Lloyd Hotel Amsterdam - Amsterdam
Lloyd Hotel Amsterdam
Lloyd Hotel Amsterdam
Lloyd Hotel Amsterdam
Lloyd Hotel Amsterdam
Alle foto's
8.1
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

Lloyd Hotel Amsterdam

Aanbiedingen doorzoeken


Informatie over de accommodatie


Het Lloyd Hotel in Amsterdam is zeer gunstig gelegen: vlakbij het centrum (directe tram en busverbindingen), makkelijk bereikbaar vanaf de ring en met een prachtig uitzicht over het water van het Oostelijke Havengebied.

De wijde keuze aan Europese gerechten, (h)eerlijke ingrediënten en klassieke bereidingsmethoden garanderen gastronomisch gerief in het restaurant. De keuken serveert gedurende de hele dag, van 07:00 's ochtends tot 01:00 uur in de nacht, maar afhalen is ook mogelijk. Maaltijden kunnen in elke grootte en hoeveelheid worden besteld, volledig afgestemd op uw wensen. Eenvoud is het kenmerk van het ware. Het wordt geadviseerd te reserveren bij het restaurant. Voor groepen vanaf acht personen kan een groepsmenu worden samengesteld. Het continentale ontbijtbuffet wordt dagelijks tussen 07:00 en 11:00 uur geserveerd. U kunt 24 uur per dag roomservice bestellen, hiervoor geldt een toeslag van €7.50 per bestelling.

Het Lloyd Hotel is gelegen aan de Oostelijke Handelskade, met goede verbindingen naar de binnenstad. Tramverbindingen in Amsterdam zijn snel en frequent en brengen u binnen 10 minuten naar het centrum. Natuurlijk is een mooie wandeling langs de Dam één van de mooiste manieren om de binnenstad te verkennen. Vlakbij het hotel vindt u het Scheepvaartmuseum alsmede het educatieve wetenschapscentrum Nemo. Het Stedelijk Museum, Rijksmuseum en Van Gogh Museum zijn ook goed te bereiken vanaf het hotel.

Meer dan 50 ontwerpers en designers hebben de inrichting tot een unieke (kunst)verzameling gemaakt. Elke kamer is uniek en straalt een bijzondere sfeer uit; van 'uitklapbare badkamers' tot een bad midden in de kamer. Bovendien bieden veel kamers een prachtig uitzicht over het water, wat herinnert aan het feit dat u een bezoek aan de stad niet mag vergeten. In het Lloyd Hotel kunt u een schat aan informatie aanvragen bij de 'Culturele Ambassade', die u graag wegwijs maakt in de weldaad van de Amsterdamse cultuur. Ook vergaderen kan in elke stijl en grootte worden georganiseerd. Met een capaciteit van 2 tot 100 personen en de rijke variëteit aan kamers, die verspreid zijn door het hele hotel, kan voor elk type bijeenkomst een passende ruimte worden gekozen.



Faciliteiten in Lloyd Hotel Amsterdam

Eten en drinken
  • Bar
  • Ontbijt
  • Restaurant
  • Roomservice
Service
  • Bagage-opslag
Slaapkamer
  • WiFi
Internet
  • Internet
  • Internet
Parkeren
  • Openbaar Parkeren
Diensten receptie
  • 24-uurs receptie
Zakelijke faciliteiten
  • Computer (openbaar)
Huisdieren
  • Alleen blindengeleidehonden toegestaan
  • Huisdieren toegestaan
Extra bed voor Kinderen
  • Kinderen/extra bedden
Fietsen
  • Fietsverhuur
Algemeen
  • Lift
  • Lounge
Buiten
  • Terras

