DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station - Amsterdam
DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station
DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station
DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station
DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station
Alle foto's
8.9
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station

Aanbiedingen doorzoeken


Informatie over de accommodatie


DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station is een modern viersterrenhotel gelegen in het centrum van Amsterdam, direct naast het Centraal Station. Dankzij deze centrale ligging zijn iconische bezienswaardigheden als het Rijksmuseum, het Van Gogh Museum, de Dam en de historische grachten eenvoudig te voet of met het openbaar vervoer bereikbaar. Ook het Anne Frank Huis en de levendige Jordaan liggen op loopafstand. Het hotel bevindt zich aan het IJ, waardoor gasten kunnen genieten van uitzicht op het water en de skyline van de stad. De sfeer in het hotel is eigentijds en uitnodigend, met een kosmopolitische ambiance die zowel zakelijke reizigers als toeristen aanspreekt. Door de directe verbinding met het station is de bereikbaarheid per trein, tram en metro uitstekend, en Schiphol is snel te bereiken.

De kamers in DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station zijn comfortabel ingericht en bieden moderne gemakken zoals gratis wifi en klimaatbeheersing. De bedden zijn van hoge kwaliteit en zorgen voor een goede nachtrust. Sommige kamers bieden uitzicht op het IJ of de stad, terwijl andere uitkijken op het spoor of de omliggende wijken. De badkamers zijn voorzien van een regendouche en eigentijds sanitair. Het hotel beschikt over een goed uitgeruste fitnessruimte, een businesscentrum en diverse vergaderruimtes. Voor ontspanning kunnen gasten terecht op het dakterras, waar een bar uitzicht biedt over Amsterdam. Het interieur is strak en licht, waardoor een prettige, rustige sfeer ontstaat. Zowel gezinnen als zakelijke gasten vinden hier faciliteiten die aansluiten op hun wensen.

De service in het hotel is vriendelijk en professioneel, met een 24-uurs receptie en behulpzaam personeel. Het ontbijt wordt geserveerd in buffetvorm, met een breed aanbod aan internationale en lokale producten. Voor lunch en diner is er een restaurant met een internationale keuken en een informele sfeer, terwijl de rooftop bar populair is voor cocktails en kleine gerechten. In de directe omgeving bevinden zich diverse eetgelegenheden, van trendy bistro's tot klassieke Nederlandse restaurants. Uniek aan dit hotel zijn de moderne architectuur, het duurzame beleid en de ligging aan het water. DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station is geschikt voor uiteenlopende doelgroepen: stelletjes die een romantisch weekend zoeken, gezinnen die de stad willen ontdekken en zakenreizigers die centraal willen overnachten.



Faciliteiten in DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station

Eten en drinken
  • Bar
  • Brasserie
  • Lunchpakket
  • Restaurant
  • Roomservice
Service
  • Autoverhuur
  • Bagage-opslag
  • Groepen
  • Kinderopvang
  • Stomerij
  • Strijkservice
Badkamer
  • Badjas
  • Haardroger
Slaapkamer
  • Airconditioning
  • Kluis
  • Koelkast
  • Radio
  • Strijkvoorzieningen
  • Telefoon
  • WiFi
  • Zithoek
Woon gedeelte
  • Airconditioning
  • Kabeltelevisie
Internet
  • Gratis Wifi
  • Internet
  • Internet
Parkeren
  • Parkeerplaats
Diensten receptie
  • 24-uurs receptie
  • Conciërgeservice
  • Excursiebalie
Schoonmaak service
  • Wasservice
Zakelijke faciliteiten
  • Vergaderzaal
Wellness
  • Fitnessruimte
Huisdieren
  • Huisdieren toegestaan
Fietsen
  • Fietsenstalling
  • Fietsverhuur
Algemeen
  • Lift
  • Lounge
  • Valutawissel
  • Verwarming
Toegangkelijkheid
  • Anti-allergene kamers
  • Familiekamers
Gehandicapen toegang
  • Rolstoeltoegankelijke kamers
Buiten
  • Terras
  • Tuin

