8.9
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station

Aanbiedingen doorzoeken


Informatie over de accommodatie


DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station is een perfecte uitvalsbasis voor zowel toeristische als zakelijke gasten. Zo is het hotel perfect te bereiken per trein, boot, auto of fiets. Daarnaast is Schiphol Airport op 20 minuten afstand gelegen met de trein. Er worden 14 ruimtes aangeboden op de eerste etages die voor kleine vergaderingen of grotere bijeenkomsten beschikbaar zijn. Het hotel beschikt over comfortabele faciliteiten zoals gratis draadloos internet, een ruime binnentuin, een bruisende Lounge bar en een SkyLounge & SkyTerrace. Hier kunt u genieten van het prachtige uitzicht. In de uitgebreide bibliotheek kunt u een boek lezen. Tevens kunt u gratis gebruik maken van de fitnessruimte. Kwaliteit en service staat bij het Hotel hoog in het vaandel.



DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station is gelegen in het bruisende Amsterdam. Vanuit het hotel loopt u zo naar de Dam en het hart van het centrum. Het hotel is direct naast het Centraal Station gelegen en hierdoor heeft u een perfecte trein- of tramverbinding naar de RAI, het Rembrandtplein en het Museumplein. Daarnaast is de stad ook uitstekend vanaf het water te bewonderen. Er zijn vele grachtenboten die u door de stad leiden.



Faciliteiten in DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station

Eten en drinken
  • Bar
  • Brasserie
  • Lunchpakket
  • Restaurant
  • Roomservice
Service
  • Autoverhuur
  • Bagage-opslag
  • Groepen
  • Kinderopvang
  • Stomerij
  • Strijkservice
Badkamer
  • Badjas
  • Haardroger
Slaapkamer
  • Airconditioning
  • Kluis
  • Koelkast
  • Radio
  • Strijkvoorzieningen
  • Telefoon
  • WiFi
  • Zithoek
Woon gedeelte
  • Airconditioning
  • Kabeltelevisie
Internet
  • Gratis Wifi
  • Internet
  • Internet
Parkeren
  • Parkeerplaats
Diensten receptie
  • 24-uurs receptie
  • Conciërgeservice
  • Excursiebalie
Schoonmaak service
  • Wasservice
Zakelijke faciliteiten
  • Vergaderzaal
Wellness
  • Fitnessruimte
Huisdieren
  • Huisdieren toegestaan
Fietsen
  • Fietsenstalling
  • Fietsverhuur
Algemeen
  • Lift
  • Lounge
  • Valutawissel
  • Verwarming
Toegangkelijkheid
  • Anti-allergene kamers
  • Familiekamers
Gehandicapen toegang
  • Rolstoeltoegankelijke kamers
Buiten
  • Terras
  • Tuin

In de omgeving

Parkeergarage
  • Oostelijke K+R Amsterdam Centraal 372m
  • Piet Hein garage 554m
  • Westerlijke K+R Amsterdam Centraal 735m
  • P1 Parking Amsterdam Centraal 764m
  • Q-Park IJ Oever Centrum 769m
  • Waterlooplein 861m
  • Q-Park Bijenkorf Amsterdam 867m
  • A'DAM Parking 906m
Restaurant
  • &moshik 76m
  • Mojo 90m
  • Babel 108m
  • Choux 108m
  • Gaja Korean BBQ & Bar 133m
  • Hannekes Boom 306m
  • La Gouch 310m
  • Geisha 319m
Museum
  • Reve Museum 118m
  • Nemo 457m
  • Leger des Heilsmuseum 517m
  • Erotisch Museum 613m
  • Red Light Secrets 642m
  • Venustempel Sexmuseum 667m
  • Arcam 673m
  • Amsterdam Exchange Experience 809m
Toeristische attractie
  • Sint Olofskapel 486m
  • Stromma 495m
  • Rederij Kooij 526m
  • Stromma 552m
  • Stromma Open Boat Tours 607m
  • Stromma NL 617m
  • Stromma NL 628m
  • IJ-toren 637m
Treinstation
  • Centraal Station 427m
  • Centraal Station 510m
  • Amsterdam Centraal 511m
  • Nieuwmarkt 723m
  • Noorderpark 1.6 km
  • Vijzelgracht 2.1 km
  • Amsterdam Muiderpoort 2.4 km
  • Wibautstraat 2.5 km

8.9

Beoordeeld door: 228 gasten.

