7.7
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

Dorint Kongresshotel Düsseldorf/Neuss

Beschikbaarheid ophalen...


Informatie over de accommodatie


Het Dorint Kongresshotel Düsseldorf/Neuss biedt een comfortabele accommodatie met moderne voorzieningen in het hart van Neuss. Het 4-sterrenhotel beschikt over recent gerenoveerde kamers die zijn uitgerust met gratis internet, flatscreen-tv's en minibars. Voor gasten die aan hun conditie willen werken, is er een fitnessruimte beschikbaar. Bovendien biedt het hotel tal van faciliteiten zoals een 24-uursreceptie, een zakencentrum en parkeergelegenheid op eigen terrein tegen betaling. Kinderen zijn van harte welkom en er zijn diverse opties beschikbaar voor babybedjes en extra bedden.

Het culinaire aanbod van het hotel omvat het restaurant Le Bistrot 99, waar gasten kunnen genieten van mediterrane gerechten en fijne wijnen. Tijdens de zomermaanden is de biergarten Mühlenwirtschaft am Rosewood een populaire plek om te ontspannen. Voor snelle hapjes en verfrissende drankjes kunnen gasten terecht bij Bar Portus. Het hotel biedt ook de mogelijkheid om speciale dieetmenu's op aanvraag te verkrijgen en heeft een kindvriendelijk buffet.

Het Dorint Kongresshotel Düsseldorf/Neuss heeft een strategische ligging, op slechts vijf minuten lopen van het centrum van Neuss en op acht kilometer van Düsseldorf. Deze locatie maakt het hotel ideaal voor zowel zakenreizigers als toeristen. Het hotel biedt gemakkelijke toegang tot openbaar vervoer en heeft diverse faciliteiten voor gasten met een handicap. De strikte naleving van lokale veiligheidsprotocollen biedt extra gemoedsrust aan bezoekers. Met een professionaliteit die zich uitstrekt van hygiëne tot gastvrijheid, waarborgt het Dorint Kongresshotel een hoog niveau van betrouwbaarheid en klantervaring.



Faciliteiten in Dorint Kongresshotel Düsseldorf/Neuss

Eten en drinken
  • Bar
  • Dieetwensen op aanvraag
  • Lunchpakket
  • Restaurant
Service
  • Autoverhuur
  • Bagage-opslag
Badkamer
  • Bad of douche
  • Douche
  • Haardroger
  • Ligbad
  • Toiletartikelen
  • Toiletbeugel
  • WC
Slaapkamer
  • Airconditioning
  • Bureau
  • Flatscreen televisie
  • Geluiddichte kamer
  • Kluis
  • Koffie- en theefaciliteiten
  • Radio
  • Telefoon
  • TV
Woon gedeelte
  • Kabeltelevisie
  • Verwarming
  • Waterkoker
Internet
  • Gratis Wifi
Parkeren
  • Openbaar Parkeren
  • Parkeerplaats
Diensten receptie
  • Express check-in/check-out
Schoonmaak service
  • Wasservice
Zakelijke faciliteiten
  • Vergaderzaal
Wellness
  • Fitnessruimte
Huisdieren
  • Huisdieren toegestaan
Activiteiten
  • Golfbaan
  • Speeltuin
Algemeen
  • Lift
Toegangkelijkheid
  • Anti-allergene kamers
Roken
  • Rokersruimte
Buiten
  • Terras
  • Tuin

In de omgeving

7.7

Beoordeeld door: 1686 gasten.

7

Rosemary

Gezin met kinderen
24 mei 2025

“Goede locatie. De kamer is zeer eenvoudig, maar schoon.”
  • Geweldige locatie en goede prijs. Gratis parkeren voor het hotel.
  • Ondergrondse parkeergelegenheid kost €18 per nacht, wat prijzig is.

8

Lillian

Jong stel
19 mei 2025

“Zeer goed”
  • de parkachtige omgeving dicht bij het stadscentrum

8

Junojules

Zakenreiziger
16 mei 2025

“Comfortabel genoeg voor een bezoek aan Neuss.”
  • Ik verbleef tijdens mijn zakenreis in de omgeving van Neuss. Het hotel was gemakkelijk met de auto te vinden, en er was een openbare parkeerplaats direct ervoor, die redelijk goedkoop was. De kamer was groot genoeg, schoon en comfortabel. De douche was ruim en aangenaam in gebruik. Ik raad dit hotel aan als uw focus niet op het stadscentrum ligt; zelfs als u naar het stadscentrum moet, is er een tramstation in de buurt dat gemakkelijk toegankelijk is voor andere locaties.
  • Niets bijzonders.

