7.1
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

Campanile Hotel Rotterdam

Beschikbaarheid ophalen...


Informatie over de accommodatie


Campanile Hotel Rotterdam biedt een strategische locatie voor zowel zakelijke gasten als toeristen. Gelegen aan de Koningslaan, zijn de verbindingen naar belangrijke uitvalswegen zoals de A16 en A20 uitstekend en zijn de belangrijkste bezienswaardigheden van Rotterdam binnen handbereik. Het hotel is goed bereikbaar met het openbaar vervoer, wat bijdraagt aan de aantrekkelijkheid voor bezoekers die de stad willen verkennen zonder de noodzaak van een eigen voertuig. Dankzij deze gunstige ligging kunnen gasten eenvoudig de bruisende stad ervaren met zijn unieke architectuur, zoals de Markthal, de iconische Erasmusbrug en de torenhoge Euromast.

De accommodatie is voorzien van moderne en functionele kamers, die zijn ontworpen met het oog op comfort en praktische behoeften. Elke kamer beschikt over een flatscreen-tv, koffie- en theefaciliteiten, een bureau en een eigen badkamer met douche. De inrichting is eenvoudig maar efficiënt, hetgeen bijdraagt aan een zorgeloos verblijf. Het hotel biedt tevens gratis Wi-Fi in alle ruimtes, een businesscorner voor zakelijke reizigers en een 24-uursreceptie, waar vriendelijk personeel altijd klaarstaat om ondersteuning te bieden. De oprechte aandacht voor de cliënt integreert moeiteloos met de praktische voorzieningen, wat Campanile Hotel Rotterdam tot een betrouwbare keuze maakt.

Daarnaast biedt het hotel eetgelegenheden met een restaurant dat dagelijks een gevarieerd ontbijtbuffet serveert, naast een à-la-cartemenu voor lunch en diner dat zowel lokale als internationale gerechten bevat. De hotelbar is een uitnodigende ruimte waar gasten kunnen ontspannen na een drukke dag. Met de beschikbare gratis parkeergelegenheid op het terrein, krijgen gasten een extra voordeel, waardoor de algehele gemoedsrust tijdens hun verblijf wordt vergroot. Campanile Hotel Rotterdam is dus goed gepositioneerd om aan de wensen van zowel vakantiegangers als zakelijke reizigers te voldoen, met een focus op een comfortabele en toegankelijke ervaring in de stad.



Faciliteiten in Campanile Hotel Rotterdam

Eten en drinken
  • Bar
  • Lunchpakket
  • Ontbijt
  • Restaurant
Service
  • Bagage-opslag
Badkamer
  • Bad of douche
  • Haardroger
  • WC
Slaapkamer
  • Bureau
  • Eigen badkamer
  • Flatscreen televisie
  • Strijkvoorzieningen
  • Telefoon
  • Wekdienst/ wekker
  • WiFi
Woon gedeelte
  • Verwarming
Internet
  • Gratis Wifi
  • Internet
Parkeren
  • Parkeerplaats
Diensten receptie
  • 24-uurs receptie
Schoonmaak service
  • Wasservice
Zakelijke faciliteiten
  • Vergaderzaal
Huisdieren
  • Huisdieren toegestaan
Extra bed voor Kinderen
  • Kinderen/extra bedden
Fietsen
  • Fietsenstalling
  • Fietsverhuur
Algemeen
  • Verwarming
Buiten
  • Terras
  • Tuin

In de omgeving

Parkeergarage
  • Alexandrium Zuid 810m
  • Q-Park, Alexandrium III 1.2 km
  • P4 3.7 km
  • Mandeville 3.7 km
  • Parkeergarage Argonautenweg 3.7 km
  • Oude Haven 4.6 km
  • Kiphof 4.6 km
  • Blaakhaven 4.8 km
Restaurant
  • Tak Lee 618m
  • Grillroom Alexandria 677m
  • Pizzeria San Antonio 680m
  • Nieuw Lin-Fah 714m
  • Holland 737m
  • Neptune 769m
  • De Beren 771m
  • Verhagen 809m
Museum
  • Gemaal Jan Anne Beijerinck 2.5 km
  • Rotterdams Openbaar Vervoer Museum 4.1 km
  • Streekmuseum Krimpenerwaard 4.3 km
  • Openlucht Binnenvaart Museum 4.7 km
  • Kijk Kubus 4.8 km
  • Schaakstukkenmuseum 4.8 km
  • Mariniersmuseum 4.8 km
  • Museum Rotterdam 5.1 km
Toeristische attractie
  • Kubuswoningen 4.8 km
  • Markthal 5 km
  • Rib Experience 5.3 km
  • Kids Marina 5.4 km
  • Floating Pavilion 5.7 km
  • Fast Ferry 6 km
  • Miniworld Rotterdam 6.1 km
  • Marineloodsvaartuig Castor 6.3 km
Treinstation
  • Alexander 707m
  • Oosterflank 748m
  • Rotterdam Alexander 758m
  • Prinsenlaan 1.1 km
  • Graskruid 1.2 km
  • Binnenhof 1.6 km
  • Romeynshof 1.6 km
  • Hesseplaats 1.9 km

