7.9
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

Fletcher Hotel Amsterdam

Aanbiedingen doorzoeken


Informatie over de accommodatie


Voor het ontwerp van Fletcher Hotel Amsterdam tekende Benthem Crouwel Architects, het architectenbureau dat ook de uitbreiding van het Stedelijk Museum verzorgde. De glazen gevel met ronde schermen zal u zeker niet ontgaan als u over de A2 naar Amsterdam rijdt. 's Avonds is het gebouw nog opvallender door de verlichting van de gevel en de kamers.

Word rustig wakker met een kopje koffie en de krant of met een ontbijtje in de SKY Restaurant Pi. Ook voor een snelle lunch bent u hier aan het juiste adres. Op de bovenste etage is ook de SKY Lounge Pi, waar u met uitzicht op de skyline van Amsterdam kunt genieten van finger food, sushi, cocktails en andere drankjes. In het panorama SKY Restaurant Pi dineert u op grote hoogte. Het menu biedt internationale gerechten. Hier staat 's ochtends ook een uitgebreid ontbijtbuffet klaar.

Fletcher Hotel Amsterdam ligt aan de A2, vlak bij Knooppunt Holendrecht. Met de auto zijn het centrum en de RAI eenvoudig te bereiken. Ook Schiphol is binnen 15 minuten te bereiken vanaf het hotel. Ontdek bekende bezienswaardigheden als het Anne Frank Huis, het Rijksmuseum en Madame Tussauds of ga lekker winkelen in de Kalverstraat en Magna Plaza. Het is ook leuk om een fietstocht of wandeling te maken in nabijgelegen plaatsen als Abcoude, Muiden en Weesp.



Faciliteiten in Fletcher Hotel Amsterdam

Eten en drinken
  • Bar
  • Frisdrank automaat
  • Lunchpakket
  • Ontbijt
  • Restaurant
  • Roomservice
Service
  • Bagage-opslag
  • Stomerij
Badkamer
  • Douche
  • Haardroger
  • WC
Slaapkamer
  • Airconditioning
  • Bureau
  • Flatscreen televisie
  • Kluis
  • Radio
  • Ramen die open kunnen
  • Strijkvoorzieningen
  • Telefoon
  • Vloerbedekking
  • Wekdienst/ wekker
  • WiFi
  • Zithoek
Woon gedeelte
  • Koffiezetapparaat
  • Verwarming
Internet
  • Gratis Wifi
  • Internet
Parkeren
  • Parkeerplaats
Electrische auto
  • Elektr. auto oplaadpunt
Diensten receptie
  • 24-uurs receptie
Schoonmaak service
  • Wasservice
Zakelijke faciliteiten
  • Vergaderzaal
Extra bed voor Kinderen
  • Kinderen/extra bedden
Fietsen
  • Fietsenstalling
  • Fietsverhuur
Algemeen
  • Green Key certificaat
  • Lift
  • Lounge
  • Verwarming
Toegangkelijkheid
  • Familiekamers
Buiten
  • Terras
Diensten algemeen
  • Luchthaven shuttle

