7.1
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

Hotel de Weyman Santpoort-Noord

Adres:
Hoofdstraat 248
2071EP Santpoort

Aanbiedingen doorzoeken


Informatie over de accommodatie


Hotel de Weyman is een driesterrenhotel gelegen in Santpoort-Noord, dat bekendstaat om zijn persoonlijke service en rustige ambiance. Het hotel biedt comfortabele en betaalbare accommodaties, ideaal voor zowel zakelijke reizigers als toeristen. Gelegen aan de Hoofdstraat 248, bevindt het hotel zich op een strategische locatie, op korte afstand van de stad Haarlem en het Nationaal Park Zuid-Kennemerland. De nabijheid van het treinstation Santpoort-Noord maakt het eenvoudig om andere locaties, zoals Amsterdam en Zandvoort, te bereiken, waardoor het hotel uiterst toegankelijk is voor bezoekers die de regio willen verkennen.

Gasten kunnen rekenen op een divers aanbod aan faciliteiten, zoals gratis WiFi, een 24-uursreceptie en een lounge voor ontspanning. Hotel de Weyman beschikt over 20 goed ingerichte kamers die zijn uitgerust met moderne voorzieningen, waaronder een flatscreen-tv en koffie- en theefaciliteiten. De rustige inrichting en comfortabele bedden bevorderen een goede nachtrust, wat bijdraagt aan een ontspannen verblijf. Hoewel het hotel geen eigen restaurant heeft, wordt er elke ochtend een uitgebreid ontbijtbuffet geserveerd en zijn er tal van eetgelegenheden in de directe omgeving, zowel in Santpoort-Noord als het nabijgelegen Haarlem.

De omgeving rondom Hotel de Weyman biedt talloze mogelijkheden voor recreatie. Gasten kunnen genieten van wandel- en fietstochten in het Nationaal Park Zuid-Kennemerland, of het rijke culturele aanbod van Haarlem verkennen, met zijn musea, winkels en historische monumenten. Ook het strand van Zandvoort is dichtbij, perfect voor ontspanning aan zee. Voor gasten die met de auto reizen, zijn er gratis en veilige parkeervoorzieningen beschikbaar bij het hotel. Deze combinatie van locatie, faciliteiten en persoonlijke service maakt Hotel de Weyman de ideale keuze voor diegenen die op zoek zijn naar een comfortabele verblijfplaats in de regio.



Faciliteiten in Hotel de Weyman Santpoort-Noord

Eten en drinken
  • Bar
  • Frisdrank automaat
  • Lunchpakket
  • Ontbijt
  • Restaurant
  • Snack automaat
Service
  • Bagage-opslag
Badkamer
  • Bad of douche
  • Haardroger
  • WC
Slaapkamer
  • Balkon of Terras
  • Eigen badkamer
  • Minibar (exclusief)
  • WiFi
Internet
  • Gratis Wifi
  • Internet
  • Internet
Parkeren
  • Parkeerplaats
Diensten receptie
  • 24-uurs receptie
Schoonmaak service
  • Wasservice
Huisdieren
  • Huisdieren toegestaan
Extra bed voor Kinderen
  • Kinderen/extra bedden
Algemeen
  • Lift
  • Verwarming
Toegangkelijkheid
  • Familiekamers
Buiten
  • Terras

In de omgeving

Parkeergarage
  • Dekamarkt 1.4 km
  • Voormalige Oudeweg 5 km
  • Parkeergarage Raaks 5.3 km
  • Parkeergarage de Appelaar Haarlem 5.3 km
  • Parkeergarage de Kamp Haarlem 5.7 km
  • Houtplein 6 km
  • Haarlemmerhout 6.5 km
  • Floridastraat Centrum Schalkwijk 7.7 km
Restaurant
  • Meijerij 231m
  • Laantje 289m
  • Dingespoort 292m
  • Ramsis 298m
  • Chinees Indisch Restaurant Chen Tong Kong 326m
  • Palet 414m
  • Boschbeek 544m
  • Chinees-Indisch Restaurant Manor 699m
Museum
  • Beeckestijn 2.8 km
  • NZH vervoer museum 3.9 km
  • Draaiorgelmuseum Haarlem 4.2 km
  • Museum van de Geest/Het Dolhuys 4.2 km
  • IJmuider Zee- en Havenmuseum 4.5 km
  • Corrie ten Boom Museum 5.1 km
  • Frans Hals Museum Hal 5.2 km
  • Archeologisch Museum Haarlem 5.2 km
Toeristische attractie
  • Rechthuis Schoten 1.6 km
  • Kleine Sluis 2.6 km
  • Muziektent 3.5 km
  • Velserbeek 3.7 km
  • Hofje van Oorschot 5 km
  • Cruise Pier IJmuiden 6.2 km
  • Banpaal 9.4 km
Treinstation
  • Santpoort Noord 992m
  • Santpoort Zuid 1.3 km
  • Driehuis 1.7 km
  • Bloemendaal 2.8 km
  • Haarlem 4.5 km
  • Overveen 4.8 km
  • Haarlem Spaarnwoude 5.4 km
  • Beverwijk 5.7 km