In de omgeving

Parkeergarage
  • Rietlandpark 217m
  • Oostelijke Handelskade 254m
  • nieuw america 708m
  • Parkbee Cruquiusstraat 755m
  • Vomar 934m
  • Parking Cruquius 935m
  • Q-Park IJ Oever Centrum 1.2 km
  • Flevoparkweg 1.3 km
Restaurant
  • Lloyd Hotel 23m
  • Puerto Pata Negra 38m
  • De Nieuwe KHL 96m
  • The Beef Chief 329m
  • Chengdu 351m
  • VRR 356m
  • Einde van de wereld 383m
  • Mondo mediterraneo 420m
Museum
  • Museum Suriname 1 km
  • Wereldmuseum Amsterdam 1.5 km
  • Nemo 1.6 km
  • Wereldmuseum Junior 1.6 km
  • Arcam 1.6 km
  • Verzetsmuseum 1.7 km
  • Micropia 1.7 km
  • Het Groote Museum 1.7 km
Toeristische attractie
  • Kraan 2868 499m
  • IJ-toren 1.3 km
  • Kraan Entrepotdok 1.4 km
  • Glow Golf 1.6 km
  • Beeldenbos Noord 1.8 km
  • Pride 2.1 km
  • Gassan Diamonds 2.2 km
  • Waterloopleinmarkt 2.4 km
Treinstation
  • Amsterdam Muiderpoort 1.5 km
  • Noorderpark 2 km
  • Centraal Station 2.3 km
  • Nieuwmarkt 2.3 km
  • Centraal Station 2.4 km
  • Amsterdam Centraal 2.4 km
  • Amsterdam Science Park 2.5 km
  • Wibautstraat 2.7 km

8.1

Beoordeeld door: 379 gasten.

9.2


maandag 24 februari 2020

  • Nette kamer, goed bed
  • Badkamertegel lag los

8.2

Carine Hooykaas


zondag 5 januari 2020

“Slapen in geschiedenis ”
  • Je stapt terug in de tijd, maar ook loop je een heel goed verbouwde ruimte binnen. Kamer zijn ingericht met gevoel voor humor.
  • Puur persoonlijk waren voor mij de bedden te zacht

10

E.H.


woensdag 7 november 2018

“geweldig hotel ”
  • De vriendelijke service in het restaurant, het lekkere eten en cocktails. het uitgebreide en verse ontbijtbuffet en de prachtige kamer. Wij hadden een kamer op de 5e verdieping.
  • Er zijn verbouwingen gaande op de kade en dit hoor je.

9.8

E.H.


woensdag 6 juni 2018

“Een mooi design hotel ”
  • de kamer was heel bijzonder De inrichting en invulling van de kamer fantastisch Vriendelijke service en erg netjes allemaal. Een heel fijn hotel
  • Je hoort de stad s nachts, maar dat zal je altijd blijven houden.

7.4

Bénine Buijze


zondag 15 april 2018

“Prima hotel, maar prijs-kwaliteit een beetje uit verhouding”
  • Fijne sfeer, je mag overal gaan en staan waar je wil, dus ik kon nog rustig even werken en een boek lezen in de bibliotheek. Het personeel is ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Eten is erg goed.
  • Ik had een heel simpele kamer, alles erop en eraan, maar geen 200,- waard. Echt bizar.

7.4

Natasja Kraijer


zondag 11 maart 2018

“Inspirerend ingerichte kamers en bijzonder hotel gezien de herkomst.”
  • Dat we toch een hoger gelegen kamer konden krijgen, terwijl we eentje op de begane vloer hadden uitgekozen. Verder was ik vergeten een korting in te voeren en die mag ik alsnog de volgende keer compenseren.
  • Geen thee en koffie op de kamer, maar dat is bij een hogere sterrenkamer misschien wel zo.

7

rien van santen


zaterdag 26 november 2016

“we zijn positief over ons verblijf ”
  • Prettige, informele sfeer
  • Een minpunt was het feit dat we donsdekbedden hadden, waar mijn vrouw veel last van had. Er lagen geen andere dekbedden in de kast.

8.8

Sippora Schrier


maandag 25 april 2016

“ik vond de kamer super indrukwekkend en mooi”
  • prachtige grote kamer.
  • toiletten niet zo schoon.

