7.5
  • hotel stars
  • hotel stars

easyHotel Amsterdam City Centre South

Aanbiedingen doorzoeken


Informatie over de accommodatie


De kamers in easyHotel Amsterdam City Centre South hebben airconditioning en een eigen badkamer met douche, wastafel en toilet. De moderne, lichte kamers hebben een beperkte opslagmogelijkheid onder het bed en voor uw pak of jas is een hanger aanwezig. Een haardroger is gratis af te halen bij de receptie.

In het hotel wordt geen ontbijt geserveerd. In de wijk rond het hotel bevinden zich talloze bars en restaurants waar u terecht kunt voor een gezellige lunch of diner. Het hotel beschikt wel over snack- en drankautomaten. Gasten van easyHotel Amsterdam City Centre South kunnen bij deelnemende winkels en restaurants in de directe omgeving korting krijgen tussen 10 en 25% op vertoon van de kamerpas.

easyHotel Amsterdam City Centre South ligt in De Pijp, een gezellige Amsterdamse wijk waar u de Heineken Experience en de Albert Cuypmarkt kunt bezoeken. Of wandel naar het Museumplein en bewonder meesterwerken in het Van Goghmuseum en het Rijksmuseum. Met de tram die om de hoek vertrekt is de Dam goed bereikbaar



Faciliteiten in easyHotel Amsterdam City Centre South

Eten en drinken
  • Frisdrank automaat
  • Snack automaat
Service
  • Bagage-opslag
Badkamer
  • Douche
  • Inloopdouche
  • WC
Slaapkamer
  • Airconditioning
  • Eigen badkamer
  • Flatscreen televisie
  • Rolstoeltoegankelijk
  • WiFi
Woon gedeelte
  • Airconditioning
  • Verwarming
Internet
  • Gratis Wifi
  • Internet
  • Internet
Parkeren
  • Openbaar Parkeren
Diensten receptie
  • 24-uurs receptie
  • Ticketservice
Zakelijke faciliteiten
  • Computer (openbaar)
Huisdieren
  • Huisdieren toegestaan
Extra bed voor Kinderen
  • Kinderen/extra bedden
Fietsen
  • Fietsverhuur
Algemeen
  • Lift
  • Verwarming
Toegangkelijkheid
  • Anti-allergene kamers
  • Familiekamers
Gehandicapen toegang
  • Rolstoeltoegankelijke kamers

In de omgeving

Parkeergarage
  • Heinekenplein 577m
  • P9 940m
  • P10 969m
  • Parking De Hoofdstad 1.2 km
  • Voetgangersingang RAI P1 1.3 km
  • Q-Park Byzantium 1.3 km
  • Hirschgebouw 1.3 km
  • Flowparking 1.3 km
Restaurant
  • Omelegg 67m
  • Desa 88m
  • Julius 90m
  • Volt 91m
  • Sugo 92m
  • Happyhappyjoyjoy 92m
  • Par Hasard 110m
  • Domino's 115m
Museum
  • Museum De Dageraad 585m
  • Heineken Experience 617m
  • Moco Museum 960m
  • Diamant Museum Amsterdam 996m
  • Rembrandts Amsterdam Experience 1.2 km
  • Museum Van Loon 1.2 km
  • Max Euwe 1.3 km
  • FOAM 1.3 km
Toeristische attractie
  • Amsterdam canal cruises 657m
  • Blue Boat 1.2 km
  • Blue Boat 1.2 km
  • Canal Cruise 1.5 km
  • Lovers canal Cruises 1.5 km
  • Kattenkabinet 1.5 km
  • Amsterdam Hop on Hop Off 1.5 km
  • Rondvaart Canal 1.7 km
Treinstation
  • De Pijp 193m
  • Vijzelgracht 947m
  • Europaplein 1.2 km
  • Wibautstraat 1.4 km
  • Station RAI 1.6 km
  • Amsterdam RAI 1.7 km
  • Zuid 1.9 km
  • Amsterdam Amstel 1.9 km

7.5

Beoordeeld door: 417 gasten.

