8.9
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station

Aanbiedingen doorzoeken


Informatie over de accommodatie


DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station is een perfecte uitvalsbasis voor zowel toeristische als zakelijke gasten. Zo is het hotel perfect te bereiken per trein, boot, auto of fiets. Daarnaast is Schiphol Airport op 20 minuten afstand gelegen met de trein. Er worden 14 ruimtes aangeboden op de eerste etages die voor kleine vergaderingen of grotere bijeenkomsten beschikbaar zijn. Het hotel beschikt over comfortabele faciliteiten zoals gratis draadloos internet, een ruime binnentuin, een bruisende Lounge bar en een SkyLounge & SkyTerrace. Hier kunt u genieten van het prachtige uitzicht. In de uitgebreide bibliotheek kunt u een boek lezen. Tevens kunt u gratis gebruik maken van de fitnessruimte. Kwaliteit en service staat bij het Hotel hoog in het vaandel.



DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station is gelegen in het bruisende Amsterdam. Vanuit het hotel loopt u zo naar de Dam en het hart van het centrum. Het hotel is direct naast het Centraal Station gelegen en hierdoor heeft u een perfecte trein- of tramverbinding naar de RAI, het Rembrandtplein en het Museumplein. Daarnaast is de stad ook uitstekend vanaf het water te bewonderen. Er zijn vele grachtenboten die u door de stad leiden.



Faciliteiten in DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station

Eten en drinken
  • Bar
  • Brasserie
  • Lunchpakket
  • Restaurant
  • Roomservice
Service
  • Autoverhuur
  • Bagage-opslag
  • Groepen
  • Kinderopvang
  • Stomerij
  • Strijkservice
Badkamer
  • Badjas
  • Haardroger
Slaapkamer
  • Airconditioning
  • Kluis
  • Koelkast
  • Radio
  • Strijkvoorzieningen
  • Telefoon
  • WiFi
  • Zithoek
Woon gedeelte
  • Airconditioning
  • Kabeltelevisie
Internet
  • Gratis Wifi
  • Internet
  • Internet
Parkeren
  • Parkeerplaats
Diensten receptie
  • 24-uurs receptie
  • Conciërgeservice
  • Excursiebalie
Schoonmaak service
  • Wasservice
Zakelijke faciliteiten
  • Vergaderzaal
Wellness
  • Fitnessruimte
Huisdieren
  • Huisdieren toegestaan
Fietsen
  • Fietsenstalling
  • Fietsverhuur
Algemeen
  • Lift
  • Lounge
  • Valutawissel
  • Verwarming
Toegangkelijkheid
  • Anti-allergene kamers
  • Familiekamers
Gehandicapen toegang
  • Rolstoeltoegankelijke kamers
Buiten
  • Terras
  • Tuin

In de omgeving

Parkeergarage
  • Oostelijke K+R Amsterdam Centraal 372m
  • Piet Hein garage 554m
  • Westerlijke K+R Amsterdam Centraal 735m
  • P1 Parking Amsterdam Centraal 764m
  • Q-Park IJ Oever Centrum 769m
  • Waterlooplein 861m
  • Q-Park Bijenkorf Amsterdam 867m
  • A'DAM Parking 906m
Restaurant
  • &moshik 76m
  • Mojo 90m
  • Babel 108m
  • Choux 108m
  • Gaja Korean BBQ & Bar 133m
  • Hannekes Boom 306m
  • La Gouch 310m
  • Geisha 319m
Museum
  • Reve Museum 118m
  • Nemo 457m
  • Leger des Heilsmuseum 517m
  • Erotisch Museum 613m
  • Red Light Secrets 642m
  • Venustempel Sexmuseum 667m
  • Arcam 673m
  • Amsterdam Exchange Experience 809m
Toeristische attractie
  • Sint Olofskapel 486m
  • Stromma 495m
  • Rederij Kooij 526m
  • Stromma 552m
  • Stromma Open Boat Tours 607m
  • Stromma NL 617m
  • Stromma NL 628m
  • IJ-toren 637m
Treinstation
  • Centraal Station 427m
  • Centraal Station 510m
  • Amsterdam Centraal 511m
  • Nieuwmarkt 723m
  • Noorderpark 1.6 km
  • Vijzelgracht 2.1 km
  • Amsterdam Muiderpoort 2.4 km
  • Wibautstraat 2.5 km

8.9

Beoordeeld door: 210 gasten.

