8.0
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

Hotel Royal

Aanbiedingen doorzoeken


Informatie over de accommodatie


Hotel Royal bevindt zich op een centrale locatie aan de Sophienstrasse in Stuttgart, op korte afstand van het Stadtmitte S-Bahn Station. Het biedt een combinatie van luxe en gemak, met uitstekende verbindingen naar het stadscentrum en andere delen van de stad. Stuttgart staat bekend om zijn culturele erfgoed en beschikt over diverse musea en theaters, evenals de nabijgelegen kasteelruïnes en botanische tuinen voor de natuurliefhebbers. De centrale ligging van het hotel biedt gasten gemakkelijke toegang tot deze attracties.

De accommodatie biedt elegante en modern ingerichte kamers die zijn voorzien van hedendaagse gemakken zoals flatscreen-tv's en gratis WiFi. Gasten worden verwelkomd met gratis mineraalwater, premium toiletartikelen en, afhankelijk van het kamertype, een panoramisch uitzicht over de stad Stuttgart. Hotel Royal beschikt ook over een fitnesscentrum, een sauna en een 24-uursreceptie, wat bijdraagt aan een comfortabel en aangenaam verblijf. Voor families zijn er speciale familiekamers en flexibele mogelijkheden voor kinderbedjes en extra bedden.

Voor culinair genot kunnen gasten terecht in het hotelrestaurant, dat een menu biedt met zowel regionale als internationale gerechten. Er is ook een bar en een ruimte voor zakelijke bijeenkomsten. Voor gasten met eigen vervoer is er een parkeerfaciliteit beschikbaar tegen een dagelijkse vergoeding. Huisdieren zijn welkom in het hotel, waarvoor mogelijk extra kosten in rekening worden gebracht. Deze gecombineerde faciliteiten maken Hotel Royal een geschikte keuze voor zowel zakelijke reizigers als vakantiegangers die Stuttgart bezoeken.



Faciliteiten in Hotel Royal

Eten en drinken
  • Bar
  • Dieetwensen op aanvraag
  • Lunchpakket
  • Restaurant
Service
  • Bagage-opslag
Badkamer
  • Bad of douche
  • Douche
  • Haardroger
  • Ligbad
  • Toiletartikelen
  • WC
Slaapkamer
  • Airconditioning
  • Bureau
  • Flatscreen televisie
  • Kluis
  • Radio
  • Telefoon
  • TV
Woon gedeelte
  • Kabeltelevisie
  • Strijkijzer
  • Verwarming
Internet
  • Gratis Wifi
Parkeren
  • Openbaar Parkeren
  • Parkeerplaats
Schoonmaak service
  • Wasservice
Zakelijke faciliteiten
  • Vergaderzaal
Wellness
  • Fitnessruimte
  • Sauna
Huisdieren
  • Huisdieren toegestaan
Algemeen
  • Lift
Toegangkelijkheid
  • Anti-allergene kamers

In de omgeving

8.0

Beoordeeld door: 2944 gasten.

7

Jo

Alleenreiziger
3 juli 2025

“Geweldig personeel, mooi restaurant/bar, maar geen thee/koffiefaciliteiten op de kamer.”
  • Zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers. Handige locatie en een goed ontbijt met goede bediening.
  • Ik was teleurgesteld dat ik geen koffie/thee in mijn kamer kon maken voor een 4-sterrenhotel. De kamer was vrij basic voor de hotelclassificatie, maar het personeel deed zijn best om te helpen, bedankt.

9

Bwgorham

Zakenreiziger
2 juli 2025

“Geweldige locatie, comfortabel en zeer goed geprijsd.”
  • Dit hotel is een uitstekende combinatie van locatie, comfort en prijs-kwaliteitverhouding. Wanneer ik Stuttgart bezoek, verblijf ik graag in Stadtmitte, en dit hotel is in het zicht van de ingang van de Stadtmitte S-Bahn, wat het zeer handig maakt, en op loopafstand van de hoofd-winkelstraten en het voetgangersgebied. Er zijn ook enkele geweldige restaurants, bakkerijen en pubs in de buurt, dus de locatie is perfect. Het hotel zelf is zeer comfortabel, met een ruime kamer, een fijn bed en een redelijk grote badkamer. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam, en gezien de locatie is het hotel een goede prijs-kwaliteitverhouding. Ik zal hier zeker weer verblijven.
  • Ik was geen fan van de grote, logge echte sleutel en hoop dat ze binnenkort overgaan op sleutels met kaarten. Aangezien we met zijn tweeën waren maar slechts één sleutel hadden, lieten we de sleutel bij de receptie achter, zoals in een film uit de jaren '60, terwijl ik naar mijn werk ging en mijn partner de stad in ging voor wat plezier. Weliswaar was dat slechts een kleine ergernis, maar het was desalniettemin niet wat ik zou verwachten.

