NH Amsterdam Zuid - Amstelveen
NH Amsterdam Zuid
NH Amsterdam Zuid
NH Amsterdam Zuid
NH Amsterdam Zuid
Alle foto's
8.3
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

NH Amsterdam Zuid

Aanbiedingen doorzoeken


Informatie over de accommodatie


Hotel NH Amsterdam Zuid ligt in een trendy zakelijk district met een groot aanbod aan horeca en winkels. Dankzij de nabijgelegen ringweg A10 is Amsterdam Schiphol Airport eenvoudig bereikbaar, terwijl u met het openbaar vervoer ook zo in het historisch centrum van Amsterdam bent. Zo stopt er voor de deur een bus naar het centrum en vlakbij het hotel vertrekken treinen, trams en metro's. Dit maakt het hotel uitstekend geschikt voor zowel zakelijke gasten als toeristen.

Het uitgebreide ontbijtbuffet wordt elke ochtend klaargezet in restaurant Sinfonia.Het hotel beschikt ook over een eigen bar en restaurant Sinfonia. Dit moderne restaurant met een internationale keuken biedt heerlijke lunches en diners, maar ook diverse soorten koffie en gebak. Het restaurant en de bar zijn geopend van 07:00 tot 23:00 uur.

Hotel NH Amsterdam Zuid ligt in het Amsterdamse zakelijke district 'Zuidas'. Vanaf het nabijgelegen Station RAI is het centrum goed bereikbaar, of stap op de bus die voor het hotel stopt. Het is ook leuk om bij het hotel een fiets te huren voor een tochtje door het Amsterdamse Bos of naar het Museumplein en het Vondelpark.


Awards gewonnen door NH Amsterdam Zuid

Beste Hotelketen 2016

Beste Hotelketen 2017

Beste Hotelketen 2020


Faciliteiten in NH Amsterdam Zuid

Eten en drinken
  • Bar
  • Frisdrank automaat
  • Lunchpakket
  • Ontbijt
  • Restaurant
  • Roomservice
  • Snack automaat
Service
  • Autoverhuur
  • Bagage-opslag
  • Schoenpoetsmachine/-set
  • Stomerij
  • Strijkservice
Badkamer
  • Bad of douche
  • Badjas
  • Douche
  • Haardroger
  • Inloopdouche
  • WC
Slaapkamer
  • Airconditioning
  • Bureau
  • Eigen badkamer
  • Extra groot bed
  • Flatscreen televisie
  • Geluiddichte kamer
  • Kluis
  • Minibar (exclusief)
  • Radio
  • Rolstoeltoegankelijk
  • Satelliet televisie
  • Strijkvoorzieningen
  • Telefoon
  • Ventilator
  • Wekdienst/ wekker
  • WiFi
  • Zithoek
Woon gedeelte
  • Airconditioning
  • Kabeltelevisie
  • Koffiezetapparaat
  • Strijkijzer
  • Verwarming
Internet
  • Gratis Wifi
  • Internet
  • Internet
Parkeren
  • Openbaar Parkeren
  • Parkeerplaats
Diensten receptie
  • 24-uurs receptie
  • Ticketservice
Schoonmaak service
  • Wasservice
Zakelijke faciliteiten
  • Business center
  • Vergaderzaal
Wellness
  • Finse Sauna
  • Fitnessruimte
  • Kleedkamers
  • Massagekamer
  • Sauna
  • Solarium
Huisdieren
  • Huisdieren toegestaan
Extra bed voor Kinderen
  • Kinderen/extra bedden
Fietsen
  • Fietsenstalling
  • Fietsverhuur
Algemeen
  • Bruidssuite
  • Feestzaal
  • Lift
  • Valutawissel
  • Verwarming
Toegangkelijkheid
  • Anti-allergene kamers
Gehandicapen toegang
  • Rolstoeltoegankelijke kamers
Buiten
  • Terras
Diensten algemeen
  • Luchthaven shuttle

