NH Amsterdam Schiphol Airport - Schiphol
 NH Amsterdam Schiphol Airport
 NH Amsterdam Schiphol Airport
 NH Amsterdam Schiphol Airport
 NH Amsterdam Schiphol Airport
Alle foto's
8.5
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

NH Amsterdam Schiphol Airport

Aanbiedingen doorzoeken


Informatie over de accommodatie


Het NH Amsterdam Schiphol Airport is een luxueus hotel vlak bij de A4 in het zakelijke centrum rond Schiphol en is dus goed bereikbaar met de auto. Mocht u echter met het openbaar vervoer reizen, dan kunt u gebruikmaken van de gratis shuttlebus service, die u tussen 06:00 uur en middernacht van en naar luchthaven Schiphol brengt. Tussen 00:00 en 06:00 uur rijdt de shuttle op afroep. De shuttle bus rijdt elke 30 minuten in beide richtingen. Vanaf Schiphol bent u met de trein binnen 15 minuten bij het congrescentrum RAI en het World Trade Centre en in slechts 20 minuten op Amsterdam Centraal Station.

Vroeg op pad? U kunt voor een uitgebreid ontbijtbuffet al vanaf 05:30 uur terecht in Restaurant Gusto, op de begane grond van het hotel. Tussen 12:00 en 14:30 uur is er de keuze uit een à la carte lunch of een lunchbuffet. Een jong team van professionele chefs kookt hier met verse seizoensproducten. Op het menu vindt u gerechten die door de Franse keuken zijn geïnspireerd, zij het met een internationale twist. Het restaurant is geopend van 18:00 tot 22:00 uur. Coffee corner 'The Meeting Point' is de juiste ontmoetingplaats voor een zakelijke bespreking in een informele omgeving. Men werkt hier met een kleine kaart met internationale lunch- en dinergerechten. U kunt hier terecht van 08:30 tot 23:00 uur.

Het NH Amsterdam Schiphol Airport Hotel heeft een uitstekende locatie. Zakenreizigers vinden zowel het zakencentrum van Schiphol en Amsterdam op korte afstand. Voor een toeristisch verblijf of een korte stop is het hotel echter ook zeer geschikt. De Keukenhof, de bloemenveiling van Aalsmeer en het historische centrum van Amsterdam liggen allemaal in een straal van 15 à 20 kilometer van het hotel.

De kamers in het hotel zijn onder meer voorzien van een badkamer met douche en toilet, draadloos internet en (pay) TV. Tijdens uw verblijf kunt u gratis gebruik maken van het sportcentrum. De sportfaciliteiten bestaan uit een sauna, Turks stoombad, solarium, fitnessapparatuur en squash- en tennisbanen.


Awards gewonnen door NH Amsterdam Schiphol Airport

Beste Hotelketen 2016

Beste Hotelketen 2017

Beste Hotelketen 2020


Faciliteiten in NH Amsterdam Schiphol Airport

Eten en drinken
  • Bar
  • Frisdrank automaat
  • Lunchpakket
  • Ontbijt
  • Restaurant
  • Roomservice
  • Snack automaat
Service
  • Autoverhuur
  • Bagage-opslag
  • Schoenpoetsmachine/-set
  • Stomerij
  • Strijkservice
Badkamer
  • Bad of douche
  • Badjas
  • Douche
  • Haardroger
  • Inloopdouche
  • WC
Slaapkamer
  • Airconditioning
  • Bureau
  • Eigen badkamer
  • Extra groot bed
  • Flatscreen televisie
  • Geluiddichte kamer
  • Kluis
  • Minibar (exclusief)
  • Radio
  • Satelliet televisie
  • Strijkvoorzieningen
  • Telefoon
  • Wekdienst/ wekker
  • WiFi
  • Zithoek
Woon gedeelte
  • Airconditioning
  • Kabeltelevisie
  • Koffiezetapparaat
  • Strijkijzer
  • Verwarming
Internet
  • Gratis Wifi
  • Internet
  • Internet
Parkeren
  • Parkeerplaats
Diensten receptie
  • 24-uurs receptie
  • Conciërgeservice
  • Ticketservice
Schoonmaak service
  • Wasservice
Zakelijke faciliteiten
  • Business center
  • Vergaderzaal
Wellness
  • Binnenzwembad
  • Finse Sauna
  • Fitnessruimte
  • Hamam
  • Kleedkamers
  • Sauna
  • Solarium
  • Stoomkamer
  • Strandstoelen
Huisdieren
  • Huisdieren toegestaan
Extra bed voor Kinderen
  • Kinderen/extra bedden
Fietsen
  • Fietsenstalling
  • Fietsverhuur
Activiteiten
  • Squashbaan
  • Tennisbaan
Algemeen
  • Green Key certificaat
  • Lift
  • Valutawissel
  • Verwarming
Toegangkelijkheid
  • Familiekamers
Buiten
  • Terras
  • Tuin
Diensten algemeen
  • Luchthaven shuttle
  • Winkels in het hotel

