WestCord Art Hotel Amsterdam  - Amsterdam
WestCord Art Hotel Amsterdam
WestCord Art Hotel Amsterdam
WestCord Art Hotel Amsterdam
WestCord Art Hotel Amsterdam
Alle foto's
8.7
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

WestCord Art Hotel Amsterdam

Aanbiedingen doorzoeken


Informatie over de accommodatie


In WestCord Art Hotel Amsterdam gaan comfort en design hand in hand. Design is tevens het kernwoord voor de openbare ruimtes van het hotel. De kleurencombinatie rood, paars en grijs en enkele glazen elementen zorgen voor een gedurfd geheel. Het hotel beschikt over een unieke kunstcollectie van Herman Brood, waaronder schilderijen maar ook bijzondere items; zijn agenda, de laatste fles drank met vingerafdrukken, de laarsjes die hij droeg en een bespoten motor. Al deze artikelen zijn mooi tentoongesteld in vitrines.

In de ochtend wordt in het restaurant het ontbijt geserveerd, van 07:00 tot 10:00 uur en in het weekend tot 11:00 uur. The Art Brasserie, met haar aangename, artistieke sfeer, is dagelijks geopend voor een a la carte ontbijt, koffie, lunch, borrel en diner. U heeft er een prachtig uitzicht op het openbare openluchtzwembad en de tuinen. Op warme dagen kunt u ontbijten op het terras.

WestCord Art Hotel Amsterdam ligt in het stadsdeel Westerpark, aan de rand van Amsterdam. Vanuit het hotel bent u binnen tien minuten in hartje Amsterdam, met de auto of de bus. Daar vindt u alle interessante bezienswaardigheden, restaurantjes en leuke winkels. Nabij het hotel ligt het Cultuurpark Westergasfabriek. Op dit voormalige fabrieksterrein worden vaak evenementen georganiseerd. Ook zijn er enkele uitgaansgelegenheden en kantoren gevestigd.



Faciliteiten in WestCord Art Hotel Amsterdam

Eten en drinken
  • Bar
  • Brasserie
  • Frisdrank automaat
  • Lunchpakket
  • Ontbijt
  • Restaurant
  • Roomservice
  • Snack automaat
Service
  • Bagage-opslag
  • Groepen
  • Schoenpoetsmachine/-set
  • Stomerij
  • Strijkservice
Badkamer
  • Bad of douche
  • Douche
  • Haardroger
  • Inloopdouche
  • WC
Slaapkamer
  • Airconditioning
  • Bureau
  • Eethoek
  • Eigen badkamer
  • Extra groot bed
  • Flatscreen televisie
  • Geluiddichte kamer
  • Kluis
  • Koelkast
  • Magnetron
  • Ramen die open kunnen
  • Strijkvoorzieningen
  • Telefoon
  • Vloerbedekking
  • WiFi
  • Zithoek
Woon gedeelte
  • Airconditioning
  • Kabeltelevisie
  • Koffiezetapparaat
  • Strijkijzer
  • Verwarming
Internet
  • Gratis Wifi
  • Internet
  • Internet
Parkeren
  • Parkeerplaats
Electrische auto
  • Elektr. auto oplaadpunt
Diensten receptie
  • 24-uurs receptie
  • Conciërgeservice
  • Excursiebalie
  • Ticketservice
Schoonmaak service
  • Wasservice
Zakelijke faciliteiten
  • Business center
  • Computer (openbaar)
  • Vergaderzaal
Wellness
  • Buitenzwembad
Extra bed voor Kinderen
  • Kinderen/extra bedden
Fietsen
  • Elektr. fiets oplaadpunt
  • Fietsverhuur
Algemeen
  • Bruidssuite
  • Feestzaal
  • Green Key certificaat
  • Lift
  • Lounge
  • Verwarming
Toegangkelijkheid
  • Anti-allergene kamers
  • Familiekamers
Gehandicapen toegang
  • Rolstoeltoegankelijke kamers
Buiten
  • Terras
  • Tuin

