nhow Rotterdam - Rotterdam
nhow Rotterdam
nhow Rotterdam
nhow Rotterdam
nhow Rotterdam
Alle foto's
8.7
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

nhow Rotterdam

Aanbiedingen doorzoeken


Informatie over de accommodatie


nhow Rotterdam is een modern viersterrenhotel, gelegen aan de Wilhelminakade in het hart van Rotterdam. Het hotel bevindt zich op de zuidoever van de Maas, in de wijk Kop van Zuid, een gebied dat bekendstaat om zijn eigentijdse architectuur en indrukwekkende skyline. Dankzij de centrale ligging is het hotel uitstekend bereikbaar met het openbaar vervoer; metro- en tramhaltes liggen op loopafstand, en het centraal station is snel te bereiken. De Erasmusbrug, een van de iconische bezienswaardigheden van Rotterdam, ligt vlakbij, net als het Nederlands Fotomuseum en de populaire Markthal. Ook het Museum Boijmans Van Beuningen en de Euromast zijn eenvoudig te bezoeken vanuit het hotel. De sfeer in nhow Rotterdam is eigentijds en urban, met een internationale uitstraling die goed past bij de dynamiek van de stad. Door de ligging aan het water en het uitzicht op de skyline biedt het hotel een unieke ambiance voor zowel toeristen als zakenreizigers die in het centrum van Rotterdam willen verblijven.

De kamers van nhow Rotterdam zijn ruim en comfortabel ingericht, met een modern interieur en grote ramen die veel daglicht binnenlaten. Veel kamers bieden een panoramisch uitzicht over de Maas of de stad, wat bijdraagt aan een bijzondere ervaring. Elke kamer beschikt over een eigen badkamer, airconditioning, een flatscreen-tv en gratis wifi, zodat gasten altijd verbonden blijven. Het hotel biedt verschillende kamertypes, van standaardkamers tot suites, zodat er voor elk type reiziger een passende optie is. Naast de comfortabele kamers beschikt nhow Rotterdam over diverse faciliteiten, waaronder een fitnessruimte, vergaderruimtes en een dakterras. Voor gasten die met de auto komen, is er parkeergelegenheid beschikbaar. De combinatie van moderne voorzieningen, comfortabele kamers en gratis wifi zorgt ervoor dat zowel vakantiegangers als zakelijke gasten zich hier snel thuis voelen.

De service in nhow Rotterdam wordt gekenmerkt door een 24-uurs receptie en vriendelijk, behulpzaam personeel dat klaarstaat om gasten te ondersteunen. Het hotel serveert een uitgebreid ontbijt in internationale stijl, waarbij zowel warme als koude opties worden aangeboden. In het restaurant kunnen gasten terecht voor gerechten uit de internationale keuken, terwijl de bar op de bovenste verdieping uitkijkt over de stad en een ontspannen sfeer biedt. In de directe omgeving zijn bovendien diverse restaurants te vinden, zoals het eigentijdse Las Palmas en het stijlvolle HMB Restaurant. Wat nhow Rotterdam uniek maakt, is de combinatie van het moderne gebouw, het spectaculaire uitzicht en de veelzijdige doelgroep: het hotel is geschikt voor romantische uitjes, gezinnen en zakenreizigers die waarde hechten aan comfort en design.


