7.5
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

Hotel Multatuli

Adres:
Prins Hendrikkade 12
1012 TL Amsterdam

Beschikbaarheid ophalen...


Informatie over de accommodatie


Hotel Multatuli, gehuisvest in een monumentaal pand uit 1744, ligt aan het begin van de Amsterdamse grachtengordel, die sinds 2010 op de Werelderfgoedlijst van UNESCO staat. Het hotel ligt op slechts een korte loopafstand van de Dam en het Anne Frank Huis en biedt een 24-uurs receptie en roomservice, evenals medische diensten, wasfaciliteiten en gratis WiFi voor alle gasten. Er is een goed gevuld ontbijtbuffet en 's avonds is er een gezellige bar. De kamers zijn voorzien van eenpersoonsbedden, airconditioning, WiFi, douche, televisie, telefoon, basistoiletartikelen en een minibar.



Faciliteiten in Hotel Multatuli

Eten en drinken
  • Bar
Service
  • Bagage-opslag
  • Stomerij
Badkamer
  • Bad of douche
  • Douche
  • Haardroger
  • WC
Slaapkamer
  • Bureau
  • Eigen badkamer
  • Flatscreen televisie
  • Geluiddichte kamer
  • Kluis
  • Minibar (exclusief)
  • Radio
  • Telefoon
  • Vloerbedekking
  • Wekdienst/ wekker
  • Zithoek
Woon gedeelte
  • Airconditioning
  • Kabeltelevisie
  • Koffiezetapparaat
  • Verwarming
Internet
  • Gratis Wifi
  • Internet
Diensten receptie
  • 24-uurs receptie
Schoonmaak service
  • Wasservice
Fietsen
  • Fietsenstalling
Algemeen
  • Lift
  • Verwarming
Toegangkelijkheid
  • Familiekamers

In de omgeving

Parkeergarage
  • P1 Parking Amsterdam Centraal 68m
  • Westerlijke K+R Amsterdam Centraal 294m
  • Oostelijke K+R Amsterdam Centraal 529m
  • Q-Park Bijenkorf Amsterdam 554m
  • IJdock 666m
  • A'DAM Parking 756m
  • A'DAM Parking 788m
  • Haarlemmerdijk 897m
Restaurant
  • Ristorante Orvieto 39m
  • Joselito Tapas 59m
  • Habsburg 69m
  • Jacketz 73m
  • Gringo 86m
  • Madre Maria 89m
  • Ava Cyril 103m
  • Las Tapas 106m
Museum
  • Venustempel Sexmuseum 280m
  • Multatuli Museum 334m
  • Body Worlds 458m
  • Leger des Heilsmuseum 462m
  • Amsterdam Exchange Experience 545m
  • Erotisch Museum 605m
  • Nieuwe Kerk 606m
  • Embassy of the Free Mind 614m
Toeristische attractie
  • Canal Cruise 115m
  • Lovers Canal cruises/ Hop on Hop Off 132m
  • Stromma Hop on Hop off 133m
  • Stromma 297m
  • Rederij Kooij 305m
  • Stromma Open Boat Tours 326m
  • Stromma NL 332m
  • Stromma NL 338m
Treinstation
  • Amsterdam Centraal 345m
  • Centraal Station 369m
  • Centraal Station 403m
  • Nieuwmarkt 914m
  • Noorderpark 1.9 km
  • Vijzelgracht 2 km
  • De Pijp 2.8 km
  • Wibautstraat 2.9 km

7.5

Beoordeeld door: 659 gasten.

10

Ellie

Jong stel
25 maart 2025

“Ik zal opnieuw verblijven!”
  • De accommodatie had een uitstekende locatie. De kamers werden schoon gemaakt en er waren elke dag nieuwe handdoeken. Het hotel zelf is zeer hygiënisch en het is altijd een aangenaam verblijf.
  • Er is niets dat ik kan bekritiseren.

8

Dorianne

Gezin met kinderen
25 maart 2025

“Aangename ervaring. Ik zou hier opnieuw verblijven.”
  • De locatie en het ontbijt

8

Robert

Jong stel
25 maart 2025

“Zeer goed en ik zal terugkomen.”
  • Alles was geweldig.

10

Victor

Jong stel
19 maart 2025

“Uitzonderlijk”
  • Het personeel was vriendelijk, het hotel was geweldig en het ontbijt was uitstekend!
  • Er was een klein probleem bij aankomst met betrekking tot de betaling, aangezien een deel van het bedrag al was betaald. Het personeel slaagde er echter in om de situatie in korte tijd op te lossen.

7

Jennifer

Alleenreiziger
18 maart 2025

“Goed”
  • Geweldige locatie, op enkele minuten lopen van Amsterdam Centraal station. Gemakkelijke toegang tot treinen naar de luchthaven of andere steden. Ontbijt was inbegrepen en er is een goede selectie van eten. De kamer is erg klein, maar is beheersbaar als je alleen in de kamer verblijft om te slapen.
  • houdt het meest van de locatie

7

Ronnie

Jong stel
18 maart 2025

“Geweldige locatie”
  • De locatie was uitstekend. Gemakkelijke toegang tot het treinstation en op loopafstand van vele bezienswaardigheden. Het personeel bij het ontbijt was uitstekend (vooral de Afrikaanse medewerker die altijd vriendelijk was).
  • De kamer is te klein. Er was geen ruimte voor 2 koffers of opslag voor uw spullen.