5

Paul

Alleenreiziger
30 juni 2025

“Middelmatig, het personeel moet enkele basismanieren leren en zou cursussen klantenservice moeten volgen.”
  • Douche en uitzicht zijn het enige positieve aspect van dit hotel. Te duur met middelmatige klantenservice gedurende mijn verblijf. Ik zou hier niet opnieuw verblijven en dit zou mij afschrikken om in een ander Hilton hotel op een andere locatie te verblijven.
  • Het personeel was extreem onbeschoft en onplezierig in de bar op mijn tweede nacht. Ik vroeg om een drankje aan de bar en werd op een zeer onbeleefde manier gevraagd te wachten. Ik werd ook gevraagd een plaats te nemen en wachtte 10 minuten om bediend te worden. Uitchecken - er was een lange rij om uit te checken en het personeel was extreem onbeschoft en wederom onplezierig. Uitchecken zou aangenaam en zonder gedoe moeten zijn. Na het inchecken moest ik in een andere lange rij staan om mijn bagage achter te laten, wat een lange wachttijd met zich meebracht. Bij het ophalen van mijn bagage enkele uren later was er weer een lange rij en wachttijd en het personeel reageerde zeer traag. Ik zou dit hotel aan niemand aanraden. Ik heb veel betaald om hier te verblijven, het is jammer dat de klantenservice niet in lijn was met het bedrag dat ik heb betaald. Slecht vanaf het moment dat ik incheckte tot het moment dat ik mijn bagage ophaalde.

8

Christopher

Jong stel
28 juni 2025

“Zeer goed”
  • De locatie van dit hotel maakte het gemakkelijk om je in Amsterdam te verplaatsen. Het personeel van het hotel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Opmerking: De "Sky Lounge" op het dak is tot juni in verbouwing. Een lobbybar is beschikbaar.
  • De kamer was klein voor de gevraagde prijs.

7

Libby

Alleenreiziger
28 juni 2025

“Oké - het kan beter.”
  • Het hotel bevond zich op een uitstekende locatie.
  • De kamer was vuil bij aankomst, het bed was klein en ongemakkelijk. Geen goede prijs-kwaliteitverhouding. De rooftopbar was gesloten, wat pas werd vermeld toen ik in het hotel arriveerde.

10

Athit

Gezin met kinderen
27 juni 2025

“zeer dichtbij het treinstation en de locatie was goed.”
  • Het hotel ligt zeer dicht bij het treinstation en vele bezienswaardigheden. Het personeel is zeer behulpzaam en bij het inchecken kregen we ook een koekje. De hotelkamer is normaal, niet groot, maar alles is in orde, zoals op de foto.
  • nee

9

Sylvia

Jong stel
27 juni 2025

“Geweldige locatie, prachtige uitzichten, voorzieningen van hoge standaard en een ontbijt dat je niet mag missen.”
  • De kamer was gewoon perfect, met uitzicht op de stad, en de faciliteiten zijn gewoon fabuleus. Ik kan het ontbijt ten zeerste aanbevelen; het is geschikt voor iedereen en biedt veel waar voor je geld. Warme koekjes bij het inchecken en het personeel was zeer gastvrij. Ik zou zeker terugkeren of deze hotelketen opnieuw gebruiken.
  • De locatie van de televisie in de kamer moet draaibaar zijn, aangezien deze vaststaat en naar de kast gericht is.

8

Inge

Jong stel
27 juni 2025

“Zeer goed”
  • Locatie
  • De koffiemachine werkte niet in kamer 751.

9

Robert

Gezin met kinderen
25 juni 2025

“Een kort verblijf in Amsterdam om de stad te verkennen, en dit hotel was een uitstekende centrale locatie.”
  • De locatie was uitstekend en de kamer was zeer nieuw en schoon.
  • Het was behoorlijk prijzig en het was een vrij druk hotel. Er waren echter geen echte grote dingen om niet leuk te vinden.