In de omgeving

Parkeergarage
  • Parkbee van Limburg Stirum Straat 1.1 km
  • Willemspoort 1.4 km
  • Parking Tetterode 1.4 km
  • Haarlemmerdijk 1.5 km
  • IJdock 2 km
  • P+R Bos en Lommer 2.2 km
  • Westerlijke K+R Amsterdam Centraal 2.5 km
  • P1 Parking Amsterdam Centraal 2.5 km
Restaurant
  • Westergasterras 637m
  • A-Fushion 661m
  • Mossel & Gin 707m
  • Morris & Bella 739m
  • Pinsa's 753m
  • Smelt 769m
  • Bar Cocovin 777m
  • Cantine de Caron 790m
Museum
  • Museum Het Schip 457m
  • Pianola Museum 1.9 km
  • STRAAT 2 km
  • Electric Ladyland 2.1 km
  • Amsterdam Cheese Museum 2.1 km
  • Amsterdam Tulip Museum 2.1 km
  • Theo Thijssen Museum 2.2 km
  • Embassy of the Free Mind 2.3 km
Toeristische attractie
  • Fabrique des Lumières 792m
  • Blast Galaxy 2 km
  • IJ-Hallen 2.1 km
  • Flagship Amsterdam 2.2 km
  • This is Holland 2.5 km
  • Lovers Canal cruises/ Hop on Hop Off 2.5 km
  • Stromma Hop on Hop off 2.5 km
  • Canal Cruise 2.5 km
Treinstation
  • Isolatorweg 1.2 km
  • Station Sloterdijk 2 km
  • Amsterdam Sloterdijk 2.1 km
  • De Vlugtlaan 2.5 km
  • Centraal Station 2.7 km
  • Amsterdam Centraal 2.7 km
  • Centraal Station 2.8 km
  • Jan van Galenstraat 3.2 km

8.7

Beoordeeld door: 496 gasten.

7

Mark Tijssen


maandag 24 oktober 2016

“Herman Borrd Gallerie”
  • De kamer was erg goed en luxe
  • hoewel het hotel uniek is vanwege de verzameling werken van Herman Brood, mist het hotel warmte en gezelligheid. Dit werd helaas niet goedgemaakt door b.v. hartelijke receptionistes. Hierdoor is de prijs kwaliteit verhouding zoek.

9.4

Niels Wendy


dinsdag 21 juli 2015

“Zeer goed hotel”
  • Ligging service
  • Geen

9

Business reiziger


vrijdag 29 mei 2015

“4-sterren overnachting dicht bij centrum”
  • Lichte, grote kamer Mooie badkamer met ligbad en douche Ligging van het hotel centrum goed en snel bereikbaar Kamer in een rustig deel van het hotel Snel en probleemloos in- en uitchecken Gezellige bar restaurant uitstekend eten

9.2

N.N.


donderdag 14 mei 2015

“Nice business stay close to the town center”
  • The large and lofty room Bathroom with bath and shower The service in the hotel Parking garage under the building Very pleasant bar and restaurant. You can sit where you want Nice terrace with plenty of sun Close to the city center
  • Nothing

9.2


donderdag 30 april 2015

“Prima zakelijke overnachting nabij Centrum”
  • Ruime kamer, zeer comfortabel ingericht Rustige kamer Mooie badkamer met luxe inloop douche Service, beleefd en snel handelende medewerkers Eenvoudig en snel in- en uitchecken goed en gezellig eten, ook daar prima bediening Eigen parkeer kelder
  • Geen

8.8

DM - AC


woensdag 15 april 2015

“Betaalbare Junior Suite dicht bij het centrum”
  • Zeer ruime en goed ingerichte kamer Apart en rustig gedeelte van het hotel Uitstekend bed Badkamer met bad en douche Gescheiden toilet
  • In- en uitchecken verliep wat traag

7.2

Mieke Velthof


maandag 23 maart 2015

  • Dat we met zijn vieren in een kamer konden slapen en zijn. Dat is gezellig en makkelijk.
  • Kreeg de indruk dat we ook zonder opgave vooraf, dus ook zonder te hoeven betalen, van het ontbijt gebruik hadden kunnen maken. Er werd geen kamernummer of iets dergelijks gevraagd.

