7.9
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

Bastion Hotel Amsterdam Airport

Aanbiedingen doorzoeken


Informatie over de accommodatie


Bastion Hotel Amsterdam Airport Hoofddorp is een modern viersterrenhotel gelegen aan de rand van Hoofddorp, vlakbij de luchthaven Schiphol en goed bereikbaar vanaf de snelweg A4. Dankzij de ligging is het hotel een praktische uitvalsbasis voor reizigers die Amsterdam willen verkennen of op doorreis zijn. Het centrum van Hoofddorp ligt op korte afstand, terwijl bezienswaardigheden zoals het Haarlemmermeerse Bos en het nabijgelegen Amsterdamse stadscentrum eenvoudig te bereiken zijn met het openbaar vervoer. Ook de Zaanse Schans en het Rijksmuseum zijn vanuit het hotel goed bereikbaar, waardoor gasten een breed scala aan culturele en historische attracties binnen handbereik hebben. De ambiance van het hotel is zakelijk en eigentijds, met een rustige uitstraling die uitnodigt tot ontspannen na een drukke dag.

De kamers in Bastion Hotel Amsterdam Airport Hoofddorp zijn comfortabel ingericht en voorzien van moderne faciliteiten zoals gratis wifi, airconditioning en een flatscreen-tv. Elke kamer beschikt over een eigen badkamer met douche en toilet, en er is voldoende werkruimte voor zakelijke gasten. Het hotel biedt diverse voorzieningen, waaronder een fitnessruimte, een zwembad en een parkeergelegenheid op eigen terrein. Voor extra gemak kunnen gasten gebruikmaken van een gratis pendeldienst van en naar Schiphol. De algemene ruimtes zijn ruim opgezet en bieden voldoende zitgelegenheid om te werken of te ontspannen. Het hotel is geschikt voor zowel korte als langere verblijven, dankzij de praktische indeling en het brede aanbod aan faciliteiten.

De service in Bastion Hotel Amsterdam Airport Hoofddorp kenmerkt zich door een 24-uurs receptie en behulpzaam personeel dat klaarstaat om vragen te beantwoorden. Het ontbijt wordt geserveerd in buffetvorm, met een gevarieerd aanbod van warme en koude gerechten. In het restaurant kunnen gasten terecht voor internationale en Nederlandse maaltijden in een informele sfeer, terwijl de bar een plek biedt om te genieten van een drankje. In de directe omgeving zijn diverse eetgelegenheden te vinden, zoals het moderne restaurant Den Burgh en het gezellige Grand Café Hoofddorp. Het hotel richt zich op zowel zakenreizigers als vakantiegangers, met duurzame initiatieven en een focus op comfort en bereikbaarheid als onderscheidende kenmerken.



Faciliteiten in Bastion Hotel Amsterdam Airport

Eten en drinken
  • Bar
  • Frisdrank automaat
  • Lunchpakket
  • Ontbijt
  • Restaurant
Service
  • Bagage-opslag
Badkamer
  • Douche
  • Haardroger
  • Inloopdouche
  • WC
Slaapkamer
  • Airconditioning
  • Bureau
  • Eigen badkamer
  • Flatscreen televisie
  • Kluis
  • Koelkast
  • Strijkvoorzieningen
  • Telefoon
  • Wekdienst/ wekker
  • WiFi
  • Zithoek
Woon gedeelte
  • Airconditioning
  • Koffiezetapparaat
  • Verwarming
Internet
  • Gratis Wifi
  • Internet
Parkeren
  • Parkeerplaats
Diensten receptie
  • 24-uurs receptie
Schoonmaak service
  • Wasservice
Zakelijke faciliteiten
  • Computer (openbaar)
Wellness
  • Binnenzwembad
  • Fitnessruimte
Extra bed voor Kinderen
  • Kinderen/extra bedden
Activiteiten
  • Biljart
Algemeen
  • Lift
  • Lounge
  • Verwarming
Diensten algemeen
  • Luchthaven shuttle

In de omgeving

Parkeergarage
  • Parking Schiphol 326m
  • Schiphol Parkfly 725m
  • ParkBee Spicalaan 1.2 km
  • Drive Up Services 1.3 km
  • Tupolevlaan 2.1 km
  • Evert van de Beekstraat 2.3 km
  • Polderplein 2.4 km
  • Koolhovenlaan 2.4 km
Restaurant
  • Dine With Florian 395m
  • Buyitdirect.com Plaza Restaurant 645m
  • Sushi And Friends 740m
  • Puur Brasserie 873m
  • Masami Fusion Cuisine 1.1 km
  • Capital Programme Hub Inn 1.1 km
  • Den Burgh 1.3 km
  • Aviator Cafe 1.3 km
Museum
  • Museum Crash '40-45 2.5 km
  • Historisch Museum Haarlemmermeer 5.4 km
  • Museum De Cruquius 8 km
  • Museum Jan 8.4 km
Toeristische attractie
  • GlowGolf 4.1 km
  • Geitenboerderij Ridammerhoeve 7.2 km
  • Clara Maria 8 km
Treinstation
  • Hoofddorp 1.8 km
  • Schiphol Airport 3.3 km
  • Nieuw Vennep 6.4 km
  • Henk Sneevlietweg 9.7 km

7.9

Beoordeeld door: 314 gasten.