Awards gewonnen door nhow Rotterdam

Beste Hotelketen 2016

Beste Hotelketen 2017

Beste Hotelketen 2019

Beste Hotelketen 2020


Faciliteiten in nhow Rotterdam

Eten en drinken
  • Bar
  • Lunchpakket
  • Ontbijt
  • Restaurant
  • Roomservice
Service
  • Autoverhuur
  • Bagage-opslag
  • Stomerij
  • Strijkservice
Badkamer
  • Douche
  • Haardroger
  • Inloopdouche
  • WC
Slaapkamer
  • Airconditioning
  • Bureau
  • Eigen badkamer
  • Extra groot bed
  • Flatscreen televisie
  • Geluiddichte kamer
  • Kluis
  • Minibar (exclusief)
  • Rolstoeltoegankelijk
  • Strijkvoorzieningen
  • Telefoon
  • Ventilator
  • WiFi
  • Zithoek
Woon gedeelte
  • Airconditioning
  • Kabeltelevisie
  • Koffiezetapparaat
  • Strijkijzer
  • Verwarming
Internet
  • Gratis Wifi
  • Internet
Parkeren
  • Parkeerplaats
Diensten receptie
  • 24-uurs receptie
  • Conciërgeservice
Schoonmaak service
  • Wasservice
Zakelijke faciliteiten
  • Business center
  • Vergaderzaal
Wellness
  • Finse Sauna
  • Fitnessruimte
Huisdieren
  • Huisdieren toegestaan
Fietsen
  • Fietsenstalling
  • Fietsverhuur
Algemeen
  • Green Key certificaat
  • Lift
  • Lounge
  • Verwarming
Toegangkelijkheid
  • Anti-allergene kamers
  • Familiekamers
Gehandicapen toegang
  • Rolstoeltoegankelijke kamers
Buiten
  • Terras

In de omgeving

Parkeergarage
  • Qpark De Rotterdam 155m
  • World Port Center: P1 156m
  • Q-Park Boston & Seattle 238m
  • Bezoekers Justitie 509m
  • Justitie 543m
  • Qpark Maastoren 641m
  • Erasmus Medisch Centrum Westzeedijk 1.2 km
  • Red Apple Parking 1.3 km
Restaurant
  • Rodeo Latin American Grill Restaurant 96m
  • Ono Japanese Dining 107m
  • Humphrey's restaurant 120m
  • Cafe Rotterdam 124m
  • Gauchos 127m
  • Azura 146m
  • Loetje 158m
  • Foodhallen Rotterdam 181m
Museum
  • Nederlands Fotomuseum 69m
  • Wereldmuseum Rotterdam 490m
  • Belasting & Douane Museum 724m
  • Villa Zebra 976m
  • Havenmuseum 1.2 km
  • Boijmans van Beuningen 1.4 km
  • Maritiem Museum 1.4 km
  • Depot Boijmans Van Beuningen 1.4 km
Toeristische attractie
  • Marineloodsvaartuig Castor 162m
  • Fast Ferry 477m
  • Floating Pavilion 484m
  • Rib Experience 1.3 km
  • Kids Marina 1.3 km
  • Splashtours 1.4 km
  • Lasergame Rotterdam 1.4 km
  • Markthal 1.6 km
Treinstation
  • Wilhelminaplein 512m
  • Rijnhaven 746m
  • Leuvehaven 1 km
  • Maashaven 1.1 km
  • Beurs 1.5 km
  • Eendrachtsplein 1.5 km
  • Dijkzigt 1.6 km
  • Rotterdam Zuid 1.6 km

8.7

Beoordeeld door: 589 gasten.

10

Oscar

Jong stel
24 oktober 2025

“Uitzonderlijk”
  • Er moet onderhoud aan het plafond worden uitgevoerd in de badkamer.

10

Martine

Gezin met kinderen
24 oktober 2025

“Uitzonderlijk”
  • Het personeel was geweldig! Ze waren zeer vriendelijk, zorgzaam en behulpzaam! Dank u.

9

Ayanna

Jong stel
23 oktober 2025

“Een bijna perfect verblijf, mits enkele verbeteringen worden doorgevoerd.”
  • De locatie is geweldig en het uitzicht vanuit de kamer was fenomenaal. De kamers zijn groot van formaat en het personeel was zeer behulpzaam en attent. We waardeerden de langere ontbijttijden in het weekend. We waren dol op het trendy design van het hotel en de kamer.
  • Het ontbijt kon beter. Er waren zeer beperkte opties voor veganisten (volledige afwezigheid van plantaardige eiwitopties). Ze raakten door de mokken voor thee/koffie, en we merkten op dat een lid van het personeel zonder handschoenen sommige voedselitems aanvulde. Het meubilair in de bar kan wel een update gebruiken, aangezien het een beetje versleten leek.

