7.9
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

Fletcher Hotel Amsterdam

Aanbiedingen doorzoeken


Informatie over de accommodatie


Voor het ontwerp van Fletcher Hotel Amsterdam tekende Benthem Crouwel Architects, het architectenbureau dat ook de uitbreiding van het Stedelijk Museum verzorgde. De glazen gevel met ronde schermen zal u zeker niet ontgaan als u over de A2 naar Amsterdam rijdt. 's Avonds is het gebouw nog opvallender door de verlichting van de gevel en de kamers.

Word rustig wakker met een kopje koffie en de krant of met een ontbijtje in de SKY Restaurant Pi. Ook voor een snelle lunch bent u hier aan het juiste adres. Op de bovenste etage is ook de SKY Lounge Pi, waar u met uitzicht op de skyline van Amsterdam kunt genieten van finger food, sushi, cocktails en andere drankjes. In het panorama SKY Restaurant Pi dineert u op grote hoogte. Het menu biedt internationale gerechten. Hier staat 's ochtends ook een uitgebreid ontbijtbuffet klaar.

Fletcher Hotel Amsterdam ligt aan de A2, vlak bij Knooppunt Holendrecht. Met de auto zijn het centrum en de RAI eenvoudig te bereiken. Ook Schiphol is binnen 15 minuten te bereiken vanaf het hotel. Ontdek bekende bezienswaardigheden als het Anne Frank Huis, het Rijksmuseum en Madame Tussauds of ga lekker winkelen in de Kalverstraat en Magna Plaza. Het is ook leuk om een fietstocht of wandeling te maken in nabijgelegen plaatsen als Abcoude, Muiden en Weesp.



Faciliteiten in Fletcher Hotel Amsterdam

Eten en drinken
  • Bar
  • Frisdrank automaat
  • Lunchpakket
  • Ontbijt
  • Restaurant
  • Roomservice
Service
  • Bagage-opslag
  • Stomerij
Badkamer
  • Douche
  • Haardroger
  • WC
Slaapkamer
  • Airconditioning
  • Bureau
  • Flatscreen televisie
  • Kluis
  • Radio
  • Ramen die open kunnen
  • Strijkvoorzieningen
  • Telefoon
  • Vloerbedekking
  • Wekdienst/ wekker
  • WiFi
  • Zithoek
Woon gedeelte
  • Koffiezetapparaat
  • Verwarming
Internet
  • Gratis Wifi
  • Internet
Parkeren
  • Parkeerplaats
Electrische auto
  • Elektr. auto oplaadpunt
Diensten receptie
  • 24-uurs receptie
Schoonmaak service
  • Wasservice
Zakelijke faciliteiten
  • Vergaderzaal
Extra bed voor Kinderen
  • Kinderen/extra bedden
Fietsen
  • Fietsenstalling
  • Fietsverhuur
Algemeen
  • Green Key certificaat
  • Lift
  • Lounge
  • Verwarming
Toegangkelijkheid
  • Familiekamers
Buiten
  • Terras
Diensten algemeen
  • Luchthaven shuttle

In de omgeving

Parkeergarage
  • Kiss & Ride 982m
  • Parking Foppingadreef 1.7 km
  • P3-Mikado 1.7 km
  • De Entree Corridor 1.7 km
  • Parking Foppingadreef 1.8 km
  • P5 Villa Arena 1.8 km
  • P4 Villa Arena 1.8 km
  • P5 1.9 km
Restaurant
  • Wereldrestaurant A2 91m
  • Sizzling Wok 337m
  • Troppa 350m
  • Grand Café ZO 458m
  • Vitam Restaurant 895m
  • Miss Scarlett 946m
  • De Proefzaak 1 km
  • BullewijCk 1.3 km
Museum
  • Museum Vrolik 1.1 km
  • Open Space Contemporary Museum 2.1 km
  • Historisch Museum Ouder-Amstel 2.9 km
  • Bijlmermuseum 3.7 km
  • Tot Zover 5.7 km
  • Youseum 6.2 km
  • Poldermuseum 6.4 km
  • Museum Jan 6.7 km
Toeristische attractie
  • Rembrandt Hoeve 3.7 km
  • De Vriendschap 7.2 km
  • Amsterdam canal cruises 7.9 km
  • Clara Maria 8 km
  • Olympiahuis 8.2 km
  • Kraan Entrepotdok 8.3 km
  • Pride 8.4 km
  • Geitenboerderij Ridammerhoeve 8.4 km
Treinstation
  • Amsterdam Holendrecht 1.1 km
  • Bullewijk 1.3 km
  • Amsterdam Bijlmer ArenA 1.9 km
  • Reigersbos 2 km
  • Strandvliet 2.6 km
  • Abcoude 2.9 km
  • Gein 3 km
  • Duivendrecht 3.2 km