7.1

Beoordeeld door: 166 gasten.

8

Charlotte

Gezin met kinderen
25 juni 2025

“Wij raden deze accommodatie zeker aan.”
  • Trudis gastvrijheid
  • De haardroger in kamer 3 werkt niet. Maar het was geen groot probleem.

3

Susan

Gezin met kinderen
14 juni 2025

“De prijs is zeer redelijk, maar ik zou daar niet opnieuw verblijven.”
  • Er waren driezitsbedden, zodat mijn dochter en ik niet een tweepersoonsbed hoefden te delen.
  • Bij aankomst werd de receptioniste onmiddellijk boos op ons omdat we om 20:30 arriveerden in plaats van om 16:00. Ze zei dat ze mijn telefoon had gebeld en dat ik niet had gereageerd. Ik vertelde haar dat we het hotel om 16:30 hadden gebeld om te zeggen dat we pas na 20:00 zouden aankomen omdat we meteen uit eten gingen. Ze schreeuwde dat ze daar niet van op de hoogte was. Ik merkte op dat het niet mijn schuld is als de persoon met wie we gesproken hadden het bericht niet had doorgegeven, en daarna kalmeerde ze. Het hotel, onze kamer en de bedden stonken naar oude sigaretten en alcohol. De geur van de kussens was afschuwelijk. Er is een zeer steile spiraaltrap naar de bovenverdiepingen. Ik ben 70 jaar oud en heb knie- en heupprotheses, en vond het moeilijk om mijn bagage omhoog en omlaag te tillen. Als er een lift was, werd die optie ons niet aangeboden.

10

Linda

Jong stel
1 juni 2025

“Uitzonderlijk”
  • Trudy was een zegen.

3

Anonymous

Gezin met kinderen
25 april 2025

“een slechte ervaring, maar het personeel luisterde naar mijn wensen en probeerde het op hun manier op te lossen.”
  • de locatie
  • vies en plakkerige vloer, stinkende koelkast, oude handdoeken

10

Ernestas

Jong stel
19 april 2025

“Uitzonderlijk”
  • Het personeel was geweldig en zeervriendelijk.

10

Jean

Vriendengroep
9 april 2025

“Uitstekend”
  • De kamer was enorm en zeer goed uitgerust.
  • Ze maakten vroeger heel vroeg schoon, dus we rusten en moeten drie dagen met de vuile kamer blijven.

4

Bernd

Gezin met kinderen
28 maart 2025

“Teleurstellend”
  • Zeer vriendelijke vrouw bij de receptie, openbare parkeerplaatsen beschikbaar in de buurt.
  • De kamer was niet goed schoongemaakt. De vloer van de slaapkamer was glad door iets en we vonden een teennagel op de vloer. De muren zijn zeer dun en de kamer bevond zich naast de receptie. Er werd geen inspanning geleverd om het lawaai 's avonds te reduceren. Gesprekken klonken luid door in de kamer, evenals ander willekeurig lawaai (bijvoorbeeld de stofzuiger in de lobby of het dichtslaan van deuren).

3

Philip

Gezin met kinderen
24 maart 2025

“Slecht”
  • Het was een goede locatie ten opzichte van het stadscentrum.
  • Het personeel was niet erg welkom. De prijs was te hoog voor de standaard van het hotel. De kamer voldeed niet aan de standaard en het bed was zeer oncomfortabel.