8.8

T.H.


donderdag 19 maart 2015

  • Nette schone kamer, vriendelijk personeel.
  • Klein vlekje op de bank maar niets ernstigs.

7.8

Mjlm Nouwen


maandag 19 januari 2015

8.4

A.G. Steegstra


dinsdag 23 december 2014

“aangenaam verrast”
  • eigenlijk alles, We waren te vroeg (3 uren) en wilden de auto graag alvast parkeren. dit was geen enkel probleem de receptioniste controleerde gelijk ff onze kamer, deze bleek al schoon te zijn. We mochten er gelijk in, heerlijk die vriendelijke soepele positiviteit. De fam.kamer was werkelijk schitterend, goede stevige bedden mooie ruime glazen douche bad ruimte. en een nette aparte kinderslaapkamer en verder alles wat je normaal ook in een goede hotelkamer aantreft. Genoeg stopcontacten schak
  • Parkeer garage is een beetje krap en steil en niet goedkoop. Maar ja het is wel Amsterdam dus dat kun je verwachten.

7.4

M.T.G. Ammerlaan - Janmaat


zondag 9 november 2014

“Uitstekend hotel”
  • De medewerkers waren vriendelijk en attent
  • Geen

8.4

K Crucq


zaterdag 25 oktober 2014

8.6

G.H. de Looijer


maandag 4 augustus 2014

“Vriendelijkheid alom.”
  • Dicht bij het centrum en toch rustig. Het zwembad. Openbaar vervoer voor de deur. De vriendelijkheid en de behulpzaamheid van het personeel.
  • Geen.

9.2

Peter Van Camp


woensdag 4 juni 2014

“Stijlvol luxe hotel ”
  • De ontvangst en de manier waarop we behandeld zijn door de mensen van de receptie was uitmuntend en een voorbeeld voor andere receptie-medewerkers in andere hotels. Vriendelijk,behulpzaam en beleefd.
  • Eigenlijk niets negatiefs.

10

Hermans


woensdag 22 januari 2014

“Tot rust komen en het leeg maken van mijn geestelijke harde schijf”
  • Vriendelijk en behulpzaam medewerkens. vlak bij openbaar vervoer. Heerlijk onbijt met veel keus.
  • kan er geen bedenken

7.6

van Zanten


maandag 20 januari 2014

7.6

Rene


zondag 8 december 2013

  • outlook hotel top, zeer mooi, modern
  • was en bleef koud op de kamer

4

van summeren


zaterdag 16 november 2013

“Kost niks, maar dan heb je ook niks”
  • Schone badkamer, dichtbij een NS station
  • Veel te kleine kamer. Ongezellig ingericht. Weinig faciliteiten en erg gehorig (metro). Erg aanwezige geur van wiet en joints in ontvangstruimte en liften

8.2

Burg


vrijdag 18 oktober 2013

“mooi en luxe hotel met prettige service en prima ontbijt.”
  • ruime kamer, keurig afgewerkt, perfect schoon. Apart toilet, en een heel ruime badkamer met bad én douche. goed ontbijt met bijzonder lekker brood en croissants.
  • ver van het centrum

8.4

van den Brink


woensdag 10 juli 2013

“leuk ingericht comfortabel hotel met supervriendelijk personeel.”
  • ligt in rustige buurt, maar het centrum en genoeg faciliteiten in de buurt
  • parkeren blijft een ding. parkeergarage klein.