7.1

Beoordeeld door: 365 gasten.

6

Coralie

Groepsreizigers
8 mei 2025

“Het voldeed aan het doel dat we nodig hadden, namelijk: een plek om te slapen na een concert.”
  • Het voldeed aan ons doel, namelijk een plek om te slapen na een concert. Het is niet de mooiste of super schone plek ooit, maar het is prima.
  • Het voldeed aan het doel dat we nodig hadden, namelijk een plek om te slapen na een concert. Het is niet de mooiste of schoonste plek ooit, maar het is in orde.

8

Raimondas

Jong stel
20 april 2025

“Zeer goed”
  • Het personeel was zeer behulpzaam en warmhartig!
  • Airconditioning ontbrak echt.

9

Xin

Gezin met kinderen
18 april 2025

“Zeer comfortabele verblijf.”
  • De receptie was zeer vriendelijk en behulpzaam. Het bed was comfortabel en de kamer was schoon met alles wat we nodig hadden. De buurt waarin het zich bevond was rustig en voelde veilig aan. Het trein- en metrostation was op loopafstand en direct naast het station bevindt zich een groot winkelcentrum, inclusief een supermarkt.
  • Het water in de douche liep niet goed weg en het duurde even voordat al het water was afgevoerd. Het was ook een beetje warm, zelfs met de radiator uit, dus hielden we de deur van onze kamer open. Er is ook geen lift om de kamers op de bovenverdieping te bereiken.

6

Michael

Jong stel
14 april 2025

“Aangenaam”
  • Vriendelijk personeel, eerlijke prijs.
  • Oud gebouw en meubilair, kleine kamer. Aan de andere kant, je krijgt waar je voor betaalt.

9

Yared

Alleenreiziger
9 april 2025

“Houd vol!!!”
  • Alles
  • Niets

4

James

Jong stel
16 maart 2025

“Teleurstellend”
  • u kunt gratis parkeren
  • afgewerkt

4

Michael

Jong stel
10 maart 2025

“Teleurstellend”
  • Goede en overvloedige ontbijt.
  • Zeer slechte prijs-kwaliteitverhouding voor wat het is, een soort lodge gebouwd achter een restaurant. Alle kamers hebben directe toegang van buitenaf. De onze was stinkend en luidruchtig, gelegen naast een verkeersknooppunt met nachtverkeer. Er is een voorstedelijke supermarkt op ongeveer tien minuten lopen, maar verder is er geen enkele reden om dit gebied te bezoeken. We moesten vragen om kledinghangers en een badmat. Zeer weinig opbergruimte.

5

Venkat

Zakenreiziger
25 februari 2025

“Passabel”
  • Het personeel was erg vriendelijk en bood goede service.
  • De kamer is teleurstellend. Er ontbreken basisvoorzieningen zoals stopcontacten naast het bed, airconditioning, enzovoort.

6

Tammie

Alleenreiziger
21 januari 2025

“Geweldige accommodatie, redelijke locatie.”
  • Ik vond de accommodatie zelf erg prettig en de mogelijkheid om op het terrein te dineren.
  • Ik vond het niet prettig dat de locatie zo ver van het stadscentrum lag, en dat het openbaar vervoer ongeveer 15 minuten lopen was. Bovendien duurde het nog eens 30 minuten om bij het stadscentrum te komen. Daarnaast werkte de afvoer in mijn badkuip niet goed, waardoor het water tijdens het douchen niet afliep.

4

Yaprak

Jong stel
18 januari 2025

“de prijs/kwaliteitverhouding was niet goed genoeg”
  • ontbijt
  • Het was schoon genoeg, maar er waren insecten in de kamers. De badkamer moet gerenoveerd worden.

10

Oliwia

Vriendengroep
16 januari 2025

“Uitzonderlijk”
  • 24-uurs klantenservice
  • N.v.t.

