Fletcher Hotel Amsterdam
1105AT Amsterdam
Aanbiedingen doorzoeken
Informatie over de accommodatie
Voor het ontwerp van Fletcher Hotel Amsterdam tekende Benthem Crouwel Architects, het architectenbureau dat ook de uitbreiding van het Stedelijk Museum verzorgde. De glazen gevel met ronde schermen zal u zeker niet ontgaan als u over de A2 naar Amsterdam rijdt. 's Avonds is het gebouw nog opvallender door de verlichting van de gevel en de kamers.
Word rustig wakker met een kopje koffie en de krant of met een ontbijtje in de SKY Restaurant Pi. Ook voor een snelle lunch bent u hier aan het juiste adres. Op de bovenste etage is ook de SKY Lounge Pi, waar u met uitzicht op de skyline van Amsterdam kunt genieten van finger food, sushi, cocktails en andere drankjes. In het panorama SKY Restaurant Pi dineert u op grote hoogte. Het menu biedt internationale gerechten. Hier staat 's ochtends ook een uitgebreid ontbijtbuffet klaar.
Fletcher Hotel Amsterdam ligt aan de A2, vlak bij Knooppunt Holendrecht. Met de auto zijn het centrum en de RAI eenvoudig te bereiken. Ook Schiphol is binnen 15 minuten te bereiken vanaf het hotel. Ontdek bekende bezienswaardigheden als het Anne Frank Huis, het Rijksmuseum en Madame Tussauds of ga lekker winkelen in de Kalverstraat en Magna Plaza. Het is ook leuk om een fietstocht of wandeling te maken in nabijgelegen plaatsen als Abcoude, Muiden en Weesp.
Faciliteiten in Fletcher Hotel Amsterdam
Eten en drinken
- Bar
- Frisdrank automaat
- Lunchpakket
- Ontbijt
- Restaurant
- Roomservice
Service
- Bagage-opslag
- Stomerij
Badkamer
- Douche
- Haardroger
- WC
Slaapkamer
- Airconditioning
- Bureau
- Flatscreen televisie
- Kluis
- Radio
- Ramen die open kunnen
- Strijkvoorzieningen
- Telefoon
- Vloerbedekking
- Wekdienst/ wekker
- WiFi
- Zithoek
Woon gedeelte
- Koffiezetapparaat
- Verwarming
Internet
- Gratis Wifi
- Internet
Parkeren
- Parkeerplaats
Electrische auto
- Elektr. auto oplaadpunt
Diensten receptie
- 24-uurs receptie
Schoonmaak service
- Wasservice
Zakelijke faciliteiten
- Vergaderzaal
Extra bed voor Kinderen
- Kinderen/extra bedden
Fietsen
- Fietsenstalling
- Fietsverhuur
Algemeen
- Green Key certificaat
- Lift
- Lounge
- Verwarming
Toegangkelijkheid
- Familiekamers
Buiten
- Terras
Diensten algemeen
- Luchthaven shuttle
In de omgeving
- Kiss & Ride 982m
- Parking Foppingadreef 1.7 km
- P3-Mikado 1.7 km
- De Entree Corridor 1.7 km
- Parking Foppingadreef 1.8 km
- P5 Villa Arena 1.8 km
- P4 Villa Arena 1.8 km
- P5 1.9 km
- Wereldrestaurant A2 91m
- Sizzling Wok 337m
- Troppa 350m
- Grand Café ZO 458m
- Vitam Restaurant 895m
- Miss Scarlett 946m
- De Proefzaak 1 km
- BullewijCk 1.3 km
- Museum Vrolik 1.1 km
- Open Space Contemporary Museum 2.1 km
- Historisch Museum Ouder-Amstel 2.9 km
- Bijlmermuseum 3.7 km
- Tot Zover 5.7 km
- Youseum 6.2 km
- Poldermuseum 6.4 km
- Museum Jan 6.7 km
- Rembrandt Hoeve 3.7 km
- De Vriendschap 7.2 km
- Amsterdam canal cruises 7.9 km
- Clara Maria 8 km
- Olympiahuis 8.2 km
- Kraan Entrepotdok 8.3 km
- Pride 8.4 km
- Geitenboerderij Ridammerhoeve 8.4 km
- Amsterdam Holendrecht 1.1 km
- Bullewijk 1.3 km
- Amsterdam Bijlmer ArenA 1.9 km
- Reigersbos 2 km
- Strandvliet 2.6 km
- Abcoude 2.9 km
- Gein 3 km
- Duivendrecht 3.2 km
7.9
Beoordeeld door: 289 gasten.