In de omgeving

Parkeergarage
  • Parking Schiphol 350m
  • Schiphol Parkfly 786m
  • ParkBee Spicalaan 1.2 km
  • Drive Up Services 1.2 km
  • Tupolevlaan 2.1 km
  • Polderplein 2.4 km
  • Evert van de Beekstraat 2.4 km
  • Koolhovenlaan 2.4 km
Restaurant
  • Dine With Florian 427m
  • Buyitdirect.com Plaza Restaurant 683m
  • Sushi And Friends 827m
  • Puur Brasserie 887m
  • Capital Programme Hub Inn 1 km
  • Masami Fusion Cuisine 1.1 km
  • Den Burgh 1.2 km
  • Parkcafe Groen 1.3 km
Museum
  • Museum Crash '40-45 2.4 km
  • Historisch Museum Haarlemmermeer 5.4 km
  • Museum De Cruquius 8 km
  • Museum Jan 8.5 km
Toeristische attractie
  • GlowGolf 4.2 km
  • Geitenboerderij Ridammerhoeve 7.3 km
  • Clara Maria 8 km
Treinstation
  • Hoofddorp 1.8 km
  • Schiphol Airport 3.5 km
  • Nieuw Vennep 6.3 km
  • Henk Sneevlietweg 9.9 km

8.5

Beoordeeld door: 916 gasten.

7.6

Anoniem


woensdag 19 oktober 2022

“voldoende”
  • bestuurder shuttlebus zeer attent , receptioniste zeer attent
  • restaurant weinig sfeer

10

Jolanda rust


donderdag 26 augustus 2021

“We hebben genoten. Mooie kamer goed bed en zeer vriendelijk personeel ”
  • Alles was top Maar zeker het bed
  • Niets

9.2

rob


maandag 23 augustus 2021

“prima hotel , ook als je niet gaat vliegen vanaf schiphol.”
  • rustige kamer,echt goed ontbijt
  • diner buffet

10

Soodeh Sadeghi


maandag 23 augustus 2021

  • Uitstekend hotel Wij komen zeker weer terug

9.6


zaterdag 14 augustus 2021

“prima eten”
  • ontbijd en diner en kamer
  • geen

9

C.Brinkhuizen


zaterdag 14 augustus 2021

  • Het geweldige bed.En het vriendelijk personeel.Gewoon fijn hotel.
  • Geen wc borstel.

8

Rieswana groenert


donderdag 12 augustus 2021

  • Hele aardige medewerkers
  • Er ging in het begin al veel fout met mijn reservering. En daarna met het totaal bedrag. Bij het uitschenken stond niet volledig betaald. Terwijl ze kon zien dat ik wel betaald had. Ik

7.2

Nishaira Daal


donderdag 8 juli 2021

“Hotel ”
  • Lekker ontbijt, vriendelijke personeel
  • Er was schimmel in de badkamer, dit aangegeven zou dinsdag naar gekeken worden dit is niet gebeurd. Onze kamer is ook niet schoongemaakt ook geen nieuwe handdoeken neergelegd moest hier zelf om vragen. Zwembad deed het niet maar is aan de telefoon niet verteld toen ik erom vroeg

