Informatie over de accommodatie
Park Inn by Radisson Amsterdam Airport biedt een gratis shuttle service van en naar Schiphol Airport. Dit maakt het hotel zeer eenvoudig te bereiken. Door zijn ligging is het hotel een uitstekende keuze voor vele doeleinden, bijvoorbeeld wanneer u voor een vergadering of vlucht op Schiphol moet zijn, als stop-over tussen 2 vluchten, of als handige uitvalsbasis voor een bezoek aan Amsterdam. Het hotel biedt zijn gasten gratis 100 mb/s WiFi, een uitstekend restaurant, een bar, flexibele vergaderzalen die ideaal zijn voor grote en kleine conferenties, een 24-uurs kiosk waar u eten en drinken kunt kopen en gratis 24 uur per dag toegang tot de fitness faciliteiten.
Gasten kunnen 's ochtends tussen 06:30 en 10:30 uur gebruikmaken van het overheerlijke ontbijtbuffet. Het hotel beschikt over een uitstekend restaurant waar u van maandag t/m vrijdag kunt genieten van internationale a la carte gerechten. De keuken is voor gasten geopend van 06:30 tot 22:30 uur. Voor een kleine snack en drankjes is de bar open tussen 18:00 uur en middernacht. Bovendien is het 24 uur per dag mogelijk om eten en drinken te kopen in de kiosk.
Het hotel is gevestigd in Schiphol-Rijk, dit is een jong diensten- en bedrijventerrein gevestigd op de oude gronden van het voormalige dorp Rijk. Het groene gebied is erg geliefd vanwege de ligging ten opzichte van luchthaven Schiphol. Voor zowel de zakelijke als toeristische gast biedt deze locatie vele voordelen. U staat met de gratis transfer binnen enkele minuten op Schiphol, welke middels vele vormen van transport uitstekend bereikbaar is; ideaal voor een vroege/late vlucht of vergadering. Via de N201 en A4 auto zijn steden als Den Haag en Rotterdam eenvoudig bereikbaar.
Faciliteiten in Park Inn by Radisson Amsterdam Airport
Eten en drinken
-
Bar
-
Lunchpakket
-
Magnetron (openbaar)
-
Ontbijt
-
Restaurant
Service
-
Bagage-opslag
-
Schoenpoetsmachine/-set
-
Stomerij
-
Strijkservice
Slaapkamer
-
Airconditioning
-
Laptop kluis
-
WiFi
Algemeen
-
Green Key certificaat
-
Lift
-
Lounge
In de omgeving
Parkeergarage- Tupolevlaan 438m
- Drive Up Services 548m
- Koolhovenlaan 1.1 km
- Parking Schiphol 2.1 km
- Schiphol Parkfly 2.5 km
- ParkBee Spicalaan 2.8 km
- Evert van de Beekstraat 2.9 km
- AFS 2.9 km
Restaurant- The Hub 619m
- Capital Programme Hub Inn 885m
- Eetcafé De Zwarte Ruiter 898m
- Peperoncino 953m
- De Halve Maen 957m
- Nagoya 983m
- Indian Grill Restaurant 988m
- Pasta Vino II 1.1 km
Museum- Museum Crash '40-45 1.3 km
- Historisch Museum Haarlemmermeer 7.2 km
- Museum Jan 7.5 km
- Oudheidkamer 9.2 km
- Museum De Cruquius 9.8 km
Toeristische attractie- GlowGolf 2.8 km
- Clara Maria 6.4 km
- Geitenboerderij Ridammerhoeve 6.7 km
Treinstation- Hoofddorp 3.5 km
- Schiphol Airport 3.7 km
- Nieuw Vennep 7.1 km
- Henk Sneevlietweg 9.7 km
8.1
Beoordeeld door: 687 gasten.
5
Quermelis
Alleenreiziger
27 februari 2025
“Mooi, maar dit komt ver van de normen van het Radisson Blu hotel.”
- Het restaurant en het aangeboden voedsel waren echt goed. Het personeel bij de receptie was erg gastvrij.