5

Larry

Jong stel
10 januari 2025

“vriendelijk personeel, maar geen goede prijs-kwaliteitverhouding”
  • ongeveer 10 minuten lopen naar de metro
  • steile trappen slecht wifi als de kamer niet dicht bij de receptie is

3

Hasani

Zakenreiziger
9 januari 2025

“niet prettig”
  • Het is zo lawaaierig, alsof je in het midden van een snelweg slaapt. De muggen bijten je als monsters. Het doortrekken van de buren is te horen als een brul in jouw kamer. Ik kon insecten in mijn kamer vinden. Het internet is ontzettend traag. Het restaurant is alleen geopend tot 18.00 uur, behalve op vrijdag, zaterdag en zondag. Is dat niet vreemd?

4

Kristine

Jong stel
2 januari 2025

“Teleurstellend”
  • Het enige positieve punt was de locatie, dicht bij de stad Rotterdam.
  • Roomservice; niet genoeg handdoeken; geen föhn; vuil; ratten die voor het hotel rondscharrelen.

2

Eugene

Zakenreiziger
21 december 2024

“Ik heb in verschillende Campanile-hotels in Europa verbleven, maar dit was een teleurstelling.”
  • De fietsverhuur was prettig.
  • Mijn kamer was slecht schoongemaakt, er kwam een scherpe geur van de was uit het beddengoed en er waren spinnenwebben in de hoeken van de badkamer. Onze kamer was veel te duur in verhouding tot de kwaliteit van de service die we hebben ontvangen.

8

Rebecca

Alleenreiziger
19 december 2024

“Behoefte aan een upgrade”
  • Vriendelijk personeel, goede locatie
  • De kamer en de badkamer zijn verouderd en hebben zeker een opknapbeurt nodig, vooral gezien de hoge prijs.

1

Helen

Jong stel
8 december 2024

“Bad”
  • Niets
  • Alles

10

Fahri

Gezin met kinderen
5 december 2024

“Uitzonderlijk”
  • Vreedzaam en comfortabel.
  • De prijs was hoger dan wat ik betaalde tijdens mijn vorige verblijf.

8

Nikkonick

Alleenreiziger
3 december 2024

“mooie locatie ten opzichte van het stadscentrum en het Alexandrium Winkelcentrum”
  • Aangenaam verblijf, het ontbijt was over het algemeen goed. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Ik zal zeker in de zomer weer terugkomen om daar te verblijven.
  • Het bed had iets beter kunnen zijn en wellicht kan er een bredere selectie van ontbijtitems worden aangeboden.

5

Komeil

Alleenreiziger
1 december 2024

“De accommodatie is qua constructie geen hotel, maar lijkt op een herberg en ik zou het niet...”
  • geluidsoverlast, aparte kamers, geen lift. Parkeerruimte beperkt in het weekend. Geen waar voor uw geld, vooral wanneer ontbijt is uitgesloten, dat vrij basaal is voor een 3-sterrenhotel.

10

Iker

Gezin met kinderen
28 november 2024

“Gewoon goed voor een overgangsdag en in het centrum van Rotterdam.”
  • Het is zeer handig.

1

Sibin

Gezin met kinderen
28 november 2024

“Vermijden”
  • Niets buiten de medewerkers en het eten. Ik moet vermelden dat deze plaats een motel is en ver voorbij zijn beste tijd. Ik denk niet dat dit plaatselijk ooit een stofzuiger of schoonmaakmiddelen heeft gezien. De foto's zijn waarschijnlijk meer dan 20 jaar oud en lijken in het echt op niets. Desondanks zijn de medewerkers uitzonderlijk goed. Misschien weten ze hoe slecht de situatie is en hebben ze begrip voor je. Een ander positief punt was het restaurant. Niet goedkoop, maar het eten was geweldig en de chef daar is vriendelijk en deskundig. We hadden geboekt voor 2 nachten en binnen 10 minuten wilden we uitchecken. Geen airconditioning en de kamer is vuil, de badkamer niet schoon, overal spinnenwebben, de matras zit vol met veren... Ik kan er nog wel even over doorgaan. Hoe dan ook, we moesten die nacht daar blijven omdat het al vrij laat was, maar de volgende ochtend checkten we uit en de medewerkers boden ons een terugbetaling aan voor de 2e nacht. Samengevat, geweldige medewerkers en goed restaurant, maar aan de prijzige kant. Slechte en ongerepte kamers. Ik zal hier niet opnieuw verblijven. Ik heb echter wel medelijden met de medewerkers.
  • Alles behalve het personeel en het eten.