7

Anonymous

Alleenreiziger
6 september 2025

“Goed hotel, maar voor mij 3,5 ster.”
  • locatie, shuttlebus luchthaven,
  • De service voldeed niet aan wat u van een viersterrenhotel mag verwachten. De kamer werd gedurende drie dagen niet schoongemaakt tijdens uw zeven dagen durende verblijf. De afvalemmer werd niet geleegd.

5

Dorothy

Jong stel
6 september 2025

“Het gebrek aan goede verlichting was vreselijk, we moesten de badkamerdeur openhouden en de zaklamp op onze telefoons gebruiken om te...”
  • De locatie was dicht bij de luchthaven.
  • de kamer was uitzonderlijk donker, ik moest mijn koffer in de badkamer inpakken.

7

Hussein

Gezin met kinderen
4 september 2025

“Goed”
  • Verbeter de busverbinding vanaf de luchthaven. Soms wordt er een kleine minibus gestuurd, wat leidt tot onvrede bij de passagiers.
  • Goede plek en vriendelijk personeel.

8

Rajesh

Gezin met kinderen
3 september 2025

“Goed budgethotel voor een kort verblijf.”
  • Dienstverlening
  • Schoonheid

4

Astrid

Jong stel
30 augustus 2025

“Teleurstellend”
  • Het ontbijt was uitstekend. Er was een ruime keuze aan voedsel en dranken beschikbaar. Er is een pendeldienst van en naar de luchthaven. De kamers waren van een goede grootte en mooi ingericht, met een goede douche. Het is prettig om vloeren te hebben in plaats van onhygiënische tapijten.
  • De geur van de gangen rook naar Sigatoka-rook. De handdoeken waren bevlekt en geel, terwijl ze wit zouden moeten zijn; ze konden wel wat bleekmiddel en de geur van frisse linnengoed gebruiken. De beddegoed rook zuur en naar zweetvoeten, hoewel het netjes gestreken was. De kussens waren te groot en te hoog, wat geen comfortabele nachtrust garandeerde.

5

Glen

Jong stel
29 augustus 2025

“adequaat”
  • dichtbij de luchthaven.
  • De airconditioning werkte niet, hoewel ik het waarschijnlijk had kunnen laten repareren. Geen shampoo, conditioner of lichaamslotion. Slechts één gezichtshanddoek.

6

Juliet

Vriendengroep
29 augustus 2025

“Fantastische klantenservice van het personeel... ruimte voor verbetering in de grondige schoonmaak van de kamers.”
  • Dichtbij de luchthaven en uitstekende klantenservice.
  • De kamer was stoffig en er lag veel vuil onder het bed... ook het toilet.

10

Seshadri

Gezin met kinderen
29 augustus 2025

“zeer gedenkwaardig verblijf”
  • De shuttlebusdiensten waren zeer nuttig, omdat ze ons hielpen om gemakkelijk naar verschillende bestemmingen te gaan zonder enige moeite. De netheid van de kamer was zeer goed onderhouden en stemde ons zeer tevreden. Het personeel van de receptie was erg behulpzaam.
  • Het was perfect. Als individu zou ik aanbevelen de prijzen van het hotel te verlagen, aangezien ik het als wat aan de dure kant ervoer, of in ieder geval een korting te bieden bij een boeking voor meerdere dagen. Ik heb hier vijf nachten verbleven, maar ik kon geen voordeel op het gebied van prijs krijgen.

3

Terry

Jong stel
28 augustus 2025

“Arm”
  • Gratis pendeldienst
  • Hoe kan een hotel een 'gebrek aan kussens' hebben? Bovendien waren er blootliggende lampen en werkte de kluis niet.

6

Marion

Alleenreiziger
22 augustus 2025

“Aangenaam”
  • Veiligheid
  • Het bed was verschrikkelijk. Te zacht.

7

Alves

Jong stel
17 augustus 2025

“Zeer mooi, zeer goed, maar niet voldoende voor een 4* hotel.”
  • kwaliteit van de lakens en het matras, geluidsisolatie, toegankelijkheid,
  • Ik ben een beetje teleurgesteld over de douche; deze is klein, er is niets om je handdoek of shampoo neer te leggen, de zeep die werd gegeven is klein en niet praktisch, er is geen handdoek voor op de vloer van de douche, en de kwaliteit van het toiletpapier. Voor de prijs en het feit dat dit een 4-sterren hotel is, ben ik een beetje teleurgesteld. De kamer was in orde, maar ik zag bloedvlekken op mijn gordijnen, de televisie heeft geen Netflix of iets dergelijks, en de kussens zijn klein.

