8.1
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

Bilderberg Garden Hotel Amsterdam

Aanbiedingen doorzoeken


Informatie over de accommodatie


Het Bilderberg Garden Hotel Amsterdam is een luxe vijfsterrenaccommodatie die zich in Amsterdam-Zuid bevindt, aan het pittoreske Dijsselhofplantsoen. Dit gebied kenmerkt zich door een rustige en chique ambiance, en biedt een uitstekende verbinding met zowel culturele als zakelijke attracties. Het hotel ligt op korte afstand van belangrijke locaties zoals het Concertgebouw, het Van Gogh Museum en het Museumplein, waardoor het een strategische uitvalsbasis is voor zowel toeristen als zakelijke reizigers. In de nabijheid zijn ook luxe winkelstraten, zoals de P.C. Hooftstraat en de Cornelis Schuytstraat, waardoor gasten eenvoudig kunnen genieten van de unieke winkelervaringen die Amsterdam te bieden heeft.

De kamers en suites van het Bilderberg Garden Hotel zijn ontworpen met een focus op comfort en luxe, met een inrichting die harmonieus samengaat met de elegante uitstraling van het hotel. De 124 verblijven zijn ruim en voorzien van moderne gemakken zoals luxe bedden, stijlvolle badkamers, flatscreen-tv's en minibar. Gasten hebben de keuze uit verschillende kamertypes, waaronder deluxe kamers en suites, die stuk voor stuk een rustige omgeving bieden om te ontspannen na een drukke dag in de stad. Extra faciliteiten zoals gratis WiFi, een moderne fitnessruimte en vergaderfaciliteiten met de nieuwste technologieën ondersteunen zowel de zakelijke als de recreatieve behoeften van de gasten.

Culinaire ervaringen worden verzorgd in restaurant De Kersentuin, waar gasten kunnen genieten van verfijnde gerechten bereid met seizoensgebonden ingrediënten. Het restaurant is ideaal voor zowel zakelijke diners als intieme maaltijden. Daarnaast is er een bar aanwezig waar bezoekers kunnen ontspannen met een drankje. Het hotel biedt ook parkeergelegenheid met een beveiligde service, wat bijzonder waardevol is in het drukke Amsterdam. Met deze combinatie van luxe voorzieningen, uitstekende service en een centrale locatie, is het Bilderberg Garden Hotel een betrouwbare keuze voor het onderkomen tijdens uw verblijf in de Nederlandse hoofdstad.



Faciliteiten in Bilderberg Garden Hotel Amsterdam

Eten en drinken
  • Bar
  • Lunchpakket
  • Ontbijt
  • Restaurant
  • Roomservice
Service
  • Autoverhuur
  • Bagage-opslag
  • Kinderopvang
  • Schoenpoetsmachine/-set
  • Stomerij
  • Strijkservice
Badkamer
  • Bad of douche
  • Badjas
  • Douche
  • Haardroger
  • WC
Slaapkamer
  • Airconditioning
  • Balkon of Terras
  • Bureau
  • Eigen badkamer
  • Flatscreen televisie
  • iPod docking station
  • Kluis
  • Minibar (exclusief)
  • Patio
  • Radio
  • Strijkvoorzieningen
  • Telefoon
  • Terras
  • Ventilator
  • Vloerbedekking
  • Wekdienst/ wekker
  • WiFi
  • Zithoek
Woon gedeelte
  • Airconditioning
  • Koffiezetapparaat
  • Strijkijzer
  • Verwarming
Internet
  • Gratis Wifi
  • Internet
  • Internet
Parkeren
  • Openbaar Parkeren
  • Parkeerplaats
Electrische auto
  • Elektr. auto oplaadpunt
Diensten receptie
  • 24-uurs receptie
  • Conciërgeservice
  • Excursiebalie
  • Ticketservice
Schoonmaak service
  • Wasservice
Zakelijke faciliteiten
  • Business center
  • Computer (openbaar)
  • Vergaderzaal
Wellness
  • Fitnessruimte
  • Massagekamer
Extra bed voor Kinderen
  • Babybed
  • Kinderen/extra bedden
Fietsen
  • Fietsverhuur
Algemeen
  • Green Key certificaat
  • Lift
  • Lounge
  • Valutawissel
  • Verwarming
Buiten
  • Terras
  • Tuin