7.6

Bonte


maandag 24 juni 2013

“Een mooi, gezellig strak ingericht hotel met goeie service”
  • Zeer, mooie nette kamer. Vriendelijk personeel en alles is goed verzorgd, van horeca tot de kamers. Goeie makkelijke OV verbinding richting de stad.
  • Het uitzicht door het raam was wat minder, maar dit was wel het enigste.

7.8

Ankone


zondag 16 juni 2013

“Prima hotel, modern, mooie kamer, vriendelijke medewerkers”

8.8

Meertens


vrijdag 17 mei 2013

  • Ik heb er alleen maar geslapen, weinig mee gekregen van het reilen en zeilen. Alles zag er prima uit.
  • TV was defect, netjes gebeld om 22.50u, er zou iemad komen, kwam niet. Weer gebeld, toen kwam iemand, kon het probleem niet verhelpen. Hij zou een collega sturen, die kwam niet. Weer gebeld, collega zou komen. Uiteindelijk was het 23.35u, heb ik weer gebeld om te melden dat ik ging slapen en niet meer op de collega wilde wachten.

10

Els en Dirk


zaterdag 30 maart 2013

“Echte aanrader!”
  • Zeer vriendelijk onthaal, afgesloten parking onder het hotel, lekker eten in hotelrestaurant, aangename sfeer en heel toffe bediening, zeer comfortabele kamer, luxueuse badkamer met apart (ruim) toilet, lekker geslapen in een prima bed met voldoende xtra kussens; late uitchecktijd (tot 12u)
  • kan er geen bedenken.

6.2

Fam B.N.


maandag 4 maart 2013

“Kan niet: een kamer met een dun wandje verkopen als viersterrenkamer.”
  • Mooie ruimte kamer, fijne badkamer met bad en douche. Goed verzorgd
  • Kamer 127 is een multi purpose kamer en bleek met slechts een uitneembaar wandje verbonden met de kamer ernaast. De buren die s nachts naar huis belden (op normaal volume) kon ik woordelijk verstaan. Ieder kuchje was verstaanbaar. Heel slecht dit! Moest oordoppen indoen en een muziekje op mn ipod opzetten om te kunnen slapen. Dit kan niet in een hotel dat kamers verkoopt met 4 sterren.

8.6

visser


donderdag 3 januari 2013

“zeer net hotel”
  • De XL Kamer was super lekker ruim en heel relax . tv was top en de sofa was mega top heel schoon en personeel was aardig en behulpzaam. de ligging vond ik ook super is 8 min van het centrum af en er rijden 5 stads bussen per uur.
  • De gastheer van het avond buffet bij oudjaars avond was niet bepaald vriendelijk zelf tot het botten aan toe,maar goed dat is dan maar een persoontje. het matras was wat matig niet voor mij dat was te doen maar voor mijn zwangere vrouw ( van 34 weken) was dat niet te doen. aan gegeven helaas kon men daar niks aan veranderen.

10

Derby


maandag 31 december 2012

“luxe verblijf met een gunstige ligging”
  • aardig personeel, goede roomservice, perfecte hygiëne. Zeer zeker voor herhaling vatbaar!
  • werkelijk geen

8.2

van gelder


vrijdag 23 november 2012

“goed , erg schoon hotel met vriendelijk personeel .”
  • Mooie kamer , schoon en fijne bedden en veel ruimte. Goede thee en koffie mogelijkheden. Vriendelijke receptie medewerkers. Erg rustig . Goede busverbinding vanaf centraal station. Heel geslaagd verblijf .
  • Schoonmaakster kwam al om 8.30 op de deur kloppen om schoon te maken. Waterkoker lekte en douchewater liep niet goed weg. Ontbijt vrijprijzig.

9

Anoniem


zaterdag 17 november 2012

“Perfect hotel om ons eerste jaar samen te vieren! ”
  • Wij hebben een heerlijke tijd gehad! Super fijne kamer, lekkere bedden, bad groot genoeg voor 2 personen, heel aardig personeel. Met 8 min bij Amsterdam Centraal. Ik zeg volgende keer weer!
  • Absoluut geen!

