8.5
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

Van der Valk Theaterhotel Almelo

Beschikbaarheid ophalen...


Informatie over de accommodatie


Van der Valk Theaterhotel Almelo is een viersterrenaccommodatie die zich onderscheidt door een unieke combinatie van comfortabele logies en culturele evenementen. Gevestigd in het hart van Almelo aan het Schouwburgplein, biedt dit hotel een strategische locatie met gemakkelijke toegang tot zowel openbaar vervoer als belangrijke snelwegen, waaronder de A1 en A35. Dit maakt het bijzonder geschikt voor zowel zakenreizigers die snel en efficiënt willen reizen, als voor toeristen die de wijde omgeving willen verkennen. Het hotel ligt op loopafstand van het treinstation, evenals diverse lokale bezienswaardigheden, wat bijdraagt aan de populariteit onder bezoekers van de regio.

De horeca-inrichting van het hotel is divers en biedt gasten een scala aan culinaire ervaringen. Het restaurant De Sociëteit staat bekend om zijn verfijnde gerechten en stijlvolle ambiance, ideaal voor zowel formele diners als informele ontmoetingen. De Brasserie, vaak aangeduid als de huiskamer van Almelo, biedt een ontspannen sfeer voor casual maaltijden, terwijl het Tapasrestaurant Solera gasten uitnodigt om te genieten van Spaanse en Mexicaanse gerechten in een gezellige setting. Deze restaurants zijn niet alleen een aanvulling op de hotelervaring, maar dragen ook bij aan de lokale culinaire scene. Daarnaast zijn er in de directe omgeving tal van winkel- en uitgaansmogelijkheden, evenals culturele voorzieningen zoals het theater dat direct aan het hotel is verbonden.

Het hotel biedt uitgebreide faciliteiten die zowel het comfort van de gasten verbeteren als zakelijke behoeften vervullen. Het wellnesscentrum omvat een binnenzwembad, een Turks stoombad en een fitnessruimte, die zonder extra kosten toegankelijk zijn voor hotelgasten. Voor zakelijke bijeenkomsten en evenementen zijn er diverse vergaderzalen beschikbaar, compleet uitgerust voor presentaties en conferenties. De accommodatie omvat een variëteit aan kamers en suites, die zijn uitgerust met moderne voorzieningen zoals gratis Wi-Fi, airconditioning en een minibar. De parkeergarage biedt gasten een veilige en gemakkelijke parkeermogelijkheid met directe toegang tot het hotel, waardoor de algehele ervaring nog verder wordt verbeterd. Met deze mix van luxe, gemak en veelzijdigheid is Van der Valk Theaterhotel Almelo een betrouwbare keuze voor een breed scala aan reizigers.


Awards gewonnen door Van der Valk Theaterhotel Almelo

Social Media Fan Award 2016

Publiekslieveling 2016

Publiekslieveling 2017

Publiekslieveling 2019

Publiekslieveling 2020

Publiekslieveling 2021


Faciliteiten in Van der Valk Theaterhotel Almelo

Eten en drinken
  • Bar
  • Lunchpakket
  • Ontbijt
  • Restaurant
  • Roomservice
Service
  • Bagage-opslag
  • Stomerij
Badkamer
  • Bad of douche
  • Bubbelbad
  • Douche
  • Haardroger
  • WC
Slaapkamer
  • Balkon of Terras
  • Broekenpers
  • Bureau
  • Eigen badkamer
  • Flatscreen televisie
  • Kluis
  • Koelkast
  • Open haard
  • Radio
  • Satelliet televisie
  • Strijkvoorzieningen
  • Telefoon
  • Vloerbedekking
  • Wekdienst/ wekker
  • WiFi
  • Zithoek
Woon gedeelte
  • Airconditioning
  • Kabeltelevisie
  • Koffiezetapparaat
  • Strijkijzer
  • Verwarming
Internet
  • Gratis Wifi
  • Internet
  • Internet
Parkeren
  • Parkeerplaats
Electrische auto
  • Elektr. auto oplaadpunt
Diensten receptie
  • 24-uurs receptie
Schoonmaak service
  • Wasservice
Zakelijke faciliteiten
  • Business center
  • Vergaderzaal
Wellness
  • Binnenzwembad
  • Finse Sauna
  • Fitnessruimte
  • Kleedkamers
  • Sauna
  • Solarium
  • Stoomkamer
Huisdieren
  • Huisdieren toegestaan
Extra bed voor Kinderen
  • Kinderen/extra bedden
Fietsen
  • Elektr. fiets oplaadpunt
  • Fietsenstalling
  • Fietsverhuur
Algemeen
  • Lift
  • Verwarming
Toegangkelijkheid
  • Familiekamers
Gehandicapen toegang
  • Rolstoeltoegankelijke kamers
Buiten
  • Terras
  • Tuin

