9.7
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

Luxury Suites Amsterdam

Aanbiedingen doorzoeken


Informatie over de accommodatie


Welkom bij Luxury Suites Amsterdam, een van de beste vijfsterren boetiekhotels in Amsterdam, waar u kunt genieten van een luxueus en op maat gemaakt verblijf. Strategisch gelegen, Luxury Suites Amsterdam is als een aards paradijs met adembenemend luxe interieurs en betoverende uitzichten op de gracht. Uw gezondheid en veiligheid zijn onze topprioriteit. Wij werken volgens de AHLA Safe Stay richtlijnen. In het hotel kunt u genieten van een ontspannen en luxe sfeer terwijl u geniet van een drankje in onze elegante bar en rokerslounge of zelfs in uw suite. Elk van onze 25 individueel ingerichte suites, variërend in grootte van 50 tot 90 vierkante meter, biedt de perfecte voorzieningen voor een luxueus verblijf. U kunt kiezen tussen een rustige suite met uitzicht op een traditionele Nederlandse wijk of een suite met een charmant uitzicht op de gracht. Ons vriendelijke en goed opgeleide personeel zorgt ervoor dat u optimaal kunt genieten van uw verblijf in Amsterdam en de Luxury Suites Amsterdam. Onze ervaren Gold Key-conciërge geeft u graag nuttige en inzichtelijke aanbevelingen. Bij uw verblijf is onze luxe en gratis transferservice vanaf Schiphol inbegrepen. Laat ons uw vluchtgegevens weten, dan regelen wij privévervoer van de luchthaven naar het hotel. Als u met de auto reist, bieden wij tijdens uw verblijf ook een gratis parkeerservice aan.



Faciliteiten in Luxury Suites Amsterdam

Eten en drinken
  • Bar
  • Lunchpakket
  • Roomservice
Service
  • Autoverhuur
  • Bagage-opslag
  • Kinderopvang
  • Stomerij
  • Strijkservice
Woon gedeelte
  • Airconditioning
Internet
  • Gratis Wifi
  • Internet
Parkeren
  • Valet parkeren
Diensten receptie
  • 24-uurs receptie
  • Conciërgeservice
  • Excursiebalie
Schoonmaak service
  • Wasservice
Wellness
  • Fitnessruimte
  • Massagekamer
Algemeen
  • Lift
  • Valutawissel
  • Verwarming
Toegangkelijkheid
  • Familiekamers
Gehandicapen toegang
  • Rolstoeltoegankelijke kamers

In de omgeving

Parkeergarage
  • Waterlooplein 146m
  • Muziektheater (Opera house) 391m
  • The Bank 560m
  • Q-Park Bijenkorf Amsterdam 682m
  • Oostelijke K+R Amsterdam Centraal 972m
  • Gouden bocht 1 km
  • P1 Parking Amsterdam Centraal 1.1 km
  • Piet Hein garage 1.1 km
Restaurant
  • MOAK Pancakes - City Center 173m
  • Eetcafe van Beeren 213m
  • Lunchcafé Waterloo 214m
  • Olijfje 221m
  • De Witte Zwaan 222m
  • Kyo 247m
  • Phu thai 257m
  • Cafe Piazza 287m
Museum
  • Rembrandthuis 169m
  • Hemp Gallery 456m
  • Hash Marihuana & Hemp Museum 462m
  • Red Light Secrets 475m
  • Erotisch Museum 490m
  • Hermitage 517m
  • Our House 530m
  • Amsterdam Museum 547m
Toeristische attractie
  • Gassan Diamonds 93m
  • Waterloopleinmarkt 230m
  • Zuiderkerkstoren 253m
  • Oost-Indisch Huis 364m
  • Walenpoortje 391m
  • Pride 415m
  • Spinhuispoort 472m
  • The red lights street 561m
Treinstation
  • Nieuwmarkt 199m
  • Centraal Station 812m
  • Amsterdam Centraal 978m
  • Centraal Station 1 km
  • Vijzelgracht 1.3 km
  • Wibautstraat 1.9 km
  • De Pijp 2 km
  • Amsterdam Muiderpoort 2.2 km

9.7

Beoordeeld door: 363 gasten.

10

Shelley

Gezin met kinderen
3 juni 2025

“magisch”
  • alles thuis van thuis
  • Heb fluffy handdoeken nodig.

9

Catherine

Jong stel
1 juni 2025

“fantastisch”
  • Peter, de conciërge, was uitstekend en al het personeel was zeer vriendelijk. Het ontbijt was voortreffelijk, de locatie zeer centraal en de suites waren erg ruim.

