9.3
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

Amstel Hotel InterContinental Amsterdam

Aanbiedingen doorzoeken


Informatie over de accommodatie


Het statige Amstel InterContinental Amsterdam is het toonbeeld van stijl, gelegen aan de oever van het rustige deel van de Amstel. De centrale ligging vormt een brug naar het hart van het financiële, culturele en uitgaanscentrum van Amsterdam. Het hotel is gemakkelijk met de auto te bereiken en biedt goede parkeermogelijkheden.

Restaurant La Rive is een ervaring op zich. Vanuit La Rive heeft u een bijzonder uitzicht over de Amstel. U kunt er elke dag terecht voor diner. In de Amstel Lounge en op het terras kunt u tijdens een lichte maaltijd genieten van het prachtige uitzicht over de grachten. Diner kan tevens worden genuttigd tijdens een rondvaart op één van de antieke classic saloon boats door de grachten. U kunt op diverse plekken genieten van een heerlijk ontbijt: in La Rive restaurant, de Amstel Lounge, bij het zwembad in de Health Club of in uw kamer. In het Amstel Hotel biedt men naast het buffet de mogelijkheid voor een 'petit déjeuner à la carte', waarop specialiteiten van over de hele wereld staan.Hoewel de Engelsen thee tot hun nationale drank verheven hebben, mag de theedrinker er op zijn tijd aan herinnerd worden dat deze gedroogde blaadjes in 1610 voor het eerst in Amsterdam arriveerden. Deze werden aangeboden aan het Huys van Oranje. In het Amstel Intercontinental Hotel kunt u een Koninklijk Amstel Afternoon Tea nuttigen met exclusieve heerlijkheden van de chef. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met het hotel.

Het Amstel InterContinental Amsterdam Hotel ligt in het hart van het historische centrum waardoor alle bezienswaardigheden zich binnen loopafstand bevinden. De locatie leent zich bij uitstek voor een bezoekje aan het Rijksmuseum, het Van Gogh Museum en het Rembrandtplein. Voor de cultuurliefhebber is tevens het Theater Carré op een steenworp afstand te vinden.

De Health & Fitness Club en het Business Centre zijn 24 uur per dag geopend en bieden uitstekende mogelijkheden voor de zakelijke reiziger. Ontspannen is nog nooit zo stijlvol geweest, dankzij het uitgebreide arsenaal aan fitnessapparatuur in een rustige omgeving. Ter hoogte van de rivier bevinden zich het verwarmde zwembad, sauna, Turks stoombad, bubbelbad en massageruimten.



Faciliteiten in Amstel Hotel InterContinental Amsterdam

Eten en drinken
  • Bar
  • Lunchpakket
  • Restaurant
  • Roomservice
Service
  • Autoverhuur
  • Bagage-opslag
  • Kinderopvang
  • Stomerij
  • Strijkservice
Badkamer
  • Bad of douche
  • Badjas
  • Douche
  • Haardroger
  • Inloopdouche
  • WC
Slaapkamer
  • Balkon of Terras
  • Bureau
  • Eigen badkamer
  • Flatscreen televisie
  • iPod docking station
  • Kluis
  • Minibar (exclusief)
  • Radio
  • Ramen die open kunnen
  • Satelliet televisie
  • Strijkvoorzieningen
  • Telefoon
  • Terras
  • Wekdienst/ wekker
  • WiFi
  • Zithoek
Woon gedeelte
  • Airconditioning
  • Koffiezetapparaat
  • Oven
  • Strijkijzer
  • Verwarming
Internet
  • Gratis Wifi
  • Internet
  • Internet
Parkeren
  • Parkeerplaats
  • Valet parkeren
Diensten receptie
  • 24-uurs receptie
  • Conciërgeservice
  • Excursiebalie
Schoonmaak service
  • Wasservice
Zakelijke faciliteiten
  • Business center
  • Vergaderzaal
Wellness
  • Binnenzwembad
  • Body scrub
  • Body wrap
  • Finse Sauna
  • Fitnessruimte
  • Gezichtsbehandelingsruimte
  • Haar knippen
  • Haar stylen
  • Haar verven
  • Haarbehandelingen
  • Hamam
  • Kapper/schoonheidssalon
  • Kleedkamers
  • Lichaamsbehandelingen
  • Lichttherapie
  • Make-upbehandelingen
  • Manicure
  • Massagekamer
  • Pedicure
  • Personal trainer
  • Schoonheidsbehandelingen
  • Solarium
  • Stoomkamer
  • Strandstoelen
  • Waxbehandelingen
  • Wellness centrum
Fietsen
  • Fietsenstalling
  • Fietsverhuur
Algemeen
  • Lift
  • Lounge
  • Valutawissel
  • Verwarming
Buiten
  • Terras
Diensten algemeen
  • Luchthaven shuttle

