9.1
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

Hilton Amsterdam Airport Schiphol

Beschikbaarheid ophalen...


Informatie over de accommodatie


Achter de opvallende geometrische gevel van Hilton Amsterdam Airport Schiphol gaat een al even adembenemend interieur schuil. De uitstekende service en de state-of-the-art faciliteiten maken het plaatje compleet. Via een overdekte loopbrug wandelt u in 5 minuten naar de terminal van het vliegveld. Daarmee is het een perfect aankomst- en vertrekpunt voor ruim 300 vliegbestemmingen over de hele wereld en de vele treinverbindingen binnen Europa. De historische binnenstad van Amsterdam is met het openbaar vervoer in een kwartier gemakkelijk bereikbaar.



Hilton Amsterdam Airport Schiphol heeft voor zowel toeristen als zakenreizigers een perfecte ligging. De historische binnenstad is in 15 minuten te bereiken. Hier vindt u onder meer het Van Gogh Museum, Anne Frank Huis, Rijksmuseum en kunt u een prachtige rondvaarttocht door de beroemde grachten maken. Vanaf treinstation Schiphol bereikt u in minder dan een half uur prachtige steden als Den Haag, Leiden en Rotterdam. Ook de Keukenhof en het strand van Zandvoort zijn een bezoekje zeker waard.



Faciliteiten in Hilton Amsterdam Airport Schiphol

Eten en drinken
  • Bar
  • Lunchpakket
  • Restaurant
  • Roomservice
Service
  • Autoverhuur
  • Bagage-opslag
  • Stomerij
  • Strijkservice
Badkamer
  • Bad of douche
  • Badjas
  • Haardroger
Slaapkamer
  • Airconditioning
  • Broekenpers
  • Bureau
  • Flatscreen televisie
  • Kluis
  • Minibar (exclusief)
  • Radio
  • Strijkvoorzieningen
  • Telefoon
  • WiFi
  • Zithoek
Woon gedeelte
  • Airconditioning
  • Verwarming
Internet
  • Gratis Wifi
  • Internet
Parkeren
  • Parkeerplaats
Diensten receptie
  • 24-uurs receptie
  • Conciërgeservice
  • Excursiebalie
Schoonmaak service
  • Wasservice
Zakelijke faciliteiten
  • Business center
  • Vergaderzaal
Wellness
  • Binnenzwembad
  • Finse Sauna
  • Fitnessruimte
  • Hot tub
  • Sauna
  • Wellness centrum
Huisdieren
  • Huisdieren toegestaan
Fietsen
  • Fietsverhuur
Algemeen
  • Lift
  • Lounge
  • Valutawissel
  • Verwarming
Toegangkelijkheid
  • Familiekamers
Gehandicapen toegang
  • Mindervaliden kamers
  • Rolstoeltoegankelijke kamers

In de omgeving

Parkeergarage
  • Hilton Parking 95m
  • Energiestraat 183m
  • World Trade Center Schiphol Airport 210m
  • Evert van de Beekstraat 345m
  • Evert van de Beekstraat 506m
  • AFS 1.4 km
  • Koolhovenlaan 2.7 km
  • Parking Schiphol 3 km
Restaurant
  • Viva 312m
  • La Place 515m
  • PizzaPastaPanini 608m
  • Bubbles 623m
  • La Place 636m
  • Tastes from the Lowlands 654m
  • KLM Crown Lounge 25 661m
  • KLM Crown Lounge 52 666m
Museum
  • Museum Crash '40-45 4.5 km
  • Museum Jan 6.2 km
  • Historisch Museum Haarlemmermeer 6.4 km
  • Bilderdijk Museum 8.1 km
  • Museum De Cruquius 8.7 km
  • Van Eesteren Museum 8.8 km
  • Levend Paardenmuseum 10 km
Toeristische attractie
  • GlowGolf 3.4 km
  • Geitenboerderij Ridammerhoeve 4.7 km
  • Clara Maria 7.1 km
  • Olympiahuis 8 km
  • Banpaal 9.5 km
Treinstation
  • Schiphol Airport 528m
  • Hoofddorp 4.2 km
  • Henk Sneevlietweg 6.9 km
  • Heemstedestraat 7.4 km
  • Amstelveenseweg 7.8 km
  • Amsterdam Lelylaan 7.8 km
  • Postjesweg 8.3 km
  • Amsterdam Zuid 8.8 km

9.1

Beoordeeld door: 107 gasten.

