NH Amsterdam Schiller - Amsterdam
NH Amsterdam Schiller
NH Amsterdam Schiller
NH Amsterdam Schiller
NH Amsterdam Schiller
Alle foto's
8.3
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

NH Amsterdam Schiller

Aanbiedingen doorzoeken


Informatie over de accommodatie


Het NH Amsterdam Schiller Hotel is gevestigd in een prachtig pand in de art deco stijl. De glas-in-lood voorstellingen in de hoge ramen van het hotelrestaurant zijn hiervan een goed voorbeeld zijn. Of de monumentale trap met siersmeedijzeren leuning in de vestibule. De kamers zijn klassiek ingericht en hebben uitstekende bedden en een goede badkamer. Gasten kunnen ook gebruik maken van de wasservice.

Het ontbijt bestaat uit een buffet met warme en koude gerechten ('Breakfresh') en wordt van 07:00 tot 10:30 uur geserveerd.

Het NH Amsterdam Schiller Hotel staat aan een van de gezelligste pleinen van Amsterdam en een ongedwongen ontmoetingsplek voor zowel Amsterdammers als toeristen. Typisch Amsterdamse cafés, veel goede restaurants, trendy discotheken en clubs, bioscopen en theaters maken het avond- en nachtleven rond het Rembrandtplein tot een unieke ervaring.In de buurt kan je een mooie wandeling maken langs bezienswaardigheden als de Beurs van Berlage, de Nieuwe Kerk, het Koninklijk Paleis, het Rijksmuseum en het Spiegelkwartier. En via de Gouden Bocht van de Herengracht en de Magere Brug over de Amstel kom je weer terug bij het Rembrandtplein.


Awards gewonnen door NH Amsterdam Schiller

Beste Hotelketen 2016

Beste Hotelketen 2017

Beste Hotelketen 2020


Faciliteiten in NH Amsterdam Schiller

Eten en drinken
  • Ontbijt
  • Roomservice
Service
  • Bagage-opslag
  • Schoenpoetsmachine/-set
  • Stomerij
  • Strijkservice
Badkamer
  • Bad of douche
  • Badjas
  • Douche
  • Haardroger
  • WC
Slaapkamer
  • Bureau
  • Eigen badkamer
  • Extra groot bed
  • Flatscreen televisie
  • Geluiddichte kamer
  • Kluis
  • Minibar (exclusief)
  • Satelliet televisie
  • Strijkvoorzieningen
  • Telefoon
  • Ventilator
  • Wasdroger
  • WiFi
  • Zithoek
Woon gedeelte
  • Airconditioning
  • Kabeltelevisie
  • Koffiezetapparaat
  • Strijkijzer
  • Verwarming
Internet
  • Gratis Wifi
  • Internet
  • Internet
Parkeren
  • Openbaar Parkeren
  • Valet parkeren
Diensten receptie
  • 24-uurs receptie
Schoonmaak service
  • Wasservice
Zakelijke faciliteiten
  • Vergaderzaal
Huisdieren
  • Huisdieren toegestaan
Extra bed voor Kinderen
  • Kinderen/extra bedden
Fietsen
  • Fietsenstalling
Algemeen
  • Feestzaal
  • Green Key certificaat
  • Lift
  • Verwarming
Buiten
  • Terras
  • Tuin
Diensten algemeen
  • Luchthaven shuttle

In de omgeving

Parkeergarage
  • The Bank 160m
  • Muziektheater (Opera house) 380m
  • Gouden bocht 474m
  • Waterlooplein 645m
  • Parking De Hoofdstad 707m
  • Q-Park Bijenkorf Amsterdam 914m
  • Heinekenplein 955m
  • Hirschgebouw 1 km
Restaurant
  • De Maria 38m
  • Ristorante Isola Bella 43m
  • Indrapura 46m
  • La Vaca Argentijns Grill 59m
  • De Nachtwacht 60m
  • La Madonnina 62m
  • Live Amsterdam restaurant and bar 65m
  • Snob 69m
Museum
  • Willet-Holthuysen 179m
  • Our House 216m
  • FOAM 283m
  • Collectie Six 300m
  • Het Muizen Huis 301m
  • Museum Van Loon 322m
  • UvA Bijzondere Collecties 374m
  • Hermitage 395m
Toeristische attractie
  • Rondvaart Canal 184m
  • Kattenkabinet 329m
  • Gasthuispoort 408m
  • Huis aan 3 grachten 427m
  • Rederij Kooij 450m
  • Waterloopleinmarkt 460m
  • Ruiterstandbeeld van Koningin Wilhelmina 472m
  • Spinhuispoort 536m
Treinstation
  • Vijzelgracht 649m
  • Nieuwmarkt 695m
  • Centraal Station 1.3 km
  • De Pijp 1.4 km
  • Amsterdam Centraal 1.5 km
  • Centraal Station 1.5 km
  • Wibautstraat 1.6 km
  • Amsterdam Muiderpoort 2.4 km

