8.1
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

Leonardo Hotel Köln Bonn Airport

Beschikbaarheid ophalen...


Informatie over de accommodatie


Leonardo Hotel Köln Bonn Airport is ideaal gelegen naast de luchthaven van Keulen/Bonn en biedt een uitstekende verbinding met het openbaar vervoer dankzij de nabijgelegen S-Bahn met directe verbinding naar Keulen Centraal Station. Gasten profiteren van een gratis 24-uurs pendeldienst van en naar de luchthaven, wat een moeiteloze aankomst en vertrek mogelijk maakt. De nabijheid van de A59 snelweg vergemakkelijkt de bereikbaarheid met de auto, met betaalde openbare parkeergelegenheid direct bij de accommodatie.

Het hotel biedt modern comfort in geluiddichte, rookvrije kamers met voorzieningen zoals gratis WiFi, een 32-inch flatscreen HD-tv en een eigen badkamer. Voor culinaire verwennerij kunnen gasten genieten van een maaltijd in restaurant Vivaldi, dat zowel lokale als internationale gerechten serveert, of ontspannen met een drankje in bar Münchhausen of de zomerse biertuin. Er zijn diverse faciliteiten beschikbaar, waaronder een fitnesscentrum, een businesscentrum, en vergader- en banketzalen, waardoor het hotel geschikt is voor zowel recreatieve als zakelijke reizigers.

Voor gezinnen biedt het hotel kindvriendelijke voorzieningen en beleid, waaronder gratis verblijf voor kinderen tot en met 12 jaar bij gebruik van bestaande bedden. Huisdieren zijn welkom, al kunnen hier kosten aan verbonden zijn. Het hotel staat bekend om zijn klantgerichte diensten, zoals dagelijkse schoonmaak, conciërgeservice en de mogelijkheid om aangepaste dieetmenu's aan te vragen. Gasten kunnen vertrouwen op een veilige en hygiënische omgeving, met strikte naleving van lokale veiligheidsprotocollen.



Faciliteiten in Leonardo Hotel Köln Bonn Airport

Eten en drinken
  • Bar
  • Dieetwensen op aanvraag
  • Lunchpakket
  • Restaurant
Service
  • Bagage-opslag
Badkamer
  • Douche
  • Haardroger
  • Ligbad
  • WC
Slaapkamer
  • Airconditioning
  • Bureau
  • Flatscreen televisie
  • Geluiddichte kamer
  • Radio
  • Senseo Koffiezetapparaat
  • Telefoon
  • TV
Woon gedeelte
  • Verwarming
  • Waterkoker
Internet
  • Gratis Wifi
Parkeren
  • Parkeerplaats
Zakelijke faciliteiten
  • Vergaderzaal
Wellness
  • Fitnessruimte
Huisdieren
  • Huisdieren toegestaan
Algemeen
  • Lift
Toegangkelijkheid
  • Anti-allergene kamers
Roken
  • Rokersruimte
Buiten
  • Tuin
Diensten algemeen
  • Luchthaven shuttle

In de omgeving

8.1

Beoordeeld door: 5106 gasten.

8

Kim

Gezin met kinderen
23 maart 2025

“Zeer goed”
  • Gratis pendeldienst. We moesten vertrekken voordat het ontbijt beschikbaar was en ze zorgden voor koffie en een mini-croissant, wat onverwacht maar aangenaam was.
  • Het zou zeer moeilijk zijn om deze locatie te bereiken als u geen gebruik maakt van de shuttle of een taxi neemt.

10

الراقي

Zakenreiziger
23 maart 2025

“Zeer dankbaar”
  • Alle
  • Niets zo moois.

9

Bogdan

Groepsreizigers
21 maart 2025

“Goed”
  • Zeer dicht bij de luchthaven, op 10 minuten loopafstand. De kamer was groot genoeg en voorzien van comfortabele bedden.
  • De shuttle was gepland voor 6:30 uur, maar deze was niet op tijd, dus hebben we naar de luchthaven gelopen.

10

Lya

Gezin met kinderen
20 maart 2025

“Oud-school voor de overwinning!”
  • Leuk, ouderwets hotel met veel ruimte en een badkuip, een echte comfortabele tussenstop bij de luchthaven.

