7.3
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

Bastion Hotel Amsterdam Amstel

Aanbiedingen doorzoeken


Informatie over de accommodatie


Bastion Hotel Amsterdam Amstel is een modern driesterrenhotel dat uitstekend aansluit bij de behoeften van zowel zakelijke reizigers als toeristen. Gelegen aan de Verl. van Marwijk Kooystr. 30, geniet het hotel van een strategische positie vlakbij de ringweg A10 en de snelwegen A2 en A4. Deze centrale ligging biedt gasten een directe toegang tot het bruisende hart van Amsterdam, evenals belangrijke zakelijke locaties zoals de RAI Amsterdam, de Ziggo Dome en de Johan Cruijff ArenA. Het hotel is ook in de nabijheid van het Amstel Business Park, wat het ideaal maakt voor bezoekers aan deze zakelijke hub.

Het hotel beschikt over 192 moderne kamers, die zijn ingericht met het oog op comfort en functionaliteit. Iedere kamer is uitgerust met essentiële voorzieningen zoals airconditioning, flatscreen-tv, minibar en gratis WiFi. Dit zorgt ervoor dat gasten de beschikking hebben over een aangename en praktische omgeving. Daarnaast biedt Bastion Hotel Amsterdam Amstel diverse faciliteiten zoals een fitnessruimte, gratis WiFi door het hele gebouw, en vergaderfaciliteiten met moderne audiovisuele apparatuur. Dit maakt het hotel ook aantrekkelijk voor zakelijke bijeenkomsten en evenementen.

Gasten kunnen genieten van de culinaire opties die het hotel te bieden heeft, waaronder een restaurant met een gevarieerd menu van zowel internationale als Nederlandse gerechten. Het uitgebreide ontbijtbuffet biedt een uitstekende basis voor de dag. Voor ontspanning kunnen bezoekers terecht in de hotelbar, die lichte snacks en drankjes serveert. De nabijheid van openbaar vervoer maakt het verkennen van Amsterdam eenvoudig, waardoor gasten snel toegang hebben tot vele culturele bezienswaardigheden zoals het Amstelpark, de Heineken Experience en het Koninklijk Theater Carré. Met zijn comfortabele accommodatie en gunstige ligging geeft Bastion Hotel Amsterdam Amstel een zorgeloze ervaring aan al zijn gasten.



Faciliteiten in Bastion Hotel Amsterdam Amstel

Eten en drinken
  • Bar
  • Frisdrank automaat
  • Lunchpakket
  • Ontbijt
  • Restaurant
  • Snack automaat
Service
  • Bagage-opslag
Badkamer
  • Douche
  • Haardroger
  • Inloopdouche
  • WC
Slaapkamer
  • Airconditioning
  • Bureau
  • Eigen badkamer
  • Flatscreen televisie
  • Kluis
  • Koelkast
  • Satelliet televisie
  • Telefoon
  • Wekdienst/ wekker
  • WiFi
Woon gedeelte
  • Airconditioning
  • Koffiezetapparaat
  • Verwarming
Internet
  • Gratis Wifi
  • Internet
  • Internet
Parkeren
  • Parkeerplaats
Diensten receptie
  • 24-uurs receptie
Schoonmaak service
  • Wasservice
Zakelijke faciliteiten
  • Computer (openbaar)
Wellness
  • Fitnessruimte
Extra bed voor Kinderen
  • Kinderen/extra bedden
Fietsen
  • Fietsenstalling
Activiteiten
  • Biljart
Algemeen
  • Lift
  • Lounge
  • Verwarming
Toegangkelijkheid
  • Familiekamers