5

Raph

Alleenreiziger
1 augustus 2025

“Voldoende, maar de prijs is te hoog voor deze klasse hotel.”
  • fatsoenlijke moderne faciliteiten
  • De prijs is te hoog voor een 3,5-sterrenhotel.

9

Garrett

Jong stel
31 juli 2025

“Uitstekend”
  • Goed gelegen

6

Cyril

Jong stel
29 juli 2025

“Mooi hotel, het barpersoneel is een beetje onvriendelijk.”
  • De incheckprocedure was vlekkeloos, zeer snel en efficiënt. De kamers waren onlangs gerenoveerd en waren daardoor comfortabel en brandschoon. De locatie was ideaal voor het treinstation en daardoor uitstekend voor het verkennen van Amsterdam. De bagageopslag was efficiënt, snel en vriendelijk.
  • We zijn naar de daktuinbar gegaan voor een afterdrink en het was dé plek om te zijn in Amsterdam! Vol met influencers en Instagram-willens. Aangezien we dat niet zijn, werden we naar de achterzijde van de bar verwezen, samen met de andere troglodieten. De medewerkers van de bar lieten ons niet erg welkom voelen.

7

Agata

Gezin met kinderen
24 juli 2025

“Goed”
  • Uitstekende locatie. Vriendelijk personeel.
  • Matras veel te hard. Geen koffie op de kamer, kreeg de volgende dag wel wat.

6

Angela

Jong stel
21 juli 2025

“Goede locatie. Eten gemiddeld, zeer rumoerig.”
  • Locatie
  • De starheid van het personeel en ook de kamers op de tiende verdieping zijn zo luidruchtig vanwege de nachtclub op de elfde verdieping.

5

Matthew

Vriendengroep
21 juli 2025

“niets bijzonders”
  • goede uitzicht
  • Aanvankelijk kregen we een kamer die al gebruikt was.

8

Sascha

Zakenreiziger
17 juli 2025

“Zeer goed”
  • Geweldige locatie, vriendelijk personeel, en ik hou van de warme koekjes bij het inchecken.

5

Donna

Vriendengroep
14 juli 2025

“Locatie - goed! Hotel - redelijk.”
  • Locatie.
  • We hadden een kamer op de 9e verdieping en we konden het geluid van de bar boven ons tot 3 uur 's nachts horen, wat echt schokkend luid was. De kamer had een bevlekte vloerbedekking en er stond ook een lege fles douchegel. We vroegen om naar een lagere verdieping verplaatst te worden voor de resterende 2 nachten van ons verblijf, wat het hotel toestond. Zaterdagochtend hebben we onze koffers bij de conciërge achtergelaten en kregen te horen dat ze in onze nieuwe kamer zouden zijn bij onze terugkomst. We keerden zaterdagavond terug en haalden onze koffers bij de conciërge op, waarna we moesten wachten tot de kamer gecontroleerd was voordat we naar onze kamer konden gaan.

9

Adil

Vriendengroep
14 juli 2025

“Geweldig!”
  • Alles ziet er geweldig uit.

8

Anthony

Gezin met kinderen
14 juli 2025

“DoubleTree Hotel Amsterdam Stadcentrum”
  • De stad is geweldig. Het is eenvoudig om je te verplaatsen.
  • Geen airconditioning in de kamer omdat het land de gebruikstijd reguleert. Het ontbijt kostte 23 euro, wat te duur is. De schoonmaaksters laten geen extra toiletpapier achter en hebben de shampoo-fles in de douche niet bijgevuld.