9

Tanay

Alleenreiziger
24 mei 2025

“luxueus, geweldige locatie, geweldig personeel!!”
  • Locatie uitstekend. Zeer dicht bij het centrum en toch behoorlijk vredig. Geweldig grote kamers. Het personeel was uitzonderlijk vriendelijk en bereid om te helpen.
  • ze zouden een restaurant moeten hebben.

4

Omar

Gezin met kinderen
23 mei 2025

“Was in het begin prettig, maar nooit meer.”
  • Ruime en comfortabele kamers met een mooi uitzicht.
  • Mijn auto is door de politie weggehaald omdat ik mijn auto slechts een uur in het laadpark had geparkeerd in de ochtend, en ik heb een boete van €375 betaald. Het personeel heeft geen enkele poging gedaan om contact met mij op te nemen, aangezien het personeel elke dag wisselt en zij zelfs niet wisten dat dit mijn auto was. Toen ik hen vroeg over mijn auto, zeiden ze dat deze door de politie was meegenomen en dat het mijn schuld was - en dat stem ik met hen eens - maar probeer in ieder geval eerst contact met mij op te nemen en misschien aardiger te zijn? Ook had ik verwarring over de vraag of zij valet parking aanbieden, daarom wilde ik de auto zelf voor 9 uur ophalen (ik kwam om 10 uur aan) omdat het personeel dat ik de avond ervoor had gezien simpelweg “het niet wist”! Ik raad dit hotel niet aan omdat het personeel niet het niveau biedt dat je zou verwachten van 5-sterren Nederlandse gastvrijheid.

9

Rjanek

Zakenreiziger
19 mei 2025

“Perfect.”
  • Zeer vriendelijk en zorgzaam personeel, prachtig klein hotel. Meer dan genoeg handdoeken, facecloths, slipper etc., fijn om niet om extra handdoeken of wasproducten te hoeven vragen. Het ontbijt was heerlijk, à la minute bereid door de chef, met extra's aangeboden. We hebben al zo lang niet zo'n goed ontbijt gehad, en we bezoeken regelmatig 5-sterrenhotels! Ook stelden we het op prijs dat ze onze kamer klaar hadden voor een vroeg in de ochtend aankomst.
  • Het zou prettig zijn om enkele spafaciliteiten te hebben, en een restaurant voor de avond. Anders was alles perfect!

10

Hayat

Jong stel
9 mei 2025

“Een van de beste hotels waar ik ben geweest, zal ik zeker weer verblijven.”
  • Bijna alles: personeel, locatie, netheid en natuurlijk de luxe. Bijzondere dank aan mevrouw Sereen, die zo vriendelijk en behulpzaam was.
  • Niets

5

Sumalatha

Alleenreiziger
6 mei 2025

“Aanvaardbaar”
  • De rustige locatie en de kamergroottes.
  • Het personeel rekende bij elke taxi die werd besteld dubbele tarieven aan... letterlijk oplichten. Ook zijn de kamers te duur.

10

Kathryn

Groepsreizigers
4 mei 2025

“Fantastisch hotel en ik zou het zeker aan iedereen aanbevelen.”
  • Prachtige kamers, het voelde als thuis. Vriendelijk en behulpzaam personeel, we hebben alles geweldig gevonden. Een leuke bijkomstigheid met welkomstdrankjes bij het inchecken en handgemaakte chocolade in de kamers.
  • Kleine opmerking, maar het zou goed zijn geweest om 24/7 roomservice te hebben en niet alleen voor het ontbijt. Het is echter niet echt een probleem.

9

Doreen

Gezin met kinderen
4 mei 2025

“fijne verblijf”
  • locatie en de ruimte
  • een beetje donker

10

Nathan

Jong stel
4 mei 2025

“Peter is de koning.”
  • het beste hotel ooit

7

Khuloud

Jong stel
2 mei 2025

“goed”
  • mooie locatie op loopafstand van de Dam.
  • Het internet was slecht.

7

Nokwethu

Alleenreiziger
1 mei 2025

“Geweldige locatie, maar mist de 5*-standaard.”
  • Geweldige locatie langs het kanaal. Had een suite met uitzicht op het kanaal en de middagzon overspoelde de kamer. Het personeel was zeer warm, behulpzaam en beschikbaar.
  • Zeer weinig voorzieningen voor gasten, geen echte ruimte voor ontspanning buiten uw eigen kamer. Mijn suite was ruim, maar sporadig ingericht; ik had meer verwacht van een 5-sterren accommodatie.

10

Pippa

Jong stel
26 april 2025

“Perfectie - Het beste hotel en personeel dat ik ooit ben tegengekomen.”
  • De accommodatie is absoluut geweldig. Uitzonderlijke decoratie, luxueuze uitstraling en niets is te veel moeite voor het personeel. We hebben contact gehad met Alexander, Olga en Peter en zij zijn absoluut fantastisch - ze hebben me geholpen elke minuutdetail voor een verjaardagsverrassing te plannen en het kon gewoon niet beter. 1000% zou ik het aanbevelen aan iedereen die het wil horen.
  • Er is niets om te misgunnen. Het is geweldig.

