8.9
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station

Aanbiedingen doorzoeken


Informatie over de accommodatie


DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station is een perfecte uitvalsbasis voor zowel toeristische als zakelijke gasten. Zo is het hotel perfect te bereiken per trein, boot, auto of fiets. Daarnaast is Schiphol Airport op 20 minuten afstand gelegen met de trein. Er worden 14 ruimtes aangeboden op de eerste etages die voor kleine vergaderingen of grotere bijeenkomsten beschikbaar zijn. Het hotel beschikt over comfortabele faciliteiten zoals gratis draadloos internet, een ruime binnentuin, een bruisende Lounge bar en een SkyLounge & SkyTerrace. Hier kunt u genieten van het prachtige uitzicht. In de uitgebreide bibliotheek kunt u een boek lezen. Tevens kunt u gratis gebruik maken van de fitnessruimte. Kwaliteit en service staat bij het Hotel hoog in het vaandel.



DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station is gelegen in het bruisende Amsterdam. Vanuit het hotel loopt u zo naar de Dam en het hart van het centrum. Het hotel is direct naast het Centraal Station gelegen en hierdoor heeft u een perfecte trein- of tramverbinding naar de RAI, het Rembrandtplein en het Museumplein. Daarnaast is de stad ook uitstekend vanaf het water te bewonderen. Er zijn vele grachtenboten die u door de stad leiden.



Faciliteiten in DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station

Eten en drinken
  • Bar
  • Brasserie
  • Lunchpakket
  • Restaurant
  • Roomservice
Service
  • Autoverhuur
  • Bagage-opslag
  • Groepen
  • Kinderopvang
  • Stomerij
  • Strijkservice
Badkamer
  • Badjas
  • Haardroger
Slaapkamer
  • Airconditioning
  • Kluis
  • Koelkast
  • Radio
  • Strijkvoorzieningen
  • Telefoon
  • WiFi
  • Zithoek
Woon gedeelte
  • Airconditioning
  • Kabeltelevisie
Internet
  • Gratis Wifi
  • Internet
  • Internet
Parkeren
  • Parkeerplaats
Diensten receptie
  • 24-uurs receptie
  • Conciërgeservice
  • Excursiebalie
Schoonmaak service
  • Wasservice
Zakelijke faciliteiten
  • Vergaderzaal
Wellness
  • Fitnessruimte
Huisdieren
  • Huisdieren toegestaan
Fietsen
  • Fietsenstalling
  • Fietsverhuur
Algemeen
  • Lift
  • Lounge
  • Valutawissel
  • Verwarming
Toegangkelijkheid
  • Anti-allergene kamers
  • Familiekamers
Gehandicapen toegang
  • Rolstoeltoegankelijke kamers
Buiten
  • Terras
  • Tuin

In de omgeving

Parkeergarage
  • Oostelijke K+R Amsterdam Centraal 372m
  • Piet Hein garage 554m
  • Westerlijke K+R Amsterdam Centraal 735m
  • P1 Parking Amsterdam Centraal 764m
  • Q-Park IJ Oever Centrum 769m
  • Waterlooplein 861m
  • Q-Park Bijenkorf Amsterdam 867m
  • A'DAM Parking 906m
Restaurant
  • &moshik 76m
  • Mojo 90m
  • Babel 108m
  • Choux 108m
  • Gaja Korean BBQ & Bar 133m
  • Hannekes Boom 306m
  • La Gouch 310m
  • Geisha 319m
Museum
  • Reve Museum 118m
  • Nemo 457m
  • Leger des Heilsmuseum 517m
  • Erotisch Museum 613m
  • Red Light Secrets 642m
  • Venustempel Sexmuseum 667m
  • Arcam 673m
  • Amsterdam Exchange Experience 809m
Toeristische attractie
  • Sint Olofskapel 486m
  • Stromma 495m
  • Rederij Kooij 526m
  • Stromma 552m
  • Stromma Open Boat Tours 607m
  • Stromma NL 617m
  • Stromma NL 628m
  • IJ-toren 637m
Treinstation
  • Centraal Station 427m
  • Centraal Station 510m
  • Amsterdam Centraal 511m
  • Nieuwmarkt 723m
  • Noorderpark 1.6 km
  • Vijzelgracht 2.1 km
  • Amsterdam Muiderpoort 2.4 km
  • Wibautstraat 2.5 km

8.9

Beoordeeld door: 243 gasten.

