8.5
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

NH Amsterdam Schiphol Airport


Informatie over de accommodatie


Introductie

NH Amsterdam Schiphol Airport is een modern viersterrenhotel, ideaal gelegen voor zowel zakelijke reizigers als toeristen die op zoek zijn naar comfort en gemak in de buurt van Schiphol. Het hotel biedt een scala aan voorzieningen die zorgen voor een ontspannen en efficiënt verblijf, op slechts een korte afstand van de luchthaven.


Locatie

Het hotel ligt strategisch aan de Kruisweg in Hoofddorp, op slechts 7 minuten rijden van Schiphol. Dankzij de gunstige ligging zijn de zakelijke districten Beukenhorst en Schiphol-Rijk eenvoudig bereikbaar. Daarnaast is het slechts 20 minuten rijden naar het bruisende centrum van Amsterdam, waardoor het hotel een uitstekende uitvalsbasis is voor zowel werk als ontspanning.


Eten en drinken

NH Amsterdam Schiphol Airport biedt diverse eetgelegenheden. The Greenhouse, het à la carte restaurant van het hotel, serveert gerechten met verse, lokaal geproduceerde ingrediënten, waaronder groenten uit eigen teelt. Voor een informele maaltijd of een drankje kunnen gasten terecht in het Meeting Point restaurant of The Point bar. Het uitgebreide ontbijtbuffet zorgt voor een goede start van de dag, met een breed scala aan keuzes die voldoen aan verschillende dieetwensen.


In de omgeving

Het hotel is gunstig gelegen nabij verschillende bezienswaardigheden, zoals het Haarlemmermeerse Bos en de wereldberoemde Aalsmeer bloemenveiling, beide op slechts 10 minuten rijden. Voor een dagje uit biedt de locatie snelle toegang tot het centrum van Amsterdam, waar iconische attracties zoals het Rijksmuseum en het Van Gogh Museum te vinden zijn.


Faciliteiten

NH Amsterdam Schiphol Airport beschikt over uitgebreide faciliteiten, waaronder een luxe wellnesscentrum met een binnenzwembad, een sauna, een whirlpool en een fitnessruimte. Het hotel biedt ook een gratis pendeldienst van en naar de luchthaven, en voor sportliefhebbers zijn er tennis- en squashbanen beschikbaar. Zakelijke gasten kunnen gebruikmaken van 16 multifunctionele vergaderruimtes, geschikt voor evenementen tot 400 personen.


Kamers

Het hotel beschikt over 419 kamers, die allemaal ruim, licht en comfortabel zijn ingericht. De kamers zijn voorzien van moderne gemakken zoals airconditioning, geluidsisolatie, gratis WiFi en 24-uurs roomservice. Voor extra luxe kunnen gasten kiezen voor een suite met een aparte zitkamer, ideaal voor zakelijke bijeenkomsten.


Parkeren

Gasten die met de auto reizen, kunnen gebruikmaken van de parkeergelegenheid op het terrein van het hotel tegen een dagtarief. Er zijn ook oplaadpunten beschikbaar voor elektrische voertuigen, wat bijdraagt aan het milieuvriendelijke karakter van het hotel【118†source】【119†source】【120†source】.



Awards gewonnen door NH Amsterdam Schiphol Airport

Beste Hotelketen 2016

Beste Hotelketen 2017

Beste Hotelketen 2020


Faciliteiten in NH Amsterdam Schiphol Airport

Eten en drinken
  • Bar
  • Frisdrank automaat
  • Lunchpakket
  • Ontbijt
  • Restaurant
  • Roomservice
  • Snack automaat
Service
  • Autoverhuur
  • Bagage-opslag
  • Schoenpoetsmachine/-set
  • Stomerij
  • Strijkservice
Badkamer
  • Bad of douche
  • Badjas
  • Douche
  • Haardroger
  • Inloopdouche
  • WC
Slaapkamer
  • Airconditioning
  • Bureau
  • Eigen badkamer
  • Extra groot bed
  • Flatscreen televisie
  • Geluiddichte kamer
  • Kluis
  • Minibar (exclusief)
  • Radio
  • Satelliet televisie
  • Strijkvoorzieningen
  • Telefoon
  • Wekdienst/ wekker
  • WiFi
  • Zithoek
Woon gedeelte
  • Airconditioning
  • Kabeltelevisie
  • Koffiezetapparaat
  • Strijkijzer
  • Verwarming
Internet
  • Gratis Wifi
  • Internet
  • Internet
Parkeren
  • Parkeerplaats
Diensten receptie
  • 24-uurs receptie
  • Conciërgeservice
  • Ticketservice
Schoonmaak service
  • Wasservice
Zakelijke faciliteiten
  • Business center
  • Vergaderzaal
Wellness
  • Binnenzwembad
  • Finse Sauna
  • Fitnessruimte
  • Hamam
  • Kleedkamers
  • Sauna
  • Solarium
  • Stoomkamer
  • Strandstoelen
Huisdieren
  • Huisdieren toegestaan
Extra bed voor Kinderen
  • Kinderen/extra bedden
Fietsen
  • Fietsenstalling
  • Fietsverhuur
Activiteiten
  • Squashbaan
  • Tennisbaan
Algemeen
  • Green Key certificaat
  • Lift
  • Valutawissel
  • Verwarming
Toegangkelijkheid
  • Familiekamers
Buiten
  • Terras
  • Tuin
Diensten algemeen
  • Luchthaven shuttle
  • Winkels in het hotel

