8.3
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

Holiday Inn Express Amsterdam - Sloterdijk Station

Aanbiedingen doorzoeken


Informatie over de accommodatie


Holiday Inn Express Amsterdam Sloterdijk Station is gemakkelijk te bereiken met de trein. Vanaf Schiphol bent u binnen 10 minuten al in het hotel en naar Amsterdam Centraal is het ook slechts 5 minuten. De verbinding tussen de treinstations Amsterdam Centraal en Sloterdijk is zeer goed, er gaat maar liefst 50 keer per uur een trein, tram, bus of metro richting het centrum.

Het hotel heeft geen restaurant. Een treinritje van slechts 5 minuten brengt u bij Amsterdam Centraal Station, waarvandaan u zo de stad in wandelt om lekker uit eten te gaan.

Vanuit het hotel kunt u eenvoudig de bezienswaardigheden van Amsterdam en de luchthaven Schiphol bereiken. Het Holiday Inn Express Hotel Amsterdam Sloterdijk Station is ook een goede keuze als u op zoek bent naar een centrale bestemming zodat u ook andere steden kunt bezoeken. Met een half uurtje rijden staat u al op het strand in Zandvoort of zit u met een kop koffie in een gezellig cafeetje in Haarlem. Naar Den Haag en Rotterdam is het minder dan een uur rijden.



Faciliteiten in Holiday Inn Express Amsterdam - Sloterdijk Station

Eten en drinken
  • Bar
  • Frisdrank automaat
  • Snack automaat
Service
  • Bagage-opslag
  • Stomerij
Badkamer
  • Bad of douche
  • Douche
  • Haardroger
  • Inloopdouche
  • WC
Slaapkamer
  • Bureau
  • Eigen badkamer
  • Flatscreen televisie
  • Geluiddichte kamer
  • Kluis
  • Radio
  • Satelliet televisie
  • Strijkvoorzieningen
  • Telefoon
  • Vloerbedekking
  • Wekdienst/ wekker
  • WiFi
Woon gedeelte
  • Airconditioning
  • Kabeltelevisie
  • Strijkijzer
  • Verwarming
Internet
  • Gratis Wifi
  • Internet
  • Internet
Parkeren
  • Parkeerplaats
Diensten receptie
  • 24-uurs receptie
Schoonmaak service
  • Wasservice
Zakelijke faciliteiten
  • Business center
Fietsen
  • Fietsenstalling
  • Fietsverhuur
Algemeen
  • Lift
  • Verwarming
Toegangkelijkheid
  • Familiekamers
Gehandicapen toegang
  • Rolstoeltoegankelijke kamers

In de omgeving

Parkeergarage
  • P+R Bos en Lommer 1 km
  • S207 1.2 km
  • Parking Tetterode 1.7 km
  • Parkeergarage Mercatorplein 2.2 km
  • Berchvliet 2.6 km
  • Parkbee van Limburg Stirum Straat 2.6 km
  • Nicolaas Ruychaverstraat 2.7 km
  • NMPC staff parking 2.9 km
Restaurant
  • Wissenkerke-Sloterdijk 165m
  • The Breakfast Club 214m
  • Julia's 228m
  • Bret 305m
  • Golden House 535m
  • TMG Restaurant 683m
  • La Casa di Michael 697m
  • Yangming restaurant 755m
Museum
  • Van Eesteren Museum 1.8 km
  • Museum Het Schip 2.5 km
  • Electric Ladyland 3.2 km
  • Pianola Museum 3.2 km
  • Theo Thijssen Museum 3.3 km
  • Amsterdam Tulip Museum 3.4 km
  • Amsterdam Cheese Museum 3.4 km
  • Embassy of the Free Mind 3.6 km
Toeristische attractie
  • Fabrique des Lumières 2.3 km
  • Flagship Amsterdam 3.4 km
  • Canal Cruise 3.9 km
  • Lovers canal Cruises 3.9 km
  • The Fault In Our Stars Bench 3.9 km
  • Amsterdam Hop on Hop Off 4 km
  • Houten Huis 4.1 km
  • Spui plein 4.1 km
Treinstation
  • Amsterdam Sloterdijk 204m
  • Station Sloterdijk 213m
  • De Vlugtlaan 844m
  • Isolatorweg 1.2 km
  • Jan van Galenstraat 1.6 km
  • Postjesweg 2.6 km
  • Amsterdam Lelylaan 3.3 km
  • Heemstedestraat 3.9 km

8.3

Beoordeeld door: 295 gasten.