7

Anudi

Gezin met kinderen
24 juni 2025

“Mooi hotel, maar wees voorzichtig met het betalen van extra voor het uitzicht - niet alle kamers bieden het uitzicht dat wordt beschreven.”
  • Zeer chique en moderne accommodatie. Mooie meubels en comfortabele bedden.
  • Ik heb extra betaald voor een kamer met een panoramisch uitzicht, maar toen ik in de kamer kwam, bleek dat het raam slechts een muur was, waardoor slechts een klein gedeelte uitzicht biedt. Misleidend en een verspilling van geld. Een van de conciërges heeft mijn kofferhandvat kapot gemaakt en deed daar niets aan. Gelukkig was een van de andere conciërges zeer attent en bood aan om het voor mij te plakken.

8

Kerry

Jong stel
23 juni 2025

“Prachtig verblijf, zou aanraden en zou opnieuw verblijven. Geweldige locatie.”
  • Een minibar op de kamer zou prettig geweest zijn, verder zijn we zeer tevreden. Dichtbij het station voor onze vervolgreis. Het restaurant is prachtig. Geweldig uitzicht.

5

Robyn

Jong stel
23 juni 2025

“Ik wilde alleen een kopje thee.”
  • Handige locatie. De kamer had een goede omvang. De eerste kamer die we kregen had een vreselijke geur in de badkamer, maar we kregen meteen een andere kamer.
  • Ze geven je papieren bekers voor thee en koffie. Bovendien ontvang je slechts twee van elk type theezakje. We verbleven twee nachten en kwamen om 14.45 uur terug om te ontdekken dat onze kamer niet was schoongemaakt. We hadden de papieren bekers 's ochtends in de vuilnisbak gegooid. Ik ging naar de receptie om nieuwe bekers en theezakjes aan te vragen en werd verzekerd dat deze direct naar onze kamer zouden worden gestuurd. Uiteindelijk is onze kamer om 17.00 uur schoongemaakt en kregen we nieuwe bekers en theezakjes. De papieren bekers begrepen we niet, aangezien ze je waterglazen geven die gewassen moeten worden, dus waarom geen fatsoenlijke mok? Voor wat we betaalden, zou het prettig geweest zijn om op elk moment een kopje thee te kunnen zetten. Waren ze bang dat mensen de theezakjes mee zouden nemen als ze je een paar meer zouden geven, voor het geval je meer dan één kopje thee wilde? Het is zo'n klein iets om te bieden, maar wat we kregen voldeed niet aan de aanvaardbare standaard voor waar we verbleven.

8

Louise

Jong stel
22 juni 2025

“We waren over het algemeen tevreden en zouden hier opnieuw verblijven.”
  • Locatie; dicht bij de oude stad, restaurants, activiteiten, openbaar vervoer en winkelmogelijkheden. Snelle check-in. Moderne voorzieningen, schoon en comfortabel. Kamer was groot, met veel ruimte voor bagage, en had een prachtig uitzicht. Ontbijtbuffet was uitstekend!
  • Ge waardeerde de vroege check-in, maar we hebben de beloofde gratis koekjes in deze hotels niet ontvangen. De douchekop in de kamer was niet correct gepositioneerd en was extreem moeilijk aan te passen. Het kledinghanggedeelte was iets te klein en ongemakkelijk. We hadden moeite om voedselservice te krijgen bij de lobbybar/lounge, dus we zijn vertrokken en hebben ergens anders gegeten.

5

Ayman

Jong stel
15 juni 2025

“Aanvaardbaar”
  • Niets

8

Mousa

Zakenreiziger
15 juni 2025

“Het was geweldig om te verblijven.”
  • De locatie is uitstekend.

10

David

Jong stel
14 juni 2025

“De ideale plek om te verblijven en uw reis naar Amsterdam te baseren.”
  • uitstekende locatie, direct naast het treinstation, een gezellig bar en eten in het hotel, de sky bar op het dak was geweldig voor eten en drankjes, zeer comfortabele en rustige slaapkamer.
  • niets, alles was geweldig

7

Katie

Jong stel
14 juni 2025

“Geweldige locatie en prijs. Zeer Amerikaans hotel.”
  • De badkamerproducten waren behoorlijk geweldig. Het uitzicht dat we hadden was echt fantastisch.
  • De douche zou kunnen worden vernieuwd. Ook hadden we om een rol toiletpapier gevraagd, maar deze is nooit gekomen.

