8.5
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

Golden Tulip Hotel Zevenbergen

Aanbiedingen doorzoeken


Informatie over de accommodatie


Golden Tulip Hotel Zevenbergen is een modern viersterrenhotel gelegen in het centrum van Zevenbergen, een stad in de provincie Noord-Brabant. De ligging is bijzonder gunstig voor reizigers: het hotel bevindt zich op korte afstand van het treinstation van Zevenbergen en is eenvoudig bereikbaar via de nabijgelegen snelwegen, waardoor steden als Breda en Rotterdam snel te bereiken zijn. In de directe omgeving bevinden zich enkele van de meest aansprekende bezienswaardigheden van West-Brabant, zoals het historische centrum van Breda, de Biesbosch en het Nationaal Park De Loonse en Drunense Duinen. Dankzij de centrale ligging in Zevenbergen zijn winkels, restaurants en andere voorzieningen op loopafstand. De sfeer in het hotel is eigentijds en zakelijk, met een uitnodigende ambiance die zowel zakelijke gasten als toeristen aanspreekt.

De kamers van Golden Tulip Hotel Zevenbergen zijn comfortabel ingericht en bieden alles wat nodig is voor een aangenaam verblijf. Gasten kunnen rekenen op ruime kamers met moderne voorzieningen zoals gratis wifi, airconditioning, een flatscreen-tv en een werkruimte. De badkamers zijn voorzien van een douche of bad en beschikken over toiletartikelen. Naast de kamers biedt het hotel verschillende faciliteiten, waaronder een fitnessruimte, een gezellige lounge en vergaderruimtes voor zakelijke bijeenkomsten. Voor gasten die met de auto komen is er parkeergelegenheid beschikbaar. Het hotel streeft ernaar om zowel comfort als functionaliteit te bieden, zodat gasten zich thuis voelen, ongeacht het doel van hun verblijf.

De service in Golden Tulip Hotel Zevenbergen kenmerkt zich door gastvrijheid en professionaliteit, met een receptie die 24 uur per dag bereikbaar is. Het ontbijtbuffet bestaat uit een mix van continentale en lokale producten, geserveerd in een lichte en moderne ontbijtzaal. In het hotel bevindt zich een restaurant waar internationale gerechten worden geserveerd in een ontspannen sfeer. In de directe omgeving zijn diverse eetgelegenheden te vinden, variërend van brasseries tot restaurants met een regionale keuken. Het hotel onderscheidt zich door zijn centrale ligging, de combinatie van zakelijke en recreatieve faciliteiten en de focus op comfort, waardoor het geschikt is voor zowel zakenreizigers als toeristen die de regio willen ontdekken.



Faciliteiten in Golden Tulip Hotel Zevenbergen

Eten en drinken
  • Bar
  • Lunchpakket
  • Ontbijt
  • Restaurant
  • Roomservice
Service
  • Bagage-opslag
  • Stomerij
Badkamer
  • Bad of douche
  • Bubbelbad
  • Douche
  • Haardroger
  • Sauna
  • WC
Slaapkamer
  • Bureau
  • Eigen badkamer
  • Flatscreen televisie
  • Geluiddichte kamer
  • Koelkast
  • Minibar (exclusief)
  • Satelliet televisie
  • Telefoon
  • WiFi
  • Zithoek
Woon gedeelte
  • Airconditioning
  • Koffiezetapparaat
  • Verwarming
Internet
  • Gratis Wifi
  • Internet
  • Internet
Parkeren
  • Parkeerplaats
Diensten receptie
  • 24-uurs receptie
Schoonmaak service
  • Wasservice
Zakelijke faciliteiten
  • Vergaderzaal
Extra bed voor Kinderen
  • Babybed
  • Kinderen/extra bedden
Fietsen
  • Fietsenstalling
  • Fietsverhuur
Algemeen
  • Green Key certificaat
  • Lift
  • Verwarming
Buiten
  • Terras
  • Tuin