7

Anton

Jong stel
26 februari 2025

“Goed”
  • Mooie locatie en vriendelijk personeel.
  • Een beetje versleten deuren en ramen

10

Jordie

Alleenreiziger
15 februari 2025

“Goede prijs-kwaliteitverhouding”
  • Het management is zeer vriendelijk, zelfs toen ik geen taxi kon krijgen, deed hij te moeite om me naar mijn bestemming te brengen. De kamer waarin ik verbleef was zeer schoon en comfortabel. Goede prijs-kwaliteitverhouding, sterk aanbevolen.

10

Asraf

Gezin met kinderen
25 januari 2025

“Uitzonderlijk”
  • Goede plek om te verblijven.

1

Joel

Gezin met kinderen
17 januari 2025

“Slecht.”
  • Ons verblijf was slechts voor één nacht van de geplande vijf nachten. Helaas vonden we het onbevredigend. Onze beddengoed was vuil, de handdoeken hadden make-upvlekken (niet van ons verblijf) en we hadden slechts één staande ventilator voor een gezin van vier. Al met al vonden we het vuil en voelden we ons niet veilig en zeker tijdens ons verblijf. We zouden het niet aanbevelen en waren blij met de terugbetaling.

10

Vikrant

Gezin met kinderen
4 december 2024

“Uitzonderlijk”
  • De manager Lydia was geweldig. Ze verwelkomde ons en zorgde ervoor dat we ons thuis voelden, en ze serveerde ons een fantastisch gepersonaliseerd ontbijt. Ze was echt heel vriendelijk en behulpzaam. Het hotel bevindt zich in een zeer rustige buurt en dicht bij alle voorzieningen. De kamers zijn stil en gelegen in een veilige omgeving.

10

Gładysz

Gezin met kinderen
17 november 2024

“Uitzonderlijk”
  • Heerlijke plek op een geweldige locatie dicht bij het centrum, winkels en lokale markten. Aan de andere kant zijn er veel mooie plekken om te wandelen en tot rust te komen. Comfortabele kamer met volledige uitrusting en, het belangrijkste, uitstekende service. De eigenaar is zeer vriendelijk en hulpvaardig. Ik raad het van harte aan.

3

Jeltje

Jong stel
15 november 2024

“Dode muis naast de deur van onze kamer gedurende meer dan een dag, geen personeel in de buurt gedurende het grootste deel van de dag.”
  • De locatie is erg handig, dicht bij de bushalte naar Haarlem of op 10 minuten wandelen van het station voor een trein naar Amsterdam. Prachtige duinen om in te wandelen.
  • Eén middag, toen we terugkwamen naar het hotel, lag er een dode muis direct naast de deur van onze kamer. Er was geen personeel in de buurt dat we konden waarschuwen. De muis bleef daar meer dan een dag liggen. Let op; ze adverteren dat ze een heerlijk ontbijt aanbieden, maar er is in werkelijkheid GEEN ontbijt beschikbaar. Toen we naar het ontbijt vroegen, zei de manager alleen: "je hebt niet betaald voor het ontbijt." Ik begrijp dat, maar was bereid te betalen voor het ontbijt, aangezien ze adverteerden dat het huisgemaakt was en een must... Maar er was helemaal niets. Bij de incheck was er een vieze handdoek in de hoek van de gang. Die handdoek bleef daar liggen tot de volgende ochtend. Personeel is moeilijk te vinden en niet erg vriendelijk of behulpzaam. Toen we vroegen naar het gordijn in de kamer, dat leek te ontbreken, antwoordde de manager met één woord: "automatisch". Mijn partner begreep niet wat hij bedoelde, dus ik zei: "Ik denk dat hij bedoelt dat er een soort elektrisch gordijn is of zo." Uiteindelijk ging de manager met mijn partner mee om te laten zien hoe het werkte, maar we waren niet onder de indruk van zijn manier van doen. Op zaterdagavond leek er een zeer dronken man te zijn, die urenlang op de top van zijn longen aan het schreeuwen was. Er was geen personeel in de buurt om dit op te lossen. We hadden de volgende ochtend een vroege vlucht en waren niet onder de indruk. We zullen NOOIT meer terugkomen naar dit hotel.