In de omgeving

Parkeergarage
  • Q-Park Centrum Oost 333m
  • Ooster-parking 738m
  • Muziektheater (Opera house) 855m
  • The Bank 864m
  • Heinekenplein 922m
  • Waterlooplein 1.1 km
  • Parking De Hoofdstad 1.3 km
  • Gouden bocht 1.3 km
Restaurant
  • Amstelhaven 37m
  • Amstel Restaurant 52m
  • Bar/Brasserie Lempicka 133m
  • Baret 243m
  • De Ysbreeker 249m
  • STAN&CO 264m
  • Bistro De Carrékelder 292m
  • Loetje 323m
Museum
  • Amsterdam Museum 679m
  • Collectie Six 695m
  • Hermitage 713m
  • Willet-Holthuysen 806m
  • Our House 833m
  • Hollandsche Schouwburg 846m
  • National Holocaust Museum 886m
  • Het Groote Museum 887m
Toeristische attractie
  • Pride 817m
  • Amsterdam canal cruises 980m
  • Waterloopleinmarkt 1 km
  • Rondvaart Canal 1.1 km
  • Gassan Diamonds 1.1 km
  • Kattenkabinet 1.2 km
  • Kraan Entrepotdok 1.2 km
  • Zuiderkerkstoren 1.3 km
Treinstation
  • Wibautstraat 716m
  • Vijzelgracht 995m
  • De Pijp 1.2 km
  • Nieuwmarkt 1.3 km
  • Amsterdam Amstel 1.7 km
  • Amsterdam Muiderpoort 1.7 km
  • Centraal Station 2 km
  • Amsterdam Centraal 2.2 km

9.3

Beoordeeld door: 138 gasten.

9.2


maandag 26 mei 2014

“Top ”

9.6

WJN Koek-Mulder


maandag 31 maart 2014

“Heel vriendelijk topservice, prachtligging.”
  • Vriendelijk personeelen uitstraling hotel.
  • Lounge terras was vol. Uigeweken naar zwembadterras aan Amstel, maar daar is de service weer anders, Is ietwat verwarrend.

9.6

Kwinten


dinsdag 10 december 2013

“Stijlvol & comfortabel genieten”
  • Goed compleet en stijlvol ingerichte kamer met een schilderachtig uitzicht over de Amstel (executive river view), goede service, vriendelijk personeel en een heerlijk onbijt. Heb een heerlijk verblijf gehad en kom zeker nog in de toekomst terug.

9.2

Lanser


vrijdag 13 september 2013

“Vorstelijk genoten”
  • schitterend hotel, geweldige ambiance, super goede en volledige service en van alle luxe voorzien
  • geen

10

Jonker


maandag 15 juli 2013

“Superhotel!”
  • Alles is in 1 woord super!!

1

VERHEYDEN


vrijdag 28 juni 2013

“Een zalig verblijf in Amsterdam met echte verwennerij”
  • Buitengewoon goed. Uitmuntend

8.8

Krom-Schoenmaeckers


zondag 16 juni 2013

8.6

buiting


maandag 10 juni 2013

“Ga minimaal een keer in het Amstel hotel slapen”
  • Prachtig hotel, top locatie, prachtige kamer.
  • Reservering diner rommelig.Bediening tijdens het diner matig.