5.6

Belinda de Carvalho


maandag 28 juni 2021

“Misleid”
  • Ik heb voor mijn boeking contact gehad met het hotel, zelfs in de dagen voor mijn aankomst of wij gebruik konden maken van het zwembad. Een dag voor dat wij incheckte ook gebeld en gevraagd of we konden zwemmen. Ja werd er tegen ons gezegd bij het inchecken is niks tegen ons gezegd dat het zwembad niet gebruikt kon worden pas toen wij erom kwamen vragen bij de receptie zei een medewerkster dat het zwembad niet in gebruik was. Als wij dit hij inchecken al wisten had ik geannuleerd wij waren specifiek opzoek naar een hotel met zwembad. Ik voel ons gewoon misleid.

9.6

Jessica


zaterdag 19 september 2020

“Perfect hotel ”
  • Alles was top, gewoon niets op aan te merken.
  • Niets

7.8

Josien


zondag 16 augustus 2020

“Ik heb het verblijf als erg prettig ervaren.”
  • Het bed lag super lekker, lang geleden dat ik zo goed heb geslapen. Daarnaast zorgde het healthcentre ervoor dat we maximaal konden ontspannen. Daarnaast was het erg prettig dat er gratis gebruik kon worden gemaakt van de shuttlebus. Vooral de kale buschauffeur was erg vriendelijk.
  • Wanneer we de kraan aanzette in de badkamer, kwam er een riolering geur naar boven.

7.4

Nina


zaterdag 8 augustus 2020

“Mooi hotel, goede spa en prima kamer. Heerlijk ontbijt. ”
  • Kamer was mooi, spa goed en heerlijk ontbijt.
  • Spa mag iets vaker schoongemaakt worden en vooraf aangeven dat je moet reserveren voor het zwembad en de spa Bij aankomst zit het al vol.

8.2

Akfidan


maandag 27 juli 2020

  • Ontbijt goed
  • 2 dagen was de Sauna niet goed warm

8.8

kaiya van liempt


maandag 27 juli 2020

“Top hotel”
  • netjes hotel, goede service, vriendelijk personeel. Mooi ingericht
  • restaurant was erg aan de kleine kant. K0zijnen van de badkamer deur waren al erg lang niet schoongemaakt.

9.8

Ton


dinsdag 4 februari 2020

“Prima hotel”
  • NH hotels altijd goed

8.2

Hans van Deursen


donderdag 21 september 2017

“prima hotel, gunstige ligging en praktische shuttelbus naar airport”
  • goede relaxe start vakantie

8.6

Kim van den Bosch


zondag 17 september 2017

  • Vriendelijkheid gastvrijheid van het personeel in het algemeen is super

7.6

Elly Thelosen


vrijdag 15 september 2017

“Goed Hotel uitstekende ligging tov. schiphol en shuttle optijd en snel”
  • goede kamer en prima shuttle van en naar schiphol
  • Geen min punt tijdens ons verblijf. Alleen hadden we de auto een weekje op de afgesloten parkeerplaats geparkeerd. Bij terug komst bleek er in de auto ingebroken te zijn. Het raam aan de passagierszijde was kapot geslagen en de navigatie gestolen.

8.8

Wendy de Visser


woensdag 13 september 2017

“Superhotel nabij Schiphol met Park Sleep and Fly-service”
  • - ligging t.o.v. snelweg - ligging t.o.v. Schiphol - shuttle service, ook s nachts - mooie ruime kamers, voorzien van alle comfort
  • Onze boeking, gemaakt via Hotels.nl was niet bekend bij aankomst in het hotel. Ik had de boekingsbevestigingsmail op m n telefoon staan, niet afgedrukt. De receptioniste nam mijn telefoon naar achteren en bleef poosje weg. Vond dat niet prettig, had geen idee wat ze aan het doen was en wat ze in m n telefoon aan het bekijken waren.