8

Paolo

Zakenreiziger
13 juli 2025

“uitstekende locatie tegen een prijs”
  • Locatie naast het station en in het centrale gebied.
  • kamer aan de binnenzijde zonder uitzicht, ondanks dat mij een kamer met uitzicht was beloofd. Zeer dure ontbijt als apart gekocht.

3

Wessam

Jong stel
12 juli 2025

“zeer slecht”
  • het balkon
  • Het personeel heeft de kamer niet goed schoon gemaakt. De airconditioning was te koud en het personeel hielp niet veel bij het aanpassen van de temperatuur. De televisie in de kamer werkte niet.

9

Anonymous

Gezin met kinderen
11 juli 2025

“Uitstekend”
  • Locatie, personeel, optie voor gezinsverblijf.

6

Jane

Jong stel
10 juli 2025

“Gemiddeld en te duur”
  • Het personeel bij de receptie en de informatiebalie was zeer goed. De locatie is ook goed. De kamer was aan de kleine kant, maar had een mooi uitzicht.
  • Het restaurant op de locatie (Eastwood Bar and Grill) is zeer gemiddeld en overprijsd. Nadat ik een dessert had ontvangen met een ingrediënt dat duidelijk bedorven was, gaven ze me nauwelijks een verontschuldiging toen ik het terugebracht en namen ze verder geen enkele kosten van de rekening als gebaar. In plaats daarvan belden ze mijn kamer (laat in de nacht) om te zeggen dat ik terug moest komen en betalen, omdat ik geen kaart geregistreerd had (dit was nadat ik al andere dingen zonder problemen op mijn kamer had laten zetten). Ik ben niet onder de indruk en ik zal na deze ervaring niet meer in het hotel verblijven.

10

Mahmoud

Gezin met kinderen
9 juli 2025

“Ga zo door.”
  • alles
  • niets

6

Theresa

Jong stel
8 juli 2025

“Acceptabel, maar ik zou het niet aanbevelen.”
  • Geweldige locatie
  • De kamer was klein en te donker. De verlichting was onvoldoende. De cocktails die we hadden in de Cloud Rooftop bar waren ondrinkbaar. Het waren de slechtste cocktails die we ooit hebben gehad. De accommodatie was veel te duur voor wat je ervoor kreeg. Ik betaalde het omdat ik dacht dat, gezien het Hilton, de kwaliteit hetzelfde zou zijn. Dat was absoluut niet het geval.

8

Hoi

Gezin met kinderen
4 juli 2025

“Zeer goede ervaring”
  • De locatie is geweldig. Heel dichtbij het centraal station. Het personeel is erg aardig en behulpzaam.
  • Het tapijt in de kamer is een beetje vuil. We hebben daar 3 nachten verbleven. Op de derde dag zijn we rond 17.00 uur naar buiten gegaan en teruggekomen; de kamer was nog niet schoongemaakt. Toen we de gastenservice belden, regelden ze dat er onmiddellijk mensen kwamen om de kamer schoon te maken.

6

Ashir

Zakenreiziger
3 juli 2025

“Aangenaam”
  • Locatie naast drukke spoorlijn

5

Paul

Alleenreiziger
30 juni 2025

“Middelmatig, het personeel moet enkele basismanieren leren en zou cursussen klantenservice moeten volgen.”
  • Douche en uitzicht zijn het enige positieve aspect van dit hotel. Te duur met middelmatige klantenservice gedurende mijn verblijf. Ik zou hier niet opnieuw verblijven en dit zou mij afschrikken om in een ander Hilton hotel op een andere locatie te verblijven.
  • Het personeel was extreem onbeschoft en onplezierig in de bar op mijn tweede nacht. Ik vroeg om een drankje aan de bar en werd op een zeer onbeleefde manier gevraagd te wachten. Ik werd ook gevraagd een plaats te nemen en wachtte 10 minuten om bediend te worden. Uitchecken - er was een lange rij om uit te checken en het personeel was extreem onbeschoft en wederom onplezierig. Uitchecken zou aangenaam en zonder gedoe moeten zijn. Na het inchecken moest ik in een andere lange rij staan om mijn bagage achter te laten, wat een lange wachttijd met zich meebracht. Bij het ophalen van mijn bagage enkele uren later was er weer een lange rij en wachttijd en het personeel reageerde zeer traag. Ik zou dit hotel aan niemand aanraden. Ik heb veel betaald om hier te verblijven, het is jammer dat de klantenservice niet in lijn was met het bedrag dat ik heb betaald. Slecht vanaf het moment dat ik incheckte tot het moment dat ik mijn bagage ophaalde.