7.6


maandag 7 maart 2016

7

T.A. Heeres


maandag 5 januari 2015

“prima ligging, aardig personeel.”
  • goede ligging. prima ontbijt. parkeergarage naast de deur
  • erg druk tijdens uit en inchecken

7

W. Zijlstra


maandag 15 december 2014

7

M.W.P Berendse


maandag 15 december 2014

“sfeer”
  • ontbijt prima, ambiance goed
  • parkeergarage sign liet vol zien terwijl het een storing was. de volgende dag ook. Parkeergarage had genoeg plaatsen

8.8

CMF van Santen


maandag 8 december 2014

“Supergoed hotel”
  • Nette mensen en schitterende kamer
  • Geen

8

P van Dalen


maandag 1 december 2014

“een zorgeloze sfeer en warm onthaal”
  • goede ligging en het was een cadeau dus het heeft aan de verwachtingen voldaan en z keer voor een volgende keer.

8.2

P Eijsermans


dinsdag 25 november 2014

“Gezellig en huislijk hotel”

8.8

P.H.G.M. Borghaerts


woensdag 12 november 2014

8

Hans Berg


zaterdag 18 oktober 2014

10

E de Groot


maandag 26 mei 2014

7.2

H.G. Vroonhof


woensdag 14 mei 2014

6.4

S Notermans


maandag 12 mei 2014

6

michael


maandag 24 februari 2014

7.6

Sa4a


maandag 3 februari 2014

“Prima hotel!”
  • Sfeer van het hotel. Ruime kamer. Goede bedden.
  • Douche, geen afscheiding, middenin de kamer.

7.8

Mélotte


maandag 2 december 2013

“aangenaam hotel.het proberen waard”
  • prima ontbijt vriendelijk personeel

7.6

westra


maandag 2 december 2013

“Comfortabel, goede service, bijzonder ambiance, erg duur ontbijt”
  • Ontbijt zag er goed uit en was ook lekker. Kwa prijs echt heel erg aan de hoge kant.

7.8

Erica Sylve


vrijdag 22 november 2013

“Sfeervol historisch gebouw op prima lokatie.”
  • Mooi gebouw met historie. Prettig en sfeervol bij binnenkomst. Verder redelijk sober. Soort museum, aangezien er ook in de trappenhal fotoreportages en brieven hangen.
  • Kleine kamer, maar eigenlijk prima. Dus geen minpunten.

7

Bijl


maandag 11 november 2013

“prima hotel”
  • fraai gebouw goede locatie prettig personeel
  • afvoerputje bij de douche verstopt waardoor water totaal niet weg kon lopen na het douchen dat gaf wel overlast/ongemak is iets wat direct verholpen moet worden

7.2

Bijl


maandag 11 november 2013

“prettig hotel bouwkundig zeer interessant”
  • leuke architectuur goede locatie prettige omgeving correcte bediening

8.4

Miller


zondag 8 september 2013

  • Ligging, uitstraling, variëteit,
  • Receptie ziet er niet echt uitnodigend uit.

6.8

Voswijk


maandag 29 juli 2013

  • Dicht bij het centrum.
  • Een één-ster kamer is heel klein en als het warm is zeer benauwd.

8.4

Schouten


maandag 15 juli 2013

“een byzondere ervaring .”

2


maandag 24 juni 2013

“teleurstelling”
  • Goede mattassen Goede bediening in het restaurant
  • Water bleef staan in de douche. Er miste een trekker waardoor de flinke plas niet verdween De wc liep door waardoor we niet door konden trekken Wasbak was verstopt Tot diep in de nacht veel lawaai aan de overkant Bij vertrek kreeg ik 95 euro te horen terwijl ik al 125 euro met ideal had betaald. Al met allemaal best vreemd en tegen gevallen

8

Blomsma


maandag 24 juni 2013

“slapen in de geschiedenis van amsterdam”
  • orgineel
  • douche in kamer zonder muren....dus hele kamer onder stoom na het douchen, natte ramen enz

