8.9

DoubleTree by Hilton Amsterdam - NDSM Wharf

Aanbiedingen doorzoeken


Informatie over de accommodatie


Aan de noordelijke kant van het IJ springt Hotel Brooklyn direct in het oog, zodra u van de veerboot stapt. Het pand met zijn markante dak en grote glazen wanden vormt een fraai contrast met de pakhuizen en het industriële karakter van de NDSM werf. Vanuit het boetiekhotel is het uitzicht prachtig op het water.

Het is mogelijk om te dineren in een van de nabijgelegen restaurants.

Het NDSM terrein is een voormalige scheepswerf aan de noordzijde van het IJ. Deze industriële locatie wordt regelmatig gebruikt voor evenementen, waaronder Valtifest. Ook is het een broedplek voor creatief talent en (tijdelijke) restaurantjes. Vlak bij het hotel vertrekt heel frequent een veerboot naar Amsterdam Centraal Station. Het centrum van Amsterdam is zo in 10 minuten bereikbaar.



Faciliteiten in DoubleTree by Hilton Amsterdam - NDSM Wharf

Eten en drinken
  • Bar
  • Ontbijt
  • Restaurant
  • Roomservice
Service
  • Bagage-opslag
  • Schoenpoetsmachine/-set
  • Stomerij
Badkamer
  • Badjas
  • Haardroger
Slaapkamer
  • Airconditioning
  • Bureau
  • Flatscreen televisie
  • Kluis
  • Koelkast
  • Radio
  • Strijkvoorzieningen
  • Telefoon
  • WiFi
Woon gedeelte
  • Airconditioning
  • Verwarming
Internet
  • Gratis Wifi
  • Internet
Parkeren
  • Openbaar Parkeren
  • Parkeerplaats
Diensten receptie
  • 24-uurs receptie
  • Conciërgeservice
Schoonmaak service
  • Wasservice
Zakelijke faciliteiten
  • Computer (openbaar)
  • Vergaderzaal
Wellness
  • Fitnessruimte
Extra bed voor Kinderen
  • Kinderen/extra bedden
Fietsen
  • Fietsverhuur
Algemeen
  • Lift
  • Lounge
  • Verwarming
Toegangkelijkheid
  • Familiekamers
Gehandicapen toegang
  • Mindervaliden kamers
  • Rolstoeltoegankelijke kamers
Buiten
  • Terras

In de omgeving

Parkeergarage
  • Willemspoort 1.7 km
  • IJdock 1.8 km
  • Haarlemmerdijk 1.8 km
  • A'DAM Parking 2 km
  • Parkbee van Limburg Stirum Straat 2 km
  • A'DAM Parking 2 km
  • Westerlijke K+R Amsterdam Centraal 2.3 km
  • P1 Parking Amsterdam Centraal 2.4 km
Restaurant
  • Kapitein Anna 20m
  • Pollux 169m
  • De Pannenkoekenboot 257m
  • De Pizzabakkers NDSM 280m
  • Cannibale Royale du Nord 280m
  • Next 293m
  • Pllek 347m
  • Loetje 359m
Museum
  • STRAAT 425m
  • Museum Het Schip 1.5 km
  • Nxt Museum 1.5 km
  • Pianola Museum 2.4 km
  • Multatuli Museum 2.5 km
  • Embassy of the Free Mind 2.6 km
  • Amsterdam Cheese Museum 2.7 km
  • Amsterdam Tulip Museum 2.7 km
Toeristische attractie
  • Blast Galaxy 529m
  • IJ-Hallen 582m
  • Fabrique des Lumières 1.9 km
  • This is Holland 2 km
  • Over The Edge 2 km
  • A'DAM VR Game Park 2.1 km
  • Lovers Canal cruises/ Hop on Hop Off 2.4 km
  • Stromma Hop on Hop off 2.4 km
Treinstation
  • Noorderpark 2.4 km
  • Centraal Station 2.5 km
  • Amsterdam Centraal 2.5 km
  • Isolatorweg 2.6 km
  • Centraal Station 2.7 km
  • Noord 3 km
  • Nieuwmarkt 3.3 km
  • Station Sloterdijk 3.6 km

8.9

Beoordeeld door: 171 gasten.