8

Caroline

Alleenreiziger
24 maart 2025

“Zeer goed”
  • Geweldig hotel, ideaal voor verblijven nabij de luchthaven!

7

Neil

Zakenreiziger
23 maart 2025

“In orde.”
  • Goed.
  • Faciliteiten

9

Xiongchuan

Alleenreiziger
21 maart 2025

“Geweldige plek voor lay-out en kort verblijf nabij Amsterdam Schiphol Airport.”
  • Vrijwel dicht bij de luchthaven, op loopafstand (hoewel iets verder weg dan het Sheraton). Zeer goede kamer, rustig, schoon en goed uitgerust. Ik had zelfs de kans om gebruik te maken van het zwembad en de sauna. Maar ik moet vermelden dat het zwembad klein is, eigenlijk een te grote jacuzzi, dus niet geschikt voor iemand die serieus wil zwemmen, maar wel goed voor ontspanning. Het ontbijt is ook goed, met verse omelet mogelijk naast andere keuzes van brood en salade. Dit is wat je kunt verwachten van een 5-sterren hotel. Ook is het tarief redelijk.
  • Om heel precies te zijn, zou ik graag meer opties voor het ontbijt willen zien, zoals vis of zeevruchten. Maar dit is echt slechts een extraatje.

9

Sasha

Jong stel
20 maart 2025

“Goede verblijven bij Hilton.”
  • Mooi ruim huis, zeer gemakkelijke toegang tot de luchthaven.
  • De kamer was een beetje benauwd.

9

Kimberly

Jong stel
15 maart 2025

“Uitstekend”
  • Handig gelegen bij de luchthaven (5 minuten wandelen), ruime en comfortabele kamers, goede fitnessruimte ter plaatse, restaurant en lounge. Perfecte locatie voor een overnight stay in Amsterdam.

9

Micheal

Groepsreizigers
10 maart 2025

“EEN ENORME VERLICHTING, ZEER HANDIG EN MEDEWERKEND NA EEN LAAT GEANNULEERDE VLUCHT.”
  • LATERE INCHECK, FLEXIBELE BOEKING, VRIENDELIJK PERSONEEL

10

Peter

Jong stel
8 maart 2025

“Een prachtig gepresenteerd pand, een van de beste.”
  • De bedden waren uiterst comfortabel. De badkamer was ruim.
  • 75 euro borgkosten Het wifi

8

Iona

Groepsreizigers
5 maart 2025

“Ik heb een geweldige tijd gehad, de faciliteiten waren prachtig. Ik zou dit hotel aanbevelen!”
  • Ik heb genoten van de doucheruimtes en de bedden waren comfortabel. Voor de 6 uur dat we daar waren, was ik zeer tevreden met de ervaring.
  • Niet van toepassing

4

Shanker

Zakenreiziger
5 maart 2025

“Maar betreffende het genoemde probleem was het verblijf in orde.”
  • Dichtbijheid van de Luchthaven
  • De wastafel was verstopt en verstopte door de waterstopper, die ik niet kon aanpassen vanwege een storing.

9

Tsuk

Gezin met kinderen
3 maart 2025

“Uitstekend”
  • De kamer en de locatie
  • Er was geen glutenvrij voedsel beschikbaar.