7

Kinan

Jong stel
2 november 2024

“Goed”
  • Het personeel was erg aardig en vriendelijk.
  • De kamer was niet schoon! Er lagen oorbellen van de vorige personen, denk ik. En er waren overal vlekken.

8

Ekaterina

Jong stel
30 oktober 2024

“goede accommodaties”
  • Allemaal comfortabel. Er zou meer meubilair kunnen zijn.
  • een beetje te klein

5.8

Co2
“Goedkoop maar verwacht niet veel”
  • De prijs was scherp en de bereidwilligheid van de medewerker was prima daarmee is alles ook gezegd.
  • Bed doorgezakt, doucheslang lek die badkamer onder spoot, gehorig, rooklucht van overloop komt in de kamers, ontbijt verpakking over de datum in vitrine.

5.8

Ronald
“Onrustig en niet uitnodigend”
  • Het hotel ligt dicht bij de snelweg
  • Veel lawaai van andere bezoekers harde bedden

5.2

anoniem
“Schandalig . Zo armoedig. Heb nog nooit zoiets meegemaakt. ”
  • Niets
  • Heel klein, heel armoedig, bed met springveren, ongelofelijk

8.6

Gerrit Groote
“Prijs en kwaliteit heel goed”
  • prijs en ligging(vlakbij snelweg)heel fijn en de auto ook te parkeren voor de hotelkamer
  • Bedden oud en afwerking in hotel beetje verfen en kitten zou al heel anders ogen

8.2

Smeets
“Prima goedkoop hotel in bijna hartje Rotterdam.”
  • De service van het personeel. Als je wat vraagt of nodig hebt doen ze dat direct zonder dat je moet wachten. Wij gaan terug naar dit hotel.
  • Door de goedkope prijs (daar kozen wij bewust voor) zit er geen airco in de kamer. Met warme nachten misten wij deze (nogmaals eigen keuze). Je hoort 39 s morgens al heel vroeg veel verkeer langskomen als je aan de straatzijde je kamer hebt (raam moest open ivm ventilatie hitte). Echt negatief is het absoluut niet.

7.6

jim lekatompessij
“bed is zacht-bad Rol luik vervangen”
  • Je kan buiten roken- zou een hang asbak buiten zetten. of een gedeelte kamers wel rookers.
  • prima

Vraag en antwoord.

Wat is het telefoonnummer van Campanile Hotel Rotterdam?

Het telefoonnummer van Campanile Hotel Rotterdam is +31 10 220 2044.

Wat is de URL van de officiële website van Campanile Hotel Rotterdam?

De eigen website van Campanile Hotel Rotterdam Kunt u hier vinden.

Hoe ver ligt Campanile Hotel Rotterdam van het centrum van Rotterdam?

Campanile Hotel Rotterdam ligt 3,5 km van het centrum van Rotterdam.

Heeft Campanile Hotel Rotterdam een eigen restaurant?

Campanile Hotel Rotterdam heeft een restaurant. Neem contact op met het hotel om een tafel te reserveren.

Kan ik mijn huisdier meenemen naar Campanile Hotel Rotterdam?

Campanile Hotel Rotterdam staat het meenemen van huisdieren toe. Hieraan kunnen kosten en speciale voorwaarden verbonden zijn, neem altijd vooraf contact op met de accommodatie als u een huisdier mee wilt nemen.

Is er een eigen parkeerplaats bij Campanile Hotel Rotterdam?

Campanile Hotel Rotterdam heeft een eigen parkeerplaats voor de gasten. Gebruik is meestal op eigen risico. Er kunnen kosten verbonden zijn aan het parkeren.

Heeft Campanile Hotel Rotterdam ontbijt voor de gasten?

Campanile Hotel Rotterdam heeft ontbijt beschikbaar voor de gasten. Ontbijt is niet altijd inclusief in de kamerprijs.

Ook van de makers van Hotels.nl: Hotel.team, een revolutionaire Hotel booking AI Agent. Meld je nu aan!
Hotels.nl is meermaals gekozen tot beste hotelaanbieder van Nederland. Hotels.nl werkt samen met betrouwbare partners om de beste deals en service te leveren. Met meer dan 5 miljoen tevreden klanten en 20+ jaar ervaring in de hotelbranche zorgen we ervoor dat jouw boeking eenvoudig en zonder zorgen verloopt.
© HNL Nederland BV, KVK nummer 94742367, BTW nummer NL 866878063B01.