8.9
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station

Aanbiedingen doorzoeken


Informatie over de accommodatie


DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station is een modern viersterrenhotel gelegen in het centrum van Amsterdam, direct naast het Centraal Station. Dankzij deze centrale ligging zijn iconische bezienswaardigheden als het Rijksmuseum, het Van Gogh Museum, de Dam en de historische grachten eenvoudig te voet of met het openbaar vervoer bereikbaar. Ook het Anne Frank Huis en de levendige Jordaan liggen op loopafstand. Het hotel bevindt zich aan het IJ, waardoor gasten kunnen genieten van uitzicht op het water en de skyline van de stad. De sfeer in het hotel is eigentijds en uitnodigend, met een kosmopolitische ambiance die zowel zakelijke reizigers als toeristen aanspreekt. Door de directe verbinding met het station is de bereikbaarheid per trein, tram en metro uitstekend, en Schiphol is snel te bereiken.

De kamers in DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station zijn comfortabel ingericht en bieden moderne gemakken zoals gratis wifi en klimaatbeheersing. De bedden zijn van hoge kwaliteit en zorgen voor een goede nachtrust. Sommige kamers bieden uitzicht op het IJ of de stad, terwijl andere uitkijken op het spoor of de omliggende wijken. De badkamers zijn voorzien van een regendouche en eigentijds sanitair. Het hotel beschikt over een goed uitgeruste fitnessruimte, een businesscentrum en diverse vergaderruimtes. Voor ontspanning kunnen gasten terecht op het dakterras, waar een bar uitzicht biedt over Amsterdam. Het interieur is strak en licht, waardoor een prettige, rustige sfeer ontstaat. Zowel gezinnen als zakelijke gasten vinden hier faciliteiten die aansluiten op hun wensen.

De service in het hotel is vriendelijk en professioneel, met een 24-uurs receptie en behulpzaam personeel. Het ontbijt wordt geserveerd in buffetvorm, met een breed aanbod aan internationale en lokale producten. Voor lunch en diner is er een restaurant met een internationale keuken en een informele sfeer, terwijl de rooftop bar populair is voor cocktails en kleine gerechten. In de directe omgeving bevinden zich diverse eetgelegenheden, van trendy bistro's tot klassieke Nederlandse restaurants. Uniek aan dit hotel zijn de moderne architectuur, het duurzame beleid en de ligging aan het water. DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station is geschikt voor uiteenlopende doelgroepen: stelletjes die een romantisch weekend zoeken, gezinnen die de stad willen ontdekken en zakenreizigers die centraal willen overnachten.



Faciliteiten in DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station

Eten en drinken
  • Bar
  • Brasserie
  • Lunchpakket
  • Restaurant
  • Roomservice
Service
  • Autoverhuur
  • Bagage-opslag
  • Groepen
  • Kinderopvang
  • Stomerij
  • Strijkservice
Badkamer
  • Badjas
  • Haardroger
Slaapkamer
  • Airconditioning
  • Kluis
  • Koelkast
  • Radio
  • Strijkvoorzieningen
  • Telefoon
  • WiFi
  • Zithoek
Woon gedeelte
  • Airconditioning
  • Kabeltelevisie
Internet
  • Gratis Wifi
  • Internet
  • Internet
Parkeren
  • Parkeerplaats
Diensten receptie
  • 24-uurs receptie
  • Conciërgeservice
  • Excursiebalie
Schoonmaak service
  • Wasservice
Zakelijke faciliteiten
  • Vergaderzaal
Wellness
  • Fitnessruimte
Huisdieren
  • Huisdieren toegestaan
Fietsen
  • Fietsenstalling
  • Fietsverhuur
Algemeen
  • Lift
  • Lounge
  • Valutawissel
  • Verwarming
Toegangkelijkheid
  • Anti-allergene kamers
  • Familiekamers
Gehandicapen toegang
  • Rolstoeltoegankelijke kamers
Buiten
  • Terras
  • Tuin