10

Andrew_j_barker

Groepsreizigers
10 juni 2025

“Precies wat we nodig hadden voor een korte zakenreis!”
  • Geweldige locatie, comfortabele kamers, uitstekende mogelijkheden voor vroeg inchecken (tegen betaling; maar ik kreeg een kamer ongeveer 8 uur voor de officiële inchecktijd) en een ongelooflijk fitnesscentrum. Het was perfect voor een zakenreis - mijn collega's en ik hebben er echt van genoten - maar ik zie ook dat het zeer geschikt is voor toeristen!
  • De week voordat ik hier was, verbleef ik in het Ritz-Carlton in Pune... Ik zou de twee niet moeten vergelijken, maar laten we eerlijk zijn... het is geen Ritz. Hahaha!! Verder is er niets dat niet bevalt aan dit goed gelegen en comfortabele/ betaalbare hotel.

2

Victoria

Zakenreiziger
10 juni 2025

“Verschrikkelijk slechte bed.”
  • De locatie; en de koekje bij aankomst was een mooie toevoeging. Dat is ongeveer alles aan positiviteit die ik kan opbrengen.
  • Op de eerste nacht arriveerde ik om middernacht. Ik kreeg een kamer direct naast de spoorlijn met een bed zo hard als een steen. Het toilet doormidden en de douche overstroomde. Er was geen geluidsisolatie en ik kon elke keer horen wanneer de buren een lade openden of sloten. Het was waarschijnlijk de slechtste nacht die ik ooit in een hotel heb doorgebracht. Ik vroeg de volgende ochtend om 7 uur om van kamer te wisselen en ik had het gevoel dat het personeel hier zeer aan gewend was. Ik werd verplaatst naar een "gerenoveerde" kamer met een veel beter bed, maar de douche was in deze kamer ook verstopt. Eerlijk gezegd was ik erg blij om te vertrekken.

8

Chris

Jong stel
9 juni 2025

“Zeer goed”
  • Zeer gunstige locatie voor het station. Geweldige toiletartikelen, waaronder bodylotion en conditioner. Groot bed. Mooi badkamer. Late uitchecktijd.
  • Deskundige bekers in plaats van porseleinen. Het dekbed kwam niet hoog genoeg, dus moest je ofwel halfweg het bed slapen, of werd je bovenste helft koud. (Trekken aan het dekbed hielp een beetje.) Het vreemde is dat de ingang zich op het verste punt van het station bevindt, waardoor je, als je met de trein komt, je bagage de volledige lengte van het hotel moet slepen voordat je naar binnen kunt. En er zijn geen borden naar de ingang, dus je moet maar hopen dat je de juiste weg gaat. (Het kan hard regenen.)

6

Glenn

Gezin met kinderen
8 juni 2025

“We hebben daar verbleven omdat het het hotel voor de panoramische cruise was.”
  • Locatie ten opzichte van het station. De netheid was slecht; we moesten onze kamer bij aankomst opnieuw laten schoonmaken omdat de kamer vies was.
  • Reinigheid. Lange wachtrijen bij de receptie.

7

Cas

Vriendengroep
8 juni 2025

“schoon, goede ligging”
  • Hoewel het druk was, was er nooit genoeg personeel om u te helpen.
  • De houding ten opzichte van het reserveren van een tafel voor het diner was teleurstellend. De dame aan de receptie was zeer onbehulpzaam en wilde niet controleren of er beschikbare tafels waren.

5

Albert

Groepsreizigers
7 juni 2025

“Er zijn betere hotels in hetzelfde gebied voor een betere prijs.”
  • Dichtheid tot het Centraal Station.
  • Te druk hotel, niet genoeg personeel om het hotel te onderhouden, de kamer werd niet elke dag schoongemaakt.

5

Laura

Gezin met kinderen
4 juni 2025

“Acceptabel”
  • Locatie
  • De prijs is te hoog per nacht.

8

Kari

Jong stel
3 juni 2025

“Hilton is geweldig, hoewel dit hotel overpriced is in vergelijking met de sfeer, etc. ten opzichte van de markt.”
  • Schoon en geweldig gelegen met fantastisch personeel.
  • De kosten stonden niet in verhouding tot de waarde in vergelijking met andere opties. Er was bouwactiviteit, waardoor er geen lobbygebied was. Ondanks de recente renovatie van de kamers sprak de esthetiek me totaal niet aan.