7.4

spekken


vrijdag 7 juni 2013

“stijlvol”
  • de stijl
  • zou iets schoner kunnen, de kamer

3.2

T. M. Ham


maandag 6 mei 2013

“Pretenties hoog - resultaat bedroevend laag!”
  • Vriendelijk personeel en lekkere lunch.
  • Waardeloze kamer door kunstenaar ingericht, maar volgens mij meer door een prutser dan een kunstenaar! En ik ben een grote kunstliefhebber!! Waardeloze indeling - heel onhandig en onpraktisch. Toilet stonk naar urine!! Bijvoorbeeld ook geen fohn op de kamer, moet je dan weer extra voor betalen. Ontbijt matig. Lekkere koffie - dan tegen meerprijs - De prijs / kwaliteit verhouding in dit hotel is helemaal zoek! Kies als je eens in een fijne leuke kamer wilt slapen voor Villa Augustus in Dordrecht!

5.8

Anoniem


dinsdag 26 februari 2013

“Niet”
  • Vriendelijk en behulpzaam personeel Bijzondere sfeer
  • een hokje van 3x3 met 2 éénpersoons bedden en een tafel er tussen, geen toilet, geen douche en zelfs geen water op de kamer. Vloer niet schoon gemaakt en afvalemmers niet geleegd bij 2 nachten verblijf. Gezamenlijke douche niet goed schoon.

8

Scholtens


maandag 18 februari 2013

“Prettig verblijven in nieuw deel van Amsterdam”

8.2

Verduin


maandag 28 januari 2013

“Geen hotel zoals een standaardhotel maar heeft zeker wel zijn charme”
  • de kamers zijn behoorlijk verschillend, wij krijgen een kamer toegewezen die enigzins op een slagerij leek (allemaal kleine tegeltjes tegen de wand en een betonnige vloer) maar er was door de zeer vriendelijke receptioniste al aangegeven dat we moesten aangeven als we het niks vonden en dat er dan wel een andere kamer was...wij hebben voor een wat rustigere kamer gekozen die prima beviel.
  • ivm de gedeelde badkamer zijn er wel badjassen op de kamer maar is handig om te vermelden dat er geen slippers aanwezig zijn en dat je die zelf mee moet nemen

7.4

Kai


maandag 7 januari 2013

“Een mooi, uniek hotel op een bijzondere locatie”
  • Mooi en uniek hotel op een leuke locatie...
  • Heel erg gehorig..

7.6


dinsdag 18 december 2012

“Bijzonder hotel door historisch gebouw en locatie, sfeervol ”
  • locatie aan het IJ Vlak bij enkele tramlijnen die je naar handige plekken brnegen
  • kamer beetje te krap ter hoogte van het bed ontbijt vrij prijzig

7.4


maandag 12 november 2012

  • bijzonder interieur
  • kamer klein maar fijn, wc/douche op gang geen probleem, maar ik had de prijs dan wat minder gedaan

9

anoniem


maandag 12 november 2012

“Een verrassend hotel!”
  • Een super hotel! Een verademing na alle eerdere bezochte hotels in Amsterdam. Klantvriendelijke medewerkers, een spannend hotel...qua inrichting (ooit een gevangenis geweest) en een uitstekende ligging. Goed bereikbaar met openbaar vervoer en aan het water. Wij hadden een basiskamer geboekt zonder toilet en douche voor een schappelijke prijs. Deze was inderdaad zeer basic, maar de bedden lagen fantastisch.
  • Het ontbijt is net als in de meeste andere hotels veel te duur. 17,50 euro per persoon. Niet in verhouding met wat je dan eet. Wij hebben dat dan ook niet gedaan en vlak in de buurt met zijn 2tjes voor iets meer dan 10 euro kunnen ontbijten!

6

Janssen


zondag 21 oktober 2012

“Interessant maar niet meer dan 1 keer”
  • Service was ok, en de ligging is niet ver van Centraal af. Daarnaast is het hotel een oude jeugdgevangenis wat op het op zich wel een interessante ervaring maakt, en wat ook de kamerindeling verklaart.
  • Kamer leek meer op een (sombere) badkamer waarin toevallig een bed stond. Douche stond namelijk midden in de kamer. Daarnaast spoelde het water slecht weg waardoor de halve kamer onder water kwam te staan, niet optimaal dus.

