8.1
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

Qbic Hotel Amsterdam

Aanbiedingen doorzoeken


Informatie over de accommodatie


Qbic Hotel Amsterdam is een eigentijds hotel dat gericht is op zowel zakelijke reizigers als toeristen, met een sterke focus op functionaliteit en modern design. Gevestigd aan het Mathijs Vermeulenpad in de Zuidas, het financiële hart van Amsterdam, biedt dit hotel directe toegang tot het openbaar vervoer, waaronder station Amsterdam Zuid op loopafstand. Deze strategische locatie maakt het eenvoudig om belangrijke bestemmingen in de stad en Schiphol Airport te bereiken, wat de gebruikservaring van gasten aanzienlijk vergroot. De nabijheid van het Beatrixpark biedt tevens mogelijkheden voor ontspanning in de natuur, terwijl culturele instellingen zoals het Rijksmuseum en het Van Gogh Museum gemakkelijk bereikbaar zijn met het openbaar vervoer.

Het hotel zorgt voor een comfortabele verblijfservaring met talrijke moderne faciliteiten. Gasten kunnen gebruikmaken van gratis Wi-Fi en een 24-uurs receptie. De kamers zijn ontworpen met een focus op comfort, functionaliteit en duurzaamheid. Elke kamer is uitgerust met een comfortabel bed, een flatscreen-tv, slimme sfeerverlichting en modulaire meubels, die de ruimte efficiënt benutten. De moderne badkamers zijn voorzien van inloopdouches. Ondanks het ontbreken van een eigen restaurant, kunnen gasten dagelijks genieten van een continentaal ontbijt in het hotel, terwijl de omgeving een verscheidenheid aan eetgelegenheden biedt, van traditionele cafés tot chique restaurants.

Qbic Hotel Amsterdam positioneert zich als een duurzame keuze door gebruik te maken van energiezuinige systemen en milieuvriendelijke materialen. Daarnaast is er een speciale co-working space die ingericht is voor zakenreizigers, wat de mogelijkheden voor professioneel gebruik van het hotel verder versterkt. Voor gasten die met de auto reizen, is er parkeergelegenheid beschikbaar in een nabijgelegen garage tegen een toeslag, wat zorgdraagt voor een veilige en handige parkeeroplossing. Met zijn unieke combinatie van moderne voorzieningen, duurzame initiatieven en een centrale ligging, biedt Qbic Hotel Amsterdam een waardevolle optie voor gasten die streven naar efficiëntie en stijl tijdens hun verblijf in de hoofdstad.



Faciliteiten in Qbic Hotel Amsterdam

Eten en drinken
  • Frisdrank automaat
  • Ontbijt
  • Snack automaat
Service
  • Bagage-opslag
Badkamer
  • Douche
  • Haardroger
  • WC
Slaapkamer
  • Bureau
  • Eigen badkamer
  • Flatscreen televisie
  • Geluiddichte kamer
  • Kluis
  • WiFi
Woon gedeelte
  • Kabeltelevisie
  • Verwarming
Internet
  • Gratis Wifi
  • Internet
  • Internet
Parkeren
  • Openbaar Parkeren
  • Parkeerplaats
Diensten receptie
  • 24-uurs receptie
Schoonmaak service
  • Wasservice
Extra bed voor Kinderen
  • Kinderen/extra bedden
Fietsen
  • Fietsenstalling
  • Fietsverhuur
Algemeen
  • Lift
  • Verwarming

In de omgeving

Parkeergarage
  • Strawinskylaan 288m
  • Q-Park Mahler 341m
  • QPark Mahler 420m
  • P10 888m
  • P9 960m
  • Weekend P+R VUmc 1 km
  • P2 VUmc / P+R Transferium VU MC 1.1 km
  • Voetgangersingang RAI P1 1.1 km
Restaurant
  • Wagamama 155m
  • De Pizzabakkers Zuidas 310m
  • Cafe Sud 318m
  • Oshima 326m
  • Gustavino 339m
  • À Deauville 341m
  • Circl 349m
  • As 392m
Museum
  • Bilderdijk Museum 840m
  • Museum De Dageraad 2 km
  • Moco Museum 2.1 km
  • Diamant Museum Amsterdam 2.2 km
  • Heineken Experience 2.3 km
  • Levend Paardenmuseum 2.3 km
  • Rembrandts Amsterdam Experience 2.5 km
  • Max Euwe 2.6 km
Toeristische attractie
  • Olympiahuis 1.4 km
  • Amsterdam canal cruises 2.3 km
  • Blue Boat 2.5 km
  • Blue Boat 2.5 km
  • Canal Cruise 2.6 km
  • Lovers canal Cruises 2.6 km
  • Amsterdam Hop on Hop Off 2.8 km
  • Kattenkabinet 3 km
Treinstation
  • Zuid 118m
  • Amsterdam Zuid 166m
  • Station RAI 1 km
  • Amsterdam RAI 1.1 km
  • Europaplein 1.1 km
  • Amstelveenseweg 1.2 km
  • De Pijp 1.9 km
  • Vijzelgracht 2.5 km