In de omgeving

Parkeergarage
  • Kiss & Ride 982m
  • Parking Foppingadreef 1.7 km
  • P3-Mikado 1.7 km
  • De Entree Corridor 1.7 km
  • Parking Foppingadreef 1.8 km
  • P5 Villa Arena 1.8 km
  • P4 Villa Arena 1.8 km
  • P5 1.9 km
Restaurant
  • Wereldrestaurant A2 91m
  • Sizzling Wok 337m
  • Troppa 350m
  • Grand Café ZO 458m
  • Vitam Restaurant 895m
  • Miss Scarlett 946m
  • De Proefzaak 1 km
  • BullewijCk 1.3 km
Museum
  • Museum Vrolik 1.1 km
  • Open Space Contemporary Museum 2.1 km
  • Historisch Museum Ouder-Amstel 2.9 km
  • Bijlmermuseum 3.7 km
  • Tot Zover 5.7 km
  • Youseum 6.2 km
  • Poldermuseum 6.4 km
  • Museum Jan 6.7 km
Toeristische attractie
  • Rembrandt Hoeve 3.7 km
  • De Vriendschap 7.2 km
  • Amsterdam canal cruises 7.9 km
  • Clara Maria 8 km
  • Olympiahuis 8.2 km
  • Kraan Entrepotdok 8.3 km
  • Pride 8.4 km
  • Geitenboerderij Ridammerhoeve 8.4 km
Treinstation
  • Amsterdam Holendrecht 1.1 km
  • Bullewijk 1.3 km
  • Amsterdam Bijlmer ArenA 1.9 km
  • Reigersbos 2 km
  • Strandvliet 2.6 km
  • Abcoude 2.9 km
  • Gein 3 km
  • Duivendrecht 3.2 km

7.9

Beoordeeld door: 297 gasten.

10

Lyndsey

Jong stel
19 augustus 2025

“Het meest comfortabele bed!! Perfecte locatie voor het bijwonen van het Ziggo Dome.”
  • Zeer comfortabele bed. Perfecte locatie voor een bezoek aan het Ajax stadion of de Ziggo Dome.
  • Niet ideaal als je het centrum van Amsterdam bezoekt, maar toch gemakkelijk toegankelijk via de metro.

8

Ljiljana

Jong stel
18 augustus 2025

“Goede optie voor een kort verblijf.”
  • Ontbijt: een verscheidenheid aan vers bereide warme en koude gerechten die regelmatig worden bijgevuld; hetzelfde geldt voor de selectie van warme en koude dranken die beschikbaar zijn. Kamer: stijlvol in kleur en esthetische details.
  • Kamer: Hoewel de kamer airconditioning heeft en een ingebouwd luchtcirculatiesysteem, kan het raam niet worden geopend. Ik kan niet met zekerheid zeggen of dit ontwerp voor elke kamer geldt, dus als u de mentale rust nodig heeft van de mogelijkheid om op elk moment het raam te openen, geef dit dan aan bij het maken van uw reservering.

8

Zuzana

Jong stel
17 augustus 2025

“Zeer goed”
  • Het personeel was erg behulpzaam, het uitzicht was geweldig, het bed was zeer comfortabel! We hebben een heerlijk verblijf gehad in Amsterdam :)
  • Locatie - 20 minuten lopen van het metrostation. Verder was alles erg mooi! Als we een auto hadden, zouden we dit hotel opnieuw kiezen :)

8

Caroline

Jong stel
17 augustus 2025

“Zeer goed”
  • Het hotel was in orde. Goede locatie, 15 minuten lopen naar het station. Het ontbijt was gemiddeld.
  • Het personeel was zeer behulpzaam.

8

Frank

Jong stel
14 augustus 2025

“Zeer goed”
  • De kamers (executive room) zijn ruim en de bedden zijn zeer comfortabel. Het is een rustige sfeer. Het personeel is vriendelijk en zorgzaam.
  • Voor een hotel in deze prijscategorie had ik meer schoonmaak verwachten. De regendouche was vol kalk, en zelfs in het restaurant kon je oude vuiligheid vinden in het ontbijtgebied. De ontbijteieren waren om 7:30 uur niet meer warm. Maar de keuze van het ontbijtaanbod was redelijk goed. Het rookgebied was lichtelijk rot.

10

Namikka

Alleenreiziger
9 augustus 2025

“Beste verblijf ooit”
  • Geweldig en mooi
  • Ik hou van alles.

8

Cl

Alleenreiziger
7 augustus 2025

“Zeer goed”
  • Ontwerp

5

Pascal

Zakenreiziger
7 augustus 2025

“Niet zo schoon en comfortabel als men zou verwachten.”
  • Bijzondere architectuur
  • Niet schone bedlinnen. Het ontbijt op zaterdagochtend begint pas om 8 uur, zelfs wanneer er om een eerdere opening wordt gevraagd.