7

Haitham

Alleenreiziger
10 augustus 2025

“Goed”
  • Klantvriendelijke locatie, op loopafstand van de veerboot.
  • Parkeren en ontbijt

9

Dario

Zakenreiziger
9 augustus 2025

“echt comfortabel”
  • de locatie is echt goed, grote en nieuwe kamer met uitzicht
  • De dame bij de receptie was een beetje kil, maar verder goed.

9

Elcio

Jong stel
9 augustus 2025

“We hebben 3 dagen in dit hotel verbleven en we hebben niets te klagen. Het personeel is zeer beleefd en vriendelijk. We ontvingen een w”
  • Het hotel is zeer modern, goed ingericht, heeft uitstekende geluidsisolatie en een geweldig verwarmingssystemen voor zowel warm als koud.
  • alles is goed

9

Heike

Gezin met kinderen
9 augustus 2025

“We hebben een wonderful verblijf gehad.”
  • Hoewel de kamers relatief klein waren, waren ze mooi en slim ingericht, comfortabel en hadden ze een spectaculair uitzicht. We hebben een geweldig verblijf gehad, inclusief het heerlijke en overvloedige ontbijt. We vonden het prettig dat we de binnenstad gemakkelijk konden bereiken met de veerboot (gratis). Zelfs in de late avond waren er eetgelegenheden en bars dicht bij het hotel om tot rust te komen.
  • Voor ons was het enige nadeel dat we een twin kamer hadden aangevraagd voor onze jonge volwassen kinderen, wat het hotel niet kon bieden. Gezien de kamers vrij klein zijn, lijkt dit moeilijk te realiseren.

9

Ashley

Jong stel
2 augustus 2025

“Uitstekend”
  • Geweldige ontvangst. Uitstekende locatie voor onze reis. De kamer was een beetje klein, maar prachtig ingericht met adembenemende uitzichten.

9

Ali

Jong stel
2 augustus 2025

“Uitstekend”
  • Prachtig hotel, schoon en het personeel was allemaal zeer vriendelijk. Geweldige locatie, recht tegenover de ophaal- en afzetplaats van de veerboot, een lokale winkel aan de overkant en het uitzicht keek uit op het centrum.

9

Carrie

Gezin met kinderen
1 augustus 2025

“Geweldig!”
  • Prachtige uitzichten, een welkomstkoekje bij aankomst is een fijne touch. Geweldig personeel. Kamers en lounge/restaurantgebieden zijn zeer comfortabel. Dichtbij het Straart Museum, leuke restaurants, supermarkt en ferry. Badkamer goed gedaan.
  • De kamers zijn behoorlijk klein en de wifi is onbetrouwbaar, maar we waren desondanks tevreden.

4

Joe

Zakenreiziger
1 augustus 2025

“Het is geschikt voor wat we nodig hadden, maar niets bijzonders voor het uitgeven van veel geld.”
  • Het eten was zeer goed en het personeel vriendelijk.
  • De kamer was klein, de verlichting was niet goed en het uitzicht op de rivier bestond alleen uit industriële gebouwen vanaf de kamer. Ik was niet onder de indruk, aangezien het duur was.

8

Ghostsandcake

Gezin met kinderen
23 juli 2025

“Zeer goed”
  • Geweldige locatie, 's nachts rustig maar handig voor het Centraal Station en alles wat we wilden doen. Het personeel was vriendelijk, benaderbaar en ontzettend behulpzaam. De kamers waren schoon en modern. Echt een aangenaam verblijf.