8.1

Beoordeeld door: 366 gasten.

8

Inayat

Jong stel
2 juni 2025

“Goede ervaring”
  • Zeer dichtbij het metrostation.
  • Geen kamer ventilatie op de begane grond.

10

Ruby

Gezin met kinderen
31 mei 2025

“Uitstekend hotel, ik zou het aanbevelen.”
  • Geweldige locatie, bij een treinstation, vriendelijk personeel, uitnodigende lounge.
  • Een beetje prijzig.

9

Alonso

Jong stel
29 mei 2025

“Uitstekend”
  • Uitstekende locatie nabij station Zuid.

8

Yianna

Gezin met kinderen
27 mei 2025

“De locatie is geweldig, ik heb het al aangeraden!”
  • De Locatie 100 Het bed 100
  • Communicatieproblemen tussen het personeel.

5

Susan

Zakenreiziger
26 mei 2025

“Het voldeed aan zijn functie terwijl we aan het werk waren, maar het zou slechter zijn geweest als ik een partner of familielid had meegenomen.”
  • Een raam
  • Mijn kamer had geen raam. De stoom van de douche activeerde de brandmelder, en het hotelpersoneel raakte in paniek en begon op mijn deur te slaan, denkend dat mijn kamer in vlammen stond.

10

Tutty

Jong stel
25 mei 2025

“Uitzonderlijk”
  • Alles, inclusief gratis koffie, comfortabele bedden, een mooie omgeving en dichtbij alle treinstations.

6

Stephanie

Alleenreiziger
25 mei 2025

“Praktische locatie; zou het aanbevelen voor een kort verblijf.”
  • * Beschikbaarheid: last minute geboekt tijdens het Pride-weekend voor slechts één nacht * Was vrij schoon * Personeel is vriendelijk, behulpzaam en ervaren * Plaats om het voertuig veilig te parkeren
  • Moet in overweging worden genomen dat Amsterdam over het algemeen duur en krap is. * Prijs voor parkeren: 34 euro per dag; * De garage is wat lastig te bereiken (via intercoms van het WTC-gebouw); de borden zijn onduidelijk en de locatie is iets afgelegen. * De kamer was meer versleten dan ik op basis van de foto’s had verwacht. * De kamer was schoon, echter nog steeds erg muffig, vochtig en stof onder het bed.

8

Amelia

Jong stel
23 mei 2025

“goede locatie en personeel. De badkamer moet worden aangepakt, ook als dat betekent dat de leidingen verplaatst moeten worden!”
  • goede koffie en comfortabel bed
  • Het toilet zat te dicht bij de douche, wat het ongemakkelijk maakte. De douche was glibberig en ik was bijna gevallen. Een handdouche zou ook wenselijk zijn.

9

Matyáš

Jong stel
19 mei 2025

“Uitstekend”
  • Geen ramen

8

Nils

Zakenreiziger
19 mei 2025

“Zeer goed”
  • In de nabijheid van de luchthaven, thee/koffie in de lobby.
  • Het was te koud in de kamer, de airconditioner is digitaal ingesteld, maar heeft de lucht nooit warm gekregen.

2

Wesam

Alleenreiziger
18 mei 2025

“Geen waar voor je geld.”
  • De waterdruk is laag. De verlichting is slecht.
  • De waterdruk is laag. De verlichting is slecht. Klein badkamer.

3

Sinead

Jong stel
18 mei 2025

“geweldige locatie, maar meer als een hostel dan als een hotel, maar tegen hotelprijzen.”
  • locatie
  • de kamers, vooral de kleine badkamer waarin nauwelijks ruimte is om te bewegen.