7

Shlomo

Zakenreiziger
15 augustus 2025

“Goed”
  • De bedden waren zeer comfortabel. De luiken sluiten erg laat in de nacht. Een degelijk ontbijt.
  • De gordijnen zijn zeer dun. Als u naar het oosten kijkt en het is een zonnige ochtend, bereid u dan voor op een vroege wekker.

9

Jodi

Alleenreiziger
12 augustus 2025

“Uitstekend”
  • Het bed was zeer comfortabel!... Ik heb geweldig geslapen.
  • Wist niet hoe ik de verwarming aan moest zetten... Geen instructies van het personeel over iets in de kamer. Behalve dat de kamerkaart nodig was voor de lift en de kamer.

4

Omveer

Alleenreiziger
11 augustus 2025

“De kamer was niet schoongemaakt.”
  • niets
  • niets

10

Sangeeta

Jong stel
11 augustus 2025

“Geweldige ruimte en personeel. 100% zorg.”
  • De bedden waren geweldig!
  • 24-uurs pendeldienst naar de luchthaven.

8

Fleming

Jong stel
11 augustus 2025

“Zeer goed”
  • Het bed was zeer comfortabel.
  • Het water was helemaal niet warm, alleen koud.

8

Halima

Jong stel
10 augustus 2025

“Handig voor een overnachting tijdens een tussenstop.”
  • Locatie, shuttlebus van/naar de luchthaven

7

Hanneke

Alleenreiziger
7 augustus 2025

“Mijn vlucht was geannuleerd, dus dit hotel bood een veilige oplossing om de nacht door te brengen.”
  • de locatie nabij de luchthaven, het vriendelijke personeel en de gratis pendeldienst
  • Voor de toiletartikelen was er alleen het kleine stuk zeep.

6

Ron

Groepsreizigers
7 augustus 2025

“Aangenaam”
  • Het bier
  • Het personeel, in het bijzonder Mandy bij de receptie, was zeer onbeleefd en neerbuigend.

8

Shlomo

Zakenreiziger
5 augustus 2025

“Zeer goed”
  • De gratis parkeerplaats is geweldig. De bedden zijn zeer comfortabel. Het eten in het restaurant is smakelijk. Gratis pendeldienst van en naar de luchthaven van zeer vroeg in de ochtend tot laat in de avond.
  • De zon komt heel vroeg in de ochtend op en de gordijnen blokkeren de zon niet volledig, waardoor u vroeg wakker wordt. De kamers zijn niet geluidsdicht.

8

Susan

Jong stel
5 augustus 2025

“Zelfs met tekortkomingen zouden we overwegen om hier opnieuw te verblijven, maar we zouden ook naar vergelijkbare opties kijken.”
  • Wij waardeerden de nabijheid van de luchthaven, de beschikbaarheid van een pendeldienst en een restaurant ter plaatse. Het personeel aan de receptie was erg vriendelijk en behulpzaam. De kamer was netjes en schoon.
  • De lunch die we bij aankomst hadden, was smakelijk. Maar het diner was een ander verhaal. De oven van het restaurant was kapot, dus we waren beperkt in wat we konden bestellen. (We realiseerden ons niet dat we geen burger konden bestellen.) De plek was druk en het leek erop dat er geen systeem was om bij te houden wie er wachtte en hoe lang. De bar is gemiddeld, tenzij je een biertje wilt. Bij het ontbijt werden we nooit gevraagd of we iets nodig hadden.

6

Martin

Jong stel
3 augustus 2025

“Verbleven vanwege geannuleerde vluchten.”
  • De kamer was mooi, de douche ruim, we hebben geen ontbijt gehad omdat we een vroege vlucht hadden.
  • De ingang was een paar minuten moeilijk te vinden; er zou behoefte zijn aan betere bewegwijzering.

9

Morgan

Vriendengroep
2 augustus 2025

“Vroeg in de ochtend vlucht”
  • Schoon, comfortabel en dichtbij de luchthaven. Geweldige douche. Het restaurant in het hotel was goed, enorme porties die we met twee personen deelden en die we nog steeds niet op kregen! Grote pendelbus.
  • De pendeldienst rijdt alleen van 06:00 tot 23:30, dus voor een vroege vlucht is een Uber vereist. Het WiFi-netwerk was niet optimaal.