8.6

Kiewied-Kuipers


dinsdag 21 mei 2013

“De kamer, het uitzicht, het personeel, het is zeker een 5 * plus.”
  • Wow - dat zegt genoeg! De kamer, het uitzicht, het personeel, het is zeker een 5 * plus. Geweldig hotel, uitstekende ligging { veel te doen en te zien in de omgeving}, behulpzame service, prima ontbijt. Een aanrader om hier te verblijven. Kon niet beter
  • Kamer 308, naast de lift is geen opwaardering, beetje jammer.

8.8

Lieven


zondag 12 mei 2013

“'n geweldig verblijf!”
  • iperfect; het bruidspaar heeft van een geweldig verblijf genoten!
  • geen

8

Groenenboom


maandag 11 februari 2013

“Gezellig, luxe, top.”
  • Een ei ''over easy'' bakken is anders dan het ''door'' bakken. De dooier moet binnen in nog heel zijn. Dit was jammer.

9.2

Schelling


zondag 30 december 2012

“Dit was heerlijk genieten.”
  • Personeel uiterst correct en behulpzaam. Zij hebben ons het gevoel gegeven een gewaardeerde gast te zijn in het hotel. Een bezoek aan het restaurant La Rive maakte het voor ons compleet. Ook hier zijn wij uiterst correct verzorgd, het eten was uitstekend en de wijnen heerlijk, zeker na de uitleg van de uitgeschonken wijnen.
  • Het ontbijt was goed verzorgd, helaas hadden de vers waren zoals kaas en rosbief wat minder uitgedroogd moeten zijn. Wij hebben deze niet genuttigd, maar het zag er niet goed uit voor een restaurant van deze klasse.

8


dinsdag 21 augustus 2012

  • BRASSERIE HET EETEN NIET GOED HET REST WAS GESLOOTEN DAT KAN NAAR MIJN MEENIG NIET

10

CJM


maandag 2 juli 2012

“Geweldig”
  • We hebben een super verblijf gehad
  • xxx

7.6


zondag 17 juni 2012

  • Locatie Uitstraling
  • Onbekend dat zwembad buiten werking was

9.2


vrijdag 15 juni 2012

“de top”
  • Alles is optimaal, prachtig en stijlvol. Restaurant La Rive
  • De entrée is niet heel uitnodigend en het vele personeel daar geeft het gevoel ook bezig te zijn met het weren van ongenode gasten. Misschien wel nodig.

8.4

P.


maandag 9 april 2012

“Prima hotel”

7.6

jan en ina


maandag 26 maart 2012

“hoe is het mogelijk dat jullie het ontbijt zo uit de hand laten lopen.”
  • mooie ligging mooie kamer
  • ontbijt een ongeorganiseerde chaos

8.4


maandag 16 januari 2012

“super hotel met vriendelijke bediening”
  • leuke bar en ondergrondse parkeergelegenheid in het hotel.
  • centrum is mss een eind stappen maar terugkomen met een taxi is zeker een optie

9.4


dinsdag 27 december 2011

“Slapen voor een goede prijs op een prachtige locatie”
  • - Prima locatie - Prima prijs-kwaliteitverhouding - Mooie suite - Vriendelijk personeel
  • - Tijd ging snel voorbij

9.4


zaterdag 5 november 2011

“Klasse”

5.8


dinsdag 1 november 2011

“Van een luxe hotel verwacht je geen slordigheden!”
  • Opletend personeel wat je naar de kamer brengt
  • Kamer was niet in orde Half opgegeten fruit en lege fles water en gebruikte glazen.

9.2

A.M. van Grinsven


zaterdag 24 september 2011

“Vorstelijk hotel, heerlijk genoten !!”

