7.6
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

IntercityHotel Freiburg

Beschikbaarheid ophalen...


Informatie over de accommodatie


Het IntercityHotel Freiburg, gelegen aan de Bismarckallee 3 in Freiburg im Breisgau, Duitsland, biedt een gunstige locatie direct tegenover het centraal station van Freiburg. Deze strategische ligging maakt het hotel ideaal voor reizigers die gebruikmaken van zowel openbaar vervoer als degenen die de stad willen verkennen. Binnen luttele minuten wandelen bereikt men het befaamde Freiburg Concert Hall en het levendige stadscentrum, waar talrijke culturele en historische bezienswaardigheden te ontdekken zijn. Deze factoren dragen bij aan de aantrekkelijkheid van het hotel onder zowel zakelijke gasten als toeristen.

Qua accommodatie richt het IntercityHotel Freiburg zich op comfort en functionaliteit. De kamers zijn uitgerust met moderne voorzieningen zoals satelliettelevisie, een minibar en een haardroger. De inrichting met een rustgevend crèmekleurig palet en elegant houten meubilair zorgt voor een ontspannende sfeer. Voor een indrukwekkend panoramisch uitzicht op de stad en het Zwarte Woud kunnen gasten kiezen voor kamers die deze uitzichten bieden. Aanvullende faciliteiten in het hotel zijn onder meer gratis wifi, een 24-uursreceptie, en parkeergelegenheid tegen betaling.

Het hotel voorziet in een uitgebreid ontbijt om de dag energiek te beginnen, aangevuld door gratis dagbladen voor gasten die het laatste nieuws willen bijhouden. De diensten van het hotel zijn doordrenkt van aandacht voor veiligheid en hygiëne, met strikte naleving van lokale protocollen voor gezondheid en veiligheid. Het IntercityHotel Freiburg biedt ook praktische diensten als vergaderfaciliteiten, dagelijkse schoonmaak en toegankelijkheidsopties voor gasten met een handicap, waarmee het een veelzijdige keuze is voor een verblijf in deze levendige Duitse stad.



Faciliteiten in IntercityHotel Freiburg

Eten en drinken
  • Lunchpakket
Service
  • Bagage-opslag
Badkamer
  • Douche
  • Haardroger
  • WC
Slaapkamer
  • Airconditioning
  • Bureau
  • Flatscreen televisie
  • Geluiddichte kamer
  • Kluis
  • Radio
  • Telefoon
  • TV
Woon gedeelte
  • Verwarming
Internet
  • Gratis Wifi
Parkeren
  • Parkeerplaats
Diensten receptie
  • Express check-in/check-out
Zakelijke faciliteiten
  • Vergaderzaal
Huisdieren
  • Huisdieren toegestaan
Algemeen
  • Lift
Toegangkelijkheid
  • Anti-allergene kamers
Gehandicapen toegang
  • Mindervaliden kamers

In de omgeving

7.6

Beoordeeld door: 3611 gasten.

9

John

Groepsreizigers
23 maart 2025

“Uitstekend”
  • Het gebied

5

Aida

Alleenreiziger
21 maart 2025

“Aanvaardbaar voor één nacht.”
  • Ik had een plek nodig om te slapen dicht bij het treinstation en dit hotel voldeed aan de eisen. Het ligt direct naast het treinstation en is bovendien vrij dicht bij de oude stad. Het personeel was redelijk. Helaas eindigen de voordelen hier.
  • Het is verouderd, ruikt vreemd en de badkamer (specifiek de douche) had schoner gekund.

10

Fanny

Jong stel
15 maart 2025

“Uitstekend”
  • Mooie, schone kamer. Echt een goede prijs-kwaliteitverhouding en slechts een paar minuten lopen van het stadscentrum. Het personeel was ook erg vriendelijk.

9

Benjamin

Vriendengroep
13 maart 2025

“Geweldig”
  • Geweldige locatie! Het station is letterlijk naast het hotel.
  • Geen

5

Anonymous

Jong stel
11 maart 2025

“Acceptabel”
  • dichtbij het treinstation vriendelijk personeel
  • De badkamer rook de hele nacht naar sigarettenrook. Er lag haar op de douche en de wastafel. De beddekken waren ongemakkelijk en de dekens waren klein; het voelde erg koud aan in de kamer tijdens de nacht.

