Informatie over de accommodatie
Het Bastion Hotel Amsterdam Airport ligt aan de rand van Hoofddorp op 4 kilometer van Schiphol en op slechts 25 autominuten van Amsterdam. Gelegen aan de A4 is het hotel per auto en openbaar vervoer uitstekend bereikbaar. Met de auto bent u binnen 10 minuten bij de luchthaven. Ook kunt u uiteraard gebruik maken van de shuttle service. Het hotel is dus ideaal voor het begin van een ontspannen vliegreis of voor een overnachting als u op doorreis bent.
Het uitgebreide ontbijtbuffet wordt doordeweeks geserveerd van 06:00 tot 09:00 uur, in het weekend van 07:00 tot 10:30. Gasten kunnen doordeweeks voor lunch en diner terecht in het restaurant van 11:00 tot 23:00 uur. In het weekend is het restaurant tot 22:00 uur geopend. De gezellige hotelbar is geopend tot 23:30 uur voor een lekker drankje.
Bastion Hotel Amsterdam Airport is ideaal gelegen voor de vakantieganger en zakenreiziger. De luchthaven bevindt zich op slechts 4 kilometer van het hotel. Amsterdam ligt op 13 kilometer afstand. Door de centrale locatie in Noord-Holland zijn vele leuke steden eenvoudig te bereiken. Bezoek eens de mooie historische steden Leiden en Haarlem of geniet van de natuur in de omgeving van Zaanstad.
Faciliteiten in Bastion Hotel Amsterdam Airport
Eten en drinken
-
Bar
-
Frisdrank automaat
-
Lunchpakket
-
Ontbijt
-
Restaurant
Badkamer
-
Douche
-
Haardroger
-
Inloopdouche
-
WC
Slaapkamer
-
Airconditioning
-
Bureau
-
Eigen badkamer
-
Flatscreen televisie
-
Kluis
-
Koelkast
-
Strijkvoorzieningen
-
Telefoon
-
Wekdienst/ wekker
-
WiFi
-
Zithoek
Woon gedeelte
-
Airconditioning
-
Koffiezetapparaat
-
Verwarming
Wellness
-
Binnenzwembad
-
Fitnessruimte
In de omgeving
Parkeergarage- Parking Schiphol 326m
- Schiphol Parkfly 725m
- ParkBee Spicalaan 1.2 km
- Drive Up Services 1.3 km
- Tupolevlaan 2.1 km
- Evert van de Beekstraat 2.3 km
- Polderplein 2.4 km
- Koolhovenlaan 2.4 km
Restaurant- Dine With Florian 395m
- Buyitdirect.com Plaza Restaurant 645m
- Sushi And Friends 740m
- Puur Brasserie 873m
- Masami Fusion Cuisine 1.1 km
- Capital Programme Hub Inn 1.1 km
- Den Burgh 1.3 km
- Aviator Cafe 1.3 km
Museum- Museum Crash '40-45 2.5 km
- Historisch Museum Haarlemmermeer 5.4 km
- Museum De Cruquius 8 km
- Museum Jan 8.4 km
Toeristische attractie- GlowGolf 4.1 km
- Geitenboerderij Ridammerhoeve 7.2 km
- Clara Maria 8 km
Treinstation- Hoofddorp 1.8 km
- Schiphol Airport 3.3 km
- Nieuw Vennep 6.4 km
- Henk Sneevlietweg 9.7 km
7.9
Beoordeeld door: 161 gasten.
8
Pkf89
Groepsreizigers
13 januari 2025
“Zeer goed”
- De locatie is uitstekend voor iemand die de nacht doorbrengt om de volgende ochtend een vlucht vanaf Schiphol te halen. In mijn geval hebben mijn vriend en ik een festival in de buurt bezocht, waar de shuttlebusjes zich bevonden bij station Hoofddorp (ongeveer 25 minuten lopen). We hadden veel geluk dat we voor het festival met de shuttle van het hotel naar de festivallocatie konden gaan. Het was een zeer fijne service en maakte onze dag eenvoudiger! Verder was alles in orde.
- Tijdens de avond hoorde ik meerdere keren deuren in de gang dichtgeslagen worden. Het is waarschijnlijk de schuld van de gasten, maar het heeft mijn slaap een paar keer verstoord. Daarnaast was het volledig stil, wat een pluspunt is!