8


donderdag 18 augustus 2011

“stijlvol”
  • klasse

9.6

wil barnhoorn


maandag 8 augustus 2011

“Culinair s'avonds heerlijk”
  • zeer rustig gelegen in Amsterdam en toch overal dichtbij vooral in combinatie bezoek Carre
  • Cappacino of koffie mag bij het ontbijt wel heter, was lauw

9.2

Frits Horck


woensdag 22 juni 2011

“'n dagje zo op en top verwend worden mag dat? JAZEKER!!!”
  • ontvangst,personeel, restaurant la Rive, heel attent mbt ons 40 jarig huwelijk
  • dekbedden te zwaar, te warm dus

8.8

F. Nijpjes


vrijdag 3 juni 2011

“Chique hottel met geweldige keuken”

8.8

JAN EGBERT JANSEN


donderdag 24 februari 2011

“Heerlijk luxe verblijf naast Carré en Hermitage”

8.6


zondag 30 januari 2011

“Super hotel!”
  • Super mooi hotel! Vriendelijk personeel, snel! netjes, schoon....

7

Mariëtte Simonis


dinsdag 14 december 2010

“prijs/kwaliteit is niet in verhouding, wij zullen niet meer komen.”
  • Prettige kamer, goed bed. Plezierig zeer vriendelijk kamermeisje.
  • ouderwetse inrichting vooral eetzaal en kitcherige trap daarheen (niet de allure van bijv. Des Indes). Ontbijt en kamerprijs duurder dan Des Indes maar lang niet zo goed wat betreft ontbijt en inrichting

8


vrijdag 19 november 2010

“Fantastisch, gastvrij hotel !!”
  • ligging, comfort, historie

7.6

JACQUES


zondag 7 november 2010

“Hier wil ik terugkomen.”
  • luxe, vriendelijk, behulpzaam, prachtige locatie
  • ontbijt beetje karig

8

Reinier van Hanswijck de Jonge


maandag 16 augustus 2010

“prachtig en lux met een management zonder style”
  • a bottle of evian in the room costs 8.50 euro... has the management fallen on their heads???? i was very very disapppointed! did not say anything on the next day of my wedding but that is definitly a story to tell

9.6

duiveman duiveman


maandag 26 juli 2010

“ondanks het slechte eten een fantastisch hotel”
  • service
  • het diner was echt onder de maat. 3 hoofdgerechten op de kaart. Niet smakelijjk. Voor mij als vegetarier een echte afknapper. Zeer weinig en fantasieloos. Een dag later hebben we met zijn vieren gegeten vlak bij het hotel. De kwaliteit was toen veel beter Het diner kortom een cijfer 4

8.2

anoniem


donderdag 15 juli 2010

“historische omgeving met een warme uitstraling”
  • fantastische ligging en faciliteiten. bijv zwembad en fittnes.
  • de reservering was niet goed doorgekomen. ontbijt kan beter. In andere hotels wat uitgebreider buffet gewend.

8.4

Monique Basten-Loeffen


maandag 14 juni 2010

“Super luxe genieten !”
  • Super luxe verwennen !
  • Ontbijt zit niet in de (hoge) prijs, alles buiten standaard moet extra betaald worden

8.6

jos duits


maandag 26 april 2010

“helemaal geweldig alles was gewoon goed”
  • wij hebben een geweldige overnachting gehad tot in de puntjes verzorgt super. gegeten in La Rive was ook helemaal super bediening ook tot in de puntjes verzorgt
  • prijzig maar zal ons niet tegen houden om nog een keer te doen.

8.4

Marion


vrijdag 16 april 2010

“goede ervaring!”
  • het hotel is prachtig, personeel is zeer professioneel en super vriendelijk. Qua luxe en uitstraling is het een top hotel.
  • De prijs voor de kamer is ok, maar dat het ontbijt zo absurd duur moet zijn snap ik niet. Het ontbijt was wel goed, maar nou niet zo bijzonder dat het 74 euro moest kosten voor 2 personen.