6

Teodora

Gezin met kinderen
28 juni 2025

“Aangenaam”
  • Het hotel ligt zeer dichtbij het centrum. Er zijn enkele winkels in de buurt, waarvan er zelfs één de hele nacht geopend is. Het metrostation bevindt zich op enkele meters afstand. Het was geweldig dat u de temperatuur in de kamer kunt instellen.
  • Allereerst heb ik een zeer onplezierige ervaring gehad voordat ik naar Amsterdam kwam. Iemand heeft mij via WhatsApp bericht gestuurd vanaf dit hotel (of niet vanaf het hotel, maar dat betekent dat iemands database is gelekt (van boekingen of hotels)), met de mededeling dat ik opnieuw moest betalen (ook al had ik op het moment van de reservering al betaald). Dit zou angebelijk zijn om mijn identiteit of kaart te bevestigen, wat dan ook. En als ik dat niet deed, zouden ze mijn reservering annuleren. Wat nog erger is, is dat ik na een paar minuten hetzelfde bericht ontving om mijn reservering te bevestigen (door opnieuw te betalen, maar ze zouden het geld teruggeven???) via berichten van de boekingsbevestiging van het hotel. Ik was erg geïrriteerd en heb contact opgenomen met het boekingsteam en zij vertelden dat mijn reservering niet geannuleerd zou worden. Dit heeft mijn dag echt verpest en ik was zelfs op vakantie op dat moment. De kamer is erg, erg, erg klein. Het heeft 2 bedden, maar geen opbergruimte. Je kunt het raam niet openen. Als je een lichte slaper bent, is het erg luidruchtig. Deze kamer is zeer prijzig voor wat het biedt, afgezien van de locatie.

7

Reincarnita

Gezin met kinderen
27 juni 2025

“Goede verblijf en gunstig dichtbij winkels, eetgelegenheden en metro.”
  • De locatie was zeer goed. Dichtbij het winkelgebied en de metro. De kamergrootte is geschikt voor 2 personen, het was precies goed aangezien we een tweepersoonskamer hebben geboekt. Maar aangezien de kamers klein en net groot genoeg zijn, passen er goed 2 middelgrote koffers in. Als uw bagage groter is dan dat, zult u creatief moeten nadenken over hoe u deze kunt openen en in de beschikbare ruimte kunt plaatsen.
  • De kamer is zeker schoon, maar er is een vreemde geur die doet vermoeden dat het niet schoon is. Het ruikt niet fris. Er is een soort geur die er gewoon permanent is.

6

Mercedes

Gezin met kinderen
27 juni 2025

“Als u geen goedkopere of betere optie heeft, verblijft u dan hier.”
  • Dichtbij de metro. Goed gelegen. De goedkoopste in de omgeving.
  • Ondanks dat we bij de receptie hebben aangedrongen dat de betaling contant zou plaatsvinden, drongen zij aan op betaling met een kaart om de reservering te garanderen. Uiteindelijk hebben we contant betaald en er was geen probleem, maar er was druk om vooraf te betalen. Dit was zeer verontrustend. De accommodatie was een kleine kamer met een douche/toilet. Niet erg schoon (ik kreeg infecties na het gebruik van de douche).

8

Nicole

Jong stel
27 juni 2025

“Zeer goed”
  • Het personeel is geweldig en iedereen was altijd super behulpzaam voor ons. De ligging van het hotel is ook fantastisch, op slechts een paar minuten lopen van de metro en tram. Het bed was comfortabel en het is goed dat ze gratis koffie en/of water aanbieden.
  • Er is geen privacy in de badkamer, er is geen deur; de airconditioning werkt ook niet erg goed, dus op die echt warme zomerdagen is het vreselijk om zo lang te moeten wachten voordat de kamer iets frisser is (en dat is het niet veel). Het zou geholpen hebben als de ramen open konden. Daarnaast was het ook niet goed dat er gedurende het hele verblijf maar één gratis schoonmaakbeurt (inclusief nieuwe handdoeken) was.