7

Halil

Jong stel
26 juni 2025

“Goed”
  • Zij waren geïnteresseerd in het vervullen van onze behoeften. Het hotel ligt bovendien op een gunstige locatie, nabij station Sloterdijk. U kunt daardoor met de metro gemakkelijk naar alle belangrijke plekken reizen. Ze bieden een goed ontbijt en beschikken over goede faciliteiten. Dagelijks ontvangt u schone handdoeken, enzovoort.
  • Ze waren geïnteresseerd, maar ik kon de boekingsberichten niet bereiken. De boekingsberichten waren belangrijk voor mij omdat ik een gebrek aan internetverbinding had. Terwijl we verbleven, hebben we niets negatiefs meegemaakt. Ze houden zich aan normen en zijn open voor communicatie bij aankomst in het hotel. Hoewel de schoonmaak goed was, was onze lakens iets vuil. Het vuil was klein en zat vast tussen het bed en het bedframe, wat ons ongemakkelijk maakte omdat we het niet hadden kunnen zien. Ondanks deze kleine tegenslag overwegen we om opnieuw te verblijven als we terugkomen naar Amsterdam.

2

Ajoy

Jong stel
23 juni 2025

“Zeer slecht”
  • Het ontbijt was teleurstellend. De prijs van het hotel was zeer hoog voor wat er werd aangeboden.
  • De prijs op de dag van aankomst voor dezelfde kamer was veel lager. Het was een vergissing om via uw site te boeken.

4

Peter

Alleenreiziger
20 juni 2025

“Ik denk niet dat ik daar terug ga.”
  • Locatie niet veel van een plek.
  • Sommige medewerkers waren onvriendelijk en kortaf.

8

Isidora

Jong stel
20 juni 2025

“Goede locatie, vriendelijk personeel.”
  • Geweldige locatie, gezien het feit dat het slechts één treinstation verwijderd is van Amsterdam Centraal.
  • De uren voor het schoonmaken van de kamers waren niet altijd optimaal. Een keer verschenen zij om 19.00 uur.

10

Dumitru

Gezin met kinderen
19 juni 2025

“Een zeer aangenaam verblijf.”
  • Generous ontbijt, schoon en zeer gastvrij en behulpzaam personeel.
  • Het uitzicht

10

Karla

Groepsreizigers
18 juni 2025

“De locatie was perfect, een behoorlijke variëteit voor het ontbijt.”
  • Een paar minuten treinreis naar het centraal station van Amsterdam.
  • N.v.t.

8

Micsha

Groepsreizigers
15 juni 2025

“Kort en krachtig!”
  • Het ontbijt had een verscheidenheid aan items. De locatie was enigszins ver van het Centraal Station. De kamer was mooi en gezellig en had ook veel handdoeken.

5

Claire

Gezin met kinderen
13 juni 2025

“Doorlopend”
  • Eenvoudig transport van en naar de luchthaven en naar het centrum.

9

Prahlad

Gezin met kinderen
13 juni 2025

“Uitstekend”
  • Zeer toegankelijke locatie met een zeer korte afstand tot alle openbaar vervoer. Het ontbijt was erg goed en het personeel was zeer vriendelijk.
  • Niet van toepassing

6

Klaus

Jong stel
13 juni 2025

“Aangenaam”
  • Merknaam, grote kamer
  • Bovenmatige prijzen

7

Psvm

Gezin met kinderen
11 juni 2025

“Goed”
  • Het hotel is gelegen in een openbaar vervoersknooppunt: trein, metro, tram en bus. Ongeveer 30 minuten van het stadscentrum. Het continentaal ontbijt had een goede selectie van producten. Het personeel was zeer behulpzaam.
  • De verwarming in de kamer werkte niet goed, waardoor de kamer erg koud was (we reisden in januari tijdens een periode van koud weer). Na de eerste nacht kregen we een kachel van de receptie en hebben we het probleem opgelost. Aangezien het hotel vlakbij het treinstation ligt, zult u de treinen horen passerend.