7.9

Beoordeeld door: 262 gasten.

8

Lokesh

Jong stel
3 juni 2025

“Zeer goed”
  • Zeer vriendelijke medewerkers en zeer hulpvaardig!
  • Aangezien het gebouw zelf rond is, vond ik de plaatsing van de badkamer een beetje ongemakkelijk, maar dat is persoonlijk. Sommige mensen vinden het misschien prettig.

10

Miguel

Jong stel
31 mei 2025

“De beste nacht in het hotel.”
  • De cilindervormige structuur van het hotel is ruimtelijk en sluit perfect aan bij het ontwerp van de externe ronde deuren en ramen, evenals de buitenverf. Het interieur en het bargebied zijn indrukwekkend en de kamer is uitzonderlijk. De douche in het midden van de kamer is een innovatieve en sensueel prikkelende toevoeging die het verblijf nieuwsgierig en boeiend maakt, om het maximale uit een nacht met uw partner te halen. Gefeliciteerd aan de maker van dit alles.
  • Niets

6

Karen

Alleenreiziger
28 mei 2025

“Teleurstellend verblijf”
  • Gemakkelijk te vinden; handige (niet dure) parkeerfaciliteiten; restaurant in het hotel.
  • Ik heb dit hotel vaak voorbijgereden en was altijd nieuwsgierig naar hoe het zou zijn om er te verblijven. Ik was erg enthousiast over deze ervaring, wat waarschijnlijk de reden is waarom ik zo ongelooflijk teleurgesteld was. Bij het binnenlopen van de kamer ziet het er zeer elegant en minimalistisch uit, maar het blijkt onpraktisch te zijn. Het is een beetje vreemd om een transparante douche midden in de kamer te hebben. Er is geen plek voor zeep of shampoo in de douche, dus je moet ze op de vloer leggen. Bovendien was de handdoekenrek kapot. Het kleurrijke exterieur dat zo opvallend is vanaf de snelweg verstoort het uitzicht vanuit de kamer. Ik kon de temperatuur in de kamer niet regelen. Als je een hotel kiest vanwege de nabijheid van Schiphol, zijn er beslist betere opties.

5

John

Jong stel
27 mei 2025

“Gemiddeld”
  • De uitstraling ervan
  • De foto's weergaven niet hoe het werkelijk was. Teleurstellend.

9

Danny

Zakenreiziger
24 mei 2025

“Uitstekende locatie en hotel wanneer u zakendoen wilt combineren met vrije tijd.”
  • De kamer overtrof de verwachtingen. Schoon, een aantrekkelijke indeling en de mooie douche in het midden van de kamer. Bovendien is het een zeer mooi gebaar dat er een telescoop in de kamer stond, zodat je de avondhemel kunt bekijken.

10

Nickerson

Jong stel
23 mei 2025

“absoluut verrassend”
  • Alles was geweldig. De douches waren perfect voor stellen.
  • zou een betere airco moeten hebben of op zijn minst de ramen kunnen openen

8

Melane

Zakenreiziger
21 mei 2025

“Iets anders om te overnachten.”
  • Interessant uitziend gebouw. Kamer schoon. Vond het bar-/restaurantgedeelte prettig - mooi uitzicht.
  • De airconditioning werkte niet goed in de kamer - het was erg warm.

