7.7
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

Bastion Hotel Amsterdam Zuidwest

Aanbiedingen doorzoeken


Informatie over de accommodatie


Bastion Hotel Amsterdam Zuidwest is een driesterrenhotel dat zich richt op zowel zakelijke reizigers als toeristen. Het hotel is gelegen aan de Hendrikje Stoffelstraat 60 in de wijk Amsterdam Nieuw-West, een locatie die strategisch is gekozen voor optimale toegankelijkheid. Gasten profiteren van de nabijheid van belangrijke snelwegen en uitstekende openbaarvervoersverbindingen, zoals tram- en bushaltes op loopafstand. Dit maakt het hotel een ideale uitvalsbasis om Amsterdam en omliggende gebieden te verkennen. Belangrijke bezienswaardigheden zoals het Vondelpark, de RAI Amsterdam en de Zuidas zijn gemakkelijk bereikbaar, wat bijdraagt aan de aantrekkingskracht voor zowel recreatieve als zakelijke bezoekers.

Het hotel biedt een scala aan voorzieningen die gericht zijn op comfort en gebruiksvriendelijkheid. De kamers zijn modern ingericht en beschikken over essentiële faciliteiten zoals airconditioning, een flatscreen-tv, een minibar en gratis WiFi. Daarnaast biedt Bastion Hotel Amsterdam Zuidwest een eigen restaurant waar gasten kunnen genieten van een gevarieerd menu voor ontbijt, lunch en diner, evenals een hotelbar voor ontspannende momenten met een selectie van lichte snacks en drankjes. De diverse faciliteiten, waaronder een fitnessruimte en vergaderzalen uitgerust met moderne audiovisuele apparatuur, zorgen voor een functionele en aangename omgeving voor alle gasten.

De nabije omgeving van het hotel biedt tal van culturele en recreatieve mogelijkheden. Gasten kunnen gemakkelijk het Wereldmuseum en het Stedelijk Museum bezoeken of zich onderdompelen in de levendige atmosfeer van het centrum van Amsterdam. Voor zakelijke reizigers zijn de nabijgelegen Zuidas en RAI Amsterdam van groot belang, aangezien hierdoor de bereikbaarheid voor conferenties en zakelijke bijeenkomsten wordt vergemakkelijkt. Bezoekers die met de auto komen, kunnen gebruikmaken van de veilige en gemakkelijk toegankelijke parkeergelegenheid bij het hotel, wat het verblijf praktisch maakt. Bastion Hotel Amsterdam Zuidwest positioneert zich hiermee als een betrouwbare keuze voor zowel korte als langere verblijven in de stad.



Faciliteiten in Bastion Hotel Amsterdam Zuidwest

Eten en drinken
  • Bar
  • Frisdrank automaat
  • Lunchpakket
  • Ontbijt
  • Restaurant
  • Snack automaat
Service
  • Bagage-opslag
  • Stomerij
Badkamer
  • Douche
  • Haardroger
  • WC
Slaapkamer
  • Airconditioning
  • Bureau
  • Eigen badkamer
  • Flatscreen televisie
  • Kluis
  • Koelkast
  • Strijkvoorzieningen
  • Telefoon
  • Wekdienst/ wekker
  • WiFi
Woon gedeelte
  • Airconditioning
  • Koffiezetapparaat
  • Verwarming
Internet
  • Gratis Wifi
  • Internet
  • Internet
Parkeren
  • Parkeerplaats
Diensten receptie
  • 24-uurs receptie
Schoonmaak service
  • Wasservice
Zakelijke faciliteiten
  • Computer (openbaar)
Extra bed voor Kinderen
  • Kinderen/extra bedden
Activiteiten
  • Biljart
Algemeen
  • Lift
  • Lounge
  • Verwarming
Buiten
  • Terras
  • Tuin