In de omgeving

Parkeergarage
  • Parkeergarage Stadserf P1 84m
  • Parkeergarage Stadserf P2 134m
  • Parkeergarage Stadserf P3 143m
  • Parkeergarage Havenpassage P13 353m
  • Parkeergarage Havenpassage P14 380m
  • Parkeergarage Oosterborgh 620m
  • Kerkplein 3.8 km
  • Binnenhof 5.2 km
Restaurant
  • De Sociëteit 90m
  • Solera 124m
  • 't Wetshuys 130m
  • Gastrobar 1910 198m
  • Délifrance 202m
  • The Shamrock 232m
  • Valentino 246m
  • Efendi Bbq 246m
Museum
  • Museum Oud Vriezenveen 6.9 km
  • Twents Oorlogsmuseum 7.3 km
  • Erve Daggel 7.4 km
  • Bussemakerhuis 9 km
Toeristische attractie
  • Buitensport Twente 5.4 km
  • juventa 12 5.8 km
  • Pleisterplaats De Barkel 6.8 km
  • De Reggeblick 7.2 km
Treinstation
  • Almelo 879m
  • Almelo de Riet 1.6 km
  • Wierden 5.1 km
  • Vriezenveen 6.8 km
  • Borne 8.5 km

8.5

Beoordeeld door: 4973 gasten.

6

Lynne

Gezin met kinderen
12 mei 2025

“Enkele positieve punten, maar de negatieve aspecten wegen zwaarder dan de positieve.”
  • Wij hebben echt genoten van het ontbijtbuffet (vooraf gekocht) en het personeel in de eetzaal was vriendelijk. De eetzaal was ruim. De badkamer was modern en schoon. De kamers waren netjes. Het bed, de kussens en het linnengoed waren schoon en comfortabel. Het personeel hielp bij de navigatie met de auto. Het meubilair en de decoratie in de entree en lobby zijn erg mooi. Toilettenproducten waren aanwezig. Uitchecken is mogelijk tot 11.00 uur. Vriendelijk personeel in de bar. Lekker eten in de bar. Sommige medewerkers van de receptie waren vriendelijk. Buiten was er een tafel en twee stoelen op het balkon. Als ik nogmaals zou moeten verblijven, weet ik wat er verwacht wordt om rekening mee te houden!
  • GEEN AIRCO. Ik moest om 2 ventilatoren vragen en één ervan was luidruchtig. Elektriciteit en verlichting waren slecht. De lampen hadden zwakke gloeilampen en er was alleen verlichting bij de ingang, geen plafondverlichting. De kleine koelkast was niet het probleem; het probleem was dat er geen minibar of snacks waren. Je moet water kopen, want er zijn slechts 2 gratis flessen water bij het inchecken; ik moest om een derde vragen (2 volwassenen, 1 kind). Ik moest de koffiemachine 6 keer doorfilteren om schoon water te krijgen. Glazen en kopjes waren niet schoon, ik moest ze wassen. Ik moest om een waterkoker en strijkijzer vragen. Er werd gevraagd om het strijkijzer na gebruik terug te geven, maar ik heb het de week gehouden omdat het er één in de kamer zou moeten zijn. De tafelstrijkplank was kapot, dus ik moest een handdoek op het bureau leggen en de plank plat neerleggen. De tapijtvlakken in de gang en in de kamer waren oud en zeer bevlekt en vuil. Handdoeken waren versleten en er waren geen gezichtsdoekjes (papieren doekjes in een doos). Ik vroeg om 2-3 extra rollen toiletpapier, maar de huishoudelijke dienst bracht er slechts één. We moesten naar de winkel om zelf een pak toiletpapier en snacks en drankjes voor in de koelkast te kopen. Het balkonraam/deur in de woonkamer zat vast en niemand kwam het repareren na melding. De kluis had een nieuwe batterij en onderhoud nodig, waardoor we steeds weer moesten vragen om de kluis te resetten/om het probleem op te lossen. Er werd één toegangspasje gegeven. Ik moest extra betalen voor een opklapbed, terwijl de woonkamer en slaapkamer gemakkelijk nog 2 eenpersoonsbedden naast het bestaande queensize bed konden herbergen. Sommige receptiemedewerkers waren niet vriendelijk, gezien het feit dat ze aan de voorkant van het hotel staan. Er is geen ander hotel in de omgeving, waardoor ze minder acceptabel kunnen zijn op sommige punten omdat er geen concurrentie is. Mijn verblijf gaf me het gevoel een grote klager te zijn door steeds om dingen te moeten vragen of voor herstel te verzoeken.