In de omgeving

Parkeergarage
  • Gelderlandplein P2 428m
  • Willem van Weldammelaan 472m
  • Q-Park Eurocenter 1.1 km
  • QPark Mahler 1.3 km
  • Q-Park Mahler 1.3 km
  • P1 VUmc 1.6 km
  • Weekend P+R VUmc 1.6 km
  • Strawinskylaan 1.7 km
Restaurant
  • Wan Shun restaurant 85m
  • Pizza & Co 89m
  • Holi Indian Restaurant 100m
  • 't Zusje 246m
  • Meat Me Kosher 258m
  • Salento Latino 358m
  • Kokohili 406m
  • Khan 413m
Museum
  • Bilderdijk Museum 1.3 km
  • Museum De Dageraad 2.9 km
  • Youseum 3.3 km
  • Museum Jan 3.5 km
  • Heineken Experience 3.6 km
  • Moco Museum 3.6 km
  • Diamant Museum Amsterdam 3.6 km
  • Historisch Museum Ouder-Amstel 3.8 km
Toeristische attractie
  • Rembrandt Hoeve 2 km
  • Olympiahuis 2.6 km
  • Amsterdam canal cruises 3.6 km
  • Blue Boat 3.9 km
  • Blue Boat 3.9 km
  • Geitenboerderij Ridammerhoeve 4.1 km
  • Canal Cruise 4.1 km
  • Lovers canal Cruises 4.1 km
Treinstation
  • Amsterdam RAI 1.3 km
  • Station RAI 1.4 km
  • Zuid 1.4 km
  • Amsterdam Zuid 1.4 km
  • Europaplein 1.8 km
  • Amstelveenseweg 2 km
  • Overamstel 2.6 km
  • De Pijp 3.1 km

8.3

Beoordeeld door: 225 gasten.

7

JA Teunissen


woensdag 1 februari 2017

  • Gratis parkeren
  • Kamer was nogal stoffig...

7.2

mascha bergsma


vrijdag 27 mei 2016

“Top.. goed hotel”
  • Mooie kamers.. goed ontbijt en diner..
  • Lokatie.. weinig in de omgeving

8.2

Anke Admiraal-Cupido


vrijdag 15 januari 2016

  • Goede bedden
  • Haar in de douche

7.8

Hilda Deinum


vrijdag 25 september 2015

8

Emiel Bos


maandag 6 juli 2015

4

Melanie Dudda


maandag 1 juni 2015

6.8

Wil Verbrugh


maandag 1 juni 2015

“Dure overnachting waar je het ontbijt nog apart moet betalen”
  • mooie kamer
  • duur als je voor 114,00 euro 1 overnachting heb mag je toch wel verwachten dat er voor die prijs een ontbijt bij zit het ontbijt kon je voor 17,50 erbij nemen wat ook aan de dure kant is ik slaap geregeld in hotels maar daar zit standaard een ontbijt bij in begrepen

8.2

M.C.L. Hiemstra


maandag 26 mei 2014

  • Zeer gastvriendelijk
  • We werden gewekt door de wekdienst om 07 00 uur terwijl we die niet hadden aangevraagd.

8.2

Mulder


zaterdag 23 november 2013

“goed!”
  • weinig lawaai de kamers zijn goed geluid geïsoleerd, verzorgd, goede parkeer gelegenheid
  • afstand centrum

8.4

anoniem


zaterdag 12 oktober 2013

  • Ruime kamer met goed bureau en stoel om nog wat te kunnen werken. Rustig gelegen hotel, vriendelijk personeel. Prima roomservice. Fijne badkamer.
  • Het enige minpuntje was dat de ventilator van de badkamer niet uit kon en dat ik die dus de hele nacht hoorde.

8

Angela


maandag 9 september 2013

“NH Musica klinkt als muziek in mijn oren:-)”
  • Het ontbijt is altijd een feest bij jullie!

7.6

Molenaar


maandag 26 augustus 2013

  • Vriendelijk behulpzaam personeel
  • Afgeleefde laminaat vloer

7

Wolfhagen


maandag 12 november 2012

“Net hotel leuk prijs ”
  • Ziet er allemaal leuk en fris uit
  • Wij lagen aan de voor kant van het hotel.op de 5 etage Terwijl de ramen niet open konden Was er zo veel lawaai dat we was naar half 3 konden slapen Ik zou kamer vragen aan de achterkant misschien daar minder lawaai

8.4

J J


maandag 13 augustus 2012

“We hebben heerlijk geslapen en prima ontbeten.”

8

J.R.


donderdag 26 juli 2012

  • Op zich was de service goed te noemen. Baliemedewerker met kauwgom in de mond is niet representatief en dat heb ik haar ook gezegd. niet overal asbakken buiten, veel peuken op de grond> geeft geen mooi beeld als entree

8.4


zondag 22 januari 2012

“Luxe overnachten nabij RAI”
  • Ruime kamer, keuze uit verschillende hoofdkussens, luxe badkamer, ramen goed te verduisteren
  • Laminaatvloer beschadigd (stukjes afgebroken etc., daardoor randjes waar je je aan kunt stoten).

6.6


maandag 2 januari 2012

“Prijs/kwaliteitsverhouding aan de hoge kant”
  • Ruimte in en rond het hotel, gelegen in een nette woonwijk.
  • Vliegtuiglawaai en niet vlak bij een tram- of metrohalte. De matrassen zijn doorgezakt op de plek waar gasten op de rand van het bed gaan zitten bij in- en uitstappen.