- Ik heb meer dan een uur gewacht om opgehaald te worden op de luchthaven. Terwijl ik buiten in de kou wachtte, zag ik dezelfde chauffeurs van andere hotels twee keer langskomen. Ik werd samen met twee piloten van Qatar Airways opgehaald. De shuttlebussen hadden meer dan 10 vrije stoelen achterin, maar de chauffeur nodigde mij uit om naast hem voorin te zitten. Ik weigerde en nam plaats achterin. Wat was de reden om mij te vragen naast hem te zitten, terwijl alleen deze twee piloten achterin zouden moeten zitten? Is dit omdat ik Afrikaans en zwart ben? Andere gasten die niet langer konden wachten op de shuttlebussen namen een taxi en we kwamen elkaar tegen bij de receptie, omdat het inchecken langer duurde dan normaal in het hotel. De voorzieningen in de slaapkamer zijn erg verouderd en voldoen niet aan de kwaliteitsverwachtingen van een Radisson Blu. De hotelshuttles beginnen om 7 uur, terwijl andere hotels ritten aanbieden van 24 uur of vanaf 3 uur 's ochtends.
3
John
Gezin met kinderen
16 januari 2025
“GEEN IDEE”
- Niets.
- Er was zwarte schimmel in het badgedeelte, het aircosysteem maakte veel lawaai, waardoor we wakker bleven, en de pendeldienst naar de luchthaven vertrok te laat. Het continentaal ontbijt was te vergelijken met een maaltijd in een kazerne, waarbij de verantwoordelijke vrouw de 'kapitein' was. Niet erg vriendelijk.
9
Ana
Vriendengroep
21 november 2024
“zeer goed”
- decoratie en personeel
- geen machines voedsel
7
Amish
Alleenreiziger
11 november 2024
“Geweldig hotel met enkele punten ter verbetering.”
- Zij gaven een gratis upgrade naar een meer premium accommodatie, Radisson Blu, wat geweldig was. Het hotel is feilloos wat betreft ambiance en de standaarden. Het personeel is fantastisch, van de shuttlebuschauffeur tot de Filipijnse dame bij het ontbijt; niemand was een teleurstelling.
- Het ontbijtbuffet voldeed absoluut niet aan de normen van Radisson Blu. Ze serveren alleen koude gerechten met zeer beperkte keuzemogelijkheden. Alleen sinaasappelsap als koude drank. Ik herinner me duidelijk dat andere Radisson Blu-hotels milkshakes, smoothies, enzovoort serveerden. Hier waren er geen pannenkoeken op het buffet, en er waren ook geen bonen, aardappelen, enzovoort. Ik ben vegetariër en het was teleurstellend om dit van Radisson Blu te zien. Ik moest aparte vegetarische gerechten bestellen. Het zou ook niet slecht zijn om een Indiaas gerecht op het buffet te hebben.
Bovendien is het hotel op een vreemde locatie gesitueerd, niet dicht bij openbaar vervoer. Uber is prijzig. Ze hebben een pendeldienst, maar deze is niet erg betrouwbaar als je haast hebt. Bovendien is het een rookvrij hotel, maar het personeel staat nog steeds rokers toe op het terrein, wat onacceptabel is. Tot slot was de matras een beetje vreemd en waren de kussens van slechte kwaliteit.
4.8
Van beurden
“Geen warm water”
- Dat er thee en koffie service op de kamer was
- Bij inchecken ging er veel fout. Ik zou niet betaald hebben, een vriendin haar boeking was helemaal niet doorgekomen. Hierop had park inn de oplossing om mijn kamervte upgraden, zodat we samen 1 kamer konden delen Uiteindelijk was er toch een kamer voor haar beschikbaar. Op de kamer aangekomen, bleek ik geen warm water te hebben, bij zowel wastafel als douche. Dit heb ik met uitchecken gemeld, nog geen excuses gehad. Ook is het vullen van de waterkoker moeilijk omdat hijniet onder de kraan past, dus met een kopje de waterkoker vullen.