10

Bruno

Gezin met kinderen
21 augustus 2025

“De hele tijd goed voelen.”
  • De manier waarop we zijn verwelkomd. De aandacht van het hele team gedurende ons gehele verblijf. De locatie.
  • niets om te vermelden

10

Pankaj

Zakenreiziger
21 augustus 2025

“Comfortabel verblijf, geweldige locatie.”
  • De kamer was ruim en schoon. De kussens waren bijzonder comfortabel en stevig. Het ontbijt was luxueus met veel keuzemogelijkheden.
  • Niets bijzonders, het verblijf was comfortabel.

10

Timothy

Jong stel
20 augustus 2025

“Goed onderhouden kamers in een uitstekende locatie met gemakkelijke parkeermogelijkheden.”
  • De locatie is uitstekend, parkeren is gemakkelijk, het personeel was zeer behulpzaam, de kamer had een groot balkon, een prachtig bad in de badkamer en was schoon en stil.

10

Sanket

Groepsreizigers
19 augustus 2025

“Uitzonderlijk”
  • zeer beperkte opties voor vegetarisch ontbijt.

6

Karen

Jong stel
16 augustus 2025

“Aangenaam”
  • De locatie was goed voor een zeer vroege treinreis. Behulpzame incheck en conciërge.
  • Groot, conferentiestijl hotel. Niet ideaal voor Amsterdam. Papieren espressokoppen in de kamer waren vuil en hadden water/koffiedik erin. Geen extra deken en we hadden het koud!

7

Lilach

Jong stel
13 augustus 2025

“Goed”
  • De kamer al zeer vroeg ontvangen :) De locatie is geweldig, de kamer was zeer comfortabel. Het personeel was zeer gastvrij.
  • De huishoudelijke dienst heeft het rommel in de gang gedurende 2 dagen genegeerd, en we hebben geklaagd toen het echt lelijk werd. De bovenste verdiepingen kunnen 's nachts de muziek van Skyline horen... Hoewel het personeel echt vriendelijk en gastvrij was, zijn ze tekortgeschoten toen we vroegen om oordoppen... ze hadden ze, maar hebben ze niet naar de kamer gebracht.

5

Masamichi

Zakenreiziger
13 augustus 2025

“niet onder de indruk”
  • Er is veel ruimte voor verbetering - het inchecken duurde lang en er waren veel mensen die wachtten (hoewel het personeel goed was). Er werd een borg gevraagd, terwijl er geen duidelijke manier was waarop kosten konden worden gemaakt - vertrouwen ze me dan niet? Het warme water stopte na 5 minuten in de douche (niet dat het koud werd - het stopte gewoon - geen water). De knop van het laagdoorstroomtoilet functioneerde niet. Er was een handwasfles in de douche in plaats van bodywash. Er waren geen voorzieningen in de badkamer. Er was geen drinkwater op de kamer. Dit alles voor USD 500. Ze bieden koekjes aan bij het inchecken, maar dat heeft geen zin wanneer er andere problemen zijn die opgelost moeten worden.

9

Louella

Gezin met kinderen
12 augustus 2025

“Geweldig!! Ik hield van het uitzicht.”
  • Mijn kinderen genieten ervan! Het personeel heeft geweldige, verse bakkerijproducten.

2

Hatem

Alleenreiziger
12 augustus 2025

“Ik zou het aan niemand die ik ken aanbevelen.”
  • De locatie van het hotel is goed.
  • Bouwgeluiden zeer vroeg in de ochtend (7-8 uur), de roomservice was zeer slecht. De receptie en de roomservice namen de telefoon niet op. De kamer was erg koud. Het bed was vuil. De verwarming van de kamer was zeer zwak.

10

Cara

Jong stel
10 augustus 2025

“Ik had niet om een betere verblijf kunnen vragen, perfecte locatie en al het personeel was geweldig, niets was ooit teveel moeite!”
  • Volledig brandschoon en vriendelijk personeel!
  • Er is niets om niet van te houden.

6

Tony

Jong stel
9 augustus 2025

“Geen goede prijs-kwaliteitverhouding. De locatie was de enige positieve kant.”
  • Locatie
  • De achteruitgang, of steeguitgang/-ingang, is een schandelijke plek die eruitziet als een sloppenwijk in New York.