9

Massimiliano

Zakenreiziger
20 maart 2025

“Luchthaven”
  • Eerlijke prijs-kwaliteitverhouding. Gemakkelijk te bereiken te voet. Mooi restaurant. Perfect voor een overnachting bij de luchthaven.
  • geen zwarte vlekken

6

Fuat

Zakenreiziger
13 maart 2025

“Alles was goed, behalve de verwarming…”
  • Dichtbij de luchthaven. Ruime kamer met comfortabele bedden. De luchthavenshuttle is een welkome voorziening. Ook wanneer de shuttledienst niet beschikbaar was, werden de kosten voor de taxi vergoed, wat goed is.
  • De verwarming werkte niet en het was ontzettend koud. Ik merkte de storing veel te laat op en kon niet uit bed omdat het zo koud was :). Bij het uitchecken vertelde ik de receptie hierover en het enige antwoord was: "Oh, dat spijt me te horen." Het hotel is dichtbij de luchthaven, maar ver van de stadscentra.

10

Erick

Zakenreiziger
13 maart 2025

“alles goed”
  • Kamer
  • Locatie, ik heb onnodig geld uitgegeven aan de taxi omdat ik niet wist dat ze twee hotels hadden.

6

Daniele

Gezin met kinderen
12 maart 2025

“geweldige verblijf geweldige prijs, maar de netheid doet me twijfelen of ik terug zal komen.”
  • Ik ben daar eerder geweest en het is handig wanneer ik naar Keulen kom.
  • De douche was vuil, de douche was kapot, het water in de kamer is meestal gratis, maar dit keer had het geen label, dus wisten we het niet.

7

Renier

Alleenreiziger
11 maart 2025

“Goed”
  • Ik miste een basispakket met tandpasta, bodylotion, enzovoort.

9

Rachel

Gezin met kinderen
10 maart 2025

“Uitstekend”
  • De receptiemedewerker was zeer vriendelijk.

9

Jack

Jong stel
6 maart 2025

“comfortabel en ontspannend”
  • geweldige locatie naast de luchthaven en zeer vriendelijk personeel.
  • De richtlijnen om te voet naar de luchthaven te gaan, kunnen verbeterd worden, of er kan extra informatie over de minibus verstrekt worden vóór aankomst (hoewel we op zeer korte termijn hebben geboekt).

8

Alexander

Alleenreiziger
5 maart 2025

“Het was goed.”
  • De kamer was niet helemaal donker door de gordijnen. Om 6:00 uur viel het zonlicht de kamer binnen omdat de gordijnen aan de zijkanten niet sluiten.

4

Maria

Gezin met kinderen
5 maart 2025

“Een winternacht in de Arctische gebieden.”
  • Relatief dicht bij de luchthaven - ongeveer 15/20 minuten te voet. Geschikt voor een kort verblijf.
  • Bevroren kamer. Ik heb in december gereisd tijdens een sneeuwbui in Europa en de kamer was extreem koud. Het was letterlijk de koudste kamer waarin ik ooit heb geprobeerd te slapen. Ik denk dat de temperatuur in de kamer onder de 10°C lag. Ik had een zeer korte overstap en slechts 4 uur om te slapen. Bovendien arriveerde ik na middernacht en was ik zeer moe. Als dit niet het geval was geweest, zou ik geklaagd en om een kamerwissel gevraagd hebben. Er was geen warm dekbed, alleen een dunne geweven deken, dus ik heb al mijn kleren aangedaan, inclusief mijn lange thermische donsjas, een sjaal en een muts. Ik had mijn voeten gewikkeld in een extra trui die ik in mijn bagage had, om te kunnen slapen. Misschien zou de kamer opwarmen als ik langer was gebleven, maar in mijn 4 uur durende verblijf bleef het erg koud. Na mijn verblijf daar werd ik ziek.

1

Nagpal

Gezin met kinderen
4 maart 2025

“Badkamer”
  • Nee
  • Nee.

9

Emma

Gezin met kinderen
27 februari 2025

“Uitstekend”
  • Vriendelijk personeel, dicht bij de luchthaven en met een pendeldienst.

8

Federico

Alleenreiziger
26 februari 2025

“Zeer goed”
  • Zeer nuttige bus van en naar de luchthaven. Ik arriveerde middernacht op de luchthaven, slechts één telefoontje, en binnen minder dan 5 minuten waren ze daar. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam.

Hotels.nl is meermaals gekozen tot beste hotelaanbieder van Nederland. Hotels.nl werkt samen met betrouwbare partners om de beste deals en service te leveren. Met meer dan 5 miljoen tevreden klanten en 20+ jaar ervaring in de hotelbranche zorgen we ervoor dat jouw boeking eenvoudig en zonder zorgen verloopt.
© HNL Nederland BV, KVK nummer 94742367, BTW nummer NL 866878063B01.