In de omgeving

Parkeergarage
  • Parking Schiphol 350m
  • Schiphol Parkfly 786m
  • ParkBee Spicalaan 1.2 km
  • Drive Up Services 1.2 km
  • Tupolevlaan 2.1 km
  • Polderplein 2.4 km
  • Evert van de Beekstraat 2.4 km
  • Koolhovenlaan 2.4 km
Restaurant
  • Dine With Florian 427m
  • Buyitdirect.com Plaza Restaurant 683m
  • Sushi And Friends 827m
  • Puur Brasserie 887m
  • Capital Programme Hub Inn 1 km
  • Masami Fusion Cuisine 1.1 km
  • Den Burgh 1.2 km
  • Parkcafe Groen 1.3 km
Museum
  • Museum Crash '40-45 2.4 km
  • Historisch Museum Haarlemmermeer 5.4 km
  • Museum De Cruquius 8 km
  • Museum Jan 8.5 km
Toeristische attractie
  • GlowGolf 4.2 km
  • Geitenboerderij Ridammerhoeve 7.3 km
  • Clara Maria 8 km
Treinstation
  • Hoofddorp 1.8 km
  • Schiphol Airport 3.5 km
  • Nieuw Vennep 6.3 km
  • Henk Sneevlietweg 9.9 km

8.5

Beoordeeld door: 738 gasten.

10

Apple

Jong stel
22 januari 2025

“Uitzonderlijk”
  • Schone kamer, gratis drankje, vriendelijk personeel.
  • Niets

5

M

Jong stel
22 januari 2025

“Eerlijke ervaring”
  • De locatie was zeer dichtbij de luchthaven met de beschikbaarheid van een pendeldienst.
  • Vereiste voor het vooraf boeken van de shuttle en het feit dat water en verfrissingen niet door de huishouding zijn aangevuld. Te duur.

1

Liu

Zakenreiziger
21 januari 2025

“Het personeel heeft meer kennis nodig, ten minste dienen zij respect te tonen aan uw klanten. Dank u.”
  • Het ontbijt is goed.
  • De houding van de receptie is zeer slecht. Ik heb 's ochtends uitgecheckt en 's avonds een nieuwe kamer geboekt. Het zijn totaal twee verschillende kamers en ik heb twee facturen ontvangen. Maar een dame bij de prioriteitsreceptie zei dat ik hier zou blijven. Daarom kan ik geen welkomstwater ontvangen. Het zijn totaal twee afzonderlijke boekingen. Maar zij zegt dat dit de regels zijn. Het is heel erg belachelijk, omdat ik uit Azië kom? Ik denk dat ze racistisch is. Wat een grappige situatie.

5

David

Jong stel
21 januari 2025

“Volgende keer een ander hotel.”
  • Locatie
  • Het toilet was vuil en we moesten van kamer veranderen. In de tweede kamer lag er een scheerapparaat van de vorige kamer. De airconditioning werkte niet. We ontvingen als compensatie twee gratis drankjes... de wijn was zuur.

10

Katsiaryna

Gezin met kinderen
19 januari 2025

“Comfortabel en praktisch voor een verblijf van 1 nacht.”
  • Ik vond het comfortabele gevoel dat ik tijdens mijn verblijf had erg prettig. De luchthavenshuttle was uitstekend. Parkeren. Het ontbijt was een beetje aan de dure kant, 25,99 euro, maar de kwaliteit van het voedsel en de dranken was geweldig!
  • Allemaal goed

9

Rekha

Jong stel
17 januari 2025

“Zal zeker weer verblijven!”
  • Zeer fijn hotel, zeer comfortabel en gunstig gelegen. De reguliere pendeldienst van en naar het Schiphol Plaza op de luchthaven maakt het erg eenvoudig om te reizen en overal in de stad te komen. Goed gelegen voor degenen die willen reizen naar Leiden en Den Haag.