2

Travelerf150

Jong stel
8 juni 2025

“Zeer slecht”
  • De locatie is uitstekend, aangezien het naast het station ligt, maar het ontbijt is zeer gewoon en eenvoudig.
  • Badkamer is niet goed.

7

Reza

Gezin met kinderen
7 juni 2025

“Geweldige deal voor de prijs!”
  • Locatie, Schone kamers, gratis ontbijt
  • gebrek aan restaurant ter plaatse

9

Patricia

Jong stel
4 juni 2025

“Geweldige locatie”
  • Geweldig ontbijt! Geweldig bed!

7

Stephen

Jong stel
4 juni 2025

“In orde.”
  • Dichtbij voorzieningen
  • Vuil tapijt

4

Erika

Gezin met kinderen
2 juni 2025

“Verblijf hier niet als u wilt slapen.”
  • Het personeel was vriendelijk en behulpzaam.
  • We verbleven drie nachten en op de eerste nacht ging het brandalarm om middernacht af, waardoor we wakker werden. Ik begrijp dat dit werd veroorzaakt door iemand die in zijn kamer rook en vijf verdiepingen naar beneden was gelopen, wat mijn pijnlijke enkel erger maakte; ik heb daar nog steeds pijn van. Op de derde nacht ging het alarm weer af, rond 5 uur 's ochtends, waardoor mijn slaap opnieuw werd verstoord, hoewel het personeel deze keer sneller was om ons te laten weten dat het een vals alarm was. Hoewel ik waardeer dat dit buiten uw controle lag, heeft het me ervan weerhouden om in een Holiday Inn Express te verblijven. Het was te duur voor wat het was.

9

Aurélien

Groepsreizigers
30 mei 2025

“Uitstekend”
  • Het was een perfect weekend :)

2

Emily

Groepsreizigers
25 mei 2025

“Niet goed en vuil!!!”
  • De locatie naast het treinstation was handig, maar soms luidruchtig.
  • Bij het afhalen van het bed voor vertrek op zondagochtend merkte ik opgedroogd bloed op de matrasbeschermer. Dit was niet gecontroleerd door de schoonmakers en ik vind dat absoluut walgelijk. Ik voelde me onmiddellijk misselijk bij het besef dat ik vier nachten op deze matras had geslapen. Toen ik dit bij de receptie meldde, schudde ze haar hoofd, verontschuldigde zich, maar zei vervolgens dat er geen supervisor was om mee te spreken. Ik zal nu zelf moeten controleren of ik elk bed tot aan de matras strip wanneer ik in een hotel verblijf. Opgedroogd bloed is volkomen onacceptabel en walgelijk!! Op donderdag werd er €10 van de kamer afgenomen dat op het bed was achtergelaten.

8

Martha

Jong stel
25 mei 2025

“Zeer goed”
  • Locatie
  • De situatie rondom het ontbijt. De ruimte waarin het ontbijt wordt geserveerd, biedt geen comfortabele ervaring.

8

Rob

Jong stel
23 mei 2025

“Ideaal voor vervoer naar het centrum van Amsterdam.”
  • Naast het station.
  • Kleine ontbijtbar.

7

Diane

Jong stel
21 mei 2025

“Waar voor je geld”
  • Gemakkelijk om je vanuit te verplaatsen.
  • Bouwactiviteiten in de vroege ochtend van de zon op de spoorweg. De vloer in de lobby bij de vijfde lift ruikt naar urine.