7

Falexa0

Jong stel
14 mei 2025

“Geschikt voor slechts één nacht.”
  • De kamer was behoorlijk mooi.
  • Het personeel bij onze incheck is onbeleefd geweest. Ik was in de war over de betaling en zij hebben niet eens uitgelegd wat ik hen vroeg om uit te leggen. Toen we in de hotelkamer kwamen, belden ze om informatie te vragen over de kaart waarmee we betaald hadden (??). De matrassen waren vies en leken bijna bloedvlekken te hebben. Bovendien zouden ze ervoor moeten zorgen dat de hoofddouches vaker schoon worden gemaakt. Afgezien daarvan was de kamer fijn en was het de enige medewerkster die ons incheckte die vriendelijk was. Ik zou het niet aanbevelen aan familie en vrienden.

5

Bombuo

Jong stel
12 mei 2025

“Aanvaardbaar”
  • Het ontwerp van het hotel is goed. Vriendelijk personeel.
  • Kleine kamer Douchen in het midden van de kamer Goede prijs-kwaliteitverhouding

7

Oluwaseun

Gezin met kinderen
6 mei 2025

“Goed”
  • Ver weg van het centraal station. Er is geen busverbinding van het hotelgebied naar het Amsterdam Holendrecht station. We moesten meer dan 15 minuten lopen om bij het station te komen. Het hotel zou een luchthavenshuttle moeten aanbieden en ook een shuttledienst naar het treinstation voor gasten zonder auto.

5

Ian

Zakenreiziger
4 mei 2025

“Budgethotel met bijzondere douche, behulpzaam personeel, maar kamers te warm, geen airconditioning.”
  • Het was handig voor de vergaderingen die ik de volgende dag had. Het personeel was zeer behulpzaam.
  • De kamers waren erg warm. De airconditioning werkte niet en het was moeilijk om op een laptop te werken. Er waren geen oplaadpunten voor telefoons, zoals USB. De televisie (waarschijnlijk de afstandsbediening) werkte niet.

10

Olga

Gezin met kinderen
30 april 2025

“Zeker aangenaam.”
  • Zeer authentiek. De kamers zijn erg bijzonder. Het was alsof het weer een attractie in Amsterdam was.
  • Nou, men moet er rekening mee houden dat de douche door iedereen die zich in de kamer bevindt, kan worden gezien. Dus als je een stel bent, is dat prima, maar als dat niet het geval is, wordt het gecompliceerder.

9

José

Alleenreiziger
28 april 2025

“Uitstekend”
  • Het hotelontwerp, buitenverlichting.
  • Hun locatie misschien.

7

Keith

Groepsreizigers
25 april 2025

“Perfecte locatie voor onze groep.”
  • De locatie was ideaal, gemakkelijk bereikbaar vanaf de luchthaven en op korte afstand van het stadscentrum. Hoewel het hotel een beetje eigenzinnig was, waren de kamers schoon en het personeel bood een service van uitstekende kwaliteit. Het ontbijtbuffet had een geweldige selectie.
  • De duidelijke perspex douche in het midden van de slaapkamervloer bood geen privacy voor een groep die een kamer deelde.

6

Andreas

Zakenreiziger
24 april 2025

“Aangenaam”
  • Mogelijkheid om te parkeren, upgrade naar een betere kamer.
  • Kamer verbleven op 23C, geen roomservice of mogelijkheid voor eten (alleen ongezond voedsel).

10

Vaszlavik

Jong stel
23 april 2025

“Uitzonderlijk”
  • Gewoon alles is perfect, ik hou van deze plek, ik kom snel terug.

6

Gijsbertus

Zakenreiziger
23 april 2025

“Leuk, uniek rond hotel... maar niet het schoonste waar je bent geweest.”
  • Altijd al een nacht in dit ronde hotel willen doorbrengen. Je krijgt een 'deel' van de cirkel, een ronde douchecabine, een ronde toiletdeur, enzovoort. Zeer comfortabel bed. Ik heb een executive kamer geboekt, die zich op de 15e of 16e verdieping bevindt met een mooi uitzicht. Standaardkamers zijn lager gelegen.
  • Niet zo schoon... behoorlijk wat vieze plekken op de muren en de vloer heeft zijn beste tijd gehad. Het personeel beseft niet dat je (indirect) hun salaris betaalt. Ze konden niet de moeite nemen om dat extra stapje te zetten... glimlachen alleen vanwege het protocol.