6

Frank

Zakenreiziger
18 juli 2025

“Te duur voor wat ik heb gekregen.”
  • Ik heb bij het hotel op verschillende gelegenheden verbleven sinds 2020. Ik ben erg tevreden over het hotel, het personeel en de inrichting. Echter:
  • De kamer met het kleine raam - kijkend naar een muurschildering is acceptabel - maar niet voor 180 euro per dag. Het was voor mij niet duidelijk uit de beschrijving dat ik naar een beschilderde muur zou kijken. 180 euro per dag hiervoor is "vraagtekens" zeggen we vriendelijk... Zolang deze prijsstructuur aanhoudt, zal ik tijdens mijn frequente bezoeken aan Amsterdam elders verblijven.

3

Annette

Gezin met kinderen
17 juli 2025

“Slecht”
  • Veel te duur voor een hotel in een slechte buurt... niets in het hotel aanwezig... de gordijnen laten al het licht binnen... en het ontbijt kost 46 euro voor 2 personen. Geen water op de kamer... niets in de minibar... handdoeken hangen over het toilet???. Zou het nooit aanbevelen. Heb in Hilton-hotels en DoubleTree by Hilton verbleven en dit is de slechtste. Zeer teleurstellend voor bijna 1000 euro...

10

Muhammod

Jong stel
17 juli 2025

“Uitzonderlijk”
  • Het personeel en de locatie waren geweldig. Het uitzicht op de rivier was ook uitzonderlijk, vooral tijdens het vuurwerk op oudejaarsavond!
  • Sommige faciliteiten leken beperkt na sluitingstijd. Er was geen mogelijkheid om een drankje of iets anders te verkrijgen als het te laat was. Enkele automaten zouden nuttig kunnen zijn.

8

Waimun

Gezin met kinderen
13 juli 2025

“Zeer goed”
  • Het ontbijt, in het bijzonder de door de chef gebakken eieren, is zo heerlijk!
  • Het licht in de kamer is wat donker. U kunt overwegen om dit aan te passen. De pier is gesloten, maar het schema na 19:15 uur (ma-vr) is 30 minuten elk.

9

Janno

Zakenreiziger
12 juli 2025

“Zeer goed hotel in een geweldige omgeving.”
  • Locatie, netheid, goed benutte kamers, uitzicht vanuit uw kamer.
  • De kamers zijn een beetje klein.

10

Amanda

Jong stel
10 juli 2025

“Uitstekend verblijf”
  • Gemak in de nabijheid van het centrum, zeer schone en ruime kamer voor de tijd die we daar zijn geweest. Verse koekjes bij aankomst.

5

Sophie

Gezin met kinderen
9 juli 2025

“Ruikende tapijt”
  • Het personeel was vriendelijk.
  • De geur van het muffe tapijt in de kamer zorgde ervoor dat we het verblijf in onze kamer voor langere periodes vermeden. Ook was het ontbijt €19 voor een 5-jarige die helemaal niet zoveel zou eten, misschien één croissant. We hebben om die reden geen ontbijt genomen.

9

Eugenia

Zakenreiziger
8 juli 2025

“Geweldig hotel, op een mooie locatie met een fantastisch uitzicht op de rivier!”
  • Mijn kamer had een fantastisch uitzicht op de rivier, het bed was zeer comfortabel en de kamer was brandschoon. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam.
  • Op een van de dagen van mijn verblijf werkte de wifi niet goed.

10

Joliey

Alleenreiziger
8 juli 2025

“Perfect verblijf op een prachtige locatie, heerlijke veerboottocht en magnifieke uitzichten vanuit de kamers.”
  • Geweldige variëteit, goede sfeer, vriendelijk personeel, heerlijke gerechten. Alleen de sinaasappelsap zou versgeperst moeten zijn. Voor de rest was het perfect. Zeer goede koffie.
  • De sinaasappelsap bij het ontbijt.

8

Tariq

Jong stel
6 juli 2025

“Zeer goed”
  • Locatie en personeel waren uitstekend.

