7.9
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

Bastion Hotel Roosendaal

Beschikbaarheid ophalen...


Informatie over de accommodatie


Bastion Hotel Roosendaal is een modern drie-sterrenhotel dat zich richt op zowel zakelijke reizigers als toeristen, met een focus op klantgerichte service en uitgebreide faciliteiten. Het hotel is strategisch gelegen aan de Bovendonk in Roosendaal, in de nabijheid van de snelwegen A17 en A58. Deze centrale ligging zorgt voor uitstekende bereikbaarheid en maakt het tot een ideale uitvalsbasis voor ontdekkingstocht in West-Brabant en omliggende steden zoals Breda en Antwerpen. Het centrum van Roosendaal, met zijn diverse winkels en eetgelegenheden, ligt op enkele minuten rijden, wat het verblijf nog aantrekkelijker maakt.

De eetgelegenheden van het hotel bieden een belangrijke aanvulling op de exploitatie. Het restaurant serveert een gevarieerd aanbod, waaronder ontbijt, lunch en diner, bereid met verse ingrediënten van hoge kwaliteit. Gasten kunnen genieten van een ontspannen sfeer in de bar, waar ze na een drukke dag kunnen ontspannen met een drankje. Naast de culinaire mogelijkheden, heeft het hotel diverse faciliteiten die het verblijf verhogen, zoals gratis Wi-Fi, een fitnessruimte, en een rooklounge met een pooltafel. Voor zakelijke gasten zijn er vergaderfaciliteiten aanwezig, en de 24-uurs receptie zorgt ervoor dat gasten altijd geholpen kunnen worden met vragen of verzoeken.

De kamers van Bastion Hotel Roosendaal zijn modern ingericht en uitgerust met alle essentiële voorzieningen. Elke kamer biedt een comfortabel bed, een flatscreen-tv, een minibar en een werkplek, wat bijdraagt aan een aangenaam verblijf. Het hotel garandeert een rustige en ontspannen omgeving waarbij elk detail is doordacht. Voor gasten die met de auto reizen, biedt Bastion Hotel Roosendaal gratis parkeergelegenheid op eigen terrein. De ruime en goed toegankelijke parkeerplaats maakt het voor bezoekers gemakkelijk om hun voertuig veilig te parkeren, hetgeen een extra pluspunt vormt voor zowel korte als langere verblijven.



Faciliteiten in Bastion Hotel Roosendaal

Eten en drinken
  • Bar
  • Lunchpakket
  • Ontbijt
  • Restaurant
Service
  • Bagage-opslag
  • Stomerij
Badkamer
  • Bad of douche
  • Douche
  • Haardroger
  • Inloopdouche
  • WC
Slaapkamer
  • Bureau
  • Eigen badkamer
  • Flatscreen televisie
  • Kluis
  • Koelkast
  • Satelliet televisie
  • Telefoon
  • WiFi
  • Zithoek
Woon gedeelte
  • Airconditioning
  • Koffiezetapparaat
  • Verwarming
Internet
  • Gratis Wifi
  • Internet
  • Internet
Parkeren
  • Parkeerplaats
Diensten receptie
  • 24-uurs receptie
Schoonmaak service
  • Wasservice
Zakelijke faciliteiten
  • Computer (openbaar)
Wellness
  • Fitnessruimte
Extra bed voor Kinderen
  • Kinderen/extra bedden
Activiteiten
  • Biljart
Algemeen
  • Lift
  • Lounge
  • Verwarming
Roken
  • Rokersruimte
Buiten
  • Terras

In de omgeving

Parkeergarage
  • Mill Hill 1.2 km
  • Biggelaar 1.3 km
  • Roselaar 1.4 km
  • P+R terrein Stationsplein 1.9 km
  • De Schietbaan 3.4 km
  • Sportpark De Wallen 4.7 km
  • Plantagebaan 5.7 km
  • Bosbad Hoeven 8.1 km
Restaurant
  • Lucky Garden 441m
  • Restaurant Vrouwenhof 722m
  • Culinicious in de Watertoren 1 km
  • La Cubanita 1.1 km
  • Restaurant Osaka 1.1 km
  • Mr Shushi 1.1 km
  • Mr. Patat 1.1 km
  • Curry Masala 1.1 km
Museum
  • Museum Tongerlohuys 1.4 km
  • ’t Kniphof 6.3 km
  • Vliegend Museum Seppe 6.4 km
  • De Holle Roffel 6.6 km
  • Gerard Meeusenmuseum 6.6 km
  • Mastboomhuis 7.4 km
  • Karrenmuseum 7.6 km
  • Zouavenmuseum 8.2 km
Toeristische attractie
  • 3e Wereldbos Wandelroute 7.9 km
Treinstation
  • Roosendaal 2 km
  • Essen 7 km
  • Oudenbosch 8.3 km

7.9

Beoordeeld door: 197 gasten.

