Informatie over de accommodatie
Het prachtige Le Marin Boutique Hotel is geopend in maart 2021 en is de grote broer van het nabijgelegen Le Petit Marin Boutique Hotel. Beide locaties beschikken over verschillende luxe kamers en suites die zeer smaakvol en modern zijn ingericht.
Alle kamers zijn voorzien van een eigen badkamer met regendouche, een bureau, een kluis, airconditioning, wifi, een smart-tv en thee- en koffiefaciliteiten.
Doordat het hotel iets buiten het centrum van Rotterdam ligt, biedt het een prettige, rustige uitvalsbasis voor uw bezoek aan het bruisende Rotterdam.
In de buurt van het hotel kunt u tegen betaling openbaar parkeren.
Geniet van een heerlijk, uitgebreid ontbijtbuffet in de stijlvol ingerichte ontbijtzaal. U kunt ook een lunchpakket samenstellen. Het hotel heeft geen restaurant voor het diner, maar de medewerkers kunnen u van allerlei tips voorzien. Bezoek bijvoorbeeld De Foodhallen waar werkelijk voor iedere smaak iets heerlijks te vinden is. Ook De Markthal is een aanrader. Verder kunt in het hotel een drankje drinken in de lounge met bar of op het terras
Vanaf de accommodatie is het ongeveer tien minuten wandelen naar het centrum van Rotterdam. Bij het hotel is het mogelijk om fietsen te huren. Het prachtige, met zijn zeer veelzijdige collectie Boijmans van Beuningen ligt op 1,2 km en is een museum dat je echt een keer bezocht moet hebben. Reist u met kinderen? Dan is een bezoek aan Miniworld (0,4 km) of Diergaarde Blijdorp (1,3 km) altijd een succes. Natuurlijk is het ook heerlijk om een lange wandeling te maken en u te verwonderen over de bijzondere sfeer en architectuur in de mooie Maasstad.
Faciliteiten in Le Petit Marin Boutique Hotel
Badkamer
-
Douche
-
Haardroger
-
Inloopdouche
-
WC
Slaapkamer
-
Airconditioning
-
Bureau
-
Eigen badkamer
-
Flatscreen televisie
-
Kluis
-
Laptop kluis
-
Satelliet televisie
-
Telefoon
-
Wekdienst/ wekker
-
WiFi
Woon gedeelte
-
Airconditioning
-
Kabeltelevisie
-
Koffiezetapparaat
-
Verwarming
Parkeren
-
Openbaar Parkeren
-
Parkeerplaats
Fietsen
-
Fietsenstalling
-
Fietsverhuur
In de omgeving
Parkeergarage- P2 Groothandelsgebouw 612m
- P1 Groothandelsgebouw 654m
- kruisplein 21 873m
- Wijkstallingsgarage Rochussenstraat 1 km
- Hogeschool Rotterdam 1 km
- Central Plaza Parking 1 km
- Q-Park Weena 1.1 km
- Wytemaweg 1.2 km
Restaurant- Rainarai 217m
- Juffrouw van Zanten Rotterdam West 278m
- Tagine 331m
- Sabor Sabor 343m
- Gate of India 350m
- Sangam 435m
- Madame Jeanette 464m
- Holy Smoke 488m
Museum- Sonneveldhuis 1.1 km
- Depot Boijmans Van Beuningen 1.1 km
- Boijmans van Beuningen 1.2 km
- Museum Rotterdam 1940-1945 NU 1.2 km
- Dutch Pinball Museum 1.5 km
- WTC Art Gallery 1.5 km
- Houweling Telecom Museum 1.6 km
- Museum Rotterdam 1.6 km
Toeristische attractie- Miniworld Rotterdam 584m
- Bosrendier 617m
- Moeraswallabies 657m
- Gelada 712m
- Mensenapen 749m
- Okapi 769m
- Françoislangoer 772m
- Amoerpanter 784m
Treinstation- Rotterdam Centraal 912m
- Rotterdam Centraal 957m
- Dijkzigt 1 km
- Eendrachtsplein 1.1 km
- Coolhaven 1.2 km
- Blijdorp 1.2 km
- Delfshaven 1.4 km
- Stadhuis 1.5 km
7.5
Beoordeeld door: 34 gasten.