In de omgeving

Parkeergarage
  • P10 1.1 km
  • Strawinskylaan 1.2 km
  • P9 1.2 km
  • Q-Park Byzantium 1.2 km
  • P1 Stadionplein 1.3 km
  • Hirschgebouw 1.4 km
  • Parkbee Overtoom, voetgangersingang 1.4 km
  • Heinekenplein 1.4 km
Restaurant
  • Kersentuin 23m
  • Roberto's Restaurant 169m
  • Vanderveen 350m
  • Brooks 409m
  • Oud-Zuid 417m
  • Bella Vista 424m
  • New China City 429m
  • Gauchos Grill 441m
Museum
  • Moco Museum 985m
  • Diamant Museum Amsterdam 1.1 km
  • Levend Paardenmuseum 1.1 km
  • Rembrandts Amsterdam Experience 1.4 km
  • Max Euwe 1.4 km
  • Heineken Experience 1.4 km
  • Pijpenkabinet 1.6 km
  • Museum De Dageraad 1.7 km
Toeristische attractie
  • Blue Boat 1.3 km
  • Blue Boat 1.3 km
  • Olympiahuis 1.4 km
  • Amsterdam canal cruises 1.4 km
  • Canal Cruise 1.4 km
  • Lovers canal Cruises 1.5 km
  • Amsterdam Hop on Hop Off 1.7 km
  • The Fault In Our Stars Bench 2 km
Treinstation
  • De Pijp 1.2 km
  • Zuid 1.3 km
  • Amsterdam Zuid 1.4 km
  • Vijzelgracht 1.6 km
  • Europaplein 1.6 km
  • Amstelveenseweg 1.8 km
  • Station RAI 1.8 km
  • Amsterdam RAI 1.9 km

8.1

Beoordeeld door: 515 gasten.

10

Elaine

Gezin met kinderen
11 augustus 2025

“We waren zeer tevreden met onze online keuze voor dit hotel.”
  • Het personeel is zeer behulpzaam. De locatie van het hotel is zeer rustig en aantrekkelijk. Uitstekende tramverbindingen in de buurt naar de stad en op loopafstand van het prachtige Vondelpark.
  • Niet genoeg ruimte voor onze bezittingen. Slechts één klein la en een paar hangers. Gedwongen om uit koffers te leven.

7

Toni-84

Alleenreiziger
11 augustus 2025

“Goed”
  • - De locatie en netheid van het hotel/de kamer waren zeer goed. - Ook een goed ontbijt en een goede grootte van de slaapkamer.
  • - Ik had een eenvoudige vraag om een stekkeradapter (VK naar EU), maar mij werd verteld dat ik er een van het hotel moest kopen voor eenmalig gebruik. Dit was tegen een prijs van 15 euro! De receptiemedewerkers hadden klantvriendelijker kunnen zijn in hun benadering.

10

Innes

Zakenreiziger
2 augustus 2025

“zeer schoon en comfortabel.”
  • Sfeer
  • n.v.t.

3

Frank

Alleenreiziger
1 augustus 2025

“Geen 5-sterren.”
  • De slaapkamer was zeer goed.
  • Ik weet niet wie hotels in Amsterdam beoordeelt. Dit hotel is absoluut geen 5-sterrenhotel. Het zou niet gelijkwaardig beoordeeld moeten worden als andere zeer goede 5-sterrenhotels in Amsterdam waar ik heb verbleven. Ik reis al vele jaren en weet wat ik kan verwachten van een 5-sterrenaccommodatie. Dit hotel heeft geen deurpersoneel, geen conciërge, en de lobbyservice bestaat uit een automaat. Ik arriveerde vroeg en kreeg een twin kamer aangeboden, wat ik niet had geboekt of wilde. Ik weigerde en werd verteld dat ik om 15.00 uur terug moest komen voor inchecken. Ik begrijp dat kamers mogelijk nog niet klaar zijn, maar elke fatsoenlijke hotel zou voorstellen om in de lounge te wachten, een kopje koffie te drinken, enzovoorts. Maar nee. De receptionist zei in wezen: ga maar weg en kom om 15.00 uur terug. Echt geen goede ervaring.

10

Amy

Jong stel
29 juli 2025

“Uitstekend”
  • We hebben enorm genoten van ons verblijf. De kamer was zeer ruim, het bed en de kussens waren erg comfortabel, het personeel was behulpzaam en de locatie was handig en rustig.
  • Niets eigenlijk, maar de tapijten en meubels hebben een beetje vernieuwing nodig.