10

Eddie

Alleenreiziger
5 juli 2025

“Heb werkelijk genoten van mijn verblijf hier bij DoubleTree NDSM Wharf.”
  • Het personeel was zeer professioneel en beleefd - Gemakkelijke reis naar het pand vanaf Amsterdam Centraal Station.

10

Jenifer

Jong stel
4 juli 2025

“Uitzonderlijk”
  • Iedereen was zo gastvrij en ik vind het geweldig hoe het hotel warme koekjes als welkomstsnack gaf, die zo lekker zijn. Bovendien bedanken we u voor het maken van ons verblijf gelukkig, aangezien de kamer was versierd met hartballonnen en papier, wat ons zo dankbaar maakte voor onze jubileumviering.

8

Rombout

Jong stel
4 juli 2025

“Zeer goed”
  • Magnifiek uitzicht vanuit de kamer.

4

Jake

Jong stel
1 juli 2025

“Onder de maat, we zouden waarschijnlijk niet terugkeren.”
  • De locatie is zeer aantrekkelijk, met veel nabijgelegen restaurants en cafés. Het is prettig om een Nespresso-machine op de kamer te hebben. De airconditioning werkte goed.
  • Er is een groot probleem met de geluidsisolatie; je kunt voortdurend veel horen. We hadden kamer 111, die zich direct naast een personeelskamer/kantoor bevond. Het personeel gebruikte dit kantoor luidruchtig om 07:40 op een zaterdagochtend. Ik begrijp dat ze moeten werken, maar ze waren luidsprekend te horen direct buiten onze deur. Hun mobiele telefoonmeldingen pingden de hele ochtend ook relatief luid, er waren luide telefonische gesprekken, en het geluid van geklapper met lades en spullen in het kantoor. De leidingen zijn ook een probleem in de kamers. Je kunt het zeer luid horen wanneer het toilet afgespoeld wordt en het afvalwater rechtstreeks boven je stroomt. 'S Nachts is dit luid genoeg om je slaap te verstoren. De douche maakte ook gorgelende geluiden wanneer andere gasten water gebruikten. Ik was behoorlijk verrast door dit, gezien het feit dat het een relatief nieuw gebouw is. We hebben een slechte ervaring gehad met de kamermeisje tijdens het uitchecken. We verlieten onze kamer om 10:20 om wat bagage in de auto te pakken. We werden onbeleefd gevraagd wanneer wij uitcheckten en of de kamer al leeg was, ondanks dat de uitchecktijd om 12:00 was. We zeiden dat we meer tijd wilden en dat we snel terug naar de kamer zouden komen om meer spullen te verzamelen en om het toilet te gebruiken voordat we uitcheckten, waar we ons niet voor hoefden te verantwoorden. We gaven aan dat we waarschijnlijk rond 11:00 (een uur eerder) zouden vertrekken. We kwamen 20 minuten later terug en het kamermeisje was in de kamer en had een deel van ons eten en water weggegooid. Ze had zelfs de spare keycard in de prullenbak gegooid. We hadden een zeer ongemakkelijke conversatie met haar, waarbij ik haar vroeg om te vertrekken en haar schoonmaakspullen mee te nemen. Dit was volledig onnodig en we hadden haar al verteld dat we nog 30 tot 40 minuten niet zouden uitchecken. Ze stond buiten de deur terwijl we onze spullen verzamelden en het toilet gebruikten, wat zeer onprofessioneel en eerlijk gezegd behoorlijk vreemd was. De kamer was bij aankomst ook niet goed schoongemaakt. Je kon duidelijk zien dat het gehaast was gedaan; achter de wastafel lag stof. Het dweilen in de badkamer was ook behoorlijk slordig.

9

Bich

Groepsreizigers
26 juni 2025

“Goede tijd.”
  • De locatie is zeer goed.
  • Het geluidsisolatiesysteem is zeer slecht.