8

Donka

Gezin met kinderen
21 oktober 2025

“Zeer mooi hotel, zeer vriendelijk personeel, alleen om de klachten van bezoekers efficiënter te behandelen.”
  • De kamer is zeer goed, maar het was koud (in februari); blijkbaar werkte de airconditioning niet en werd deze niet gerepareerd tijdens ons verblijf. Gelukkig hebben we niet veel tijd in de kamer doorgebracht. Het ontbijt is overpriced; we hebben het niet genomen en kozen voor alleen een koffie of thee in de ochtend. De kamer heeft een mooi uitzicht op de haven en de omgeving.
  • Het airconditioningsysteem zo snel mogelijk repareren.

8

Maryna

Zakenreiziger
21 oktober 2025

“Zeer goed”
  • Ik vond dit geweldige uitzicht mooi, bovendien was het eten ook goed, en ik vond de locatie van het hotel leuk. Het personeel was vriendelijk en aardig.

4

Daniel

Jong stel
20 oktober 2025

“Geluidsoverlast in het hotel, niet van 4-sterren standaard.”
  • Comfortabel bed en mooi uitzicht vanaf de hoge vloer. Zeer behulpzame medewerker toen we vroegen om van kamer te wisselen.
  • We hebben een premium kamer met uitzicht op de skyline geboekt, maar de kamer die we aanvankelijk kregen toegewezen (1305) was ontzettend luidruchtig. Deze bevond zich op de hoek van het gebouw naast de Erasmusbrug, waardoor we de trams en het verkeer zeer duidelijk konden horen. Er waren betonnen pilaren in de kamer, waardoor deze onafgek finished aanvoelde en er nauwelijks privacy was in de badkamer. We zijn verhuisd naar een premium kamer met uitzicht op de zonsopgang voor de volgende twee nachten, die rustiger was op de 23e verdieping, maar nog steeds uitkeek op een bouwplaats. De matglas badkamermuren boden ook weinig privacy. Het hotel is voornamelijk stijl boven inhoud. De decoratie en faciliteiten voelen meer aan als die van een budget 3-sterren hotel in plaats van een 4-sterren pand. Het personeel was de eerste nacht niet erg behulpzaam, maar de receptioniste met wie we de tweede ochtend spraken was zeer behulpzaam en hielp ons met het verhuizen van kamers. We raden sterk aan om geen kamer met uitzicht op de stad te boeken als je niet 20 uur per dag de trams wilt horen! Al met al zouden we hier niet opnieuw verblijven.

9

Annemarie

Jong stel
19 oktober 2025

“Ontspannend verblijf met een comfortabele kamer, fantastisch uitzicht en een geweldig ontbijt.”
  • locatie-locatie-locatie!
  • Klein detail: waar laten we de handdoek drogen?

10

Claudia

Vriendengroep
15 oktober 2025

“Het beste uitzicht en ontbijt ooit.”
  • Het personeel was echt vriendelijk, we ontvingen zelfs gratis champagne en een kosteloze upgrade! De kamer en het uitzicht waren geweldig, ik heb nooit een mooier uitzicht gehad bij het wakker worden in mijn bed. Tot slot was het ontbijt het beste ontbijt dat ik ooit heb gehad, en opnieuw was het personeel erg vriendelijk.
  • De badkamer was echt prachtig, maar er waren enkele haren en de kleine tegels waren niet helemaal schoon. Misschien was het niet de beste keuze om die kleine tegels met voegen in de badkamer te gebruiken.