7

Umer

Jong stel
27 juni 2025

“Niet aanbevolen”
  • Locatie zoals het was in het centrum. Vriendelijk personeel, de receptioniste was zeer vriendelijk.
  • Kleine kamer Gang niet schoon Geen waarde voor het geld Bijna geen ruimte om in de kamer te lopen, zeer moeilijk om te bewegen Foto's zijn zodanig weergegeven dat de kamer groot genoeg lijkt, maar dat is niet het geval Roomservice was niet beschikbaar

8

Domingo

Jong stel
25 juni 2025

“Dat!”
  • Locatie
  • Niet genoeg planken, geen hangers voor onze kleding.

2

Loic

Groepsreizigers
23 juni 2025

“Zeer teleurgesteld in dit hotel.”
  • Goede locatie in Amsterdam
  • Schoonmaak is alleen na verblijven van 5 dagen! De gootsteen was verstopt en het personeel heeft er niets aan gedaan. Translucent glas voor de douche en het toilet betekent geen privacy in de kamer. Er is erg weinig opbergruimte voor onze bagage. De ramen kunnen niet geopend worden. Licht komt door de jaloezieën na 7 uur 's ochtends…

6

Gabi

Vriendengroep
19 juni 2025

“Aangenaam”
  • De locatie was uitstekend.
  • Zeer klein en de badkamer was niet zo schoon en had een geur.

9

Attila

Jong stel
15 juni 2025

“zeer goed”
  • wij kunnen het raam niet openen

3

Sabrina

Zakenreiziger
11 juni 2025

“Het was niet traumatiserend, maar ik zou niet opnieuw verblijven. Veel te duur voor de geboden standaard.”
  • Het personeel was vriendelijk en behulpzaam.
  • De bedden en muren waren vuil, evenals de douche. Voorafgaande gasten hadden duidelijke vlekken achtergelaten die niet waren schoongemaakt.

8

Denitsa

Groepsreizigers
10 juni 2025

“goede prijs-kwaliteitverhouding voor een kort verblijf”
  • De locatie van het hotel is uitstekend! Op loopafstand van veel geweldige bars en restaurants.
  • Het is een goede plek voor een verblijf van een dag of twee, maar ik zou het niet aanbevelen voor een langer verblijf, aangezien de kamers klein zijn.

7

Mccoy

Jong stel
8 juni 2025

“Wij zijn budgetreizigers en hebben genoten van ons verblijf hier. De kamers waren extreem klein, maar ze hadden alles wat we nodig hadden voor onze.”
  • De accommodatie bevond zich op een geweldige locatie, met veel attracties en voorzieningen in de nabijheid. Het gebied voelde veilig aan en was gemakkelijk bereikbaar met de metro. Er was 24/7 personeel beschikbaar en zij waren zeer vriendelijk en behulpzaam.
  • De kamer was niet volledig schoongemaakt. Het is een zeer kleine kamer en er waren plekken die duidelijk al een geruime tijd niet waren afgepoederd.

7

Rafet

Jong stel
7 juni 2025

“Goed”
  • de locatie is perfect
  • Het was een echt kleine kamer. Alle medewerkers zijn vriendelijk, behalve één jongen met groen haar.

6

Ingrid

Alleenreiziger
5 juni 2025

“Zeer eenvoudig, maar UITSTEKENDE LOCATIE.”
  • De locatie is uitstekend als u een voorstelling in Paradiso bijwoont. De locatie is slechts ongeveer 20 minuten lopen van het hotel. Het spijt me zeer, ik kan me haar naam niet herinneren, maar ik moet haar wel vermelden: de receptioniste die rond 14.00 uur op maandag 20 februari werkte, was zo behulpzaam en zo beleefd naar zowel mij als een andere gast die die middag wat hulp nodig had. Ik vind het heel jammer dat ik haar naam ben vergeten, want ze verdient lof voor haar service.
  • Er is een koffieautomaat en een snackautomaat bij de receptie, maar het zou geweldig zijn als de kamers een waterkoker en een paar sachets thee en koffie zouden hebben. Het hotel zou baat hebben bij een grondige schoonmaak. Mijn badkamer zag er schoon uit en mijn bed was verschoond met schone lakens, maar de kamer was duidelijk al geruime tijd niet afgestoft, elke oppervlakte, inclusief de afstandsbediening van de televisie, was dik bedekt met stof. De tapijten in de gang en op de trappen waren behoorlijk vuil en roken muf.