10

Nicola

Jong stel
25 juli 2025

“Uitstekend”
  • Het hotel was uitstekend. Locatie, personeel en kamers waren allemaal geweldig. Ik kan het niet hoog genoeg aanbevelen.

3

Jiří

Jong stel
23 juli 2025

“Niet geweldig, niet slecht, maar nooit meer.”
  • De kamer was mooi en comfortabel, het ontbijt was goed maar niets bijzonders - de selectie was vrij basis, niets extra's. De locatie van het hotel is really prettig en niet zo ver van het stadscentrum.
  • Het incheckproces was vreselijk - de slechtste ervaring ooit. We moesten onmiddellijk tijdens het inchecken betalen. Ik ben er al jaren aan gewend om via mijn Apple Watch of iPhone te betalen - overal en altijd. Ik heb nooit problemen ervaren met deze betaalmethoden - in Japan, in China, overal in Europa werkt het, maar hier niet. De kaartlezer werkte niet (ondanks dat deze een draadloze functie had); we hebben ongeveer 10 keer geprobeerd te betalen, maar zonder succes. Klanten aan de andere balies hadden hetzelfde probleem, maar het personeel gaf er geen blijk van zich iets aan te trekken - "Kun je niet betalen? Dat interesseert me niet - ga ergens anders heen, want ik ga je niet helpen, sorry. Volgende klant, alstublieft!" Het was onbeleefd. We hadden gelukkig tenminste 1/3 van het totale bedrag contant, zodat we in ieder geval iets konden betalen. 30 minuten na de accommodatie belde de telefoon op de kamer - de hotelmanager wachtte op me bij de receptie "om de situatie op te lossen". Toen ik hem ontmoette, hield hij een papier met een IBAN-code vast en legde hij uit dat ik de rest van 2/3 onmiddellijk via een bankoverschrijving moest betalen. Geen "Sorry voor de situatie", geen inspanning of empathie om de situatie nog te redden (klantgerichtheid). Gelukkig gebruik ik Revolut, zodat ik geld van daar kon overmaken; anders waren er geen geldautomaten in de buurt en had ik geen andere mogelijkheid om te betalen. Dit incheckproces was de slechtste klantervaring die ik ooit in een hotel ter wereld heb ervaren (2-sterrenhotel ervaring).

8

Anna

Jong stel
22 juli 2025

“Goed verblijf”
  • Goede locatie, een paar gratis drankjes in de minibar, verrassingsfles prosecco bij aankomst.
  • Geen conditioner, meer personeel nodig, vrij eenvoudig maar goed voor de prijs, geen tuinuitzicht gekregen zoals gevraagd.

8

Onur

Jong stel
21 juli 2025

“Zeer goed”
  • Mooi nieuw hotel, goed voor accommodatie.
  • Ver weg van het algemene stadscentrum en voorzieningen.

4

Wincy

Jong stel
21 juli 2025

“Het is 10 minuten lopen naar elke bestemming.”
  • Het is schoon en het personeel is vriendelijk. Echter, ik had een suite geboekt, maar het bleek een combinatie van 2 kamers te zijn. Ze hebben me naar een andere kamer verplaatst, maar de extra kamerkosten zijn niet terugbetaald. Daarop heb ik het hotel verlaten voor een ander hotel.
  • Ik ben mijn Lululemon sportbroek daar kwijtgeraakt, zeer teleurgesteld.

4

Wojciech

Zakenreiziger
19 juli 2025

“Teleurstellend”
  • Personeel was vriendelijk. Ik vond het ontbijt prettig. Zeer comfortabel bed. Grote kamer, het was op de executive verdieping.
  • Oude uitstraling, vreemde (wat muffe) geur in de kamer. Het toilet was niet schoon toen ik aankwam, de wastafel was verstopt (het water liep heel langzaam weg). Na opmerkingen hebben ze het gerepareerd. Het zou een 5-sterrenhotel moeten zijn, maar het kwam zelfs niet in de buurt van 5 sterren. Ik heb in 3-sterrenhotels verbleven die er beter uitzagen. De startende en landende vliegtuigen hebben me om 7 uur wakker gemaakt. Ze hebben een borg van mijn kaart afgeschreven en ik heb op donderdag uitgecheckt, maar de maandag daarop is het geld nog steeds geblokkeerd. Het is simpelweg niet de moeite waard voor het geld. Zoek beter een ander hotel.