5

Colin

Jong stel
13 april 2025

“Kamers en faciliteiten hebben een beetje een update nodig.”
  • Het personeel was uitstekend. Behulpzaam en meegaand.
  • Het leek op een wegrestaurant met 4 vrachtwagens op de parkeerplaats, een biljarttafel en een dartbord. Tijdens het ontbijt kwam er een vreemde mix van gasten voorbij.

8

Matthys

Zakenreiziger
28 maart 2025

“handige locatie”
  • goede locatie
  • niets

3

Lemajeur

Groepsreizigers
22 maart 2025

“Slechte management en service!”
  • Slechte management en service!
  • Slechte management en service!

6

Marco

Gezin met kinderen
16 maart 2025

“Aangenaam”
  • Goede prijs, ruime kamers en badkamers.
  • Het matras moet worden vervangen.

8

Jaap

Alleenreiziger
4 maart 2025

“Een comfortabele en goed toegankelijke accommodatie in Zuid-Nederland.”
  • goed gelegen en goed beheerd hotel
  • Vanwege de epidemie functioneerde de faciliteit op het laagste niveau, met het restaurant en de bar gesloten.

7

Edison

Gezin met kinderen
24 februari 2025

“Het was adequaat voor de prijs.”
  • het bed en het dekbed waren comfortabel
  • Het douchehanddoek was ruw, je kunt mensen buiten praten horen, het gordijn was kapot.

4

Karen

Gezin met kinderen
21 februari 2025

“Teleurstellend”
  • Locatie, schone kamers, gratis biljarttafel. Het personeel was vriendelijk genoeg, en de vele problemen waren niet hun schuld, maar te wijten aan onderbezetting en het ontbreken van beschikbaar onderhoudspersoneel.
  • Moeten wachten op toegang tot de parkeerplaats gedurende meer dan 10 minuten, dit gebeurde bij bijna iedereen die arriveerde. De parkeerplaats was vol op zaterdag, waardoor er nergens kon worden geparkeerd. De kamer werd op de tweede dag niet schoongemaakt en er waren geen schone handdoeken. Na het vragen moest ik 3 uur wachten op schone handdoeken en om douchegel en koffie voor de kamer te vragen. Ontbijt voor 17,25 euro is veel te duur.

8

Rosangela

Gezin met kinderen
18 februari 2025

“Het is een gezellige plek en het personeel is uitstekend, vriendelijk, attent, aardig en voorkomend.”
  • Ik hou van het uitzicht vanuit het raam, de koffiezetter en de koffie. Het is rustig.
  • Ik miste een badkamermat. Water van de douche spettert eruit. Ik vond het kussen niet prettig. Het zorgde voor pijn in mijn nek. Geen wasdienst.

7

Mladen

Jong stel
15 februari 2025

“Superior kamer”
  • Zeer schoon en gezellig.
  • Het is een ouder (maar functioneel) hotel in het kleine plaatsje en hoewel we over het algemeen tevreden waren met ons verblijf, vinden wij de prijs aanzienlijk hoger dan deze zou moeten zijn in onze ogen en dat is de enige reden waarom ik het niet hoger heb beoordeeld. Het verlagen van de prijs met slechts 10 euro per nacht zou ongetwijfeld leiden tot betere beoordelingen.

6

Rik

Alleenreiziger
6 februari 2025

“Tot nu toe zeer duur vanwege misleidende e-mails van Bastion Hotel.”
  • Inchecken was prima, maar de boeking was een groot probleem omdat ik door misleidende e-mails twee keer heb geboekt en ik wacht nog steeds op de terugbetaling van de tweede boeking!
  • Dat ik twee keer heb geboekt vanwege misleidende e-mails namens Bastion Hotels en het feit dat ik nog steeds wacht op een terugbetaling voor de onnodige boeking als gevolg van de e-mail van Bastion. Het personeel van het hotel was onmiddellijk geïnformeerd (zij merkte dit op en schreef naar het hoofdkantoor), maar er is nog steeds geen antwoord en correctie van de fout die is gemaakt door misleidende e-mails van Bastion!!!! Ik heb Bastion al geschreven, waarvoor een antwoord binnen de 10 dagen werd beloofd, maar tot nu toe geen reactie ontvangen.