7

Aikaterini

Zakenreiziger
2 maart 2025

“Behalve het ontbijtvoorval was alles goed.”
  • Ik moest een nacht blijven vanwege een gemiste aansluitende vlucht. De kamer was in orde en de vrouw aan de receptie was zeer behulpzaam.
  • Ik vond het vervelend dat, omdat ik vroeg in de ochtend moest vertrekken, enkele minuten voor het ontbijt om mijn vlucht te halen, er geen mogelijkheid was om een klein tasje met ontbijt voor een klant die niet kan blijven, te regelen. De kamer kostte me 320€ voor minder dan 7 uur en ik denk dat het mooi zou zijn als het hotel dit als goede service aan klanten zou aanbieden. Ik heb de receptie gebeld om mijn situatie van een vroege uitcheck om 5 uur uit te leggen en het antwoord was dat ik hen de dag ervoor had moeten informeren om iets voor te bereiden. Hoe had ik dat kunnen doen? Ik arriveerde rond 23:00 uur. Desondanks was alles verder goed.

10

Henno

Zakenreiziger
2 maart 2025

“Klassiek en comfortabel”
  • Moderne kamer, comfortabel en dicht bij de terminal, geweldig ontbijt.
  • Niets

8

Petrus

Gezin met kinderen
25 februari 2025

“Heel goed”
  • Locatie en diensten. Ook was het restaurant een goede prijs-kwaliteitverhouding.

10

Betsylita

Jong stel
25 februari 2025

“Geweldig hotel. Gemakkelijk toegankelijk. Rustig en comfortabel.”
  • Dichtbij de luchthaven zonder dat er een pendeldienst nodig is (het is echter een goede 15 minuten lopen, terwijl je bagage meesleept). Rustige, ruime kamer, echt comfortabel bed en beddengoed, badkamer goed voorzien van goede handdoeken. Eten in het restaurant was redelijk en rustig - perfect na een vlucht van een nacht. De locatie bij de luchthaven betekent dat je gemakkelijk naar de busterminal kunt lopen. We arriveerden op Schiphol om 8 uur 's ochtends, dus na het afleveren van onze bagage namen we een bus naar Haarlem voor de dag. Heel eenvoudig. We vlogen de volgende ochtend vroeg, dus dit was een ideale locatie. Bagagewagens beschikbaar voor onze terugweg naar de luchthaven.
  • Niets.

9

Frankie

Jong stel
24 februari 2025

“Perfecte verblijf om uw vakantie in Europa te beginnen of te beëindigen!”
  • Ondanks dat u zich in het centrum van een van de drukste luchthavens van Europa bevindt, is het daar zeer rustig. Het saunagebied is mooi en aangenaam.
  • Wifi in de kamer vereist een online registratie. Dit zou tegenwoordig niet nodig moeten zijn.

8

Simon

Gezin met kinderen
24 februari 2025

“We waren opgelucht dat we twee kamers konden krijgen zonder een reservering (geannuleerde vlucht).”
  • De roomservice tijdens de nacht was vrij traag met het bezorgen van een pizza. We hebben rond middernacht besteld en kregen deze na ongeveer 90 minuten geleverd.

10

Gerben

Jong stel
21 februari 2025

“Het hotel was zeer geschikt voor wat we nodig hadden.”
  • Locatie

7

Tristan

Zakenreiziger
18 februari 2025

“Goed”
  • Schoon, goede locatie.
  • Geen koffie op de kamer! Toch iets basis tegenwoordig.

10

Mary

Alleenreiziger
16 februari 2025

“Vriendelijk personeel in een geweldig hotel dat uitstekende diensten aanbiedt, dicht bij de luchthaven.”
  • Ik kon mijn huisdier hier meenemen tijdens een tussenstop. Dit verlichtte veel stress tijdens mijn zeer lange reis. Het ontbijt is echt goed en de kamers zijn comfortabel en zeer schoon.