9

Frazer

Jong stel
26 juni 2025

“Een aangenaam weekend op een handige locatie voor de korte veerboot.”
  • locatie en voorzieningen
  • De kamer was erg stoffig (ook via het luchtcirculatiesysteem) en er was een tocht van het extern afgedichte raam.

10

Ram

Gezin met kinderen
23 juni 2025

“Geweldig hotel aan de rivier in een hippe en trendy buurt.”
  • Het hotel bevindt zich in de NDSM-werf, een trendy gebied aan de overkant van de rivier van Amsterdam Centraal Station. Onze kamers hadden een geweldig uitzicht op de rivier. Er is een zeer comfortabele en gratis veerboot die naar het centraal station gaat. Het ontbijt was geweldig en het personeel was zeer behulpzaam en vriendelijk. Dit was absoluut een van de beste hotelervaringen die ik heb gehad.

9

Jasmine

Gezin met kinderen
22 juni 2025

“Uitstekend”
  • Altijd mijn genoegen.
  • Vermijd de 8e verdieping omdat er spijlen buiten de ramen zijn.

9

Zadvile

Groepsreizigers
17 juni 2025

“Geweldige plek om te verblijven.”
  • Uitzicht vanuit het raam op de 7e verdieping was fantastisch. Het bed was comfortabel. De Superior Queen Kamer is een aanrader voor 3 personen. Vriendelijk en behulpzaam personeel.
  • De geluidsisolatie is slecht: de geluiden van de sanitairinstallatie waren te horen vanuit de andere kamer.

9

Calistan

Zakenreiziger
17 juni 2025

“goede verblijf”
  • waarde voor je geld
  • de rivier de IJ oversteken

10

Mariusz

Gezin met kinderen
16 juni 2025

“Zeer aan te raden!”
  • Parkeerplaats, gevarieerd ontbijt, locatie, zeer handige veerverbinding naar het centraal station.
  • Geen

Vraag en antwoord.

Ja, bij Hotels.nl kun je DoubleTree by Hilton Amsterdam - NDSM Wharf zonder creditcard reserveren. Vooraf betalen is niet nodig en je kunt je reservering meestal gratis annuleren.
Vooruitbetalen is niet verplicht bij het reserveren van DoubleTree by Hilton Amsterdam - NDSM Wharf via Hotels.nl. Je hebt ook de mogelijkheid om gratis te annuleren.
Hotels.nl rekent nooit boekings- of reserveringskosten, ook niet voor DoubleTree by Hilton Amsterdam - NDSM Wharf. Bekende Nederlandse aanbieders zoals Hotelspecials, Weekendjeweg en Voordeeluitjes brengen deze extra kosten wel altijd in rekening. Daarom zijn wij veruit het goedkoopst voor een reservering in DoubleTree by Hilton Amsterdam - NDSM Wharf.
Bij Hotels.nl kun je DoubleTree by Hilton Amsterdam - NDSM Wharf reserveren met gratis annuleren. Je vindt altijd tarieven waarbij annuleren kosteloos is.
Hotels.nl accepteert iDEAL als betaalmethode voor vooruitbetalingen in DoubleTree by Hilton Amsterdam - NDSM Wharf, zodat je zonder creditcard eenvoudig kunt reserveren.

DoubleTree by Hilton Amsterdam - NDSM Wharf ligt 3,0 km van het centrum van Amsterdam.

DoubleTree by Hilton Amsterdam - NDSM Wharf heeft een restaurant. Neem contact op met het hotel om een tafel te reserveren.

DoubleTree by Hilton Amsterdam - NDSM Wharf Heeft een eigen fitness ruimte.

DoubleTree by Hilton Amsterdam - NDSM Wharf heeft ontbijt beschikbaar voor de gasten. Ontbijt is niet altijd inclusief in de kamerprijs.

DoubleTree by Hilton Amsterdam - NDSM Wharf heeft familiekamers beschikbaar. Kijk op de website van de accommodatie om deze te reserveren.