 per nacht veel te hoog voor dergelijke kamers. Er zijn andere hotels met nieuwere badkamers, bijvoorbeeld voor minder geld. De staat van de kamer was dan ook behoorlijk teleurstellend. We moesten extra betalen voor het ontbijt en het wellnessgebied. Aan het einde hebben we €200 betaald voor één nacht, wat acceptabel was, maar we zouden het niet opnieuw doen. Er zijn andere hotels waarbij in de prijs van €130 tenminste het wellnessgebied is inbegrepen...

9

Mark

Jong stel
28 december 2024

“Een uitstekende locatie voor een lang weekend nabij Antwerpen.”
  • Restaurant Le Jardin was uitstekend. De kamer was ruim en goed ontworpen. Het personeel was, met uitzondering van The Nest op zondag, zeer behulpzaam.
  • De service in het Nest op zondagavond was vrijwel niet aanwezig. Na 30 minuten hadden we alleen onze menu's ontvangen. Geen drankjes, geen bestellingen opgenomen. We zijn vertrokken! We werden zeer goed bediend in de bar buiten.

7

Bahaa

Gezin met kinderen
13 december 2024

“Goed”
  • Locatie Service Medewerkers Netheid
  • Het verwarmingssysteem

9

Stuart

Gezin met kinderen
13 december 2024

“U zou moeten verblijven in het Van Der Valk Beveren.”
  • We houden van dit hotel en verblijven hier elke augustus. De voorzieningen zijn uitstekend (het zwembad, de spa en het speelgebied voor kinderen zijn van topkwaliteit) en het ontbijtbuffet is een uitzonderlijke prijs-kwaliteitverhouding. We waren geüpgraded naar de nieuwe kamers, die ontzettend goed zijn ingericht. Eerlijk gezegd zijn de oudere kamers ook nog steeds geweldig. Koffiezetapparaten op de kamer zijn een geweldige luxe toevoeging. Het personeel is altijd behulpzaam en beleefd.
  • Gaf een score van 9/10, aangezien er voor het tweede achtereenvolgende jaar bouwwerkzaamheden gaande waren tijdens ons verblijf en de rommel in de gangen niet ideaal was. Aangezien het hotel niet goedkoop is (vooral het diner, dat prijzig is en een iets vreemde menukaart heeft vergeleken met wat we gewend zijn in het VK), is dit een verstoring die invloed heeft op de algehele ervaring. Hopelijk is alles volgend jaar afgerond.

8

Kizilmese

Gezin met kinderen
2 december 2024

“Zeer goed”
  • Late check-out: Late uitchecken

10

Zorigma

Gezin met kinderen
29 november 2024

“Modern, comfortabel en ontspannend”
  • Het hotel is een geweldige plek om met uw gezin te verblijven en te ontspannen. De kamers zijn comfortabel en modern, de bedden zijn prettig met mooie beddengoed, alles is schoon en voldoet aan hoge standaarden. Het zwembad en het spa-gebied zijn schoon en ontspannend. De spa dient vooraf geboekt te worden, aangezien zij proberen een laag aantal mensen te behouden, zodat u echt kunt ontspannen. Het zwembad heeft geen tijdslimiet en kinderen zijn van harte welkom. Het personeel is vriendelijk en u voelt zich welkom, zelfs met kleine kinderen :) Het eten in het grillrestaurant (er zijn 3 op de locatie) was smakelijk en het personeel is beleefd en vriendelijk. Het ontbijt heeft een uitstekende selectie, alles is vers en smakelijk. Al met al hebben we genoten van ons verblijf en zullen we in de toekomst zeker terugkomen!
  • De betaling was wat verwarrend omdat we een upgrade hadden en deze niet correct was berekend. Het personeel heeft het probleem echter effectief opgelost.

Vraag en antwoord.

Ja, bij Hotels.nl kun je Van der Valk Hotel Beveren zonder creditcard reserveren. Vooraf betalen is niet nodig en je kunt je reservering meestal gratis annuleren.
Vooruitbetalen is niet verplicht bij het reserveren van Van der Valk Hotel Beveren via Hotels.nl. Je hebt ook de mogelijkheid om gratis te annuleren.
Hotels.nl rekent nooit boekings- of reserveringskosten, ook niet voor Van der Valk Hotel Beveren. Bekende Nederlandse aanbieders zoals Hotelspecials, Weekendjeweg en Voordeeluitjes brengen deze extra kosten wel altijd in rekening. Daarom zijn wij veruit het goedkoopst voor een reservering in Van der Valk Hotel Beveren.
Bij Hotels.nl kun je Van der Valk Hotel Beveren reserveren met gratis annuleren. Je vindt altijd tarieven waarbij annuleren kosteloos is.
Hotels.nl accepteert iDEAL als betaalmethode voor vooruitbetalingen in Van der Valk Hotel Beveren, zodat je zonder creditcard eenvoudig kunt reserveren.

Van der Valk Hotel Beveren ligt 2,5 km van het centrum van Sint-Niklaas.

Van der Valk Hotel Beveren heeft een restaurant. Neem contact op met het hotel om een tafel te reserveren.

Van der Valk Hotel Beveren Heeft een eigen fitness ruimte.

Van der Valk Hotel Beveren staat het meenemen van huisdieren toe. Hieraan kunnen kosten en speciale voorwaarden verbonden zijn, neem altijd vooraf contact op met de accommodatie als u een huisdier mee wilt nemen.

Van der Valk Hotel Beveren heeft een eigen parkeerplaats voor de gasten. Gebruik is meestal op eigen risico. Er kunnen kosten verbonden zijn aan het parkeren.

Van der Valk Hotel Beveren heeft een binnenzwembad. Hier kunnen kosten aan verbonden zijn. Neem contact op met de accommodatie voor meer informatie.