4

Jubilee

Jong stel
1 augustus 2025

“Het lijkt erop dat u niet tevreden bent. Kunt u aangeven hoe ik u kan helpen?”
  • Het ligt aan de rand van Nederland, dus er is geen verkeer.
  • Wat is er leuk aan? Heb niets gevonden. Gewoon duur voor niets.

8

Albert

Zakenreiziger
30 juli 2025

“Natuurlijk, rustig en gemakkelijk bereikbaar met de auto.”
  • De kamer was goed, we hoorden geen geluid van buiten. De indeling van de kamer was zeer goed gemaakt en een verrassing voor ons, vooral de douche. Erg mooi design naar mijn mening!
  • De watertank van de koffiezetmachine lekte, de automaten waren voor sommige producten uitverkocht, en de prijzen van de automaten waren een tikkeltje aan de hoge kant. Maar dat is slechts zeuren. Verder was het een zeer goed verblijf.

3

Scott

Jong stel
29 juli 2025

“Onvoldoende - verblijf elders.”
  • Het slechtste hotel waar ik ooit heb verbleven.
  • Kamers zijn niet praktisch ingericht, bedden zijn niet comfortabel (de matras-topper gleed steeds af). De airconditioning werkt niet, dus het is 22°C, of je het nu wilt of niet. De bar is gesloten vanwege waterschade, kennelijk. Sleutel lijkt standaard te zijn. Geld verloren in de automaat, die onbetrouwbaar was, maar het personeel kan niet helpen, omdat "ze niet van ons zijn". Een irritante plek om te verblijven - en het is niet goedkoop. Zoek een andere plek.

10

Christophe

Jong stel
29 juli 2025

“Perfect”
  • Het was echt geweldig, een goede locatie in Amsterdam. De medewerkers zijn erg vriendelijk.

4

Guido

Jong stel
29 juli 2025

“Teleurstellend”
  • Gelegen nabij Ziggo.
  • Personeel sprak geen Nederlands.

4

Wide

Jong stel
29 juli 2025

“Mooi hotel... slechtere ervaring met het personeel dit jaar...”
  • Locatie
  • Ondanks dat we specifiek gevraagd hadden om de 2 kamers dicht bij elkaar, kregen we één kamer op de 5e verdieping en de andere op de 15e…… In plaats van deze vervelende situatie goed te maken, bracht de receptionist mij voor 30 minuten na 11:00 uur een late uitcheckkosten in rekening [EUR 25,00]…. Slechte ervaring….

9

David

Zakenreiziger
26 juli 2025

“Uitstekend”
  • kamer en personeel
  • WIFI dat niet werkte en wens voor een fitnessruimte.

3

Laurent

Zakenreiziger
18 juli 2025

“niet goed.”
  • De locatie is mooi. Ik heb hier geboekt omdat ik het de vorige keer dat ik hier verbleef leuk vond.
  • Ze hebben me voor een hele dag parkeren in rekening gebracht, terwijl ik slechts van 12 uur 's nachts tot 7 uur 's ochtends heb verbleven. De persoon die me aan de balie hielp, was helemaal niet behulpzaam. Het leek alsof hij niets wist. Ook vertelden ze me dat ze me aparte rekeningen voor het parkeren en voor het verblijf konden sturen, maar een maand later heb ik dit nog steeds niet ontvangen. Daarnaast kreeg ik een behoorlijk vieze kamer. Het bedframe was 'gebruik' laten we zeggen, omdat er zoveel vlekken en krassen op zaten. Sorry, maar dit was echt vies. Ook rook de handdoeken naar rook en het leek alsof de kamer al een tijdje niet gereinigd was. Ik vond mijn verblijf dit keer echt niet leuk.