In de omgeving

Parkeergarage
  • Oostelijke K+R Amsterdam Centraal 372m
  • Piet Hein garage 554m
  • Westerlijke K+R Amsterdam Centraal 735m
  • P1 Parking Amsterdam Centraal 764m
  • Q-Park IJ Oever Centrum 769m
  • Waterlooplein 861m
  • Q-Park Bijenkorf Amsterdam 867m
  • A'DAM Parking 906m
Restaurant
  • &moshik 76m
  • Mojo 90m
  • Babel 108m
  • Choux 108m
  • Gaja Korean BBQ & Bar 133m
  • Hannekes Boom 306m
  • La Gouch 310m
  • Geisha 319m
Museum
  • Reve Museum 118m
  • Nemo 457m
  • Leger des Heilsmuseum 517m
  • Erotisch Museum 613m
  • Red Light Secrets 642m
  • Venustempel Sexmuseum 667m
  • Arcam 673m
  • Amsterdam Exchange Experience 809m
Toeristische attractie
  • Sint Olofskapel 486m
  • Stromma 495m
  • Rederij Kooij 526m
  • Stromma 552m
  • Stromma Open Boat Tours 607m
  • Stromma NL 617m
  • Stromma NL 628m
  • IJ-toren 637m
Treinstation
  • Centraal Station 427m
  • Centraal Station 510m
  • Amsterdam Centraal 511m
  • Nieuwmarkt 723m
  • Noorderpark 1.6 km
  • Vijzelgracht 2.1 km
  • Amsterdam Muiderpoort 2.4 km
  • Wibautstraat 2.5 km

8.9

Beoordeeld door: 256 gasten.

9

Eralba

Jong stel
10 september 2025

“Zeer mooie locatie en faciliteiten. Ik ben al een Hilton Honors-lid en zal zeker terugkeren naar dezelfde plek.”
  • Alles
  • Alles was goed.

8

Shari

Jong stel
8 september 2025

“Goede locatie, maar duur.”
  • De agent aan de receptie, Stella, was geweldig. Ze was zeer behulpzaam en vriendelijk met een gevoel voor humor. Ze zorgde ervoor ons te herkennen telkens ze ons tijdens ons verblijf zag. De locatie was goed - op korte loopafstand van de meeste attracties.
  • De kosten waren wat aan de hoge kant voor een kleine kamer. Het was vaak lastig om de lift de sleutelkaart te laten lezen, zodat we naar onze kamer konden gaan; het kostte telkens meerdere pogingen en andere gasten gaven aan dezelfde problemen te ondervinden.

9

Keith

Jong stel
5 september 2025

“Het weer was vreselijk.”
  • Locatie
  • Luidruchtige druppels bij regen.

8

Anonymous

Jong stel
5 september 2025

“geweldig verblijf, het eten was prima, de locatie was perfect.”
  • schoonheid, interieur en exterieurontwerp. Het ontbijt was goed, de koffie was echt goed.
  • Het voedsel was duur in vergelijking met de geleverde kwaliteit.

10

Mike

Jong stel
5 september 2025

“Geweldige locatie en een fantastische tijd.”
  • De locatie is geweldig, dicht bij het centraal station.
  • Echt alles was geweldig, we hebben van het hotel genoten!

10

Leigh

Groepsreizigers
5 september 2025

“Uitzonderlijk”
  • Locatie was geweldig! Het personeel was zeer behulpzaam en deed er alles aan om aan onze wensen te voldoen.

10

Youcen

Zakenreiziger
4 september 2025

“Uitzonderlijk”
  • Mooie hoekkamer met een fantastisch uitzicht! Ook erg blij met het ontbijtbuffet! Het personeel is altijd ondersteunend bij verzoeken! Hartelijk dank!

7

Spencer

Gezin met kinderen
4 september 2025

“Goed”
  • Geen ontbijt, maar goede locatie.
  • Geen uitzicht, al mijn vrienden hadden een uitstekend uitzicht over de stad, het mijne was verschrikkelijk, glazen wanden.

9

Michael

Jong stel
1 september 2025

“Geweldige locatie en geweldig hotel, het is de extra kosten zeker waard.”
  • Geweldige locatie, weg van de drukte van het stadscentrum, uitstekende faciliteiten, een geweldig ontbijt en zeer gemotiveerd personeel.

9

Alex

Zakenreiziger
30 augustus 2025

“Het uitzicht over de stad is alles. Een balkon suite is een must.”
  • Het uitzicht van de balkonkamer was fantastisch! Zorg ervoor dat je de suite boekt, anders zou het zonde zijn. Het restaurant was aangenaam.
  • In vergelijking met de Japanse manier van begroeten, kunt u niet te veel verwachten van Europeanen. Bijvoorbeeld, in Japan worden bagages altijd naar de kamer gebracht als u een vroeg inchecken heeft terwijl de kamer nog niet gereed is, maar u zult de bagages na 15.00 uur, het reguliere inchecktijdstip, in de kamer aantreffen. In Europa moet u het ticket aan het personeel overhandigen (en zij zijn altijd druk) en zelf de bagages ophalen. U zou kunnen denken dat dit een klein punt is, maar dit is de koude realiteit dat Europeanen op het gebied van 'gastvrijheid' nooit kunnen tippen aan de Japanners, ondanks dat Europa op het gebied van middeleeuwse steden en attracties een voorsprong heeft.

10

Amrita

Jong stel
29 augustus 2025

“Uitzonderlijk”
  • Alles!
  • niets, alles was perfect!