In de omgeving

Parkeergarage
  • Oostelijke K+R Amsterdam Centraal 372m
  • Piet Hein garage 554m
  • Westerlijke K+R Amsterdam Centraal 735m
  • P1 Parking Amsterdam Centraal 764m
  • Q-Park IJ Oever Centrum 769m
  • Waterlooplein 861m
  • Q-Park Bijenkorf Amsterdam 867m
  • A'DAM Parking 906m
Restaurant
  • &moshik 76m
  • Mojo 90m
  • Babel 108m
  • Choux 108m
  • Gaja Korean BBQ & Bar 133m
  • Hannekes Boom 306m
  • La Gouch 310m
  • Geisha 319m
Museum
  • Reve Museum 118m
  • Nemo 457m
  • Leger des Heilsmuseum 517m
  • Erotisch Museum 613m
  • Red Light Secrets 642m
  • Venustempel Sexmuseum 667m
  • Arcam 673m
  • Amsterdam Exchange Experience 809m
Toeristische attractie
  • Sint Olofskapel 486m
  • Stromma 495m
  • Rederij Kooij 526m
  • Stromma 552m
  • Stromma Open Boat Tours 607m
  • Stromma NL 617m
  • Stromma NL 628m
  • IJ-toren 637m
Treinstation
  • Centraal Station 427m
  • Centraal Station 510m
  • Amsterdam Centraal 511m
  • Nieuwmarkt 723m
  • Noorderpark 1.6 km
  • Vijzelgracht 2.1 km
  • Amsterdam Muiderpoort 2.4 km
  • Wibautstraat 2.5 km

8.9

Beoordeeld door: 288 gasten.

5

Sanna

Vriendengroep
22 oktober 2025

“We hadden meer verwacht van een Hilton, gezien de prijs, maar we waren teleurgesteld.”
  • locatie, gratis koekjes
  • rioleringgeur in één badkamer, geen dekens beschikbaar bij verzoek, de dames toiletten op de begane grond waren vuil.

10

Terry

Zakenreiziger
21 oktober 2025

“Over het algemeen een goed hotel.”
  • Het hotel is zeer centraal gelegen en bijzonder handig als u door Nederland reist. De faciliteiten waren erg goed - leuke bars en een goed restaurant. Het ontbijt bood een uitstekende keuze.
  • Hoewel niet luxueus, zijn de kamers zeer comfortabel, schoon en beschikken ze over alle faciliteiten die u nodig heeft. Redelijke prijs-kwaliteitverhouding. Ik had een prachtig uitzicht over de stad, hoewel ik begrijp dat niet alle kamers zo'n mooi uitzicht hebben.

9

Howard

Jong stel
21 oktober 2025

“Korte verblijf”
  • Uitstekende tijd doorgebracht in de sky lounge, het ontbijt was goed, behalve dat de roerei koud was. Vriendelijke receptiemedewerkers tijdens het in- en uitchecken.
  • Betaalde £50 borg bij aankomst, ik denk dat dit van het eindbedrag op de factuur bij het uitchecken moet worden afgetrokken. We zouden niet een week moeten wachten op de terugbetaling van de borg.

8

Lyndsey

Jong stel
20 oktober 2025

“Prachtig hotel, geweldige locatie, gratis upgrade was niet gratis en voegde alleen ontbijt toe tegen een kostprijs van £49, de diamantklant.”
  • De locatie is geweldig.
  • Afhaalbekers op de kamer voor thee en koffie, het bed is veel te hard, ik kreeg een "gratis" upgrade die nog eens £49 kostte.

6

Neil

Alleenreiziger
20 oktober 2025

“Verblijven in 2 verschillende DoubleTree by Hilton hotels in dezelfde week is teleurstellend, aangezien ik een loyale klant ben.”
  • Eerder meerdere keren verbleven, maar het is veranderd.
  • Het personeel is niet behulpzaam en lijkt meer geïnteresseerd in de bar op de elfde verdieping zodra het na 18.00 uur is. Er is geen interesse in de betalende gasten. Het is teleurstellend dat er werkzaamheden plaatsvinden die hinder veroorzaken, terwijl we dezelfde prijs betalen om dit te verteren.