8.6
D
“Prima”
- De korte afstand van Schiphol met gratis shuttlebus en goede bedden
- Kamer lag helaas aan de snelwegkant..
8
Sandra Terstal
“Goed hotel.prima sevice”
- Alles was positief
- Ik miste hagelslag ed.was wel jam
8.8
Heijnneman
“Zeer vriendelijke services, kamer netjes.”
- Kamer van alle gemakken voorzien, zeer schoon en een goed bed,alleen hadden wat groter kunnen zijn.
- Douche afvoer werkte niet optimaal. Bij harde straal van de douche,stroomde het afvoerwater buiten de afvoerbak Daarnaast waren niet alle Ned.tv zenders te zien.
9
E.
“perfecte overnachting”
- 24 uurs receptie vriendelijkheid personeel locatie parkeergelegenheid
- geen
8.4
Ron commelter
“Betaalbare park,sleep,fly arrangement.”
- Ruime parkeergelegenheid.
- Ivm ligging Schiphol , iets wat geluid overlast, niet ernstig.
8.4
Boltendal
“Geen opmerkingen Echt super fijn verblijf gehad. Shuttle bus ideaal”
- Shuttle bus, later inchecken door een telefoontje was geen probleem. Snelle service
- Eten was aan de prijzige kant
8
Amber
“overnachting na lading op schiphol snachts”
- Snelle service, ook via de mail. Er stond gelijk iemand klaar snachts om bij in te checken. Beneden stond een koelkast met allemaal drinken, broodjes en yoghurt, dit is ideaal voor onderweg.
- -
8.2
Seubring
“Zeer goed hotel dichtbij Schiphol met transfer naar Schiphol.”
- Vriendelijk personeel, transfer rijdt al heel vroeg zonder extra kosten.
- Geen
8
W.R.Weenink
“Een prima hotel voor de overnachting vóór de reis.”
- Een lekker ontbijt voor de reis doet goed Alles lag goed verzorgd klaar en er was veel keus
- Niets
8.8
A.W.J. Hoos
“Prima Schipholhotel”
- Rustig gelegen met ook een uitstekend ontbijt.
- geen
8
lambert bloemhof
“Keurig en betaalbaar”
- Gratis parkeren en ontbijt inbegrepen
- na 24 00 uur alleen nog erg dure snacks te koop bij de receptie. Chips (kleine Pringles) 2,50 euro en flesje cola 3,50 euro
10
Daniela Martens
“Ik vond het een geweldige hotel goede service lekker ontbijt ”
- De pluspunten zijn de personeel die daar werkt zijn erg klantvriendelijk ze ontvangen je goed en hebben ook echt aandacht voor je. De kamers zijn schoon, Het eten is lekker en niet zo heel duur Ik heb het super leuk gehad voor wat ik heb betaald.
- Geen
8.4
Jan Klip
“Verblijf in dit hotel vanwege vroege vlucht naar vakantiebestemming”
- - service en shuttle naar Schiphol, ook in de vroege uurtjes - auto blijft veilig achter in de parkeergarage - bestellen en afhalen maaltijd erg handig
- - in de directe omgeving is weinig te beleven
Vraag en antwoord.
Het telefoonnummer van Park Inn by Radisson Amsterdam Airport is +31 20 700 3800.
Park Inn by Radisson Amsterdam Airport ligt 1,4 km van het centrum van Schiphol.
Park Inn by Radisson Amsterdam Airport heeft een restaurant. Neem contact op met het hotel om een tafel te reserveren.
Park Inn by Radisson Amsterdam Airport Heeft een eigen fitness ruimte.
Park Inn by Radisson Amsterdam Airport staat het meenemen van huisdieren toe. Hieraan kunnen kosten en speciale voorwaarden verbonden zijn, neem altijd vooraf contact op met de accommodatie als u een huisdier mee wilt nemen.
Park Inn by Radisson Amsterdam Airport heeft ontbijt beschikbaar voor de gasten. Ontbijt is niet altijd inclusief in de kamerprijs.