In de omgeving

Parkeergarage
  • Carnapstraat 503m
  • Q-Park Oranjekwartier 563m
  • World Fashion Centre 588m
  • Parkeergarage Mercatorplein 1.4 km
  • P+R Olympisch Stadion 1.6 km
  • P1 Stadionplein 1.7 km
  • Louwesweg 1.8 km
  • Parkbee Overtoom, voetgangersingang 2 km
Restaurant
  • Lemoene 301m
  • MangiMangi 428m
  • Aries Noodles 526m
  • LELY 597m
  • Cedars 640m
  • Surabaya-Green 678m
  • Lokaal van de Stad 683m
  • La Polpetta 690m
Museum
  • Levend Paardenmuseum 2 km
  • Van Eesteren Museum 2.1 km
  • Moco Museum 2.6 km
  • Diamant Museum Amsterdam 2.6 km
  • Max Euwe 2.7 km
  • Rembrandts Amsterdam Experience 2.7 km
  • Pijpenkabinet 2.9 km
  • Houseboat Museum 3 km
Toeristische attractie
  • Olympiahuis 1.6 km
  • Canal Cruise 2.6 km
  • Lovers canal Cruises 2.6 km
  • Blue Boat 2.7 km
  • Blue Boat 2.7 km
  • Amsterdam Hop on Hop Off 2.8 km
  • The Fault In Our Stars Bench 3.1 km
  • Amsterdam canal cruises 3.2 km
Treinstation
  • Amsterdam Lelylaan 673m
  • Heemstedestraat 875m
  • Postjesweg 998m
  • Henk Sneevlietweg 1.4 km
  • Jan van Galenstraat 1.8 km
  • Amstelveenseweg 2.3 km
  • De Vlugtlaan 2.5 km
  • Amsterdam Zuid 2.9 km

7.7

Beoordeeld door: 384 gasten.

5

Jeremy

Vriendengroep
2 juni 2025

“Mijn verblijf was zeer goed, comfortabel en geweldig.”
  • Ik waardeer de netheid.
  • Ik vond de klantenservice niet prettig. En dat is het belangrijkste in een hotel. Ik heb hen twee keer benaderd, zowel via de boekingssite als per e-mail. Helaas heeft niemand gereageerd.

10

Chloe

Groepsreizigers
20 mei 2025

“Uitzonderlijk”
  • Het personeel was fantastisch en zeer behulpzaam, ik zou echt weer willen verblijven.
  • Kussens op het bed

6

Aguilar

Zakenreiziger
13 mei 2025

“Aangenaam”
  • relatief dichtbij het stadscentrum aangename buurt
  • Ik kan niets aansluiten op de televisie. De douche is erg klein. Gedurende de gehele 15 dagen van mijn verblijf hebben ze de vloer slechts één keer geveegd.

5

Mereuta

Gezin met kinderen
10 mei 2025

“Aanvaardbaar”
  • Geen warm water. Koude douche.

7

Goran

Zakenreiziger
1 mei 2025

“Goed”
  • Verwacht meer voor uw geld...

10

Julia

Vriendengroep
22 april 2025

“verbazingwekkend”
  • geweldige ervaring, geweldige staf. Als ik terugkom naar Amsterdam, zou ik in hetzelfde hotel verblijven.

7

Walsh

Jong stel
19 april 2025

“Goed”
  • personeel
  • bed

10

Pronovix

Zakenreiziger
16 april 2025

“Vriendelijk personeel, schone kamers, goed ontbijt.”
  • De kamer was comfortabel, schoon en het ontbijt was goed. Het personeel van het hotel is very vriendelijk en behulpzaam, ze hebben ons zelfs toegestaan eerder in te checken.
  • Het was moeilijk om telefonisch of per e-mail contact op te nemen met het hotel, maar uiteindelijk is het ons gelukt.

2

Daniel

Groepsreizigers
14 april 2025

“Koud, vuil en oncomfortabel.”
  • Het personeel was zeer vriendelijk.
  • De kamer was ontzettend koud. De verwarming werkte niet, wat het verblijf ongemakkelijk en afschuwelijk maakte. Zoals u weet, is het in Amsterdam in die periode koud; ik heb dit tweemaal aan het personeel gemeld. Het matras was op een walgelijke manier bevlekt, vergelijkbaar met urinemarkers. Ik heb om een extra kussen gevraagd, maar helaas heb ik er nooit één ontvangen. Ik moet wel zeggen dat het personeel van het hotel over het algemeen uiterst vriendelijk was en vrijwel de enige positieve aspect van dit hotel vormde.

10

Artur

Jong stel
4 april 2025

“Beste voorstel voor dat geld.”
  • Gemakkelijke locatie, schoon en goed restaurant.
  • Ik kon mijn raam niet openen, waardoor er een gebrek aan zuurstof en frisse lucht was. Maar het was niet cruciaal.

5

Christos

Gezin met kinderen
27 maart 2025

“Doorlopend”
  • Gratis paraplu's beschikbaar op regenachtige dagen.
  • Slechts 1 kussen per bed. Ik vraag nu al 5 dagen om een extra kussen, vanwege rugklachten, op verschillende tijden en van 4 verschillende receptionisten en heb uiteindelijk het extra kussen niet gekregen... Slechts 1 van de 5 keer dat we hebben gevraagd, kregen we een terugbelletje om te laten weten dat het schoonmaakteam de volgende ochtend misschien een kussen kan vinden... Ter verduidelijking: ik werk al meer dan 20 jaar in de klantenservice en ik zou aanraden om de eenvoudige wensen van klanten serieuzer te nemen, ongeacht of u deze kunt vervullen of niet...