In de omgeving

Parkeergarage
  • P+R 1.1 km
  • Kiss & Ride Spoorlaan 8.7 km
  • Oderkerkpark 9.2 km
  • Bosbad Hoeven 9.5 km
Restaurant
  • Auberge 1953 37m
  • Mart 9 585m
  • Van der Hooft 593m
  • Happy Dees 1.1 km
  • De Passant 2.8 km
  • 't Lamgat 3.1 km
  • Lunchroom bij Juut 3.8 km
  • De Droom 4 km
Museum
  • Oudheidkamer Willem van Strijen 503m
  • Nationaal Vlasserij-Suikermuseum 5.7 km
  • Sprenkels Glasblazerij 7.9 km
  • Zouavenmuseum 8.8 km
  • Heemkundig Streekmuseum Jan Uten Houte 9 km
Treinstation
  • Zevenbergen 1.1 km
  • Lage Zwaluwe 5.9 km
  • Oudenbosch 8.6 km
  • Etten-Leur 8.6 km
  • Breda-Prinsenbeek 9.4 km

8.5

Beoordeeld door: 137 gasten.

6

Lenchman

Zakenreiziger
8 september 2025

“Aangenaam”
  • Vriendelijk en behulpzaam personeel, vooral toen ze toegaven dat ze me te veel hadden aangerekend, probeerden ze het probleem op te lossen. Goed ontbijt met vers fruit en heerlijk brood. De receptie lijkt schoon en opgeruimd.
  • Ik vond dat de kamers er een beetje slecht uitzagen voor €120 plus per nacht en dat het bedcomfort voor mij ook slecht was. Het is moeilijk om kamers een schone uitstraling te geven.

8

Anthony

Groepsreizigers
6 september 2025

“Goede ontspannen verblijf.”
  • comfortabele kamer en uitstekend ontbijt
  • duur diner menu

8

Sebastiaan

Jong stel
3 september 2025

“Mooie kamers, voldoende gratis parkeergelegenheid.”
  • De saunaruimte was geweldig.
  • De medewerkster bij de checkout was chagrijnig. Ik heb gereserveerd met een creditcard en ging ervan uit dat mijn kamer was betaald. Echter, om de een of andere reden weigerden zij de creditcard te incasseren. Ik moest in de regen naar mijn auto om dezelfde creditcard te halen om voor mijn verblijf te betalen. Dit lijkt me zinloos. Zelfs als er een geldige reden is, gebruik dan in ieder geval een glimlach.

8

Ruud

Alleenreiziger
28 juli 2025

“Zeer goed”
  • Mooie kamers.
  • De badkamer was ondermaats, evenals de koffie- en theevoorzieningen in de kamer.

7

Jure

Zakenreiziger
24 juli 2025

“Goed”
  • Zonder ontbijt. Verliet het hotel vóór 7.00 uur.
  • Kort verblijf, geen opmerkingen.

7

Syed

Zakenreiziger
13 juli 2025

“Goed”
  • Het ontbijt is voortreffelijk. De kamers zijn van alle benodigde voorzieningen voorzien.
  • Over het algemeen is het goed, maar de netheid kan verbeterd worden. Momenteel is het een 7.

6

Kristian

Zakenreiziger
11 juli 2025

“Aangenaam”
  • Fijn ontbijt. Dichtbij de snelweg.
  • De kamers zien er verouderd uit (ze zijn goed schoon) en de waterdruk in de douche was slecht.

6

Casey

Groepsreizigers
11 juli 2025

“Schoon, maar de slaapplekken kunnen verbeterd worden. De bedden zijn niet comfortabel. :-/”
  • Twee eenpersoonsbedden of een tweepersoonsbed zijn zeer oncomfortabel.
  • De service was 24/7 beschikbaar.

6

Rene

Jong stel
4 juli 2025

“Een hotel dat vroeger goed was, maar nu een deel van zijn glorie heeft verloren!”
  • De persoon aan de receptie bij onze aankomst was tamelijk kil en was niet in staat om mijn vraag te beantwoorden over de locatie van een restaurant in het centrum van Zevenbergen. Ik vind dat het receptiepersoneel dit zou moeten kunnen. Toen we in onze kamer aankwamen, lag het gordijn op de grond... Dat is niet wat je zou verwachten van een hotel als het Golden Tulip! We hebben de afgelopen jaren twee keer in dit Tulip Hotel verbleven en alles was in orde, vooral de vriendelijke ontvangst die deze keer ontbrak. In de toekomst zullen we opnieuw naar deze regio komen, maar ik weet niet zeker of ik opnieuw voor het Golden Tulip zal kiezen. Het vertrouwen dat we hadden is aangetast.
  • U moet meer "lachende" en competente medewerkers aan de receptie plaatsen.