7.8

Severien


maandag 12 november 2012

8.4

Lelieveld


zondag 28 oktober 2012

“Zonder enige twijfel een TOP hotel !!!”
  • Zeer mooie entourage. Kamer was heel smakelijk ingericht.
  • Geen... ik zou er zo weer boeken !!!

9.6

van Druten


maandag 8 oktober 2012

“Mooie hippe grote kamers”
  • Had volgens mij echt een kamer met ontbijt besteld wat achteraf niet bleek te zijn. Tip kijk goed je bevestiging na om teleurstelling te voorkomen.

9.8

Maartje


donderdag 23 augustus 2012

“Perfect!”
  • Gratis upgrade naar een suite. Het was heerlijk!

9.2

kevin


maandag 2 juli 2012

“geweldig hotel”
  • Geweldige kamer. Leuk ingericht
  • Het was niet mogelijk een ontbijt van te voren te reserveren. Maar dat lag aan de website.

7.4


dinsdag 6 maart 2012

“Moderne uitstraling van het hotel”
  • Moderne en leuke aankleding hotel
  • Parkeergarage erg steil naar beneden niet goed voor de bumper van de auto Menu kaart erg sumier

8.8

A.&I.


maandag 5 maart 2012

“Tulips of Amsterdam”
  • Parkeergarage en goede liggen.
  • N.v.t.

6


dinsdag 21 februari 2012

  • ruime bad
  • matrassen waren veel te zacht, sliep niet lekker. Om 10 uur s'ochtends werd er geklopt op de deur en werd deze zomaar open gemaakt. terwijl we tot 12 uur konden uit checken. Later bij de receptie aangegeven dat ik dit niet vond kunnen, enige wat de mevrouw zei was: oow sorry

8.6

Miguel Essers


maandag 10 oktober 2011

“Een prima en verzorgd hotel met goede, snelle verbinding naar centrum.”
  • - mooie en verzorgde kamer - heerlijke bedden - goede ligging t.o.v centrum, goede busverbinding - ontbijt ok - hotel bar ok
  • - behoorlijke vlekken in bedsprei, jammer - bizar klein en slap lepeltje bij het ei â™s morgens - een zacht gekookt ei zou zacht moeten zijn... geen 7 minuten

9.2


vrijdag 19 augustus 2011

“Dagje @ Westcord Art Hotel was super! Echt een aanrader!”
  • Prachtige kamer, erg luxe qua design. Leuke en gezellige restaurant en terras. Heerlijk eten. Hoe je de kamer op de foto ziet, is het in werkelijkheid ook. Ideaal voor een weekend weg of een romantisch avondje met je partner.
  • Op de vloerbedeking zaten vlekken in. Het 'bestellen' van een film lukte niet. ( zogehete Power TV )

8

walter van Laarhoven


donderdag 4 augustus 2011

“aanrader met een klein minpuntje”
  • sfeervolle kamer.goede service
  • ontbijt te duur.beddenmatras voelt plastik aan

6.4


maandag 11 juli 2011

“Viersterrenhotel met driesterren service en idem vriendelijkheid”
  • Mooie kamer, de xxl versie. Tweede slaapkamer, ideaal als je reist met kinderen. Goed donker te maken. Mooie Brood schilderijen en nabij winkels, eettentjes, en centrum op ca. 15 min. met de auto.
  • Als je rustig aan wil doen, kamers worden na 15:00 uur (volgens de info) niet meer schoongemaakt. Echter, het bordje "please clean up our room" hing er al veel eerder. Die was bij terugkomst van de deurpost afgehaald en onder de deur door geschoven. Personeel is niet service gericht. Vooral het restaurant, er werd niet gevraagd of alles naar wens was etc. Een uur met 1 drankje gezeten terwijl ze met z'n allen kussentjes op de stoelen op het terras aan het leggen waren. Driesterren personeel in een viersterren hotel... En er lag glas in en naast bed. Bovendien 2 uur bezig geweest de "on demand" functie op tv te laten werken. Airco is ook niet koud te krijgen.