4

Erika

Jong stel
5 januari 2025

“Onplezierig, voornamelijk vanwege de vieze kamer.”
  • Niets bijzonders, om eerlijk te zijn. We hadden een plek nodig om te slapen na het bijwonen van een bruiloft en dit was het dichtstbijzijnde hotel.
  • Te beginnen met de parkeerpoort die niet openging vanwege een technische storing. We hebben 15 minuten gewacht en na het uitblijven van een reactie hebben we buiten het hotel geparkeerd. Vervolgens was de incheckervaring ook niet aangenaam; het personeel leek onder stress te staan en het duurde langer om het inchecken te voltooien. Ten slotte was de kamer bij binnenkomst onaangenaam; er lagen frietjes op de vloer, er zat stof in de kasten en onder de bedden.

6

Kokkeeri

Zakenreiziger
2 januari 2025

“Aangenaam”
  • Het is geschikt voor een kort verblijf voor werk. Het heeft de juiste voorzieningen en is gemakkelijk bereikbaar. De check-in verloopt soepel.

9

Duncan

Gezin met kinderen
30 december 2024

“Uitstekend”
  • Schone, comfortabele kamer.
  • Te heet, maar ze zijn bijna altijd zo.

5

Jelmer

Alleenreiziger
23 december 2024

“Aanvaardbaar”
  • De Deluxe Twin kamer lijkt erg veel op de reguliere Twin kamers waarin ik heb verbleven in andere Bastion hotels. De hotelkamers zijn verder zeer vergelijkbaar met andere Bastion Hotels waar ik heb verbleven.

9

Vikas

Zakenreiziger
23 december 2024

“Het is een geweldige accommodatie, de kamers zijn schoon en het personeel is zeer goed en behulpzaam.”
  • Locatie en personeel waren beleefd...
  • Het ontbijtaanbod was vanwege COVID-19 zeer beperkt.

1

Przemysław

Gezin met kinderen
16 december 2024

“Bad”
  • Ik werd zeer slecht behandeld in het restaurant. Het feit dat ik niet gevaccineerd ben, maakt me niet minderwaardig. Ik ben op een zeer onvriendelijke manier behandeld in een leeg restaurant en ik werd gevraagd te vertrekken. Dit is een vrij land waar een normaal persoon als een ongedierte wordt behandeld.

7

Heath

Vriendengroep
11 december 2024

“Goed”
  • De verwarming werkte niet in de kamer, het restaurant was gesloten in het weekend en het ontbijt was basis voor 17 euro.

10

Ouyang

Zakenreiziger
10 december 2024

“Uitzonderlijk”
  • Vrienden zeiden dat het erg goed was om daar te wonen, het personeel was super vriendelijk en de kamer was zeer schoon. Het is een hotel dat het aanbevelen waard is.

7

Neli

Zakenreiziger
9 december 2024

“Prettig, rustig en ontspannend in de avond, zodat men de volgende dag ontspannen en energiek kan zijn.”
  • Het ontbijt was lekker en gevarieerd. Een van de koks bereidde uitstekende gerechten en het personeel in de avond bood een zeer tevredenstellende houding en service! De kamer werd regelmatig op een nette en zorgvuldige manier schoon gemaakt!

1

Janara

Zakenreiziger
1 december 2024

“Ik ga daar nooit meer verblijven.”
  • Niets
  • Alles

4

Mohammad

Jong stel
25 november 2024

“Niet zoals verwacht voor de prijs.”
  • Er is eigenlijk niets om van te houden, behalve de Wi-Fi verbinding.
  • Het personeel was niet gastvrij. Ze gaf ons de dichtstbijzijnde kamer bij de lobby, maar deze was luidruchtig en stonk vanwege de nabijheid van de ingang van de lobby. Daarnaast rookten mensen bij de ingang van het hotel, naast onze kamer.

9

Terry

Alleenreiziger
5 november 2024

“Uitstekend”
  • Sfeer, ontbijt, kamerlampen erg mooi
  • Vrij ver van het centrum

7

Aleš

Zakenreiziger
3 november 2024

“Goed”
  • Goed ontbijt, zeer behulpzaam personeel
  • Met enkele verbeteringen zou dit een 4-sterren hotel kunnen zijn.