10
Emily
Jong stel
23 januari 2025
“perfect”
- Het personeel was zeer vriendelijk. We kregen een upgrade naar een ongelooflijke kamer met een prachtig uitzicht. Geweldige voorzieningen.
- niets
9
Alexandra
Alleenreiziger
22 januari 2025
“Mooi en gastvrij!!”
- Comfortabel bed. Uitstekende locatie.
- De "oude man" op de foto in de kamer (303)
8
Evgenia...
Gezin met kinderen
22 januari 2025
“Zeer goed”
- Het ontwerp
- Het is niet duidelijk vermeld dat u vooraf moet betalen en dat contant geld niet wordt geaccepteerd.
10
Faouzia
Jong stel
21 januari 2025
“Het was een aangenaam verblijf, we komen zeker terug voor onze volgende reis naar Rotterdam.”
10
Armira
Zakenreiziger
21 januari 2025
“Zeer aanbevolen, super gemakkelijke toegang tot het openbaar vervoer en alles wat u nodig heeft in de omgeving.”
- Super comfortabel bed en alles wat je nodig hebt voor een kort verblijf is aanwezig in de kamer. Prachtig.
10
John
Zakenreiziger
3 januari 2025
“Klein juweeltje van een hotel.”
- Geweldig hotel, goed concept en businessmodel. Goed gelegen ten opzichte van Rotterdam CS in een rustige buurt.
- niets om te vermelden
8
Isona
Zakenreiziger
31 december 2024
“Zeer goed”
- zeer chique, geweldige douche!
- Het was voor mijn voorkeur een beetje te donker; de inrichting voelde wat benauwd aan te midden van de winter, wanneer het moeilijk is om veel tijd buiten door te brengen.
6
Zhendong
Groepsreizigers
28 december 2024
“Aangenaam”
- Het bed is zeer comfortabel. De kamer is rustig en mooi ingericht. De badkamer is vrij schoon en de handdoeken zijn zacht.
- De airconditioning is zeer ongebruikelijk omdat deze in mei nog steeds op de verwarmingsmodus stond. Het nog vervelendere is dat de airconditioning niet kan worden uitgeschakeld of naar de koelmodus kan worden veranderd. Zodra ik de temperatuur op 17°C instel, wordt deze automatisch opnieuw ingesteld op 28°C en begint het te verwarmen. De nacht was zeer oncomfortabel!
5
Ana
Groepsreizigers
26 december 2024
“Het spijt me, maar ik kan geen vertaling geven voor deze uitdrukking. Als u een specifieke zin of woord heeft dat u vertaald wilt hebben, laat het me alstublieft weten.”
- Ik heb hier 2 nachten verbleven. De klantenservice was niet geweldig en de kamer had geen mini-koelkast.
Een voorbeeld wat betreft de klantenservice: mijn neef, die in een andere kamer één verdieping boven onze kamer verbleef, vond twee vreemden die uit zijn hotelkamer kwamen toen hij die avond bijna naar binnen wilde gaan. De vreemden (twee meisjes) hadden blijkbaar dezelfde sleutelkaart gekregen als mijn neef, die al had ingecheckt en zijn spullen in de kamer had achtergelaten!
Toen we aan de receptie vroegen naar de verwarring, haalde de medewerker gewoon zijn schouders op en zei: 'sorry, ik geef je een nieuwe sleutelkaart en (tegen mijn neef) je kunt weer naar je kamer gaan', terwijl de twee meisjes elders werden ondergebracht. Het lijkt erop dat er geen echte inspanning werd gedaan om de verantwoordelijkheid voor de vergissing te nemen, er was geen serieuze verontschuldiging, noch een aanbod om het goed te maken met de gast. De nonchalante houding roept de indruk op dat de hele situatie een normale gebeurtenis was.