4

Stephen

Groepsreizigers
18 oktober 2025

“Gemiddeld op zijn best.”
  • Het personeel was vriendelijk.
  • De kamers zijn verouderd. De dakterrasbar leek op zaterdagavond te worden beheerd door een promotiebedrijf en we hadden enkele problemen om toegang te krijgen tot het terras, ondanks dat we in het hotel verbleven. Kleedcodes en pretenties leidden tot een situatie waarin betalende gasten geen toegang kregen tot dit gebied.

7

Katarina

Jong stel
14 oktober 2025

“Goed”
  • Het hotel heeft een uitstekende locatie en het eten in het restaurant op de begane grond is van zeer goede kwaliteit.
  • Vermijd de bar op de begane grond. De service was zeer traag en niet in staat om te helpen. De rooftop bar is gesloten.

6

Mert

Groepsreizigers
11 oktober 2025

“Ik heb om een kamerwissel gevraagd, maar dit werd niet geaccepteerd.”
  • kamerzicht

8

Inna

Vriendengroep
6 oktober 2025

“Helaas heb ik het nummer dat ik van tevoren had aangevraagd niet gekregen. Ik heb aangegeven dat ik een nummer voor de stad wil, maar ik...”
  • locatie
  • wensen niet in overweging genomen

8

Christian

Zakenreiziger
5 oktober 2025

“Geweldige plek over het algemeen.”
  • Het was dichtbij het kantoor en een centraal punt om overal in Amsterdam Centraal te komen. Het was gemakkelijk om van Centraal Station te geraken en het gebouw had goede beveiliging.
  • De binnenplaats was erg vuil en het ontvangstgebied raakte tijdens het in- en uitchecken erg vol. Het kaartleessysteem om 's nachts toegang tot het gebouw te krijgen, was nog niet bijgewerkt.

5

Julie

Gezin met kinderen
4 oktober 2025

“Aanvaardbaar”
  • De locatie was geweldig. Het schoonmaakpersoneel was fantastisch. We hadden een wandlader voor onze telefoons nodig en binnen 10 minuten na het vragen kregen we er twee, dat heeft onze dag gered!
  • De kamer bevond zich onder de bar, we konden de muziek de hele nacht horen en we moesten vroeg op om een vlucht te halen.

9

Mandy

Gezin met kinderen
3 oktober 2025

“Uitstekend”
  • Het is zeer dicht bij het treinstation gelegen. Een korte wandeling naar de belangrijkste toeristische attracties. Bij het uitchecken was er meer personeel aanwezig en zij waren zeer vriendelijk. We hadden een klein probleem tijdens het verblijf, maar het personeel bij het uitchecken was geweldig, ondanks dat er niet veel gedaan kon worden op dat moment, aangezien we een trein moesten halen. De manier waarop zij vroeg en toonde dat ze om ons gaf, zorgt ervoor dat ik uitkijk naar ons volgende verblijf bij de keten in Londen. Ook al opereren ze allemaal afzonderlijk en hebben ze een beetje verschillende praktijken.
  • Wij verbleven bij Double Tree in Brussel, net voor Amsterdam. Ik vroeg me af waarom er in de enquête werd gevraagd of er zeep in de dispenser zat. Hoe kan dat leeg zijn? Dit was ik nog nooit tegengekomen in andere hotels. Gelukkig voor ons was de hele douchegel leeg en omdat alle dispensers aan de muur bevestigd zijn, kon ik de handzeep bij de wasbak niet gebruiken. Echter, na een telefoontje naar de huishouddienst werd dit snel vervangen. Ik ben het type dat de meeste oppervlakken afveegt, vooral het hoofdeinde, de afstandsbediening, de haardroger en de toiletbril. Toen ik bij de haardroger kwam, ontdekte ik dat er veel haar in bleef hangen. Het zag er niet mooi uit en ik kon bijna de brandlucht van het haar ruiken en voelde de pijn voor degenen die het hadden gebruikt. Bij het inchecken waren er slechts 2 medewerkers en veel mensen wisten niet waar ze moesten aansluiten. De medewerkers waren gefocust op het helpen van de persoon voor hen en waren zich niet bewust van wie er volgende in de rij stond. Toen ik eindelijk aan de beurt was, had ik geboekt voor 2 personen en gaf ik slechts 1 paspoort, omdat andere hotels tijdens deze reis om de een of andere reden niet om beide paspoorten vroegen. Ik kwam erachter dat ze het andere paspoort nodig had toen ik vroeg om de tweede kamersleutel. Nadat het inchecken was voltooid, moest ik haar herinneren aan mijn welkomstkoekje. Geen geweldige start. Deze punten zijn echter vrij klein, maar er is zeker ruimte voor verbetering.