8

Candice

Jong stel
15 mei 2025

“Geweldige locatie (direct naast station Zuid) en goede prijs-kwaliteitverhouding.”
  • Goede gebruik van ruimte - de grotere kamer had een tweepersoonsbed en ook een eenpersoonsbed. Kledingkast, haardroger, koffiemachine! Zuid station is op een steenworp afstand - uitstekende verbinding naar Centraal, wat ongeveer 10 minuten duurt. Winkels en koffieshops allemaal in de nabijheid. Het personeel is behulpzaam.
  • Het douchwater zou door de hele badkamer lopen (zelfs wanneer de douchekop in de hoek werd gericht om dit te voorkomen!), wat frustrerend was omdat er veel handdoeken gebruikt moesten worden om het op te depen. Wees je ervan bewust dat er vóór 5:30 uur 's ochtends geen treinen naar Schiphol rijden als je een vroege vlucht hebt.

9

Rahel

Alleenreiziger
9 mei 2025

“Ik had een zeer slechte hotelervaring in Brussel, maar mijn verblijf bij Qbic was alles wat ik kon wensen!”
  • Het personeel was zeer vriendelijk, de locatie was goed, de kamer was zeer ruim en schoon, het gebied was rustig maar had restaurants, winkels en de metro is direct naast het gebouw.
  • De matras was niet super comfortabel. Ik kon de voering eronder voelen, maar er is verder niets om echt over te klagen. Het was goed te doen.

8

Marisa

Jong stel
6 mei 2025

“Zeer goed”
  • dichtbij metro en trein maar ver van het centrum
  • Het type kamer dat u deelt met een partner, maar met een vriend zou minder ideaal zijn aangezien de badkamer enigszins open is.

10

Teke

Gezin met kinderen
5 mei 2025

“Uitzonderlijk”
  • Perfecte locatie en eigendom tegen een lage prijs, dichtbij de luchthaven per trein en het stadscentrum per metro.
  • De sleutel om de deur te openen werkt niet goed.

8

Anita

Zakenreiziger
5 mei 2025

“Fantastische locatie - zo dicht bij station Zuid! Vriendelijk en behulpzaam personeel.”
  • De locatie was uitstekend - zo dicht bij het metrostation en de trein naar de luchthaven, en het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. De kamer was zeer schoon en comfortabel met geweldige verduisterende gordijnen.
  • Het was een interne kamer en zeer donker - ik vraag me af of sterkere verlichting nuttig zou zijn. Het was donker genoeg om af en toe moeite te hebben met het vinden van dingen.

7

Calvo

Groepsreizigers
4 mei 2025

“Goede prijs-kwaliteitverhouding. Ik beveel het aan. Als ik terugga naar Amsterdam, zal ik terugkeren naar dit hotel.”
  • De kamer was prima. Locatie is in orde met de metro dichtbij het hotel. Ten slotte zijn er veel voorzieningen rondom het hotel.

9

Lee

Zakenreiziger
2 mei 2025

“Is ideaal voor een korte zakenreis.”
  • werkt altijd als een korte tussenstop. Dichtbij station Zuid, comfortabel bed.

8

Evangelia

Groepsreizigers
1 mei 2025

“Heel goed”
  • Het hotel bevond zich naast het trein/metro station, wat zeer handig was voor een bezoek aan Amsterdam Centraal en nabijgelegen steden. Ik vond het design van de kamer en de badkamer zeer aangenaam. Het personeel was uiterst beleefd en behulpzaam. Daarnaast bood het hotel gratis warme dranken aan. De chocolade was geweldig!
  • Ik was niet tevreden over de verwarming; de kamer was een beetje koud. Ze gaven ons een kleine verwarming, maar dat was niet genoeg. Ook was de geluidsisolatie van de kamer niet optimaal, we konden 's nachts geluiden uit andere kamers horen.

9

Dusan

Jong stel
30 april 2025

“Direct naast het treinstation dat u binnen enkele minuten naar Schiphol luchthaven brengt. Comfortabele kamer.”
  • Direct naast het treinstation, dat u in enkele minuten naar de luchthaven Schiphol brengt.
  • Alles was perfect in orde.

9

Allan

Jong stel
30 april 2025

“De accommodatie was in orde voor een verblijf van 1 tot 2 nachten.”
  • Zou daar opnieuw verblijven. Vond de kamer schoon en comfortabel voor een verblijf van één nacht.
  • Niets.

8

Soufiane

Zakenreiziger
28 april 2025

“Zeer goed”
  • Ik was daar op 19 maart, en de receptionist was zeer vriendelijk en behulpzaam, en de locatie was uitstekend. Ook waardeerde ik de gratis aangeboden thee.