8

Christopher

Jong stel
28 juni 2025

“Zeer goed”
  • De locatie van dit hotel maakte het gemakkelijk om je in Amsterdam te verplaatsen. Het personeel van het hotel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Opmerking: De "Sky Lounge" op het dak is tot juni in verbouwing. Een lobbybar is beschikbaar.
  • De kamer was klein voor de gevraagde prijs.

7

Libby

Alleenreiziger
28 juni 2025

“Oké - het kan beter.”
  • Het hotel bevond zich op een uitstekende locatie.
  • De kamer was vuil bij aankomst, het bed was klein en ongemakkelijk. Geen goede prijs-kwaliteitverhouding. De rooftopbar was gesloten, wat pas werd vermeld toen ik in het hotel arriveerde.

10

Athit

Gezin met kinderen
27 juni 2025

“zeer dichtbij het treinstation en de locatie was goed.”
  • Het hotel ligt zeer dicht bij het treinstation en vele bezienswaardigheden. Het personeel is zeer behulpzaam en bij het inchecken kregen we ook een koekje. De hotelkamer is normaal, niet groot, maar alles is in orde, zoals op de foto.
  • nee

9

Sylvia

Jong stel
27 juni 2025

“Geweldige locatie, prachtige uitzichten, voorzieningen van hoge standaard en een ontbijt dat je niet mag missen.”
  • De kamer was gewoon perfect, met uitzicht op de stad, en de faciliteiten zijn gewoon fabuleus. Ik kan het ontbijt ten zeerste aanbevelen; het is geschikt voor iedereen en biedt veel waar voor je geld. Warme koekjes bij het inchecken en het personeel was zeer gastvrij. Ik zou zeker terugkeren of deze hotelketen opnieuw gebruiken.
  • De locatie van de televisie in de kamer moet draaibaar zijn, aangezien deze vaststaat en naar de kast gericht is.

8

Inge

Jong stel
27 juni 2025

“Zeer goed”
  • Locatie
  • De koffiemachine werkte niet in kamer 751.

9

Robert

Gezin met kinderen
25 juni 2025

“Een kort verblijf in Amsterdam om de stad te verkennen, en dit hotel was een uitstekende centrale locatie.”
  • De locatie was uitstekend en de kamer was zeer nieuw en schoon.
  • Het was behoorlijk prijzig en het was een vrij druk hotel. Er waren echter geen echte grote dingen om niet leuk te vinden.

7

Anudi

Gezin met kinderen
24 juni 2025

“Mooi hotel, maar wees voorzichtig met het betalen van extra voor het uitzicht - niet alle kamers bieden het uitzicht dat wordt beschreven.”
  • Zeer chique en moderne accommodatie. Mooie meubels en comfortabele bedden.
  • Ik heb extra betaald voor een kamer met een panoramisch uitzicht, maar toen ik in de kamer kwam, bleek dat het raam slechts een muur was, waardoor slechts een klein gedeelte uitzicht biedt. Misleidend en een verspilling van geld. Een van de conciërges heeft mijn kofferhandvat kapot gemaakt en deed daar niets aan. Gelukkig was een van de andere conciërges zeer attent en bood aan om het voor mij te plakken.

8

Kerry

Jong stel
23 juni 2025

“Prachtig verblijf, zou aanraden en zou opnieuw verblijven. Geweldige locatie.”
  • Een minibar op de kamer zou prettig geweest zijn, verder zijn we zeer tevreden. Dichtbij het station voor onze vervolgreis. Het restaurant is prachtig. Geweldig uitzicht.