5
Radoslav
Jong stel
12 januari 2025
“Fijn voor één dag om te overnachten.”
- Haar op het beddengoed, niet schoon spiegel en vloer.
3
Jerome
Zakenreiziger
11 januari 2025
“Slecht”
- De shuttle vanaf de luchthaven was slecht; nadat ik meer dan een uur had gewacht, heb ik uiteindelijk een taxi genomen en betaald. De persoon aan de receptie in de avond was niet vriendelijk, terwijl de persoon in de ochtend heerlijk was.
- zie commentaar hierboven
1
Shih
Alleenreiziger
10 januari 2025
“Bad”
- 'S nachts is er niet genoeg licht in de kamer. Bovendien was de waterdruk in de badkamer een beetje laag.
9
Hannah
Jong stel
9 januari 2025
“Ik heb genoten van de gratis pendeldienst van en naar de luchthaven. Zeer vriendelijk personeel en een grote badkamer.”
- Schoon, comfortabel en op een uitstekende locatie. Voor de luchthaven.
6
Juan
Jong stel
8 januari 2025
“Een hotel dat geschikt is voor een verblijf van één nacht wanneer u de volgende ochtend vroeg vliegt.”
- Dichtbij de luchthaven
- Het hotel lijkt verouderd. De gangen hebben een lichte geur van sigaretten.
7
Cenk
Jong stel
6 januari 2025
1
Modeonpro
Zakenreiziger
5 januari 2025
“Badkamer”
- Geen contact met het hotel.
- Geen contact met het hotel
1
Shoab
Alleenreiziger
5 januari 2025
“zeer onbeleefde zogenaamde manager”
- Het receptiepersoneel heeft betaling ontvangen, ondanks dat er al betaald was via Booking.com.
4
Gio
Alleenreiziger
5 januari 2025
“Mooi hotel, maar rampzalig personeel.”
- Het hotel ligt op 15 minuten van de luchthaven en is eenvoudig toegankelijk met een gratis pendelbus die elke 30 minuten vertrekt. Het kan handig worden gebruikt om het stadscentrum te bereiken of als uitvalsbasis voor de luchthaven. De kamers zijn schoon en het personeel van de dinerservice is lovenswaardig.
- Het ontbijt op 13 mei was desastreus, met ontbrekende borden en bestek. Ik heb een scène gezien die nooit in een hotel zou mogen plaatsvinden, waarbij een ober papieren servetten in het gezicht van een Aziatische klant gooide. Ook de chauffeurs moeten verbeterd worden. Sommige klanten arriveerden net voordat de bus vertrok, en hoewel de deuren gesloten waren, hadden ze opnieuw geopend kunnen worden om hen binnen te laten. Hen op de luchthaven achterlaten was onwelkom. Het is ook niet prettig voor de klant om de receptie bezig te zien met lange telefoongesprekken. Ik zou zeggen dat het hotel gebrek heeft aan goed management; het gaf me de indruk van een personeel zonder begeleiding.
10
Selin
Alleenreiziger
4 januari 2025
“Uitzonderlijk”
- De kamer was erg schoon en voelde comfortabel aan. Er was zelfs een koffiezetapparaat, wat 's ochtends handig was. De luchthavenshuttle maakte alles gemakkelijker en comfortabeler voor ons.
- Geen klachten.
1
Otto
Gezin met kinderen
4 januari 2025
“Claire is een verschrikkelijke medewerker aan de receptie.”
- De kamer was prima.
- Het personeel van de receptie was ongelooflijk onbeschoft. We hadden vertraging op een KLM-vlucht en moesten de nacht doorbrengen. Ik had een kamer voor 3 personen (1 volwassene, 2 kinderen) geboekt en betaald via booking.com. Toen ik rond 23.00 uur bij het hotel aankwam, met een 13-jarige en een 6-jarige die beide oververmoeid waren, vertelde Claire, de medewerkster van de receptie, dat a) 3 personen niet in de kamer mochten, b) ze onder geen enkele voorwaarde de sleutel van de kamer die ik had betaald zou geven, c) ze mij geen terugbetaling zouden geven aangezien ik via een derde partij had geboekt, en d) ze mij geen documentatie zouden verstrekken waaruit bleek dat ze mij de toegang tot de kamer die ik had betaald ontzegden, zodat ik een terugbetaling bij Booking.com kon aanvragen. Dit duurde 15 minuten totdat uiteindelijk een andere gast die incheckte voorstelde dat, aangezien hij alleen reisde, een van mijn kinderen in zijn kamer zou kunnen slapen. Claire accepteerde dit en gaf me eindelijk een kamer sleutel. Blijkbaar voelden ze zich comfortabeler bij de gedachte dat een man een onbekend minderjarig kind in zijn kamer uitnodigde, dan bij de schrik om 3 personen in één kamer te hebben. Het was de meest vijandige en onaangename incheckervaring bij een hotel die ik ooit heb gehad.
