7.9
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

Bastion Hotel Amsterdam Airport

Aanbiedingen doorzoeken


Informatie over de accommodatie


Het Bastion Hotel Amsterdam Airport ligt aan de rand van Hoofddorp op 4 kilometer van Schiphol en op slechts 25 autominuten van Amsterdam. Gelegen aan de A4 is het hotel per auto en openbaar vervoer uitstekend bereikbaar. Met de auto bent u binnen 10 minuten bij de luchthaven. Ook kunt u uiteraard gebruik maken van de shuttle service. Het hotel is dus ideaal voor het begin van een ontspannen vliegreis of voor een overnachting als u op doorreis bent.

Het uitgebreide ontbijtbuffet wordt doordeweeks geserveerd van 06:00 tot 09:00 uur, in het weekend van 07:00 tot 10:30. Gasten kunnen doordeweeks voor lunch en diner terecht in het restaurant van 11:00 tot 23:00 uur. In het weekend is het restaurant tot 22:00 uur geopend. De gezellige hotelbar is geopend tot 23:30 uur voor een lekker drankje.

Bastion Hotel Amsterdam Airport is ideaal gelegen voor de vakantieganger en zakenreiziger. De luchthaven bevindt zich op slechts 4 kilometer van het hotel. Amsterdam ligt op 13 kilometer afstand. Door de centrale locatie in Noord-Holland zijn vele leuke steden eenvoudig te bereiken. Bezoek eens de mooie historische steden Leiden en Haarlem of geniet van de natuur in de omgeving van Zaanstad.



Faciliteiten in Bastion Hotel Amsterdam Airport

Eten en drinken
  • Bar
  • Frisdrank automaat
  • Lunchpakket
  • Ontbijt
  • Restaurant
Service
  • Bagage-opslag
Badkamer
  • Douche
  • Haardroger
  • Inloopdouche
  • WC
Slaapkamer
  • Airconditioning
  • Bureau
  • Eigen badkamer
  • Flatscreen televisie
  • Kluis
  • Koelkast
  • Strijkvoorzieningen
  • Telefoon
  • Wekdienst/ wekker
  • WiFi
  • Zithoek
Woon gedeelte
  • Airconditioning
  • Koffiezetapparaat
  • Verwarming
Internet
  • Gratis Wifi
  • Internet
Parkeren
  • Parkeerplaats
Diensten receptie
  • 24-uurs receptie
Schoonmaak service
  • Wasservice
Zakelijke faciliteiten
  • Computer (openbaar)
Wellness
  • Binnenzwembad
  • Fitnessruimte
Extra bed voor Kinderen
  • Kinderen/extra bedden
Activiteiten
  • Biljart
Algemeen
  • Lift
  • Lounge
  • Verwarming
Diensten algemeen
  • Luchthaven shuttle

In de omgeving

Parkeergarage
  • Parking Schiphol 326m
  • Schiphol Parkfly 725m
  • ParkBee Spicalaan 1.2 km
  • Drive Up Services 1.3 km
  • Tupolevlaan 2.1 km
  • Evert van de Beekstraat 2.3 km
  • Polderplein 2.4 km
  • Koolhovenlaan 2.4 km
Restaurant
  • Dine With Florian 395m
  • Buyitdirect.com Plaza Restaurant 645m
  • Sushi And Friends 740m
  • Puur Brasserie 873m
  • Masami Fusion Cuisine 1.1 km
  • Capital Programme Hub Inn 1.1 km
  • Den Burgh 1.3 km
  • Aviator Cafe 1.3 km
Museum
  • Museum Crash '40-45 2.5 km
  • Historisch Museum Haarlemmermeer 5.4 km
  • Museum De Cruquius 8 km
  • Museum Jan 8.4 km
Toeristische attractie
  • GlowGolf 4.1 km
  • Geitenboerderij Ridammerhoeve 7.2 km
  • Clara Maria 8 km
Treinstation
  • Hoofddorp 1.8 km
  • Schiphol Airport 3.3 km
  • Nieuw Vennep 6.4 km
  • Henk Sneevlietweg 9.7 km

7.9

Beoordeeld door: 258 gasten.