In de omgeving

Parkeergarage
  • Ruby Emma Hotel & Bar 540m
  • Hotel Casa 1.6 km
  • Flowparking 2.4 km
  • Voetgangersingang RAI P1 2.6 km
  • Ooster-parking 2.6 km
  • P+R Transferium ArenA 2.6 km
  • P19 2.7 km
  • Q-Park Eurocenter 2.7 km
Restaurant
  • L'Osteria 855m
  • Surinaams Rotihuis 856m
  • Casa Lisa 870m
  • Sandwich Express 880m
  • The Lobby 1 km
  • Ode aan de Amstel 1.2 km
  • Eetcafé Lotgenoten 1.4 km
  • Eetcafe de Avonden 1.5 km
Museum
  • Tot Zover 1.3 km
  • Youseum 1.6 km
  • Museum De Dageraad 2.5 km
  • Wereldmuseum Junior 2.9 km
  • Wereldmuseum Amsterdam 3 km
  • Open Space Contemporary Museum 3 km
  • Museum Suriname 3.3 km
  • Heineken Experience 3.4 km
Toeristische attractie
  • Rembrandt Hoeve 2.4 km
  • Amsterdam canal cruises 3.5 km
  • Kraan Entrepotdok 3.6 km
  • Pride 3.7 km
  • Glow Golf 4 km
  • Waterloopleinmarkt 4 km
  • Gassan Diamonds 4 km
  • Kattenkabinet 4.1 km
Treinstation
  • Spaklerweg 620m
  • Van der Madeweg 791m
  • Overamstel 877m
  • Amsterdam Amstel 1.3 km
  • Duivendrecht 1.5 km
  • Venserpolder 1.6 km
  • Diemen Zuid 2 km
  • Strandvliet 2.2 km

7.3

Beoordeeld door: 1160 gasten.

7

Louise

Jong stel
21 juni 2025

“Een geweldige ontdekking”
  • Een geweldige plek voor een kort verblijf van één nacht.
  • De locatie, maar dat wist ik al toen ik het hotel koos.

10

Yasinkhan

Gezin met kinderen
20 juni 2025

“Uitzonderlijk”
  • Mooie plek, vriendelijke medewerkers.

10

Sasa

Gezin met kinderen
14 juni 2025

“Uitzonderlijk”
  • Zeer vriendelijk personeel, helpt met alles. Ruime kamer, vrij goede locatie (zelfs als je een fiets huurt, is het stadscentrum dichtbij).

6

Danni

Jong stel
12 juni 2025

“Zeer gemiddeld.”
  • Zeer comfortabel bed. De verwarming is continu aan.
  • De locatie is niet ideaal. Het is 15 minuten lopen naar het dichtstbijzijnde treinstation. Er is niet veel te doen in de omgeving. De schoonmaker heeft tijdens ons verblijf de schoonmaakspuit en de handdoek in onze kamer laten liggen, wat een beetje onprofessioneel overkomt.

7

Jamal

Gezin met kinderen
10 juni 2025

“Comfortabele accommodatie, maar moeilijk te bereiken.”
  • De kamers van het hotel waren groot en schoon. Er was een koffiezetapparaat. De bedden waren comfortabel. De badkamer was ruim en probleemloos. Het personeel was behulpzaam en vriendelijk. Als u met de trein naar Amsterdam komt, bereikt u het hotel sneller als u uitstapt bij station Amstel (30 minuten lopen vanaf het hotel).
  • Ik denk dat de prijs van het hotel hoog is in vergelijking met de locatie. We hebben altijd taxi's gebruikt om naar het stadscentrum te gaan. Met jonge kinderen was er geen alternatief. Als je een fiets gaat gebruiken, is er geen probleem. Maar de dichtstbijzijnde halte voor openbaar vervoer ligt op 1,2 km afstand. Ik denk dat jullie dit in overweging moeten nemen.

8

Gauthier

Vriendengroep
3 juni 2025

“Het hotel heeft zijn werk goed gedaan!”
  • Schoonheid, vriendelijk, handig.
  • De locatie is een beetje ver van het stadscentrum, maar er zijn een paar metrohaltes in de buurt.

5

Ali

Jong stel
2 juni 2025

“zeer goed hotel en locatie”
  • goed
  • Elke dag waterflessen op de kamer nodig.