8.6

Sebastiaan Telkamp


dinsdag 13 april 2010

“Amster Hotel”

10

berry aarts


maandag 29 maart 2010

“Super weekend gehad”
  • Geen rokers ruimte aanwezig

9.6

Marcel Lanting


vrijdag 26 maart 2010

10


zondag 21 maart 2010

“Prachtig, luxe hotel!!!”
  • Geweldig klassiek en luxe hotel. Prima service. We waren 3 uur voor de inchecktijd maar onze kamer was al gereed. Rustig hotel waar je volledig in de watten gelegd wordt met s`ochtends een krant aan je deur. Kortom heerlijk verblijf!!

9.2

H. Van der Burgh


maandag 4 januari 2010

“heerlijk luxe”
  • heerlijk laten verwennen.
  • de waterkoker werkte niet, we misten 1 grote koffie kom en de fohn gaf alleen koude lucht.

8.8

sandra schroder


zaterdag 12 december 2009

“aangenaam verblijf”

9.2

Kees


maandag 16 november 2009

“superluxe weekend”
  • luxe hotel, vriendelijk personeel.

7.8

Ad van Veen


maandag 12 oktober 2009

“Amstel Hotel, gewoon doen! Als is 't maar één keer.”
  • vriendelijke ontvangst, leuke bar, mooie inrichting, goed personeel
  • toch wel aan de dure kant.......Eén nachtje slapen, een paar borrels met vrienden, ontbijtje en dan toch 639 euro betalen. Het is 't me waard geweest, maar toch....

9

Jozias


donderdag 20 augustus 2009

“Fantastisch verblijf op een schitterende lokatie.”

8

chris bouwman


maandag 23 maart 2009

“Beste hotel van nederland!”

8

vandoorn


zondag 15 februari 2009

10

boonen


zondag 15 februari 2009

“top!!!!!”
  • perfecte service,vriendelijk personeel
  • rare geur in badkamer

9

victor sol


maandag 12 januari 2009

  • het was super dat we het nog eens doen
  • die hebben wij niet kunnen ontdekken

10

B. van der Kracht


zondag 21 december 2008

“Wij hebben van een heerlijk weekend genoten in het gastvrije Amstel”
  • Zeer gastvrij en gastvriendelijk. Schoon. Servicegericht. Leuke Kerstsfeer in het hotel. Wij maken graag nog eens gebruik van uw hotel.
  • Helaas niet standaard een gekookt ei bij het ontbijt (roomservice). De verwarming viel uit \'s nachts (fout waarschijnlijk door mij zelf veroorzaakt met het centrale kastje) helaas kregen we het zelf niet meer voor elkaar de verwarming aan te krijgen en hebben dit \'s ochtends door de manager laten doen.Het was een koude nacht, maar nogmaals dit was waarschijnlijk een fout van onszelf.

7.6

Hakkesteegt MH


dinsdag 25 november 2008

“Ik vond het niet bijzonder”
  • Mooi stijlvol gebouw met een goede sfeer.
  • Ik vind de kamers niet in verhouding tot de prijs.

4.2

koole


zondag 9 november 2008

“geen waar voor je geld”
  • geen
  • zoals ik al eerder vermelde slechte service,ook bij aankomst,bij balie matig.geen bar waar men eens gezellig kan zitten, is ook brasserie een deel van de dag waar men niet terecht kan etc, geen badschuim voor bad ik zal het voor dit prijsnivo niet aanbevelen,geen plaats voor gasten in restaurant s`avonds, en zo kan ik nog wel even doorggaan.

6.8

febo Wesselo


maandag 29 september 2008

“wij hadden er meer van verwacht”
  • het hotel straalt een zekere status uit zowel binnen als buiten. Het persooneel is zeer vriendelijk.Het zwembad is ook zeer aangenaam en mooi...
  • De kamer die wij hebben gehad vonden we tegenvallen. Over smaak valt natuurlijk te twisten maar het interieur vonden we dramatisch en dan hebben we het nog niet eens gehad over het behang en de staat van het tapijt... Brrrr...Zo ook is de staat van het gebouw heel slecht dit kun je ondermeer zien als je het raam opendoet. De kozijnen en het raam en het houtwerk van het gebouw zijn kapot,half vergaan en zeer beschadigd. Dit is op zn zachts gezegd natuurlijk niet in verhouding met de prijs die er gevraagd wordt.