10

Abdullah

Gezin met kinderen
13 april 2025

“Uitzonderlijk”
  • dit hotel is goed beheerd

10

Margaret

Alleenreiziger
8 april 2025

“Uitzonderlijk”
  • Uitstekende locatie, briljante faciliteiten, zeer attent personeel. Zeer comfortabel, ik kom de volgende keer dat ik in Amsterdam ben zeker terug.

10

Sylvia

Jong stel
3 april 2025

“Het gehele personeel van het Luxury Suites Hotel is waarschijnlijk het beste dat ik ooit bij een hotelbenodigdheid heb ontmoet. Iedereen w”
  • Comfortabele en ruime kamer. Zeer comfortabel bed. Uitstekende locatie.
  • Niets.

9

Alexandru

Jong stel
1 april 2025

“Prachtig hotel in het hart van Amsterdam.”
  • De locatie, de netheid van de kamers en voorzieningen, en het personeel.
  • Het ontbijt is à la carte, en het duurt te lang om op uw bestelling te wachten omdat de keuken een beperkte capaciteit heeft. Als het druk is, is de wachttijd één uur.

10

Cliff

Jong stel
31 maart 2025

“Zal voor 100% weer hier verblijven tijdens ons volgende bezoek.”
  • De Royal suite was prachtig, ruim en luchtig met een super comfortabel bed en geweldige kussens. De badkamer was luxueus en zeer groot. De kamer beschikte over een keuken, met een magnetron en zelfs een vaatwasser. Het uitzicht vanuit het raam, uitkijkend op het kanaal, was uitzonderlijk. Hier kon je veel passerende boten met toeristen observeren. Het hotel was gelegen in een rustigere omgeving en op slechts een korte loopafstand van de drukkere gebieden. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam.
  • Enkele gratis drankjes of hapjes op uw kamer zouden een mooie aanvulling zijn voor nieuwe gasten.

10

Berenike

Zakenreiziger
29 maart 2025

“de discrete charme van echte luxe”
  • Over het geheel genomen was er een gevoel van luxe, maar het was discrete luxe. Het was niet opzichtig of pretentieus, maar zeer doordacht en oprecht: een zeer ruime kamer, kitchenette en badkamer; prachtige badkamerfaciliteiten; een zeer comfortabel bed; de zeer grote en lange bank was ook uiterst comfortabel. En zeer belangrijk, het personeel was vriendelijk en behulpzaam, altijd aanwezig en bereid om te helpen, mocht dat nodig zijn, opnieuw zeer discreet. De locatie was precies wat we nodig hadden en zeer handig voor onze doeleinden.
  • 1. Het boekingsproces was enigszins ingewikkeld omdat het computersysteem niet goed functioneerde en ik niet zoals gepland een terugbelactie heb ontvangen. 2. Ik zou voorstellen een krukje of een kleine stoel in de badkamer te plaatsen. De badkamer is zo mooi en ruim, dat ik graag zou willen zitten, bijvoorbeeld om mijn haar te drogen, in plaats van te staan, en er is voldoende ruimte voor een kleine stoel of handig krukje. 3. Ik zou voorstellen om wat mooiere porseleinen servieswaren voor het gebruik door gasten aan te schaffen. Voor de prijs van de suite mag men verwachten dat het porselein iets aangenamer is, in plaats van zo Ikea-achtig. Ik ben er zeker van dat er betaalbare merken van goed Nederlands porselein zijn, die er netter uitzien en beter passen bij de discrete luxe van de omgeving.