5

Robyn

Jong stel
23 juni 2025

“Ik wilde alleen een kopje thee.”
  • Handige locatie. De kamer had een goede omvang. De eerste kamer die we kregen had een vreselijke geur in de badkamer, maar we kregen meteen een andere kamer.
  • Ze geven je papieren bekers voor thee en koffie. Bovendien ontvang je slechts twee van elk type theezakje. We verbleven twee nachten en kwamen om 14.45 uur terug om te ontdekken dat onze kamer niet was schoongemaakt. We hadden de papieren bekers 's ochtends in de vuilnisbak gegooid. Ik ging naar de receptie om nieuwe bekers en theezakjes aan te vragen en werd verzekerd dat deze direct naar onze kamer zouden worden gestuurd. Uiteindelijk is onze kamer om 17.00 uur schoongemaakt en kregen we nieuwe bekers en theezakjes. De papieren bekers begrepen we niet, aangezien ze je waterglazen geven die gewassen moeten worden, dus waarom geen fatsoenlijke mok? Voor wat we betaalden, zou het prettig geweest zijn om op elk moment een kopje thee te kunnen zetten. Waren ze bang dat mensen de theezakjes mee zouden nemen als ze je een paar meer zouden geven, voor het geval je meer dan één kopje thee wilde? Het is zo'n klein iets om te bieden, maar wat we kregen voldeed niet aan de aanvaardbare standaard voor waar we verbleven.

8

Louise

Jong stel
22 juni 2025

“We waren over het algemeen tevreden en zouden hier opnieuw verblijven.”
  • Locatie; dicht bij de oude stad, restaurants, activiteiten, openbaar vervoer en winkelmogelijkheden. Snelle check-in. Moderne voorzieningen, schoon en comfortabel. Kamer was groot, met veel ruimte voor bagage, en had een prachtig uitzicht. Ontbijtbuffet was uitstekend!
  • Ge waardeerde de vroege check-in, maar we hebben de beloofde gratis koekjes in deze hotels niet ontvangen. De douchekop in de kamer was niet correct gepositioneerd en was extreem moeilijk aan te passen. Het kledinghanggedeelte was iets te klein en ongemakkelijk. We hadden moeite om voedselservice te krijgen bij de lobbybar/lounge, dus we zijn vertrokken en hebben ergens anders gegeten.

5

Ayman

Jong stel
15 juni 2025

“Aanvaardbaar”
  • Niets

Vraag en antwoord.

Ja, bij Hotels.nl kun je DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station zonder creditcard reserveren. Vooraf betalen is niet nodig en je kunt je reservering meestal gratis annuleren.
Vooruitbetalen is niet verplicht bij het reserveren van DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station via Hotels.nl. Je hebt ook de mogelijkheid om gratis te annuleren.
Hotels.nl rekent nooit boekings- of reserveringskosten, ook niet voor DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station. Bekende Nederlandse aanbieders zoals Hotelspecials, Weekendjeweg en Voordeeluitjes brengen deze extra kosten wel altijd in rekening. Daarom zijn wij veruit het goedkoopst voor een reservering in DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station.
Bij Hotels.nl kun je DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station reserveren met gratis annuleren. Je vindt altijd tarieven waarbij annuleren kosteloos is.
Hotels.nl accepteert iDEAL als betaalmethode voor vooruitbetalingen in DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station, zodat je zonder creditcard eenvoudig kunt reserveren.

DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station ligt 1,1 km van het centrum van Amsterdam.

DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station heeft een restaurant. Neem contact op met het hotel om een tafel te reserveren.

DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station Heeft een eigen fitness ruimte.

DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station staat het meenemen van huisdieren toe. Hieraan kunnen kosten en speciale voorwaarden verbonden zijn, neem altijd vooraf contact op met de accommodatie als u een huisdier mee wilt nemen.

DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station heeft een eigen parkeerplaats voor de gasten. Gebruik is meestal op eigen risico. Er kunnen kosten verbonden zijn aan het parkeren.