Ruby Emma Hotel & Bar
1096 GG Amsterdam
Aanbiedingen doorzoeken
Informatie over de accommodatie
Gelegen aan de prachtige meanders van de Amstel is Ruby Emma in Amsterdam een voorbeeld van duurzaamheid en luxe. Dit milieuvriendelijke hotel met hernieuwbare energie ligt op slechts 15 minuten met de metro van Amsterdam Centraal Station en biedt gemakkelijke toegang tot de stad. De eigen bar serveert verfijnde cocktails en regionale drankjes, begeleid door livemuziek en een levendige sfeer. De hotelkamers, ontworpen in ‘Lean Luxury’ stijl, bieden onvergelijkbare rust na een drukke dag in de stad. Als eerbetoon aan zijn nalatenschap laat Ruby Emma zich inspireren door de zeelieden die eeuwenlang de Amstel bevoeren en vasthielden aan de kracht van de natuur. Dit blijkt uit de bijzondere aandacht voor recycling en hergebruik in het interieurontwerp. Bij Ruby Emma kun je ook gebruik maken van onze comfortabele werkplekken om aan je professionele verplichtingen te voldoen terwijl je geniet van een adembenemend uitzicht op de stad.
Faciliteiten in Ruby Emma Hotel & Bar
Eten en drinken
- Bar
Service
- Bagage-opslag
Badkamer
- Bad of douche
- Douche
- Haardroger
- WC
Slaapkamer
- Bureau
- Eigen badkamer
- Flatscreen televisie
- Geluiddichte kamer
- iPod docking station
- Kluis
- Radio
- Satelliet televisie
- Zithoek
Woon gedeelte
- Airconditioning
- Verwarming
Internet
- Gratis Wifi
- Internet
Diensten receptie
- 24-uurs receptie
- Excursiebalie
Algemeen
- Lift
- Verwarming
Toegangkelijkheid
- Anti-allergene kamers
Gehandicapen toegang
- Rolstoeltoegankelijke kamers
In de omgeving
- Ruby Emma Hotel & Bar 14m
- Hotel Casa 1.3 km
- Flowparking 1.9 km
- Voetgangersingang RAI P1 2.1 km
- Q-Park Eurocenter 2.2 km
- Ooster-parking 2.3 km
- P9 2.4 km
- Q-Park Centrum Oost 2.4 km
- L'Osteria 358m
- Ode aan de Amstel 695m
- The Lobby 838m
- Alles voor de lunch 1 km
- Mexico Boulevard 1.1 km
- La Maria 1.1 km
- Cotignac 1.1 km
- Café-Restaurant Dauphine 1.1 km
- Youseum 1.2 km
- Tot Zover 1.5 km
- Museum De Dageraad 2 km
- Wereldmuseum Junior 2.7 km
- Wereldmuseum Amsterdam 2.7 km
- Heineken Experience 2.9 km
- Museum Suriname 3.1 km
- Het Groote Museum 3.1 km
- Rembrandt Hoeve 2.4 km
- Amsterdam canal cruises 3 km
- Kraan Entrepotdok 3.3 km
- Pride 3.3 km
- Waterloopleinmarkt 3.6 km
- Kattenkabinet 3.6 km
- Rondvaart Canal 3.7 km
- Gassan Diamonds 3.7 km
- Spaklerweg 180m
- Overamstel 769m
- Amsterdam Amstel 932m
- Van der Madeweg 1.2 km
- Wibautstraat 1.9 km
- Duivendrecht 2 km
- Europaplein 2 km
- Amsterdam RAI 2.1 km
9.1
Beoordeeld door: 2116 gasten.
7
KatieJong stel
4 juni 2025
- Schone, ruime en moderne kamers / voorzieningen door het hele gebouw. Dichtbij de metro. Minder dan 20 minuten rijden naar het centrum en zeer eenvoudig om vanaf het hotel met de metro naar de luchthaven te komen. De bar beneden had fijne drankjes en het personeel was vriendelijk.
- Het ontbijt was buitensporig duur - £24 per persoon en er was geen warme maaltijd. £50 voor een continentaal ontbijt voor een stel was belachelijk. Veel goedkopere en betere opties voor warme maaltijden in lokale cafés in de buurt - Benji's was uitzonderlijk. We bevonden ons op de 16e verdieping, dus we konden de ramen niet openen, waardoor de kamer behoorlijk warm was. We hadden de airconditioning op de laagste stand (18) ingesteld en het was elke nacht een behoorlijk zweterige slaap, en het weer buiten was niet geweldig, dus ik zou aarzelen om in de zomer te blijven.
6
ÜlkerJong stel
4 juni 2025
- Locaties, Thee+koffie Optie
- De kamer was te koud, we hebben het aan de receptie gemeld, maar er is niets veranderd.
7
Leigh-anneJong stel
2 juni 2025
- Goede locatie. Mooie kamer. Geweldige douche.
- Stopcontacten naast het bed werkten niet. Water lekte van de douche naar de kamer.