3

Ricardo

Jong stel
16 juli 2025

“geweldige locatie van het hotel, slechte schoonmaak en koude en luidruchtige kamer”
  • locatie, grootte van de kamer
  • De kamer was koud, de schoonmaak was laat en niet goed uitgevoerd.

2

Shayma

Jong stel
16 juli 2025

“Zeer slecht”
  • Er was niemand om de handdoeken te bezorgen. Er kwam niemand voor de roomservice voor een tandenborstel als je die nodig hebt! Ook de sfeer was slecht!

10

Sujith

Vriendengroep
14 juli 2025

“Uitzonderlijk”
  • Zeer schoon en georganiseerd.

10

I-m-r-a-n

Jong stel
6 juli 2025

“Uitzonderlijk”
  • Uitstekende sfeer en een zeer vriendelijk personeel!

9

Patricia

Jong stel
5 juli 2025

“Geweldig! Elke tijd weer!”
  • Hoewel het hotel ouder is, is ALLES absoluut nieuw en in perfecte staat. Het personeel is EXTREEM vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt is UITSTEKEND en daarom de prijs waard.
  • Over het hotel was alles perfect. Als er één klein puntje van aandacht is, dan is het de afstand tot de stad - het is te ver om te lopen, maar met de fiets of tram is het gemakkelijk en snel te bereiken. De grote musea zijn echter op loopafstand, ongeveer 6-8 minuten.

10

Jack

Jong stel
5 juli 2025

“Aanrader”
  • De bedden zijn zeer comfortabel, het ontbijt is zeer goed en het hotelpersoneel is vriendelijk.

6

Stefania

Alleenreiziger
3 juli 2025

“Aangenaam”
  • Schoon, goede positie.
  • Voor de prijs is de lobby absoluut niet uitnodigend! Zelfs geen fles water, vaak ontbrekende koffie of melk pads! Gewoon acceptabel, maar de prijs te hoog!

6

James

Zakenreiziger
29 juni 2025

“OK, maar geen 5 sterren!”
  • De kamer had een goede grootte, was schoon en goed uitgerust.
  • Het incheckpersoneel was een stagiair. Ik begrijp dat mensen moeten leren, maar de dame gaf aan dat de eerste kosten op mijn creditcard geen kosten waren, maar een blokkering van het bedrag. Toen ik uitcheckte, ontdekte ik dat dit niet klopt, waardoor ik verlies zal lijden op de terugbetaling door een andere wisselkoers: irritant. Daarnaast was er geen gratis flesjes water in de kamer: ongebruikelijk voor een vermeend 5-sterrenhotel.

7

Xiaoming

Zakenreiziger
28 juni 2025

“Het is gewoon acceptabel om te verblijven, aangezien het niet zo duur is.”
  • De locatie was in orde.
  • De badkamer was te klein. Als vijfsterrenhotel heeft niemand mij geholpen met het dragen van mijn bagage bij het in- en uitchecken. Het is de eerste keer dat ik met deze situatie te maken krijg.

4

Johan

Zakenreiziger
27 juni 2025

“Teleurstellend”
  • De kamer was zeer slecht schoongemaakt en vrij vuil.

8

Richard

Zakenreiziger
20 juni 2025

“Zeer goed”
  • kamer, ontbijt, personeel
  • waterdruk voor douche

5

Tamas

Zakenreiziger
18 juni 2025

“Mooi hotel, vriendelijk en behulpzaam personeel, goed restaurant, maar een zeer koude kamer en badkamer.”
  • Vriendelijk en ondersteunend personeel, goede locatie, goed restaurant.
  • Temperatuur van de kamer - extreem koud voor mij, ik ben ziek naar huis teruggekeerd.

8

Ian

Jong stel
14 juni 2025

“locatie locatie locatie weg van de drukte”
  • Ik hield van de locatie en de faciliteiten van het hotel - hoewel de 5-sterren beoordeling niet correct is - waar voor je geld, schoon, comfortabel in een residentiële omgeving omringd door parken, prachtige straatinrichting, luxe winkelen en een geweldige keuze aan restaurants, enzovoort.
  • Het hotel vraagt om een borgsom die u vooraf betaalt. In ons geval bedraagt deze extra €300, welke wordt terugbetaald wanneer u vertrekt. Het kan tot 5 werkdagen duren voordat het bedrag op uw rekening staat.