8

Helen

Gezin met kinderen
2 juli 2025

“Zeer goed”
  • Zeer goed gelegen hotel. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

8

Barbara

Gezin met kinderen
28 juni 2025

“Mooi hotel, goede locatie.”
  • Dit was mijn tweede verblijf in het hotel. Het hotel is gunstig gelegen. De kamer die we hadden was zeer groot en zeer schoon. Comfortabel bed.
  • Het was 's ochtends erg luid omdat er bouwactiviteiten plaatsvonden nabij het hotel. We werden om 7 uur 's ochtends wakker.

6

Donna

Zakenreiziger
27 juni 2025

“Gemiddeld”
  • De airconditioning werkte toen deze werd ingeschakeld.
  • Het is verouderd, gelegen tegenover een sekswinkel en trekt ongebruikelijke personen aan. De douche was slecht, het bed oncomfortabel, geen waterkoker of koffie op de kamer.

7

Neil

Jong stel
16 juni 2025

“Prachtig hotel, goed ontbijt, maar beperkte faciliteiten.”
  • Uitstekende ontbij keuze van spek, roerei, worstjes, koude vleeswaren, kazen, yoghurt en meer.
  • Er was geen waterkoker met koffie en thee, wat erg teleurstellend was. Geen Britse televisiekanalen, alleen BBC World News. Dit is zinloos aangezien ik nieuws op mijn telefoon kan krijgen; ik had liever programmazenders op televisie gehad. De douchekop in het bad werkte niet.

8

Zofia

Groepsreizigers
14 juni 2025

“Over het algemeen heb ik genoten van mijn verblijf in uw hotel.”
  • Het ontbijt was geweldig, de kamer was groot en zeer comfortabel, de meeste medewerkers waren zeer prettig en professioneel en spraken Engels.
  • Wij hebben geklaagd dat de kamer koud was. Uw receptionist ging kijken en volhardde dat wij de ramen open hadden gelaten. Maar wij hebben de ramen nooit aangeraakt. We wisten zelfs niet dat we die konden openen. Bovendien zouden we ze niet openen, aangezien mijn vriend warmte nodig heeft. De receptionist was zeer beleefd, afgezien van dit voorval. Onze badkamer radiator werkte helemaal niet. Het hotel had geen verwarming om de badkamer te verwarmen. Mijn vriend, die lijdt aan een probleem met de schildklier, vond het moeilijk om in de koude badkamer te zijn, vooral omdat er geen badkuip was waar zij zich kon opwarmen. Ik had niet gerealiseerd dat ik een kamer moest boeken die een bad had. Ik dacht dat alle kamers een bad en een douche hadden. Dit is mijn fout. De volgende keer zal ik beter opletten bij het boeken van een hotelkamer.

4

Mohammad

Jong stel
10 juni 2025

“Teleurstellend”
  • locatie
  • Het hotel is zeer oud en beschikt niet over moderne faciliteiten. Het meubilair is verouderd, de matras is erg hard en het personeel was niet behulpzaam. Er was niemand om u te assisteren met de bagage. Het voelt als een oude herberg uit de jaren zeventig.

8

Nina

Gezin met kinderen
9 juni 2025

“Goed!”
  • Zeer goede locatie. Ruime kamer.
  • De badkamer is verouderd maar schoon.

10

Carol

Gezin met kinderen
8 juni 2025

“Absoluut geweldig hotel!”
  • Het beste hotel waar ik in 5 jaar ben geweest! Geweldige locatie, gratis koekjes en mousserende wijn op de kamer, elegant ontbijt. Super schone, ruime kamer, zeer stil. Behulpzaam personeel.
  • Alles was perfect!

8

Victoria

Groepsreizigers
8 juni 2025

“Grote, comfortabele kamer in een centrale locatie. Zou hier weer verblijven!”
  • De hotelkamer was verrassend groot met een tweepersoonsbed, bureau, televisie en kledingkast. De badkamer had ook een goed formaat met dubbele wastafels en een geweldige douche. Aesthetisch gezien leek de kamer uit de jaren '70 te komen (maar op een goede manier!).
  • De lift werkte niet, maar onze kamer was op de eerste verdieping, dus voor ons was dat geen probleem! En ze boden ons ook elk een gratis drankje aan. ;)

8

Maurice

Alleenreiziger
6 juni 2025

“Beter dan verwacht.”
  • De ambiance is een mengeling van de ouderwetse stijlvolle bar en de meer moderne kamers. U ziet hier een mix van gasten, wat prettig is. De sportfaciliteiten bevinden zich buiten het hotel in een externe sportschool, maar die mannen zijn geweldig! Het hotel gaf me een fles water en een handdoek. Geweldig! Het personeel bij het ontbijt was vriendelijk en behulpzaam. Kwalitatief goede gerechten.
  • Ze waren werkzaamheden aan het uitvoeren, maar besloten dat 07:00 op een zaterdagochtend een geweldig moment was om te beginnen met boren. Dit is misschien legaal en dergelijk, maar in een plaats die zichzelf "koninklijk" noemt, zou je verwachten dat ze hier rekening mee houden en op een later moment op de dag beginnen.