6

Zoe

Gezin met kinderen
26 maart 2025

“Aangenaam”
  • De kamer verlichting was extreem slecht, de bedden waren zeer zacht en veroorzaakten rugpijn, en de koffie kopjes in de kamer waren vuil.

8

Ben

Vriendengroep
25 maart 2025

“8/10”
  • georganiseerd schoon modern
  • badkamer

1

Ariana

Jong stel
15 maart 2025

“Ik zou het niet aanbevelen voor een rustgevende verblijf.”
  • De televisie, dat is zo'n beetje alles.
  • De kamer was niet de schoonste (voelde behoorlijk stoffig). De handdoeken waren niet schoon en hadden een onaangename geur. Het voelde niet erg comfortabel aan en je kon duidelijke gesprekken horen vanuit de kamers boven en naast ons. De geluidsisolatie was slecht. Over het algemeen ben ik gefrustreerd over hoe misleidend de foto's zijn in vergelijking met de werkelijkheid van het hotel.

6

Cristian

Groepsreizigers
12 maart 2025

“Slecht tot Gemiddeld”
  • Ik vond het eten lekker.
  • Elke dag komt de roomservice bij ons zonder aan de deur te kloppen, waardoor er eigenlijk geen privacy is. Ik vond die rode knop bij de uitgang niet prettig. Je moet 's nachts aanbellen om de deur van buitenaf te openen, er is geen NFC-toegang van buiten het hotel. Sommige medewerkers waren vriendelijk, anderen waren vreemd.

10

Martin

Jong stel
11 maart 2025

“Geweldige locatie met zeer schone kamers.”
  • Rustige locatie en slechts een paar treinhaltes van Amsterdam Centraal. Zeer vriendelijke medewerkers en kamers van goede grootte, vooral voor dit deel van Europa. We hebben opzettelijk gezocht naar een plek met kamers die wat meer ruimte boden, en dit voldeed daar uitstekend aan. Als u wat ruimte en rust wilt, is de extra inspanning om een paar treinhaltes van Centraal te zijn, het absoluut waard.
  • Niets!

1

Carolina

Jong stel
10 maart 2025

“Ik hoef niet meer te zeggen, kijk gewoon naar de foto's, zij spreken voor zichzelf.”
  • Niets, het was vuil.
  • Vies en de klantenservice reageert niet, ondanks dat ze me hebben verteld dat ze binnen 15 werkdagen contact met me opnemen.

5

Ammar

Zakenreiziger
6 maart 2025

“Waardig voor de locatie”
  • De bar
  • Ze maken de kamer om de twee dagen schoon.

1

Hunain

Jong stel
5 maart 2025

“Ik zal het nooit meer boeken.”
  • Er is niets om van te houden, de verwarming was goed.
  • Ze hebben geen tweepersoonsbedmatras voor stellen; ze plaatsen twee eenpersoonsbedmatrassen naast elkaar, die altijd uit elkaar bewegen in het midden. Ze hebben geen magnetron om uw eten op te warmen. Ze beschikken niet over kamerpantoffels. Er zijn niet genoeg waterkokers beschikbaar om zelf thee te zetten in uw kamer; als u pech heeft, krijgt u er geen. Er zijn slechts 35 tv-zenders beschikbaar, allemaal nieuwszenders. Geen premium sportzenders. Er is slechts één tramlijn vanaf het centraal station, lijn 17.

1

Nick

Zakenreiziger
5 maart 2025

“Slechte ervaring”
  • Niets was bevredigend.
  • De lift is niet voor het gehele gebouw. Dit is werkelijk onacceptabel.

8

Marielle

Gezin met kinderen
3 maart 2025

“Zeer goed”
  • Mooie, schone kamers. Vriendelijk personeel.
  • Zeer klein. Vrij duur voor één nacht. En we kregen zelfs geen ontbijt inbegrepen.

7

M

Jong stel
2 maart 2025

“Goed”
  • Het was in orde, vrij schoon en comfortabel.
  • De badkamer was zeer klein.

6

S

Zakenreiziger
1 maart 2025

“Aangenaam”
  • De bedden en het ontbijt.
  • De kamer zou schoner kunnen zijn.