9

Vinters

Jong stel
13 juni 2025

“Zeer mooie gebouwen in de omgeving.”
  • Prachtige locatie.

10

Veronica

Vriendengroep
11 juni 2025

“We konden fietsen rechtstreeks bij het hotel huren, we hebben in hun restaurant gegeten, wat heerlijk was, en we waren aan het wandelen.”
  • De buitenkant zag er een beetje oud uit en we maakten ons zorgen toen we aankwamen, maar het interieur is volledig gerenoveerd en de kamers waren uitstekend.
  • niet van toepassing

10

Jeffrey

Gezin met kinderen
10 juni 2025

“Uitzonderlijk”
  • De kamer was perfect. Het personeel was van topklasse, van de receptie tot de schoonmaakdienst. Een van de medewerkers (ik zou willen dat ik haar naam wist, zodat ik haar kan erkennen) was zo behulpzaam bij het regelen van alles wat we nodig hadden om ons verblijf geweldig te maken.
  • De enige storing die we tegenkwamen, was de e-tablet in de kamer (gebruikte voor het benaderen van hotelvoorzieningen). Bij het bestellen van de roomservice via de tablet leek het niet door te komen of er werd niet regelmatig gecontroleerd, waardoor we uiteindelijk de telefoontoestel in de kamer moesten gebruiken om de bestellingen te bevestigen. Een klein minpuntje op een anderszins onberispelijk geheel.

8

Henry

Zakenreiziger
9 juni 2025

“Prachtig hotel in het midden van de stad.”
  • Gelegen op een zeer rustige locatie in Amsterdam. Netjes ingerichte faciliteiten, heerlijk eten en zeer beleefd personeel.
  • Niets echt.

10

Monique

Groepsreizigers
9 juni 2025

“Heel fijn hotel, we komen vaker.”
  • De kamer was schoon en groot genoeg, en we hielden van de locatie dichtbij de Cornelis Schuytstraat.

7

Kira

Jong stel
8 juni 2025

“Goed”
  • Badkamer en douche. Grootte van de kamer.
  • Kamer een beetje verouderd. Vloerbedekking van wand tot wand.

Vraag en antwoord.

Ja, bij Hotels.nl kun je Bilderberg Garden Hotel Amsterdam zonder creditcard reserveren. Vooraf betalen is niet nodig en je kunt je reservering meestal gratis annuleren.
Vooruitbetalen is niet verplicht bij het reserveren van Bilderberg Garden Hotel Amsterdam via Hotels.nl. Je hebt ook de mogelijkheid om gratis te annuleren.
Hotels.nl rekent nooit boekings- of reserveringskosten, ook niet voor Bilderberg Garden Hotel Amsterdam. Bekende Nederlandse aanbieders zoals Hotelspecials, Weekendjeweg en Voordeeluitjes brengen deze extra kosten wel altijd in rekening. Daarom zijn wij veruit het goedkoopst voor een reservering in Bilderberg Garden Hotel Amsterdam.
Bij Hotels.nl kun je Bilderberg Garden Hotel Amsterdam reserveren met gratis annuleren. Je vindt altijd tarieven waarbij annuleren kosteloos is.
Hotels.nl accepteert iDEAL als betaalmethode voor vooruitbetalingen in Bilderberg Garden Hotel Amsterdam, zodat je zonder creditcard eenvoudig kunt reserveren.

Bilderberg Garden Hotel Amsterdam ligt 2,8 km van het centrum van Amsterdam.

Bilderberg Garden Hotel Amsterdam heeft een restaurant. Neem contact op met het hotel om een tafel te reserveren.

Bilderberg Garden Hotel Amsterdam Heeft een eigen fitness ruimte.

Bilderberg Garden Hotel Amsterdam heeft een eigen parkeerplaats voor de gasten. Gebruik is meestal op eigen risico. Er kunnen kosten verbonden zijn aan het parkeren.

Bilderberg Garden Hotel Amsterdam heeft ontbijt beschikbaar voor de gasten. Ontbijt is niet altijd inclusief in de kamerprijs.