2

Tamadher

Groepsreizigers
24 maart 2025

“Zeer slechte houding van twee personeelsleden daar.”
  • Het hotel was schoon, maar ze annuleerden mijn boeking zonder mij te informeren en ze hebben niet gebeld om de annulering te doen. Ik heb hen gebeld nadat ik een annuleringsmail ontving waarin stond dat mijn kaart een ongeldig nummer was!!!!! Ik was zeer verrast, want je kunt je online reservering niet voltooien als je een ongeldig kaartnummer invoert! Ik belde hen om het probleem op te lossen, maar ik kreeg een teleurstellende reactie. Het personeel was niet behulpzaam en had een slechte houding. Hij vroeg me om een e-mail te sturen naar de reserveringsafdeling en tot op heden heb ik van hen geen enkele reactie ontvangen!!!!!!!!! Toen ik probeerde uit te leggen wat mijn probleem was, zei hij: “Wat heb ik gezegd?”! Ik kon die reactie en houding echt niet geloven, dit is geen manier van klantenservice, bovendien was de fout gemaakt door het hotel en niet door mij!!!!
  • Slechte houding van het personeel vanaf het begin, maar toen ze mijn auto zagen, respecteerden ze me!!!! Toen ik mijn bevestigde reservering online deed, annuleerden ze mijn boeking zonder mij te informeren en belden ze me niet voor de annulering. Ik heb hen gebeld nadat ik een annuleringsmail ontving waarin stond dat mijn kaartnummer ongeldig was!!!! Ik was echt verbaasd omdat je je online reservering niet kunt voltooien als je een ongeldig kaartnummer invoert! Ik belde hen om het probleem op te lossen, maar ik kreeg geen goede service. Het personeel was niet behulpzaam en had een slechte houding. Hij vroeg me om een e-mail te sturen naar de reserveringsafdeling en tot op heden heb ik geen reactie van hen ontvangen!!!!!!!!! Toen ik probeerde mijn probleem aan hem uit te leggen, zei hij met een boze stem: “WAT HEB IK JE ZEGGEN, ik heb je gezegd om een e-mail te sturen, ik kan je niet helpen?”! Ik kon echt niet geloven dat hij zo reageerde en zich zo gedroeg; dit is geen manier van klantenservice en bovendien was de fout gemaakt door het hotel, niet door mij!!!!

8

Khaled

Jong stel
11 maart 2025

“Zeer goed”
  • Het personeel is zeer behulpzaam, beleefd en bereid om met alles te ondersteunen.
  • niets

10

Stepan

Jong stel
2 maart 2025

“Uitzonderlijk”
  • Zeer grote, ruime kamer met een sofa en twee televisies. Zeer vriendelijk personeel. Goede schoonmaak. Uitzicht vanuit het raam op het kanaal. Keuken, zelfs met een vaatwasser.
  • Er was geen wasmachine in de kamer.

9

Sami

Gezin met kinderen
26 februari 2025

“Uitstekend”
  • De ruimtelijkheid van de kamer en het uitzicht.

10

Soussandokht

Jong stel
24 februari 2025

“Uitzonderlijk”
  • Het was zeer gezellig en schoon en perfect gelegen.

10

Mcg

Jong stel
4 februari 2025

“Uitzonderlijk”
  • Geweldige faciliteit relatief dichtbij het centrum van Amsterdam, maar wees voorbereid op veel lopen. Eten en service waren van topkwaliteit.
  • Niets

7

Jay

Jong stel
19 januari 2025

“Ik zou daar weer verblijven, midden in de winter.”
  • Personeel, locatie en uitzicht vanuit de kamer. Gelegen in een rustige buurt, maar toch dicht bij veel levendige gebieden van Amsterdam.
  • De kamer was te warm, en zelfs met hulp van het personeel konden we de airco niet opstarten. De enige optie was om de balkondeur open te zetten en het risico van insecten en vroege geluiden te nemen. Het bed mocht iets steviger zijn.

5

Patrik

Jong stel
17 januari 2025

“te duur, niet slecht maar ook geen luxe”
  • grote appartementen, zeer schoon
  • 1000 €/nacht brengt luxe verwachtingen met zich mee. Hoewel er niets echt slecht was, was de kamer niet bijzonder smaakvol ingericht en leken sommige dingen redelijk goedkoop. Ze hadden zelfs deze Coca Cola-glazen (zoals die van McDonald's). Daarnaast was het verlichtingsconcept vreselijk. Geen dimmers en geen werkelijk concept. Ik was teleurgesteld over de algehele ervaring, die niet voldeed aan de luxe normen.

10

Jacob

Jong stel
9 januari 2025

“uitstekend”
  • uitstekende service, in het hart van de stad en toch rustig, uitstekende locatie, geweldige kamer.

9

Hamdan

Gezin met kinderen
29 december 2024

“Patio”
  • Het terras bij de suite
  • Niets

10

Hosam

Zakenreiziger
26 december 2024

“Uitzonderlijk”
  • Geweldige service en grote kamers. Het ontbijt was uitstekend met veel variëteiten.
  • Het wifi was aanvankelijk problematisch omdat de routers op de verkeerde plaats in de kamer waren geplaatst. Maar het personeel heeft het onmiddellijk opgelost. ❤️

Ook van de makers van Hotels.nl: Hotel.team, een revolutionaire Hotel booking AI Agent. Meld je nu aan!
Hotels.nl is meermaals gekozen tot beste hotelaanbieder van Nederland. Hotels.nl werkt samen met betrouwbare partners om de beste deals en service te leveren. Met meer dan 5 miljoen tevreden klanten en 20+ jaar ervaring in de hotelbranche zorgen we ervoor dat jouw boeking eenvoudig en zonder zorgen verloopt.
© HNL Nederland BV, KVK nummer 94742367, BTW nummer NL 866878063B01.