9

Casper

Vriendengroep
1 mei 2025

“Verrassend goede kwaliteit hotel.”
  • Vriendelijk personeel. Late aankomst, we wilden wat drankjes en zij deden alles om ons comfortabel te maken. Ontbijt met een vrij internationale inslag, zeer goed. Comfortabele kamers. Gemakkelijk bereikbaar met de auto.
  • Het gebouw is een beetje een doolhof, met veel lopen en omhoog en omlaag met liften of trappen. Maar een klein probleem: luxeproblemen…

9

Michael

Gezin met kinderen
29 april 2025

“Uitstekende locatie voor wat we nodig hadden.”
  • Ruim en schoon
  • Geen deur op de badkamers, zeer vreemd.

9

Carl

Jong stel
21 april 2025

“Uitstekend”
  • De kamer werd schoon gehouden en is van een goede grootte. De badkamer heeft alles wat nodig is.
  • Parkeergelegenheid voor SUV's is beperkt en niet beschikbaar in de parkeergarage.

9

Anonymous

Gezin met kinderen
18 april 2025

“Uitstekend”
  • Het hotel was zeer modern en net. Het zwembad en het ontbijt waren echt goed.
  • Er is niet veel parkeerruimte en wanneer de parkeerplaats vol is, moet u in het centrum parkeren, wat u geld kost. Daarnaast zijn er zakelijke evenementen, waardoor de parkeerplaats vaak gevuld is met auto's van gasten die niet daadwerkelijk in het hotel verblijven.

7

A

Gezin met kinderen
8 april 2025

“Goede”
  • De locatie was zeer handig, op 2 minuten loopafstand van het stadscentrum. Het ontbijt bood een zeer goede selectie. De kamer was zeer groot. Leuke lobby om tijd door te brengen. Zwembad.
  • Niet alle kamers zijn per lift bereikbaar.

6

Sally

Gezin met kinderen
28 maart 2025

“Aangenaam”
  • Het hoofdgedeelte was prachtig en modern.
  • De slaapkamers kwamen niet overeen met de gemeenschappelijke ruimtes. We hadden een suite en deze had geen airconditioning of klimaatregeling, terwijl een medewerker mij 's ochtends vertelde dat dit wel het geval was.

5

Samir

Zakenreiziger
25 maart 2025

“Een korte nacht in Almelo”
  • Het ontbijt was zeer goed, de automatische pannenkoekenmachine was geweldig.
  • De kamer was niet voldoende verwarmd, en de kamer was niet gemakkelijk bereikbaar met de lift. Zelfs de receptionist zag ons met bagage, maar zij vertelde ons dat we de trap moesten nemen voor dit gedeelte van het hotel.

8

Anonymous

Jong stel
25 maart 2025

“Zeer goed”
  • Derde bezoek hier. Altijd goed.
  • n.v.t.

10

Ayham

Gezin met kinderen
17 maart 2025

“Uitzonderlijk”
  • alles
  • niets

10

Ondine

Alleenreiziger
21 februari 2025

“Uitzonderlijk”
  • Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Prachtige kamer met alles wat je nodig kunt hebben.

10

Taleen

Jong stel
16 februari 2025

“Uitzonderlijk”
  • De accommodatie was zeer schoon. Het personeel was erg vriendelijk.
  • Er was geen airconditioning en de kussens waren ongemakkelijk.