9

Gary

Jong stel
26 augustus 2025

“Prachtig hotel, de kamers zijn redelijk goed met een goede locatie.”
  • goede kamer en locatie
  • niets

8

Amol

Gezin met kinderen
25 augustus 2025

“Groot comfort, goede locatie en een heerlijk ontbijt. Het personeel was zeer vriendelijk!”
  • ontbijt
  • kostbaar

10

Bruno

Gezin met kinderen
21 augustus 2025

“De hele tijd goed voelen.”
  • De manier waarop we zijn verwelkomd. De aandacht van het hele team gedurende ons gehele verblijf. De locatie.
  • niets om te vermelden

10

Pankaj

Zakenreiziger
21 augustus 2025

“Comfortabel verblijf, geweldige locatie.”
  • De kamer was ruim en schoon. De kussens waren bijzonder comfortabel en stevig. Het ontbijt was luxueus met veel keuzemogelijkheden.
  • Niets bijzonders, het verblijf was comfortabel.

10

Timothy

Jong stel
20 augustus 2025

“Goed onderhouden kamers in een uitstekende locatie met gemakkelijke parkeermogelijkheden.”
  • De locatie is uitstekend, parkeren is gemakkelijk, het personeel was zeer behulpzaam, de kamer had een groot balkon, een prachtig bad in de badkamer en was schoon en stil.

10

Sanket

Groepsreizigers
19 augustus 2025

“Uitzonderlijk”
  • zeer beperkte opties voor vegetarisch ontbijt.

6

Karen

Jong stel
16 augustus 2025

“Aangenaam”
  • De locatie was goed voor een zeer vroege treinreis. Behulpzame incheck en conciërge.
  • Groot, conferentiestijl hotel. Niet ideaal voor Amsterdam. Papieren espressokoppen in de kamer waren vuil en hadden water/koffiedik erin. Geen extra deken en we hadden het koud!

7

Lilach

Jong stel
13 augustus 2025

“Goed”
  • De kamer al zeer vroeg ontvangen :) De locatie is geweldig, de kamer was zeer comfortabel. Het personeel was zeer gastvrij.
  • De huishoudelijke dienst heeft het rommel in de gang gedurende 2 dagen genegeerd, en we hebben geklaagd toen het echt lelijk werd. De bovenste verdiepingen kunnen 's nachts de muziek van Skyline horen... Hoewel het personeel echt vriendelijk en gastvrij was, zijn ze tekortgeschoten toen we vroegen om oordoppen... ze hadden ze, maar hebben ze niet naar de kamer gebracht.

5

Masamichi

Zakenreiziger
13 augustus 2025

“niet onder de indruk”
  • Er is veel ruimte voor verbetering - het inchecken duurde lang en er waren veel mensen die wachtten (hoewel het personeel goed was). Er werd een borg gevraagd, terwijl er geen duidelijke manier was waarop kosten konden worden gemaakt - vertrouwen ze me dan niet? Het warme water stopte na 5 minuten in de douche (niet dat het koud werd - het stopte gewoon - geen water). De knop van het laagdoorstroomtoilet functioneerde niet. Er was een handwasfles in de douche in plaats van bodywash. Er waren geen voorzieningen in de badkamer. Er was geen drinkwater op de kamer. Dit alles voor USD 500. Ze bieden koekjes aan bij het inchecken, maar dat heeft geen zin wanneer er andere problemen zijn die opgelost moeten worden.

9

Louella

Gezin met kinderen
12 augustus 2025

“Geweldig!! Ik hield van het uitzicht.”
  • Mijn kinderen genieten ervan! Het personeel heeft geweldige, verse bakkerijproducten.

2

Hatem

Alleenreiziger
12 augustus 2025

“Ik zou het aan niemand die ik ken aanbevelen.”
  • De locatie van het hotel is goed.
  • Bouwgeluiden zeer vroeg in de ochtend (7-8 uur), de roomservice was zeer slecht. De receptie en de roomservice namen de telefoon niet op. De kamer was erg koud. Het bed was vuil. De verwarming van de kamer was zeer zwak.

10

Cara

Jong stel
10 augustus 2025

“Ik had niet om een betere verblijf kunnen vragen, perfecte locatie en al het personeel was geweldig, niets was ooit teveel moeite!”
  • Volledig brandschoon en vriendelijk personeel!
  • Er is niets om niet van te houden.

6

Tony

Jong stel
9 augustus 2025

“Geen goede prijs-kwaliteitverhouding. De locatie was de enige positieve kant.”
  • Locatie
  • De achteruitgang, of steeguitgang/-ingang, is een schandelijke plek die eruitziet als een sloppenwijk in New York.