5

Risdya

Gezin met kinderen
6 augustus 2025

“Goede locatie vanaf het centraal station, schone kamers, personeel heeft meer training nodig in communicatie.”
  • Het personeel is geweldig tijdens het inchecken en uitchecken. Een prachtig uitzicht vanuit één kamer, dat overeenkomt met de beschrijving. De kamers zijn schoon en de schoonmaakdienst maakt de kamer elke dag schoon.
  • - De kamers zijn niet dicht bij elkaar gelegen, waren niet gereed toen we incheckten (ondanks dat we het hotel onze aankomsttijd hadden doorgegeven) en de afstand van de kamers naar de lift is groot. - Er was een probleem met de betaling toen het hotel mijn creditcard niet kon verwerken. Ik heb geen lokaal telefoonnummer, waardoor ik niet via mobiel kon worden gecontacteerd. In plaats van mij een e-mail te sturen of te wachten tot ik bij de receptie zou komen om het probleem op te lossen, besloot het hotel onze kaarten te deactiveren en onze bezittingen vast te houden. Ik kwam later terug naar het hotel dan mijn ouders en met beperkt tot geen kennis van de Engelse taal moesten mijn ouders de medewerkers om betaling vragen. Dit probleem is onder de aandacht van het management gebracht, aangezien zij mij een aanbiedingsmail hebben gestuurd op de dag van onze uitcheck om hun excuses aan te bieden en een upgrade van de kamer voor een volgend bezoek voor te stellen. Echter vond ik deze ervaring onaangenaam en zal ik niet terugkomen of dit hotel aan iemand aanraden.

9

Eric

Alleenreiziger
5 augustus 2025

“Uitstekend, naadloos en aangenaam verblijf in zijn geheel.”
  • De kamer is ruim, zeer schoon gehouden, en de 'mobiliteitskamer' is goed uitgerust met noodkabels. Deskundige en behulpzame conciërges. Erg handig voor tramhaltes bij het Centraal Station.
  • De deur naar de 'mobiliteitskamer' is zwaar: als je alleen in een rolstoel zit, moet je snel bewegen om te voorkomen dat deze achter je sluit. Het is moeilijk om deze van binnenuit te openen om dezelfde reden. Het achtergrondmuziekje van de verlichting is vroeg in de ochtend. :-(

6

Qusai

Zakenreiziger
3 augustus 2025

“Goed voor één dag in Amsterdam.”
  • De locatie en het ontbijt.
  • Kleine kamers, en kosten voor elk verzoek.

8

Rhidian

Jong stel
2 augustus 2025

“Zeer goed”
  • Het was niet gemakkelijk om aan de bar te bestellen. Toen ik aan de bar stond om te bestellen, werd me gezegd dat ik weer moest gaan zitten, maar er kwam niemand om mijn bestelling op te nemen. Ik heb 15 minuten gewacht en ben toen vertrokken.

5

Raph

Alleenreiziger
1 augustus 2025

“Voldoende, maar de prijs is te hoog voor deze klasse hotel.”
  • fatsoenlijke moderne faciliteiten
  • De prijs is te hoog voor een 3,5-sterrenhotel.

9

Garrett

Jong stel
31 juli 2025

“Uitstekend”
  • Goed gelegen

6

Cyril

Jong stel
29 juli 2025

“Mooi hotel, het barpersoneel is een beetje onvriendelijk.”
  • De incheckprocedure was vlekkeloos, zeer snel en efficiënt. De kamers waren onlangs gerenoveerd en waren daardoor comfortabel en brandschoon. De locatie was ideaal voor het treinstation en daardoor uitstekend voor het verkennen van Amsterdam. De bagageopslag was efficiënt, snel en vriendelijk.
  • We zijn naar de daktuinbar gegaan voor een afterdrink en het was dé plek om te zijn in Amsterdam! Vol met influencers en Instagram-willens. Aangezien we dat niet zijn, werden we naar de achterzijde van de bar verwezen, samen met de andere troglodieten. De medewerkers van de bar lieten ons niet erg welkom voelen.

7

Agata

Gezin met kinderen
24 juli 2025

“Goed”
  • Uitstekende locatie. Vriendelijk personeel.
  • Matras veel te hard. Geen koffie op de kamer, kreeg de volgende dag wel wat.

6

Angela

Jong stel
21 juli 2025

“Goede locatie. Eten gemiddeld, zeer rumoerig.”
  • Locatie
  • De starheid van het personeel en ook de kamers op de tiende verdieping zijn zo luidruchtig vanwege de nachtclub op de elfde verdieping.

5

Matthew

Vriendengroep
21 juli 2025

“niets bijzonders”
  • goede uitzicht
  • Aanvankelijk kregen we een kamer die al gebruikt was.

8

Sascha

Zakenreiziger
17 juli 2025

“Zeer goed”
  • Geweldige locatie, vriendelijk personeel, en ik hou van de warme koekjes bij het inchecken.