4
JubileeJong stel
1 augustus 2025
- Het ligt aan de rand van Nederland, dus er is geen verkeer.
- Wat is er leuk aan? Heb niets gevonden. Gewoon duur voor niets.
8
AlbertZakenreiziger
30 juli 2025
- De kamer was goed, we hoorden geen geluid van buiten. De indeling van de kamer was zeer goed gemaakt en een verrassing voor ons, vooral de douche. Erg mooi design naar mijn mening!
- De watertank van de koffiezetmachine lekte, de automaten waren voor sommige producten uitverkocht, en de prijzen van de automaten waren een tikkeltje aan de hoge kant. Maar dat is slechts zeuren. Verder was het een zeer goed verblijf.
3
ScottJong stel
29 juli 2025
- Het slechtste hotel waar ik ooit heb verbleven.
- Kamers zijn niet praktisch ingericht, bedden zijn niet comfortabel (de matras-topper gleed steeds af). De airconditioning werkt niet, dus het is 22°C, of je het nu wilt of niet. De bar is gesloten vanwege waterschade, kennelijk. Sleutel lijkt standaard te zijn. Geld verloren in de automaat, die onbetrouwbaar was, maar het personeel kan niet helpen, omdat "ze niet van ons zijn". Een irritante plek om te verblijven - en het is niet goedkoop. Zoek een andere plek.
10
ChristopheJong stel
29 juli 2025
- Het was echt geweldig, een goede locatie in Amsterdam. De medewerkers zijn erg vriendelijk.
4
GuidoJong stel
29 juli 2025
- Gelegen nabij Ziggo.
- Personeel sprak geen Nederlands.
4
WideJong stel
29 juli 2025
- Locatie
- Ondanks dat we specifiek gevraagd hadden om de 2 kamers dicht bij elkaar, kregen we één kamer op de 5e verdieping en de andere op de 15e…… In plaats van deze vervelende situatie goed te maken, bracht de receptionist mij voor 30 minuten na 11:00 uur een late uitcheckkosten in rekening [EUR 25,00]…. Slechte ervaring….
9
DavidZakenreiziger
26 juli 2025
- kamer en personeel
- WIFI dat niet werkte en wens voor een fitnessruimte.
3
LaurentZakenreiziger
18 juli 2025
- De locatie is mooi. Ik heb hier geboekt omdat ik het de vorige keer dat ik hier verbleef leuk vond.
- Ze hebben me voor een hele dag parkeren in rekening gebracht, terwijl ik slechts van 12 uur 's nachts tot 7 uur 's ochtends heb verbleven. De persoon die me aan de balie hielp, was helemaal niet behulpzaam. Het leek alsof hij niets wist. Ook vertelden ze me dat ze me aparte rekeningen voor het parkeren en voor het verblijf konden sturen, maar een maand later heb ik dit nog steeds niet ontvangen. Daarnaast kreeg ik een behoorlijk vieze kamer. Het bedframe was 'gebruik' laten we zeggen, omdat er zoveel vlekken en krassen op zaten. Sorry, maar dit was echt vies. Ook rook de handdoeken naar rook en het leek alsof de kamer al een tijdje niet gereinigd was. Ik vond mijn verblijf dit keer echt niet leuk.
6
PariGezin met kinderen
17 juli 2025
- De kamer was ruim en schoon.
- Het personeel had geen duidelijk antwoord op iets. Alles moesten ze aan andere collega's vragen die op dat moment niet aanwezig waren.
10
AishwaryaJong stel
16 juli 2025
- Het is zeer uniek en prachtig.
7
ChristianJong stel
15 juli 2025
- de voorzieningen waren fantastisch, vooral het ontbijt.
- Verschillende outlets dan die in de Verenigde Staten. U moet altijd enige producten te koop hebben en op voorraad houden voor uw reizigers. Ik ben gescheiden van mijn partner. Toen ik de receptie belde om mij door te verbinden met kamer 806, wist hij niet hoe dat moest. Hij weigerde ook om naar boven te gaan en het zelf te controleren. Ik was zeker gestrest en maakte me zorgen om haar veiligheid. Hij was nutteloos en leek erg nieuw. Ik geef hem geen blaam. Uw gebrek aan training van het personeel is evident. Laat ongetrainde medewerkers niet alleen.