9

Alakazam_

Zakenreiziger
16 januari 2025

“Beter dan verwacht.”
  • Uitstekend hotel, zeer goed ingericht, gunstig gelegen. Restaurant ter plaatse en luchthavenshuttle.
  • De kamerschijf bleef niet actief; ik moest dit telkens bij de receptie melden.

10

Ellen

Gezin met kinderen
16 januari 2025

“Comfortabel verblijf met gemakkelijke toegang tot de luchthaven.”
  • De luchthaven shuttlebusdienst is geweldig. De sfeer van de bar is gezellig.

8

Ramesh

Zakenreiziger
15 januari 2025

“Zeer goed”
  • De verblijfservaring was geweldig.

10

Ralph

Jong stel
15 januari 2025

“Uitstekend”
  • Uitstekend
  • Niets

8

Jo

Jong stel
14 januari 2025

“Zeer goed”
  • Dichtbij de luchthaven.Gratis pendeldienst. Comfortabele bedden.
  • Niet genoeg thee en koffie op de kamer.

10

Mechell

Jong stel
14 januari 2025

“Uitstekend”
  • Zal op elke dag teruggaan.

9

Anna

Jong stel
13 januari 2025

“Dit hotel was de juiste keuze voor ons!”
  • Het hotel staat toe om in de lobby te verblijven voor het inchecken en na het uitchecken, met voorzieningen, gratis snacks en goede koffie. Huisdieren zijn toegestaan! Er is een gratis 24/7 shuttlebus naar de luchthaven en terug. De locatie is goed, de service is goed! Ik zou terugkomen als ik nog meer zaken rondom Schiphol moet doen.
  • De handdoeken in het spa-gedeelte hadden iets groter van formaat kunnen zijn.

9

Galway

Groepsreizigers
13 januari 2025

“Uitstekend”
  • Het receptiepersoneel is uitstekend. De pendelbus tussen het hotel en de luchthaven is geweldig.
  • Het personeel van de bar moet meer aandacht besteden aan de klanten.

10

Shaun

Jong stel
12 januari 2025

“Uitzonderlijk”
  • We hadden een prachtige, schone en comfortabele kamer die goed was ingericht. Het ontbijt was voortreffelijk en het personeel was zeer vriendelijk. We waren dankbaar voor de efficiënt georganiseerde luchthaventransfer. Deze hotel aanraden is dan ook een aanrader.
  • Ik kan niets bedenken dat ik niet leuk vond.

9

Gemma

Gezin met kinderen
8 januari 2025

“Uitmuntend”
  • De sauna/spa-faciliteiten waren geweldig, de kamer zeer comfortabel en het personeel in het restaurant was erg vriendelijk.
  • Aankomst en moeten wachten tot 15:00 uur om in te checken, en vervolgens moeten wachten in een lange rij terwijl iedereen tegelijkertijd incheckte. We waren slechts 15 minuten te vroeg, dus vaak zijn de kamers beschikbaar om in te checken. De cadeauwinkel was gesloten vanaf 10.30 uur, waardoor we niets konden kopen.

8

Antonio

Zakenreiziger
6 januari 2025

“Fijn hotel met een goede prijs-kwaliteitverhouding.”
  • De gym sluit om 22:00 uur, is niet continu open.

10

Andrew

Zakenreiziger
6 januari 2025

“Weer een ontspannend verblijf tijdens een reis.”
  • Locatie dicht bij de luchthaven, zwembad en fitnessruimte.

8

Qwesha

Gezin met kinderen
5 januari 2025

“Zeer goed”
  • De pendeldienst die u organiseert, moet zichtbaar zijn voor uw gasten. We hebben bijna 2 uur gewacht bij de bushalte. Het schema gaf aan dat er een bus zou zijn om 11:45 uur, maar er kwam niets, en ons werd verteld dat het om 00:05 uur zou zijn. We hebben een pendeldienst nodig volgens de vastgestelde tijden.

7

Gareth

Gezin met kinderen
4 januari 2025

“Goed”
  • Het ontbijt en de recreatiefaciliteiten waren echt goed. Koffie wordt gratis aangeboden in de bar, het restaurant en de receptie, wat ik een leuke toevoeging vond! Er is elke half uur een pendeldienst naar de luchthaven.

10

Alejandra

Gezin met kinderen
2 januari 2025

“Comfortabel verblijf”
  • Zeer vriendelijk personeel, glutenvrije opties in het restaurant.
  • Het geluid van de vliegtuigen.

7

Edarlys

Gezin met kinderen
1 januari 2025

“Goed”
  • Een van de chauffeurs was zeer aardig voor mijn zoon. Ze heeft hem zeker bijzonder doen voelen. Mijn zoon zit in het spectrum. Schone kamer zoals gebruikelijk.
  • Bij de check-in werd ons niet verteld dat we een reservering voor de pendeldienst moesten maken.