5

Gregory

Gezin met kinderen
27 mei 2025

“Zeer duur voor de staat, ligging en het comfort van de kamer.”
  • Het ontbijt was goed en de locatie was ook zeer goed.
  • De kamer bevond zich naast de spoorlijn, en hoewel het niet zo erg was als we verwachtten, kon je de treinen nog steeds horen. De kamer was ook wat ouderwets en enkele stoelen hadden watervlekken, wat de kamer als geheel een beetje onprettig liet aanvoelen.

10

Deen

Gezin met kinderen
20 mei 2025

“Double Tree Hilton”
  • Prachtig uitzicht vanuit de kamer. De locatie is geweldig, dicht bij het stadscentrum en op 2 minuten loopafstand van Centraal.

3

Johan

Jong stel
19 mei 2025

“Slecht”
  • Bekijk de stad
  • de faciliteiten zijn zeer verwaarloosd en er ontbreekt onderhoud in de gemeenschappelijke ruimtes.

7

Susan

Jong stel
18 mei 2025

“Handig voor een kort verblijf van één nacht in Amsterdam, bij aankomst met de trein.”
  • Dichtbij de Centrale Treinstation, dus perfect voor een vroege trein naar de luchthaven.
  • Onze kamer had uitzicht op de spoorlijn, waardoor we de treinen de hele nacht hoorden. De kamer had verouderde technologie.

5

Panagiotis

Gezin met kinderen
15 mei 2025

“Geweldig”
  • Het personeel bij de incheckbalie was geweldig! Ze waren zo vriendelijk en behulpzaam! Ik zou willen dat ik de naam van de dame die ons hielp bij het inchecken kon herinneren, ze was fantastisch.
  • De kamers zijn niet zo comfortabel als ik me had voorgesteld.

8

Christine

Gezin met kinderen
15 mei 2025

“Zeer goed”
  • Kamers op de 9e verdieping waren goed, geen geluidsoverlast, enzovoort. Gemakkelijke loopafstand van het station. Ontbijt was goed. Al met al een prettig verblijf.
  • De indeling van het ontbijt was erg vreemd, ik moest zoeken naar bepaalde dranken en voedingsmiddelen omdat ze op willekeurige plaatsen leken te zijn geplaatst.

4

Tariq

Vriendengroep
14 mei 2025

“Ik hou van de sfeer.”
  • locatie
  • ze gaven de kleinste kamer, de kamer van mijn vrienden was groter

Vraag en antwoord.

Ja, bij Hotels.nl kun je DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station zonder creditcard reserveren. Vooraf betalen is niet nodig en je kunt je reservering meestal gratis annuleren.
Vooruitbetalen is niet verplicht bij het reserveren van DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station via Hotels.nl. Je hebt ook de mogelijkheid om gratis te annuleren.
Hotels.nl rekent nooit boekings- of reserveringskosten, ook niet voor DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station. Bekende Nederlandse aanbieders zoals Hotelspecials, Weekendjeweg en Voordeeluitjes brengen deze extra kosten wel altijd in rekening. Daarom zijn wij veruit het goedkoopst voor een reservering in DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station.
Bij Hotels.nl kun je DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station reserveren met gratis annuleren. Je vindt altijd tarieven waarbij annuleren kosteloos is.
Hotels.nl accepteert iDEAL als betaalmethode voor vooruitbetalingen in DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station, zodat je zonder creditcard eenvoudig kunt reserveren.

DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station ligt 1,1 km van het centrum van Amsterdam.

DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station heeft een restaurant. Neem contact op met het hotel om een tafel te reserveren.

DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station Heeft een eigen fitness ruimte.

DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station staat het meenemen van huisdieren toe. Hieraan kunnen kosten en speciale voorwaarden verbonden zijn, neem altijd vooraf contact op met de accommodatie als u een huisdier mee wilt nemen.

DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station heeft een eigen parkeerplaats voor de gasten. Gebruik is meestal op eigen risico. Er kunnen kosten verbonden zijn aan het parkeren.

Ook van de makers van Hotels.nl: Hotel.team, een revolutionaire Hotel booking AI Agent. Meld je nu aan!
Hotels.nl is meermaals gekozen tot beste hotelaanbieder van Nederland. Hotels.nl werkt samen met betrouwbare partners om de beste deals en service te leveren. Met meer dan 5 miljoen tevreden klanten en 20+ jaar ervaring in de hotelbranche zorgen we ervoor dat jouw boeking eenvoudig en zonder zorgen verloopt.
© HNL Nederland BV, KVK nummer 94742367, BTW nummer NL 866878063B01.