8
RaymondJong stel
10 juli 2025
- Ik vond het prettig dat het verschillend was en de douche in de kamer was goed.
- Dat onder het bed niet was schoongemaakt. We vonden een nieuw condoom en rode rozenblaadjes onder het bed.
8
StephanieGezin met kinderen
9 juli 2025
- Ontbijt was goed en gevarieerd. Dranken in de bar, redelijk geprijsd en comfortabele omgeving. Kamer zeer comfortabel met zware gordijnen om het licht buiten te houden. Verlichting goed. Hoewel er een drukke autosnelwegkruising buiten is, is het verkeer niet te horen. 15 minuten lopen naar het treinstation om de metro naar de stad te nemen voor een prijs van ongeveer £5,00 of er is ook een bushalte in de buurt. Parkeren is goed voor 16 euro per bezoek. Jumbo-supermarkt op 10 minuten lopen.
- Adviezen en informatie over lokale taxi's, transport, winkels, activiteiten en een 'wat te doen'-gids zouden nuttig zijn.
8
RoxanneJong stel
9 juli 2025
- De locatie was uitstekend voor de luchthaven, het stadscentrum en het Ziggo Dome.
- Als ik iets moet zeggen, zou ik zeggen dat ik het niet prettig vond dat er twee eenpersoonsbedden tegen elkaar zijn geschoven om een tweepersoonsbed te creëren, maar verder was het een geweldig verblijf!
10
RobbieGroepsreizigers
6 juli 2025
- Zeer schoon en modern, de douche in het midden van de kamer was geweldig, het was alleen jammer dat ik de kamer deelde met mijn vriend in plaats van met een aantrekkelijke vrouw!
- geen enkel punt van kritiek
8
JaneAlleenreiziger
5 juli 2025
- Ik was blij met de pendeldienst. Mijn man was in AMC en het heeft me tijd en geld bespaard.
- Meer Engelstalige kanalen. Lijst van kanalen.
8
AnonymousGroepsreizigers
5 juli 2025
- gebouwen vorm, douche, kamer
- eenpersoonsbedden bij elkaar geschoven terwijl er werd aangegeven dat het een tweepersoonsbed was, geen koelkast, een kaart nodig om naar elk niveau te gaan.
4
JoZakenreiziger
3 juli 2025
- alles was schoon
- Ik had het gevoel dat ik een hotel binnenstapte dat betrokken was bij drugshandel. Ik moest alles vooraf betalen, er kon niets aan mijn creditcard of de kamer worden toegevoegd. Het personeel vroeg me een gedragscode te ondertekenen die duidelijk was opgesteld op basis van eerdere ervaringen met drugshandel. Het was een volledig andere ervaring in vergelijking met andere Fletcher-hotels. ;(
9
AlJong stel
28 juni 2025
- Ik hield van het ontwerp van de kamer, inclusief de originele douchpod. De bedden waren comfortabel. Prettige koffiemachine. Het vriendelijke personeel was zeer gastvrij bij het inchecken.
- We hadden liever een tweepersoonsbed gehad in plaats van twee losse bedden die tegen elkaar zijn geschoven. Daarnaast is het hotel een beetje lopen van het metrostation. Maar verder is het een heel mooi hotel. Waarschijnlijk zou het handiger zijn als we met de auto waren.
9
NicolaeGezin met kinderen
28 juni 2025
- locatie, kamer en restaurantuitzichten. Ook waren de medewerkers over het algemeen uitstekend, zeer behulpzaam.
- Onder de bedden was het erg vuil. Ook het ontbreken van minibarretjes was een probleem.
8
StevenZakenreiziger
27 juni 2025
- Gemakkelijke locatie. Bijzondere interieur.
- Inchecken lijkt altijd pijnlijk traag te gaan.
5
AnonymousJong stel
25 juni 2025
- De faciliteit
- Het personeel in de bar en lounge leek niet op de gasten gericht te zijn. Ik heb mijn dinerreservaties daarom geannuleerd. De prijzen in de app om te bestellen en de uiteindelijke prijzen waren niet gesynchroniseerd. Zelfs tijdens het ontbijt was het personeel niet klantgericht. Meerdere zeepdispensers waren leeg, waaronder die in de kamer.
3
RobertJong stel
24 juni 2025
- Niets bijzonders.