8

Anonymous

Gezin met kinderen
17 maart 2025

“Zeer goed”
  • De locatie was perfect, zeer dicht bij het centraal station en op ongeveer 7 minuten lopen van de Dam. Het personeel was zeer behulpzaam en coöperatief, in het bijzonder de heer Ahmed. Onze zoon was ziek op onze laatste dag en hij was ontzettend behulpzaam en deed zijn best om ons te helpen.
  • De badkamer was erg klein, maar we hadden 2 badkamers in onze familiekamer, dus het was geen groot probleem.

10

Lopez

Gezin met kinderen
13 maart 2025

“Uitzonderlijk”
  • De algehele ervaring was uitstekend.
  • Niets

9

Tori

Groepsreizigers
12 maart 2025

“Geweldige locatie midden in het centrum van Amsterdam! Dichtbij het openbaar vervoer en de grachten!”
  • Mooi pand gelegen vlak bij het hoofdstation, niet ver van de grachten en nabij de veerboten! We hebben genoten van ons verblijf en de speciale attentie die ze voor ons hebben geregeld. Het ontbijt elke ochtend was geweldig en zeer comfortabel!
  • Alles goed! Misschien meer handdoeken graag. :)

7

Trevor

Gezin met kinderen
6 maart 2025

“Goed”
  • Zeer dicht bij alles. Voorzieningen.

9

Katherine

Jong stel
6 maart 2025

“Het was een geweldige plek om te verblijven tijdens mijn verblijf in Amsterdam. Centraal gelegen en gemakkelijk bereikbaar. Bedankt!”
  • Het ontbijt was iets voor iedereen, afhankelijk van wat je lekker vindt voor het ontbijt. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. De faciliteiten waren schoon en zo ruim mogelijk, en stil! Geweldige locatie!
  • Ik kan niets bedenken dat we niet leuk vonden.

5

Annette

Jong stel
4 maart 2025

“Ons verblijf in Hotel Multatuli”
  • Het bed was comfortabel. Het was een goede locatie.
  • U moest de badkuip instappen om de douche te gebruiken. Zodra u dit deed, kon u, als u langer was dan 1,70 meter, niet rechtop staan omdat uw hoofd zo dicht bij het plafond was. Hoewel de kamer een goede grootte had, was het donker en deed het een beetje denken aan een kerker. Het was erg krap om uw bagage naar uw kamer te krijgen.

10

Batoul

Alleenreiziger
4 maart 2025

“Korte verblijf, goed ontbijt, uitstekende ligging.”
  • Positie
  • Niets

8

Scott

Jong stel
2 maart 2025

“Zeer goed”
  • De matras was vreselijk. Er lag een matrasbeschermer op het bed die te klein was. Erg oncomfortabel!

6

Aysun

Zakenreiziger
2 maart 2025

“Behalve de lakens/kussensloop (die verbeterd kunnen worden) was de locatie en prijs goed.”
  • Het uitzicht en de locatie van de kamer waren zeer goed en het ontbijt was voldoende voor accommodatie van 3 sterren.
  • Het bed was te klein en de dekbedden en lakens waren niet schoon genoeg. Ik merkte te veel haar en vreemde draden op mijn kussen en lakens.

6

Janet

Vriendengroep
28 februari 2025

“Voer een update uit. Schaam u voor het niet geven van een korting.”
  • Geweldige locatie. Centraal Station om de hoek.
  • De telefoons in de kamer functioneerden niet. Het is belangrijk dat de telefoon in een hotelkamer werkt. Ik heb dit aan de manager gemeld. We hadden een korting moeten krijgen vanwege de defecte telefoon uit 1983.

5

Eva

Gezin met kinderen
28 februari 2025

“Aannemelijk”
  • Allereerst wil ik het meisje aan de receptie die ons hielp de ochtend na onze aankomst een 5 ++++ geven voor haar vriendelijkheid en hulp. U heeft ons bezoek, dat aanvankelijk heel slecht begon, omgevormd tot iets positiefs. :) Ik hoop echt dat uw manager u en uw uitstekende werk waardeert.
  • Het plan was vertraagd. We hebben het hotel op de hoogte gesteld van onze late check-in. Ze zeiden dat het geen probleem was, aangezien ze 24/7 geopend zijn. De deur was echter gesloten om 23:30 uur. We hebben drie keer op de bel gedrukt en moesten ongeveer 10 minuten wachten voordat de receptie openging. De receptionist vroeg ons wat we wilden???? Wat? We vertelden hem dat we een reservering hadden. Toen zei hij "okej", gaf ons de sleutel en verder niets. De kamer was ongepoetst, er lagen chips op de vloer. Er zaten haren in de douche. Schimmel in de airconditioning en op het plafond. En in de badkamer. En vieze lakens. De lamp knipperde en maakte een geluid als een nucleaire installatie. We hebben foto's en video's :/ MAAR: Het receptiemedewerkster in de ochtend hielp ons en wijzigde de kamer voor ons, waardoor onze eerste indruk van deze plek van echt slecht naar beter veranderde. De kamer waar we naartoe verhuisd zijn, was als dag en nacht. Dus dat was echt goed.