7

Pearl

Gezin met kinderen
5 juni 2025

“goede locatie, goede prijs-kwaliteitverhouding en het was 's nachts rustig als je moest slapen.”
  • Inchecken was eenvoudig en het hotel is precies wat het op zijn website vermeldt. Eenvoudig, maar alles wat je nodig hebt.
  • Ik had graag gehad dat mijn kamer schoongemaakt werd zonder dat ik hierom hoefde te vragen, maar dat is de deal.

10

Javier

Jong stel
5 juni 2025

“Goede locatie en veel faciliteiten in de buurt van het hotel. De receptie is 24 uur per dag geopend.”
  • Het personeel. Martina is een zeer vriendelijke en zorgzame persoon, ze is fenomenaal geweest en heeft te allen tijde aandacht gehad.
  • Kamer te klein

5

Mitja

Alleenreiziger
2 juni 2025

“Aanvaardbaar”
  • Zeer kleine kamer voor deze overprijsde verblijf. Goede locatie, zeer dicht bij het metrostation. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

8

Tala

Jong stel
1 juni 2025

“goed voor een zeer kort verblijf”
  • schoon en goed gelegen
  • zeer kleine kamer

7

Malina

Jong stel
1 juni 2025

“Goed”
  • De lift werkte niet en we werden op het laatste niveau geplaatst.

8

Daria

Zakenreiziger
1 juni 2025

“Zeer goed”
  • Het was schoon.
  • De kamer is klein. Dit betekent dat het alleen geschikt is voor slapen. Er is geen plek om daar te ontspannnen.

6

Andrew

Alleenreiziger
30 mei 2025

“Aangenaam”
  • Airconditioning niet effectief, de kamer was extreem warm, moeilijk om te slapen.

9

Ohnmar

Gezin met kinderen
29 mei 2025

“Uitstekend”
  • Schoon, vriendelijke medewerkers, dichtbij alle openbaar vervoer. Veel winkels in de omgeving. Ja, we zullen zeker terugkomen. Maar de taxi service is inderdaad erg hebzuchtig, daar kun je niet op rekenen, dat is het enige waarover ik kan klagen.
  • Als u een waterkoker kunt plaatsen, zou dat comfortabeler zijn.

7

Jack

Jong stel
28 mei 2025

“goede prijs-kwaliteitverhouding. verwachte geen luxe.”
  • Het bed was uiterst comfortabel en het bevond zich op een uitstekende locatie voor gemakkelijke toegang tot het stadscentrum.
  • de douche en het ontbreken van een open raam, aangezien de kamer erg klam werd

10

Néstor

Jong stel
28 mei 2025

“Uitstekend”
  • De locatie en het personeel zijn zeer hoffelijk.

10

Daniela

Vriendengroep
28 mei 2025

“Het personeel was super vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn schoon, de locatie is geweldig en de prijs is zeer gunstig.”
  • Het personeel was zeer vriendelijk.

5

Pkokkinos

Groepsreizigers
27 mei 2025

“Aanvaardbaar”
  • Geen mogelijkheid om een raam te openen, ondanks grote ramen. Ongemakkelijke indeling van het toilet/badkamer. Geen waterglas.