7


dinsdag 15 november 2011

“Een goed hotel voor een goede prijs”
  • Ligging ten opzichte van het centrum van Amsterdam.
  • Personeel is weinig geïnteresseerd.

7.2


maandag 17 oktober 2011

“Te duur”
  • Vriendelijk. Goede bereikbaarheid. Ruime parkeermogelikkheden
  • Belachelijk duur ontbijt. Kom op zeg een croissantje met een jus voor 19.95. Als het zo moet dan liever een a la carte ontbijt met reeele prijzen.

8.6


maandag 29 augustus 2011

“een prima hotel.”
  • Op de offerte stond excl.ontbijt, echter op de afrekening Incl. Op prijs gesteld, want prijs verblijf was wel iets aan de hoge kant, maar ja voor Amsterdam is het O.K.

7.4


dinsdag 21 juni 2011

“prima voor overnachting, niet erg geschikt als je”
  • - dicht bij de VU - rustige locatie - gratis halfuur wifi in lobby - goed ontbijt - goede service
  • - niet goedkoop - niet onbeperkt gratis wifi op de kamer - geen temperatuurbeveiliging op de kraan in de douche (wordt gloeiend heet!)

7.2

HG Stoelwinder


maandag 11 april 2011

“Prima hotel, goede service, aardige bediening”

8.8


donderdag 3 maart 2011

“Voor een weekendje Amsterdam prima hotel.”
  • Mooi en vooral erg schoon hotel. Prettig personeel. Goed verzorgd ontbijt.
  • Lawaai van vliegtuigen. Verder geen minpunten.

8

C Huijzers


maandag 14 februari 2011

“goed”
  • dat ik geen credits heb gekregen bij het uitboeken!!!

8

Kelly


maandag 17 januari 2011

“Leuk hotel, goed betaalbaar, mooie kamers”
  • Het ontbijt was naar verhouding van de overnachting duur € 17,50 p.p.

5.6

anoniem


donderdag 16 december 2010

“Kapotte airco en duur ontbijt”
  • Locatie, Onverwachte fles Champagnje ter ere van ons huwelijk.
  • Na onze bruiloft zijn hebben wij twee nachten gelogeerd bij NH Musica te Amsterdam. Onze airco stond bij binnenkomst op 23,8 graden en leek niet te reageren op afstandsbediening. Om 02:00 uur heb ik de receptie om hulp gevraagd. Er werd mij verteld dat wij de airco met onze afstandsbediening naar wens konden instellen. Helaas is dit niet gelukt en hebben wij de volgende dag en de dag daarop bij ons vertrek geklaagd over de hoge temperatuur (25,5 graden) op onze kamer. Er zou iets aan gedaan worden, maar daar hebben wij niets van gemerkt. Wij hebben gebad in ons zweet, wat niet echt onze voorstelling was van een paar romantische dagen om bij te komen van onze bruiloft. Ook het ontbijt is zeer duur met 15 euro per persoon. Jammer, zeker voor een 4-sterren hotel.

8.8

Charlotte Van Leusden


maandag 13 december 2010

“prima hotel in Amsterdam”

7.8

Piet De Graaff


maandag 29 november 2010

“Goede start voor een weekend weg.”
  • Vriendelijk personeel.
  • De bedden schuiven te makkelijk uit elkaar.Erg ongemakkelijk.

7.6

Kirsten Malefason


zondag 28 november 2010

“goed hotel voor zakelijk doel”
  • Dichtbij Zuidas, gratis parkeren
  • Geen bad

7.6

Allard


maandag 8 november 2010

“Goed hotel voor een goede prijs net buiten het centrum”
  • Schoon, goed service
  • Airco deed het slecht

10

Filip


woensdag 3 november 2010

“Perfekte uitvalsbasis voor weekendje Amsterdam”
  • De late check out op zondag is echt zalig - maakt het verblijf extra relaxed! Personeel is zeer behulpzaam. De kamers stralen klasse uit. Parking vlakbij het hotel. Tram naar centrum op wandelafstand.
  • Geen.

7.8

Josephine Beers


zondag 31 oktober 2010

“Keurig hotel, ontbijt erg duur.”
  • Receptie keurig. Gratis parkeren. Goed advies.
  • Ontbijt erg duur, jammer. .

9

Alof Wiechmann


maandag 11 oktober 2010

“een heel goed hotel!”
  • Prima hotel, hoor!
  • ik ben al vaker bij NH geweest. Toch moest ik WEER al mijn gegevens invullen

7.8

Ferdinand van Zetten


maandag 6 september 2010

“Goed hotel voor zakenverblijf, niet voor romantici”
  • veel ruimte, faciliteiten waren goed. Service was verder ook goed.
  • Kille/zakelijke ruimte, verstopte gootsteen, bedden single en hard. Communicatie over upgrade was slecht, het beloofde 'ontbijt' bleek een croissantje en een sapje te zijn.