8

Katarina

Gezin met kinderen
3 juni 2025

“Zeer goed”
  • Dit is in een zeer goede locatie. Alles was goed.
  • Niets.

9

Rita

Zakenreiziger
2 juni 2025

“Schoon, comfortabel, handig, bescheiden”
  • De prijs-kwaliteitverhouding is uitstekend. De kamer is zeer schoon en comfortabel, en ook erg rustig.
  • Het ontbijt is gemiddeld Duits, maar het personeel was te druk bezig en het ontbijtgedeelte was oververhit.

10

Cameron

Groepsreizigers
28 mei 2025

“Uitzonderlijk”
  • De kamer was groter dan ik had verwacht. Geweldige locatie, direct in het centrum. Het personeel was zeer behulpzaam.

7

Nicola

Jong stel
28 mei 2025

“Functioneel hotel in het centrum van Stuttgart.”
  • Geweldig ontbijt en perfecte locatie!
  • De inrichting van het gebouw was enigszins verouderd en de netheid van de kamer was niet uitzonderlijk.

10

Catarina

Alleenreiziger
26 mei 2025

“Zeer aangenaam verblijf”
  • Het was een verrassing. De locatie is fantastisch, het ontbijt is echt goed en divers, en het personeel is super aardig.
  • Het enige was dat het erg heet was in de ontbijtkamer, mensen moesten de ramen openzetten, het was echt warm.

8

Aimi

Alleenreiziger
25 mei 2025

“Het was een fijn verblijf.”
  • Het was eenvoudig om de locatie van het hotel te vinden. De kamer was ruim voor één persoon en het ontbijt was aangenaam.
  • Tijdens het ontbijt dient u om koffie te vragen (in plaats van uzelf te bedienen). Het zou prettig zijn als gasten vrijuit koffie kunnen drinken, in plaats van telkens een medewerker te moeten aanspreken.

6

Wei

Zakenreiziger
16 mei 2025

“Aangenaam”
  • De kamer was in orde. Goede locatie, dichtbij de U-Bahn. Vriendelijk personeel. Lekker ontbijt.
  • Er was renovatiewerkzaamheden gaande tijdens ons verblijf en het hotel voelde aan als een bouwplaats. De lift werkte niet.

10

Marie

Alleenreiziger
12 mei 2025

“Uitzonderlijk”
  • Prachtig hotel en personeel dat vriendelijk de moeite deed om met mij in het Engels te communiceren. De kamer was mooi en comfortabel en het ontbijt was geweldig. Ik heb een zeer aangenaam verblijf gehad. Hartelijk dank!!

7

Anonymous

Jong stel
12 mei 2025

“Goede locatie zodra de wegwerkzaamheden zijn voltooid!!!”
  • Geweldige locatie, goede grootte. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Verlaagd tarief voor parkeren.
  • Geluid van buiten vanwege wegwerkzaamheden.

7

Sylvia

Zakenreiziger
11 mei 2025

“Goed”
  • De locatie is naast het treinstation.
  • De kamer ziet er oud uit. De tv werkte niet.

8

Nastassia

Jong stel
10 mei 2025

“Ik zou hier zeker weer terugkomen! Maar de deur van mijn kamer zou meteen met een sleutel gesloten moeten worden :D”
  • Zeer beleefd en vriendelijk personeel. Hulp bij alle vragen. Het is zeer handig dat de receptie 24/7 geopend is. Het hotel heeft een uitstekende ligging. Het is gelegen in het hart van de stad. Veel eetgelegenheden. Zeer gunstige vervoerslocatie, inclusief gemakkelijke toegang tot en van de luchthaven per metro. Er zijn historische bezienswaardigheden op loopafstand.
  • De kamer heeft een badkamer, maar er ontbrak een badjas en slippers. Verder was alles uitstekend! Daarnaast was er een andere onaangename situatie zodra we incheckten. We kregen een kamersleutel en een kaart, waarop het verkeerde kamernummer stond aangegeven. Bijgevolg gingen we per ongeluk een andere kamer binnen, die open bleek te zijn, en we zagen de spullen van andere mensen. We zijn onmiddellijk vertrokken en teruggekeerd naar de receptie. We werden snel en vriendelijk geholpen om de situatie op te lossen. Dit heeft onze indruk niet verpest, aangezien alles daarna goed ging en het personeel zich beleefd verontschuldigde. Dit kan gebeuren - het is een menselijke factor. Ik denk echter niet dat de gasten die we per ongeluk bezochten hetzelfde denken en zij hebben ook gelijk! Derhalve is de situatie niet erg prettig. Als zij in mijn kamer waren binnengekomen, zou ik uiterst ongelukkig zijn geweest. Het is belangrijk om in gedachten te houden dat hotelgasten nooit vergeten hun kamers met een sleutel op slot te doen! :)