10

Misael

Jong stel
15 oktober 2025

“Uitzonderlijk”
  • Als je naar Rotterdam gaat, is dit absoluut de plek om te zijn!! 10/10, het personeel is super behulpzaam (Soraya) hielp ons en gaf ons een warm welkom. Ze was geweldig in het geven van aanwijzingen en het beantwoorden van al onze vragen. Het uitzicht is van een ander niveau! Er zijn geen woorden om het te beschrijven. Zeer aanbevolen!!

10

Licaj

Jong stel
12 oktober 2025

“beste hotel”
  • Alles was geweldig.
  • niets

8

Anonymous

Jong stel
12 oktober 2025

“Zeer goed”
  • Ik heb extra betaald voor de verjaardagservice in de kamer, maar het was een beetje teleurstellend met slechts 3 ballonnen, 2 chocolaatjes en een andere tekst op de spiegel dan ik had gevraagd. Dat was een beetje teleurstellend.

9

Filip

Jong stel
9 oktober 2025

“Uitstekend”
  • Uitzicht, kamers en badkamer
  • Parkeproblemen met Q-Park. Het hotel kon hier niets aan doen.

6

Melissa

Gezin met kinderen
6 oktober 2025

“Duurtijdig voor zo'n gemiddeld hotel.”
  • Niet veel
  • Er is geen privacy in de badkamer. De wanden zijn van glas. De douche en het bad waren lauw - er kon geen heet water worden verkregen. De kussens waren vreselijk en bobbelig. De hal ruikt naar een vervelend goedkoop parfum.

3

Travis

Zakenreiziger
3 oktober 2025

“Onhandig en teleurstellend.”
  • De lobbydecoratie was van hoge kwaliteit en leuk. Het ontwerp van de kamer was praktisch en elegant. De locatie bood veel opties in de nabijgelegen omgeving.
  • Wij hebben een weekenduitstap hier gepland. De televisie in de kamer was afgesloten achter een glazen wand zonder HDMI-ingang. Ik heb de receptie gebeld en zij weigerden deze te ontgrendelen zodat we een kabel konden aansluiten. De kamersleutels waren van het schuiftype en werkten twee keer op één dag niet, waardoor we beide keren in de rij moesten staan bij de conciërge voor een reset. De kamer was niet goed schoon gemaakt. De ventilatoren en detectors in de kamer hadden witte stof, mogelijk van de bouw? De "minibar" koelkast in de kamer bevatte slechts één waterfles, wat een verspilling van energie was. De hygiëneproducten waren van lage kwaliteit en zaten in vergrendelde pompdispenser. Er was geen deurhanger in de kamer om het schoonmaakteam te signaleren, waardoor we moesten opstaan om 'nee, dank u' te zeggen. Bij de boeking kon je kiezen tussen één queensize bed of twee eenpersoonsbedden. Ik heb om de queensize bed gevraagd, maar kreeg twee eenpersoonsbedden die tegen elkaar waren geschoven met twee kleine dekbedden. Er was geen zwembad en de sauna moest gereserveerd worden. Al deze ongemakken voor meer dan 200 euro per nacht was buitensporig. Er waren goedkopere opties beschikbaar en we dachten dat we voor luxe kozen, maar waren teleurgesteld door de ervaring bij nhow. We hebben de tweede nacht waarvoor we betaald hadden zelfs niet meer verbleven. Het was beter om gewoon naar huis te gaan. Ook werd er een toeristenbelasting van 6,5% (23 EUR) in rekening gebracht, om een of andere reden.

7

Agnieszka

Jong stel
2 oktober 2025

“Voor een verblijf van één nacht is het prima.”
  • Heb een heerlijk veganistisch ontbijt gehad, met een goede keuze aan groenten en zelfs veganistische kaas. Het personeel bij de receptie was vriendelijk.
  • De badkamer verkeerde in zeer slechte staat; het silicone rond het bad was zwart en de kast onder de wasbak had veel waterschade. U kunt uw teen stoten bij het lopen van de badkamer naar de kamer. 35€/ per nacht voor een kleine hond (5 kg) is duur. Het hotel heeft geen eigen parkeergelegenheid, dus het kost extra 37€/ per dag. Er werkten slechts 2 personen aan de bar, terwijl deze vol met mensen was. Lange wachttijd voor een drankje/eten.