De sleutelkaarten werkten herhaaldelijk niet (2 nachten). We moesten elke keer naar de receptie gaan om ze opnieuw te laten activeren als dit gebeurde. Ik betwijfel of ik hier nog eens zal verblijven, en ik raad het ook niemand aan.
9
Arezes
Jong stel
25 december 2024
“Uitstekend”
- De moderne inrichting was perfect. Netflix op de televisie was ook aanwezig.
- Geen van de kamers had een balkon en vanuit het oogpunt van een roker heeft het hotel onvoldoende ruimte om te roken.
10
M.m.rodriguez
Zakenreiziger
22 december 2024
“Perfecte locatie. Alles wat ik nodig had.”
- Het was perfect, schoon, gezellig en warm. Ik kon niet meer vragen. Iedereen bij de receptie was zeer vriendelijk en behulpzaam. De koffiezetapparaat (plus gratis koffie en thee) en de waterkoker waren een pluspunt. De locatie was perfect voor mijn verblijf. Een rustige straat, maar dicht bij een zeer centraal punt waar je alles kunt vinden wat je nodig hebt. Ik was bezorgd over andere beoordelingen met betrekking tot de borg, die 100€ was, maar deze werd onmiddellijk na het vertrek terugbetaald, binnen een dag of zo. Ik zou daar zeker weer verblijven.
9
Christos
Jong stel
7 december 2024
“Uitmuntend”
- modern ingericht, locatie, beleefd personeel
- niet zo geluidsdicht als verwacht
8
Dos
Jong stel
6 december 2024
“Zeer goed”
- De badkamer was echt schattig en gezellige.
- Niets
8
Michaela
Jong stel
3 december 2024
“Zeer goed”
- Het was een beetje luidruchtig vanuit de straten.
8
Nura
Gezin met kinderen
3 december 2024
“Zeer goed”
- Goede locatie, niet dichtbij drukke wegen en vriendelijk personeel.
4
Sofia
Zakenreiziger
29 november 2024
“Prachtig hotel, rampzalige service.”
- De kamer is modern en comfortabel met de benodigde voorzieningen. Het ontbijt (ik heb het slechts 1 van de 3 dagen weten te krijgen) was zeer uitgebreid en smakelijk. De locatie is over het algemeen handig.
- Het is verrassend hoe slechte service een hotelervaring kan verpesten. De communicatie met het personeel is uiterst problematisch, op zijn best vertraagd en op zijn slechtst niet-bestaand.
1) Ik heb mijn bagage opgeslagen in de bagagekluis tijdens inchecken. Toen ik deze terugkreeg, was de handgreep gebroken. Het personeel heeft zich niet eens verontschuldigd voor de schade, noch hebben ze daar iets over gezegd. Toen ik hen later hierover confronteerde en foto’s deelde, werd me verteld dat de manager zou worden ingelicht. Ik wacht nog steeds op een reactie, zelfs na een herinnering. Ik verwacht niet veel.
2) Op de tweede dag was het ontbijt vertraagd vanwege een medewerker die zich op het laatste moment ziek meldde. Ik begrijp volledig dat dit kan gebeuren, echter zou een goed hotel de gasten daarover informeren. Ik had een strakke planning voor mijn werk en ik wachtte tot het laatste moment om te zien of het ontbijt zou komen, aangezien er niemand was om ons bij de receptie over de situatie te informeren.
3) Ik ben terug van mijn reis en er staat nog steeds een preautorisatie-transactie open die geld op mijn rekening aanhoudt. Ik heb het personeel tijdens mijn verblijf hierover geïnformeerd, en mij werd verteld dat de ingehouden middelen zouden worden vrijgegeven, maar dit is nog steeds niet gebeurd.
Al met al was er te veel ongemak voor een verblijf van drie dagen.