8

Gerda

Alleenreiziger
4 mei 2025

“zie hierboven”
  • Ik verblijf al vele jaren in het 'Royal', het voelt als thuis wanneer ik daar aankom. Ik wil geen bevoordeeld antwoord geven, maar ik ben blij!
  • niets

5

Jana

Gezin met kinderen
23 april 2025

“Luid, ouderwets, zeer mooie locatie”
  • Locatie
  • Zeer oud, de foto's leken veel moderner, het was ontzettend luid (het brommen van iets achter onze muur, zelfs het personeel wist niet wat die geluid veroorzaakte).

9

Jessica

Gezin met kinderen
14 april 2025

“Alles was goed, ik zal zeker opnieuw boeken wanneer ik terug ben in Stuttgart.”
  • De locatie en de grootte van de kamer.

7

Rareş

Zakenreiziger
13 april 2025

“Goed als u een centrale plek zoekt om te verblijven.”
  • Het hotel is zeer gunstig gelegen.
  • De kamers zijn erg verouderd en het voldeed niet aan onze verwachtingen voor de prijs die we hebben betaald.

10

Valerie

Jong stel
4 april 2025

“Een zeer aangenaam verblijf - ik zou erg blij zijn om naar dit hotel terug te keren.”
  • Breed scala aan kwaliteitsvolle koude en warme ontbijtitems, regelmatig bijgevuld. Aandachtvolle, behulpzame en vriendelijke receptie- en restaurantpersoneel. Goede, veilige locatie. Kamer mooi ingericht, vlekkeloos schoon en ruim.

8

Mark

Zakenreiziger
24 maart 2025

“Heel goed.”
  • Het comfort van een hotel veel groter. De kwaliteit van de afwerkingen was uitstekend en het voedsel zeer goed.

10

Al-yousef

Zakenreiziger
24 maart 2025

“Uitzonderlijk”
  • Geweldige locatie en personeel.
  • Niets

Vraag en antwoord.

Ja, bij Hotels.nl kun je Hotel Royal zonder creditcard reserveren. Vooraf betalen is niet nodig en je kunt je reservering meestal gratis annuleren.
Vooruitbetalen is niet verplicht bij het reserveren van Hotel Royal via Hotels.nl. Je hebt ook de mogelijkheid om gratis te annuleren.
Hotels.nl rekent nooit boekings- of reserveringskosten, ook niet voor Hotel Royal. Bekende Nederlandse aanbieders zoals Hotelspecials, Weekendjeweg en Voordeeluitjes brengen deze extra kosten wel altijd in rekening. Daarom zijn wij veruit het goedkoopst voor een reservering in Hotel Royal.
Bij Hotels.nl kun je Hotel Royal reserveren met gratis annuleren. Je vindt altijd tarieven waarbij annuleren kosteloos is.
Hotels.nl accepteert iDEAL als betaalmethode voor vooruitbetalingen in Hotel Royal, zodat je zonder creditcard eenvoudig kunt reserveren.

Hotel Royal ligt 814 meter van het centrum van Stuttgart.

Hotel Royal heeft WIFI beschikbaar in het hele hotel.

Hotel Royal heeft een restaurant. Neem contact op met het hotel om een tafel te reserveren.

Hotel Royal Heeft een eigen fitness ruimte.

Hotel Royal staat het meenemen van huisdieren toe. Hieraan kunnen kosten en speciale voorwaarden verbonden zijn, neem altijd vooraf contact op met de accommodatie als u een huisdier mee wilt nemen.

Hotel Royal heeft een eigen parkeerplaats voor de gasten. Gebruik is meestal op eigen risico. Er kunnen kosten verbonden zijn aan het parkeren.

Ook van de makers van Hotels.nl: Hotel.team, een revolutionaire Hotel booking AI Agent. Meld je nu aan!
Hotels.nl is meermaals gekozen tot beste hotelaanbieder van Nederland. Hotels.nl werkt samen met betrouwbare partners om de beste deals en service te leveren. Met meer dan 5 miljoen tevreden klanten en 20+ jaar ervaring in de hotelbranche zorgen we ervoor dat jouw boeking eenvoudig en zonder zorgen verloopt.
© HNL Nederland BV, KVK nummer 94742367, BTW nummer NL 866878063B01.