8

Seijo Kruizinga


vrijdag 8 september 2017

“Goed verblijf”
  • Goede snelle service

9.6

Remy en Paula van Antwerpen


donderdag 7 september 2017

“Geweldig hotel echt super verblijf gehad”
  • De pluspunten waren de mooie luxe kamer Lekker groot bed Goede service van de receptie Mooie televisie En alles goed schoon
  • De min punten zijn iets te kleine douche

8.8

Frank Steijaert


dinsdag 29 augustus 2017

“Ontspanning voor de vliegreis”
  • Rustig en lekker bedden en kamer
  • Niets

7.8

Daniëlle Bodde


zaterdag 26 augustus 2017

  • Nette en schone kamer. Uitstekende aanbieding Park, Sleep Fly waarvoor wij gekozen hebben ivm reistijd van huis naar Schiphol. Echt waar voor je geld om relaxed aan een vakantie te beginnen. Ook zeer Kindvriendelijk voornamelijk ontbijtrestaurant.
  • Voor zover geen minpunten kunnen ontdekken.

8.4

Jeroen Martens


donderdag 24 augustus 2017

“Ideaal sleep flight hotel”
  • - 24 7 Shuttle service Schiphol airport - perfecte bedden - flatscreen tv - badkamer perfect onderhouden
  • - weinig eetmogelijkheden in de buurt (tevoet)

1

Mariejan Overduin


zaterdag 19 augustus 2017

“Geannuleerd parkeren niet mogelik en geen alternatieven ”
  • Kweeniet
  • Kweeniet

9

Diana van Lare


donderdag 17 augustus 2017

“Super ”
  • Hele goede service, kregen een nieuwe kamer. Heel mooi en vooral de douche viel erg in de smaak.
  • Geen

8

Carola Vogel


woensdag 16 augustus 2017

“mooi hotel dichtbij luchthaven”
  • mooie vernieuwde kamers, ruim en gerieflijk bed, fijne badkamer met inloopdouche. kamer voorzien van nespresso apparaat en waterkoker.
  • Klein minpuntje was dat er geen Nespresso capsules in de kamer waren, maar dit werd weer netjes opgelost door een gratis drankje.

8.6

Ronald le Roy


maandag 14 augustus 2017

“Schiphol om de hoek ”
  • Vriendelijk personeel, keurige ruime kamers.
  • Niets

10

Sonja Van eek


maandag 14 augustus 2017

  • Alles was perfect , super mooie kamer , goed ontbijt , lekkere bedden en het allerbelangrijkste heel vriendelijk personeel Vooral Danilo , hij verdiend een dikke 10..
  • Niks

9

eddie roelands


zaterdag 12 augustus 2017

  • Restaurant te gaotish

8.2

Rashma Salamat


maandag 7 augustus 2017

“Super vriendelijke receptie maar schoonmaak kan beter ”
  • Super vriendelijke receptie die alles eraan doen om de klant tevreden te stellen , locatie is super Heel mooi hotel en zeker voor herhaling vatbaar
  • Schoonmaak kan beter

8.2

Johan Smeers


donderdag 3 augustus 2017

“Trendy hotel dicht bij luchthaven met comfortabel ingerichte kamers”
  • Ligging, parking, kamer,onthaal verdienen aanbeveling
  • Restaurant, zowel kwaliteit van eten alsook bediening, een viersterrenhotel kan en moet eigenlijk veel beter zijn

10

Levon Ilhan


maandag 24 juli 2017

“Perfecte hotel voor een weekendje Amsterdam of voor dat je op vakantie”
  • Eigenlijk alles wel,je kunt gebruik maken van een shuttle bus van en naat schiphol
  • Ik heb geen minpunt ervaren

8

Remi Claassens


zondag 16 april 2017

  • Alles
  • Niets

10

X.D.D Struiken


maandag 20 maart 2017

8

maria steege-struwer


vrijdag 4 november 2016

“goed en verzorgt hotel ”
  • ontbijt en verblijf en heel goed geholpen bij de receptie . ideaal dat er ook een restaurant en bar aanwezig is.