6

Marta

Jong stel
2 juni 2025

“Aangenaam”
  • Dichtbij de metro en gratis parkeren.
  • Het hotel is niet slecht, maar de kamer was niet schoon. Er lag glas op de vloer in de badkamer en er was veel haar onder de douche. Voor één nacht is het acceptabel, maar niet langer dan dat.

5

Jackson

Zakenreiziger
29 mei 2025

“Weekend zakelijke reis met het gezin”
  • Locatie
  • Het hotelmanagement zou echt moeten nadenken over de netheid van het hotel, vooral van de kamers. We hebben gelukkig maar 2 nachten verbleven en het is echt nodig dat jullie nieuwe handdoeken voor het hotel aanschaffen en misschien schone koffiemokken na de schoonmaak plaatsen. Ik deel ook de foto's van de kamer hier. Hopelijk helpt dit andere reizigers.

5

Avik

Gezin met kinderen
29 mei 2025

“Een beetje ver van Amsterdam Centraal (~30 Euro voor een Uber kost elke route), de service is gemiddeld en zou beter kunnen zijn.”
  • De kamer was ruim genoeg voor ons. Ontbijt - we hebben daar één dag gehad, de keuze was goed.
  • Ernstig onderbezet. Toen ik de receptie belde, nam niemand op. Verschillende van ons wachtten halverwege de dag bij de balie - niemand daar gedurende 5-10 minuten, daarna kwam de man en zei dat hij even weg moest. Hetzelfde gebeurde toen we ongeveer een uur later kwamen inchecken. Het koffiezetapparaat in onze kamer leek niet te werken.

10

Paweł

Groepsreizigers
21 mei 2025

“Geweldig! Wanneer ik weer in Amsterdam ben, zal ik dit hotel opnieuw boeken.”
  • Alles

2

Karl

Vriendengroep
17 mei 2025

“Zeer slecht”
  • De kamer was comfortabel, enzovoort, en het personeel was vriendelijk.
  • Ik ben daar door bedwantsen gebeten... De enige reden dat ik een 2/10 geef, is vanwege dat, dat is niet normaal.

6

Izzet

Vriendengroep
16 mei 2025

“Aangenaam”
  • De locatie was in orde.
  • De kamer was niet schoon. De handdoeken waren niet schoon; ik zag iemands haar erop liggen...

5

Nur

Zakenreiziger
15 mei 2025

“Over het algemeen een dure verblijf voor 3 dagen in dit hotel.”
  • de locatie ten opzichte van de metro was niet slecht
  • Welkom, De hulp met de locatie van de metro was teleurstellend, vooral op de eerste dag. De eerste vrouw hielp niet. De tweede vrouw wist het niet en stuurde me 20 minuten te voet naar het volgende station. De eerste vrouw werd de andere dagen beter. Er was geen waterkoker beschikbaar in de kamer zoals vermeld, en zelfs in het hotel bieden ze gratis thee aan in de lobby, maar ik was te moe om daarheen te gaan.

7

Jan

Gezin met kinderen
15 mei 2025

“Goed”
  • Het personeel deed zijn best vriendelijk te zijn, ook al was het duidelijk dat ze onderbezoldigd waren. Parkeren bij het hotel was erg handig.
  • Het hotel was duidelijk onderbezet. Lange wachtrijen bij de receptie; de kamer werd slechts twee keer schoongemaakt tijdens 6 nachten ("schoongemaakt" betekent dat het bed werd opgemaakt, verder niets) maar we moesten hierom vragen; problemen met ontbrekend voedsel tijdens het ontbijt (toen we om normaal water vroegen, kregen we slechts één glas, terwijl er de vorige dag een volle fles was); de fitnessruimte is een zeer kleine kamer zonder ramen met 3 eenvoudige apparaten.