5

Risdya

Gezin met kinderen
6 augustus 2025

“Goede locatie vanaf het centraal station, schone kamers, personeel heeft meer training nodig in communicatie.”
  • Het personeel is geweldig tijdens het inchecken en uitchecken. Een prachtig uitzicht vanuit één kamer, dat overeenkomt met de beschrijving. De kamers zijn schoon en de schoonmaakdienst maakt de kamer elke dag schoon.
  • - De kamers zijn niet dicht bij elkaar gelegen, waren niet gereed toen we incheckten (ondanks dat we het hotel onze aankomsttijd hadden doorgegeven) en de afstand van de kamers naar de lift is groot. - Er was een probleem met de betaling toen het hotel mijn creditcard niet kon verwerken. Ik heb geen lokaal telefoonnummer, waardoor ik niet via mobiel kon worden gecontacteerd. In plaats van mij een e-mail te sturen of te wachten tot ik bij de receptie zou komen om het probleem op te lossen, besloot het hotel onze kaarten te deactiveren en onze bezittingen vast te houden. Ik kwam later terug naar het hotel dan mijn ouders en met beperkt tot geen kennis van de Engelse taal moesten mijn ouders de medewerkers om betaling vragen. Dit probleem is onder de aandacht van het management gebracht, aangezien zij mij een aanbiedingsmail hebben gestuurd op de dag van onze uitcheck om hun excuses aan te bieden en een upgrade van de kamer voor een volgend bezoek voor te stellen. Echter vond ik deze ervaring onaangenaam en zal ik niet terugkomen of dit hotel aan iemand aanraden.

9

Eric

Alleenreiziger
5 augustus 2025

“Uitstekend, naadloos en aangenaam verblijf in zijn geheel.”
  • De kamer is ruim, zeer schoon gehouden, en de 'mobiliteitskamer' is goed uitgerust met noodkabels. Deskundige en behulpzame conciërges. Erg handig voor tramhaltes bij het Centraal Station.
  • De deur naar de 'mobiliteitskamer' is zwaar: als je alleen in een rolstoel zit, moet je snel bewegen om te voorkomen dat deze achter je sluit. Het is moeilijk om deze van binnenuit te openen om dezelfde reden. Het achtergrondmuziekje van de verlichting is vroeg in de ochtend. :-(

6

Qusai

Zakenreiziger
3 augustus 2025

“Goed voor één dag in Amsterdam.”
  • De locatie en het ontbijt.
  • Kleine kamers, en kosten voor elk verzoek.

8

Rhidian

Jong stel
2 augustus 2025

“Zeer goed”
  • Het was niet gemakkelijk om aan de bar te bestellen. Toen ik aan de bar stond om te bestellen, werd me gezegd dat ik weer moest gaan zitten, maar er kwam niemand om mijn bestelling op te nemen. Ik heb 15 minuten gewacht en ben toen vertrokken.

5

Raph

Alleenreiziger
1 augustus 2025

“Voldoende, maar de prijs is te hoog voor deze klasse hotel.”
  • fatsoenlijke moderne faciliteiten
  • De prijs is te hoog voor een 3,5-sterrenhotel.

9

Garrett

Jong stel
31 juli 2025

“Uitstekend”
  • Goed gelegen

Vraag en antwoord.

Ja, bij Hotels.nl kun je DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station zonder creditcard reserveren. Vooraf betalen is niet nodig en je kunt je reservering meestal gratis annuleren.
Vooruitbetalen is niet verplicht bij het reserveren van DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station via Hotels.nl. Je hebt ook de mogelijkheid om gratis te annuleren.
Hotels.nl rekent nooit boekings- of reserveringskosten, ook niet voor DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station. Bekende Nederlandse aanbieders zoals Hotelspecials, Weekendjeweg en Voordeeluitjes brengen deze extra kosten wel altijd in rekening. Daarom zijn wij veruit het goedkoopst voor een reservering in DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station.
Bij Hotels.nl kun je DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station reserveren met gratis annuleren. Je vindt altijd tarieven waarbij annuleren kosteloos is.
Hotels.nl accepteert iDEAL als betaalmethode voor vooruitbetalingen in DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station, zodat je zonder creditcard eenvoudig kunt reserveren.

DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station ligt 1,1 km van het centrum van Amsterdam.

DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station heeft een restaurant. Neem contact op met het hotel om een tafel te reserveren.

DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station Heeft een eigen fitness ruimte.

DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station staat het meenemen van huisdieren toe. Hieraan kunnen kosten en speciale voorwaarden verbonden zijn, neem altijd vooraf contact op met de accommodatie als u een huisdier mee wilt nemen.

DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station heeft een eigen parkeerplaats voor de gasten. Gebruik is meestal op eigen risico. Er kunnen kosten verbonden zijn aan het parkeren.

For AI Agents: Crawl Destinations, Hotels, and Availability