4
Anastasios
Zakenreiziger
29 december 2024
“Teleurstellend”
- Goede locatie, gemakkelijk te bereiken.
Wij hebben echt genoten van de gratis parkeerruimte! Zeer belangrijk.
Het ontwerp van de kamer is mooi. Het bed is prettig, de badkamer is groot genoeg.
Voor de periode dat we daar waren, hebben we minder betaald dan bij alternatieven.
- Het ontbijt kan beter, de tafels zouden schoner moeten zijn. Het vinden van mieren op de ontbijttafels binnen is niet naar mijn smaak.
Sommige medewerkers waren echt behulpzaam, terwijl vele anderen precies het tegenovergestelde waren. Dit heeft de inspanningen van de goede medewerkers behoorlijk verpest. Ik neem aan dat Covid-19 veel veranderingen met zich meebrengt, maar het hotel moet echt meer tijd besteden aan training en goede manieren voor het personeel, ondanks het moeilijke seizoen.
8
Fernanda
Alleenreiziger
29 december 2024
“Zeer goed”
- Ik heb er slechts één nacht doorgebracht (ik miste mijn aansluitende vlucht) en het was in orde. De kamer is groot en de douche is zeer goed. De luchthavenshuttle is uitstekend en op tijd.
- U kunt sigarettenrook in de kamer ruiken. Buiten was het warm genoeg om de ramen te openen, dus dit was geen probleem.
1
Habib
Jong stel
28 december 2024
“Nooit meer.”
- De locatie was goed.
- Vies, personeel spreekt geen Engels of Nederlands. Handdoeken rookten naar een frituurpan.
5
Jalal
Gezin met kinderen
27 december 2024
“Aanvaardbaar”
- De kamer was vrij stil. Er was parkeergelegenheid. Het was bijna vol, maar we hebben toch een parkeerplaats kunnen vinden. De locatie ligt op 28 minuten rijden van het centrum van Amsterdam met de eigen auto.
- De badkamer had een verstopping in een wastafel.
Het wiegje dat we voor het kind hadden besteld, had geen extra lakens voor hygiëne doeleinden, waardoor we het helemaal niet hebben gebruikt.
Er waren geen slippers beschikbaar voor de kamer.
Er was een slechte geur in de kamer. We moesten vragen om de kamer te laten veranderen.
10
Dominic
Jong stel
27 december 2024
“uitstekend verblijf in het Bastion hotel. Ten zeerste aanbevolen.”
- de locatie en het gemak
- Op de tweede dag van ons verblijf werd de kamer niet adequaat verzorgd, dat wil zeggen: de kopjes waren niet gewassen.
10
Zabrina
Vriendengroep
26 december 2024
“Hielden van ons verblijf!”
- Geweldige incheckervaring. Prachtige lobby en restaurant met voldoende loungeplekken om te wachten op de luchthavenshuttle/taxi, enzovoort. Onze kamer was groot en over het algemeen schoon (alleen niet geveegd). De gordijnen blokkeren het buitenlicht, hoewel je soms vliegtuigen boven je hoort vliegen. Geweldige locatie en een redelijk menu-aanbod voor diners doordeweeks. Geweldig ontbijtbuffet dat al vroeg begon!
- Hoewel de locatie over het algemeen eenvoudig met de bus te bereiken was, leidde Google ons via de achterste straat in plaats van de hoofdweg, waardoor we door het McDonald's terrein moesten rijden, aangezien het is afgezet om het hotel te scheiden van de drive-thru.
8
Teymur
Zakenreiziger
26 december 2024
“Na”
- Badslippers niet in de kamer.
8
Ann
Zakenreiziger
20 december 2024
“Goedkoop hotel bereikbaar vanaf Schiphol met comfortabele bedden, goed ontbijt en vriendelijk personeel.”