5

Siok

Gezin met kinderen
4 juni 2025

“De locatie is het enige voordeel van dit hotel. De staat en netheid van de kamer zijn niet zo goed. Faciliteiten en een...”
  • Dichtbij de luchthaven
  • Service en staat van de kamer

5

James

Gezin met kinderen
2 juni 2025

“zenuwachtige afrekening”
  • de pendel naar de luchthaven
  • Het restaurantvoedsel was niet zo goed, het personeel heeft meerdere keren onze kamerdeur geopend met onze sleutel en toen ik aangaf dat het niet de eerste keer was dat dit gebeurde, werd de medewerker boos en gaf hij de schuld aan het “sleutelsysteem”. Het zou duidelijk moeten zijn dat hij en het sleutelsysteem het hotel vertegenwoordigen, en het doorschuiven van de schuld is een slechte zaak. Het personeel moet zich meer verantwoordelijk gedragen wanneer er iets misgaat. Maar wat me het meest stoorde was dat een kantoormedewerker die zich de hotelmanager noemde, de deur van onze kamer opende met zijn sleutel zonder zelfs maar te kloppen, terwijl ik de dubbele vergrendeling van binnen had gedaan. Dit is absoluut niet acceptabel! Vervolgens beweerde hij de hotelmanager te zijn en dat onze kamer leeg was, wat me echt bang maakte. Ik moest 's nachts een stoel voor de deur plaatsen zodat ik in ieder geval kon horen als hij terugkwam. Tegenwoordig weet je nooit wie normaal of abnormaal is en wie je in het midden van de nacht iets aan kan doen. Ik heb nauwelijks geslapen tijdens mijn verblijf hier.

3

Boryana

Zakenreiziger
1 juni 2025

“Slecht”
  • de gratis pendeldienst
  • het hotel heeft een versleten uitstraling en heeft behoefte aan renovatie of onderhoud.

10

Siyam

Jong stel
29 mei 2025

“Één nacht nabij de luchthaven Schiphol”
  • Uitstekende locatie. De luchthavenshuttle om de half uur is zeer handig.
  • Het personeel zou zich iets meer kunnen inspannen om aan de verzoeken van gasten te voldoen.

6

Marinus

Jong stel
28 mei 2025

“De stad Amsterdam maakte het speciaal.”
  • Locatie en pendeldienst
  • Geen usb-stopcontacten en geen goed stopcontact voor mijn cpap-apparaat naast het bed. Interieur verouderd. Vooral de tapijten in de gang.

7

Adriaan

Jong stel
27 mei 2025

“Goed hotel voor tussenstops.”
  • Betaalbaar hotel dat dicht bij Schiphol ligt, met een gratis bus naar de luchthaven. Goede kamers met alles wat u nodig heeft als u een plek zoekt om te slapen bij een vroeg of laat vertrek.
  • Het bed was iets steviger dan ik zou willen.

5

Felix

Zakenreiziger
24 mei 2025

“Oké voor één nacht, maar het is het geld niet waard.”
  • De grootte van de kamer en de netheid van de badkamer waren goed.
  • Er lag veel vuil onder het bed. De airconditioning was extreem luid. Het zwembadgebied was erg vuil en het water was extreem gechloreerd. Het ontbijt voldeed niet aan het niveau van vier sterren.

9

Hester

Alleenreiziger
24 mei 2025

“Geweldig”
  • Het bed was erg comfortabel en het ontbijt was zeer goed.

6

Pieter

Jong stel
23 mei 2025

“Een beetje teleurgesteld.”
  • Bedden, netheid, een aantal van het personeel.
  • Geen gratis parkeren bij het hotel tijdens het verblijf. Waarom biedt u dan een gratis shuttleservice aan? Luidruchtige airconditioning Eten in het restaurant was gemiddeld

8

Im_rgan

Gezin met kinderen
22 mei 2025

“Goed zo.”
  • Schone en ruime kamers Gratis parkeren
  • Parkeren was een beetje moeilijk te vinden.

7

Povilas

Gezin met kinderen
21 mei 2025

“Goed”
  • Grote en comfortabele bedden, ruime kamer en badkamer. Goede shuttledienst.
  • Deze zelfsluitende badkamerdeuren zijn een vreselijk idee, moeilijk elke keer te openen. Omdat we met een baby reisden, hadden we een babybedje besteld, maar dit was niet voorbereid en werd later gewoon in de kamer achtergelaten. Ik moest het in één stuk ophalen en een van de onderdelen was gebroken. Het ontbijt was zeer karig, zeker geen viersterrenhotel.