9

Malcolm

Zakenreiziger
8 februari 2025

“Zeer aangenaam verblijf in een comfortabel en goed uitgerust hotel.”
  • Goede standaard en niveau van faciliteiten met aangrenzend restaurant.
  • Niets

6

Ruud

Jong stel
23 januari 2025

“Fatsoenlijk hotel in het centrum van Almelo.”
  • De locatie is perfect in het centrum van Almelo, op loopafstand van winkels en restaurants. De kamer is ruim en de badkamer is modern met aantrekkelijke voorzieningen. De balkondeuren gaan volledig open voor optimaal gebruik en ontspanning buiten. Het restaurant is stijlvol en de buitentafels zorgen voor zeer aangename zomerse avonddiners.
  • De matras was veel te zacht en de kussens te hoog, wat leidde tot enige rugpijn. De beschikbare tv-zenders waren beperkt als het gaat om Engelse nieuwszenders. Parkeren bij P4 is gratis (parkeerkaart moet worden geregistreerd bij de hotelreceptie), maar P1-3 in het stadscentrum zijn dat niet. Informatie over deze parkeeropties is niet gemakkelijk beschikbaar. Het restaurant heeft zeer beperkte veganistische opties en zou daar serieus in moeten verbeteren. Airconditioning zou standaard moeten zijn in alle kamers voor een hotel van deze statuur.

10

Hackel

Vriendengroep
16 januari 2025

“Uitzonderlijk”
  • Heerlijk ontbijt

8

Patryk

Zakenreiziger
10 januari 2025

“Een geweldige verblijf in Almelo, een uitstekende locatie nabij het stadscentrum. Prachtige kamer en geweldige service.”
  • Uitzonderlijke netheid van de kamers, die altijd in onberispelijke staat worden achtergelaten.
  • Openbare WiFi - elk WiFi-netwerk moet minimaal met een wachtwoord beveiligd en versleuteld zijn. Ik raad de gasten aan een VPN-service te gebruiken.

10

Mahwish

Zakenreiziger
7 januari 2025

“Uitzonderlijk”
  • Netjes en schoon, gezellige, geweldige plek.
  • De verlichting in de kamers is onvoldoende, wat het lastig maakt om jezelf op te maken of te strijken.

6

Marjolein

Gezin met kinderen
7 januari 2025

“Groot hotel, over het algemeen prima.”
  • Indrukwekkende lobby, goede locatie. Ontbijt was goed!
  • GBoekt voor 3 personen, maar bij aankomst moest er 27,50 worden betaald voor een extra bed in de 2-persoonskamer. Dit is erg teleurstellend en zou veel duidelijker gecommuniceerd moeten worden. De kamer zelf was al zeer duur voor wat het was, en het extra bed was van mindere kwaliteit; de persoon sliep er niet goed op, de matras was dun. De stijl van de kamer was verouderd. De selfie-station werkte niet, maar later deed het dat wel. Parkeren bij hotel P1 was constant vol, waardoor we verderop bij P3 moesten parkeren. Het was een relatief lange wandeling terug naar het hotel, maar blijkbaar hadden we een kortere weg naar het hotel kunnen nemen, wat niet duidelijk was, helaas. Het personeel was vaak te jong en niet goed opgeleid (maar dit is op dit moment een algemeen probleem, begrijp ik). Het zwembad was in orde, maar vertoonde op veel plekken zwarte vlekken (schimmel?) op de randen van het water en aan de zijkanten. De wellness (fins sauna en stoomcabine) was klein, maar fijn en leek schoon.

8

Sara

Gezin met kinderen
28 december 2024

“zeer aanbevolen”
  • perfecte locatie, zeer schoon, fijn en uitgebreid ontbijt, personeel was zeer vriendelijk