7

Anonymous

Gezin met kinderen
12 november 2024

“Bedankt voor het vriendelijke en gastvrije verblijf.”
  • Super vriendelijke dame bij de receptie. Zeer aardig en behulpzaam. Fijne terras aan de achterkant van het gebouw. Gratis parkeren rondom. Goede locatie. Schone kamer.

3

Cecilia

Gezin met kinderen
7 november 2024

“Als u een hond heeft, dicht bij de veerterminal moet zijn en geen groot budget per nacht heeft, is dit een goede keuze.”
  • Ik heb behoorlijk met mezelf in discussie geweest over dit hotel. Mijn familie en ik waren erg teleurgesteld toen we aankwamen. Het hotel ligt midden in een rotonde, is donker en rook naar sigaretten. Dat gezegd hebbende, onze kamer was schoon, onze bedden waren schoon en onze badkamer modern, hoewel het een beetje vochtig rook. Maar dan denk ik aan de vele Londense hotels die donker, somber zijn met hangmatten als bed, enkel glas in de ramen en erg luidruchtig van de wegen en de metro buiten - vanuit dat perspectief was dit hotel niet zo slecht. Het bood een schoon bed en badkamer en een kamer die we konden afsluiten. Parkeren was gratis op straat buiten. En er waren drie heel belangrijke redenen waarom we dit hotel kozen. Het stond toe dat onze Labrador hond bij ons in de kamer verbleef. Het was dicht bij de veerbootterminal voor onze terugkeer naar het VK. Het bood uitstekende en echt plezierige uitzichten voor hondenuitjes letterlijk om de hoek. Een sprookjesachtig, loofrijk en volwassen bos waar onze hond los kon lopen voor lange wandelingen. Onze receptioniste was ook erg lief en behulpzaam.
  • De geur van rook. Het onbeminde interieur. Het geluid van buiten.

8.4

Mariska Toele
“Prijs kwaliteit uitstekend”
  • Vriendelijk en behulpzaam personeel. Al vele 4 en 5 hotels bezocht en nog nooit trof ik voor de man een wegwerp scheermesje aan, hier wel.
  • Men kan de receptie en de bar als rommelig ervaren.

2.2

Thea Hopman
“Zeer slecht hotel. ”
  • Niets
  • Staan bij de ingang te roken met ook drank erbij. Geen fijne entree op deze manier als je door een haag van rook en dranklucht naar binnen moet. Onze kamer grensde aan die ingang en daardoor rooklucht in de kamer en altijd geklets, vooral s avonds en s morgens, al om 6 uur, zo ook geklapper van de buitendeur die dan iedere keer bij in en uitlopen in het slot valt. De bedden zijn niet om in te slapen zo n slechte matrassen. Er stond een koffiezetapparaat op de kamer met de koffie met daarop de

5.6

anoniem
“te hoge prijs voor de kwaliteit van de kamer”
  • Het ontbijt was uitgebreid, goed verzorgd daar tegenover staat dat er dan ook 10,-- voor wordt gerekend.
  • een erg kleine kamer, geen balcon, zoals wel op de bevestiging van reservering vermeld stond, maar een platje waar brandtrap op uit komt. Het idee dat de éénpersoonskamer een beetje was weggestopt.

8

Fam. Dijkema
“Zeer klantvriendelijk en persoonlijk”
  • Persoonlijk contact, alles ging netjes in overleg. We zaten in een hectisch weekend maar alles verliep netjes en vriendelijk. We kregen echt het gevoel gast te zijn en werden ook dusdanig behandeld.
  • Als ik iets moet noemen zou het zijn dat sommige dingen een beetje gedateerd zijn en vervanging kunnen gebruiken. Maar alles was wel werkzaam. Lift was erg klein en lastig met een buggy, maar een medewerker stond steeds klaar om te helpen en daardoor heb ik het niet als probleem ervaren.