7

Abdulaziz

Groepsreizigers
21 april 2025

“Goed”
  • schoon en stil
  • de doucheplaats is open naar de kamer.

5

Ahmad

Groepsreizigers
20 april 2025

“Voldoende”
  • De architectuur was gewoon uitzonderlijk!
  • de bedden zijn helemaal niet comfortabel!

6

Georges

Zakenreiziger
20 april 2025

“het heeft alles in zich om geweldig te zijn, maar het faalt op belangrijke punten”
  • Origineel hotel, zeer goed gelegen voor het doel van mijn reis. Het restaurant is geweldig, met een mooi 360-graden uitzicht vanaf de 18e verdieping. Het eten is ook zeer goed.
  • Het is niet schoon! Onder het bed ligt een deodorantspray, een sigaret en veel kleine rode papieren hartjes, waarschijnlijk van de Valentijnsavond. In feite hebben ze alleen rondom het bed stofgezogen en dat was het. Het personeel aan de receptie is niet erg vriendelijk.

7

Jason

Zakenreiziger
20 april 2025

“Goed”
  • Het hotel zelf is zeer stijlvol en het restaurant op de bovenste verdieping was een geweldige aanvulling met een goed menu. De stijl en indeling van de kamer waren modern en interessant; zeker anders en behoorlijk uniek.
  • Hoewel Covid nu voorbij is, merk ik dat veel bedrijven minder personeel hebben, terwijl er genoeg beschikbaar is, waaronder veel medewerkers die eerder zijn ontslagen. Het probleem is dat ze niet willen aannemen, aangezien hun winsten nu stijgen. Dit heeft echter geleid tot de sluiting van de bar op de 17e verdieping, wat ik erg leuk vond. De douche in de kamer leek een geweldige optie. Helaas had deze maar één temperatuur - huidverbranden door superhete stoom!

7

Pike

Alleenreiziger
19 april 2025

“Voornamelijk goede tijden aan de rand van de wereld.”
  • Hoewel ik Fletcher Hotel Amsterdam een ongelijkmatige ervaring vond, blijft het over het algemeen positief: ondanks de onderstaande kritieken is het een redelijk goed hotel en ik overweeg zelfs om terug te komen. Het uitzicht vanuit de ramen kan prachtig zijn, het ontbijt op de bovenste verdieping van de toren was smakelijk, er is een aangewezen rookgebied op het dak en het personeel is vriendelijk en behulpzaam.
  • Het hotel bevindt zich vrijwel aan het einde van de wereld: hoewel het prettig is om te kijken naar koeien die grazen en paarden die spelen op de smaragdgroene weiden van Nederland, duurde het iets langer om bij het hotel te komen dan ik had gewild. Hoewel het gebouw zeer herkenbaar is en van veraf te zien is - toegegeven, omdat er verder niets is, zie mijn vorige punt - zijn er enkele raadselachtige ontwerpbeslissingen en beperkingen van de ronde toren. Ten eerste is de receptie vrij klein en krap, en kan deze niet altijd alle mensen die wachten om in te checken accommoderen. Ten tweede begrijp ik de cilindervormige douchecabine praktisch in het midden van de kamer echt niet. Ik weet niet waarom iemand dacht dat dit een goed idee was: ja, het is een statement, het is provocerend en misschien zelfs sexy in de juiste context... maar waarom?? Over een ander onderwerp gesproken, kreeg ik de indruk dat elk onderdeel (receptie, schoonmaak, bar, restaurant) onderbemand was, wat veel druk legde op de vriendelijke medewerkers van Fletcher Hotel.

5

Ana

Jong stel
15 april 2025

“3-sterrenhotel, als je naar de kamer kijkt.”
  • Beschikbare Parkeerplaatsen
  • 4 sterren is een beetje te hoog voor een beoordeling. De luchtventilatie is veel te luid. Het bed is niet van goede kwaliteit.