8.3

Beoordeeld door: 470 gasten.

9.4

Joop De jong


zondag 13 december 2015

“Geronimo erg goed”
  • Het Geheel is goed
  • Niets

7.8

Hans van den Berge


zondag 1 maart 2015

7.4

N.H Van der Woude-Blom


dinsdag 4 november 2014

“Goed gelegen in harte Amsterdam”
  • Prima
  • Jammer dat de bedden zo kraakte en de badkamer ziet er smoezelog uit door de verwarming die eigenlijk eens goed schhongemaakt moet worden

8

PJM van de Ven


donderdag 18 september 2014

  • Vooraf 50,00 borg betalen voor eventueel minibar gebruik trrrwijl de kamer ca 150 kost en achteraf verblijfsbelasting. Beiden niet vermeld bij boeking.

5

J Bruné


donderdag 31 juli 2014

7.8

Kalfsbeek


zondag 11 augustus 2013

“Perfect”

8

EvG


maandag 21 januari 2013

“Prima hotel voor citytrip”
  • Mooi centraal gelegen in Amsterdam, authentieke sfeer gecombineerd met moderne faciliteiten.
  • Prijs kwaliteit voor ontbijt (20 euro voor een vrij standaard assortiment ontbijtproducten)

8.4

TE Strake


zaterdag 29 december 2012

“Geweldige ligging met de combinatie van het heden en de gouden tijd va”
  • Geweldige ligging en de sfeer en grandeur van vroeger nog duidelijk aanwezig.

7.8


maandag 23 juli 2012

“Over overboekingen”
  • Geweldige locatie, mooi klassiek hotel.
  • Pas als je aan de balie staat aangeven dat er de verzochte kamer met twinbeds niet beschikbaar was. Ik kon wel naar een NH-hotel aan het Leidseplein. Zwak dat dit niet eerder gemeld werd, ik had het hotel bewust gekozen op locatie. Omdat ik voet bij stuk hield was er na enkele zwijgende minuten toch ineens een kamer beschikbaar. Intussen was het aantal taxi's richting Leidseplein al aardig opgelopen. NH speelt hier een spelletje, door bewust te overboeken op Schiller en daarna gasten in hotels

9.2

4 vrienden


maandag 16 juli 2012

“Heerlijk authentiek hotel met perfecte ligging,vriendelijk personeel.”
  • ligging, schone kamers, vriendelijk personeel, perfect ontbijt, karakteristiek,
  • geen

8.8

Ton


zondag 8 juli 2012

“Super !!!”
  • Centraal gelegen,dus alles te voet kunnen doen

6.2


zaterdag 19 november 2011

“wij zouden niet terugkomen; zie bovenstaande opmerking”

5.8

P.J.W. Blom


vrijdag 12 augustus 2011

“Negatief advies om in dit hotel te overnachten, geen verse lucht in sK”
  • Personeel probeert zo goed mogelijk hun taak in te vullen c.q. hun fouten te corrigeren. Heeft minpunten opgeschreven maar vertelde dat er niets aan gedaan zal worden.
  • 1-persoonslaapkamer (K 5.07) heel klein. Vloer Sk erg warm. Buitentemp. 19 C. Ramen.naar buiten zijn geblokkerd. Er is geen andere andere toegang tot verse lucht.. Zeer ongezond voor overnachting. Geen airco. Hoge temperatuur in badk. de centr. verw. niet afsluitbaar. De bodem van bad is spekglad en veroorzaakt valpartij, advies verruwing bodem bad. Slordigheid balie bij inboeken en onzorgvuldigheid m.b.t. verrekeningen. Toegang hotel met rolstoel of loopstokken niet mogelijk. Verhouding kwalteit hotel versus logieskosten negatief. Een niet aan te raden Hotel.