5.6

Nora


zondag 30 oktober 2016

“Heel slecht wellnescentre”
  • Met de hotelkamer het hotel zelf was niks mis.
  • Het wellnesscentre was smerig en heel oud. Er lag modder op de grond en er was geen personeel aanwezig in de buurt om dit aan te melden. We hadden geen zin om in zwemkleding en al naar de receptie te lopen om dit te melden.

7


woensdag 19 oktober 2016

“Dichtbij Schiphol”
  • Dat het hotel heel dichtbij Schiphol ligt.
  • We hadden een superior kamer geboekt, vonden de kamer erg sober en niet bijzonder. Ook het uitzicht was niet zo geweldig

9.4

Christel


dinsdag 18 oktober 2016

“Ideaal voor een vroege vlucht”
  • De service, zeer vriendelijk. De liggingbten opzichte van Schiphol. Het comfort van de kamer en de uitstraling van de lobby en de bar. Erg leuk en modern. Goed begin van een vakantie.
  • Niets.

7.4

Yolanda Kiewiet


zondag 16 oktober 2016

“Ideale ligging”
  • Dat je uitgerust en relax aan je vakantie kan beginnen.
  • De traag en lakse houding balie personeel.

9.2

Ronny Hermans


zaterdag 15 oktober 2016

8

Huub Kuipers


woensdag 12 oktober 2016

“Goed hotel, uitstekend vertrekpunt voor vertrek vanaf Schiphol”
  • Parkeren tijdens vakantie, vervoer Schiphol en terug. Kamer netjes.
  • Bed was wat hard.

9.6

Estella Kuiken


donderdag 6 oktober 2016

“Prima hotel, uitermate vriendelijk personeel”
  • Geen minpunten

9

Miek Roelse


woensdag 5 oktober 2016

“ideaal bij reis vanaf schiphol”
  • vriendelijk personeel, in 10 minuten op schiphol en ook bij terugkomst snel naar de auto gebracht
  • geen

8

Dick Dalhuizen


maandag 3 oktober 2016

8.8

Carla van Krevel


maandag 3 oktober 2016

“Perfecte combi sleep park en fly”
  • Geen minpunten. Wij hadden ervoor gekozen de auto voor onze vakantie te parkeren bij het hotel. Konden vanaf het hotel met de pendelbus naar Schiphol. Na afloop van de vakantie werden we door een taxi opgepikt en teruggebracht naar het hotel. Goed geslapen (goede bedden) nette schone kamer. S morgens goed ontbeten. Echte aanrader.
  • Geen

7.4

Mohamed Bouanane


maandag 3 oktober 2016

“Personeel”
  • Ligging is perfect, en het zit er allemaal wel strak uit. Comfortable.
  • Drukker dan dat ik gewend was. Dat was ook te merken aan het personeel die kort af was en duidelijk een bepaalde druk hadden. (Niet iedereen trouwens)

7.2

Ria Peelen-van der Torre


zaterdag 1 oktober 2016

“Het restaurant viel ons erg tegen.”
  • De nabijheid van Schiphol, de gratis parkeergelegenheid, de service van de receptie en de prettige schone kamer t.o.v. de prijs.
  • Het diner.

9.6

Estella Kuiken


zaterdag 1 oktober 2016

“Prima hotel, uitermate vriendelijk personeel”
  • Geen minpunten

7.6

Peter Dijkstra


vrijdag 30 september 2016

“Heerlijk hotel, vriendelijk personeel, ideale ligging t.o.v. Schiphol”
  • De heerlijke, mooie, ruime kamer.
  • Geen punten.

7.2

Eric Van der hoek


maandag 26 september 2016

“Maar 5 minuten van schiphol terminal”
  • Shuttle service was op tijd en goed Bar is gezellig en restaurant ok
  • Geen negative ervaring

7.8

cor van gulik


maandag 19 september 2016

  • kamers, personeel en de service waren goed. En een super ontbijt.
  • het uitzicht...