6

Andreas

Groepsreizigers
12 april 2025

“Aangenaam”
  • Het is een goede keuze als u een auto heeft en naar de nabijgelegen locaties moet gaan.
  • De locatie biedt uiteraard niets als u geen auto heeft.

5

Kanayo

Alleenreiziger
10 april 2025

“Gewoon eerlijk. Er is ruimte voor veel verbetering wat betreft de prijs-kwaliteitverhouding.”
  • De sfeer was redelijk. Ook het ontwerp en het concept van de kamers waren acceptabel.
  • De bedden waren eenpersoonsbedden en niet erg comfortabel voor een alleenreizende. Er is geen zwembad en het restaurant is niet beschikbaar voor de lunch. Het personeel nam ook de tijd om op problemen te reageren.

8

Sergey

Alleenreiziger
9 april 2025

“Interesse ervaring”
  • Ongewone inrichting. Geweldig uitzicht vanuit de kamer en nog beter - vanuit de bar en het restaurant. Ruime kamer. De douche in het midden van de kamer is een leuke bijkomstigheid, hoewel moeilijk te waarderen voor een alleenreizende zakenreiziger.
  • Locatie - ver van alles met ongemakkelijke verbindingen met het openbaar vervoer. Bed is te zacht en ongemakkelijk.

10

Jovche

Jong stel
8 april 2025

“Alles geweldig.”
  • Alles
  • Niets

4

Derin

Zakenreiziger
7 april 2025

“vreselijk, ik zal het niet nog een keer doen.”
  • niets
  • Het personeel was onbeschoft, geen gratis water.

8

Van

Zakenreiziger
6 april 2025

“goed verblijf”
  • goede toegang, goede locatie
  • dat de Ajax-bus schijnbaar willekeurig verschijnt. Zeer teleurstellend.

7

Korinna

Zakenreiziger
5 april 2025

“Goed”
  • Stijlvol hotel dichtbij de AMC. Van inchecken tot uitchecken een goede ervaring. Een restaurant op de 18e verdieping met een uitstekend uitzicht serveert zeer goed eten.
  • Hoewel schoon en comfortabel, was de kamer wat verouderd.

Vraag en antwoord.

Wat is het telefoonnummer van Fletcher Hotel Amsterdam ?

Het telefoonnummer van Fletcher Hotel Amsterdam is +31 20 311 3670.

Wat is de URL van de officiële website van Fletcher Hotel Amsterdam ?

De eigen website van Fletcher Hotel Amsterdam Kunt u hier vinden.

Hoe ver ligt Fletcher Hotel Amsterdam van het centrum van Amstelveen?

Fletcher Hotel Amsterdam ligt 2,8 km van het centrum van Amstelveen.

Heeft Fletcher Hotel Amsterdam een eigen restaurant?

Fletcher Hotel Amsterdam heeft een restaurant. Neem contact op met het hotel om een tafel te reserveren.

Heeft Fletcher Hotel Amsterdam ontbijt voor de gasten?

Fletcher Hotel Amsterdam heeft ontbijt beschikbaar voor de gasten. Ontbijt is niet altijd inclusief in de kamerprijs.

Zijn er familiekamers bij Fletcher Hotel Amsterdam ?

Fletcher Hotel Amsterdam heeft familiekamers beschikbaar. Kijk op de website van de accommodatie om deze te reserveren.

Ook van de makers van Hotels.nl: Hotel.team, een revolutionaire Hotel booking AI Agent. Meld je nu aan!
Hotels.nl is meermaals gekozen tot beste hotelaanbieder van Nederland. Hotels.nl werkt samen met betrouwbare partners om de beste deals en service te leveren. Met meer dan 5 miljoen tevreden klanten en 20+ jaar ervaring in de hotelbranche zorgen we ervoor dat jouw boeking eenvoudig en zonder zorgen verloopt.
© HNL Nederland BV, KVK nummer 94742367, BTW nummer NL 866878063B01.