6.8

Els Schenk


woensdag 10 augustus 2011

“prijs -kwaliteit niet dusdanig als eerdere ervaringen met NH hotels. J”
  • Kamer werd vervangen na vraag.1 ontbijt werd niet in rekening gebracht.Bed werd gratis bijgeplaatst, na protest.
  • ontbijt niet vers en volledig op alle dagen Zeer kleine kamer in eerste instantie(609) In kamer raam niet mogelijk om raam open te zetten. Erg benauwd in kamers. ook bij open raam.Trappenhuis niet schoon.Geen kindermenu mogelijk.Er werd 45 euro voor extra kindbed gerekend terwijl, kinderen gratis bij ouders op de kamer, op de site stond.

8

J. van der Ploeg


maandag 4 oktober 2010

“Prima hotel in hart Amsterdam, maar wel met wat minpunten.”
  • Personeel is zeer vriendelijk. Ontbijt is geweldig (en voor Amsterdamse begrippen relatief voordelig). Locatie is super.
  • Geluidsoverlast door disco's in de omgeving. Op punten enigszins gedateerd.

7.6

Peter van Hooijdonk


dinsdag 27 juli 2010

“Goed toeven in de Schiller”
  • Ligging
  • Lawaai, 's avonds en 's morgens

7.4

Jeroen


dinsdag 30 maart 2010

“toplokatie”
  • lokatie
  • grootte kamer

8.2

Femke Philipsen


zondag 28 maart 2010

“top locatie om vanuit daar Amsterdam te gaan ontdekken”

8.4

Simone Berends


maandag 15 maart 2010

“mooi hotel”

5.8


donderdag 25 februari 2010

“hotel in uitgaansgebied”
  • centrale ligging, mooi hotel
  • geluidsoverlast, tot diep in de nacht hele harde muziek. Gelukkig kregen wij een andere kamer zonder geluidsoverlast

7.8

Rick Middelkamp


maandag 25 januari 2010

6.8


maandag 25 januari 2010

“Centraal gelegen”
  • Aan het Rembrandtplein gelegen dus een prima startplaats om de stad te verkennen. Veel is op loopafstand.
  • in het weekend zijn voor de lichte slaper oordopjes nodig vanwege de muziek er naast. Zeker in kamer 221.

8.6

Cormelis Drenth


zondag 24 januari 2010

“uitstekend stads hotel”
  • uitstekende service door de dames bij de balie, prima kamer voor een pracht weekend prijsje !!
  • jammer van de geluids overlast van de ( dronken ) hotelgasten om 04.00 uur , maar is altijd het risico van een stadshotel !!!

7.8

jac soontiens


dinsdag 19 januari 2010

“het was fantastich”

8.2

judith huisman


maandag 18 januari 2010

  • Geen eigen parkeer gelegenheid, of financiele afspraken met een nabij gelegen parkeergarage. In de Stopera parkeren is echt belachelijk duur en kun je je gasten niet aandoen!

7.4

george hummen


woensdag 13 januari 2010

“voor herhaling vatbaar”
  • Zeer vriendelijke bediening en hulp Net hotel en schoon
  • Prijs kwaliteit van het ontbijtbuffet is niet in verhouding het buffet was erg summier

8

R.J. Pol


zaterdag 9 januari 2010

“Een karakterestiek hotel met een goede prijs/kwaliteit verhouding.”
  • Vriendelijk personeel, goede service aan de balie. Hotel ligt op een zeer goede locatie in A,dam voor uitstapjes. Kamers zijn netjes en schoon.
  • Het ontbijt viel ons een beetje tegen. Het brood was niet vers en het aanbod in zijn geheel was wat mager. Er werd niet tijdig aangevuld en schoon gehouden. Het personeel moet hier strakker op toezien.

7.2

J Holman


dinsdag 8 december 2009

“we komen wel terug”
  • het is een mooi historisch hotel en wij voelen ons hierin thuis.

6.4

Natasja


woensdag 18 november 2009

“Slechte bedden, matig hotel.”
  • Ligt heerlijk centraal.
  • De bedden kraken bij iedere beweging. Housekeeping klopt 's morgens 2x aan terwijl er 'niet storen' briefje hangt. IJskoud in de badkamer.

6.4

Anouk van Straaten


zondag 19 juli 2009

8.4


maandag 13 juli 2009

“goed hotel met super ligging! vriendelijk en behulpzaam personeel.”
  • een mooie en ruime kamer, met uitzicht op het rembrandtplein.