2

Stefano

Vriendengroep
24 mei 2025

“alleen de locatie was goed, de rest was behoorlijk schokkend, zou het niet aanbevelen en zal hier niet opnieuw verblijven.”
  • Alleen de locatie was handig en goed verbonden.
  • Het WiFi-netwerk heeft gedurende ons verblijf helemaal niet gewerkt en de receptie was niet in staat om het probleem op te lossen, gaf ons geen informatie of updates. Het kamer was behoorlijk vuil, met name de vloer was niet schoongemaakt, de badkamer was vervuild en er hing een sterke schimmelgeur in de kamer. De receptie was over het algemeen onbeleefd en niet competent, en kon op geen enkele manier helpen.

6

Jahanara

Alleenreiziger
24 mei 2025

“Aangenaam”
  • Behulpzaam personeel, uitstekende locatie en een eenvoudige maar comfortabele kamer.

4

Samuel

Jong stel
23 mei 2025

“erg slecht”
  • De locatie is redelijk, dat is eigenlijk alles.
  • De ramen kunnen niet geopend worden, waardoor de kamers behoorlijk onaangenaam ruiken als ze vochtig zijn. Ze zullen je voor ALLES kosten in rekening brengen, waaronder het achterlaten van je bagage nadat je hebt uitgecheckt, wat doorgaans gratis is. Ze hanteren ook zeer vroege uitchecktijden, en (je kunt het al raden) als je later wilt uitchecken, brengen ze daar extra kosten voor in rekening.

4

Hui

Jong stel
20 mei 2025

“Een beetje teleurgesteld.”
  • Het bed is comfortabel, de kamer is schoon en de locatie is aantrekkelijk.
  • Geen tafel, geen waterkoker, geen beker, het water van de douche is langzaam en de kamer is niet geluiddicht.

Vraag en antwoord.

Ja, bij Hotels.nl kun je easyHotel Amsterdam City Centre South zonder creditcard reserveren. Vooraf betalen is niet nodig en je kunt je reservering meestal gratis annuleren.
Vooruitbetalen is niet verplicht bij het reserveren van easyHotel Amsterdam City Centre South via Hotels.nl. Je hebt ook de mogelijkheid om gratis te annuleren.
Hotels.nl rekent nooit boekings- of reserveringskosten, ook niet voor easyHotel Amsterdam City Centre South. Bekende Nederlandse aanbieders zoals Hotelspecials, Weekendjeweg en Voordeeluitjes brengen deze extra kosten wel altijd in rekening. Daarom zijn wij veruit het goedkoopst voor een reservering in easyHotel Amsterdam City Centre South.
Bij Hotels.nl kun je easyHotel Amsterdam City Centre South reserveren met gratis annuleren. Je vindt altijd tarieven waarbij annuleren kosteloos is.
Hotels.nl accepteert iDEAL als betaalmethode voor vooruitbetalingen in easyHotel Amsterdam City Centre South, zodat je zonder creditcard eenvoudig kunt reserveren.

easyHotel Amsterdam City Centre South ligt 2,4 km van het centrum van Amsterdam.

easyHotel Amsterdam City Centre South heeft WIFI beschikbaar in het hele hotel.

easyHotel Amsterdam City Centre South staat het meenemen van huisdieren toe. Hieraan kunnen kosten en speciale voorwaarden verbonden zijn, neem altijd vooraf contact op met de accommodatie als u een huisdier mee wilt nemen.

easyHotel Amsterdam City Centre South heeft familiekamers beschikbaar. Kijk op de website van de accommodatie om deze te reserveren.

easyHotel Amsterdam City Centre South heeft speciale kamer(s) voor rolstoel gebruikers. Neem altijd eerst contact met de accommodatie op als u hiervan gebruik wilt maken.

Ook van de makers van Hotels.nl: Hotel.team, een revolutionaire Hotel booking AI Agent. Meld je nu aan!
Hotels.nl is meermaals gekozen tot beste hotelaanbieder van Nederland. Hotels.nl werkt samen met betrouwbare partners om de beste deals en service te leveren. Met meer dan 5 miljoen tevreden klanten en 20+ jaar ervaring in de hotelbranche zorgen we ervoor dat jouw boeking eenvoudig en zonder zorgen verloopt.
© HNL Nederland BV, KVK nummer 94742367, BTW nummer NL 866878063B01.