8

Rosalind

Zakenreiziger
23 december 2024

“Een grote teleurstelling deze keer.”
  • De kamer was vrij slecht verlicht. Ik had het nodig om te werken. De receptie was extreem slecht. Ik ben een loyale terugkerende gast. Deze keer was er geen manager aanwezig, en ik werd bij aankomst niet verteld dat ik na 20.00 uur geen eten of drinken kon krijgen in mijn gebruikelijke voorzieningen. Er was geen mededeling aan de receptie om klanten die van buiten Nederland kwamen over deze nieuwe regel te informeren, en ik had het receptiepersoneel verteld dat ik twee afspraken had en daarna zoals gewoonlijk zou komen dineren. Zij hadden mij verteld dat de tapasbar en de drankjesbar open zouden zijn. Het jonge personeel was ongetraind en onbeschoft. Een van hen vertelde me zelfs: "Je zou moeten weten dat je na 20.00 uur geen eten kunt krijgen!" Een ander vertelde me dat zij geen kopieën van de menukaarten aan de receptie hadden en dat ik het zelf uit mijn kamer zou moeten halen toen ik zei dat ik hulp nodig had. Aangezien de bestelling een QR-code vereiste (die niet op de deur stond) en betaling online diende te gebeuren, was ik nog meer geïrriteerd en nam ik het menu weer mee naar de receptie. Ik zei dat ik wilde dat het eten aan de rekening werd toegevoegd om de volgende dag bij het uitchecken te betalen, en dat ik hulp wilde bij het bestellen van eten naar mijn kamer onder deze nieuwe nationale regel. Ze weigerden dit in eerste instantie en drongen erop aan om mijn kaart te blokkeren en €200 te reserveren, wat ik niet accepteerde, aangezien ik zeker niet zoveel zou uitgeven. Uiteindelijk zei ze dat ze de blokkering zou verlagen naar €100. Echter, bij mijn vertrek de volgende dag ontdekte ik dat ze dit niet hadden gedaan en nog steeds €200 hadden geblokkeerd. Ik drong aan op een gedetailleerde rekening, die zij niet wilden verstrekken, en een kopie van het document waarin stond dat ze mijn kaart voor €200 hadden geblokkeerd. In eerste instantie voerden de jonge meisjes een discussie en zeiden ze dat ze dat niet konden doen, en dat ik wellicht een week moest wachten voordat het geld weer op mijn kaart werd gezet. Zakenmannen die achter mij stonden te wachten om uit te checken, commentarieerden op hun inefficiëntie en steunden mijn eis om de juiste service en bonnen te ontvangen. Al met al was de service zeer slecht en het personeel aan de receptie ongeholpen.

8

Willem

Alleenreiziger
11 december 2024

“Zeer goed”
  • Het moeten betalen voor parkeren is vervelend, vooral gezien de gehanteerde tarieven.

10

Sandra

Gezin met kinderen
8 december 2024

“Heb een geweldige tijd gehad met familie.”
  • Het was een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding.
  • Niets

8

Leo

Alleenreiziger
7 december 2024

“Zeer comfortabel verblijf”
  • Geweldige locatie
  • Het personeel was gemiddeld.

3

Nicholas

Jong stel
4 december 2024

“Nooit meer!”
  • Het personeel was zeer vriendelijk, de rest was een catastrofe!
  • Waar te beginnen? De verwarming werkte niet, terwijl het buiten slechts 5°C was; het was niet erg gezellig. Het bed was het slechtste, ongelijkmatig, je zakte diep weg als je erop ging zitten, de kussens waren als zware zakken nat zand, zeer ongemakkelijk. Onder het dekbed zat een soort plastic bescherming die een vreemd geluid maakte en een koud gevoel gaf. De geluidsisolatie naar de andere kamers en de gang was slecht, maar het ergste was de badkamerddeur, die een schuifdeur was en zo luid was tijdens het sluiten, dat je wakker werd. En het zorgde niet voor de geluidsdemping die een badkamerddeur zou moeten bieden voor privacy. De kamer zelf was niet in de beste staat... dus één ding is zeker, we zullen daar nooit meer verblijven. We waren gewoon blij dat het maar voor één nacht was!

7

Lostdaan

Vriendengroep
23 november 2024

“Zeer goed en ongelooflijk vriendelijk.”
  • Ik heb genoten van de service en het personeel. De vriendelijke sfeer was prettig. De kamer was groot en had een koelkast en stoelen. De badkamer had een goede grootte. Het ontbijt was uitstekend. De barbecue op het dak was geweldig. Zeer dichtbij het stadscentrum.
  • Balkon van onze kamer keek uit op een gebouw waarin vluchtelingen of iets dergelijks verbleven. Dat was behoorlijk luidruchtig en een beetje hinderlijk. Het hotel vertelde ons echter dat ze volgend jaar weg zouden zijn. De deur van de badkamer was doorzichtig en bevond zich zeer dicht bij het bed. Dus als je het licht in de badkamer aanstak, verlichtte de hele kamer.