8.6

JEROEN SOMMER


dinsdag 2 juni 2009

“Prachtige tijd gehad, volgende keer blijven we langer!”
  • Aardig personeel, wij mochten zelfs onze goederen wat langer op de kamer laten liggen dan de uitboekingstijd. We hadden een kamer op de 4e verdieping met prachtig uitzicht op het Rembrandplein, precies zoals ik had gevraagd! Perfecte ligging van het hotel. TV en bad en lift was aanwezig.
  • Wij hebben geen minpunten, als wij altijd zo\'n kamer kunnen verblijven met zulk mooi uitzicht, komen we zeker vaker terug!!!

8.4

TINEKE


dinsdag 19 mei 2009

“SUPER”
  • HEERLIJK CENTRAAL GELEGEN IN HET HARTJE VAN AMSTERDAM. WAT WIL JE MEER. MOOIE RUIME KAMERS EN BRAND SCHOON. ERG AARDIGE DAMES ACHTER DE BALIE.
  • HET RESTAURANT ZAG ER EEN BEETJE VIES UIT. DE VLOER WAS GEWOON ECHT SMERIG.

8.6

Stijn


zondag 1 februari 2009

8.6

friederich


zondag 28 december 2008

“uitstekend”

7.6


zondag 14 december 2008

7.8

Puangmanee


maandag 10 november 2008

“voor amsterdam zeer goed hotel”
  • ligging, zeer schoon, vriendelijk
  • lawaai van rembrandtplein

4

Teerlink


maandag 27 oktober 2008

“niet voor herhaling vatbaar.”
  • schone kamer, vriendelijke balie personeel
  • onvoldoende geluidsisolatie aan de pleinzijde, smerige produkten in de badkamer (zeep e.d.) overaktieve huishoudelijke dienst. \'s Morgens om 08.45 de kamer komen doen op zaterdag is bizar. Badkamer wat armoedig met roest bij de douchebak en de sporen van een handgreep in een tegelmuur.

5

Van Heezik


zondag 26 oktober 2008

“jammer dat de gegarandeerde boeking geen waarde bleek te hebben”
  • Het hotel was een bewuste keuze van mij, tijdig geboekt, en de bevestiging had ik ontvangen en geprint. Bij aankomst bleek het hotel overboekt en waren er alleen nog single-kamers... erg jammer dus. Wij verder \'overgelopen\'naar caransa.
  • Caransa was prima, maar modern en strak. Graag hadden wij de sfeervolle ambiance van Schiller ervaren.

7

J. van Roessel


zondag 5 oktober 2008

“minder dan verwacht”
  • de ligging is fantasties
  • Niet wat ik gewend ben van de keten, de toilet was smerig op het balkon stond nog drank van vorige bezoekers en het was toe aan een opknapbeurt.

8.6

reithofer


zondag 14 september 2008

“geweldig”

8


zondag 13 juli 2008

  • Heerlijke keuken.
  • Warme kamer, geen a.c.

8.8


maandag 30 juni 2008

  • Mooie ligging, kreeg ongevraagd een upgrade naar een junior-suite. Prachtig zicht over amsterdam, beste kamer die ik tot nu toe in A\'dam gehad heb. Boek zeker terug in dit hotel (wat ik anders nog nooit gedaan heb bij mijn trips)
  • tsja, ouderwetse lift? Maar of dit nu een probleem is.... ? Ze gaat nog steeds op en neer, dus wat dat betreft...

7

van\'t Westeinde


zondag 15 juni 2008

8

Fajah


zondag 13 april 2008

  • Wij kregen gratis een upgrade naar de Junior Suite.
  • Het is nogal gehorig. Aangezien er enkel glas aanwezig is, hoor je alles van wat er op het Rembrandtplein gebeurt.

5.2

Kooistra


maandag 3 maart 2008

  • ze hebben mij geholpen aan een ander hotel op zeer prettige wijze
  • het hotel was overboekt, ondanks mijn creditcard reservatie

7.8

Fam. Hassing


zondag 2 maart 2008

  • Na vermelding diverse klachten (zie hieronder) bij hotelmanager kregen we reductie van 68 euro op de kamerprijs. Matras en kussen waren uitstekend!
  • Klapperend raam, kapotte lamp op nachtkastje en kamermeisje was om 09.30 u al aan het schoonmaken terwijl kamer tot 12.00 u beschikbaar was!