10

Mary

Vriendengroep
20 mei 2025

“Uitzonderlijk”
  • handig voor de luchthaven

8

Dariusz

Zakenreiziger
15 mei 2025

“geen”
  • gemakkelijk
  • schimmel in de badkamer

4

Gregory

Zakenreiziger
15 mei 2025

“Teleurstellend”
  • Handige locatie Goede pendeldienst
  • Verschrikkelijke service in de bar. Niet genoeg parkeerplaatsen. Bijna alleen 2 koffiepeulen in de kamer. Erg karig. Niet erg schoon, kamer stoffig, douche vuil. Zag eruit alsof make-up van een vorige gast was achtergebleven.

8

Demyan

Jong stel
14 mei 2025

“Zeer goed”
  • Het personeel is vriendelijk, alle medewerkers die ik heb ontmoet, de bedden zijn comfortabel en de badkamers zijn schoon.
  • Het restaurant is iets te duur, er was een goede kans dat de bezorgdienst werkte en er was een McDonald's in de buurt.

5

Goran

Gezin met kinderen
14 mei 2025

“De pandemie is voorbij, alstublieft word wakker en breng de zaken op orde.”
  • Een gratis pendeldienst van de luchthaven. U kunt zelfs een pendeldienst nemen vanaf een van de nabijgelegen hotels. De buschauffeurs zijn zeer vriendelijk en behulpzaam.
  • Te duur hotel, alleen vanwege de hoge vraag door de feestdagen. Basisdiensten zouden ten minste aangeboden moeten worden. Zeer slechte schoonmaakdienst in de kamer. Neem nooit de trap, het tapijt daar lijkt maandenlang niet schoongemaakt te zijn. Het zwembad is gesloten. Geen huisregels worden gerespecteerd, mensen in de bovenliggende kamer maken geluid tot minstens 01.00 uur. De kamer voor het stallen van koffers is in een complete chaos, waardoor tassen zonder enige orde worden neergelegd. Alles lijkt nog steeds in het midden van een pandemie te zijn, maar toeristen zijn aangekomen en hebben hen verrast.

8

Andrew

Zakenreiziger
14 mei 2025

“Hotel is goed als uw verwachtingen niet te hoog zijn.”
  • Het is goed geprijsd voor wat het is.
  • Als u geen lifts prettig vindt... verblijf dan ergens anders.

6

Ute

Vriendengroep
13 mei 2025

“Aanvaardbaar”
  • Nabijheid van de luchthaven
  • Zij bieden geen 24/7 incheckmogelijkheden. Op onze eerste nacht werden we door het personeel bij de receptie genegeerd, ondanks dat we bagage bij ons hadden en het servicebel meerdere malen hebben geluid.

2

Niels

Gezin met kinderen
13 mei 2025

“Schaamhaarpuntjes op de badkamerwanden.”
  • De badkamer was echt vies, de muren waren bedekt met schaamhaar. Ze hebben het babybedje dat we hadden aangevraagd en dat was bevestigd niet verstrekt. Toen we 's ochtends met hen spraken, kregen we een gratis biertje aangeboden als compensatie voor het ongemak. Toen we aangaven dat een biertje (waarvoor we afgelopen nacht moesten betalen) niet de juiste compensatie was, kregen we ontbijt aangeboden (terwijl we daar stonden met ingepakte tassen te wachten op de luchthuttleservice). Ze vertelden me dat er geen mogelijkheid was om geld terug te krijgen omdat we al vooruitbetaald hadden. Toen ik hen daarna per e-mail confronteerde, ontving ik helemaal geen antwoord.

7

Gabriela

Jong stel
13 mei 2025

“Goed”
  • Transfer
  • Vies rondom het hotel, sterke geur van wiet binnen.

8

Jan

Jong stel
11 mei 2025

“Voldoende”
  • Gemakkelijke toegang vanaf de luchthaven.
  • Afval in liften, vloeren niet gedweild.

8

Colin

Alleenreiziger
11 mei 2025

“Een goede keuze op Schiphol”
  • De grote en reguliere shuttlebus is uitstekend en de locatie van het hotel is gunstig, met slechts een reis van 10 minuten van de luchthaven. De kamers zijn comfortabel en het personeel is behulpzaam.
  • Zoals ik eerder heb aangegeven tijdens mijn verblijf in het hotel, zijn de kamers 's nachts erg donker. De verlichting in de kamer is zeer zwak, wat wordt vergroot door de donkere rode gordijnen. Inchecken kan ook erg traag zijn wanneer er een drukke shuttledienst aankomt met slechts één persoon aan de receptie.