8

Geminisilk

Jong stel
20 mei 2025

“Zeer aangenaam - jammer van het weer.”
  • De locatie was uitstekend voor transport, zowel van de luchthaven als om het centrum van Amsterdam te bereiken.
  • Niet veel voorzieningen binnen loopafstand, dus we hebben geen tijd in de omgeving van het hotel doorgebracht.

5

Nuwan

Gezin met kinderen
17 mei 2025

“Te duur hotel met ondermaats voorzieningen voor een hotel met 3 sterren midden in het niets.”
  • Behalve dat het dichter bij station Sloterdijk ligt, is er niets positiefs te zeggen over de accommodatie (hoewel ik tijdens mijn verblijf geen gebruik heb gemaakt van treinen of bussen).
  • De kamers werden gedurende de vijf dagen dat we verbleven niet goed schoongemaakt. Zelfs na klachten bij de receptie werd er niets ondernomen. De vloer, meubels en badkamers waren vuil achtergelaten. Het ontbijt was zeer teleurstellend gezien het tarief dat in rekening werd gebracht. Het hotel doet alsof het gratis ontbijt biedt, terwijl de kamerprijzen extreem hoog zijn gezien de 3-sterrenstatus. Het merendeel van het receptiepersoneel is niet vriendelijk en lijkt erg druk te zijn, zonder aandacht voor gasten aan de balie.

8

Sandra

Jong stel
16 mei 2025

“Bitterzoete ervaring hier.”
  • De locatie is op 1 minuut loopafstand van het treinstation en metrostation Sloterdijk, met ook een busstation in de buurt. Slechts één halte naar Amsterdam Centraal met de trein. Het is goedkoper als u niet haast heeft om de metro te gebruiken. Het buffet biedt een continentaal ontbijt met warme scrambled eggs en tomaten, vleeswaren, kazen, ontbijtgranen, sappen, toast, broden, croissants, vers fruit, yoghurt, enzovoort. Het was zeer goed, nooit te druk en vaak aangevuld indien nodig. Het personeel was vriendelijk, professioneel en beleefd. Het bed was super comfortabel, er was een waterkoker op de kamer, een kluis, een strijkplank en strijkijzer, een haardroger en een televisie met Engelse zenders. Warm, airconditioning, helder en schoon. De douche was geweldig. Kortom, een uitstekende hotel, goed gerund, geweldig personeel. Zeer schoon, modern en helder. Er is een bar en leesmateriaal beschikbaar in de gemeenschappelijke zithoek. Er zijn zelfbedieningsartikelen te koop als u iets vergeten bent. Een late winkel beneden voor eten, drankjes, enzovoort. Restaurant Marmaris naast het hotel. Heerlijke sfeer en geweldig eten. De bieren zijn ook goed!
  • De douche heeft geen handgreep om veilig uit de douche te stappen, wat glad was. Er is een klein knopachtig handvat om de douchedeur te sluiten wanneer u binnen de douchecabine bent. De warmwaterkraan in de douche is te heet! Er zijn geen haakjes voor kleding in de doucheruimte. Er zijn geen lades voor kleding, zes kleerhangers voor de kleding van twee volwassenen hangen op een stang in een open hoek met een klein plankje erboven... te hoog voor mij om bij te kunnen. Ik heb de vensterbank en een stoel gebruikt voor mijn kleding... Ik leef niet zo... verschrikkelijke ervaring. De kamer is chaotisch. Er is een kleine rand aan beide zijden van het bed, alleen groot genoeg voor een telefoon. Ik heb aanzienlijk meer betaald voor deze kamer op de bovenste verdieping... VERSPILLEN VAN UW GELD... dit is gewoon een basiskamer met een verhoogde prijs voor niet meer dan een hoger uitzicht. Helemaal niet tevreden, zeer teleurgesteld.

8

Mingming

Gezin met kinderen
16 mei 2025

“Hou van het hotel, zeer comfortabel en goede locatie. Aanbevolen.”
  • De locatie was goed, aangezien er voldoende openbaar vervoer in de buurt beschikbaar is. De kamer is geweldig, schoon en comfortabel. Alleen het ontbijt is nogal teleurstellend, met een zeer beperkt aanbod. Het is echter goed dat het gratis is inbegrepen. Alles bij elkaar genomen, zou ik dezelfde plek opnieuw boeken.
  • Het ontbijt kan worden verbeterd met meer opties, zoals spek en worstjes, enzovoort.