8

Kenneth

Alleenreiziger
10 mei 2025

“Geweldig personeel, uitstekend ontbijt, comfortabele kamer. Ten zeerste aanbevolen.”
  • Het personeel was exceptioneel. Ze waren zeer vriendelijk en behulpzaam en altijd met een glimlach. Ze lieten me me zeer welkom voelen. Het ontbijt was ook fantastisch en ik heb ervan genoten. Mijn kamer was goed onderhouden en mijn bed was comfortabel. De douche was ook goed.
  • De verlichting was acceptabel, maar niet geweldig en af en toe kon ik geluid uit de naastgelegen kamer horen.

8

Geoff

Zakenreiziger
5 mei 2025

“Zeer goed”
  • Zeer vriendelijk personeel. Ik reis veel voor mijn werk. Al het personeel was een van de beste die ik ooit ben tegengekomen.
  • De kamer had schoner gekund. U dient thee en koffie in de kamers aan te bieden, niet alleen koffie.

9

Martin

Gezin met kinderen
3 mei 2025

“Uitstekend”
  • Zeer comfortabel

10

Amina

Groepsreizigers
2 mei 2025

“Uitzonderlijk”
  • Het personeel was uiterst vriendelijk en behulpzaam. Ik ontving ook een welkomstdrankje als nieuwe gast van het hotel. De kamer was ruim en het bed enorm! Ook was er een koffiezetapparaat met koffie-capsules.
  • De locatie van het hotel ligt op 15 minuten van het metrostation. Het bevindt zich tevens naast de snelweg en in een gebied dat in aanbouw is, waardoor er niet veel activiteiten in de omgeving zijn.

5

Balázs

Vriendengroep
29 april 2025

“Min of meer acceptabel hotel op 30 minuten van het centrum.”
  • Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam.
  • De kamers waren vuil, ze stofzuigen niet onder de bedden. De locatie is niet goed als u niet met de auto komt. Het is 15 minuten lopen van het dichtstbijzijnde metrostation en er is eigenlijk niets in de buurt van het hotel, behalve een tankstation. De kamers en gangen ruiken naar sigaretten, ook al is roken binnen niet toegestaan.

4

Petr

Gezin met kinderen
28 april 2025

“Geschikt als u met de auto arriveert, anders...”
  • Het goede aan dit hotel is dat het gratis parkeergelegenheid biedt. De verbinding met het stadscentrum per openbaar vervoer is ook goed.
  • Het voornaamste probleem was dat het hotel bijna niet schoon was. Vlekken en haar op een kussen, zeer beperkte schoonmaak tijdens ons verblijf (we moesten om toiletpapier en zeep vragen). De problemen werden vaak door het personeel opgelost, maar dit vereiste meerdere herinneringen, hier waren wij moe van. Blijkbaar is er een probleem met het personeel en het management daar; de dame aan de nachtreceptie was meestal behulpzaam, maar dat was alles.

9

Master

Vriendengroep
27 april 2025

“Schone en ruime kamer.”
  • Zeer nette kamerindeling, goede grootte van de badkamer, comfortabele bedden.
  • De locatie ligt iets verder van het stadscentrum en er zijn geen lokale supermarkten in de buurt. Het is zeer dicht bij de spoorlijn, waardoor het behoorlijk luidruchtig kan zijn. De televisie werkte niet en er waren geen smart-connectie mogelijkheden.

5

Rea

Gezin met kinderen
27 april 2025

“Niet waard voor het geld.”
  • Niet de moeite waard voor het geld.

3

Vitali

Alleenreiziger
26 april 2025

“Slecht”
  • vreselijke locatie

10

Christopher

Gezin met kinderen
25 april 2025

“Het personeel was zeer vriendelijk. Ik zou in de toekomst opnieuw daar verblijven.”
  • Het personeel was uitzonderlijk gastvrij.
  • De locatie in de app vermeldde dat het dichtbij het stadscentrum was, maar dat was niet het geval. 80 meter wandelen naar het treinstation en 15 minuten rit naar het centrum.