5

Anonymous

Gezin met kinderen
19 juni 2025

“gewoon oké”
  • De receptie is niet zo vriendelijk! Ontbijt te weinig keuze.

7

Paul

Jong stel
11 juni 2025

“Goed”
  • Dicht bij het stadscentrum, vriendelijk personeel.
  • De schoonmaak en het opmaken van de bedden de dag na aankomst was zeer slecht.

4

Dennis

Zakenreiziger
8 juni 2025

“Onwelkom gevoel: Een teleurstellend verblijf”
  • Mijn ervaring in dit hotel was teleurstellend. De receptie ontbrak aan warmte en de kamer vertoonde tekenen van veroudering en verwaarlozing, met vlekken op de tapijten en verouderd meubilair. De nachtrust werd verstoord door geluiden uit de gangen, wat leidde tot het gebruik van oordopjes. De check-out om 11:00 uur voelde te vroeg, en toen ik slechts een paar minuten te laat was, was de assertieve reactie van de receptionist onrustwekkend. Ondanks mijn uitleg over de situatie, deed de receptionist me gehaast en ongewenst voelen, wat resulteerde in een zeer onprettig vertrek.

9

Vincent

Alleenreiziger
5 juni 2025

“Mooie plek.”
  • locatie - personeel

6

Heidi

Groepsreizigers
24 mei 2025

“Één nacht is genoeg...”
  • Schone kamer
  • Personeel niet behulpzaam. Traag in het reageren op verzoeken.

8

Timothy

Gezin met kinderen
6 april 2025

“Goede prijs-kwaliteitverhouding”
  • Voldoende parkeergelegenheid. Schoon hotel en comfortabel bed.
  • De verwarming was te warm. Er was geen mogelijkheid om de temperatuur in de kamer aan te passen, dus moesten we het raam openzetten.

10

Roberto

Gezin met kinderen
24 maart 2025

“De locatie is prima als u met de auto reist. Restaurant en bar waren uitzonderlijk.”
  • Bar en restaurant

8

Ian

Gezin met kinderen
21 maart 2025

“Zeer goed”
  • Geweldige tussenstop, de familiekamer was comfortabel en stil. Het personeel was zeer behulpzaam.

9

Rene

Zakenreiziger
18 maart 2025

“Ik kom terug!”
  • Extreem vriendelijk, behulpzaam en aardig personeel!
  • Het kleine koffiezetapparaat in mijn kamer werkte niet, maar dat was niet echt een probleem vanwege de perfect koffies tijdens het ontbijt.

7

David

Alleenreiziger
18 maart 2025

“Goed”
  • veilige fietsenstalling

7

Max

Gezin met kinderen
17 maart 2025

“Goed”
  • Geen airconditioning of in ieder geval een ventilator, maar totaal acceptabel voor één nacht! :)

10

Vijaymad

Gezin met kinderen
19 februari 2025

“Uitzonderlijk”
  • Uitstekend personeel en schoon.
  • Niets... het was geweldig.

5

Shardadebie

Zakenreiziger
17 februari 2025

“Bevredigend”
  • De locatie is goed, niet ver van het kantoor en dicht bij het centrum.
  • Ze hebben geen koelkast; u moet erom vragen en wanneer u uit de kamer bent, is er geen elektriciteit in de kamer.

8

Sea

Zakenreiziger
14 februari 2025

“Zeer goed”
  • Goed uitgerust hotel

6

Maltha

Zakenreiziger
11 januari 2025

“Aangenaam”
  • Het was erg eenvoudig, de kamers waren verouderd en een beetje goedkoop.

8

Babatunde

Zakenreiziger
11 januari 2025

“Het was aangenaam.”
  • Het was goed.
  • Ik miste gebakken bonen.