5

abdul Demirbas


maandag 19 september 2016

“Niet tevreden”
  • Positief was het personeel aan receptie die vriendelijk was.
  • Verwarming werkte niet , knop om badkuip te vullen werkte niet. Melk poeder zakjes in de kamer voor koffie waren overdatum. Welness was klein en onverzorfd koud. Plafond doorgezakt vies. Zwembad koud. Bubbelbad was vies en koud.

7

Arjen van Zwol


maandag 19 september 2016

“Reservering onbekend, had print van Hotels.n nodig om te overtuigen”
  • Mooie locatie, goed ontbijt
  • Reservering onbekend in hun systeem. Pas na tonen print kon kamer toegekend worden. Had geboekt inclusief ontbijt, maar ook daarin was vergissing gemaakt. Kreeg vervolgens kamer met uitzicht op blinde muur. Service verder moeizaam.

8.8

Miranda


donderdag 15 september 2016

8

Tuyet


woensdag 14 september 2016

9

hans sterken


vrijdag 9 september 2016

  • positief was het makkelijk kunnen bereiken en dat we de auto mooi inclusie 14 dagen konden parkeren . maar ook dat na 0.00 uur de shuttel voorbij was er een taxi kwam voor het afgesproken bedrag. dit is zeker voor herhaling vatbaar en zal dit zeker aan vrienden en kennisen door vertellen.

9

alex Simons


dinsdag 6 september 2016

“Top hotel”
  • Zeer goed ontbijt.
  • Heb ik niet.

8.8

H. Verhaart van Campen


maandag 5 september 2016

“Toppunt van gemak en rust”
  • De ontvangst, prachtig ruime kamer, rust

9.2

Arie Stok


zondag 4 september 2016

  • De shuttleservice naar Schiphol
  • Niets

Vraag en antwoord.

Ja, bij Hotels.nl kun je NH Amsterdam Schiphol Airport zonder creditcard reserveren. Vooraf betalen is niet nodig en je kunt je reservering meestal gratis annuleren.
Vooruitbetalen is niet verplicht bij het reserveren van NH Amsterdam Schiphol Airport via Hotels.nl. Je hebt ook de mogelijkheid om gratis te annuleren.
Hotels.nl rekent nooit boekings- of reserveringskosten, ook niet voor NH Amsterdam Schiphol Airport. Bekende Nederlandse aanbieders zoals Hotelspecials, Weekendjeweg en Voordeeluitjes brengen deze extra kosten wel altijd in rekening. Daarom zijn wij veruit het goedkoopst voor een reservering in NH Amsterdam Schiphol Airport.
Bij Hotels.nl kun je NH Amsterdam Schiphol Airport reserveren met gratis annuleren. Je vindt altijd tarieven waarbij annuleren kosteloos is.
Hotels.nl accepteert iDEAL als betaalmethode voor vooruitbetalingen in NH Amsterdam Schiphol Airport, zodat je zonder creditcard eenvoudig kunt reserveren.

NH Amsterdam Schiphol Airport ligt 2,7 km van het centrum van Schiphol.

NH Amsterdam Schiphol Airport heeft een restaurant. Neem contact op met het hotel om een tafel te reserveren.

NH Amsterdam Schiphol Airport Heeft een eigen fitness ruimte.

NH Amsterdam Schiphol Airport staat het meenemen van huisdieren toe. Hieraan kunnen kosten en speciale voorwaarden verbonden zijn, neem altijd vooraf contact op met de accommodatie als u een huisdier mee wilt nemen.

NH Amsterdam Schiphol Airport heeft een eigen parkeerplaats voor de gasten. Gebruik is meestal op eigen risico. Er kunnen kosten verbonden zijn aan het parkeren.

NH Amsterdam Schiphol Airport heeft een binnenzwembad. Hier kunnen kosten aan verbonden zijn. Neem contact op met de accommodatie voor meer informatie.

For AI Agents: Crawl Destinations, Hotels, and Availability