8.8

Ricardo Vierwind
“Netjes en verzorgd hotel. ”
  • De kamers zijn ruim genoeg en de bedden slapen comfortabel. Ook de douche is erg ruim en netjes. Koelkastje en Nespresso is wel fijn. Zeker om iets koels te kunnen houden of om nog even een bakkie koffie te kunnen doen op de kamer. De gang naar de kamers zijn ook afgesloten en kunnen alleen betreden worden met je kamersleutel. Dit houdt het op de gangen wel lekker rustig.
  • Helaas zijn er geen kamers met twee persoonsbedden beschikbaar. Verder is het wat gehorig. Zo hoor je aan de waterleidingen in de muur dat iemand elders doortrekt of aan hetdouchen is. Ook hoor je makkelijk mensen op de gang praten.

7

Ryan
“Heb goed kunnen slapen”
  • Verslapen voor ht uitchecken maar werd toch heel vriendelijk benaderd
  • Ligging van hotel is wel ff stukje lopen naar centrum

9.4

O el Barbari
“Uitstekende service ”
  • Ontvangst top zo ook de service bed heerlijk
  • Geen

8.2

Fam.Domingo
“Goed hotel, vriendelijk personeel”
  • Vriendelijk personeel
  • Slechte nachtrust gehad. veel klusbusjes met zzpérs. Om 03.00u begon het douchen en het slaan van deuren. Dit om vroeg te kunnen beginnen. Dit was die zeer warme periode. helaas slechte nachtrust.

7.6

Jan Hendriksen
“Lekker geslapen, slecht ontbijt”
  • Ondanks dat het hotel midden in een verbouwing was hebben we prettig geslapen
  • Veel geld betaald voor een kamer incl. ontbijt, gekookte eieren waren zo zacht dat ze bij het eerste barstje in de schil al leeg stroomden. Er werd toen gevraagd of ik een gebakken ei zou willen, en die was ook alle behalve gaar.

10

MJM IN T GROEN
“Dicht bij het centrum, goed eten en slapen”
  • Attent personeel. Praktische kamer en doucheruimte.
  • enige dat ik kan verzinnen, is dat het schemerlampstekker eruit moest voordat er een stopcontact vrij kwam voor het opladen van de telefoon.

7.6

sjm de wolff
“het was goed ”
  • goede bedden schone kamers
  • toilet beneden verdieping was niet schoon ontbijt simpel

Vraag en antwoord.

Wat is het telefoonnummer van Bastion Hotel Roosendaal?

Het telefoonnummer van Bastion Hotel Roosendaal is +31 165 549 419.

Wat is de URL van de officiële website van Bastion Hotel Roosendaal?

De eigen website van Bastion Hotel Roosendaal Kunt u hier vinden.

Hoe ver ligt Bastion Hotel Roosendaal van het centrum van Roosendaal?

Bastion Hotel Roosendaal ligt 1,1 km van het centrum van Roosendaal.

Heeft Bastion Hotel Roosendaal WIFI beschikbaar voor de gasten?

Bastion Hotel Roosendaal heeft WIFI beschikbaar in het hele hotel.

Heeft Bastion Hotel Roosendaal een eigen restaurant?

Bastion Hotel Roosendaal heeft een restaurant. Neem contact op met het hotel om een tafel te reserveren.

Is er een fitness ruimte in Bastion Hotel Roosendaal?

Bastion Hotel Roosendaal Heeft een eigen fitness ruimte.

Is er een eigen parkeerplaats bij Bastion Hotel Roosendaal?

Bastion Hotel Roosendaal heeft een eigen parkeerplaats voor de gasten. Gebruik is meestal op eigen risico. Er kunnen kosten verbonden zijn aan het parkeren.

Heeft Bastion Hotel Roosendaal ontbijt voor de gasten?

Bastion Hotel Roosendaal heeft ontbijt beschikbaar voor de gasten. Ontbijt is niet altijd inclusief in de kamerprijs.

Ook van de makers van Hotels.nl: Hotel.team, een revolutionaire Hotel booking AI Agent. Meld je nu aan!
Hotels.nl is meermaals gekozen tot beste hotelaanbieder van Nederland. Hotels.nl werkt samen met betrouwbare partners om de beste deals en service te leveren. Met meer dan 5 miljoen tevreden klanten en 20+ jaar ervaring in de hotelbranche zorgen we ervoor dat jouw boeking eenvoudig en zonder zorgen verloopt.
© HNL Nederland BV, KVK nummer 94742367, BTW nummer NL 866878063B01.