10
Becca.x3Jong stel
1 juni 2025
- Alles. Uitstekende kamers, geweldige service, fantastische locatie en de technologie is ongeëvenaard!
- N.v.t.
10
IoanJong stel
31 mei 2025
- De accommodatie is erg mooi en is gelegen dicht bij het bovengrondse metrostation Spaklerweg. We hebben een upgrade naar een betere kamer gekregen, met een fraai badkamergebied, een comfortabel bed en een prachtig uitzicht. Het personeel was vriendelijk en beleefd. We hebben genoten van een heerlijk ontbijt met gevarieerde opties.
9
IrinaJong stel
31 mei 2025
- Geweldige locatie nabij de metro, vriendelijk personeel, moderne en schone kamers.
- We hadden meer van het ontbijt verwacht - het omvatte alleen brood, gebak, vlees, kaas, granen, enzovoort.
10
PerezAlleenreiziger
31 mei 2025
- Ik heb van de kamer gehouden.
- De douche was vuil.
8
ArikaJong stel
30 mei 2025
- Zeer dicht bij de metro. De kamers zijn modern en ruim.
- Het dakterrasrestaurant is geopend van woensdag tot zondag, dus die ruimte is niet beschikbaar.
9
OliviaJong stel
24 mei 2025
- De locatie was geweldig, zo dichtbij het stadscentrum.
- Het aanbieden van meer eetmogelijkheden in het hele hotel.
9
JodetteGezin met kinderen
23 mei 2025
- Vlakbij metro, schoon, groen
9
LokithecatAlleenreiziger
20 mei 2025
- Goed geplande kamers, comfortabele bedden en zeer mooie decoratie in het hotel. Geweldige cocktails aan de bar!
- De locatie is bereikbaar per trein, maar bevindt zich buiten het stadscentrum. Er is geen loopafstand naar de belangrijkste bezienswaardigheden in Amsterdam.
9
EhsanJong stel
19 mei 2025
- Het is goed ontworpen. Vrij dichtbij het metrostation, gezien het feit dat de accommodatie ver van het stadscentrum ligt. Het personeel is vriendelijk. Comfortabel bed.
- Een beetje ver van het stadscentrum. Niet helemaal goed geluidsarm.
9
ManjolaGezin met kinderen
17 mei 2025
- Zeer goed ontbijt
8
AdrianAlleenreiziger
17 mei 2025
- Geweldig, fantastisch personeel.
- Misschien kunnen de cocktails aan de bar verbeterd worden.
8
AnitaGroepsreizigers
17 mei 2025
- slim kamer, goede nachtrust, heerlijk ontbijt
- Zelfinchecken, geen receptie, geen wachttijden in de lobby.
2
HenriqueJong stel
14 mei 2025
- Ik waardeerde de goede humeur van het personeel.
- Er was veel geluid tot 01.00 uur, waardoor ik niet kon slapen. De kamer werd gedurende onze gehele verblijf niet schoon gemaakt, en de kamerhulp sprak geen Engels toen ik met haar sprak. Er waren geen slippers in de kamer, deze waren alleen te koop. De faciliteiten waren niet goed ontworpen, aangezien de kraan zich dicht bij de bedden bevond.
10
SaiJong stel
11 mei 2025
- Kamers gevuld met technologische voorzieningen.
- Vrijwel ver van de stad/luchthaven.
9
AlbuZakenreiziger
9 mei 2025
- Hier is uw hotelbeoordeling in het Nederlands: "We verbleven een week in het hotel. Het personeel was uitstekend, de bar was geweldig en de barmannen waren fantastisch. We hebben vooral genoten van de live optredens in de lobby. De coworkingruimte van het hotel was uitstekend; we vonden het zeer comfortabel om te gebruiken."
- Een klein probleem was dat de kamers niet voldoende verwarmd waren. Desondanks hebben we genoten van ons verblijf.
10
SherjeelAlleenreiziger
8 mei 2025
- Hotel zeer dichtbij het metrostation, gemakkelijke toegang tot de luchthaven of de rest van Amsterdam. Prachtige, moderne, comfortabele kamer met een geweldig ontwerp en schitterende verlichting. Echt een hotel met karakter!
- Mooi uitziende douche, maar de vloer was niet diep genoeg ingesprongen - het leek alsof het water in de hoofdruimte zou kunnen overlopen als ik het te lang aanliet staan. Het is nooit gebeurd, maar het voelde aan alsof dat verbeterd kon worden.
9
Chieh-yuZakenreiziger
8 mei 2025
- Het ontwerp van de kamer was zo fantastisch!
- Alles is perfect.
7
NooshiJong stel
7 mei 2025
- Het bed was comfortabel. De kamer was semi-comfortabel en het ontbijt was eetbaar. Tijdens ons verblijf van 7 nachten hebben we slechts 3 of 4 mensen gezien die daar werkten, en het beste deel van ons verblijf in dit hotel was een vriendelijke jonge dame genaamd Ines, die behulpzaam en vriendelijk was.