10

Balasubramanian

Jong stel
15 mei 2025

“Het was een gedenkwaardige ervaring.”
  • kamer, ambiance, ontbijt
  • Niets

7

Danni

Jong stel
9 mei 2025

“Goed”
  • Ideale locatie, direct naast het treinstation.
  • Iemand heeft rond middernacht de rookmelders in de verdieping onder ons geactiveerd vanwege roken in de kamer, niet de schuld van het personeel, maar we zijn blij dat we geen vroege vlucht terug hadden!

8

Quinard

Zakenreiziger
9 mei 2025

“Zeer goed”
  • Zeer onbeleefde receptioniste tijdens het inchecken; voelde me niet welkom.

10

Zoltán

Zakenreiziger
9 mei 2025

“Zeer goede keuze, ik zal zeker terugkeren.”
  • Perfecte verbindingen met het openbaar vervoer. Geweldig restaurant naast de deur. Geweldig en comfortabel bed met keuze uit kussens.
  • Een extra dekbed zou prettig zijn geweest. De tafel in de kamer had iets breder kunnen zijn, voor het geval we wat moeten werken.

8

Gunay

Jong stel
9 mei 2025

“Zeer goed”
  • alles was perfect

Vraag en antwoord.

Ja, bij Hotels.nl kun je Holiday Inn Express Amsterdam - Sloterdijk Station zonder creditcard reserveren. Vooraf betalen is niet nodig en je kunt je reservering meestal gratis annuleren.
Vooruitbetalen is niet verplicht bij het reserveren van Holiday Inn Express Amsterdam - Sloterdijk Station via Hotels.nl. Je hebt ook de mogelijkheid om gratis te annuleren.
Hotels.nl rekent nooit boekings- of reserveringskosten, ook niet voor Holiday Inn Express Amsterdam - Sloterdijk Station. Bekende Nederlandse aanbieders zoals Hotelspecials, Weekendjeweg en Voordeeluitjes brengen deze extra kosten wel altijd in rekening. Daarom zijn wij veruit het goedkoopst voor een reservering in Holiday Inn Express Amsterdam - Sloterdijk Station.
Bij Hotels.nl kun je Holiday Inn Express Amsterdam - Sloterdijk Station reserveren met gratis annuleren. Je vindt altijd tarieven waarbij annuleren kosteloos is.
Hotels.nl accepteert iDEAL als betaalmethode voor vooruitbetalingen in Holiday Inn Express Amsterdam - Sloterdijk Station, zodat je zonder creditcard eenvoudig kunt reserveren.

Holiday Inn Express Amsterdam - Sloterdijk Station ligt 4,0 km van het centrum van Amsterdam.

Holiday Inn Express Amsterdam - Sloterdijk Station heeft WIFI beschikbaar in het hele hotel.

Holiday Inn Express Amsterdam - Sloterdijk Station heeft een eigen parkeerplaats voor de gasten. Gebruik is meestal op eigen risico. Er kunnen kosten verbonden zijn aan het parkeren.

Holiday Inn Express Amsterdam - Sloterdijk Station heeft familiekamers beschikbaar. Kijk op de website van de accommodatie om deze te reserveren.

Ook van de makers van Hotels.nl: Hotel.team, een revolutionaire Hotel booking AI Agent. Meld je nu aan!
Hotels.nl is meermaals gekozen tot beste hotelaanbieder van Nederland. Hotels.nl werkt samen met betrouwbare partners om de beste deals en service te leveren. Met meer dan 5 miljoen tevreden klanten en 20+ jaar ervaring in de hotelbranche zorgen we ervoor dat jouw boeking eenvoudig en zonder zorgen verloopt.
© HNL Nederland BV, KVK nummer 94742367, BTW nummer NL 866878063B01.