7.8

van den Hout


zondag 14 oktober 2012

“Wat een positieve verrassing!”

5.2

Willem


maandag 3 september 2012

“Goed lokatie maar geen goede hygiene en service”
  • Mooie centrale ligging
  • Er mag op de trappen wel eens stof gezogen worden. Erg lawaaierig door cafe bezoekers aan de overkant de gehele nacht ernstig hard bleven door kwaken.Geen nachtportier gezien!! Zondag rond elf uur via de trappen naar beneden is niet mogelijk wegens zeer grote nachtelijke braakpartij,is om elf uur nog niet opgemerkt.(gemeld aan receptie) Bij uitchecken rond 30 min moeten wachten voor je aan de beurt bent,te weinig personeel voor afhandelingen.

9

A.GHANI


zondag 12 augustus 2012

“Sharing is caring is LOVING:) trademark:)”
  • keep up with the good the ``cultural history ``and personnel services
  • replace free usage guests PC at the library.gosh we are moving on with our lives too:)

4.4

A.M


maandag 6 augustus 2012

“1 ster kamer ”
  • mooi hotel om te zien
  • een ster kamer verschrikkelijk, nooit meer !!!!!!!!

8.8

Inge


maandag 23 juli 2012

“Geslaagd weekend weg”
  • Makkelijk met de tram te bereiken en dichtbij het stadscentrum. Inchecken volgens website pas na 15.00 maar na een telefoontje kon dit al ruim van te voren! Goed behulpzaaam en meedenkend personeel.
  • Ons is niets opgevallen

9

L.H.


maandag 23 juli 2012

“Comfortabel verblijven op een mooie locatie en zeer vriendelijk person”
  • zeer vriendelijk personeel prachtige locatie veel bloemen
  • toilet "kleine balie"

1

MMGH


woensdag 27 juni 2012

“Het slechte hotel van Amsterdam”
  • Geen
  • Dit is geen hotel, geen jeugdherberg maar een gevangenis. Ik moest in een hok van 6 vierkante meter, zelfs geen badkamer, echt nooit gezien en dat voor 90 Euro, met een beetje geluk kan je voor dit bedrag een drie sterren hotel boeken. Ik weet nu hoe de gevangenen van Guantanamo Bay zich voelen!

8.4

Y L


woensdag 9 mei 2012

“Een mooie entourage op een mooie locatie!”
  • Sfeer. Het mooie gebouw. Alles was goed schoon. Kortom een prettige plek om te verblijven.
  • We hebben de beloofde badjassen gemist! En snappen niet waarom hotelgasten het 's nachts nodig vinden om luid pratend, met rolkoffer over de gang te gaan.

5.2

zakenman


woensdag 2 mei 2012

“Geen wasgelegenheid op de kamer.”
  • Locatie was goed ivm doel van de reis.

6

Richard


dinsdag 1 mei 2012

  • Goede sfeer, mooi design, vriendelijke bediening
  • De prijs van de (1 ster) kamer veel te duur voor hetgeen er geboden wordt. Gemeenschappelijke badkamer is erg bedompt. vriendelijke maar erg trage bediening in het restaurant. Onze kamer had de sfeer van een cel; Tegels op wanden en vloer, metalen meubelen enz...

7.4

gj


maandag 16 april 2012

“fascinerend hotel, veel geschiedenis”
  • inrichting hotel
  • standaard slaapkamers zijn wel erg sober.

6.2

Betty


dinsdag 10 april 2012

“Prijs kwalitet onvoldoende”
  • Was het dichtst in de Buurt van de Blankenstraat.
  • Onze kamer was een zolder kamer met oud meubilair. De bedden waren goed. Het concept van een design hotel was zeker overdreven. Een houten plank om het raam te verduisteren was er over. Het behouden van het pand was goed maar de kamer kon veel beter voor de prijs van 162€ per nacht zonder ontbijt.