6

Itzchak

Jong stel
11 mei 2025

“Aangenaam”
  • Het hotel is zeer dichtbij de luchthaven, wat handig is voor de laatste nacht voor de vlucht. Gratis parkeren. In het restaurant moesten we meer dan 1 uur wachten op ons eten.

5

Ilja

Zakenreiziger
11 mei 2025

“Het is hemeltergend overpriced voor wat je ervoor krijgt.”
  • Locatie. Shuttle naar de luchthaven. Gratis WiFi. Kamergrootte.
  • De prijs staat niet in verhouding tot de waarde. Het is overdreven duur voor wat je krijgt. De kamer werd niet elke dag schoongemaakt, het ontbijt is zeer beperkt in keuze, de kamer is over het algemeen in orde, maar het is te donker; de verlichting is niet voldoende en heeft een te geringe opbrengst. Het airconditioningsysteem is erg luid, je moet het 's nachts uitzetten omdat het geluid doet denken aan dat van een koelkast.

9

Greetje

Alleenreiziger
9 mei 2025

“Het was praktisch en handig, het personeel was super vriendelijk.”
  • Rustig wat betreft geluid van buitenaf of andere bewoners. De ventilator of iets dat boven de deur aan het plafond zat, was een beetje storend.
  • Alleen het geluid van de ventilator in het plafond.

8

Angela

Jong stel
6 mei 2025

“De nacht voor een vlucht”
  • * het bed was echt comfortabel! * er is een bus van/naar de luchthaven zonder extra kosten.
  • * zeer beperkte opties aan de bar en geen cocktails

9

Leticia

Alleenreiziger
4 mei 2025

“comfortabel.”
  • Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam met mijn behoeften.
  • De kamer was een beetje luidruchtig; ik kon het geluid van de televisie uit de aangrenzende kamers horen.

7

Tracy

Jong stel
4 mei 2025

“Voerde de werkzaamheden uit vanwege een onverwachte vertraging.”
  • Zeer vriendelijk personeel, erg gastvrij en behulpzaam.

8

Anonymous

Jong stel
4 mei 2025

“Tijdelijke accommodatie.”
  • Schoon en geschikt voor ons verblijf van één nacht voorafgaand aan onze verdere reis.
  • Ideaal gelegen bij de luchthaven.

8

Islam

Zakenreiziger
2 mei 2025

“Het personeel is zeer goed, schoon, dichtbij de luchthaven Schiphol.”
  • goede locatie met gratis pendeldienst naar de luchthaven
  • slecht ontbijt

Vraag en antwoord.

Wat is het telefoonnummer van Bastion Hotel Amsterdam Airport?

Het telefoonnummer van Bastion Hotel Amsterdam Airport is +31 20 820 4466.

Wat is de URL van de officiële website van Bastion Hotel Amsterdam Airport?

De eigen website van Bastion Hotel Amsterdam Airport Kunt u hier vinden.

Hoe ver ligt Bastion Hotel Amsterdam Airport van het centrum van Schiphol?

Bastion Hotel Amsterdam Airport ligt 2,6 km van het centrum van Schiphol.

Heeft Bastion Hotel Amsterdam Airport een eigen restaurant?

Bastion Hotel Amsterdam Airport heeft een restaurant. Neem contact op met het hotel om een tafel te reserveren.

Is er een fitness ruimte in Bastion Hotel Amsterdam Airport?

Bastion Hotel Amsterdam Airport Heeft een eigen fitness ruimte.

Heeft Bastion Hotel Amsterdam Airport ontbijt voor de gasten?

Bastion Hotel Amsterdam Airport heeft ontbijt beschikbaar voor de gasten. Ontbijt is niet altijd inclusief in de kamerprijs.

Is er een binnenzwembad bij Bastion Hotel Amsterdam Airport?

Bastion Hotel Amsterdam Airport heeft een binnenzwembad. Hier kunnen kosten aan verbonden zijn. Neem contact op met de accommodatie voor meer informatie.

Ook van de makers van Hotels.nl: Hotel.team, een revolutionaire Hotel booking AI Agent. Meld je nu aan!
Hotels.nl is meermaals gekozen tot beste hotelaanbieder van Nederland. Hotels.nl werkt samen met betrouwbare partners om de beste deals en service te leveren. Met meer dan 5 miljoen tevreden klanten en 20+ jaar ervaring in de hotelbranche zorgen we ervoor dat jouw boeking eenvoudig en zonder zorgen verloopt.
© HNL Nederland BV, KVK nummer 94742367, BTW nummer NL 866878063B01.