3

Nasser

Jong stel
1 oktober 2025

“Slecht”
  • niets
  • De medewerker die het bagage verplaatst is niet respectvol, en de sky lounge is slecht.

6

Ivana

Gezin met kinderen
30 september 2025

“Aangenaam”
  • te duur en je krijgt er niets voor terug!

2

Yaadwinder

Alleenreiziger
30 september 2025

“Goede locatie, maar geen waarde voor je geld.”
  • Locatie
  • Waar voor je geld.

8

Ashley

Gezin met kinderen
29 september 2025

“Zeer goed”
  • Zeer dicht bij het station, mooi uitzicht vanuit de kamer.

5

Moore

Groepsreizigers
28 september 2025

“Aanvaardbaar”
  • Het bed was ongemakkelijk en de kamer was wat verouderd. Ook was het tapijt niet schoon en had het meerdere vlekken. De kamer had wat extra schoonmaak nodig, omdat het stoffig was. De voorzieningen waren uitstekend, maar het algehele verblijf was niet zo aangenaam als verwacht.

8

Janet

Jong stel
28 september 2025

“Vriendelijke mensen, ongemakkelijke bedden.”
  • Het personeel en de omgeving van het hotel waren geweldig.
  • De bedden zijn oncomfortabel en te klein. Ze bieden koffiezetfaciliteiten, maar alleen genoeg koffie voor één kopje per persoon! Er is meer nodig!

9

Anonymous

Jong stel
28 september 2025

“Het was geweldig.”
  • Locatie
  • Misschien had het ontbijt inbegrepen kunnen zijn.

9

Stavroula

Groepsreizigers
25 september 2025

“UITSTEKEND”
  • De roomservice heeft nooit de telefoon beantwoord, maar bij het uitchecken vertelden ze me dat ze een telefoonprobleem hadden dat ze niet op tijd hadden opgemerkt.

10

Jodie

Jong stel
24 september 2025

“Het personeel was geweldig en deed er alles aan. We kregen warme koekjes bij aankkomst en gratis drankjes voor het weekend, aangezien het mijn verjaardag was.”
  • De locatie was perfect en op loopafstand van alle attracties.

8

Fernando

Jong stel
23 september 2025

“We hebben een geweldig verblijf gehad. Geweldige locatie, op slechts een paar stappen van het Centraal Station, het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam, en een”
  • Geweldige aandacht van het personeel en een zeer goed ontbijt. Gefeliciteerd aan al uw medewerkers, zij waren geweldig.
  • De kamer die we kregen was kleiner dan wat was aangekondigd. We hebben dezelfde klacht van andere gasten gehoord. Misschien gaf de perspectief van de foto deze indruk of was het een specifieke kamer.

10

Michael

Jong stel
22 september 2025

“Uitzonderlijk”
  • Het personeel was zeer vriendelijk en toen ik mijn camera in mijn kamer was vergeten, hebben zij mij geïnformeerd zodat ik deze kon terugkrijgen. Het ging niet om de camera zelf, maar om de foto's op de camera. Ik kan hen niet genoeg bedanken.

5

Mário

Gezin met kinderen
21 september 2025

“Niet de ervaring die ik verwachtte, gezien eerdere verblijven.”
  • Aangezien ik daar in het verleden ben geweest, vind ik de locatie, het personeel en de faciliteiten prettig.
  • Deze keer verliepen de zaken niet zoals verwacht. De airconditioning in de kamer werkte niet en pas na meerdere keren aandringen en het laten komen van de technicus naar de kamer om het te testen, kon ik van kamer wisselen, uren na het inchecken. Het voelde alsof het personeel de informatie die ik verstrek niet vertrouwde en probeerde het probleem of de kamerwissel te vermijden. Ook was er een lange wachttijd in het restaurant voor het verkrijgen van een eenvoudige hamburger voor de kinderen en een Caesar-salade.