9

Dominic

Alleenreiziger
9 maart 2025

“Uitstekend”
  • Gemakkelijke locatie, vriendelijk personeel, goed voor een kort verblijf in Freiburg als u onderweg bent of vooral als u een vroege trein heeft of een trein die laat in de avond aankomt.
  • Echt vrij prijzig voor de grootte van de kamer. Ik heb in vergelijkbare hotels in Duitsland en andere landen in Europa verbleven en minder dan een vierde van de prijs betaald. Ook kon je de afvoer in de douche ruiken.

8

Zeynep

Zakenreiziger
8 maart 2025

“Oud maar centraal”
  • Centrale locatie, gemakkelijke check-in.
  • Het hotel is vrij oud.

3

Dylan

Jong stel
6 maart 2025

“Slecht”
  • Ik waardeerde de centrale locatie.
  • Onvriendelijk en kortaf personeel. Schoonmaakdiensten waren niet effectief, met vieze bekers, enzovoort, die op meer dan één gelegenheid in de kamer zijn achtergelaten. De douche is gedurende ons verblijf niet schoongemaakt.

7

Jessica

Jong stel
5 maart 2025

“Goed”
  • Schone, comfortabele kamers met airconditioning dicht bij het station. Goedkope ontbijtopties in de buurt van het station. Vriendelijk personeel.
  • Tamelijk duur en geen waterkoker op de kamer.

8

Angus

Zakenreiziger
25 februari 2025

“Geweldige plek om een treinreis te onderbreken - zolang u niet haasten om in te checken!”
  • Altijd vriendelijk en behulpzaam personeel.
  • De kamersleutels hebben NOOIT de eerste keer gewerkt: het is vervelend om als een jojo in de liften op en neer te gaan terwijl men probeert het op te lossen. (Ik heb dit vermeld in een klachtenformulier, maar vier weken later hebben ze nog steeds niet gereageerd.)

6

Tadashi

Jong stel
24 februari 2025

“Aangenaam”
  • De locatie is goed.
  • De kamer is klein en heeft slechts één stoel, zelfs in de kamer met twee eenpersoonsbedden.

1

Ruiliang

Zakenreiziger
23 februari 2025

“Dit was verreweg een van de slechtste hotelervaringen die ik ooit heb gehad, en ik zou iedereen die overweegt ... adviseren om voorzichtig te zijn.”
  • helemaal niets
  • Ik heb een absoluut verschrikkelijke ervaring gehad in dit hotel, en wat nog frustrerender is, is dat ik mijn specifieke verzoek om een rustige, hooggelegen kamer vele weken van tevoren had gedaan. Het was geen last-minute verzoek. Ondanks mijn vooruitziende blik en duidelijke instructies, verzekerden ze me dat mijn verzoek zou worden ingewilligd. Echter, bij mijn aankomst gaven ze me de laagst mogelijke kamer, met uitzicht op het treinstation, wat bleek de slechtste locatie te zijn die je je kunt voorstellen. De houding van het personeel was ronduit schokkend. Toen ik aan de receptiebalie een simpele vraag stelde, werd ik met de meest afwijzende en onbeschoft reactie geconfronteerd. In plaats van mijn zorg serieus te nemen, toonde de medewerker een complete gebrek aan professionaliteit en zei, "Als je wilt vertrekken, ga dan gewoon, en we geven je geen terugbetaling." Dit soort klantenservice is volstrekt onaanvaardbaar, zeker gezien het feit dat ik mijn kamerverzoek vele weken van tevoren had gedaan. Het is één ding om een fout te maken met de kamerindeling, maar het is iets anders om betalende gasten met zo'n disrespect en vijandigheid te behandelen. Ik keek uit naar deze reis, maar deze ervaring in het hotel heeft me grondig teleurgesteld en gefrustreerd. Ik raad ten zeerste af om in dit hotel te verblijven als je waarde hecht aan je comfort en een minimale beleefdheid van het personeel verwacht.

Hotels.nl biedt een SSL-encrypted veilige verbinding voor al je boekingen en werkt samen met betrouwbare partners om de beste deals en service te leveren. Met meer dan 5 miljoen tevreden klanten en 20+ jaar ervaring in de hotelbranche zorgen we ervoor dat jouw boeking eenvoudig en zonder zorgen verloopt.
© HNL Nederland BV, KVK nummer 94742367, BTW nummer NL 866878063B01.