6.8


dinsdag 28 juni 2011

“Prima kamer en vriendelijk hotelpersoneel”

9

Andries Kuil


maandag 7 februari 2011

“Een uitstekend hotel voor een weekendje Amsterdam”
  • Receptie zeer vriendelijk en behulpzaam. Bar bediening flexibel vwb openingstijden. Service en bediening tijdens het ontbijt op een zeer goed niveau.
  • Vleesbeleg voor de boterham gemiddeld, mag wel iets uitgebreider. Beperkte vruchtenaanbod (ananas) om aan de yoghurt toe te voegen. Op zaterdagavond tot 24.00 uur voor de deur betalen voor parkeren svp dit wijzigen tot 19.00 uur betalen.

7.8


maandag 5 juli 2010

“goed verblijf dankzij goede service en prima kamer”
  • zeer vriendelijk personeel schoon
  • temp.kamer te hoog,ook nadat airco gerepareerd was.

7.4

Miguel Verhavert


dinsdag 29 juni 2010

“Knap hotel net buiten Amsterdam.”
  • Netjes , goed verzorgd, vriendelijke bediening
  • Verluchting in de kamer die aanbleef ; hierdorr is mijn vrouw en kindje terug vertrokken ... LIjkt me beter dat dit volledig kan uitgeschakeld worden. Room service iets te duur.

7.6

T. Koldenhof


vrijdag 28 mei 2010

“voor herhaling vatbaar”
  • Luxe kamer, eigen parkeerplek (tegen betaling) goed ontbijt
  • Kleine menukaart voor diner, weinig keuze

6.2


zaterdag 6 februari 2010

“zakelijk, koude kamer”
  • veilige parkeergarage
  • steenkoude kamer, die bovendien niet warm werd. geslapen met dubbeldekbed ....

7.8

ml


maandag 30 november 2009

“goed hotel voor superprijs”
  • mooie en modern ingerichte kamer. heerlijke douche. mooie prijs. rustige omgeving. goed ontbijt. goede service bij de receptie.
  • duur ontbijt. er zat een kuil in het matras. er hing rooklucht op de gang.

8


maandag 16 november 2009

9.4

Mauk Mulder


woensdag 15 juli 2009

“super hotel”
  • super netjes hotel en kamer

7.4

Mathieu Visser


maandag 6 juli 2009

“Prettig verblijf”
  • XL kamer +ruime kamer +mooi uitzicht op zonneweide
  • XL kamer -te zachte matrassen -kan geen raam open, moet met airco aan slapen anders stik je (airco herrie) -komt zo iemand je kamer in om 8:45 om schoon te maken terwijl je slaapt

9

Ferry


zondag 8 februari 2009

“Fantastisch”
  • Gastvrij, gezellige bar, toffe kamer, zeer behulpzaam personeel, prima schoonmaak, top-ontbijt enz. Fietsen konden we zonder probleem in de kelder kwijt, de tassen werden na het uitchecken nog een tijd bewaard, overal was het lekker ruim. Kortom een TOP-hotel
  • Ik denk goed na maar kan echt niets bedenken! Hou vol op deze manier, wij komen in elk geval terug!