10

Becky

Jong stel
15 februari 2025

“Perfect na een lange vlucht!”
  • Gemakkelijk bereikbaar vanaf de luchthaven.
  • Alles

10

Tim

Jong stel
15 februari 2025

“Geweldige tussenstop van één nacht in Amsterdam.”
  • De locatie was perfect voor een tussenstop met een vroege vertrek. Gemakkelijk bereikbaar voor een bezoek aan het centrum per trein. De kamer en badkamer waren modern en schoon.

9

Dale

Jong stel
13 februari 2025

“Uitstekend”
  • Locatie
  • Geen koffie in de kamer, oploskoffie is verstrekt.

6

Melina

Jong stel
9 februari 2025

“Aangenaam”
  • De kussens waren te zacht.

9

Mikey

Jong stel
7 februari 2025

“Uitstekend”
  • Uitstekend verblijf als u een vroege ochtendvlucht heeft. Rustige en ontspannende locatie.

10

Linda

Groepsreizigers
5 februari 2025

“Met verwachtingen.”
  • Over het algemeen een mooi hotel.
  • Loopafstand van de luchthaven. Te ver van Amsterdam Centraal.

2

Steinthor

Zakenreiziger
4 februari 2025

“Grote teleurstelling. Voelde me niet welkom. Het was vergelijkbaar met goedkope luchtvaartmaatschappijen. Kosten in rekening brengen voor de kleinste details.”
  • Het is nieuw.

9

Hani

Zakenreiziger
3 februari 2025

“Uitstekend”
  • Dicht bij de luchthaven.
  • Beperkte roomservice laat op de nacht, wat te verwachten is bij een late vlucht.

10

Dr

Gezin met kinderen
2 februari 2025

“Alles in orde.”
  • De locatie, als u een vroege vlucht heeft, aangezien dit hotel verbonden is met de luchthaven. De inrichting is modern en aangenaam.
  • Geen die ik kan bedenken.

10

Cynthia

Jong stel
28 januari 2025

“Gemakkelijke en Toegankelijke Bereikbaarheid”
  • Het was gemakkelijk bereikbaar vanaf de luchthaven.
  • Het was geweldig.

9

Mark

Jong stel
28 januari 2025

“Korte verblijf met mijn vriendin, voordat we vertrokken.”
  • Modern, comfortabel, goed bed, ruime douche. Zeer beleefd en behulpzaam personeel.

Vraag en antwoord.

Wat is het telefoonnummer van Hilton Amsterdam Airport Schiphol?

Het telefoonnummer van Hilton Amsterdam Airport Schiphol is +31 20 710 4000.

Wat is de URL van de officiële website van Hilton Amsterdam Airport Schiphol?

De eigen website van Hilton Amsterdam Airport Schiphol Kunt u hier vinden.

Hoe ver ligt Hilton Amsterdam Airport Schiphol van het centrum van Schiphol?

Hilton Amsterdam Airport Schiphol ligt 395 meter van het centrum van Schiphol.

Heeft Hilton Amsterdam Airport Schiphol een eigen restaurant?

Hilton Amsterdam Airport Schiphol heeft een restaurant. Neem contact op met het hotel om een tafel te reserveren.

Is er een binnenzwembad bij Hilton Amsterdam Airport Schiphol?

Hilton Amsterdam Airport Schiphol heeft een binnenzwembad. Hier kunnen kosten aan verbonden zijn. Neem contact op met de accommodatie voor meer informatie.

Zijn er familiekamers bij Hilton Amsterdam Airport Schiphol?

Hilton Amsterdam Airport Schiphol heeft familiekamers beschikbaar. Kijk op de website van de accommodatie om deze te reserveren.

Hotels.nl is meermaals gekozen tot beste hotelaanbieder van Nederland. Hotels.nl werkt samen met betrouwbare partners om de beste deals en service te leveren. Met meer dan 5 miljoen tevreden klanten en 20+ jaar ervaring in de hotelbranche zorgen we ervoor dat jouw boeking eenvoudig en zonder zorgen verloopt.
© HNL Nederland BV, KVK nummer 94742367, BTW nummer NL 866878063B01.