8

Shipra

Jong stel
26 februari 2025

“Zeer goed”
  • De locatie is uitstekend. Het Anne Frank Huis is op loopafstand. Amsterdam Centraal is zeer dichtbij. Er zijn veel restaurants in de omgeving.
  • De kamers waren eenvoudig. Geen badmatten, geen shampoo. De schoonmaakdienst kwam de volgende dag om schoon te maken en was goed. Het ontbijt was redelijk. Er was geen variëteit, alleen brood, croissants en koffie. De avondreceptionist was een beetje onbeleefd en glimlachte niet. Echter, de man in de ochtend was vrij vriendelijk.

10

Deborah

Groepsreizigers
24 februari 2025

“Uitzonderlijk”
  • Mooi kamer en de locatie is uitstekend!

9

Tajana

Jong stel
23 februari 2025

“Uitstekend”
  • De locatie was uitstekend, het ontbijt verrassend goed (ik had er niet veel van verwacht, maar uiteindelijk was het echt goed). Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.
  • Het vereist enige renovatie, maar alles verder was uitstekend.

4

Mark

Jong stel
22 februari 2025

“Ik vond het niet leuk.”
  • De locatie is goed als u gebruik wilt maken van het treinstation. Het is 5 minuten lopen om daar te komen.
  • Zeer zeer slechte kwaliteit van het gebouw en de kamers.

5

William

Alleenreiziger
17 februari 2025

“Ik kan niet echt klagen, aangezien het hotel goedkoop was, maar de volgende keer zal ik de extra kosten betalen voor een beter hotel.”
  • Ik denk dat de kwaliteit van de kamer in verhouding tot het bedrag dat ik heb betaald, adequaat was. De locatie was goed, vooral omdat ik nog nooit in deze stad was geweest, waardoor ik me niet echt kon verliezen.
  • De badkamer spiegel was kapot en met ducttape tijdelijk gerepareerd. Het beddengoed voelde nooit echt schoon aan. Er waren veel gebieden in de kamer die eruitzagen alsof ze nooit waren schoongemaakt, en op meerdere plaatsen was de verf verdwenen of afgebrokkeld. De voordeur was altijd gesloten en je moest de bel aanbellen om iedere keer binnen te komen. Vaak was er niemand bij de receptie, en moest je wachten totdat zij terugkwamen om je binnen te laten.

10

Wael

Jong stel
11 februari 2025

“Zeer aangenaam verblijf, ik zal niet aarzelen om terug te komen.”
  • Een klein, gezellig hotel met alles perfect geregeld. De locatie is premium en het personeel is buitengewoon behulpzaam. Hartelijk dank aan de heer Ahmed en de heer Sherif.
  • Niets

5

Olabisi

Groepsreizigers
9 februari 2025

“Aardig.”
  • Het internet was niet goed in de kamer ondergronds.

10

Laarni

Groepsreizigers
9 februari 2025

“Genoten van het hotel en het ontbijt.”
  • toegankelijk voor het vervoer
  • geen

8

Danielle

Jong stel
7 februari 2025

“Zou hier zeker weer verblijven.”
  • Comfortabele bedden, geweldige locatie, hoge plafonds, waardoor de kamer veel groter leek.
  • De verlichting in de badkamer was verschrikkelijk. Het was moeilijk om make-up aan te brengen. Ik vond het niet prettig om een tijdslot voor het ontbijt te moeten kiezen.

10

Judith

Alleenreiziger
7 februari 2025

“Uitzonderlijk”
  • De locatie was perfect. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Uitstekend ontbijt.

6

Paulus

Zakenreiziger
7 februari 2025

“Pleasant betekent 'aangenaam'.”
  • locatie, dicht bij het treinstation.
  • De prijs-kwaliteitverhouding leek niet in verhouding te zijn, maar het is waarschijnlijk dat het grootste deel van de prijs in de locatie is gestoken.

1

Luis

Jong stel
5 februari 2025

“Let op hoeveel ze u in rekening brengen!”
  • Locatie
  • U dient uw bagage een paar stappen te dragen om bij de kamer te komen. Hotel is niet erg schoon en goed onderhouden. Ik ben te veel in rekening gebracht.

10

Sydney

Gezin met kinderen
5 februari 2025

“zou hier weer verblijven”
  • de locatie was perfect, het hotel was zeer schoon, het ontbijt was echt goed

Hotels.nl is meermaals gekozen tot beste hotelaanbieder van Nederland. Hotels.nl werkt samen met betrouwbare partners om de beste deals en service te leveren. Met meer dan 5 miljoen tevreden klanten en 20+ jaar ervaring in de hotelbranche zorgen we ervoor dat jouw boeking eenvoudig en zonder zorgen verloopt.
© HNL Nederland BV, KVK nummer 94742367, BTW nummer NL 866878063B01.