- Fijne en comfortabele bedden, grote badkamer met twee wastafels, vriendelijk personeel. Goed ontbijt en langere openingstijden voor het diner.
- De extreem gedimde kamerverlichting maakte het moeilijk voor mij en mijn medereizigers van de seniorengroep om de kamer goed te zien. Er was geen beschikbaarheid van nabijgelegen restaurants, behalve voor het kostbare hotelrestaurant.
7
Thany
Jong stel
20 december 2024
“Goed genoeg voor een tussenstop voor één nacht of om een vroege vlucht te halen.”
- De bedden zijn comfortabel. De douche is schoon en behoudt goed zijn temperatuur. Er is een goede geluidsisolatie van de nabijgelegen luchthaven. Er is een espressoapparaat op de kamer en er werd zeer goede koffie geleverd. Gratis shuttlebussen om het halfuur naar Schiphol, beginnend om 6:00 uur.
- De kamer was ondragelijk warm. De airconditioning kan gebruikt worden, maar 's nachts heb ik liever dat deze uitstaat. De kamer warmt dan echter om de een of andere reden vrij snel weer op. De aanwezige badkamerfaciliteiten waren vrijwel niet aanwezig. Zelfs geen tandenborstel.
3
Snowbunny9
Alleenreiziger
18 december 2024
“In orde voor één nacht.”
- Grote kamer en comfortabel bed.
Gratis pendeldienst van en naar de luchthaven.
- Het duurt eeuwig om aan de receptie geholpen te worden, niet erg vriendelijk en één persoon in het bijzonder was altijd zeer chagrijnig.
5
Hiba
Groepsreizigers
17 december 2024
“Heeft renovatie nodig”
- De locatie
- Oud, niet schoon, luidruchtig geluidsniveau van de airconditioning.
1
Ingo
Zakenreiziger
16 december 2024
“Bad”
- schoon
- Zelfs na het twee keer vragen kan ik geen ontvangstbewijs/factuur voor mijn verblijf krijgen.
9
Mary
Vriendengroep
15 december 2024
“goede korte nacht verblijf”
- handige luchthavenshuttle. ideaal voor een overnachting tussen vluchten.
- geïsoleerd als u eten wilt
3
Ajanth
Gezin met kinderen
15 december 2024
“Slecht”
- frequente shuttleservice naar de luchthaven
- slechte kamerservice
ze reinigen de kamer niet goed/ vervangen geen handdoeken/lakens
6
Flying
Alleenreiziger
15 december 2024
“Tv alleen op kanaal 43. Ontbijt is duur. McDonald's is veel beter.”
- Pendeldienst
- Er zijn bewegwijzering nodig in de hal of bij de deuren waar de liften zich bevinden.
8
Chethana
Jong stel
14 december 2024
“Het is goed voor een kort verblijf nabij de luchthaven.”
- Geweldige locatie met vriendelijk personeel en een schoon kamer. De luchthavenshuttle is ook nuttig.
- De deuren zijn een beetje zwaar en sluiten zeer snel.
3
Nguyen
Jong stel
12 december 2024
“Slecht”
- De koffiezetapparaat werkt niet. De vloer is niet schoon. Geen slippers voor gasten.
5
Sam
Gezin met kinderen
10 december 2024
“Basis, comfortabel maar handig.”
- Dichtbij de luchthaven, gratis en regelmatig pendeldienst naar de luchthaven.
- De gemeenschappelijke ruimtes waren niet schoon: afval op de vloer dat tijdens ons verblijf aanwezig bleef, vieze glazen op de tafels de volgende dag na een avond. Er waren geen handdoeken in de kamer, wij moesten erom vragen.
Vraag en antwoord.
Het telefoonnummer van Bastion Hotel Amsterdam Airport is +31 20 820 4466.
Bastion Hotel Amsterdam Airport ligt 2,6 km van het centrum van Schiphol.
Bastion Hotel Amsterdam Airport heeft een restaurant. Neem contact op met het hotel om een tafel te reserveren.
Bastion Hotel Amsterdam Airport Heeft een eigen fitness ruimte.
Bastion Hotel Amsterdam Airport heeft ontbijt beschikbaar voor de gasten. Ontbijt is niet altijd inclusief in de kamerprijs.
Bastion Hotel Amsterdam Airport heeft een binnenzwembad. Hier kunnen kosten aan verbonden zijn. Neem contact op met de accommodatie voor meer informatie.