7.6

h


maandag 12 maart 2012

“voor 1 nachtje een prima hotel”
  • Goed bed,ruime kamer.
  • badkamer erg gedateerd,geen verduisterende gordijnen.

8.8


dinsdag 14 februari 2012

“Leuke kamer fijn bed beetje aan de prijzig kant.”
  • Het hotel is dciht bij een metro station en de locatie waar ik moest zijn (amsterdam salsa/zouk congress), beide 5 tot 10 min lopen maar. Het bed was super, de kamer ruim.
  • De prijs vind ik een beetje hoog, vroegboeken heeft me 60,- meer gekost omdat de prijs gezakt was in de afgelopen 2 maanden. Het boeken via hotels.nl gaf kwa betaling voor het personeel veel onduidelijk heden. Men had geen betaling ontvangen, men ging ervanuit dat ik maar deels aanbetaald had en er wordt niet gemeld dat je 50,- borg moet betalen op hotels.nl. Gelukkig had ik de uitdraai meegenomen waarop alles op stond al moest men deze meermaals raadplegen. Verder geen problemen

9.6


dinsdag 31 januari 2012

6.6


maandag 12 december 2011

“Sfeervol met een vlekje”
  • Sfeer, mooi historisch karakter. goede bedden. Mooi uitzicht. goed bereikbaar.
  • Oude tegeltjes bij het sanitair zijn wel leuk bedacht, maar het wordt zo smerig...

7.6


maandag 12 december 2011

“Heerlijk verblijf in een hotel met karakter!”
  • Mooi historisch gebouw, hele leuke kamer (3 *** superrior), aardige receptie, heerlijk bed en beddegoed.
  • Tot twee keer toe (bij in- en uitcheck) werd ik er door het hotel op aangesproken dat ik het verblijf nog moest betalen, terwijl ik bijna 2 weken van te voren al vooruitbetaald had!

7


maandag 8 augustus 2011

“Mooi hotel met een aparte sfeer. Heerlijk bed. Moden design kamer.”
  • Geweldig bed. Heerlijk matras. Lekkere dekens. Echt een droombed!
  • Rare badkamer. Moeilijk droog achter te laten.

Vraag en antwoord.

Ja, bij Hotels.nl kun je Lloyd Hotel Amsterdam zonder creditcard reserveren. Vooraf betalen is niet nodig en je kunt je reservering meestal gratis annuleren.
Vooruitbetalen is niet verplicht bij het reserveren van Lloyd Hotel Amsterdam via Hotels.nl. Je hebt ook de mogelijkheid om gratis te annuleren.
Hotels.nl rekent nooit boekings- of reserveringskosten, ook niet voor Lloyd Hotel Amsterdam. Bekende Nederlandse aanbieders zoals Hotelspecials, Weekendjeweg en Voordeeluitjes brengen deze extra kosten wel altijd in rekening. Daarom zijn wij veruit het goedkoopst voor een reservering in Lloyd Hotel Amsterdam.
Bij Hotels.nl kun je Lloyd Hotel Amsterdam reserveren met gratis annuleren. Je vindt altijd tarieven waarbij annuleren kosteloos is.
Hotels.nl accepteert iDEAL als betaalmethode voor vooruitbetalingen in Lloyd Hotel Amsterdam, zodat je zonder creditcard eenvoudig kunt reserveren.

Lloyd Hotel Amsterdam ligt 2,9 km van het centrum van Amsterdam.

Lloyd Hotel Amsterdam heeft een restaurant. Neem contact op met het hotel om een tafel te reserveren.

Lloyd Hotel Amsterdam staat het meenemen van huisdieren toe. Hieraan kunnen kosten en speciale voorwaarden verbonden zijn, neem altijd vooraf contact op met de accommodatie als u een huisdier mee wilt nemen.

Lloyd Hotel Amsterdam heeft ontbijt beschikbaar voor de gasten. Ontbijt is niet altijd inclusief in de kamerprijs.

For AI Agents: Crawl Destinations, Hotels, and Availability