9

Aouk

Jong stel
2 oktober 2025

“perfect hotel voor een stedentrip”
  • Comfortabel bed, uitstekende badkamer en ik heb genoten van de koffiemachine in de kamer. Perfecte locatie en het receptiepersoneel is geweldig in hun werk!
  • Het ontbijt was onder het gemiddelde.

8

Gentlesri

Zakenreiziger
30 september 2025

“Zeer goed”
  • De locatie is spectaculair.
  • Transparante doucheruimtes.

8

Michelle

Alleenreiziger
28 september 2025

“Zeer goed”
  • De locatie was perfect, het personeel was vriendelijk en de rooftop bar was geweldig.
  • Ik vond de blauw/groene kleuren in de kamer bij de badkamer niet mooi, maar dat is gewoon mijn persoonlijke smaak qua interieur.

8

Gregory

Zakenreiziger
28 september 2025

“Zeker, dit is mijn keuze voor een toekomstige zakelijke reis.”
  • Prachtig uitzicht vanuit de hoekkamer.

2

Sonny

Groepsreizigers
26 september 2025

“Duurzaam hotel met slechte faciliteiten en slechte service.”
  • De variëteit aan voedsel is te standaard; je raakt verveeld als je hier meer dan 2 dagen verblijft.

10

Penny

Alleenreiziger
25 september 2025

“Vriendelijk, professioneel personeel dat aan al mijn wensen voldeed.”
  • Het ontbijt was heerlijk...voor elk wat wils.
  • Ik vond alles leuk, behalve het weer! Ha ha!

8

Cristian

Gezin met kinderen
24 september 2025

“Geweldig”
  • De mensen van de receptie waren A+++++, vooral een dame genaamd Amina, als ik het goed heb.
  • Geen tapijt op de vloer voor deze specifieke kamer, een standaard tweepersoonskamer. De koffie en suiker werden niet altijd bijgevuld. En natuurlijk was er geen water. De kamer was niet goed gedweild.

10

George

Zakenreiziger
23 september 2025

“Uitstekend”
  • Goede kwaliteit, mooie stijl, vriendelijk personeel.
  • Vreemde locatie

10

Arif

Vriendengroep
21 september 2025

“Geweldige locatie”
  • Goede locatie en schone kamers.
  • Niets

10

Corina

Zakenreiziger
18 september 2025

“Geweldige plek om te verblijven in Rotterdam.”
  • We vonden alles geweldig! Het ontbijt was uitstekend. De kamer was erg mooi. Het bed was zeer comfortabel. Het personeel was zeer vriendelijk. De kamertemperatuur en het airconditioningsysteem waren erg goed!
  • Ik kan niets verzinnen...

5

Arjan

Zakenreiziger
16 september 2025

“Niet zoals verwacht voor de hoge prijs.”
  • De locatie dicht bij het watertaxistation.
  • Het personeel is onvoldoende gekwalificeerd. In de ochtend kon ik mijn factuur niet krijgen en het barpersoneel was niet goed opgeleid. De kamer was niet schoon en het meubilair was echt te oud voor deze prijscategorie.

7

Jennifer

Jong stel
15 september 2025

“Prachtig”
  • Het ontbijt was uitstekend, de locatie was geweldig. We hielden van het uitzicht vanuit onze kamer. De inrichting beviel ons. Alles was schoon. Het bed was comfortabel.
  • Ik was een beetje teleurgesteld dat onze premium kamer geen badkuip had, dat de tv geen Netflix bood en dat we slechts één gratis fles water op de kamer kregen.