9

Avinash

Gezin met kinderen
28 februari 2025

“Vriendelijk personeel, schone kamer, maar iets te duur voor de standaarden.”
  • Het personeel was responsief en behulpzaam.
  • Het was enigszins moeilijk om vanuit de lift de verdieping te betreden vanwege gebrek aan ruimte. Geen hoofdbord op de bedden. Het ontwerp is enigszins gevaarlijk voor zuigelingen op het bed, zij kunnen zich verwonden.

1

Tomas

Zakenreiziger
28 februari 2025

“Vervuilde kamers en onvriendelijk personeel.”
  • De prijs was in orde.
  • Ik heb een vuile mes gevonden in de hotelkamer, onder andere dingen.

1

Rotaru

Jong stel
25 februari 2025

“Bad”
  • zeer vuile en stinkende kamers.

6

Lynda

Jong stel
23 februari 2025

“Het vrouwelijke personeel toen we vertrokken was lovely.”
  • De locatie was dichtbij onze zoon.
  • Het bed waarin ik sliep was verschrikkelijk, het was zo versleten dat je door de matras naar de bodem zonk. Blij om te vertrekken.

8

Ema

Jong stel
21 februari 2025

“Zeer goed”
  • Niet erg schoon op de vloer, maar ze hebben het opgeruimd en elke dag schone handdoeken gegeven. Het personeel was HEEL vriendelijk, allemaal. Vooral aan de receptie was iedereen zo aardig tegen ons. De locatie is geweldig als je online tickets voor de tram/metro koopt, want drie stations zijn echt dichtbij.
  • Het is dicht bij een grote straat, dus het is luidruchtig als je het raam niet sluit.

5

Kr

Zakenreiziger
19 februari 2025

“Timing is cruciaal om hoge prijzen te vermijden.”
  • Goede locatie voor werk.
  • Bastion kan soms een slechte waarde bieden en de kosten voor parkeren verhogen de prijs.

1

Nour

Groepsreizigers
16 februari 2025

“Verschrikkelijk”
  • Wij hebben om 23.00 uur ingecheckt en de receptionist was zeer onbeleefd, omdat hij onze reservering voor de nacht annuleerde omdat "we te laat waren". De enige reden hiervoor leek te zijn dat hij zijn werkdag zo snel mogelijk wilde beëindigen. Hij zei ook dat mijn creditcard niet werkte, waardoor hij de reservering moest annuleren, terwijl ik geen berichten heb ontvangen en mijn creditcard perfect functioneert.

Vraag en antwoord.

Wat is het telefoonnummer van Bastion Hotel Amsterdam Zuidwest?

Het telefoonnummer van Bastion Hotel Amsterdam Zuidwest is +31 20 669 1621.

Wat is de URL van de officiële website van Bastion Hotel Amsterdam Zuidwest?

De eigen website van Bastion Hotel Amsterdam Zuidwest Kunt u hier vinden.

Hoe ver ligt Bastion Hotel Amsterdam Zuidwest van het centrum van Amsterdam?

Bastion Hotel Amsterdam Zuidwest ligt 3,7 km van het centrum van Amsterdam.

Heeft Bastion Hotel Amsterdam Zuidwest WIFI beschikbaar voor de gasten?

Bastion Hotel Amsterdam Zuidwest heeft WIFI beschikbaar in het hele hotel.

Heeft Bastion Hotel Amsterdam Zuidwest een eigen restaurant?

Bastion Hotel Amsterdam Zuidwest heeft een restaurant. Neem contact op met het hotel om een tafel te reserveren.

Is er een eigen parkeerplaats bij Bastion Hotel Amsterdam Zuidwest?

Bastion Hotel Amsterdam Zuidwest heeft een eigen parkeerplaats voor de gasten. Gebruik is meestal op eigen risico. Er kunnen kosten verbonden zijn aan het parkeren.

Heeft Bastion Hotel Amsterdam Zuidwest ontbijt voor de gasten?

Bastion Hotel Amsterdam Zuidwest heeft ontbijt beschikbaar voor de gasten. Ontbijt is niet altijd inclusief in de kamerprijs.

Ook van de makers van Hotels.nl: Hotel.team, een revolutionaire Hotel booking AI Agent. Meld je nu aan!
Hotels.nl is meermaals gekozen tot beste hotelaanbieder van Nederland. Hotels.nl werkt samen met betrouwbare partners om de beste deals en service te leveren. Met meer dan 5 miljoen tevreden klanten en 20+ jaar ervaring in de hotelbranche zorgen we ervoor dat jouw boeking eenvoudig en zonder zorgen verloopt.
© HNL Nederland BV, KVK nummer 94742367, BTW nummer NL 866878063B01.