9

Elizabeth

Jong stel
14 mei 2025

“schoon hotel, rustig, goede locatie, zeer comfortabele bedden.”
  • schoon, gemakkelijk te vinden en rustig.
  • Ik had graag cafeïnevrije thee/koffie op de kamer gehad en misschien een koekje. De kosten voor het ondergrondse parkeren waren duur. Dit is essentieel wanneer je met een motor reist. Het zou prettig geweest zijn om dit gratis of op zijn minst met korting te krijgen, aangezien we daar verbleven.

9

Helen

Jong stel
5 mei 2025

“Ideaal voor een kort verblijf. Handig en zeer schoon. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.”
  • Goede locatie en gemakkelijke toegang tot het centrum van Neuss en Düsseldorf met de tram. Zeer vriendelijk personeel.

8

Michael

Jong stel
3 mei 2025

“Goede verblijf”
  • Ontbijt
  • Parkeren bij het hotel is betalend.

10

Thomas

Gezin met kinderen
27 april 2025

“Uitzonderlijk”
  • Hoger dan ik had verwacht.
  • Niets

7

Alasdair

Jong stel
21 april 2025

“Goed”
  • Zeer comfortabel, schoon
  • Het personeel was geweldig, op één vrouwelijke nacht Receptioniste na - ik heb nog nooit het onfortuinlijke voorrecht gehad om met zo'n onbeleefde medewerker om te gaan - zij is de enige reden waarom ik niet een 10/10 kan geven, verbazingwekkend slechte klantenservice.

10

Ewakaz

Zakenreiziger
12 april 2025

“Uitstekend”
  • Schone, comfortabele kamers met een goede verbinding met het openbaar vervoer.

9

Lmt1964

Zakenreiziger
10 april 2025

“Een fijn, schoon, rustig hotel.”
  • Centrale ligging.
  • Alles was in orde.

9

Michael

Groepsreizigers
8 april 2025

“zeer tevreden”
  • heel mooi hotel

3

Eva-marie

Jong stel
22 maart 2025

“ongelooflijk onbeschoft Nachtdienst die boos is wanneer je hem moet wakker maken”
  • Schoon, niets bijzonders maar goede locatie.
  • De parkeerplaats wordt gebruikt door drugsverslaafden en is wat onveilig. Buiten parkeren kost 3 EUR per nacht, maar het is een beetje eng, vooral voor vrouwen. Hotelparkeren kost 18 EUR. Ze hebben onze sleutelkaarten een dag te vroeg geannuleerd. Toen we de laatste avond moe om middernacht thuis kwamen, was er niemand bij de receptie. We liepen naar onze kamers en realiseerden ons dat de sleutels niet werkten, en moesten opnieuw naar de receptiebalie. Het duurde ongeveer 20 minuten van het luiden van de bel en rondlopen in het hotel roepend om iemand te vragen te komen, totdat uiteindelijk iemand opdook. Hij was extreem onvriendelijk en leek waarschijnlijk net wakker te zijn. Maar in plaats van zich te verontschuldigen voor het niet doen van zijn werk, was hij enorm onbeschoft en zei hij dat hij druk was met andere zaken en dat we gewoon hadden kunnen wachten, dan zou hij uiteindelijk wel komen als het onze beurt was... Ik was heel geschokt over hoe hij zo onbeleefd kon zijn tegen klanten en verwachtte dat zij meer dan 20 minuten in een lege en koude lobby moesten wachten. Over het algemeen duurde het 30 minuten voordat we weer bij onze kamers waren. Dit was zeker niet de manier waarop we behandeld wilden worden en hoe we onze avond wilden doorbrengen. We hadden de volgende ochtend een zeer vroege start en 30 minuten eerder zou een verschil voor ons gemaakt hebben. Het hotel moet echt het gedrag van hun personeel en de manier waarop zij met hun klanten omgaan, verbeteren!

6

Colin

Jong stel
27 februari 2025

“Fijn personeel, maar teleurstellend hotel.”
  • lief personeel en een schone, rustige omgeving
  • Bij aankomst werd ons meegedeeld dat de bar en het restaurant gesloten waren voor een feestje, waarover wij vooraf geïnformeerd hadden moeten worden. Op zaterdagavond was de bar zelfs om 21.00 uur gesloten. Elke dag hadden we slechts één handdoek in onze kamer en de douchedeur had geen afdichting aan de onderkant, waardoor we na elke douche de vloer moesten drogen.

Ook van de makers van Hotels.nl: Hotel.team, een revolutionaire Hotel booking AI Agent. Meld je nu aan!
Hotels.nl is meermaals gekozen tot beste hotelaanbieder van Nederland. Hotels.nl werkt samen met betrouwbare partners om de beste deals en service te leveren. Met meer dan 5 miljoen tevreden klanten en 20+ jaar ervaring in de hotelbranche zorgen we ervoor dat jouw boeking eenvoudig en zonder zorgen verloopt.
© HNL Nederland BV, KVK nummer 94742367, BTW nummer NL 866878063B01.