- Misschien noemen jullie ons ouderwets, maar wat wij van een hotel tijdens onze vakanties verwachten, is in ieder geval dat er een TELEFOON in de kamer aanwezig is! Ja, er was geen telefoon, waardoor we 12 verdiepingen naar beneden moesten komen voor alles wat we nodig hadden... Inchecken en uitchecken gebeurt ook door de gasten zelf, geen receptiemedewerker, geen bellboy, niemand die ons helpt met onze koffers naar de kamer! Dit is misschien een ideale situatie voor een jongere, maar wij zijn gewend aan een normaal systeem waarin we met een persoon kunnen praten, een persoon kunnen zien, en hulp van een persoon krijgen!
8
ArnoZakenreiziger
7 mei 2025
- Klein bijzonder hotel nabij een metrostation met goede verbindingen naar het stadscentrum. Ruime kamers met connectiviteit via iPad voor de verlichting, televisie en gordijnen. Geweldige grote smart-tv. Luxueuze badkamer met regendouche. Vensters kunnen worden verduisterd met luiken. Het personeel is zeer vriendelijk en doet hun best om om te gaan met de moeilijke situatie waarin zij zich bevinden.
- Donkere en sombere centrale ruimtes (bar, ontbijtruimte en gangen). Er is geen receptie en inchecken is soms zeer chaotisch, met mensen die in de rij staan voor twee digitale schermen waar gasten moeten inchecken, digitale formulieren moeten invullen en hun kamersleutel moeten coderen. Ook is er een grote tafel met stoelen in het entreegebied waar je je een weg moet banen naar het incheckgebied. De nadruk ligt op het technologische aspect en niet op het menselijke aspect van gastvrijheid. Toen ik arriveerde, werkte het internet niet (veroorzaakt door de overstap naar de wintertijd), wat leidde tot veel problemen. Er werd geen compensatie aangeboden voor het ongemak. De bar heeft bijna geen eten (slechts één soort pizza en één soort brood). Bovendien konden ze de mocktails die op de menukaart stonden, niet aanbieden. De schoonmaakservice is inconsistent. Op de tweede dag werd mijn kamer pas na 18:00 uur schoongemaakt. Er is geen koffiemachine op de kamer. Je krijgt alleen (vreselijke) koffie tijdens het ontbijt. Het hotel is gelegen in een dichtbebouwd gebied aan de rand van de stad. Ik moest eten bestellen via UberEats.
4
LeanneVriendengroep
4 mei 2025
- De bedden waren comfortabel en ik vond het geweldig dat alles werd bediend met een iPad.
- Er was geen klantenservice, je moest alles zelf doen. Het personeel dat aanwezig was, was niet vriendelijk tegen mij, maar ik kon zien dat ze zeer behulpzaam en vriendelijk waren tegenover andere klanten.
7
WilliamJong stel
1 mei 2025
- Goede ligging ten opzichte van de metro.
- De kamer was stoffig en onrein. Het personeel was in orde, maar niet bijzonder vriendelijk of behulpzaam.
9
FranziskaZakenreiziger
30 april 2025
- De kamers hebben een geweldige grootte, een prachtig ontwerp, maar met het idee om het praktisch te maken. Al met al laat het hotel je je meteen op je gemak voelen. Al het personeel was supervriendelijk en behulpzaam!
- Bijna niets om over te klagen, misschien zou het ontbijt meer variëteiten van vers bereidde gerechten kunnen aanbieden, zoals gebakken en roerei of pannenkoeken/wafels.
9
NarendraZakenreiziger
29 april 2025
- Zonder twijfel was het ontbijt uitstekend, maar aangezien ik vegetarisch ben, verzoek ik u om meer opties voor veganisten of vegetariërs te regelen.
- NA
10
RachelGroepsreizigers
29 april 2025
- Geweldig hotel
- Niets
9
JackJong stel
28 april 2025
- De bedden zijn geweldig, er is een iPad voor de verlichting en andere functies, een grote televisie die verbinding maakt met Apple TV vanaf uw telefoon, evenals het uitzicht en het elevatorsysteem dat zeer indrukwekkend was. Daarnaast is er ook een goede rookruimte buiten.
- Gebrek aan handdoeken, de airconditioning stond constant aan waardoor na langdurige verblijven allergieën ontstonden.
6
SellyGezin met kinderen
28 april 2025
- Ik heb mijn set pyjama en onderhemd verloren omdat de huishoudelijke medewerkster deze heeft ingepakt met de bedlakens toen ze de bedlakens verwisselde. Ik ben niet erg tevreden, aangezien ze het nog steeds niet kunnen vinden.
9
MohammedGezin met kinderen
25 april 2025
- Comfortabele bedden, ruime kamer, het iPad om alles te bedienen (winkels, airconditioning, verlichting, tv) vond ik prettig.
- Bijna geen voedselmenu.