8

Arie Markerink
“Prettig, kleinschalig, gunstig liggend hotel met vriendelijk personeel”
  • zie hierboven bij de cijfers 8, gratis parkeren
  • Geen

5.2

Jansen Clabbers
“Niet voor hehaling vatbaar!!”
  • ontbijt was goed
  • Gordijn wat niet dicht gaat. Balkon dat geen balkon is maar een vluchtweg waar nog 2 andere deuren op uit komen dus geen prive. Computer uit het jaar "0" je kunt internet nog net op starten, dat 's it. TV die niet werkt. bij navraag om ernaar te kijken wordt de situatie onvriendelijk en stressig. Ik moest maar beneden in de bar TV komen kijken.Schimmel in de voegen en kitnaden van de badkamer. Verfrisser in de WC zeker jaren niet

4.4

jelle
“aardige bediening”
  • aardige bediening
  • rommelige indeling, over al potjes schilderijtjes beeldjes en andere prullaria

7.2

marco
“goed hotel voor een redelijke prijs”
  • voor 8 euro een goed ontbijt. Met vol op keus
  • er was een feestje in de bar. Daar wisten wij niks van af. Met het geluidsoverlast viel het wel mee. Alleen de kinderen renden elke keer voor ons raam langs

5

Simone
“te duur voor simpel, oubollig hotel”
  • dicht in de buurt van snelwegen/kust
  • vieze handdoek van vorige klant onder bed en aan de deur gemorrel ondanks late check out was afgestemd. Gelukkig hadden we de sleutel in het slot anders stond kamermeisje binnen...

7.4

Frank Bosma
“Goed genoeg!”
  • Was prima, maar 1 nacht dus ook niet echt relevant.. maar we mochten wel zolang uitslapen als we wilden..!!!
  • Ontbijt was een beetje minder, maar geen klachten!

5.8

P.J. Kant
“”
  • Vriendelijk personeel.
  • Kamer was niet schoon. Kreeg wel een andere (grotere) kamer.

Vraag en antwoord.

Ja, bij Hotels.nl kun je Hotel de Weyman Santpoort-Noord zonder creditcard reserveren. Vooraf betalen is niet nodig en je kunt je reservering meestal gratis annuleren.
Vooruitbetalen is niet verplicht bij het reserveren van Hotel de Weyman Santpoort-Noord via Hotels.nl. Je hebt ook de mogelijkheid om gratis te annuleren.
Hotels.nl rekent nooit boekings- of reserveringskosten, ook niet voor Hotel de Weyman Santpoort-Noord. Bekende Nederlandse aanbieders zoals Hotelspecials, Weekendjeweg en Voordeeluitjes brengen deze extra kosten wel altijd in rekening. Daarom zijn wij veruit het goedkoopst voor een reservering in Hotel de Weyman Santpoort-Noord.
Bij Hotels.nl kun je Hotel de Weyman Santpoort-Noord reserveren met gratis annuleren. Je vindt altijd tarieven waarbij annuleren kosteloos is.
Hotels.nl accepteert iDEAL als betaalmethode voor vooruitbetalingen in Hotel de Weyman Santpoort-Noord, zodat je zonder creditcard eenvoudig kunt reserveren.

Hotel de Weyman Santpoort-Noord ligt 254 meter van het centrum van Bloemendaal.

Hotel de Weyman Santpoort-Noord heeft een restaurant. Neem contact op met het hotel om een tafel te reserveren.

Hotel de Weyman Santpoort-Noord staat het meenemen van huisdieren toe. Hieraan kunnen kosten en speciale voorwaarden verbonden zijn, neem altijd vooraf contact op met de accommodatie als u een huisdier mee wilt nemen.

Hotel de Weyman Santpoort-Noord heeft een eigen parkeerplaats voor de gasten. Gebruik is meestal op eigen risico. Er kunnen kosten verbonden zijn aan het parkeren.

Hotel de Weyman Santpoort-Noord heeft ontbijt beschikbaar voor de gasten. Ontbijt is niet altijd inclusief in de kamerprijs.

Hotel de Weyman Santpoort-Noord heeft familiekamers beschikbaar. Kijk op de website van de accommodatie om deze te reserveren.

Ook van de makers van Hotels.nl: Hotel.team, een revolutionaire Hotel booking AI Agent. Meld je nu aan!
Hotels.nl is meermaals gekozen tot beste hotelaanbieder van Nederland. Hotels.nl werkt samen met betrouwbare partners om de beste deals en service te leveren. Met meer dan 5 miljoen tevreden klanten en 20+ jaar ervaring in de hotelbranche zorgen we ervoor dat jouw boeking eenvoudig en zonder zorgen verloopt.
© HNL Nederland BV, KVK nummer 94742367, BTW nummer NL 866878063B01.