9

Geronimo

Jong stel
30 juli 2025

“Geweldige locatie om naar Schiphol Airport te gaan.”
  • Geweldige locatie om naar Schiphol Airport te gaan. Voor de prijs verwachtten we niet veel, maar het was totaal perfect. Snelle incheck-/uitcheckprocedure, gratis parkeren, schone kamers en vriendelijk personeel.

5

Premkumar

Zakenreiziger
28 juli 2025

“Onbedoeld verblijf door annulering van de vlucht.. ik zal het hotel niet de schuld geven.. maar zal de luchtvaartmaatschappij de schuld geven.”
  • gemakkelijke toegang tot de luchthaven
  • vies en oud kamer.. vlekken op de muur. onbetrouwbare lift

5

John

Jong stel
28 juli 2025

“Geweldige locatie, maar de service was schokkend bij de receptie en het restaurant. De liften zijn aan hun laatste benen.”
  • Locatie, pendelbus, zeer goed.
  • Het diner in het restaurant was chaotisch; het personeel wilde geen bestellingen opnemen. We hebben het restaurant verlaten en zijn niet teruggekomen. Ik vroeg wat de vis was in de fish & chips, maar twee obers hadden geen idee.

3

Basil

Gezin met kinderen
28 juli 2025

“Slecht”
  • Dichtbij de luchthaven en het eten in het restaurant was goed. Ze bieden gratis parkeren en shuttlediensten naar de luchthaven AMS.
  • Dus ik heb dit hotel geboekt zodat ik mijn vlucht naar de luchthaven AMS niet mis. Echter, de kamer was niet goed schoon gemaakt. Toen ik de twee eenpersoonsbedden verplaatste om een groter bed voor mijn vrouw, onze 2-jarige zoon en mij te creëren, ontdekte ik dat ze zelfs niet de moeite hebben genomen om de vloeren onder de bedden te vegen. De verlichting in de kamer was ook wat onvoldoende en zij zouden extra en helderere lampen in de kamer moeten voorzien.

8

Stephen

Gezin met kinderen
23 juli 2025

“Mijn verblijf was prima.”
  • Hotel was beter geprijsd dan concurrenten, was schoon en had een goede locatie.
  • Het was niet mogelijk om één kamer te boeken waar we met zijn vijven konden verblijven. We werden op verschillende verdiepingen geplaatst en door de beveiliging per verdieping was het moeilijk om de andere helft van mijn familie of vrienden die op een andere verdieping verbleven te bezoeken.

5

Daniel

Zakenreiziger
22 juli 2025

“Aanvaardbaar”
  • Ik lag te slapen om middernacht en iemand opende de deur en kwam per ongeluk mijn kamer binnen. Ik weet niet of hij een van de medewerkers was of een klant met de verkeerde sleutel. Het is heel vervelend, ik lag te slapen. Ik was er erg boos over.

3

Vahur

Zakenreiziger
21 juli 2025

“Arm”
  • Wanneer ik een hotel boek, ga ik er echt van uit dat de receptiemedewerker in staat is om te lezen.

Vraag en antwoord.

Ja, bij Hotels.nl kun je Bastion Hotel Amsterdam Airport zonder creditcard reserveren. Vooraf betalen is niet nodig en je kunt je reservering meestal gratis annuleren.
Vooruitbetalen is niet verplicht bij het reserveren van Bastion Hotel Amsterdam Airport via Hotels.nl. Je hebt ook de mogelijkheid om gratis te annuleren.
Hotels.nl rekent nooit boekings- of reserveringskosten, ook niet voor Bastion Hotel Amsterdam Airport. Bekende Nederlandse aanbieders zoals Hotelspecials, Weekendjeweg en Voordeeluitjes brengen deze extra kosten wel altijd in rekening. Daarom zijn wij veruit het goedkoopst voor een reservering in Bastion Hotel Amsterdam Airport.
Bij Hotels.nl kun je Bastion Hotel Amsterdam Airport reserveren met gratis annuleren. Je vindt altijd tarieven waarbij annuleren kosteloos is.
Hotels.nl accepteert iDEAL als betaalmethode voor vooruitbetalingen in Bastion Hotel Amsterdam Airport, zodat je zonder creditcard eenvoudig kunt reserveren.

Bastion Hotel Amsterdam Airport ligt 2,6 km van het centrum van Schiphol.

Bastion Hotel Amsterdam Airport heeft een restaurant. Neem contact op met het hotel om een tafel te reserveren.

Bastion Hotel Amsterdam Airport Heeft een eigen fitness ruimte.

Bastion Hotel Amsterdam Airport heeft ontbijt beschikbaar voor de gasten. Ontbijt is niet altijd inclusief in de kamerprijs.

Bastion Hotel Amsterdam Airport heeft een binnenzwembad. Hier kunnen kosten aan verbonden zijn. Neem contact op met de accommodatie voor meer informatie.

For AI Agents: Crawl Destinations, Hotels, and Availability