8

Daniël

Jong stel
19 november 2024

“Mooi ingericht”
  • zeer mooi ingericht en vriendelijk personeel
  • het water in het bad was geel, zelfs na het opnieuw vullen

9

Roman

Zakenreiziger
19 november 2024

“Uitstekend”
  • Personeel en alle diensten, inclusief netheid en catering, op hoog niveau.
  • Een beetje rumoerige omgeving buiten, vooral in de vroege ochtend vanaf 7 uur.

5

Alexandra

Zakenreiziger
19 november 2024

“Acceptabel”
  • locatie, kamer en personeel
  • U kunt het lawaai voelen, het was een feestje en de plek om te parkeren. Het parkeren was vol. Ik eet geen kaas (lactose-intolerantie) en er is niet veel keuze in vlees voor mij.

4

Reza

Jong stel
13 november 2024

“Teleurstellend”
  • schoonheid
  • Ik vond het bed niet prettig en het feit dat de onderhoudswerkers om acht uur 's ochtends begonnen te werken, waardoor we wakker werden van het geluid. Ook werden de slechtste kamers voor boekingen op de website geplaatst, goede kamers kunnen niet via de boekingssite worden gereserveerd.

5

Armanda

Gezin met kinderen
8 november 2024

“Het was gewoon redelijk. Ik heb in de loop der jaren in veel Van Der Valk hotels verbleven, maar dit was niet mijn favoriete locatie.”
  • Ik hield van de locatie, het was dicht bij het centrum en bijna perfect. Ook vond ik in- en uitchecken erg eenvoudig.
  • Naast de kamers die naast elkaar zijn gelegen, heb ik ook verzocht om een kamer dichtbij de lift, omdat mijn vader enorme moeite heeft met lopen. Ik denk dat we de kamer het verst van de lift hebben gekregen en toen we uiteindelijk bij de kamer aankwamen, was het voor hem te ver om terug te lopen. Twee punten met betrekking tot de netheid: de kamer van mijn ouders had ontlasting in het toilet en het balkon was vol water en mosslijm, waardoor het volledig ontoegankelijk was vanwege het water en de gladheid.

Vraag en antwoord.

Wat is het telefoonnummer van Van der Valk Theaterhotel Almelo?

Het telefoonnummer van Van der Valk Theaterhotel Almelo is +31 546 803 000.

Wat is de URL van de officiële website van Van der Valk Theaterhotel Almelo?

De eigen website van Van der Valk Theaterhotel Almelo Kunt u hier vinden.

Hoe ver ligt Van der Valk Theaterhotel Almelo van het centrum van Almelo?

Van der Valk Theaterhotel Almelo ligt 530 meter van het centrum van Almelo.

Heeft Van der Valk Theaterhotel Almelo een eigen restaurant?

Van der Valk Theaterhotel Almelo heeft een restaurant. Neem contact op met het hotel om een tafel te reserveren.

Is er een fitness ruimte in Van der Valk Theaterhotel Almelo?

Van der Valk Theaterhotel Almelo Heeft een eigen fitness ruimte.

Kan ik mijn huisdier meenemen naar Van der Valk Theaterhotel Almelo?

Van der Valk Theaterhotel Almelo staat het meenemen van huisdieren toe. Hieraan kunnen kosten en speciale voorwaarden verbonden zijn, neem altijd vooraf contact op met de accommodatie als u een huisdier mee wilt nemen.

Is er een eigen parkeerplaats bij Van der Valk Theaterhotel Almelo?

Van der Valk Theaterhotel Almelo heeft een eigen parkeerplaats voor de gasten. Gebruik is meestal op eigen risico. Er kunnen kosten verbonden zijn aan het parkeren.

Is er een binnenzwembad bij Van der Valk Theaterhotel Almelo?

Van der Valk Theaterhotel Almelo heeft een binnenzwembad. Hier kunnen kosten aan verbonden zijn. Neem contact op met de accommodatie voor meer informatie.

Ook van de makers van Hotels.nl: Hotel.team, een revolutionaire Hotel booking AI Agent. Meld je nu aan!
Hotels.nl is meermaals gekozen tot beste hotelaanbieder van Nederland. Hotels.nl werkt samen met betrouwbare partners om de beste deals en service te leveren. Met meer dan 5 miljoen tevreden klanten en 20+ jaar ervaring in de hotelbranche zorgen we ervoor dat jouw boeking eenvoudig en zonder zorgen verloopt.
© HNL Nederland BV, KVK nummer 94742367, BTW nummer NL 866878063B01.