8.2

P


zondag 8 februari 2009

“goed hotel, mooie kamers, vriendelijk personeel”

3.4

Kardienaal


zondag 1 februari 2009

“Ontbijt was viersterren, rest van hotel absoluut niet”
  • Ontbijt
  • Slechte service van receptie

7.4

Annemie


zondag 4 januari 2009

  • Zeer goede kamer, vriendelijk personeel.
  • Niet zozeer een kritiek op het hotel en de service, want de mensen hebben het probleem vlot opgelost. Maar er lijkt mij iets niet te kloppen als je via internet boekt. Wij boekten 4* met ontbijt inbegrepen via de site www.hotels.nl . Bij check in onstond er enige verwarring over de naam, maar dat was niet zo erg. Bij check out daarentegen werd ons ontbijt extra aangerekend, gelukkig waren onze vrienden alert. Het werd wel vlug rechtgezet. Maar vooral omdat de discussie al met onze vrienden gevoerd werd over hun boeking. Zij boekten via een andere internetsite, vandaar dat ik vermoed dat het probleem bij het hotel ligt. Spijtig dat dit niet correcter doorgegeven of genoteerd wordt. Het maakt een goeie ervaring een heel klein beetje zuur.

8.6


zondag 23 november 2008

7.4


zondag 23 november 2008

  • Op loopafstand naar Westergasfabriek, ideaal om dit hotel te boeken na een feest/concert.
  • Ontbijt is prima, alleen erg aan de prijs (15,- pp)

7.4

de gruijter. arch.buro


zondag 2 november 2008

“te vreden”
  • prachtige design kamer- zeerrustig gelegen-goed geluidgeisoleerd-ruim beneten bed.
  • late checkin heb 3/4 uur moeten wachten kon pas om 15.00 uur inchecken - toch nog ver uit het centrum- naar mijn mening nog onervaren personeel.

7.2

Dick.


zondag 20 juli 2008

  • op loopafstand van binnenstad ruime entree zonder extra kosten ontbijt op bed
  • wachttijd aan de balie om naar 4e verdieping te gaan van 2 liften gebruik te moeten maken verhoging naast het bed (valpartij \'s nachts)

7.8

Yvette


maandag 18 februari 2008

  • mooie inrichting, prettige badkamer, goed verzorgd
  • kamer was te warm, en ik struikelde constant over de drempels in de kamer voor het bed en de badkamer... (134)

Vraag en antwoord.

Ja, bij Hotels.nl kun je WestCord Art Hotel Amsterdam zonder creditcard reserveren. Vooraf betalen is niet nodig en je kunt je reservering meestal gratis annuleren.
Vooruitbetalen is niet verplicht bij het reserveren van WestCord Art Hotel Amsterdam via Hotels.nl. Je hebt ook de mogelijkheid om gratis te annuleren.
Hotels.nl rekent nooit boekings- of reserveringskosten, ook niet voor WestCord Art Hotel Amsterdam . Bekende Nederlandse aanbieders zoals Hotelspecials, Weekendjeweg en Voordeeluitjes brengen deze extra kosten wel altijd in rekening. Daarom zijn wij veruit het goedkoopst voor een reservering in WestCord Art Hotel Amsterdam .
Bij Hotels.nl kun je WestCord Art Hotel Amsterdam reserveren met gratis annuleren. Je vindt altijd tarieven waarbij annuleren kosteloos is.
Hotels.nl accepteert iDEAL als betaalmethode voor vooruitbetalingen in WestCord Art Hotel Amsterdam , zodat je zonder creditcard eenvoudig kunt reserveren.

WestCord Art Hotel Amsterdam ligt 2,7 km van het centrum van Amsterdam.

WestCord Art Hotel Amsterdam heeft een restaurant. Neem contact op met het hotel om een tafel te reserveren.

WestCord Art Hotel Amsterdam heeft een eigen parkeerplaats voor de gasten. Gebruik is meestal op eigen risico. Er kunnen kosten verbonden zijn aan het parkeren.

WestCord Art Hotel Amsterdam heeft ontbijt beschikbaar voor de gasten. Ontbijt is niet altijd inclusief in de kamerprijs.

WestCord Art Hotel Amsterdam heeft een buitenzwembad. Hier kunnen kosten aan verbonden zijn. Neem contact op met de accommodatie voor meer informatie.

For AI Agents: Crawl Destinations, Hotels, and Availability