6

Pari

Gezin met kinderen
17 juli 2025

“Aangenaam”
  • De kamer was ruim en schoon.
  • Het personeel had geen duidelijk antwoord op iets. Alles moesten ze aan andere collega's vragen die op dat moment niet aanwezig waren.

10

Aishwarya

Jong stel
16 juli 2025

“Uitzonderlijk”
  • Het is zeer uniek en prachtig.

7

Christian

Jong stel
15 juli 2025

“één smet maakte dat ik niet terug wilde komen”
  • de voorzieningen waren fantastisch, vooral het ontbijt.
  • Verschillende outlets dan die in de Verenigde Staten. U moet altijd enige producten te koop hebben en op voorraad houden voor uw reizigers. Ik ben gescheiden van mijn partner. Toen ik de receptie belde om mij door te verbinden met kamer 806, wist hij niet hoe dat moest. Hij weigerde ook om naar boven te gaan en het zelf te controleren. Ik was zeker gestrest en maakte me zorgen om haar veiligheid. Hij was nutteloos en leek erg nieuw. Ik geef hem geen blaam. Uw gebrek aan training van het personeel is evident. Laat ongetrainde medewerkers niet alleen.

8

Raymond

Jong stel
10 juli 2025

“het is in orde”
  • Ik vond het prettig dat het verschillend was en de douche in de kamer was goed.
  • Dat onder het bed niet was schoongemaakt. We vonden een nieuw condoom en rode rozenblaadjes onder het bed.

8

Stephanie

Gezin met kinderen
9 juli 2025

“Ideaal voor een korte break.”
  • Ontbijt was goed en gevarieerd. Dranken in de bar, redelijk geprijsd en comfortabele omgeving. Kamer zeer comfortabel met zware gordijnen om het licht buiten te houden. Verlichting goed. Hoewel er een drukke autosnelwegkruising buiten is, is het verkeer niet te horen. 15 minuten lopen naar het treinstation om de metro naar de stad te nemen voor een prijs van ongeveer £5,00 of er is ook een bushalte in de buurt. Parkeren is goed voor 16 euro per bezoek. Jumbo-supermarkt op 10 minuten lopen.
  • Adviezen en informatie over lokale taxi's, transport, winkels, activiteiten en een 'wat te doen'-gids zouden nuttig zijn.

8

Roxanne

Jong stel
9 juli 2025

“Zeer aangenaam en ik zou zeker nog eens bezoeken!”
  • De locatie was uitstekend voor de luchthaven, het stadscentrum en het Ziggo Dome.
  • Als ik iets moet zeggen, zou ik zeggen dat ik het niet prettig vond dat er twee eenpersoonsbedden tegen elkaar zijn geschoven om een tweepersoonsbed te creëren, maar verder was het een geweldig verblijf!

10

Robbie

Groepsreizigers
6 juli 2025

“Fantastisch hotel, ik zou zeker weer verblijven, het treinstation is ook aan het einde van de straat!”
  • Zeer schoon en modern, de douche in het midden van de kamer was geweldig, het was alleen jammer dat ik de kamer deelde met mijn vriend in plaats van met een aantrekkelijke vrouw!
  • geen enkel punt van kritiek

8

Jane

Alleenreiziger
5 juli 2025

“Het voldeed aan al mijn verwachtingen.”
  • Ik was blij met de pendeldienst. Mijn man was in AMC en het heeft me tijd en geld bespaard.
  • Meer Engelstalige kanalen. Lijst van kanalen.

8

Anonymous

Groepsreizigers
5 juli 2025

“was in orde, ik denk dat het ontbijt bij de prijs inbegrepen had moeten zijn.”
  • gebouwen vorm, douche, kamer
  • eenpersoonsbedden bij elkaar geschoven terwijl er werd aangegeven dat het een tweepersoonsbed was, geen koelkast, een kaart nodig om naar elk niveau te gaan.