5

Donna

Vriendengroep
14 juli 2025

“Locatie - goed! Hotel - redelijk.”
  • Locatie.
  • We hadden een kamer op de 9e verdieping en we konden het geluid van de bar boven ons tot 3 uur 's nachts horen, wat echt schokkend luid was. De kamer had een bevlekte vloerbedekking en er stond ook een lege fles douchegel. We vroegen om naar een lagere verdieping verplaatst te worden voor de resterende 2 nachten van ons verblijf, wat het hotel toestond. Zaterdagochtend hebben we onze koffers bij de conciërge achtergelaten en kregen te horen dat ze in onze nieuwe kamer zouden zijn bij onze terugkomst. We keerden zaterdagavond terug en haalden onze koffers bij de conciërge op, waarna we moesten wachten tot de kamer gecontroleerd was voordat we naar onze kamer konden gaan.

9

Adil

Vriendengroep
14 juli 2025

“Geweldig!”
  • Alles ziet er geweldig uit.

8

Anthony

Gezin met kinderen
14 juli 2025

“DoubleTree Hotel Amsterdam Stadcentrum”
  • De stad is geweldig. Het is eenvoudig om je te verplaatsen.
  • Geen airconditioning in de kamer omdat het land de gebruikstijd reguleert. Het ontbijt kostte 23 euro, wat te duur is. De schoonmaaksters laten geen extra toiletpapier achter en hebben de shampoo-fles in de douche niet bijgevuld.

8

Paolo

Zakenreiziger
13 juli 2025

“uitstekende locatie tegen een prijs”
  • Locatie naast het station en in het centrale gebied.
  • kamer aan de binnenzijde zonder uitzicht, ondanks dat mij een kamer met uitzicht was beloofd. Zeer dure ontbijt als apart gekocht.

3

Wessam

Jong stel
12 juli 2025

“zeer slecht”
  • het balkon
  • Het personeel heeft de kamer niet goed schoon gemaakt. De airconditioning was te koud en het personeel hielp niet veel bij het aanpassen van de temperatuur. De televisie in de kamer werkte niet.

9

Anonymous

Gezin met kinderen
11 juli 2025

“Uitstekend”
  • Locatie, personeel, optie voor gezinsverblijf.

6

Jane

Jong stel
10 juli 2025

“Gemiddeld en te duur”
  • Het personeel bij de receptie en de informatiebalie was zeer goed. De locatie is ook goed. De kamer was aan de kleine kant, maar had een mooi uitzicht.
  • Het restaurant op de locatie (Eastwood Bar and Grill) is zeer gemiddeld en overprijsd. Nadat ik een dessert had ontvangen met een ingrediënt dat duidelijk bedorven was, gaven ze me nauwelijks een verontschuldiging toen ik het terugebracht en namen ze verder geen enkele kosten van de rekening als gebaar. In plaats daarvan belden ze mijn kamer (laat in de nacht) om te zeggen dat ik terug moest komen en betalen, omdat ik geen kaart geregistreerd had (dit was nadat ik al andere dingen zonder problemen op mijn kamer had laten zetten). Ik ben niet onder de indruk en ik zal na deze ervaring niet meer in het hotel verblijven.

10

Mahmoud

Gezin met kinderen
9 juli 2025

“Ga zo door.”
  • alles
  • niets

Vraag en antwoord.

Ja, bij Hotels.nl kun je DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station zonder creditcard reserveren. Vooraf betalen is niet nodig en je kunt je reservering meestal gratis annuleren.
Vooruitbetalen is niet verplicht bij het reserveren van DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station via Hotels.nl. Je hebt ook de mogelijkheid om gratis te annuleren.
Hotels.nl rekent nooit boekings- of reserveringskosten, ook niet voor DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station. Bekende Nederlandse aanbieders zoals Hotelspecials, Weekendjeweg en Voordeeluitjes brengen deze extra kosten wel altijd in rekening. Daarom zijn wij veruit het goedkoopst voor een reservering in DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station.
Bij Hotels.nl kun je DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station reserveren met gratis annuleren. Je vindt altijd tarieven waarbij annuleren kosteloos is.
Hotels.nl accepteert iDEAL als betaalmethode voor vooruitbetalingen in DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station, zodat je zonder creditcard eenvoudig kunt reserveren.

DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station ligt 1,1 km van het centrum van Amsterdam.

DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station heeft een restaurant. Neem contact op met het hotel om een tafel te reserveren.

DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station Heeft een eigen fitness ruimte.

DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station staat het meenemen van huisdieren toe. Hieraan kunnen kosten en speciale voorwaarden verbonden zijn, neem altijd vooraf contact op met de accommodatie als u een huisdier mee wilt nemen.

DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station heeft een eigen parkeerplaats voor de gasten. Gebruik is meestal op eigen risico. Er kunnen kosten verbonden zijn aan het parkeren.

For AI Agents: Crawl Destinations, Hotels, and Availability