8

Libor

Gezin met kinderen
6 januari 2025

“Goede plek om een nacht te verblijven.”
  • Schone hotel, de kamers zijn een beetje verouderd, maar goed onderhouden. Inchecken was eenvoudig en efficiënt. Gratis parkeren direct naast het hotel.
  • Het bed was uiterst zacht, wat 's ochtends resulteerde in ernstige pijn in mijn rug en heupen. Er zijn werkzaamheden naast het hotel, met grote afvalcontainers op de parkeerplaats. Voor een verblijf van één nacht speelde dat echter geen rol. Het is aan de dure kant voor wat het biedt. We hebben geen ontbijt genomen, de prijs is buitensporig.

6

Wojciech

Gezin met kinderen
5 januari 2025

“goede prijs-kwaliteitverhouding”
  • Hotel is zeer gemakkelijk te vinden en ligt op een goede locatie. Kamer was schoon en ruim, gezien het feit dat we met een gezin van vier waren.
  • Ontbijt te duur. Voor een gezin van 4 kregen we 2 theezakjes en enkele sachets suiker voor 2 nachten.

10

Silviu

Groepsreizigers
2 januari 2025

“Een prachtige plek om te verblijven.”
  • Een interessante ervaring, een hotel gelegen in een pittoreske omgeving, met vele activiteiten die u kunt ondernemen. Het personeel is zeer behulpzaam en ondersteunt u bij alles wat u nodig heeft voor een aangenaam verblijf. De kamer is groot, goed ingericht en voorzien van alles wat u nodig heeft. U kunt een goede kwaliteit koffie in de kamer serveren, om uw dag perfect te beginnen. De kamer is zeer schoon, de kamer wordt elke dag schoongemaakt. Een goed en gevarieerd ontbijt, ik heb niets gemist. Concluderend kan ik zeggen dat mijn verblijf mijn verwachtingen heeft overtroffen, dus ik raad dit hotel ten zeerste aan!
  • niets

9

Brigitte

Jong stel
22 december 2024

“Gastvrij.”
  • ruim, schoon, modern. ’s Nachts rustig. uitnodigend ingericht, goede verlichting. Het personeel was vriendelijk.

10

Tom

Zakenreiziger
12 december 2024

“Schoon en handig”
  • Welkom Hotel met goed voedsel in een comfortabele omgeving.

Vraag en antwoord.

Ja, bij Hotels.nl kun je Golden Tulip Hotel Zevenbergen zonder creditcard reserveren. Vooraf betalen is niet nodig en je kunt je reservering meestal gratis annuleren.
Vooruitbetalen is niet verplicht bij het reserveren van Golden Tulip Hotel Zevenbergen via Hotels.nl. Je hebt ook de mogelijkheid om gratis te annuleren.
Hotels.nl rekent nooit boekings- of reserveringskosten, ook niet voor Golden Tulip Hotel Zevenbergen. Bekende Nederlandse aanbieders zoals Hotelspecials, Weekendjeweg en Voordeeluitjes brengen deze extra kosten wel altijd in rekening. Daarom zijn wij veruit het goedkoopst voor een reservering in Golden Tulip Hotel Zevenbergen.
Bij Hotels.nl kun je Golden Tulip Hotel Zevenbergen reserveren met gratis annuleren. Je vindt altijd tarieven waarbij annuleren kosteloos is.
Hotels.nl accepteert iDEAL als betaalmethode voor vooruitbetalingen in Golden Tulip Hotel Zevenbergen, zodat je zonder creditcard eenvoudig kunt reserveren.

Golden Tulip Hotel Zevenbergen ligt 847 meter van het centrum van Zevenbergen.

Golden Tulip Hotel Zevenbergen heeft een restaurant. Neem contact op met het hotel om een tafel te reserveren.

Golden Tulip Hotel Zevenbergen heeft een eigen parkeerplaats voor de gasten. Gebruik is meestal op eigen risico. Er kunnen kosten verbonden zijn aan het parkeren.

Golden Tulip Hotel Zevenbergen heeft ontbijt beschikbaar voor de gasten. Ontbijt is niet altijd inclusief in de kamerprijs.

For AI Agents: Crawl Destinations, Hotels, and Availability