7

Helen

Alleenreiziger
31 december 2024

“Gemakkelijke toegang tot de pendeldienst.”
  • De kamer.
  • De buitenkant zag er oud en vuil uit.

7

Rosa

Alleenreiziger
30 december 2024

“Goed”
  • De lobby was zeer mooi en schoon, evenals de badkamer. En Victor was uiterst behulpzaam!
  • De kamer was niet goed onderhouden. De badkuip liep niet goed door, en ook het toilet zat verstopt. Het tapijt was vies. Een van de bedden was zeer hard.

10

Yi-hsiu

Gezin met kinderen
28 december 2024

“Perfecte locatie, hoge normen en je voelt je als thuis!”
  • De locatie is perfect, vooral de pendelbus is ontzettend handig, zeer aan te bevelen! (Er is ook een bushalte in de buurt, dus het is gemakkelijk om naar het stadscentrum te komen.)
  • De buschauffeur van de pendeldienst op 4 mei om 07:00 uur was niet zo vriendelijk als de anderen.

10

Mary

Alleenreiziger
26 december 2024

“Ik zou graag terugkomen en het was eenvoudig om de instructies naar het centrum van Amsterdam te volgen.”
  • Ik had een geweldige ervaring, vooral de extra wijn bij mijn inchecken!
  • kleine kussens

8

Ralph

Jong stel
26 december 2024

“uitstekend”
  • schoon
  • niets

8

Anna

Jong stel
23 december 2024

“Handige locatie, de pendeldienst kan beter.”
  • Schoonheid en de open en lichte ruimtes. De kas is mooi.
  • Shuttle naar de luchthaven. Bij beide verblijven zijn we niet geïnformeerd dat we een plek op de luchthavenshuttle moesten reserveren. Dit is behoorlijk stressvol als je een vlucht moet halen. De chauffeurs waren geïrriteerd wanneer gasten geen ticket/voucher konden overhandigen. Het is duidelijk dat het proces van de shuttle niet goed functioneert.

7

Jan

Zakenreiziger
21 december 2024

“Goed verblijf”
  • Shuttle van de luchthaven, wat uitstekend was. Schone kamer met een comfortabel bed, een kleine zelfbedieningswinkel, uitstekend ontbijtbuffet.
  • De verwarming stond volledig open en er was geen mogelijkheid om deze uit te schakelen. Het was extreem warm in de kamer en de ramen konden niet geopend worden. Ik vroeg of de verwarming verlaagd kon worden, wat niet mogelijk was, en het personeel stelde voor om in plaats daarvan de airconditioning aan te zetten. Zonde van de energie.

8

Luke

Alleenreiziger
18 december 2024

“Zeer handig voor de luchthaven.”
  • Ik kreeg een gratis drankje-token, het was een geweldige toevoeging.

Vraag en antwoord.

Wat is het telefoonnummer van NH Amsterdam Schiphol Airport?

Het telefoonnummer van NH Amsterdam Schiphol Airport is +31 20 655 0550.

Wat is de URL van de officiële website van NH Amsterdam Schiphol Airport?

De eigen website van NH Amsterdam Schiphol Airport Kunt u hier vinden.

Hoe ver ligt NH Amsterdam Schiphol Airport van het centrum van Schiphol?

NH Amsterdam Schiphol Airport ligt 2,7 km van het centrum van Schiphol.

Heeft NH Amsterdam Schiphol Airport een eigen restaurant?

NH Amsterdam Schiphol Airport heeft een restaurant. Neem contact op met het hotel om een tafel te reserveren.

Is er een fitness ruimte in NH Amsterdam Schiphol Airport?

NH Amsterdam Schiphol Airport Heeft een eigen fitness ruimte.

Kan ik mijn huisdier meenemen naar NH Amsterdam Schiphol Airport?

NH Amsterdam Schiphol Airport staat het meenemen van huisdieren toe. Hieraan kunnen kosten en speciale voorwaarden verbonden zijn, neem altijd vooraf contact op met de accommodatie als u een huisdier mee wilt nemen.

Is er een eigen parkeerplaats bij NH Amsterdam Schiphol Airport?

NH Amsterdam Schiphol Airport heeft een eigen parkeerplaats voor de gasten. Gebruik is meestal op eigen risico. Er kunnen kosten verbonden zijn aan het parkeren.

Is er een binnenzwembad bij NH Amsterdam Schiphol Airport?

NH Amsterdam Schiphol Airport heeft een binnenzwembad. Hier kunnen kosten aan verbonden zijn. Neem contact op met de accommodatie voor meer informatie.