7

Antonio

Zakenreiziger
27 april 2025

“Goed”
  • Positie
  • geluidsisolatie

5

Kevin

Alleenreiziger
24 april 2025

“Ik begrijp dat dit (verondersteld wordt) een waarde hotel te zijn. Daarom accepteer ik enkele dingen die ik anders niet zou accepteren tijdens het reizen.”
  • De locatie, allereerst. Het personeel was vriendelijk en efficiënt. Het bed was groot en comfortabel.
  • De kamers en de gezamenlijke ruimtes hebben betere dagen gekend. Ik heb mijn kamer eenmaal omgewisseld vanwege een toilet dat constant doorstroomde, om vervolgens in een andere kamer te worden geplaatst met hetzelfde probleem en een kapotte airco-bediening. Ik heb er maar mee moeten leren leven.

9

T

Zakenreiziger
24 april 2025

“Een helder, vriendelijk klein hotel dat uitstekend gelegen is.”
  • Het personeel was geweldig, vriendelijk, behulpzaam en geruststellend. De koffiemachine en de heerlijke cake leken altijd beschikbaar te zijn. Er was een deur naar de badkamer, wat niet gebruikelijk is in Amsterdam! De bedden waren stevig en echt comfortabel. Dichtbij openbaar vervoer. Goede eetgelegenheden in de nabijheid.

9

Kiera

Jong stel
17 april 2025

“Geweldig”
  • Sprankelend schoon, de douche was geweldig, het bed was comfortabel, het personeel was behulpzaam en de toegang via het openbaar vervoer was gemakkelijk.
  • niets

9

Ilaria

Zakenreiziger
16 april 2025

“Prettig verblijf”
  • Schoon, er is alles wat u nodig heeft, goede koffie en het is stil.
  • De kamertemperatuur was te warm en in de lift naar de tweede verdieping moet je op ‘exit’ drukken, wat ik uiteraard bij de receptie moest navragen.

3

Jascha

Jong stel
15 april 2025

“Slecht”
  • Locatie en personeel waren goed. Aangename service. Mooie lobby.
  • De verwarming/koeling en het dekbed waren echt slecht. Ik kon niet comfortabel slapen omdat het zo warm was. De verwarming/koeling is niet instelbaar binnen het gewenste bereik en veranderingen in de kamertemperatuur waren niet merkbaar; de snelheid van de aanpassingen werd als langzaam - te langzaam - gecommuniceerd.

9

Leke

Jong stel
15 april 2025

“echt de beste”
  • Het moderne ontwerp van het pand was zo mooi, het is zo trendy en elegant.
  • De receptie moet dezelfde elegantie uitstralen als die in de gangen.

Vraag en antwoord.

Wat is het telefoonnummer van Qbic Hotel Amsterdam?

Het telefoonnummer van Qbic Hotel Amsterdam is +31 20 238 2195.

Wat is de URL van de officiële website van Qbic Hotel Amsterdam?

De eigen website van Qbic Hotel Amsterdam Kunt u hier vinden.

Hoe ver ligt Qbic Hotel Amsterdam van het centrum van Amsterdam?

Qbic Hotel Amsterdam ligt 3,9 km van het centrum van Amsterdam.

Heeft Qbic Hotel Amsterdam WIFI beschikbaar voor de gasten?

Qbic Hotel Amsterdam heeft WIFI beschikbaar in het hele hotel.

Is er een eigen parkeerplaats bij Qbic Hotel Amsterdam?

Qbic Hotel Amsterdam heeft een eigen parkeerplaats voor de gasten. Gebruik is meestal op eigen risico. Er kunnen kosten verbonden zijn aan het parkeren.

Heeft Qbic Hotel Amsterdam ontbijt voor de gasten?

Qbic Hotel Amsterdam heeft ontbijt beschikbaar voor de gasten. Ontbijt is niet altijd inclusief in de kamerprijs.

Ook van de makers van Hotels.nl: Hotel.team, een revolutionaire Hotel booking AI Agent. Meld je nu aan!
Hotels.nl is meermaals gekozen tot beste hotelaanbieder van Nederland. Hotels.nl werkt samen met betrouwbare partners om de beste deals en service te leveren. Met meer dan 5 miljoen tevreden klanten en 20+ jaar ervaring in de hotelbranche zorgen we ervoor dat jouw boeking eenvoudig en zonder zorgen verloopt.
© HNL Nederland BV, KVK nummer 94742367, BTW nummer NL 866878063B01.