7.6


zondag 24 februari 2008

9.2

Renate Martin


zondag 20 januari 2008

  • we werden zeer vriendelijk ontvangen,kamer prima,ontbijt uitgebreid,wij zijn zeer tevreden met verblijf in jullie hotel een aanrader als je in a,dam wil winkelen en stappen
  • geen

10

Jessica


maandag 7 januari 2008

8

R. Keuken


zondag 30 december 2007

  • goede ligging in centrum sfeervol hotel
  • geen

8.8

witteveen


woensdag 21 november 2007

  • Kamer was mooi en schoon, ontbijt was geweldig. Heel veel keus en ook nog goed.
  • Bar personeel was wat langzaam.

7.8

Rentink


zondag 30 september 2007

8.2

Marlies


maandag 3 september 2007

  • Heerlijk ontbijt Perfecte ligging tov alle bezienswaardigheden Vriendelijk personeel
  • In de tijd dat wij er verbleven, was er een verbouwing gaande en hier hadden we wat overlast van. Het was er vrij stoffig. Helaas was de badkamer gedateerd.

8.4

Linda Den Helder


zondag 15 juli 2007

  • Zeer prettig hotel om tijdens een bezoek te Amsterdam in te verblijven. Mooie verzorgde kamer met alle door ons gewenste voorzieningen zoals een nette badkamer, een goed bed & kluis in de kamer aanwezig.

9.4

frank koop


zondag 13 mei 2007

  • ontzettend vriendelijke ontvangst en zeer behulpzaam met advisering restaurants, kamer keuze, uitgaan, etc
  • veel te lange checkout tijd !!!! geen professioneel personeel op dat moment en juist op de drukste tijd. echt irritant

7


woensdag 7 februari 2007

  • locatie
  • ontbijtbuffet niet wat je van een 4-star hotel verwacht Verbouwing in het hotel gaande, waardoor prijs had moeten zakken hotel niet geheel geluidsdicht

7.4


zondag 28 januari 2007

  • goede ligging,appels bij de receptie,
  • stank in de lift, erg kleine kamers, afstandelijk personeel, geen minibar maar je moet wel betalen voor 2 flesjes water die op tafel staan. Zou leuk zijn als dit er van te voren bij wordt gezegd.

8.4

Dijk F


dinsdag 16 januari 2007

8

J. de Lange


zondag 14 januari 2007

Vraag en antwoord.

Ja, bij Hotels.nl kun je NH Amsterdam Schiller zonder creditcard reserveren. Vooraf betalen is niet nodig en je kunt je reservering meestal gratis annuleren.
Vooruitbetalen is niet verplicht bij het reserveren van NH Amsterdam Schiller via Hotels.nl. Je hebt ook de mogelijkheid om gratis te annuleren.
Hotels.nl rekent nooit boekings- of reserveringskosten, ook niet voor NH Amsterdam Schiller. Bekende Nederlandse aanbieders zoals Hotelspecials, Weekendjeweg en Voordeeluitjes brengen deze extra kosten wel altijd in rekening. Daarom zijn wij veruit het goedkoopst voor een reservering in NH Amsterdam Schiller.
Bij Hotels.nl kun je NH Amsterdam Schiller reserveren met gratis annuleren. Je vindt altijd tarieven waarbij annuleren kosteloos is.
Hotels.nl accepteert iDEAL als betaalmethode voor vooruitbetalingen in NH Amsterdam Schiller, zodat je zonder creditcard eenvoudig kunt reserveren.

NH Amsterdam Schiller ligt 926 meter van het centrum van Amsterdam.

NH Amsterdam Schiller beschikt over een luchthaven shuttle. Neem contact op met het hotel voor verdere informatie.

NH Amsterdam Schiller heeft WIFI beschikbaar in het hele hotel.

NH Amsterdam Schiller staat het meenemen van huisdieren toe. Hieraan kunnen kosten en speciale voorwaarden verbonden zijn, neem altijd vooraf contact op met de accommodatie als u een huisdier mee wilt nemen.

NH Amsterdam Schiller heeft ontbijt beschikbaar voor de gasten. Ontbijt is niet altijd inclusief in de kamerprijs.

For AI Agents: Crawl Destinations, Hotels, and Availability