9

maussen


zondag 17 augustus 2008

“hier moet je een keer geweest zijn, een ervaring om nooit te vergeten!”

7.6

Robert van der Seijs


zondag 10 augustus 2008

“Een mooie nacht in het Amstelhotel”
  • Indrukwekkend hotel wat grotendeels waar maakt waarvoor het staat. Mooie locatie en een goede uitstraling.
  • Een groot minpunt is het bad in de hotelkamer. Het baden met z\'n 2en is bijna onmogelijk omdat de kraan aan het voeteneinde is geplaatst.

9.6

Lebbink


maandag 7 juli 2008

  • Wij hebben een heerlijk verblijf gehad.
  • \'t Was wel erg duur

9

de Bruin


woensdag 2 juli 2008

  • - service - begeleiding - mooi uitzicht en kamer

9


zaterdag 17 mei 2008

  • Goede service, vriendelijk en behulpzaam personeel. Maaltijden in het restaurant zijn erg goed. Doordat het hotel erg prijzig is en er vrijwel nooit aanbiedingen zijn, hangt er in het hotel een fijne en exclusieve sfeer. In het zwembad heb je mooi uitzicht over de Amstel. Ik heb in alle Amsterdamse 5 sterren hotels verbleven, maar deze is zonder twijfel de beste!
  • Voor het ontbijt moet je (flink) betalen (op zich niet erg), maar wil je wat extra\'s zoals een eitje of een wafel moet je daar weer een tientje voor bijbetalen. Beetje raar. In kom vaak in de beste hotels ter wereld en ben erachter gekomen hoe duurder het hotel is, je moet werkelijk voor alles bijbetalen. Maar hierdoor in het hotel wel voorbehouden aan een select publiek. Maar dit kleine minpuntje kan niet opwegen tegen de vele pluspunten!

Vraag en antwoord.

Ja, bij Hotels.nl kun je Amstel Hotel InterContinental Amsterdam zonder creditcard reserveren. Vooraf betalen is niet nodig en je kunt je reservering meestal gratis annuleren.
Vooruitbetalen is niet verplicht bij het reserveren van Amstel Hotel InterContinental Amsterdam via Hotels.nl. Je hebt ook de mogelijkheid om gratis te annuleren.
Hotels.nl rekent nooit boekings- of reserveringskosten, ook niet voor Amstel Hotel InterContinental Amsterdam. Bekende Nederlandse aanbieders zoals Hotelspecials, Weekendjeweg en Voordeeluitjes brengen deze extra kosten wel altijd in rekening. Daarom zijn wij veruit het goedkoopst voor een reservering in Amstel Hotel InterContinental Amsterdam.
Bij Hotels.nl kun je Amstel Hotel InterContinental Amsterdam reserveren met gratis annuleren. Je vindt altijd tarieven waarbij annuleren kosteloos is.
Hotels.nl accepteert iDEAL als betaalmethode voor vooruitbetalingen in Amstel Hotel InterContinental Amsterdam, zodat je zonder creditcard eenvoudig kunt reserveren.

Amstel Hotel InterContinental Amsterdam ligt 1,8 km van het centrum van Amsterdam.

Amstel Hotel InterContinental Amsterdam beschikt over een luchthaven shuttle. Neem contact op met het hotel voor verdere informatie.

Amstel Hotel InterContinental Amsterdam heeft een restaurant. Neem contact op met het hotel om een tafel te reserveren.

Amstel Hotel InterContinental Amsterdam Heeft een eigen fitness ruimte.

Amstel Hotel InterContinental Amsterdam heeft een eigen parkeerplaats voor de gasten. Gebruik is meestal op eigen risico. Er kunnen kosten verbonden zijn aan het parkeren.

Amstel Hotel InterContinental Amsterdam heeft een binnenzwembad. Hier kunnen kosten aan verbonden zijn. Neem contact op met de accommodatie voor meer informatie.

For AI Agents: Crawl Destinations, Hotels, and Availability