- Ontzettend teleurstellend, overprijsd, niet schoon, spetters op de muren en kasten, slechte faciliteiten voor dranken op de kamer (1 theezakje, 2 koffie, 2 melk - een koffiepunt werkte ook niet). De waterdruk van de douche was slecht. De airconditioning werkte niet, de kamer was erg heet, en er waren geen ramen voor ventilatie. “Double deluxe” bestond uit twee slecht samengevoegde eenpersoonsbedden. De locatie ten opzichte van het stadscentrum is niet handig voor het gebruik van het openbaar vervoer, waardoor een taxi nodig was. Er zijn 6 taxi's gebruikt tijdens een verblijf van 2 nachten, wat €150 heeft gekost.
3
JulieVriendengroep
22 juni 2025
- De douchefunctie en het raam in de kamer zijn wat de beoordeling omhoog brengt. Zonder de jets zou het een 2-sterren beoordeling zijn. Er is geen mogelijkheid om geld te wisselen. Ook was het barfood aan de dure kant.
4
ZukisoZakenreiziger
13 juni 2025
- Niet veel
- Ik ben een broek en een shirt vergeten en deze zijn nooit als verloren voorwerpen ingeleverd.
5
AnonymousJong stel
9 juni 2025
- De buitenkant ziet er geweldig uit.
- De kamers hebben een eigenzinnige, ronde indeling, waardoor het ontbijtgedeelte veel te klein is voor het aantal mensen dat zich daar bevindt. Gezien de prijs zou koffie in de kamers beschikbaar moeten zijn voor beide dagen. Ik heb het personeel om koffiepads gevraagd en het duurde 3 medewerkers en 20 minuten om uit te zoeken wat een Nespresso koffiepads zijn (de kamers zijn voorzien van een koffiemachine). Het is geen groot probleem, maar koffie is een van de meest basale dingen die een hotel zou moeten aanbieden en het zou een vrij eenvoudige oplossing moeten zijn.
4
SaudAlleenreiziger
8 juni 2025
- het unieke ontwerp
- langzame lift, geen open rookruimte,
8
LokeshJong stel
3 juni 2025
- Zeer vriendelijke medewerkers en zeer hulpvaardig!
- Aangezien het gebouw zelf rond is, vond ik de plaatsing van de badkamer een beetje ongemakkelijk, maar dat is persoonlijk. Sommige mensen vinden het misschien prettig.
10
MiguelJong stel
31 mei 2025
- De cilindervormige structuur van het hotel is ruimtelijk en sluit perfect aan bij het ontwerp van de externe ronde deuren en ramen, evenals de buitenverf. Het interieur en het bargebied zijn indrukwekkend en de kamer is uitzonderlijk. De douche in het midden van de kamer is een innovatieve en sensueel prikkelende toevoeging die het verblijf nieuwsgierig en boeiend maakt, om het maximale uit een nacht met uw partner te halen. Gefeliciteerd aan de maker van dit alles.
- Niets
6
KarenAlleenreiziger
28 mei 2025
- Gemakkelijk te vinden; handige (niet dure) parkeerfaciliteiten; restaurant in het hotel.
- Ik heb dit hotel vaak voorbijgereden en was altijd nieuwsgierig naar hoe het zou zijn om er te verblijven. Ik was erg enthousiast over deze ervaring, wat waarschijnlijk de reden is waarom ik zo ongelooflijk teleurgesteld was. Bij het binnenlopen van de kamer ziet het er zeer elegant en minimalistisch uit, maar het blijkt onpraktisch te zijn. Het is een beetje vreemd om een transparante douche midden in de kamer te hebben. Er is geen plek voor zeep of shampoo in de douche, dus je moet ze op de vloer leggen. Bovendien was de handdoekenrek kapot. Het kleurrijke exterieur dat zo opvallend is vanaf de snelweg verstoort het uitzicht vanuit de kamer. Ik kon de temperatuur in de kamer niet regelen. Als je een hotel kiest vanwege de nabijheid van Schiphol, zijn er beslist betere opties.
Vraag en antwoord.
Fletcher Hotel Amsterdam ligt 2,8 km van het centrum van Amstelveen.
Fletcher Hotel Amsterdam heeft een restaurant. Neem contact op met het hotel om een tafel te reserveren.
Fletcher Hotel Amsterdam heeft ontbijt beschikbaar voor de gasten. Ontbijt is niet altijd inclusief in de kamerprijs.
Fletcher Hotel Amsterdam heeft familiekamers beschikbaar. Kijk op de website van de accommodatie om deze te reserveren.