10

Brenda

Jong stel
15 september 2025

“Uitzonderlijk”
  • Na twee keer in dit prachtige hotel te hebben verbleven, had ik om een betere kamer gevraagd en wat we kregen was uitzonderlijk. Ik wil het personeel van nhow voor alles bedanken.
  • Niets, alles was perfect.

8

Kelly

Jong stel
14 september 2025

“Uitstekend kort verblijf voorafgaand aan de cruise.”
  • Locatie naar de cruiseterminal

4

Linda

Jong stel
14 september 2025

“Heet, ongemakkelijk nacht zonder airconditioning in verder fantastisch hotel.”
  • Geweldige voorzieningen in de badkamer! Ik heb nog nooit zoveel items gezien om ervoor te zorgen dat we niets vergeten waren en goed voorbereid waren. Het personeel van de receptie was geweldig, erg vriendelijk en probeerde het probleem dat we hadden op te lossen.
  • Wij hadden GEEN luchtstroom of airconditioning zoals aangegeven in onze reservering. We hebben geprobeerd het gedurende 2 uur koeler te krijgen, waarna we de receptie belden. Zij stuurden iemand op om te controleren of we de instructies hadden gevolgd - zo'n goed idee - en zij gaf snel aan dat het apparaat defect was. Vervolgens vroegen we om een ventilator om het wat minder oncomfortabel te maken, maar er waren er geen beschikbaar. We hebben de manager gevraagd om ons te bellen. Zij gaf aan dat de onderhoudsdienst voor de dag was vertrokken en dat er niets gedaan kon worden; er waren geen ventilatoren en het beste dat ze kon doen was een korting van 25% op de kosten aanbieden. Zonder andere opties hebben we dit geaccepteerd, maar we hebben een miserabel hete en oncomfortabele nacht gehad. Ik ben werkelijk verrast dat er geen ventilatoren in het hotel beschikbaar zijn om in de kamers te plaatsen en achteraf gezien had ze ons een grotere korting en/of een gratis ontbijt kunnen aanbieden, of iets anders om ons verblijf aangenamer te maken. Tot slot kan het zijn dat zij overwerkt was, of dat dit probleem zich overal voordeed, maar ze was kortaf, leek geïrriteerd dat wij niet tevreden waren met de situatie en leek niet echt empathie te tonen of zich te bekommeren om het probleem op te lossen.

Vraag en antwoord.

Ja, bij Hotels.nl kun je nhow Rotterdam zonder creditcard reserveren. Vooraf betalen is niet nodig en je kunt je reservering meestal gratis annuleren.
Vooruitbetalen is niet verplicht bij het reserveren van nhow Rotterdam via Hotels.nl. Je hebt ook de mogelijkheid om gratis te annuleren.
Hotels.nl rekent nooit boekings- of reserveringskosten, ook niet voor nhow Rotterdam. Bekende Nederlandse aanbieders zoals Hotelspecials, Weekendjeweg en Voordeeluitjes brengen deze extra kosten wel altijd in rekening. Daarom zijn wij veruit het goedkoopst voor een reservering in nhow Rotterdam.
Bij Hotels.nl kun je nhow Rotterdam reserveren met gratis annuleren. Je vindt altijd tarieven waarbij annuleren kosteloos is.
Hotels.nl accepteert iDEAL als betaalmethode voor vooruitbetalingen in nhow Rotterdam, zodat je zonder creditcard eenvoudig kunt reserveren.

nhow Rotterdam ligt 2,2 km van het centrum van Rotterdam.

nhow Rotterdam heeft een restaurant. Neem contact op met het hotel om een tafel te reserveren.

nhow Rotterdam Heeft een eigen fitness ruimte.

nhow Rotterdam heeft ontbijt beschikbaar voor de gasten. Ontbijt is niet altijd inclusief in de kamerprijs.

nhow Rotterdam heeft familiekamers beschikbaar. Kijk op de website van de accommodatie om deze te reserveren.

For AI Agents: Crawl Destinations, Hotels, and Availability