4

Jo

Zakenreiziger
3 juli 2025

“Teleurstellend”
  • alles was schoon
  • Ik had het gevoel dat ik een hotel binnenstapte dat betrokken was bij drugshandel. Ik moest alles vooraf betalen, er kon niets aan mijn creditcard of de kamer worden toegevoegd. Het personeel vroeg me een gedragscode te ondertekenen die duidelijk was opgesteld op basis van eerdere ervaringen met drugshandel. Het was een volledig andere ervaring in vergelijking met andere Fletcher-hotels. ;(

9

Al

Jong stel
28 juni 2025

“Heel mooi modern hotel.”
  • Ik hield van het ontwerp van de kamer, inclusief de originele douchpod. De bedden waren comfortabel. Prettige koffiemachine. Het vriendelijke personeel was zeer gastvrij bij het inchecken.
  • We hadden liever een tweepersoonsbed gehad in plaats van twee losse bedden die tegen elkaar zijn geschoven. Daarnaast is het hotel een beetje lopen van het metrostation. Maar verder is het een heel mooi hotel. Waarschijnlijk zou het handiger zijn als we met de auto waren.

9

Nicolae

Gezin met kinderen
28 juni 2025

“Uitstekende locatie en goede prijs.”
  • locatie, kamer en restaurantuitzichten. Ook waren de medewerkers over het algemeen uitstekend, zeer behulpzaam.
  • Onder de bedden was het erg vuil. Ook het ontbreken van minibarretjes was een probleem.

8

Steven

Zakenreiziger
27 juni 2025

“Zeer goed”
  • Gemakkelijke locatie. Bijzondere interieur.
  • Inchecken lijkt altijd pijnlijk traag te gaan.

5

Anonymous

Jong stel
25 juni 2025

“niet weer”
  • De faciliteit
  • Het personeel in de bar en lounge leek niet op de gasten gericht te zijn. Ik heb mijn dinerreservaties daarom geannuleerd. De prijzen in de app om te bestellen en de uiteindelijke prijzen waren niet gesynchroniseerd. Zelfs tijdens het ontbijt was het personeel niet klantgericht. Meerdere zeepdispensers waren leeg, waaronder die in de kamer.

Vraag en antwoord.

Ja, bij Hotels.nl kun je Fletcher Hotel Amsterdam zonder creditcard reserveren. Vooraf betalen is niet nodig en je kunt je reservering meestal gratis annuleren.
Vooruitbetalen is niet verplicht bij het reserveren van Fletcher Hotel Amsterdam via Hotels.nl. Je hebt ook de mogelijkheid om gratis te annuleren.
Hotels.nl rekent nooit boekings- of reserveringskosten, ook niet voor Fletcher Hotel Amsterdam . Bekende Nederlandse aanbieders zoals Hotelspecials, Weekendjeweg en Voordeeluitjes brengen deze extra kosten wel altijd in rekening. Daarom zijn wij veruit het goedkoopst voor een reservering in Fletcher Hotel Amsterdam .
Bij Hotels.nl kun je Fletcher Hotel Amsterdam reserveren met gratis annuleren. Je vindt altijd tarieven waarbij annuleren kosteloos is.
Hotels.nl accepteert iDEAL als betaalmethode voor vooruitbetalingen in Fletcher Hotel Amsterdam , zodat je zonder creditcard eenvoudig kunt reserveren.

Fletcher Hotel Amsterdam ligt 2,8 km van het centrum van Amstelveen.

Fletcher Hotel Amsterdam heeft een restaurant. Neem contact op met het hotel om een tafel te reserveren.

Fletcher Hotel Amsterdam heeft ontbijt beschikbaar voor de gasten. Ontbijt is niet altijd inclusief in de kamerprijs.

Fletcher Hotel Amsterdam heeft familiekamers beschikbaar. Kijk op de website van de accommodatie om deze te reserveren.

For AI Agents: Crawl Destinations, Hotels, and Availability