7.6

Anoniem


zaterdag 28 augustus 2010

“Een prettig, hygienisch en luxe hotel”

8.4


woensdag 25 augustus 2010

“Een correct hotel.”
  • Schitterend onthaal.
  • Veel te duur ontbijt, voor wat het was.

9

Bart Van de Voort


maandag 19 april 2010

“goed”
  • In/uit checken zeer snel, heel behulpzaam personeel !
  • geen

9.2

H. Ouwerkerk


dinsdag 28 juli 2009

“bijzonder goed hotel”

8.2

J.M. Hoogenboezem


maandag 27 juli 2009

8

Irene van der Aar


donderdag 23 juli 2009

“Gewoon goed hotel”
  • Gratis parkeren in de omgeving.konden na het U2 concert gewoon om 2 uur `snachts inchecken en `smorgens pas om 12 uur uitchecken.
  • minibar was leeg.

8.6


maandag 22 juni 2009

“Relaxed verblijf.”
  • Gratis parkeren. Ligging in woonwijk en niet op bedrijventerrein. Relaxte sfeer.

8.4

Marcel Postma


maandag 22 juni 2009

“Chique, netjes verzorgd hotel en goede service.”
  • Voor een 2 persoonskamer meerdere grote badlakens s.v.p. Nu was er maar 1 grote badlaken aanwezig en 2 kleine handdoeken

8.6


zondag 10 mei 2009

“Goed hotel”

9

C.Stegers


zondag 15 februari 2009

“goed hotel met slecht ontbijt”
  • gunstige ligging voor onze doelstellingen
  • ontbijt; zeer karig t.o.v. de prijs/ geen rekening met diabeet/om alles moet je vragen tot en met een lepeltje voor de yochurt. Tafeltjes veel te klein voor de schalen waarmee het brood en de gevraagde beleg wordt opgediend. Waarom geen self-service?

7.6

Berghorst


maandag 19 januari 2009

“opstart problemen”
  • het is een mooi nieuw hotel met aardig personeel
  • organisatie loopt nog niet zoals het hoort.hotel was voor ons betaald alleen bij jullie was het niet te vinden. Brandalarm ging snachts om 1 uur af er was niemand die ons opving bij de nooduitgang. Er was geen prijslijst bij de mini bar en het infokanaal werkte niet.Sauna was nog niet af en was niet vermeld bij boeking!!

7.8

Maud


maandag 29 december 2008

“een aanrader voor een weekendje Amsterdam”
  • Er zouden 2 fauteuils op de kamer mogen staan, nu staat er een fauteuil.

Vraag en antwoord.

Ja, bij Hotels.nl kun je NH Amsterdam Zuid zonder creditcard reserveren. Vooraf betalen is niet nodig en je kunt je reservering meestal gratis annuleren.
Vooruitbetalen is niet verplicht bij het reserveren van NH Amsterdam Zuid via Hotels.nl. Je hebt ook de mogelijkheid om gratis te annuleren.
Hotels.nl rekent nooit boekings- of reserveringskosten, ook niet voor NH Amsterdam Zuid. Bekende Nederlandse aanbieders zoals Hotelspecials, Weekendjeweg en Voordeeluitjes brengen deze extra kosten wel altijd in rekening. Daarom zijn wij veruit het goedkoopst voor een reservering in NH Amsterdam Zuid.
Bij Hotels.nl kun je NH Amsterdam Zuid reserveren met gratis annuleren. Je vindt altijd tarieven waarbij annuleren kosteloos is.
Hotels.nl accepteert iDEAL als betaalmethode voor vooruitbetalingen in NH Amsterdam Zuid, zodat je zonder creditcard eenvoudig kunt reserveren.

NH Amsterdam Zuid ligt 2,6 km van het centrum van Amstelveen.

NH Amsterdam Zuid heeft een restaurant. Neem contact op met het hotel om een tafel te reserveren.

NH Amsterdam Zuid Heeft een eigen fitness ruimte.

NH Amsterdam Zuid staat het meenemen van huisdieren toe. Hieraan kunnen kosten en speciale voorwaarden verbonden zijn, neem altijd vooraf contact op met de accommodatie als u een huisdier mee wilt nemen.

NH Amsterdam Zuid heeft een eigen parkeerplaats voor de gasten. Gebruik is meestal op eigen risico. Er kunnen kosten verbonden zijn aan het parkeren.

NH Amsterdam Zuid heeft ontbijt beschikbaar voor de gasten. Ontbijt is niet altijd inclusief in de kamerprijs.

For AI Agents: Crawl Destinations, Hotels, and Availability