9

Emma

Groepsreizigers
21 september 2025

“Perfecte locatie. Schoon en efficiënt hotel.”
  • Geweldige locatie. Comfortabele kamers.
  • De sky view bar was buiten werking vanwege renovatie en we waren hier niet van op de hoogte gebracht voordat we op reis gingen. De bar op de begane grond was niet groot genoeg, zodat we deze enkele keren hebben gebruikt, maar we moesten elders naartoe gaan.

7

Wing

Gezin met kinderen
20 september 2025

“Perfecte locatie, maar de geluidsoverlast is wat vervelend.”
  • De locatie is perfect! Dicht bij de stad met veel restaurants en winkels in de omgeving.
  • Het treinspoor geluid is te verwachten, maar het geluid van de muziek van de rooftop bar is niet verwachte en onaanvaardbaar. We verbleven op de 7e verdieping en konden de muziek van de rooftop bar de hele nacht horen. Als u gevoelig bent voor geluid, blijf dan niet in dit hotel. Er zijn geen flessen water en tissues aanwezig.

4

Mohammad

Vriendengroep
17 september 2025

“Ik hield van Amsterdam. Ik vond het hotel (heel) slecht.”
  • Het beste aan het DoubleTree is de locatie, die eerlijk gezegd niet zo goed is. De omgeving voelt soms oncomfortabel aan in de avond.
  • De netheid van de kamer in het algemeen is teleurstellend. De kamers lijken oud en roestig, ondanks twee upgrades. Ik ondervond nog steeds problemen met de hygiëne en of netheid van de kamers. Er waren witte vlekken op het tapijt en of op de bank. De badkamer had veel vieze plekken op de muur (die ikzelf heb schoongemaakt). De kamers na het schoonmaken door het personeel zijn echt gemiddeld en voelen onnetjes aan. Daarnaast is de prijs voor dit 4-sterrenhotel absoluut niet gerechtvaardigd. Een vriend van mij verbleef in een ander 4-sterrenhotel en het was niet te vergelijken.

7

Stefanie

Zakenreiziger
16 september 2025

“Locatie, ontbijt en personeel zijn 10 uit 10. De kamer is eenvoudig maar comfortabel.”
  • De locatie was uitstekend en het ontbijt en het personeel waren geweldig.
  • Personeel en ontbijt

8

Trish

Vriendengroep
15 september 2025

“perfecte locatie voor een kort verblijf”
  • alles
  • niets

9

Elizabeth

Jong stel
14 september 2025

“Uitstekend”
  • We vonden het prettig dat het dicht bij alles lag.

Vraag en antwoord.

Ja, bij Hotels.nl kun je DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station zonder creditcard reserveren. Vooraf betalen is niet nodig en je kunt je reservering meestal gratis annuleren.
Vooruitbetalen is niet verplicht bij het reserveren van DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station via Hotels.nl. Je hebt ook de mogelijkheid om gratis te annuleren.
Hotels.nl rekent nooit boekings- of reserveringskosten, ook niet voor DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station. Bekende Nederlandse aanbieders zoals Hotelspecials, Weekendjeweg en Voordeeluitjes brengen deze extra kosten wel altijd in rekening. Daarom zijn wij veruit het goedkoopst voor een reservering in DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station.
Bij Hotels.nl kun je DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station reserveren met gratis annuleren. Je vindt altijd tarieven waarbij annuleren kosteloos is.
Hotels.nl accepteert iDEAL als betaalmethode voor vooruitbetalingen in DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station, zodat je zonder creditcard eenvoudig kunt reserveren.

DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station ligt 1,1 km van het centrum van Amsterdam.

DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station heeft een restaurant. Neem contact op met het hotel om een tafel te reserveren.

DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station Heeft een eigen fitness ruimte.

DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station staat het meenemen van huisdieren toe. Hieraan kunnen kosten en speciale voorwaarden verbonden zijn, neem altijd vooraf contact op met de accommodatie als u een huisdier mee wilt nemen.

DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station heeft een eigen parkeerplaats voor de gasten. Gebruik is meestal op eigen risico. Er kunnen kosten verbonden zijn aan het parkeren.

For AI Agents: Crawl Destinations, Hotels, and Availability