5

Vinita

Zakenreiziger
21 april 2025

“Het was in orde, maar ik was teleurgesteld over de interieurs.”
  • Het is naast de metro en de bereikbaarheid is goed.
  • De interieurs kunnen worden verbeterd, vooral als u veel voor de kamer in rekening brengt.

9

Yuliia

Gezin met kinderen
20 april 2025

“Goedemiddag, het verblijf in het hotel was comfortabel, de kamers zijn schoon en goed onderhouden. Vriendelijk en behulpzaam personeel.”
  • Goedemiddag, het verblijf in het hotel was comfortabel, de kamers zijn schoon en goed onderhouden. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

3

Paul

Jong stel
20 april 2025

“Teleurstellend hotel!!!”
  • Het personeel was geweldig.
  • Onreine kamer, zeer basaal, te duur door het concert dat weekend! Verouderd en heeft een renovatie nodig.

10

D.malakhov

Gezin met kinderen
20 april 2025

“Uitzonderlijk”
  • De kamer was schoon, het ontbijt was heerlijk.

8

Simona

Alleenreiziger
13 april 2025

“Goed”
  • Metrostation nabij het hotel, bereikbaar binnen 10 minuten lopen en eenvoudig te gebruiken.
  • Ontbijt. Te weinig zoetigheden en/of taarten en repetitief. Het personeel vroeg je niet om iets anders om te eten. Over het algemeen niet slecht, maar ook niet goed genoeg. Gelukkig zijn er veel bakkerijen en plekken die een breed assortiment aan gebak en zoetigheden aanbieden.

Vraag en antwoord.

Ja, bij Hotels.nl kun je Bastion Hotel Amsterdam Amstel zonder creditcard reserveren. Vooraf betalen is niet nodig en je kunt je reservering meestal gratis annuleren.
Vooruitbetalen is niet verplicht bij het reserveren van Bastion Hotel Amsterdam Amstel via Hotels.nl. Je hebt ook de mogelijkheid om gratis te annuleren.
Hotels.nl rekent nooit boekings- of reserveringskosten, ook niet voor Bastion Hotel Amsterdam Amstel. Bekende Nederlandse aanbieders zoals Hotelspecials, Weekendjeweg en Voordeeluitjes brengen deze extra kosten wel altijd in rekening. Daarom zijn wij veruit het goedkoopst voor een reservering in Bastion Hotel Amsterdam Amstel.
Bij Hotels.nl kun je Bastion Hotel Amsterdam Amstel reserveren met gratis annuleren. Je vindt altijd tarieven waarbij annuleren kosteloos is.
Hotels.nl accepteert iDEAL als betaalmethode voor vooruitbetalingen in Bastion Hotel Amsterdam Amstel, zodat je zonder creditcard eenvoudig kunt reserveren.

Bastion Hotel Amsterdam Amstel ligt 4,8 km van het centrum van Amsterdam.

Bastion Hotel Amsterdam Amstel heeft een restaurant. Neem contact op met het hotel om een tafel te reserveren.

Bastion Hotel Amsterdam Amstel Heeft een eigen fitness ruimte.

Bastion Hotel Amsterdam Amstel heeft een eigen parkeerplaats voor de gasten. Gebruik is meestal op eigen risico. Er kunnen kosten verbonden zijn aan het parkeren.

Bastion Hotel Amsterdam Amstel heeft ontbijt beschikbaar voor de gasten. Ontbijt is niet altijd inclusief in de kamerprijs.

Ook van de makers van Hotels.nl: Hotel.team, een revolutionaire Hotel booking AI Agent. Meld je nu aan!
Hotels.nl is meermaals gekozen tot beste hotelaanbieder van Nederland. Hotels.nl werkt samen met betrouwbare partners om de beste deals en service te leveren. Met meer dan 5 miljoen tevreden klanten en 20+ jaar ervaring in de hotelbranche zorgen we ervoor dat jouw boeking eenvoudig en zonder zorgen verloopt.
© HNL Nederland BV, KVK nummer 94742367, BTW nummer NL 866878063B01.