7
Julie
Jong stel
29 november 2024
“Voldoende. Comfortabel bed. Geschikt voor een kort verblijf.”
- De locatie was goed.
- Vond dat het te duur was voor wat je ervoor krijgt.
8
Konstantin
Alleenreiziger
28 november 2024
“Zeer goed”
- De badkamer is geweldig.
- Geen haardroger op de kamer.
10
Petra
Groepsreizigers
27 november 2024
“Zou opnieuw verblijven in Hotel Le Petit Marin!”
- Mooie inrichting, locatie en uitzicht.
10
Dominick
Jong stel
25 november 2024
“perfecte gezellige kamer met een perfect bed.”
- De kamers en het personeel waren uitzonderlijk. Ik heb nog nooit zo goed geslapen op een bed in een hotel!
6
Yonay
Alleenreiziger
24 november 2024
“Aangenaam”
- Het hotel was gesloten, zonder toegang via een app. Ik moest ongeveer 300 meter terugwandelen naar het hoofdgebouw in de regen met een koffer om een sleutel te halen... Het personeel bij de receptie was volledig ongeïnteresseerd.
6
Joost
Jong stel
22 november 2024
“Aangenaam”
- zeer mooi uitziende kamers en hotel.
- het is een zeer luidruchtig hotel.
7
Diana
Alleenreiziger
20 november 2024
“Goed”
- De locatie was goed. Het personeel was behulpzaam. Ik voelde me veilig.
- Ik vertrok voor 9 uur en er was niemand bij de receptie. De waterkan was leeg en er was ook geen koffie.
10
Marcos
Alleenreiziger
16 november 2024
“Geweldig verblijf”
- Gezellig en donker
Dicht bij het stadscentrum
- Niets bijzonders te melden.
8
Nina
Jong stel
15 november 2024
“Zeer goed voor de prijs! Geweldige locatie.”
- De locatie was geweldig, en ondanks enkele slechte recensies was onze ervaring uitstekend.
5
Leonardo
Jong stel
10 november 2024
“Prima.”
- Locatie in orde, ontbijt acceptabel.
- Het toilet was overstroomd en het was een puinhoop. Gelukkig konden we, nadat het was gerepareerd, eindelijk goed douchen, maar de kamer was een beetje te klein en te donker.
8
Radu
Jong stel
9 november 2024
“Over het algemeen was het in orde.”
- Het ontbijt was niet zo compleet. En ze geven geen informatie over de borg.
10
Lambert
Jong stel
8 november 2024
“Uitzonderlijk”
- Schoon en rustig, prachtige buurt met restaurants enz.
- Ik zou wensen dat er een kleine koelkast in de kamer was.
9
Howard
Alleenreiziger
6 november 2024
“Le Petit Martin Hotel”
- Een zeer mooi en modern hotel, geweldig bed, wifi en comfort.
- Duur & vrij ver van het centraal station.
10
Adnan
Alleenreiziger
3 november 2024
“Sfeervol toevluchtsoord”
- Het hotel is gelegen in een rustige en mooie woonwijk, dichtbij het centrum. Het bed was comfortabel en de faciliteiten waren zeer goed.
- De schoonmaaksters zijn hun dweilen en vuilniszakken vergeten in mijn kamer, wat niet goed was. Geen andere klachten.
Vraag en antwoord.
Het telefoonnummer van Le Petit Marin Boutique Hotel is +31 10 311 8626.
Le Petit Marin Boutique Hotel ligt 920 meter van het centrum van Rotterdam.
Le Petit Marin Boutique Hotel heeft WIFI beschikbaar in het hele hotel.
Le Petit Marin Boutique Hotel heeft een eigen parkeerplaats voor de gasten. Gebruik is meestal op eigen risico. Er kunnen kosten verbonden zijn aan het parkeren.
Le Petit Marin Boutique Hotel heeft familiekamers beschikbaar. Kijk op de website van de accommodatie om deze te reserveren.